Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
nazornazor
Fotografie nebyla nahrána

Index důvěry:
6

Má k rozdělení:

0

0

Pohlaví: muž
Věk: 24
Ve zpovědnici působí od: 11.05.2010 17:32:40
Číslo profilu: 58787
Naposledy se přihlásil: 10.07.2012 13:44:32
Poslední rozhřešení dal: 26.07.2010 20:13:55
Doteď napsal rozhřešení: 148
Bodování aktivity: 0 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 6615
Oblíbené WWW:
Vstupní dotazník:   zobraz
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje:
Nenávidí:
Obdivuje:
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knize
26.01.2011 10:49:23
retikulum:
Ahoj, mam v umyslu aplikovanou informatiku, ale na kombinovane studium.. uvidime, no
27.07.2010 08:46:33
Oriq:
Ty jsi fakt hlupák. Hlavně že prosazuješ velkou toleranci, ale jsi schopnej odsoudit mě na základě pár řádků. Pokrytče.
26.07.2010 16:22:15
Oriq:
Zato tvý samozvaný zachraňování chudáčků někomu pomůže, že jo. Klidně si páchej dobro za každou cenu, mně je to jedno. Naprosto ignoruješ, co ti píšu, vytahuješ si z toho jen to, co se ti líbí.

Plýtváš mým časem, myslela jsem, že to bude normální pokecání si na úrovni, ale evidentně jsem se spletla, posledních několik vzkazů vypadá jako hon na zajíce, abys mě chyt při nějaký chybě a pak mi vmetl do xichtu, jak jsem arogantní. Ano, jsem arogantní, a úplně nejradši vůči hlupákům, děsně mě to totiž baví.

Nazdar.
26.07.2010 11:10:53
Oriq:
Neodporuju. Jen mě chytáš za slovo.
A vůbec, proč mě soudíš, když mě neznáš? Nechovám se jako svině, ale pokud se ke mně někdo jako svině zachová, nemám důvod se nechovat stejně. Neříkám, že tohle řešení volím často, častějc volím spíš ignoraci, protože nemám zapotřebí se rozčilovat s nějakým dementem. Ale zásadně odmítám něco ve smyslu "ty po mně kamenem, já po tobě chlebem." NE!

A znovu opakuju - pokud chceš přežít, musíš se přizpůsobit. Nechceš mi říct, v čem si odporuju? Jako v tom, že si jedu svůj život, ale zároveň taky třeba chodím do práce a zároveň platím daně? Jo, hochu, tak to je potřeba, pokud nechci žít na ulici. A to já nechci.

Já se nikoho zastávat nebudu. Já jsem se o sebe taky musela naučit postarat, nikdo se mě nikdy nezastal, když se mi ostatní posmívali. Lidi jsou kurvy a s tím se musí počítat. V tomhle nejsem jiná. Nebudu si hrát na žádnýho spasitele ani ochránce slabých. Ať se každej stará o sebe a mě laskavě nechá na pokoji, já se taky do nikoho neseru.
26.07.2010 08:48:16
Oriq:
Ten rozdíl mi vysvětlovat nemusíš. A taky mě nikdo nepřesvědčí o tom, že opravdu žít lidi uměj, ač, jak píšeš, žít chtěj.

Ano, normy jsou mi u prdele. Kdybys mě znal, věděl bys, jak moc. S tím souvisí i má odpověď na tvůj poslední odstaveček - lidi se k sobě zatím hezky nechovaj, proto mi nezbyde nic jinýho, než občas bejt taky svině. Holt nemám na to, abych si nechala celej život nechala srát na hlavu a tvářila se, že je všechno v pohodě.
25.07.2010 21:39:28
Oriq:
No jo, přežít tu musíš, to je prostě fakt. A to nemůžeš jinak, než tím, že se trochu přizpůsobíš. Příliš ušlápnutej nebude tolik ušlápnutej, příliš hlasitej zmírní svou hlasitost, příliš tlustej zhubne, aby "nějak vypadal." Tak to prostě funguje...

Souhlasím s tebou, jen se mi nelíbí to neustálý srovnávání s Anglií. Copak v Čechách je to tak hrozný?
25.07.2010 18:22:54
Oriq:
Nemyslím jen je. Jenom někdo to má v tomhle jednodušší - nemá komplexy, nepotřebuje budovat něco, co někteří prostě zadarmo nedostanou.

Nevkládej mi prosím do úst něco, co jsem neřekla a není pravda. Myslím, že svůj život si užívám dost a dost. A víš od kdy? Právě od tý doby, co jsem se naučila přežít. To přijde samo. Když jsem se sebou měla problémy, o nějakým "žití" nemohlo být ani slovo .
25.07.2010 14:38:41
Oriq:
Jo, tak teď se spolu budem hádat o to, kdo je jinej? No tak to je právě ten největší mýtus, jak si každej myslí, že je jedinečnej a výjimečnej, a přitom takových, kteří takoví opravdu jsou, je na týhle planetě jen hrstka. Jasně, každej jsme jinej, ale málokdo toho umí využít.

Co jsem změnila? No to je snad jasný, ne? Musela jsem si prostě tu svou sebedůvěru vybudovat narozdíl od těch, co ji prostě už měli.

Nikomu neříkám, aby se měnil podle společenských norem. Tahle společnost je mi i se svejma normama naprosto u prdele. Tady jde o to v tý společnosti přežít, a to nemůžeš jinak, pokud teda nehodláš žít v jeskyni jako poustevník, než se přizpůsobit. Většina se ti totiž přizpůsobovat nebude. Já jsem se přizpůsobit musela, musela jsem se naučit, jak si nabrousit lokty, ale s tímhle stádem prostě nepůjdu. Nemám na to náturu.
25.07.2010 14:10:41
Oriq:
Je mi jedno, jak je to v Anglii. A nelíbí se mi to "ještě jsme tak nevyspěli." To je blbost. Že jsem dostala příležitost na sobě makat, protože jsem se musela naučit žít tady, to je pro mě jediný plus. Ale já mám na to asi trošku jinej pohled (možná i to je výsledek toho, že jsem prostě "jiná" a druhejm se to nelíbilo ).
25.07.2010 12:31:38
Oriq:
Nenapsala jsem, že je špatná. Jen jsem napsala, že je to příležitost se nad sebou zamyslet. Když se k tobě totiž iks lidí chová takhle, tak by toho člověk měl využít k tomu, aby na sobě něco změnil. Já toho využila, na hlavu si už srát nenechám. Musela jsem se změnit, jinak by mě to zničilo.

A s těma zvířatama... tak to bych neřekla, že jsme až tak rozdílní. Slabej jedinej nemá v přírodě moc dlouhou životnost.
25.07.2010 12:03:47
Oriq:
Proč by ho měli respektovat? Jak jsem psala, je to v lidský povaze. Hlavou zeď neprorazíš, člověk to má prostě v sobě, má sklony k předsudkům. Ano, ten člověk za to nemůže, ale zase na druhou stranu, aby člověk přežil, musí se přizpůsobit.
25.07.2010 11:04:51
Oriq:
Zdravím, nemyslím si, že někdo z nich je ten "špatnej." Ten člověk nemůže za to, že svým chováním v podstatě provokuje a ještě horší na tom je, že si to neuvědomuje. V lidský povaze je bohužel to, že na to, co je "jiný," reaguje taky "jinak." Jak jsem tam psala - ta slečna si musí uvědomit to, že v tomhle za sebe má zodpovědnost. Uvědomit si, že za reakce okolí je zodpovědná sama. Okolí reaguje podle toho, co do něj vysíláš.

Já na tom byla stejně - zakřiknutá puťka, absolutně jsem nechápala, proč jsou na mě ostatní tak vysazený, když nikomu nic nedělám. Jediný, co jsem chtěla, aby mě ostatní nechali bejt. A to spousta lidí prostě nepřekousla. Je to spíš jako výzva, jako by to v druhejch vyvolávalo pocit "musíme ji nějak donutit k nějaký reakci, zkusíme, co vydrží."
29.06.2010 15:50:58
*Madonniana*:
Jo jinak teď čtu, že jsi psal, že pokud jednou nosíš brejle - tak to je jiná, protože já brejle nosila několik let, jenže jsem je fakt vůbec neměla ráda, tak jsem je vyměnila za čočky a zrak už mám 3 roky stejnej.
29.06.2010 15:48:58
*Madonniana*:
Ahojky, no s brejlema a ustálení zraku, to nemůžu sloužit, protože brejle nenosim, ale s čočkama jsem zatím problém po několikaročním nošení problém neměla. Nasazovat se to naučíš do měsíce cvikem a s alergiema v létě jsem žádnej problém zatím neměla. Ale operaci ti rozmlouvat nebudu, to je tvoje rozhodnutí, já za sebe jsem si vybrala ty čočky, protože mi přijdou lepší, ale to je každýho věc a rozhodnutí.
16.05.2010 12:47:04
Daniela-Hildegard:
Minulý týden se jakoby hlasovalo o prodloužení odchodu do důchodu o pět let.
Jenže! Státní úředníci MAJÍ právo odchazet do důchodu po 49 roku věku žadatele.
U žen je to trochu jiné, tady jde o všeobecný důchod, který se asi zvýší na 65 roků. Ale jisté to není.
Učitelé pracují jen dvě hodiny denně...
Ne vše, co je ve Wiki je pravdivé....
15.05.2010 16:33:34
nazornazor:
Příklad si dala pěknej, ale měla si teda napsat proč ty dluhy nemají. A jasně napsat, že to nebude strana svobodných občanů aplikaovat u nás.
V USA a svoboda, ale jdi a panuje tam velice dobrá cenzura, policajti všude.
Naši vědci mohou zkoumat, ale myslíš, že je ve světě mocní z USA/Číny/Ruska budou poslouchat?
15.05.2010 16:28:09
terezaitecka:
A proč tam ty firmy jsou? protože tam všichni dřou zapakatel."
To ano, ale to je snad taky odpovědnost těch firem ne? Na jednu stranu USA furt melou o svobodě, ale hlavně, že v Číně mají neuvěřitelné množství firem, kde pracují lidi skoro zadarmo. Já rozhodně Čínu neobhajuju, já ji jen odpovídala na otázku.

Jaké řešení navrhuji? je potřeba, aby jsme si konečně uvědomili, že kapitalismus se jako ekonomický systém neujal a je ptřeba začít hledat jiné cesty. Sestavit tým vědců a ti příjdou na řešení situace vesvětě.
Jenže to se mocným nehodí a uměle tenhle systém budou udržovat.
Ehm značná část z daní jde na podporu české vědy, takže, kdyby se našli vědci, kteří by se nad tímto chtěli zamýšlet, měli by dveře otevřeny.
15.05.2010 16:24:09
Lenička Mach Lůzrová:
jo, má, třeba právě pro tu čínu
15.05.2010 16:18:39
terezaitecka:
Ale my se bavili o ekonomice a ne o politice státu, to už je věc jiná.
,,A protož skutečně čína není zadlužená, ale je to tím, jak tma s lidma zacházejí.". větší vliv na to bude mít spíš to, že je tam soustředěno obrovské množství firem, které tam vyrábí.
,,Strana svobodných občanů řešení nemá, kdyby měla, tk píše pravdu o tom, že je potřeba změnit systém na celém světě. Je potřeba, aby lidstvo udělalo další krok kupředu."
A četl jsi někdy o nich něco? Právěže oni by chtěli změnit systém min. v Evropě.
A jaký krok navrhuješ?

14.05.2010 20:50:14
Bha:
Z každého pravidla jsou vyjímky a korupce je následkem nemocného systému!
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk