VanilQa (abc2024@seznam.cz):
Ahoj,
chci se jenom poděkovat za tvoji reakci v mojí diskuzi "co ten člověk chce". Tu diskuzi jsem už smazala (je to pro mě dost citlivé téma a nechci to mít napořád veřejně).
Tvoje reakce mi pomohla moji situaci vidět i z jiného úhlu a trochu to v sobě uzavřít. Hodně mi to pomohlo. Ještě jednou děkuji.
|
allloe:
Jo, to s tim HIV by zabralo jen na příčetnější pachatele, ale myslím, že by mohlo, třeba když chlap holku otravuje v klubu a násilím jí táhne někam na záchod, přitom ale nejde o to známé "znásilnění v temném parku", spíš jen nátlak, který se v znásilnění může snadno zvrtnout. Blbé by bylo, kdyby útočník na sdělení:
"Jsem HIV pozitivní," odpověděl "Já taky"
"Já jsem před lety chodil na trénink sebeobrany po dobu delší jak 5 let."
Super  Přes pět let to je dlouhá doba.. a může se to hodit, byť ne, že bych Ti to přála.
|
allloe:
Děkuju. I za plamínek. Taky jsem Ti ho teď někdy poslala, ani nevím, jestli sis všiml. Zaujalo mě v poslední době hned několikrát, co jsi psal. Zmínil jsi věci, co mě vůbec nenapadli.
K té sebeobraně mě ještě napadá, že žena může v rámci sebeobrany tvrdit, že má HIV. Nějakého útočníka by to mohlo znejistět. I menstruace může mít odrazující efekt, i když to asi jen v minimu případů.
|
železnice jinak:
Určitě. Pro laiky je zde https://www.facebook.com/profile.php?id= 100088785434496, a technické popisy jsou zde https://www.facebook.com/groups/53696182 4883949
|
železnice jinak:
Není zač. Vím jen o třech, v Ostravě, Liberci a Praze, a nově na Slovensku, ale tahle technologie je hodně drahá zatím, takže to potrvá než se něco takového zaběhne, v Ostravě je vodíková stanice pro autobusy, vím, že i nějaké nové busy jsou na vodík. Jinak mám i své stránky, kdybys chtěl mrknout.
|
železnice jinak:
Vlaky na vodík obecně fungují na principu vodíkového palivového článkuu, což je zařízení, které vlastně kombinuje vodík s kyslíkem z atmosféry, aby vytvořilo elektřinu a ta se následně používá k pohonu vlaku. Funguje to celé tak, že na střeše je umístěná nádrž, která obsahuje stlačený vodík. Vodík je čistý a ekologicky šetrný zdroj energie, protože při spalování vodíku vzniká jenom voda. Potom jsou tam dva palivové články, Vlak na vodík je vybaven palivovými články, které se skládají z anody, katody a elektrolytu. Vodík je zaveden na anodu a kyslík z atmosféry na katodu. Mezi anodou a katodou se je elektrolyt. Při reakci mezi vodíkem a kyslíkem se uvolňují elektrony, které tvoří elektrický proud, kterým se napájí elektromotory vlaku. Výhoda takového vlaku je, že nevypouštěji žádné emise, protože vedlejším produktem je vlastně ohřátá voda, která se vypouští pryč v podobě páry. Jsou taky extrémně tiché, vůbec bys nepoznal, kdyby ses díval z okna že se vlak rozjel.
|
železnice jinak:
Přesně tak, aby si zvykl na to ovládání auta, jenže ve které autoškole tohle máš, jen v těch kvalitních
|
Királynő:
Ahoj! Vím, co myslíš a znám to docela dobře, taky to tak vnímám, a to i od cizích lidí. Oslovují mě dost často, nechápu na základě čeho, ale mám opravdu hromadu vtipných historek, v nichž figurují zcela náhodní lidé (z mhd apod.). Nejlepší je si prostě dupnout, být slušný, ale asertivní.  Řeknou si sice, že jsem arogantní kráva, ale aspoň mám od nich pokoj.
V dělnických kolektivech jsem taky zažila v rámci brigád spoustu vtipných konfrontací, naštěstí se jedná o minulost. Tak teď už jenom npc na veřejných místech, čehož se asi nikdy nezbavím. Evidentně nějaké prokletí.
|
|
|