Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb Asko-nabytek.cz
Diskuze č.898443, vloženo 22.09.2015 15:08:09 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Nejhezčí hymna
Který stát má podle vás nejhezčí hymnu?
 Hádalka E-MAIL:   Žena21 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.11.2020 14:11:20
https://youtu.be/48OtgVf05ag
 Hymnaceska
02.08.2017 13:33:59
Ganz natürlich, Wo ist mein Heim !
 Reichsführer SS
25.09.2015 15:12:49
Čumáčkova
Smajlík  houkalka Žena23 Kategorie
22.09.2015 19:52:35
Hymny se mi fakt nelíběj a připadá mi fakt extrémě hnusnej zaprděnej hudební žánr.
Smajlík  asi tak
22.09.2015 19:52:11
Italská, francouzská, ruská, kanadská, hymna EU :)
 Valentina01
22.09.2015 19:50:09
Líbí se mi hymny různých států, ale nejbližší pro mne ja ta naše.
 Researcher Muž81 Kategorie
22.09.2015 18:24:28
ABBA: Budu tvé "pokud přeci kritizuješ" brát jako trollování či jakési testování. Své jsem ti řekl a je to opak toho, co píšeš. S anonymní pištící nickou nemám problém, je to přece jen tvoje věc.
 Hmm.
22.09.2015 18:17:54
Nejvíc asi ruská
 havanna Žena29 Kategorie
22.09.2015 18:11:49
Hmm., a pročpak se nepochlubíš se svojí reprezentativní přezdívkou, ty se za sebe stydíš?
Pokud přeci kritizuješ vyšinutou entitu jako jsem já, nemělo by být pod úrovní tvé reprezentativní přezdívky se za kritiku postavit, naopak by to dodalo vážnosti tvým slovům. Takhle jsi jen anonymní pištící nicka...
 ABBA
22.09.2015 17:55:40
ABBA: To bylo pozitivní přitakání tvým směrem, jedeš do mě zbytečně...
 Hmm.
22.09.2015 17:49:56
Hmm., a kdo jsi? Když tu tedy slečně máš neustálé nutkání kazit téma. A netvrď mi, že tu nemáš reprezentativní přezdívku. Proč se bojíš postavit se za své názory, co hrdino?
Že mě dlouhodobě pronásledoval Znuděný pod jedním ze svých multiprofilů se stabilní přezdívkou je dokázaná věc, nesnaž se mi tu vyvolávat iluzi davu.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 17:48:31
Hymna Ligy mistrů
Smajlík  LM.
22.09.2015 17:42:29
ABBA: Já už se ti ani nedivím, že jsi mi nevěřila, že nejsem on...
 Hmm.
22.09.2015 17:39:48
PS: rozechvělý vrávorající Znuděný, ty hřešíš na můj soucit, nečekej, že má trpělivost je bezedná. A myslím to zcela vážně, dej si na mě pozor, nebo skutečně odhalím kdo jsi ve skutečnosti.

S pozdravem a bez mé úcty-
 ABBA
22.09.2015 17:33:55
ZachovejmeNašiHymnu, jak dítě, tak určitě - jakože se cccccccccccccc nickuji a jakože hlásám, že text hymny ve hře pěje žebrák nevidomý houslista Mareš, což samozřejmě není pravda, tak jak jste tu zcela správně sdělili. Ještěže na Zpovědnici jsou takoví inteligenti a hned odhalí každou flustlovanou šmudlu, postaví se za svůj názor a plně ho obhajují, jak by ne, když sdělují taková moudra :).
Krásné, tak teď beze mne.

PS: a souhlasím, já jsem tu OT, hamba mi.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 17:33:46
"ZachovejmeNašiHymnu, samozřejmě že je to žebrácká píseň - kdopak ji asi performuje v oné hře... juž? vzdělanče. A ano, je diskutabilní zda má být tento přesah ignorován. Nečti, maž a jeď. "

Ona hra je hrou, napsal ji umělec, hymna tak pochází primárně z divadelní hry. Tečka.
Je mi tě líto, nejsi zlá, jen hodně moc nemocná. Možná to trestní oznámení nepodám. Ale jestli ho podají jiní znudění, to už já ovlivnit nemohu. Hodně štěstí.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:18:48
ABBA: Bohužel když se kácí les, lítaj třísky. Ale nerozházel jsem jich tady tolik jako ty. Běž si tlachat na bravoweb s tobě rovnými, tam tě třeba budou žrát. Tady intelekt předstírat nemůžeš.
Smajlík  jak dítě
22.09.2015 17:18:02
Pleteš si obsazení, stihomamem stíhaná osobo, nikdy jsem s tebou debatu o ruské hymně nevedl a kdysi dávno jsem sem sám psal, že ruskou hymnou jako symbolem se Rusko hlásí k minulosti.
Zase vedle, trolko. Vidíš toho tvého milovaného všude, ten ti asi dal pořádně do těla, že ho nemůžeš vyhnat z hlavy (a kdo ví z čeho všeho ještě).

Slunce v duši.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:13:11
jak dítě, mohl bys přestat spamovat svojí záští tuto krásnou Hádalčinu otázku? Jistě to ocení. Do pusy roubík, ať si neukousneš jazyk.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 17:10:32
ZachovejmeNašiHymnu: Kritika hymny by nebyla TČ snad ani v případě, že by prezidenta dělal Okamura, premiéra Hampl a předsedu nejsilnější strany Konvička. :))
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 17:09:59
ZachovejmeNašiHymnu, samozřejmě že je to žebrácká píseň - kdopak ji asi performuje v oné hře... juž? vzdělanče. A ano, je diskutabilní zda má být tento přesah ignorován. Nečti, maž a jeď.

Btw. debatu o hymnách spolu nevedeme poprvé, protože otázku "vaše oblíbená hymna" jsem tu zakládala nedávno. Tehdy jsme řešili stalinskou hymnu, kterou používá dnešní Rusko, co kdybys, vzdělanče, vysvětlil zdejším obdivovatelům ruské hymny, co že o vlastně obdivují a mě nechal být.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 17:08:53
samozřejmě že "Nad Tatrou sa blyska" !!! Kdo ma poslouchat tu naši melancholii plnou otazek....
 Čech jak řemen
22.09.2015 17:08:13
learning to fly, znevažování není interpretace, spolupodílníku na trestném činu.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:07:03
"lepý houslista si pokládá řečnickou otázku a odpovídá si na ni popisem země, kterou i když očima nevidí, vnímá ji srdcem. "

Ach, to je tak krásné.
ABBU asi trápí, že oni hymnu, která by se hrála při slavnostních příležitostech nemají.

Je to paranoidní flustrátka non plus ultra.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:06:10
Každý může českou hymnu interpretovat jinak, tu jedovatost a nepřátelství nechápu.
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 17:04:45
ABBA: kecáš, vždyť si to může přečíst každej. Počátek je u tebe s tím, že tu jmenuješ, co se ti nelíbí na český hymně - a na to se nikdo neptal. Ale na druhou stranu jsem rád, že jako Znuděnýho označuješ i jiný lidi než mě. Aspoň je vidět, jak příšerně paranoidní jsi. A teď už vysmahni.
Smajlík  jak dítě
22.09.2015 17:04:14
jak dítě, přesně tak. ABBA se zde ještě k tomu všemu dopouští trestného činu, hanobení státního symbolu.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:04:14
Nevidím nic špatného na tom, že je naše hymna "žebrácká." A taky se mi nezdá, že by se v ní někdo něčeho doprošoval. Chápu text stejně jako matouch a ZachovejmeNašiHymnu. Slepý houslista si pokládá řečnickou otázku a odpovídá si na ni popisem země, kterou i když očima nevidí, vnímá ji srdcem. O to je to procítěnější. Je to tak, jak to má být: opěvování krás vlastní země. Netřeba v tom hledat něco jiného. Tak si nech ABBO ty svoje pseudorozbory.
 Julie
22.09.2015 17:02:18
Máš značné mezery ve vzdělání, stalkerko, hymna ČR není žebrácká píseň, pochází z divadelní hry.
Jakmile jsi v koncích, začneš se vymlouvat na "přesah", to zní tak vznešeně, ty intelektuálko z konírny. Jsi flustrát non plus ultra, jak by správně a výstižně napsal vittta.

Nereaguj, nečtu, ignoruju, mažu.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 17:01:34
jak dítě, myslím, že sis spletl adresáta, já nebyla ta, která tuto debatu vyvolala - to za prvé. Současně rozebírání původu slov státní hymny a jejich významu - nejsou plky o ničem, anonymní hrdino.

Btw. toto nebyla diskuze, toto byla otázka, otázka se přeměnila v diskuzi až poté, co se o hymnách začalo diskutovat. Jestli ještě něčemu nerozumíš, zeptej se, prosím, někoho jiného, já na tebe nejsem zvědavá.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 16:57:30
ABBA: tvoje plky o ničem narušují pěknou otázku. A že taková pěkná otázka přijde málokdy. Založ si vlastní diskuzi, když se chceš hádat a neotravuj v týhle.
Smajlík  jak dítě
22.09.2015 16:54:39
ZachovejmeNašiHymnu:
"Z toho Vaculíka je vidět, že nechápání zřejmého je ti vlastní. Vaculík se nevyjadřoval k hymně, ale k zemi, jejíž stav je v rozporu s textem hymny" miláčku, článek byl citací, velmi mě mrzí, žes nepochopil, že měl širší záběr než zde nastolená otázka.

Pro dnešek doufám, že jsi nasycen, jdi si stýskat po Vitttovi, nebo se zaměř na jeho zde přítomnou zpovědnicovou rodinu K+M. Nazdar.
Smajlík  ABBA
22.09.2015 16:49:36
ZachovejmeNašiHymnu,

Možná tě to překvapí, jistě tě to překvapí, ale některé texty mají tu moc být pochopeny v několika významech.
U ČR hymny je pak ten další rozměr, a to původ - Uhde vychází z faktu, že ČR hymna je žábrácká píseň.

Ještě tě bude jistě zajímat tato pasáž " dobách dvoudílné československé hymny tento spor vtipně vyřešil brněnský básník Jan Skácel, jenž považoval za moravskou hymnu pomlku mezi českou a slovenskou částí hymny." Ano, zesměšňujte Moravu, skutečností je, že všichni moravští výrazní rodáci si svého moravanství byli vždy vědomi ;-).

pravda stalkuji tě, to je přenos, ty na mě reaguješ snes již čtvrté minimálně, ale já za to mohu - rychle si jdu zapět Píseň velkého Moravana Jana Skácela - jj, tu o nejbližší vině.
 ABBA
22.09.2015 16:44:30
Rozhodně toto:

watch?v=oWGZdYNpaSo
 Zarcon Muž38 Kategorie
22.09.2015 16:38:39
"Ano, vy si ten text vysvětlujete určitým způsobem, ale ono ho lze vysvětlit i jinak a není to o schopnosti pochopit text.... "

Jistěže je, čím jiným by to bylo, než neschopností chápat zřejmé.

Co je komu po tom, co si myslí Uhde? Když je Uhde debil, přizpůsobíme mu hymnu?
No a co, že jde o píseň slepého žebráka? Na smyslu hymny to nic nemění.
Z toho Vaculíka je vidět, že nechápání zřejmého je ti vlastní. Vaculík se nevyjadřoval k hymně, ale k zemi, jejíž stav je v rozporu s textem hymny.

Neobtěžuj mě, nebo tě udám, stalkerko.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 16:38:15
Česká, izraelská, finská, kanadská, ruská. Líbí se mi i další, ale tyhle nejvíc.
Smajlík  kde hatikva kukkulla
22.09.2015 16:30:51
ZachovejmeNašiHymnu, Znuděnej, asi tě překvapím, ale text hymny byl a je podrobován kritice od prvopočátku:

" To ukazuje na jedinečnost textu české hymny, kdo dostatečně nechápe jazyk a nemá pro něj cit, neví, co chtěl básník říci. "


"Jako každý symbol, tak i národní hymna je čas od času terčem ironických parodií. Autorem jedné z nejznámějších je básník Jan Neruda, který veršoval: „Kde domov můj? Tam, kde pivovary strmí, a kde pivovarské husy krmí, kde mělnické vinice lidem dělaj opice, jež malínský křen zas spraví, mezi křeny domov můj.“ Hudba hymny kupříkladu výrazně iritovala moravského hudebního génia Leoše Janáčka a básník Otokar Březina v roce 1925 Tylův „kuplet“ označil za umělecky bezcenný."

Ve skutečnosti my hodnotíme to jak na nás působí samotná hymna, otázka je - zda-li je vhodné opomíjet hru, ze které hymna pochází a kdo ji v té hře vlastně zpívá - když jsme u toho:

" Pochopitelně tak byl myšlen, to snad není nutné uvádět, každý s alespoň základním vzděláním a IQ 90 to musí vědět. "

Když máš to základní vzdělání jistě víš, že je to píseň slepého žebráka....

"Vůči textu se ohradil v roce 1992 i tehdejší ministr kultury české vlády Milan Uhde: „Zatímco jiní mají bojovné písně, naše je žebráckou písní, která se doprošuje. Písní slepého Mareše, který sice opěvuje krásy vlasti, ale opěvuje je člověk, který nevidí.“ Spisovatel Ludvík Vaculík zase v roce 2001 viděl už „svůj domov“ zcela jinak: „Voda je tu cítit chlorem, stáda volů bučí sborem, je jich plná sněmovna, hádají se o cosi. Čí je tato divná země? To už není domov náš, je to Česko, domov váš!“

"Padají třeba i návrhy, zda místo otázky „Kde domov můj“ nezpívat lépe „Zde domov můj“.


Ano, vy si ten text vysvětlujete určitým způsobem, ale ono ho lze vysvětlit i jinak a není to o schopnosti pochopit text....
 ABBA
22.09.2015 16:28:36
Jednoznacne ta RUSKA!!!!
 cotoc
22.09.2015 16:27:09
Zapomnel jsem na ruskou carskou hymnu, ta je taky jedinecna:
https://www.youtube.com/watch?v=VI1UpedjEHI
 *matouch* Muž44 Kategorie
22.09.2015 16:23:49
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/hutka-jaroslav/namest-187865

Toto je neco podobneho jako cř hymna otázka zde slouží ke zdurazneni toho superlativu
Smajlík  *matouch* Muž44 Kategorie
22.09.2015 16:21:20
Ruská se mi líbí
 Liberecak Muž22 Kategorie
22.09.2015 16:17:36
Hrabě Depeš: Ach tak, to mi mělo dojít. :))
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 16:16:39
Kde domov můj - i když je to otázka, má to vyjadřovat začátrek údivu nad krásami země české, tak jak hymna dále pokračuje.
To není jako že bys hldeal brejle zakoplé pod almarou. Ani recnicka otazka to neni. Je to neco udiv a zvoláni.
Smajlík  *matouch* Muž44 Kategorie
22.09.2015 16:13:57
"Já bych si i troufl říct, že tak byl ten text myšlen. "

Pochopitelně tak byl myšlen, to snad není nutné uvádět, každý s alespoň základním vzděláním a IQ 90 to musí vědět.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 16:13:57
learning to fly: Ále, takový primitivní vtípek odkazující k hledání domova, které může být v podroušeném stavu obtížné. To je jedno. Každopádně ten text vnímám stejně jako ty. Že na začátku je otázka a zbytek hymny právě dává odpověď. Podle mě tak je ten text myšlen.
 Hrabě Depeš Muž21 Kategorie
22.09.2015 16:12:28
"Btw. např. od Poláků jsem několikrát zaznamenala vtípky na Čechy, kteří ani neví, kde jsou doma. "

To ukazuje na jedinečnost textu české hymny, kdo dostatečně nechápe jazyk a nemá pro něj cit, neví, co chtěl básník říci.
Zase nám něco závidí. Poláci Čechům závidí (Moravanům ne). Většina z nich ale závidí takovým tím normálním slušným způsobem, kdy je závist spíš obdiv. Nezávidí slovensky, slovenská závist je odporná, jako jsou odporní Slováci.

Nejhezčí je naše, je mezi latinskými, asijskými, africkými a arabskými patvary hudební úrovní někde jinde, rovnat se jí v tomto může pár evropských melodií, kanadská a americká. Většina z těch evropských jsou různé pochody, marše a melodie hodící se spíš na oslavy. Česká, americká, kanadská, anglická a švédská, hymny nejvyspělejších národů světa, to je top 5.
 ZachovejmeNašiHymnu
22.09.2015 16:09:35
Pravda, řečnická otázka není nejvhodnější popis, spíš mi to přijde jako takové zopakování otázky nějakého tazatele, které se používá k umocnění odpovědi. "Tak ty se ptáš, kde je můj domov? Kde domov můj? Hlavně tedy proto, že zbytek hymny dává tu idylickou odpověď.
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 16:05:29
ABBA: Řečnická otázka asi není nejlepší výraz, pravda. Ale spíše se snažím vycítit duši toho textu a ta otázka na začátku může vyjadřovat nejistotu, ale zbytek textu dává jasnou odpověď :)
 Hrabě Depeš Muž21 Kategorie
22.09.2015 16:04:34
ABBA: Já jsem to vždycky chápal jako řečnickou otázku. Jako by se autora někdo ptal - kde je tvůj domov? A on odpovídal - Kde domov můj? Kde domov můj? Přece tam, kde voda hučí po lučinách, kde bory šumí po skalinách a kde v sadě skví se jara květ, kde je zemský ráj, tak to je ona, to je má země, země česká.

Já bych si i troufl říct, že tak byl ten text myšlen.

Hrabě Depeš: V hymně máme odkaz na alkohol? Kde probůh? :))
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 16:04:04
japonská
https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q

Honduras
https://www.youtube.com/watch?v=ewyWW1kEPVk
 Serotonin Muž35 Kategorie
22.09.2015 16:02:32
Hrabě Depeš,
1. Každá otázka v sobě nese prvek nejistoty.
2. Klasicky se na řečnickou otázku ani neodpovídá.

Btw. např. od Poláků jsem několikrát zaznamenala vtípky na Čechy, kteří ani neví, kde jsou doma.
 ABBA
22.09.2015 15:55:12
Já tedy nevím, ale tu koncepci hymny vnímám tak, že nejdříve je ta otázka "kde domov můj?", která ale neznační přímo to, že je někdo ztracen a neví, kde má domov, ale spíše to je řečnická otázka, na kterou pak navazuje ten lyrický popis české krajiny a na konci se to stvrdí tím "a to je ta krásná země, země česká, domov můj".
 Hrabě Depeš Muž21 Kategorie
22.09.2015 15:50:51
kaiten, ne, není to totéž. Zatímco v hymně ČR se pěvec táže sám sebe, v neoficiální moravské - jedná z několika - se pěvec obrací k cizákům, sám si je vědom - kdo je a kde je jeho domov. To je zcela zásadní rozdíl.
 ABBA
22.09.2015 15:47:12
Tradicne, CCCP, Rusko..........pak dlouho nic a Kanada, NSR, UK (god save the king/queen)
Libi se mi tez Het Wilhelmus - nejstarsi hymna sveta - Nizozemska

Ale jsou vetsinou na jedno brdo. Budto diky kolonialismu - valecne marše nebo monarchisticke. Anebo ne diky kolonialismu, ale treba tusimze Japonskou delal nejaky evropsky skladatel.


Lisi se treba hymna Sri Lanky - instrumentalni a Jizny a stredni afriky, ktere byly ovlivneny italskou operou cca před 200 lety
 *matouch* Muž44 Kategorie
22.09.2015 15:45:51
ABBA: proč ti to vadí? Vždyť i moravská hymna má slova "Jsem Moravan – toť chlouba má,
kdo, rcete, otčinu mou zná?", což mi připadá celkem analogické...
 kaiten Muž54 Kategorie
22.09.2015 15:44:25
learning to fly, kvůli tomu, že ta věta je tázací. Je to takové zvláštní, když se jeden musí ptát, kde je doma, aby si to uvědomil.
 ABBA
22.09.2015 15:43:01
learning to fly: Protože nejen že jsme na předních příčkách statistik ohledně spotřeby alkoholu, ale musíme si dát odkaz na alkohol i do hymny... :D
 Hrabě Depeš Muž21 Kategorie
22.09.2015 15:41:13
ABBA: Proč je věta kde domov můj hrozná?
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 15:33:11
ČR, Kanada, Rusko.
 Hrabě Depeš Muž21 Kategorie
22.09.2015 15:32:24
Já mám ráda Hatikvu.
... erec Cijon vi Jrušalajim

Na ČR hymně mi vadí slova - jako Kde domov můj? ...to je hrozné.
 ABBA
22.09.2015 15:30:27
Evropská unie.
Smajlík  soukmenovec Muž29 Kategorie
22.09.2015 15:28:59
Líbí se mi francouzská, německá a pak samozřejmě ta naše. :)
Smajlík  Aria-chan Žena23 Kategorie
22.09.2015 15:26:57
slovenská a českou bych změnila na Ktož sú boží bojovníci
 slečna xy
22.09.2015 15:24:22
Svatováclavský chorál. Škoda že už ho nepoužíváme jako hymnu.
 Ajalon
22.09.2015 15:20:59
Deutschland, Deutschland über alles !
 Oberstgruppenführer
22.09.2015 15:17:30
Páči sa mi ruská hymna, a potom, samozrejme slovenská. Je jasné, že Čechovi sa asi viac páči česká, a Slovákovi slovenská.
Smajlík  Fajnšmeker1989 Muž31 Kategorie
22.09.2015 15:12:24
ČR
 learning to fly Muž25 Kategorie
22.09.2015 15:11:48
Líbí se mi hymna SSSR, Kanady a Švédska.
 Mergos
22.09.2015 15:11:02
My, samozřejmě.
Subjektivně posuzováno, samozřejmě.
 kaiten Muž54 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk