Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.836129, vloženo 14.10.2014 20:34:16 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Logická hádanka - 1000 vypínačů+žárovka
Poprosil bych, aby se programátoři zdrželi vyzrazení této hádanky, protože znát ho mají v popisu práce :).

Hádanka zní - máte na zdi tisíc vypínačů ale pouze jeden z nich ovládá žárovku, která je ve vedlejší místnosti, do které není odnikud vidět. Vždy když se chcete přesvědčit, jestli žárovka svítí, musíte odejít od vypínačů, vstoupit do oné místnosti, vyjít do třetího patra a tam se na ní podívat.

Úkol je zjistit, který vypínač ovládá onu žárovku.

A teď pozor - máte pouze 10 možností se jít na onu žárovku podívat.

****

Rovnou podotýkám, že úkol nelze vyřešit nějakým obejitím jako "pozvu si kamaráda, co mi zavolá, až bude svítit ta správná apod." Můžete akorát zapnout/vypnout nějaký vypínače a když jste hotoví, tak se můžete jít podívat na žárovku. A na tu žárovku se smíte jít podívat pouze desetkrát.

A řešení opravdu existuje :).
 libik E-MAIL:   Muž25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.10.2014 23:33:57
Ale zase... v týhle jsme vytvořili devadesátidenní rekord v počtu "rozhřešení." Dokonce ani slovní fotbal neměl takovej úspěch.
Smajlík  banánový zákusek Muž35 Kategorie
16.10.2014 12:43:49
Radši dej dnes večer novou hádanku do nové diskuze!
Ať se posuneme dál.
 nebud lama
15.10.2014 23:44:54
aha, dík za podrobný vysvětlení. Nevíš, jestli reálný vyhledávání tras (idos, mapy) funguje na tomhle principu nebo je ještě nějaký jiný?
6A6M
---------
Pravděpodobně se něco podobnýho používá nebo to z Dijsktry vychází. Zrovna hledání tras je výkonostně snadno řešitelný problém, ale existuje spoustu jiných, které jsou naopak extrémně složitě řešitelné (výkonostně).

Třeba tzv. "knapsack problem", tj. jseš zloděj a někam vlezeš a chceš si co nejvíc nakrást. Jenže do tvýho pytle se vleze jen omezená hmotnost. A o všech věcech, který můžeš ukrást, tak víš, kolik váží a kolik stojí.
Úkol je jednoduchý - jaký věci si máš vzít, aby sis co nejvíc vydělal.

Obecně takovýto problém nemá jiné řešení než "hrubou silou", tedy vyzkoušíš všechno se vším. To je složitost 2^x. To ale už u pouhých 30 věcí znamená 2^30 = miliardu různých kombinací a to je hranice pro běžné počítače, aby ti výsledek dopravili v rozumném čase.
Samozřejmě pak existuje ještě mnoho různých vylepšovátek, které ti to o něco zrychlí, ale ten hlavní problém zůstává, roste to exponenciálně.

Pak přichází heuristiky, tj. už nejdeš vyloženě po tom nejlepším výsledku z nejlepších, ale spokojíš se s řešením, které se s vysokou pravděpodobností nachází někde blízko toho nejlepšího.
 libik Muž32 Kategorie
15.10.2014 22:02:49
libik: aha, dík za podrobný vysvětlení. Nevíš, jestli reálný vyhledávání tras (idos, mapy) funguje na tomhle principu nebo je ještě nějaký jiný?
Smajlík  6A6M
15.10.2014 20:56:08
co když existuje cesta vedoucí do toho města přímo, ale je delší, než cesta přes jiné město? Pak tu kratší cestu tímhle stylem nenajdeš.
6A6M
-----------
Jasně že najdeš, představme si, že máme města propojené do kruhu a označme je jako A B C D E F (takže z A se dostaneš do F nebo B; z B se dostaneš do A nebo C atd.)

Všechny cesty jsou dlouhé 10.

Akorát jediná výjimka je, že z A do D vede ještě přímá cesta, která je dlouhá 100.

A ty se ptáš na nejkratší cestu z A do D.

******

Do našeho dynamického seznamu si město, ve kterém začínáme.

Krok 1 : Všechna města začínají na nule, podíváme se do našeho dynamického seznamu a vytáhneme to nejmenší. V prvním kroku je tam samozřejmě pouze město A, takže ho vytáhneme pryč a do našeho dynamického seznamu si přidáme všechna města, odkud se můžeme dostat a zapamatujeme si u nich vzdálenost a cestu.

Přidáme si tedy:

F se skóre 10 a cestou A-F;
B se skóre 10 a cestou A-B;
D se skóre 100 a cestou A-D;

Město A bylo vytáhnuté a tak si ho označíme jako "uzavřené", tj. už do něj nikdy nepůjdeme.
********

Další kroky děláme stejně, vybereme si město s nejmenším skóre v našem dynamickém seznamu, vytáhneme a zpracujeme.

Krok 2: Vytáhneme F, z F se dá jít do A, ale A je "uzavřené", takže ignorujeme, pak se dá jít do E, takže přidáme E do našeho seznamu:

E se skóre 20 a cestou A-F-E

Náš seznam teď tedy je

B se skóre 10 a cestou A-B;
F se skóre 20 a cestou A-F-E;
D se skóre 100 a cestou A-D;

Krok 3: Vytáhneme B, zpracujeme analogicky, přidáme C, náš seznam bude teď vypadat :

C se skóre 20 a cestou A-B-C;
F se skóre 20 a cestou A-F-E;
D se skóre 100 a cestou A-D;

Krok 4: Vytáhneme si C, zpracujeme, D ještě není uzavřené, čili ho můžeme zpracovávat a vidíme, že cesta A-B-C-D má skóre 40, což je méně, než naše předchozí A-D se 100, takže přepíšeme, náš seznam vypadá takto :

F se skóre 20 a cestou A-F-E;
D se skóre 30 a cstou A-B-C-D;

Krok 5: Vytáhneme F, zpracujeme, výsledek vede akorát do Déčka, jelikož skóre je stejné, můžeme se rozhodnout, jestli chceme nahradit novou cestou, nebo zůstaneme u staré. Já zůstanu u staré

D se skóre 30 a cestou A-B-C-D;

Krok 6: Otevřu D, do A nemůžu, je uzavřené, do C nemůžu je uzavřené, do E nemůžu, je uzavřené.

Dynamický seznam :

prázdný.

****

Jestliže je dynamický seznam prázdný, končíme, nejkratší cesta vede skrz A-B-C-D o vzdálenosti 30; (je možné si i pamatovat seznam všech nejkratších cest, pokud se vzdálenost rovná, pak by byla řešení dvě, tj. A-B-C-D a A-F-E-D
 libik Muž32 Kategorie
15.10.2014 20:18:40
libil: co když existuje cesta vedoucí do toho města přímo, ale je delší, než cesta přes jiné město? Pak tu kratší cestu tímhle stylem nenajdeš.


powejpw: zeptám se, jestli je ok.
Smajlík  6A6M
15.10.2014 16:56:45
Ano, 15 vos je správně.
--------------------------------------
Teď vám dám hádanku na pokračovaní.

Michal a Petr jsou bratři, dvojčata. Oba trpí rozdvojením osobnosti. Michal, když je ok, mluví pravdu, když mu hrábne, vždycky lže. Petr je pravý opak. Vypadají naprosto stejně, rozliší je pouze jejich matka. (To mají dobrý u bab, nachytávek a zločinů, co?)
------
Tak a vy teď potkáte jednoho z bratrů a chcete vědět, jestli je to Michal nebo Petr. Můžete mu položit jen 1 otázku, na kterou lze odpovědět ANO nebo Ne, ta otázka nesmí být složitá, musí být bez logických spojek, jako například - nebo, a, ne, jestliže, pak..
Existuje úplně jednoduchá otázka, podle které poznáte, o kterého z bratrů jde. A já se ptám jaká?
 powejpw
15.10.2014 16:19:46
Jó, Dijkstrův algoritmus. Jsem věděl, že se jmenuje podle nějakýho šílence. :-D Ale tenhle algoritmus je, pokud si dobře vzpomínám, opravdu nejrychlejší...?

+

libik: Dík, to je zajímavý. Akorát - A musíš tu cestu najít co nejrychleji. - mi nějak nesedí. Respektive, co to je, co nejrychleji v tomto případě? To by zabralo hafec času.
--------------
Jj, jedná se o nejrychlejší možný neheuristický algoritmus pro hledání nejkratších cest.

Je na něm nejkrásnější, že s počtem měst a silnic roste lineárně, tj. když si označíte nějakou časovou jednotkou T jak dlouho vám v průměru trvá zpracovat jedno město nebo jednu cestu, tak 1000 měst+silnic bude trvat 1000 časových jednotek.

Milion měst+silnic bude trvat cca milion časových jednotek.

Protože s Dijkstrou jakmile jednou do nějakého města vstoupíte a "otevřete ho" a podíváte se z něj do okolí, tak se do toho města už nikdy nevrátíte, protože když to děláte správně, tak máte jistotu, že rychleji se do toho města už dostat nedá.
 libik Muž32 Kategorie
15.10.2014 14:43:32
Mám výsledek vos:
SPOILER
15
Konec SPOILERU
 White Wolf Muž25 Kategorie
15.10.2014 13:35:23
powejpw: nemám to podložený žádným výpočtem, ale přijde mi výhodnější hrát s černým králem, jenom to prostě bude trvat těch 50 tahů. Když neudělám vyloženou ptákovinu, tak mě do šachu nedostane. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
15.10.2014 13:16:50
powejpw: nejdriv jsem chtel radostne zarvat 'zadna, vcely ve vosim hnizde neziji', ale nakonec jsem si vzal tuzku a dosel k patnacti - pokud prijmeme fakt, ze nekompletni vosy nemohou letat.
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 12:45:12
powejpw
Ale řekne, vo co :-D
U šachů nevím, tam je 50% šance, navíc si jen stěží vybavím, kolik polí je na šachovnici (64?) a matně tuším, že každá figurka se pohybuje jinak, tudíž - pokud nejde o život, tipuji černou, a to proto, že se mi ten začátek bílou zdá jako chyták / nápověda. Víc se mi nad tím nechce dumat :o))
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
15.10.2014 12:31:06
Hildegarda: Ale neřekne, tohle je mnohem jednodušší než ty vaše těžký hádanky, tomuhle uvěří, že víš. Ale ještě to neříkej. Třeba jsou tady takoví jak já a dá jim to trochu zabrat :D

Ale aby ses nenudila, ti dám ještě hádanku:

Předpokládejme, že černý král je na rohovém políčku a bílí kůň na rohovém políčku úhlopříčně na opačném konci. Na šachovnici nejsou žádné jiné figurky. Hráči se v tazích střídají a začíná kůň. Dokáže, li kůň dát během 50 -ti tahů šach, vyhrává bílý, jinak vyhrává černý. S jakou barvou byste raději hráli, abyste vyhráli?

Negooglete si to, děcka.
 powejpw
15.10.2014 12:20:07
powejpw
Já vím, já vím! Ale Krshna stejně zase řekne že ne :o)))
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
15.10.2014 12:09:36
*Kolik vos bylo v hnízdě?

Jsem to tak pracně předělával z včel na vosy, aby si to ti pomalejší mého typu (ty ne! :D) nevygůůglili a zapomněl jsem na to :/
 powejpw
15.10.2014 12:05:58
Lupič Willy: Dík. Taky ti dám hádanku.
Z jednoho vosího hnízda odletěly všechny vosy. Jedna pětina vos na šeříky, jedna třetina na maliník, trojnásobek rozdílu těchto čísel přistál na akátu a jedna odletěla na pampelišku. Kolik včel byl v úlu?
 powejpw
15.10.2014 11:14:02
powejpw: http://hadanky.chytrak.cz/?h=cerna-a-bila-kulicka
 Lupič Willy.
15.10.2014 11:02:43
Jó, Dijkstrův algoritmus. Jsem věděl, že se jmenuje podle nějakýho šílence. :-D Ale tenhle algoritmus je, pokud si dobře vzpomínám, opravdu nejrychlejší...?
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
15.10.2014 09:32:04
libik: Dík, to je zajímavý. Akorát - A musíš tu cestu najít co nejrychleji. - mi nějak nesedí. Respektive, co to je, co nejrychleji v tomto případě? To by zabralo hafec času.
---
Přemýšlím nad těma kuličkama, ale asi mi chybí nějakej spoj v mozku nebo co a ne a ne na to přijít. Nějaká nápověda by nebyla? :D
 powejpw
15.10.2014 09:12:42
Libiku, jaký má ta tvoje druhá hádanka řešení? Kromě Google maps.
powejpw
------------
Správné a rychlé řešení takovéto úlohy ti nejenže najde nejrychlejší cestu z bodu města A do města B, najde ti nejrychlejší cesty z města A do všech ostatních měst :).

Víceméně jde o to, že na začátku si všechna města označíš nulou a zkusíš vyjít z města A do všech směrů, do kterých to jde. A do těch měst, do kterých bys došel, tak si označíš číslem určující onen čas.

No a tato města si někam zapíšeš a začneš od toho s nejmenší vzdáleností a uděláš opět to samé. Ale k těm vzdálenostem už přičítáš tu první vzdálenost z města A do toho nejbližšího města. Když dojdeš dvakrát nebo víckrát do stejného města, tak vyhrává ta varianta, která má menší hodnotu, větší zahazuješ.

Konkrétně jde o Dijkstrův algoritmus. Jde o jeden z těch celkem intuitivních a zároveň efektivních algoritmů.
 libik Muž32 Kategorie
15.10.2014 08:59:01
Libiku, jaký má ta tvoje druhá hádanka řešení? Kromě Google maps.
 powejpw
15.10.2014 07:47:39
Znám, takže nebudu kazit hádání ostatním. Pak ale... proč to sem vlastně píšu?
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 02:46:22
Černá a bílá kulička

Vězeň čeká na popravu. Král ohlásí lidu (aby jeho popularita vzrostla), že mu dá poslední šanci se zachránit. Přichystá prý pytlík s jednou černou a jednou bílou kuličkou. Pokud vězeň vytáhne bílou, je osvobozen. Pokud vytáhne černou, bude popraven. (Tohle všechno veřejnost ví.)

Kat, který má popravu provést, se ale dozví, že král podvádí a dá do pytlíku dvě černé kuličky (ať se vězeň snaží jak chce, vytáhne vždy černou – smrt). Tohle vězni potají řekne.

Dalšího rána se koná celá „poprava“ za účasti veřejnosti. Co musí vězeň udělat, aby se zachránil?

Předpoklady: Opravdu je to možné, řešení existuje. Král musí před veřejností dodržet slib, ať se mu to líbí nebo ne. Veřejnost je přítomna a bude chtít vidět důkaz o popravě nebo o osvobození. Vězeň musí vytáhnout právě jednu kuličku (nesmí obě dvě a nesmí vytáhnout prázdnou ruku).
 White Wolf Muž25 Kategorie
15.10.2014 00:41:11
Lupič Willy.: Stejně to určitě skončilo tím, že šašek krále brutálně znásilnil, protože jim došly jedy. Jen pro děti je to "jako" s vodou :D
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
15.10.2014 00:36:06
Ono i bez té vody by to byl celkem zajímavý logický problém, ale šašek by v něm nemohl nikdy "vyhrát", pokud by se tedy oba hráči chovali racionálně a hráli se svými nejsilnějšími kartami.

Král má v podstatě dvě možnosti, buď najisto usmrtit šaška dvanáctkou, ale pak by riskoval, že dostane od šaška jedenáctku a zemře též.

Nebo se může najisto zachránit, nechá-li si dvanáctku jako protijed, ale pak desítkou šaška nemusí usmrtit a bude to opět plichta.

Král může vyhrát, pokud riskne nalít šaškovi dvanáctku a doufat, že ten bude hrát "při zdi", nechá si jedenáctku jako protijed a králi šoupne neškodnou devítku. Pak zemře šašek a král přežije.

Totéž v případě, pokud by šašek zaútočil svojí nejvyšší jedenáctkou a král si nechal dvanáctku na protijed. Pak by přežil a šaška zabil desítkou.

Jenže šašek by byl blázen, aby si nechával jako protijed devítku, to by byla jistá smrt.

Takže být králem, kalkululoval bych nejspíš s tím, že šašek chce přežít a nechá si jako protijed svou nejvyšší jedenáctku. Zabil bych ho dvanáctkou a jeho devítku pak zneutralizoval desítkou.

Jenže to by pořád s sebou neslo určité riziko, že mi šašek "nelogicky" nalije jedenáctku a já zemřu spolu s ním.

Pokud by tedy na takový souboj došlo, podle mě by asi zvítězil pud sebezáchovy, každý by si nechal svůj nejsilnější jed jako protijed a přežili by oba :-)
Smajlík  Lupič Willy.
15.10.2014 00:31:36
Nebo jako, že si šašek před soubojem vzal jed nízkého čísla, králův jed ho neutralizoval a pak si šašek nalil vodu s tím, že napřed dal královi taky vodu.
 Krshna Muž28 Kategorie
15.10.2014 00:29:36
Zakusek: 'noc!
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 00:28:51
banánový zákusek: S tou žárovkou je to takový praktický, každopádně o vodě nebyla nikde řeč, všichni pili jen jedy. To je jako, kdyby nějakej vtipálek místo vody řekl, že král vypil jed č. 9, neutralizoval 12kou... šašek vypil jed č. 10 a neutralizoval 11kou, tak vzal šašek kudlu a krále ubodal. To je to samý.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
15.10.2014 00:28:25
Zakusek: no fuj to neni, jen k tomu musi clovek pristupovat jako k hadance a nikoliv k logicke uloze. Br... pripomnelo mi to me hadky ve skolce nad nesmyslnosti reseni 'leze leze po zeleze'. Byl jsem za to zbit a prvne jsem poznal, co je vitezstvi hmoty nad duchem ;)
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 00:27:53
Tak brzo? No tak nic, tak jindy.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
15.10.2014 00:27:23
Whoisit: já už chtěl jít spát. A kdoví, jak by to dopadlo... třeba by tu do minuty nebylo... ;-) :-DD

Dobrou všem, musím se odebrat. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
15.10.2014 00:22:27
banánový zákusek
Dej mi to zadání do tří minut, a já ti ho znovu vyřeším.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
15.10.2014 00:18:42
kaiten: dík, teď usnu v klidu. :-D Googlit se mi nechtělo, kdyby přece jen někdo nakopnul diskusi směrem k jinýmu řešení. Ano, souhlasím, jak teplá žárovka, tak voda jsou fuj ošklivé hádanky neslučující se s přísně analytickým myšlením. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
15.10.2014 00:14:58
Zakusek: pote, co jsem stejne jako se zarovkou dospel i zde k nazoru, ze situace nema reseni, pouzil jsem google a ano, sasek nalil krali cistou vodu. Coz situaci samozrejme resi, lec...
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 00:13:43
no jo ale v zadání se o vodě nic nepsalo, tam se píše že všichni pijou jedy :PP
 Krshna Muž28 Kategorie
15.10.2014 00:10:41
Je možný, že ta voda není požadovaný řešení, ale funkční je... a nic jinýho mě nenapadá. :-D Uvidíme, Whoisit psal, že zná to řešení ze Simpsonů... tak snad to někdo dodá. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
15.10.2014 00:03:49
Hm, voda... to je stejne nesystemovy prvek, jako tepla zarovka.

Jinak diky za znovuzadani!
 kaiten Muž54 Kategorie
15.10.2014 00:01:57
zákusek: jj, to bude asi ono... a tu nerozeznatelnost od vody jsem už z původního zadání zapomněl, takže s mým zadáním by to bylo neřešitelné :-D
Smajlík  Lupič Willy.
14.10.2014 23:58:02
No jak jsem psal - pokud šašek podstrčil královi vodu (v původním zadání jsou jedy od vody nerozeznatelné), tak král vypil vodu a na to si dal dvanáctku, páč předpokládal, že šašek mu dal nejvyšší co měl - jedenáctku. Tím se král sám otrávil. Pro šaška mu zbyla druhá nejvyšší desítka, tu ale šáša přebil svou nejvyšší jedenáctkou.

Podobnost s pivem je čistě náhodná. Žádné pivo nebylo během řešení vypito. :-(
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:53:16
Zadání, pokud si ho dobře pamatuju: král má jedy 2,4,6,8,10,12, šašek 1,3,5,7,9,11.
Každý jed je smrtelný, ale vyšší číslo působí jako protijed proti nižšímu. Každý naleje nejdřív druhému jeden jed a pak vypije další jed jako protijed, jímž se má zachránit. Král má zdánlivě velkou výhodu, ale přesto zemře a šašek přežije. Jak je to možné??
 Lupič Willy.
14.10.2014 23:51:36
Whoisit - to bylo na me? Pokud ano, tak ne ;).
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 23:50:00
Vy dva, pozvete mě na svatbu?
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 23:47:17
Hildie, uz mi to doslo. Nyni je treba misto zahady samotne resit zahadu zmizeleho zadani hadanky.
Smajlík  kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 23:45:16
kaiten
Jen si pěkně lámej hlavinku ;-))
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 23:41:32
Jakej sakra kral? Zblaznil jsem se ja, nebo tady resite ulohu, co nema zadani?
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 23:38:21
Ten král se jedem musel otrávit sám, protože jinak by všechny jedy přežil. Ale to je v rozporu z tím, že oba pili jed.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:27:22
Oukej, fajn, takže král neexistoval, šašek neexistoval, lahvičky neexistovaly a jestli neumřeli jinak, tak tam žijí dodnes!
Smajlík  banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:25:37
Třeba jsme měli kolektivní halucinaci?
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 23:24:54
Všichni jste se stali obětí vtípku.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 23:23:55
Mě napadlo, že si z nás někdo s přímým přístupem k databázi dělá srandu... to je asi jediná možnost, vymazat záznam takhle... kdyby se to dělalo z rozhraní, tak to bude vypadat jak říká Lupič. Ale tak paranoidní, abych tu myšlenku udržel dýl než vteřinu, zase nejsem. Nebo... nebo jo? :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:20:02
Lupič Willy.: Programátorka :D
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:19:03
Krshna: tak to jsem fakt zvědav na řešení, admin to podle všeho nesmazal (chybí tam ta hláška o smazání a ani k tomu nebyl důvod), a pochybuji, že by šla mazat vlastní rozhřešení, když to psala nepřihlášená ještě navíc...
Smajlík  Lupič Willy.
14.10.2014 23:13:26
No, a teď už je v souladu se zadáním úplně všechno. :-P
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:13:23
Lupič Willy.: To je nová hádanka.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:13:17
Kde jsou ty hádanky s tchýní, králem a kanibalem? Jsem aktualizovala stránku a zmizly mi, vám taky?
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 23:12:29
Kam to zmizelo?
Smajlík  Lupič Willy.
14.10.2014 23:11:35
Hildegarda Čtvrtá: Ne já ti to prostě nevěřím. Jasně, tak to, že jsi machrovala, žes to uhodla a pak jsi nebyla schopna odpovědět zakecáváš tím, že jsem se přepsal? Dost nízké. Konec debaty.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:11:14
Řešení už bylo uvedeno. Asi bych si dal do sluchátek rádio a zkoušel vypínače až bych slyšel jiskru
 LUF Muž99 Kategorie
14.10.2014 23:10:50
Liana: a vodu použít mohli? Kdyby šašek podal králi vodu a král se pak v naději, že všechno přebije dvanáctkou, poprvé napil jedu, tak je do rána po právu tuhej. Ale jaksi úplně nevyplývá, jestli je voda v souladu se zadáním.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:08:56
Liana
Na řešení se koukněte na Simpsonovi, tam to bylo.
Těžší.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 23:07:20
Krshna
Se s tim budeš muset smířit, že už je to tak. Ona je to hádanka spíš češtinářská, tudíž chápu, že pokud píšeš "chvíly", můžeš s tím mít problém.
Konec debaty.
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 23:06:48
Liana
Moc dlouhé.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 23:06:04
Jó, neřešme to, hádanka je vyluštěná, tak co. Já chci taky nějakou luštit. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 23:02:58
Hildegarda Čtvrtá: Ptal jsem se tě, tys nebyla schopná odpovědět, tak co jiného si myslet.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:02:41
"Po bitvě je každý generál." Nahoď další, ať mám též nějaké rozptýlení, krom SOM sítě.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 23:02:01
mně to teda nedošlo :D sem myslela, že na stromě a na zemi neměla být ŽÁDNÁ jablka :D
Smajlík  2-methyl-propan
14.10.2014 23:01:45
Krshna
No určitě.
Smajlík  Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 23:00:34
Hildegarda Čtvrtá: Nevěřim, žes to pochopila. Ptal jsem se tě přímo, ani jednou jsi mi nedala odpověd, museli mi odpovědět jiní :D
Stejně je logičtější to, že v tu chvíli padaly obě, nebo deset nebo milion na zem, takže byly ve vzduchu !
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 23:00:26
Krshna: aha, promiň že jsem nereagoval. Já si po x letech na zp. založil účet, tak ten uživatelskej systém neznám. Myslel jsem, že na příchozí zprávy se mi kdyžtak někde rozsvítí upozornění, ale nic takovýho se nestalo. :-D Tak to příště budu sledovat. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:59:07
Krshna
Voe, to tu pochopili všichni až na tebe.
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:56:54
Krshna
Už jsem se na to nemohl dívat.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 22:56:23
Whoisit: Ty vole, já to chtěl od Hildy, nevěřím, že to pochopila. Banánovýmu zákusku jsem před pár minutami psal, že v tu chvíly zrovna padaly na zem. Což je dost logický. Jen jsem prostě nevěřil, že to Hildegarda uhodla, proto jsem to po ní chtěl. Zkazils to -_-
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:56:16
Tak, přesně, upadlo jen jedno jablko - takže na stromě nebylA jablkA a nebylA ani na zemi.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:56:11
Krshna
No jablka nebyla na stromě a jablka nebyla ani na zemi proto, že na stromě bylo jedno jablko a na zemi bylo jedno jablko.
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:55:05
Na stromě byla jablka... dobře byla 2... to nevysvětluje proč nejsou na stromě.
Krshna
--------
No tak se zamysli, je to fakt jednoduchý :D.
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 22:54:50
Potřeboval jsem až to vysvětlení Hildy :D

Ještě dávejte hádanky.
 to asi ne co
14.10.2014 22:54:44
No jasně, na stromě byla (dvě) jablka. A když zafoukalo, tak už tam ta (dvě) jablka nebyla. Ale ta (dvě) jablka nebyla ani na zemi. Tak kde jsou?

když zafoukal vítr, jedno spadlo na zem. obě jablka ani nespadla na zem, ani nezůstala na stromě.
 Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 22:54:04
Hildegarda Čtvrtá: No, řekni to když to víš, ptám se tě přímo :)
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:53:02
Krshna
No jasně, na stromě byla (dvě) jablka. A když zafoukalo, tak už tam ta (dvě) jablka nebyla. Ale ta (dvě) jablka nebyla ani na zemi. Tak kde jsou?
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:50:39
Hildegarda Čtvrtá: Tak napiš řešení, když to víš ;)
Na stromě byla jablka... dobře byla 2... to nevysvětluje proč nejsou na stromě.
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:50:34
Hildegarda: rád bych, ale teď si zrovna na žádnou nevzpomenu. Snad někdo dá. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:49:01
Krshna
"Přemýšlej, třeba na to po chvíli přijdeš."
:-))))

banánový zákusek
:-D ještě.
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:48:25
Krshna: nezmizela. Nikam nezmizela. Jen ta jablka nebyla na stromě, nebyla na zemi.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:47:46
Hmmm, tak to jsem čekal vychytanější řešení...
Smajlík  Lupič Willy.
14.10.2014 22:47:28
Hildegarda: No jojo. :-DD Ale já na to zaboha nemohl přijít dva dny. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:46:58
No když tam byla 2 jablka, to stále nevysvětluje jak mohla najednou zmizet.
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:46:32
Whoisit: Jojo, teď už určitě. Ale máš pomyslnou zlatou.
Smajlík  banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:46:19
Jo jakože takhle jo?
No nene :-DDDD
Smajlík  Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:45:30
banánový zákusek
Znám to trošku jinak no, ale ostatní to už dořeší.
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 22:43:42
Kde sou ta zasraná jabka?
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
14.10.2014 22:43:40
Whoisit: jako teď už jsi na to kápnul, no. Ale do zadání se do dát nemůže, to by napadlo každýho hned. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:42:10
No ale když ho zlomí, tak fakticky ta jablka pořád budou NA tom stromě i kdyby se otrhala z větví a ležela volně NA koruně ne?
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:42:01
banánový zákusek
Nebylo to zadání, že na stromě byla dvě jablka?
 Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 22:40:30
to asi ne co:
no to opravdu ne, byla to zralá jablka, fakt ne květy. Ale jako alternativní řešení se mi to líbí. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:40:02
Strom spadl a rozmačkal všechna jablka :D
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:39:07
Lupič Willy: no právě. :-D
Whoisit: ano, strom zůstal na místě. Opravdu žádnej hurikán se nekonal. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:38:47
Když mě už to přemýšlení bolí :-(

TYVOLE!!!!! Jestli tam ten strom nezůstal stát, tak jste všichni mrtví, tak si to dobře rozmyslete!!!!! :-D
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:38:20
babánový zákusek: Tož neodválo to kvítka? Jakože jablka rostla .. ale byla ve formě kvítek a pupenů teprve, zafukalo, spadly kvítka. Plody ještě nebyly.
 to asi ne co
14.10.2014 22:37:02
banánový zákusek
Zůstal tam po tom větru ten strom?
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 22:36:58
Vítr strom porazil/zlomil? Ale to by svým způsobem pořád jablka na stromě byla...
Smajlík  Lupič Willy.
14.10.2014 22:36:20
Hildegarda: to víš že jo, já to tady píchnu a ty to vyhraješ. :-P :-D Chtělas hádanku, jen lušti. Jinak... jsem měl chuť zabíjet, když jsem se řešení dozvěděl. :-DD
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:34:56
Hildegarda Čtvrtá: Přemýšlej, třeba na to po chvíli přijdeš.
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:33:54
banánový zákusek
No a kde teda jsou!!!!!!!? :-D
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:30:44
Hildegarda, Krshna:
Ne, rybník nebyl v zadání, zahradník taky ne a jablka na stromě byla. :-D Opravdu cokoliv o čem v zadání není zmínka, je vyloučeno, není třeba uvažovat tímhle směrem. :-)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:30:03
Mám univerzální řešení. Když si nebudu vědět rady, dám téma na zpovědnici a jdu na pivo. Zatím co si lidi lámou palice, já se pobavím, pak přijdu domů a mám vyřešeno!
Nevím jestli jsem se vychcaný už narodil, a nevím kam až s tím dojdu.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
14.10.2014 22:28:41
banánový zákusek: Nesesbíral je při tom větru nějakej zahradník? :D
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:27:24
Ta jablka tam ve skutečnosti nebyla.
Nebo spadla do rybníku. To zadání nevylučuje ;-)
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:25:09
Hildegarda Čtvrtá: Tak to ti jí just vylušim :D
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:23:49
Krshno, to je moje hádanka!!! :-D
 Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 22:23:49
Krshna: mě nevyprovokuješ. :-P :-DDD
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:22:32
banánový zákusek: Sezobali je drozdi, které přinesl vítr.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 22:19:29
Tak ještě teda jednu, když Hildegarda přišla pozdě... :-D

Na stromě rostla jablka. Přišel vítr a když bylo po něm, nebyla jablka ani na stromě, avšak nebyla ani na zemi. Jak je to možné? (Upozorňuju, že vítr je nikam neodnesl, neskončila na střeše či jiném stromě, nikdo je nesebral a ani nic podobného, co není součástí zadání se nestalo.)
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 22:06:59
omg :D na to ti kašlu
Smajlík  2-methyl-propan
14.10.2014 21:59:59
Noo a na mě tady zbyla už jenom nějaká těžká mapa.
Smajlík  Hildegarda Čtvrtá Žena25 Kategorie
14.10.2014 21:43:55
Udělala bych přesně to co napsali lidi pode mnou. :)
 Beyrina Žena22 Kategorie
14.10.2014 21:38:57
Fuj, nemám rád grafy. Vím že je na to výhodný algoritmus, název si nepamatuju a googlit by bylo proti hře, ale z hlavy ho fakt nesestavím. No když chtěl těžkou... :-D
Smajlík  banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:38:43
GPS
Smajlík  tojelehky
14.10.2014 21:36:54
Na takový věci bych se vysral a šel na pivo.
Smajlík  suvurov Muž30 Kategorie
14.10.2014 21:25:03
příště dej něco těžšího
2-methyl-propan
-----------
Klidně :).

Máš tisíc měst, mezi těmi městy existují nějaké silnice, silnice vždy vede z jednoho města do druhého, nekřižuje se s žádnou jinou (resp. můžou se křižovat ale když se křižují, tak je tam buď most nebo tunel - prostě když se po tý silnici vydáš, tak víš z jakýho města jdeš a do kterýho dojdeš a nemůžeš nikde "zahnout").

O každé silnici víš, jak dlouho to po ní trvá, než jí celou přejdeš.

Ne všechna města mají mezi sebou silnici.

A někdo se tě zeptá, jak se co nejrychleji dostane z jednoho města do druhého (tj. chce třeba z Jihlavy do Světlý nad Sázavou a ty mu řekneš, že má jet z Jihlavy do Humpolce a z Humpolce do Světlý).

Jak tu cestu najdeš? :)
Musí to být ta nejrychlejší.
A musíš tu cestu najít co nejrychleji.
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 21:21:26
Krshna: jasný, však jsem si říkal. :-)
kaiten: já vím. Ale stejně mi spadl kámen ze srdce. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:20:00
Krshna: to ne, to možná jen špatně chápeš. Když žárovka svítí, je to vypínač B. Když nesvítí, je to vypínač A nebo C. Áčko je to v případě, že je žárovka teplá.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:19:01
Zakusek: nikoliv, samozrejme
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:18:00
banánový zákusek: kecam sračky už, přišel jsem z práce :D
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 21:17:46
Krshna: pak bude zcela urcite spravny druhy vypinac a je jedno, co ji zahralo
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:15:56
banánový zákusek: Co když se žárovka zahřála po spuštění vypínače B, který zároven svítí?
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 21:15:56
zakusek: Podle teploty žárovky který se rozjede po zapnutí správného vypínače?
 businessman
14.10.2014 21:14:15
kaiten: tak ses doufám neurazil. :-DD
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:13:50
Moje idealni zarkvka evidentne nehrala:)
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:11:59
Zakusek: mel jsem o sobe vyssi mineni- ale tohle nedam. Bud zapnu jeden, a pokud nedojde ke zmene, jsem v haji, nebo dva - a jsem v haji, pokud je zmene dojde...
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:11:34
Áno, Lupič Willy má správné řešení. Nechám chvilku zapnutý vypínač A. Vypnu jej, zapnu vypínač B a jdu se podívat do místnosti.

Jestliže je žárovka teplá, je to vypínač A.
Jestliže svítí, je to vypínač B.
Jestliže je studená, je to vypínač C.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:11:22
počty neumím: V noci by to šlo :)
 Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 21:10:50
počty neumím: ne, v tomhle je to stejné jako hádanka od libika. Jediná možnost jak se o žárovce přesvědčit je vstoupit do té místnosti.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:10:35
banánový zákusek: mohu žárovku jen zkontrolovat pohledem, nebo je na ni možno i sáhnout?
 Lupič Willy.
14.10.2014 21:08:11
banánový zákusek: Já jsem ženská naprosto bez logiky, ale opravdu naprosto, tak bych to řešila tak, že bych nešla do tý místnosti, jen z té v které bych byla, bych se vyklonila z okna a čuměla, jestli to svítí. To by šlo, ne? Pravidla jsem neporušila.
 počty neumím
14.10.2014 21:07:31
Sam mam take jednu ulohu, kterou se pokousim vyresit vlastne skoro cely zivot, a zatim jsem to pokazde vzdal... o jedne falesne minci, ktera je mozna lehci, mozna tezsi nez ostatni, a rovnoramennych vahach.

Sem tu ulohu ale psat nebudu - jeste byste mi ji vyresili ;)
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:07:29
kaiten: těžko říct jak daleko se právě nacházíme od urážky, ale až taková blbost v tom není. To bych si nedovolil. :-D Vypínače se chovají standardně, jejich stav můžeš určit od pohledu.
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 21:04:25
příště dej něco těžšího
Smajlík  2-methyl-propan
14.10.2014 21:04:18
Zakusek: zkousim to resit jako idealni situaci, takze jestli v reseni bude neco o tom, ze vypinace jsou standardne vypnute dolu, ze pri sepnuti muze byt slyset oblouk, nebo ze pouziju wattmetr, pak se na nekolik zanedbatelnych minut urazim.
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 21:02:20
Jj, dole jsem psal, že pak tu druhou půlku kontrolovat nemusíš. Jsem si to tak rychle neuvědomil.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 21:01:02
kaiten: šroubovák potřebovat nebudeš, ale vyloženě blbě na to nejdeš. :-D
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 20:59:54
No právě, ale co když nesvítí, a nesvítí nikdy v té 1. půlce :D
Krshna
----------
To ti nevadí, protože víš, že právě jeden je správný a že je v té půlce co nesvítí.

Takže zmáknčeš 500, jdeš se podívat, nesvítí, takže víš, že je v těch druhých 500. A jelikož to víš, tak to nemusíš zkoušet a rovnou zmáčkneš 250 z té nesvítící půlky. A tak dále a dále a dále :).
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 20:58:55
aha možná sem si to tu měla nejdřív přečíst :D
 2-methyl-propan
14.10.2014 20:58:35
libik: Ba jo, máš pravdu, když svítí nebo nesvítí v první půlce, už se nemusím chodit dívat na druhou. To je pravda :ú
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 20:58:26
To je fakt já musím najít ten jediný. Já debil sem to asi přehlídl. Takže nevim. Asi bych vzal palici, rozmlátil všechny vypínače a pak skočil z okna.
 kolomlýn
14.10.2014 20:57:54
Zakusek: podle me bez sroubovaku neresitelne, ale dej mi jeste chvilku ;)
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 20:57:43
libik: No právě, ale co když nesvítí, a nesvítí nikdy v té 1. půlce :D
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 20:57:27
kaiten: Jsem se spletl u těch třech, ale myslel jsem to po Pulkách (každý druhý), jako ty, vylučovací metoda... na konci asi ze dvou.
 tenblbej
14.10.2014 20:57:16
no dala bych 500, pak 250, pak 125, pak 62, pak 31, pak 16, pak 8, pak 4, pak 2 a pak 1 ne? :D
 2-methyl-propan
14.10.2014 20:56:23
napřed bych zapnul 500, pak dalších 500 (2 pokusy) z tý jedný pětistovky 250 a 250 (2 pokusy) z těch 250ti na 125 a 125 (2 pokusy) ze 125ti na 62 (pokud ani se ani jedna nerozsvítila, je to ta 1 nevyzkoušená) z 62 na 31 a pak byhc si hodil kostkou, pokud bych netrefil nějakou polovinu na 1. pokus.
Krshna
---------
Skoro správně, akorát když jich zapneš 500 a jdeš se podívat, tak nemusíš zapínat těch druhých 500. Pokud žárovka svítí, tak víš že to je v těch zapnutých 500, když nesvítí, tak je to v těch druhých 500 :).
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 20:55:32
Tak zkuste tohle:

Zadání je podobné, ale vypínače jsou jen tři a do místnosti se můžete podívat jen jedinkrát. Jak zjistíte, který vypínač ovládá žárovku?
 banánový zákusek Muž35 Kategorie
14.10.2014 20:55:28
aneb binární vyhledávání když se člověk nudí
Smajlík  Whoisit Muž96 Kategorie
14.10.2014 20:54:14
napřed bych zapnul 500, pak dalších 500 (2 pokusy) z tý jedný pětistovky 250 a 250 (2 pokusy) z těch 250ti na 125 a 125 (2 pokusy) ze 125ti na 62 (pokud ani se ani jedna nerozsvítila, je to ta 1 nevyzkoušená) z 62 na 31 a pak byhc si hodil kostkou, pokud bych netrefil nějakou polovinu na 1. pokus.
Smajlík  Krshna Muž28 Kategorie
14.10.2014 20:53:14
Vedlejší místnost je ve třetím patře? Opravdu vedlejší místost
Tedy mám deset možností se podívat do 3 patra. Takže po zapnutí 100 vypínačů se půjdu podívat. 100x10=1000. Horší by bylo mít pouze 10 možností stisknutí vypínače.
kolomlýn
-------------
Tím akorát zjistíš ve které stovce vypínačů se nachází ten správný, ale ty chceš pouze ten jeden správný, nikoli stovku mezi kterou je jeden správný.
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 20:52:33
1.Podívám se jestli žárovka svítí
2.Zamáčknu prvních 500 vypínačů a jdu se podívat jestli se změnila
3,Když jo, tak je vypínač mezi prvními 500 vypínači, když ne, tak je mezi dalčími 500 vypínači, tak zmáčknu prvních 250 vypínačů z těch 500 vypínačů, mezi kterýma by měla byt.
4,Podívám se, jestli se změnila, když jo, tak z těch 250 zas udělám půlku, když ne, tak vezmu půlku z druhých 250 vypínačů
5. 2 na 10 je cca 1000, takže nakonec budu snad vybírat ze dvou :)
 Tonejsemja
14.10.2014 20:51:28
A ty ostatní vypínače taky něco ovládají? Nebo vůbec nejsou zapojeny do obvodu a jenom ten jeden konkrétní ovládá tu konkrétní žárovku?
kometa
-------------
To nevím, je to celkem jedno.

Da se k tomu dostat po pulkach? Zapnu padesat, tim zjistim, v jake pulce je ten spravny... pak dvacet pet, dvanact, sest, tri...? Dalo by se to zjistit i na sest pokusu, pravda?
kaiten
-------------
Ano, to je správný postup, ale těch vypínačů je 1000, ne 100, takže 6 pokusů nestačí (ale jinak bys měl pravdu :) )
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 20:51:27
Vedlejší místnost je ve třetím patře? Opravdu vedlejší místost
Tedy mám deset možností se podívat do 3 patra. Takže po zapnutí 100 vypínačů se půjdu podívat. 100x10=1000. Horší by bylo mít pouze 10 možností stisknutí vypínače.
 kolomlýn
14.10.2014 20:49:48
Sorry, spletl jsem se o nulu, ale princip zustava.
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 20:48:28
Da se k tomu dostat po pulkach? Zapnu padesat, tim zjistim, v jake pulce je ten spravny... pak dvacet pet, dvanact, sest, tri...? Dalo by se to zjistit i na sest pokusu, pravda?
 kaiten Muž54 Kategorie
14.10.2014 20:47:50
A ty ostatní vypínače taky něco ovládají? Nebo vůbec nejsou zapojeny do obvodu a jenom ten jeden konkrétní ovládá tu konkrétní žárovku?
 kometa
14.10.2014 20:45:39
Jo to je jako, zapnu každý druhý, pak každý třetí a tak?
Smajlík  tenblbej
14.10.2014 20:40:21
Zapnout všechny vypínače??
kadaeta
------------------
"Úkol je zjistit, který vypínač ovládá onu žárovku."
 libik Muž32 Kategorie
14.10.2014 20:37:56
Zapnout všechny vypínače??
Smajlík  kadaeta



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk