Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.677246, vloženo 20.11.2012 03:07:23 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Ženy zbožňují muže, kteří...
Za těch 24 let jsem jakž-takž vypozoroval, co se dívkám líbí, tak to zkusím sepsat a můžete mě opravit/doplnit či jenom diskutovat :).

(snažím se o co nejobecnější pohled, samozřejmě že ne všechny prvky musí vyhovovat všem ženám, ale řekněme, že každý jednotlivý prvek by měl být přitažlivý aspoň pro 80 procent žen, abychom ho mohli uznat jako "zbožňováníhodný", pokud si myslíte, že je to méně, vzneste odpor, v opačném případě mlčte :D)

(pořadí neurčuje důležitost a je čistě náhodné, číslování slouží pouze k přehlednosti)

Ženy zbožňují muže, kteří :

Bod 1)Udělají (vše), po čem žena touží, aniž jim to řekne
Praxe : Ženy jsou rádi, když jim muži plní přání, na druhou stranu ženy nemají rádi ťunťu, který udělá všechno, co mu řeknou.
Ideální situace je tedy ta, pokud jim to muž splní a ony mají zároveň pocit, že se tak rozhodl z vlastní vůle. Není už důležité, jestli na to přijde opravdu vyloženě sám, nebo to pozná z náznaků nebo mu to řekne kamarádka. Důležitý je pocit ženy.

Bod 2)Nedělají všechno, co jim žena řekne
Praxe : Ideální stav, pokud je dobře zkombinovaný s "bodem 1". (pozn. to, že nedělají VŠECHNO neznamená, že nedělají NIC). Kolik z toho, co jim žena řekne mají vykonat, záleží na relevantnosti požadavků a dalších okolnostech... Nevím jestli to jde jednoduše zobecnit :).
Také to souvisí s "bodem 4"

Často se ti, kteří pro ženu udělají všechno o co si řekne, sami označují jako "hodní kluci". Ve výsledku to působí negativně, neboť žena má pocit, že jí muž podlézá a shazuje sám sebe jenom pro to, aby s ním zůstala.
Což ve výsledku vede k porušení "bodu 3"

Bod 3)Jsou s ženou proto, protože si jí vybrali, ne proto, že nedokáží najít jinou
Také to ve většině případů znamená, že daný muž je aspoň trochu žádaný a aspoň trochu schopný sbalit i jinou slečnu (není nutně pravidlem).
Tady jde samozřejmě především o pocit dané ženy, ne o skutečnost (i když myslím, že v tomto případě to většinou ženy vycítí správně a tak je pocit a skutečnost to samé)

Bod 4)Mají vlastní hlavu, názory a dokáží si je (rozumně) prosadit
Souvisí s "Bodem 2", nicméně nejde pouze o vlastní hlavu a názory ve vztahu s danou ženou ale i v běžném životě. Pokud se vyskytne problém s někým jiným, je ideální, pokud ho samec dokáže vyřešit a neustupuje.

Bod 5)Nejsou zbytečně tvrdohlaví
No to aby mi někdo neotloukal o hlavu "Bod 4", tak to radši zmíním explicitně. Samozřejmě že všechno má své hranice a tedy "prosadit si vlastní názor" neznamená vytvořit si dogma, ale být přesvědčivý či naopak nedržet se zbytečně zpátky. Rozumné kompromisy jsou vítané.

Bod 6)Jsou pozorní a gentlemani
Do toho je částečně zahrnutý i bod 1.
Nejdůležitější je, aby tato "pozornost" a "gentlemanství", bylo nenucené. Tedy žena musí mít pocit, že to partner udělal z vlastní vůle nebo protože jí chtěl udělat radost nebo protože si prostě zrovna vzpomněl. I ty drobnosti jako otevření dveří, pověšení kabátu apod. by mělo působit přirozeně a ne "naučeně", což jinak může vyvolávat pocit, že se daní muži ženě podbízejí a tedy k porušení "bodu 3".

Opět se mnoho kluků označuje za "gentlemany" a "hodné kluky" a zároveň si stěžují, že je kvůli tomu nikdo nechce.
Faktem obvykle bývá, že právě až dogmaticky a podbízivě dodržují veškeré zásady etiky, působí to prkenně, nepřitažlivě, v horším případě k porušení "bodu 3".

Bod 7)Jsou zdravě sebevědomí
Souvisí i s "bodem 4".
Ženy mají rády vedle sebe chlapa a žádnou fňuknu. Chtějí mít pocit, že se o něj můžou opřít. Tady asi není potřeba co dodávat.

Bod 8)Jsou rozhodní
"Já nevím" je pro hodně žen zabiják. Ačkoli ženy velice rády na dotazy "co budeme dělat" a jim podobné odpovídají "já nevím" a "mně je to jedno", zároveň strašně neradi slyší to samé od chlapa.
Sice to často dopadne tak, že rozhovor probíhá následovně, ale to už je život :
Muž : "no mně je to taky jedno, tak půjdeme do čajovny"
Žena : "do čajovny ne, tam se ne mi nechce"
Muž : "tak do kavárny"
Žena "tam jsme byli minulý týden, co kdybychom šli do divadla"

A jde se do divadla :). A v zásadě všichni jsou spokojení.

Bod 9)Dokáží rozlišit kdy "ano" je "ne" a "ne" je "ano"
Opět obdoba (možná spíše podmnožina) "bodu 1" a dle mého názoru poměrně těžká disciplína :D, ale nese své ovoce.
Jedná se o drobnosti typu :
Jdete venku s ne moc teple oblečenou holkou, je zima :
"Je chladno, chceš kabát"
"Ne, to je dobrý"
Ideálně následuje vysvlečení kabátu a položení ženě přes ramena. Čímž jsme splnili "bod 1" i "bod 2" a dokonce "bod 6" a všichni jsme šťastní a muži lehce zmrzlí.

Bod 10)Mají charisma
Pokud chlap splňuje předchozích 9 bodů (aspoň z větší části), obvykle se zde objeví o onen kouzelný desátý bod zvaný "charisma". (nebo tak mi to aspoň zatím přišlo)
*Pozor na implikaci prosím. Fakt, že z A plyne B, znemaná pouze to, že z A plyne B. Tedy i z C může plynout B. Tedy i muž, který nesplňuje žádný z předchozích bodů, může mít charisma.*
Obecně nevím, jak tento pojem definovat... někdo ho prostě má a někdo nemá, ale každopádně dělá divy a není přímo závislý na vzhledu. Ani nevím, jestli se dá nějak natrénovat nebo ne :).

Tak jo, završil jsem desítku a už se mi nechce psát, tak to snad bude stačit takhle :). Těším se na poznámky, nadávky atd.
 libik E-MAIL:   Muž23 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.12.2012 12:43:52
Každý se vyvíjí různě; záleží na sociálním a kulturním zázemí.
Může být platný pro Tvé okolí právě nyní. Nelze jej však aplikovat obecně.
Někam si ten text ulož a přečti si jej každých deset let - tedy ve 34, 44, 54....
Nyní si jej můžeš zkusit aplikovat na sebe ve 14 a ve 4 letech.
Budeš se bavit.
Smajlík  LaS
25.12.2012 08:28:52
Holky letí hlavně na chlapy, kteří na ně serou. Když holku jen omrdáte a pak hned vykopnete, udělá cokoliv, aby přilezla zpátky.
Smajlík  Ženám smrdí kundy.
26.11.2012 15:17:11
Souhlasím:)

já bych to popsala jinými slovy, ale pro kluky je to asi dobře napsaný aby to pochopili
 katrin
22.11.2012 14:42:10
Vážně dobrý :D Hlavně bod 9, ten mě pobavil.
 já holka
20.11.2012 23:16:31
Ale libiku, tak málo stačí a ztrácíš kontrolu :-)
Já mluvila o návodu, vážně? Fakt? Nepovídej ;-)
-------------
Ano.
"divadlo nikdy nebude realitou". Tato část značí, že předpokládáš, že můj popis je využit jako návod, resp. podle něj někdo hraje ono "divadlo". Nebereš to čistě jako popis vlastností, který se ženám líbí (ostatně body jako takové nikde nediskutuješ, podle všeho se zdá, že s nimi souhlasíš).

muž, který ne že vyvolává v objektu svého zájmu pocit, že určité věci dělá z vlastní vůle, ale gentlemanství je jeho součástí, vůbec nepřemítá, ke které se bude chovat gentlemansky, pze se tak chová ze založení i k uklízečce, pokud ne - špatné, špatné...
---------
Samozřejmě, pod to bych se klidně podepsal. A nikdy jsem to nepopíral.

A že tam těch záchytných bodů máš, viz např. 'jde o pocit ženy, ne o skutečnost'
------------
Tak přinejmenším tuto část jsi špatně pochopila. Ta neznačí "dělejte to tak, aby se tak žena cítila", ta značí "Když to bude žena cítit jinak, je skutečnost irelevantní". Ženy se z velké části dívají na realitu skrze pocity a emoce (nebo přinejmenším daleko více než muži), proto mi přišlo důležité tuto skutečnost zmínit.

Hrané charisma je slizkost, hrané sebevědomí se zboří při prvním zásahu do mírně nejistého, pocit, že je možné se o někoho opřít odfoukne první už slabý vánek....atd. atd.
-----------
Opět to samé, klidně bych se ti pod tohle podepsal.

Já jsem si ale jistá, že konkrétně ten který teď je vedle mě, by si mého pózovacího já ani nevšiml a že stojí za to.
-----------
:D :D, ještě než jsem začal číst tvůj příspěvek, tak mi hlavou projelo něco ve smyslu : "Vsadil bych se, že tam někde zmíní svého přítele a skrze něj sebe a jeho ukáže svojí nadřazenost".

S výčtem jsi tu slavil úspěch, že mně přijde plný rušivostí a červených vykřičníků, kolik že - jedna z kolika - no vidíš, jako bych tu nebyla;-)
---------
Kritika je vítaná, jen ve tvém případě se mi zdá, že je na nesprávném místě (resp. kritizuješ něco, co jsem nenapsal) - body samotné jako takové nediskutujeme.

PS : Popravdě by mě zajímalo, jestli jsi vážně žena, zatím si myslím tak 60:40, že jsi chlap :).
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 22:45:02
ČernáOrchidej: jezusmarja, snad jsem tolik nenapsala, se z toho nemusis hned hroutit.
 broskev Žena23 Kategorie
20.11.2012 22:06:15
broskev: prosím? Jaké podané listí? Co rádoby psycholog?Jaké pseudorosbory? Jaké vypjaté emoce?

Diskuse, sdělení vl. názoru, tomu se v tvém podání říká vypjaté emoce, fakt? Zajímavé to máš:-) A ono je to jinak, viď. Jak si někdo může dovolit jít proti davu, jó kdyby jen proti davu ;-) je třeba zasáhnout rádoby sofistikovanými výpady jdoucími po názoru jen aby se neřeklo, jde se po jeho nositeli :-) Velmi otřepaná 'strategie z davu', neříkej, že sis takové věci ještě nikdy u 'jiných' nevšimla.
 ČernáOrchidej
20.11.2012 21:22:48
chybi ti tam toho vic napr. musi mit dominantni postaveni ci mit navrch pred ostatnima. vyrovnanost- zadny komplexy menecennosti vedle nekoho kdo je v necem lepsi zvlast kdyz je to zenska.a zadny velky ego, zadne zvatlani jen o sobe a nesnazit se byt dokonalym a vsechno vedet nejlip. to je problemem tech hodne inteligentnich muzu kteri se az moc snazej zapusobit a mysli si ze nekoho svou nekonecnou inteligenci oslni a ostatni kvality jdou do pozadi. vetsina zen da prednost akci nez neustalym zvatlanim.
 gazzapo.
20.11.2012 21:12:20

Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
20.11.2012 21:04:36
ČernáOrchidej: ty musis byt nejake popadane listi alias radoby psycholog, vid ze jo? Moc lidi tady takove emocne vypjate pseudorozbory nedela.
 broskev Žena23 Kategorie
20.11.2012 20:53:02
Ale libiku, tak málo stačí a ztrácíš kontrolu :-)
Já mluvila o návodu, vážně? Fakt? Nepovídej ;-)

Mám pocit, že jsi si špatně uvědomil bod 6 a 7! Dám ti nakouknout pod pokličku svých výkladů - gentleman = muž, který ne že vyvolává v objektu svého zájmu pocit, že určité věci dělá z vlastní vůle, ale gentlemanství je jeho součástí, vůbec nepřemítá, ke které se bude chovat gentlemansky, pze se tak chová ze založení i k uklízečce, pokud ne - špatné, špatné...

Výčet a návod nejsou synonyma. I z výčtu lze vyčíst manipulativní sklony (jednat tak, aby ses protějšku zalíbil/imponoval a dostal jej tam kam potřebuješ je manipulace, překvapivě) a že tam těch záchytných bodů máš, viz např. 'jde o pocit ženy, ne o skutečnost' myšlení hodné kopačky pokladů - jj, není nad to pěstovat ve vilných starcích pocit, že jsou ultrasamci...

Mohli bychom si zafilozofovat o pravosti a životu ve lži, nebudeme to dělat.
.............. A o tom to je :-), buď o tam je, nebo je to přetvářka. Hrané charisma je slizkost, hrané sebevědomí se zboří při prvním zásahu do mírně nejistého, pocit, že je možné se o někoho opřít odfoukne první už slabý vánek....atd. atd.

Kdosi tu volal po obdobném výčtu pro ženy, nebylo by těžké, stačí ze sebe dělat křehkou květinu, která neumí zapojit počítač do zásuvky, umí dobře vařit a orálně uspokojovat a s kapkou hereckého talentu budou ležet davy u nohou...
Já jsem si ale jistá, že konkrétně ten který teď je vedle mě, by si mého pózovacího já ani nevšiml a že stojí za to.

Člověk se s něčím narodí, něco zasejí rodiče a dále už jako starý pes po pátém či šestém roku věku si uvědomuje, co, to už pak záleží jakože jen na něm ;-)

______

S výčtem jsi tu slavil úspěch, že mně přijde plný rušivostí a červených vykřičníků, kolik že - jedna z kolika - no vidíš, jako bych tu nebyla;-)
 ČernáOrchidej
20.11.2012 18:54:21
K výčtu, co s tím, no - divadlo nikdy nebude realitou, když dva dělají totéž, není to totéž a buď to tam je, nebo to tam není. A manipulace je mi z hlouby duše protivná a o manipulaci je v podstatě celý tvůj výčet....
ČernáOrchidej
-------------
Mohla sis všimnout, že tohle nemá být "návod na balení" ani nic podobného (tedy ani návod jak s někým manipulovat). Ale popis toho, co se obvykle ženám líbí či je imponuje.

Samozřejmě pokud někdo dojde do té fáze, že se tohle naučí a bude hrát divadlo, tak se to dřív či později projeví.

Na druhou stranu uvědomění těchto faktů a lehké přizpůsobení se může mít pro vztah celkem pozitivní efekt si myslím.
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 18:23:33
Já tedy nesdílím nadšení níže diskutujících...

Už ten nadpis - "ženy zbožňují muže, kteří"...tzn. je tu touha, i když možná nevědomá, aby žena vzhlížela... tzn. nehledá se partnerka, tímto u mě padá jakákoli šance.
Následný výčetna mě působí, jak recept pro věčného lovce určitého typu patnáctek...

Jistě je možné, aby se našla osoba, která bude vzhlížet a která se nechá pózerskými gesty směřovat, u určité sorty lze takto uspět, otázkou, co se stane až dotyčná dospěje, pokud bude zobat i jako dospělá, může jistě, osobně bych se pak bála o potomstvo :-)

K výčtu, co s tím, no - divadlo nikdy nebude realitou, když dva dělají totéž, není to totéž a buď to tam je, nebo to tam není. A manipulace je mi z hlouby duše protivná a o manipulaci je v podstatě celý tvůj výčet....
 ČernáOrchidej
20.11.2012 18:11:45
Amen a sláva tobě. Konečně to někdo sepsal tak, aby to pochopili i ti, co to pořád nechápou (ti tzv. hodní kluci). Nikdo nechce machra, co ji bude mlátit, ale taky ne pejska co ji splní vše co jí na očích vidí
K úspěšnosti: když je úspěšný, je to fajn, ale můj výběr na tom nestál. :) Tak to je asi individuální
 Míček.
20.11.2012 16:07:02
musím uznať, že je to naozaj pekne a výstižne napísané.. neurobíš podobný zoznam o chlapoch pre nás, ženy a dievčatá? :)
Smajlík  Karou
20.11.2012 14:04:01
na mě platí 2,3,7,8
 klaunpepe Muž28 Kategorie
20.11.2012 14:02:38
Až na devítku to sedí perfektně.
Smajlík  Sovabobo2 Žena23 Kategorie
20.11.2012 14:01:41
muhehechlemst
Smajlík  klaunpepe Muž28 Kategorie
20.11.2012 14:01:01
Diamond vampire:to by tě každej poslal do prdele..já určitě!
 klaunpepe Muž28 Kategorie
20.11.2012 13:51:00
Já bych teda chtěla, aby poslouchal na slovo a dělal všechno, co mu řeknu. A strašně mě sere, když mě neposlechne, to mám vždycky chuť se s ním rozejít.
 Diamond vampire Žena26 Kategorie
20.11.2012 13:43:14
Jednou mi jedna slečn řekla že chce chlapa o kterého se může opřít, tak jsem jí řekl ať si koupí berle.
 muhehechlemst
20.11.2012 12:05:06
Ještě bych dodal, že většinu bodů nesplňuju, takže není překvapivé, že jsem v tomto ohledu neúspěšný. I když bych ale třeba měl vyšší sebevědomí, byl rozhodnější a choval se pozorněji, body 1 a 9 jsou velmi obtížné a i se těžko dají cíleně trénovat. Stejně tak se těžko hledá rovnováha v bodech 2, 4 a 5. Bod 3 a 10 jsou spíše výslednicí všech ostatních, zlepšení v nich vychází ze všech ostatních.
 anonym
20.11.2012 11:40:29
Perfektně napsaný.
 fimi Žena32 Kategorie
20.11.2012 11:38:37
Máš pravdu ve všech bodech. I když musím uznat, že pro chlapa to asi není nejlehčí všechno tohle vycítit a zvládat:-D
 86angelinka86 Žena29 Kategorie
20.11.2012 11:30:29
Dobře řečeno
Smajlík  Filda568 Muž21 Kategorie
20.11.2012 11:06:13
Pěkně napsané, víceméně, když se přidají nějaké doplňky, se s tím dá souhlasit. Je třeba ocenit snahu o systematičnost. Jinak je ale zajímavé, že když si vezmeme rozsah těch požadavků a očekávání (a přidáme totéž na straně muže ve vztahu k ženám) a z toho vyplývající přemíru možností, na čem to může ztroskotat, že existuje tolik partnerských vztahů a že se to tolika lidem podaří. Tenhle fakt je podle mne skoro zajímavější, než zvyšující se rozvodovost a počet lidí žijících jako single.
 anonym
20.11.2012 11:06:06
On to neni jen popis zboznovaneho muze, ale profil zdraveho vyrovnaneho a hodnotneho cloveka, nebot tohle jsou vlastne jen vysledky kvalitni povahy. Jsi chytry klucina, vymysli takova "pravidla" i pro zeny ;)
 broskev Žena23 Kategorie
20.11.2012 10:05:24
Ale jo, je to pěkně napsané :)
Ještě bych dodala, i když to samozřejmě nemusí platit pro všechny, že muž by se měl alespoň tvářit, že je věrný (lepší, když skutečně je) a dávat ženě najevo, že je pro něj ta jediná a nejlepší, i když tohle by se asi dalo brát jako pdomnožina toho gentlemanství.
 KokosovyPanelak Muž32 Kategorie
20.11.2012 09:49:04
ženy mají rády fetující muže
Smajlík  feťákův učeň
20.11.2012 09:23:19
Ano, víceméně máš pravdu. Když si to tedy jako ješitná žena přiznám :) Pokud se bavíme v té obecné rovině, tak k tomu výhrady nejsou a skutečně jsi to postihl. Pokud by to chtěl někdo použít v reálu, tak musí ještě přidat "něco navíc", co zaujme konkrétní ženu. Jinak je to víceméně klíč.
Smajlík  hawai Žena19 Kategorie
20.11.2012 09:13:19
Co to je za sračku? Ty se asi hodně nudíš, viď?
Smajlík  Vězeň Saša Vondra
20.11.2012 08:46:51
Chybí tam péče o vzhled, čistota, a zákaz úprav polohy šourku v trenýrkách.
 Věřte nevěřte Muž Kategorie
20.11.2012 08:40:35
Můžu dotaz? Co tě k tomuhle rozboru přimělo?
Věřte nevěřte
-----------
Zamyslel jsem se nad tím tématem a tak jsem si říkal, že to sepíšu, abych si zaprvé utřídil to, co si myslím a za druhé použiji zpovědnici, abych zjistil, jestli si to myslím správně :).
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 08:38:20
Začal jsi "co se dívkám líbí", ale dál už píšeš jen o ženách - a to nejsou stejné kategorie, chyběla by ti tam zmínka o Justinu Bieberovi. Jinak asi dobrý, v obecné rovině, dokud do toho nevstoupí feromony nebo překvapení z mentální podobnosti, ale stejně - čert aby se v nich vyznal... Můžu dotaz? Co tě k tomuhle rozboru přimělo?
 Věřte nevěřte Muž Kategorie
20.11.2012 08:28:44
libik: a když se to tak škatulkuje dalo by se říct, že postupem věku body 1) a 2) ztrácejí na významu, ponevadž žena už sama sebe zná a začíná řešit SKUTEČNÉ PROBLEMY:
- jak je partner vhodny k zalozeni rodiny, coz v sobe zahrnuje mnoho vlastnosti
- spolehlivost
- uspesnost
- mix vlastností a stylu
*matouch*
--------------
Jasně, ale to pak už není tak, že by ho žena kvůli těmto věcem "zbožňovala", ale jedná se o čistou kalkulaci.

I když je fakt, že zrovna spolehlivost by se asi dala přispat jako dvanáctka... (úspěšnost už jsem připsal jako jedenáctku v komentech).
Na druhou stranu, jistá spolehlivost mi přijde jako samozřejmost (a mnoha ostatním taky), takže to berou jako standard a pokud ho někdo poruší, tak je oheň (docela oprávněně) na střeše... Ale určitě kdybych někdy dělal "co ženy nesnáší", tak bych tam "nespolehlivost" napsal určitě :).
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 08:12:41
libik: a když se to tak škatulkuje dalo by se říct, že postupem věku body 1) a 2) ztrácejí na významu, ponevadž žena už sama sebe zná a začíná řešit SKUTEČNÉ PROBLEMY:
- jak je partner vhodny k zalozeni rodiny, coz v sobe zahrnuje mnoho vlastnosti
- spolehlivost
- uspesnost
- mix vlastností a stylu

Dál pak se žena vzdává charisma. Bod č. 9 bych nazval pozornost, sice dost imponuje, ale málokterý oplývá.
 *matouch* Muž44 Kategorie
20.11.2012 08:00:53
jo, tos vlastně psal na začátku.
tak potom jo, akorát se mi nelíbí to o tý úspěšnosti a o tom gentlemanství, to mi přijde trochu slizský...ale mohl bys napsat učebnici
Smajlík  dqpoli Žena23 Kategorie
20.11.2012 07:56:57
jak píše Khetti, taky myslim, že se to nějak zobecnit a vyjádřit.záleží taky na iracionálních maličkostech a momentálním stavu
dqpoli
-------------
Ano, proto tu hovoříme o obecných a průměrných pravidlech, které víceméně platí. Nerozebíráme tu dvořící se proces z biologického, kulturního a sociálního hlediska.
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 07:53:08
jak píše Khetti, taky myslim, že se to nějak zobecnit a vyjádřit.záleží taky na iracionálních maličkostech a momentálním stavu
Smajlík  dqpoli Žena23 Kategorie
20.11.2012 07:50:03
ale mně tam chybí pár řádků o jedincově zajištěnosti/chudobě
úplně svatá
-------------
No vyloženě samotná zajištěnost/chudoba nehraje podle mě velkou roli, pokud není extrémní - pokud to budu pořád brát z pohledu, že daná žena má kvůli těmto vlastnostem partnera "zbožňovat" (a není s ním z materiálních důvodů).

Nicméně v jedné věci jsi uhodila hřebíček na hlavičku a ono to pak často i s tou zajištěností souvisí, tak přidám jedenáctý bod :

11)Ženám imponují úspěšní muži
Nemusí být vyloženě bohatí (i když samozřejmě nějaký ten peníz je plus), ale ženy mají rády úspěšné muže. Muž by měl být v daném oboru a v daném kontextu společnosti, ve které se pohybuje, být co nejvýše špici žebříčku. Ženy rády ke svým mužům vzhlíží.
Onen kontext je důležitý, protože někde na vesnici může být mistr, co řídí dalších deset chlapů, mnohem oceňovanější, i když má menší plat, než řadový bankéř nebo úředník ze stejné vesnice, který vydělává víc.
 libik Muž32 Kategorie
20.11.2012 07:23:44
tak nějak by to mohlo být... pro průměrnou populaci.

ale mně tam chybí pár řádků o jedincově zajištěnosti/chudobě
 úplně svatá Žena Kategorie
20.11.2012 06:45:47
svatá pravda. musíš být skvělý partner, když si tohle všechno uvědomuješ.
 jedna taková
20.11.2012 05:52:42
Hezky napsané, ale já osobně bych zrovna v "párování" logiku nechápala, zejména ne u žen. :)
 Khetti Žena Kategorie
20.11.2012 04:34:31
Zajímavé pojednání. :D Ale nemůžu než souhlasit. My ženské jsme opravdu hodně složité a po pravdě (uznat musím) si často ani nerozumíme a pořádně nevíme, co chceme. A jednáme hodně emotivně a impulsivně. Takže bych jenom doplnila...a očekávat neočekávané a k tomu nic nebrat na lehkou váhu, protože drobnosti často jsou velmi důležité.

Ale hezky napsaný.
 odpolední kafíčko Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk