Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.594289, vloženo 15.01.2012 16:46:26 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jsem opravdu marná
Jo ono se řekne, pozitivně mysli, nelituj se, snaž se, neporovnávej se s ostatníma... Jenomže ono to jde dost špatně, když na co sahnu to poseru :-(. Ani nevim, jak to dělam, že jsem pořád takovej odpad. Já už ale vážně nevim, co dělat, abych měla normální život jako ostatní moji vrstevníci, spolužačky a spolužáci. Je to haluz. O práci nemohu zavadit, z té co jsem si po roce a půl našla mě vykopli. Přítel schizofrenik po doporučení lékaře nemůže mít děcka, já také ne, na to beru moc silné léky a jsem na tom hodně zle. Chci si podat příští rok přihlášku na VŠ, bohužel nejsem studijní typ, tak nevím, jak mi to půjde, když už na střední jsem se dřela abych vůbec odmaturovala.

Skrátka bilancuju no. Ostatní spolužáci a vrstevníci, studují, někrteří v mém věku zakládají rodiny a já? Co mám já? Nic, jen blbého křečka. Nemám peníze, nemám práci, nemám nic. Jo máte pravdu opravdu se už lituju, protože už mě unavuje koukat se ne úspěchy druhých a sama zažívat jen jeden neúspěch vedle druhého. A snažit se, snažit se a stejně potom prohrát. Chci se jen vypsat, vím, že už to tady bylo několikrát ale mě už asi vážně není pomoci. Jsem odsouzená k tomu, abych navěky byla jen smolařkou, které se nic nedaří a jako bonus, obdivovala mnohem úspěšnější vrstevníky.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.01.2012 11:50:45
Na VŠ? Někdo, kdo neumí ani napsat slovo "zkrátka"? To chce hodně drzosti.
Smajlík  *qqq
16.01.2012 08:47:06
Co provest se svym zivotem radikalni rez?
VS pto Tebe neni - budes ve stresu, a vycitat si kazdou neuspesnou zkousku, zapocet... Budes se v tom placat a placat.. a pak to skonci pokusem o sebevrazdu a spoluzaci si budou mit o cem povidat.

Stejne je zvlastni ze socialni pripady chteji delat socialni praci, mna to logiku?Lidi kteri maji sami posranej zivot chteji radit jinym aby ho nemeli posrannej?Kdyz to nedokazou u sebe, proc proboha kurvi zivot jinejm?
 Hmmhator Muž30 Kategorie
16.01.2012 00:05:08
Coz o to. Ja ti verim. Me ta znama take vykladala, ze ji znasilnil otec a potom kohosi zabila - a ze se fakt nic takoveho nestalo.... Jenze ten tlak a ty stavy te potahnou akorat dolu. Postupne se ti to napakuje a bude jen hur. Zbytecne si pridelavas starosti sama. Jenze tohle bys nemela probirat tady ale s nekym fundovanejsim.
 Oshii Muž Kategorie
15.01.2012 23:43:37
"Milá" Ironie, tak jsem si přečetla celou "diskuzi" a opravdu je mi Tě líto, protože si myslím, že k těm "problémům" co máš, sis ještě zbytečně přidělala další a myslím dost velký- a sice, žes od sebe tím vším cos tu napsala, ODRADILA spoustu lidí, ktěří se Ti tu opravdu snažili POMOCI - což je dle mě další Tvůj "hřích", ale VŠE SE DÁ NAPRAVIT, budu Ti držet palce ať si to nejen u těchto lidiček napravíš, hlavně Ti budu přát ať najdeš svou cestu a najdeš své štěstí a ať děláš šťastné všechny kolem sebe. Vše se dá,jen musíš CHTÍT, ještě NIC není ztracené! Hlavu vzhůru. Dobrou noc, musím bohužel končit.
Smajlík  Zčistajasna
15.01.2012 22:51:59
Ironie, ať už tohle byl jen záchvat nějaké agresivní deprese, nebo ses prostě jen lekla možného megaprůšvihu z týrání zvířat a snažíš se to vyžehlit, zkus teď s trochu jasnější hlavou pochopit, proč tě tu všichni zrazují jak ze studování VŠ (značný stres), tak z působení v oblasti sociální práce, kde vážně nevím, co by si s tebou klienti, odkázaní na tvou pomoc, počali s tebou, pokud by tě chytil pořádný záchvat. Tohle je práce pro člověka s nervy jako špagáty a s pořádným nadhledem (a taky s láskou k lidem, kteří jsou nedokonalí a ještě nedokonalejší a taky umí pořádně naštvat a která tě, nezlob se na mě, opravdu, ale opravdu obešla obloukem). Nikdo tě tu nechce potápět, ani ti ubližovat, ale myslím, že by ti prospěly splnitelnější cíle.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
15.01.2012 22:33:12
Bohužel jsi to fakt přehnala :-( něco s tím udělej, dřív než bude pozdě..
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 22:13:06
A proč já tady vůbec přesvědčuju cizí lidi? Já mám problémů až tak nad hlavu, tak je budu řešit a ne si dělat další. Prostě to bylo v záchvatu, já měla i horší a to jsem se řezala, ted už jsem přešla na tohle. No nic. Jen jsem to chtěla vysvětlit, nic jinýho. Dobrou noc.
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 22:09:44
Whisp
Jasně, snadněji se věří vždy tomu horšímu.
Smajlík  ironie dnešní noci.
15.01.2012 22:08:00
http://www.mojikrecci.bloger.cz/

To jsou všichni které jsem měla. Mám ještě jedny s knižním klubem.

ich.
No ted už tak moc ne ale asi bych o tom měla mluvit s doktorkou.
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 22:06:31
Bohužel, já už ti nevěřim ani pozdrav.
Smajlík  Whisp
15.01.2012 22:05:31
Ironie
A takové stavy lži máš často? Protože ač tak či tak tak něco nebude v pořádku.
Smajlík  ich
15.01.2012 22:04:14
sophiesxoll
Je to pravda. Neublížila bych ani psovi, ani člověku, ani tomu křečkovi. Klidně si mi nevěř ale myslíš si, že by mi ty křečky přítel kupoval, kdyby věděl (a on by si určitě všimnul), že je týrám?
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 22:01:31
ironie dnešní noci. - Keby to nebola pravda a bolo by to len kydanie špiny na seba, prečo si sa obhajovala, že psovi a človeku by si neublížila? Ja Ti už neverím.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 21:59:45
Nech se zavřít v léčebně.
 Skeptikseptik
15.01.2012 21:56:37
AEN1
A kdo říkal, že si chci pomoc? Je to pravda, já netýram zvířata. Ale když mam depresi, tak prostě na sebe kydam špínu. Asi to neni normální.
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 21:54:01
Jasně, když to všechno popřeš a nasypeš si popel na hlavu, tak to si teď fakt pomůžeš.
Hlavně navštiv tu léčebnu a psychiatra!
 AEN1
15.01.2012 21:52:24
to určitě
Když myslíš. Tak se přijd převědčit jak ho "týrám". Dej mi mala, napíšu ti a domluvíme se.
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 21:50:37
Lžeš! To už se ti ukecat nepovede, jen se to teď snažíš popřít, protože si dostala strach z trestu, kterej tě čeká a nemine. Zvíře už dávno není věc a za jeho týrání ti hrozí odnětí svobody, zákon mluví jasně!
 to určitě
15.01.2012 21:49:47
Tím se taky všem omlouvam. Nechci si z vás dělat blázny nebo tak něco. Prostě tohle je ve mě, já když mám záchvaty deprese, tak tohle prostě dělám. Vykládám o sobě vše co neni pravda. Nevim proč, prostě je to tak.
Smajlík  ironie dnešní noci.
15.01.2012 21:47:11
Ok, konečně asi něco pozitivního a jsem ráda. Dokonce jsem o to chtěla sama požádat admina. Mám Ban. A myslím si, že je to to nejlepší. Aspon si tu nebudu ničit nervy a myslim, že je to fajn pro všechny strany.

Jo a to s těma křečkama neni pravda, jen když prostě mám tyhle stavy tak o sobě všem vykládam blbiny. Asi mi to neuvěříte ale tak kdo chce, může se přesvědčit. Mám doma křečka, je v pelechu, spokojene spí a jí, pije, jezdí v kole nebo co to je. Rozhodně ho netýram a netýrala jsem ani ty ostatní. Ale když mám tyhle nálady prostě mám tendenci o sobě tohle říkat. Nevim proč, asi je to normální se schazovat.
 ironie dnešní noci.
15.01.2012 21:11:13
Ja te stejne nechapu. A ze ses mi prudce proti srsti pominu. Ale to co pises rozhodne neni v poradku. Zkus to rict psychiatrovi - pokud to nepodchytis vcas, muze to byt horsi. Odsuzovat te nehodlam, ale kdyz si koupim kapra na vanoce, lepsi ho zariznout, nez s nim zmlatit ze vzteku souseda.

Ano. V africe se strili lidi a znasilnuji zeny. Co ja s tim. Mam jit za sousedkou bo co? Jen se vymlouvas, omlouvas, zduvodnujes a zapiras. Nejsi bohuzel prvni ani posledni a pet minut po tom co tohle napisi si na tebe ani nevzpomenu...
 Oshii Muž Kategorie
15.01.2012 20:59:00
Jsi vážně odporná, ty už snad ani nejsi člověk, jsi jen zrůda. Vybíjet si vztek na němých tvářích a umučit je až k smrti, to je ohavnost. Ty si zasloužíš jen to nejhorší a to jak teď trpíš si zasloužíš, a neboj se, už ti bude jen hůř. Za to jaká jsi si fakt ani nic lepšího nezasloužíš.
 livili
15.01.2012 20:52:17
Tak se nediv, ze nic nemas, kdyz umis jen brecet a stekat. Puvodne jsem si myslel, ze mas skutecne velkej problem. Ale ty jsi spis jedna z tech, co stale breci a lituji. Takovou jsem mel kdysi znamou. Zanechal jsem ji ve voj. nemocnici po pokusu o sebevrazdu. Dikybohu za to, ze skoncila v ustavni lecbe a ne nekde se mnou. :P

Zkus nekdy premyslet, co s tim delat. Ne jak je vsechno na hovno. To uz jsi napsala stopadesatkrat a fakt uz s tebou citit nejde. Za chvili to bude dokonce smesny, jak se v tom valis uz jen kvuli ty potrebe.
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
15.01.2012 20:50:12
Už máš v kalhotách? To klidně smaž, mám to uložený, nehledě na to, že v databázi zpovědnice to zůstane, ikdyž to "smažeš".
Smajlík  Policeman
15.01.2012 20:47:05
Víš, vždycky jsem si o Tobě myslela jen to, že jsi v těžké životní situaci, z toho v depresi, pořád se tak plácáš v bludném kruhu, ze kterého neumíš vystoupit. Nebo možná ani nechceš, protože se podvědomě bojíš, co bude dál. Nikdy jsi se nenaučila zvládat stres, z toho jsi hromádka neštěstí při každém závanu pseudoproblému. Že odmítáš kamarády, protože ti, co jsi někdy měla, ublížili a ty se tudíž snažíš podvědomě chránit, proto i kopeš kolem sebe a dokážeš být pěkně nepříjemná, protivná a zlá. Vždy jsem si Tvé chování a výpady dokázala zdůvodnit, proč tomu tak může být, tolerovala jsem mnohé, byť to občas bylo hodně přes čáru. Proto jsem se k Tobě snažila vždy chovat slušně a někdy i nabídnout pomoc.
Ovšem to, co jsi předvedla dneska v téhle diskuzi... Nebudu to rozmazávat. Ukázala ses v takovém světle, že skutečně nemám potřebu se s Tebou už bavit jakkoliv. Ať už slušně nebo ne.
Smajlík  trotlova Žena22 Kategorie
15.01.2012 20:43:06
Po pročtení téhle diskuse už mi tě vůbec líto není. Jsi duševní hnůj, co si svoje komplexy léčí na bezbranném zvířátku, které za nic nemůže a o které se máš starat. Nepamatuju se, že by tady někdy někdo ze stálých uživatelů někdy projevil takovou ubohost.
Smajlík  Ted Striker Muž99 Kategorie
15.01.2012 20:40:36
A DOST! TOHLE UŽ DÁVBNO NENÍ O MÉM PŮVOPDNÍM TÉMATU TADY TO JE OFF TOPIC PRO LIDI, KTEŘÍ SI CHLADÍ EGO A KVŮLI PÁR MYŠÍM, MĚ TU NAZÝVAJÍ ZRŮDOU. A PROČ? ANI NE TAK KVŮLI SYMPATIÍM KE KŘEČKŮ,M ALE SKRÁTKA A DOBŘE PROTO, ABY SI TU MOHLI NĚKOMU ZANADÁVAT VE STÁDU. MAŽU TO TU. NAZDAR.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:39:09
ironie dnešní noci: a prosímtě, objasni mi to teda, hloupý holce ze stádečka - jakej je podle tebe rozdíl mezi psem a křečkem? Že pes by tě mohl hryznout?
nadáváš nám tu do stádečka, ale tvoje chování opravdu není normální.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:37:45
Ty vole, ty máš narušený úplně všechno! Představ si, že toho králíka taky nakonec sežereme, ale rozhodně to není žádný důvod k tomu, aby ho kdokoliv jakkoliv týral!
Smajlík  4N65
15.01.2012 20:37:44
ironie:
"Když někdo týrá dítě tak je to podle vás v pořádku??????????"
Přesně kde tohle někdo píše? Nepřekrucuj, prosím.
Smajlík  vancr Žena Kategorie
15.01.2012 20:37:10
Jeegles
Mysli si co chceš. Asi jsi lepá nobo nevím ale psa bych netárala. To jen ty si tu pořád opakuješ nějakou mantru no jak myslíš.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:35:26
Prosímtě nech se ve svém vlastním zájmu hospitalizovat na nejbližší psychiatrii nebo to s tebou špatně skončí. Jsi velmi VÁŽNĚ nemocná!
Smajlík  Inka
15.01.2012 20:35:21
Podívej, Ironie, udělej něco pro sebe, tenhle svět a křečka a praskej k lékaři. Myslím to smrtelně vážně. Zkus změnit léky, nějakou psychoterapii, psychologa, psychiatra, něco, cokoliv. Nebo to vážně nedopadne. A sociální práci se ve svém současném duševním rozpoložení zdaleka vyhni, nebo se za chvíli budeš někde v base tahat s krysou o krajíc a budeš mít ostudu jak Babylon. Je mi líto, že jsi na tom takhle špatně, ale bez tvé aktivní snahy se to fakt nezlepší.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
15.01.2012 20:35:16
No já jsem si taky kolikrát říkala, chudák holka, nemá to lehký... ale teď musím naprosto souhlasit se sophiesxoll. Ale označení svině mi teď na tebe připadá moc vznešené. Jsi taková malá zakomplexovaná zrůdička. A ještě chceš jít na VŠ. Víš, tam opravdu většinou nechodí ti, co si museli maturu odedřít. Nebo propadali z matiky. Ty bys měla děkovat, kdybys dostala práci za kasou, ne se nad tím ofrňovat. A přesně, sama zakládáš diskuze jak je tvůj kámoš zlej, že opovrhuje uklizečkama.. a sama jsi ale 100 krát horší.
 sokolka Žena30 Kategorie
15.01.2012 20:35:02
Ste jako stádo. Když někdo týrá dítě tak je to podle vás v pořádku?????????? No jdu pryč neohodlám tu poskytovat příležitost aby si tu čecháčci chladili své ego.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:34:25
ironie: psala jsi o šesti umučených křečcích a sedmém dosud žijícím. To mi přijde pro množné číslo dost. Navíc, kdyby ti vaši dovolili třeba psa, bůh ví, jak by ses chovala k němu? Pochop, že je úplně šumák, jestli je to myš nebo klokan nebo člověk. Nechápu, jak můžeš ublížit něčemu, co je na tobě závislý. A co sis ty dobrovolně koupila.
Jak by se ti líbilo, kdybys někam přišla, a lidi by do tebe strkali, štěkali na tebe, sem tam tě praštili... A proč? No protože seš přece jenom uklízečka, k těm si může dneska člověk dovolit všechno... tohle chování je programově úplně stejný, jako ty se chováš a jak uvažuješ o svém křečkovi.
Teda řeknu ti, tolik jako ty mě už dlouho nikdo nenasral.
Co se týče toho testování... myslím si svoje. Dneska už na testování zvířata nejsou potřeba.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:34:16
To jsou všichni v sociální práci. Tak pro velký úspěch znovu - Sociální práce: práce s postiženými dětmi, s postiženými dospělými, s bezdomovci, s narkomany, s vězni, s důchodci.
Snad víš, s kým chceš dělat ne?
 nesnažseoto
15.01.2012 20:33:50
Ble
Blablalbla. Jestli jsem zůda jen proto, že týrám myš, která by stejně byla jako krmení pro hada... Spíš mi to přijde jako příležitost kde si stádečko může schladit nervy.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:33:43
ironie dnešní noci:
Proč stále opakuješ že myší se krmí hadi?
S podobnou "logikou" bys mohla ubližovat skoro všem zvířatům - prasata, ovce a krávy přece stejně půjdou na jatka, koně nakonec taky.
 vancr Žena Kategorie
15.01.2012 20:32:50
Ty si občas chladíš žáhu na křečkovi? Neměla jsem o tobě nikdy valný mínění, ale tímhle jsi u mě teda klesla víc než hodně. Styď se!
 Samarra
15.01.2012 20:32:13
nesnažseoto
Na lidi v téžké životní situaci.


Já nic neomlouvám, jen říkám, že týrání myši je úplný nic proti týrání dítěte. I tohle chceš popřít? Chceš popřít že dítě je víc než myš?
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:31:44
ironie dnešní noci:

Člověk jako takový může sloužit jako potrava třeba pro medvěda, či tygra nebo žraloka, tak proč nejdeš třeba zabít tu kolegyni co ti zabírá místo v práci. Třeba by jí beztak snědlo některé z výše uvedených zvířat, kdybys to neudělala ty.

Zrůdo odporná.

Přeju ti, abys u mytí hajzlů zůstala, to je jediné místo, kde vřed jako ty neudělá snad žádnou škodu.
 Ble
15.01.2012 20:29:09
Jeegles
A kde jsem psala o jiných zvířatech než je myš, kterou se krimí hadi? Jo a jinka ano vím to z netu. Vím, že zákaz testování kosmetiky na zvířatech bude a možná je v zemích EU ale nejsem naivní, vždy se dá obejít.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:28:24
ironie dnešní noci

Tak dozvíme se už konečně, na co se v té sociální práci chceš zaměřit? Pokud nevíš ani tohle, tak to teda potěš pařez.
 nesnažseoto
15.01.2012 20:28:02
ironie dnešní noci - No Ty nevieš, ale ja to viem. Ale nebudem sa je tu s Tebou dohadovať, je to trápne. Pre vlastné dobro a dobro všetkých okolo Teba povedz o tomto svojej doktorke, nie je to normálne, nie je to ľudské a áno, je to choré.
 sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 20:27:47
Neodpustím si moralizování:

Omlouvat vlastní zlo tím, že i někdo jiný činí zlo. Je ubohost.

To bychom všichni mohli spokojeně vraždit, mučit apod. a omluvili bychom si to tím, že všude na světě se denně dějí vraždy, lidé se mučí apod.

Až zas budeš fňukat jak jsou na tebe lidé zlí. Tak si zkus uvědomit proč.
Pokud podobné názory běžně říkáš známým a příteli tak se nedivím, že nemáš přátele a ten tvůj tě nebere raději ani vážně. A až zas budeš fňukat, že ses s ním pohádala, zkus si uvědomit, jestli on člověk, co má sice psychické problémy nemá pravdu.

Jelikož on se léčí a má snahu.
Ty jsi psychicky chorá a neléčíš se.
 ich
15.01.2012 20:27:45
ironie: možná se tak někde děje, ale dost pochybuju, že všechny výrobky, které tady kdokoli používá, byly testovány na zvířatech. Vlastně si troufám říct, že z mé kosmetické skříňky ani jeden. Dneska už věda trochu pokročila...
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:26:33
sophiesxoll
Nevím, kdo tu má hcorou mysl.

AK-47
Na věgtě+ se děje tolik věcí tolik zrůdností a ty mě tu nazýváš zrůdou kvůli myši? dej mi pokoj.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:25:19
No a odkud ty víš, že se testuje? povídej, zajímá mě to.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:24:51
Vyhledej prosím odbornou pomoc. Jsi na tom špatně, když už pro "úlevu" týráš zvířata.
 ich
15.01.2012 20:24:16
jinak, když už tak ZLYNČOVALI. A sorry, ale tohle co tady předvádíš, není normální. Řekni to psycholožce, jak se chováš k domácímu "mazlíčkovi".

Jo, a jasně - všichni jsou tu padlí na hlavu, jen ty jsi ta jediná normální, které mučení zvířat přijde v pohodě.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:24:13
Jeegles
Ale to pořád neznamená, žte se nidke ve světe netestuje.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:23:44
No ty vole, tohle stvoření, který si vylejvá svoji blbost, tupost a svůj vztek na němých tvářích, chce jít dělat sociálního pracovníka.
Přeji ti z celého srdce, abys se nikdy nedostala na vyšší pozici než je vytírání podlahy, ty lidská zrůdo.
Smajlík  AK-47
15.01.2012 20:23:26
ironie dnešní noci - Kde som napísala, že schvaľujem testovanie na zvieratách? Ale jasne, chytme sa toho, že vidím rozdiel medzi tým a úmyselným týraním zvieratka na uľavenie Tvojej chorej mysle.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 20:23:11
Pegasis
A mě je zase zle z vašeho pokrytectví.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:23:06
ironie dnešní noci : no já jen že bych ti mohla co se týče zdravotního stavu názorně ukázat, že i nevyléčitelně nemocnej člověk nemusí být zapšklá hloupá kačena, jako jsi v tuhle chvíli ty.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
15.01.2012 20:22:30
ironie dnešní noci: já tu informaci mám od dcery zakladatelky Ryoru (dnes spolumajitelky). Proto mě zajímá, odkud ji máš ty, jestli ti ji nepodal někdo víc kompetentní.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:21:15
ironie dnešní noci:

Je mi z tebe fakt zle.
Smajlík  Pegasis
15.01.2012 20:21:07
sophiesxoll
Říká ta, co to schaluje.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:20:18
ilustrace
Promin ale to ti tady nebudu psát. A klidně to považuj jako výmluvu alej á opravdu nemam chut ti tady odvykládat svůj zdravotní stav.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:19:11
ironie dnešní noci - Týranie zvierat svedčí o Tvojej chorej hlave, ale nečakám, že si to uvedomíš. A ako píše OutsideLife, je to trestný čin. A neboj, zmazanie spovede nepomôže.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 20:19:01
Jeegles
A odkuzd ty máš tu informaci že se netestuje?

Jeegles
Tady jsou všichni padlí, skoro by mě zlinčovali za pár myší.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:18:55
ironie dnešní noci: ještě jednou prosím, chtěla bych vědět, jaký máš zdravotní problém? Díky.
 ilustrace Žena33 Kategorie
15.01.2012 20:16:28
Pegasis
JHo vim že existují a vadí mi to. Ovšem myš mi nepřijde jako plnohodnotné zvíře ty kravko.

Administrátor: klidně mě zabanuj, mě je to fuk ale nadávat si nenechám.

sophiesxoll
Tak ty mě tu na jednu stranu nadáváš, že týrám myš a na drhou stranu schavluješ testování na zvířatech?????? Mimo.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:16:22
Drahá ironie dnešní noci, víš, že jsi se zde utýráním několika zvířat právě doznala k trestnému činu ? Díky novele zákona již zvíře není věc, čili Ti zato hrozí kriminál, nikoliv pouze pokuta. Administrátoři těchto stránek mají povinnost hlásit trestnou činnost a stejně tak i majitel stránek je ochoten spolupracovat s policíí ČR. Myslíš, že to byl dobrý nápad ?
 OutsideLife Žena Kategorie
15.01.2012 20:15:53
ironie dnešní noci: a prosímtě, odkud máš tu zaručenou informaci, že se testuje?
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:14:33
ironie dnešní noci: to spíš já se nestačím divit. Vždycky mi tě bylo líto, tak nějak jsem tě chápala, že se ti hodně věcí podělalo a že nevíš, jak z toho ven, ale asi jsem prozřela, protože vidím následující:
1) na každou tvoji zpověď, kterou tady napíšeš, je poměrně dost rad a možností, co změnit, co zlepšit, co dělat
2) nevšimla jsem si, že bys jednu jedinou věc z toho využila nějak ve svůj prospěch
3) mám dojem, že čekáš, že ti začneme hledat práci my (a já bych ti s tím i klidně pomohla, ale ty nabízenou ruku nechceš a odmítáš)
4) nenecháš ze sebe dělat zrůdu, která týrá děti? Zrůdy se vyžívají v týrání a zchlazování si žáhy na těch, kteří se nemohou bránit. Sama se zhodnoť.
A ani děti se nemohou bránit. Dokonce ani postižení a retardovaní se nemohou bránit, a to bys s nima chtěla v budoucnu pracovat? Jak vůbec můžeš ublížit čemukoli, co žije a dejchá, stejně jako ty? Jak si to vůbec můžeš dovolit, povyšovat se nad živýho tvora, kterýho sis koupila, aby sis na něm mohla chladit žáhu? Myslíš, že to s tebou nějak vyhrál? To bych radši skončila u toho hada než aby si na mně někdo vybíjel vztek.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:13:21
Sociální práce: práce s postiženými dětmi, s postiženými dospělými, s bezdomovci, s narkomany, s vězni, s důchodci. Většinou jde o přímou práci. Tak co z toho chceš dělat?
Řešíš krizové situace, lidé na tebe kříčí a sprostě ti nadávají a ty nesmíš ani hnout brvou a stále být slušná. Kladou na tebe své problémy, se kterými jim musíš umět pomoct a sama se z toho nezhroutit. Poradenství? Myslíš si jak je to super?

Ty se o to vůbec nepokoušej.
 nesnažseoto
15.01.2012 20:13:05
ironie dnešní noci - Áno, to, že vedci testujú lieky na zvieratách sa dá úplne rovnať so zvráteným týraním zvieratiek pre vlastné potešenie, fakt. Perlíš. A nie, predstav si, že mi nevadí ani jesť kurča a prasiatko či kravičku. O tomto nehovorím.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 20:12:52
ironie dnešní noci:

Jo a víš, že jsou i laboratorní psi a kočky? Takže když někdo týrá je, tak je to v pořádku?
A nepsala jsi tady náhodou strašně rozhořčenou zpověď, že tvůj fotr nakopnul kohouta? Jsi stejná jako on, vy budete asi zkrátka rodina typických dementních vesnických buranů. (omlouvám se všem normálním lidem žijícím na vesnici)
Smajlík  Pegasis
15.01.2012 20:11:15
Pegasis
Seš mimo či co? Říkám že člověka bych nikdy netýrala. Dokonce ani psa, nebo kočku. A co je mi do myši, uvědom si, že se s ní krmí hadi.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:10:05
Jeegles
To si jen myslíš, že se netestuje.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:08:59
ironie dnešní noci: Asi nechtěj, ale momentálně jim třeba nic jinýho nezbejvá..
 Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:08:30
Jeegles
Já se nestačim divit. Jako nenecham ze sebe dělat zrůdu která týrá děti.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:07:46
ironie dnešní noci: ne že bych ti chtěla oponovat, ale na zvířatech se už asi tak padesát let kosmetika netestuje...
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:07:39
ironie dnešní noci
Tys ještě nevyhledala pomoc? Měla bys.

A to říkáš teď, že bys netýrala. Ale práce sociálních pracovnic je hodně psychicky náročná ( i když si myslíš jaké je to lehárko ) a pokud jen tak ze vzteku týráž zvíře, co když tě popadne depka budeš týrat klienta?
 ich
15.01.2012 20:07:23
ironie dnešní noci:

Aha, takže na starého dědečka, který jen sedí a slintá si do kliná bys hnusná byla, protože se může bránit asi jen tak jak ten křeček?

Jsi fakt odporná, i ta blbá myš to cítí, i kytky dokážou rozlišovat emoce a to jak se k nim chováš. A víš vůbec, že taková myš má cca 90% stejné DNA jako ty a dokonce mají i sny když spí?

Doufám, že práci v sociální sféře nedosaneš.
Smajlík  Pegasis
15.01.2012 20:05:55
ich
Jaká psycholožka? A ne, dítě bych opravdu netýrala, to se nebuj.

sophiesxoll
Víš co je zajímavý? Že ty mě tu nadáváš, kvůli myši ale krémy které si patlůáš na hubu a léky které žereš když ti je zle, jsou přesně na myších zkoušený, to už ti nevadí co? To už je něco jiného. A nevykládej mi tu, že to se zkouší na labortatorních myších a ne na křečcích. Myš, jako myš. Jen důkaz slepoty a omezenosti, kdybys opravdu byla tak ctonstná, tak si tu nepachtáš na sebe kila kosmetiky a nebereš léky když ti je zle, protože jsou na myších testovaný. Ale to ne,m tady budeš anonymně napadat, a potom si půjdeš dát koupel s pěnou od Nivei a napchátáš si na obličej krém od Dave.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:03:35
A taky viz Sophiesxoll.
 ilustrace Žena33 Kategorie
15.01.2012 20:03:08
S tím přístupem, který teď máš, za tou kasou budeš. Protože ty tu na jednu stranu zakládáš diskuse o tom, jak tě nějakej kamarád urazil, když pronesl něco na adresu uklízeček a o tom, jak jsou všechny povolání potřebným, a pak na druhou pronášíš to, že "blbou kuchařku" bys nechtěla dělat.
Prostě ze začátku za tou kasou budeš muset bejt, časem budeš třeba vedoucí směny, když budeš šikovná. Člověka nedělá jen jeho titul, ale i to, jakej je v nitru.
Výroky o křečkovi ses taky zrovna moc pozitivně neprojevila. Ubližovat a týrat cokoli živýho a ještě na to být v podstatě pyšná, to rozhodně není nic pěkného.
Je tady spousta lidí, se kterými se život porval, a daleko hůř než s tebou. Tak se už prober, objektivně si zhodnoť situaci a začni se podle ní chovat.
Jinak k té technické VŠ, jen ti říkám, že pokud chceš vš, ať si vybereš techniku. Ovšem podle mě bys měla ideální jet dělat uklízečku třeba do německa (nebo nějakou jinou práci - prodavačku, cokoli) - rozhodně ne nic s dětma, protože ty budou taky malý a bezbranný a mohlo by se stát, že by sis na nich taky vybíjela vztek...
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 20:02:14
Tady nelze než souhlasit se Sophiesxoll.
 Ted Striker Muž99 Kategorie
15.01.2012 20:02:12
Můžu se zeptat, proč jsi na tom zdravotně tak strašně zle, jak píšeš v úvodním příspěvku?

Jinak mám pocit, že ses dostala do kruhu, ze kterýho jen tak nevylezeš. A můžeš si za to sama. Vůbec na tom nejsi tak špatně, jen si to myslíš a jen se lituješ. tak co tady po nás pořád chceš, pořád ti tady lidí píší to samý a ty během pár dní napíšeš znova stejnou zpověď. Jak u blbejch na dvorku. Přestaň kecat a říkat, že to nejde.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
15.01.2012 20:01:17
ironie:

Píšeš
"Já nedělam nic hroznýho, jen si prostě chladim žáhu... . Nemůže se bránit, kdybych tohle udělala člověku, zmaluje mi ksicht do fialova ale co může myš????????? Nic a nikdo mě nepotrestá za to, že už jsem jich utýrala šest."

S tímhle postojem rozhodně nedoporučuju směřovat k sociální práci. Chladit si žáhu a týrat slabšího co se nemůže bránit... co až by ses starala o bezmocné seniory, děti nebo duševně postižené? A popadl tě vztek a chtěla sis zchladit žáhu?
Smajlík  vancr Žena Kategorie
15.01.2012 20:00:23
ironie dnešní noci - Keď za to dostanem ban, tak v pohode, stojím si za tým. Fakt mi je srdečne jedno, čo si o mne niekto ako Ty myslí.

A mimochodom, že myš je iný level ako človek - sama píšeš, že na človeka by si netrúfla, lebo si zbabelec, nič o morálke a ľudskosti, to sú pre Teba neznáme pojmy. Prosím Ťa, predavačka je na Teba príliš dobrá práca, to nerob, len by si ľuďom znepríjemňovala deň svojou negatívnou energiou.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 20:00:16
ironie dnešní noci
Člověk, který vědomě týrá zvíře za účelem "pomsty", vylití svých mindráků není PODLE MNE vhodný do přímé péče s klienty. Jelikož je RIZIKOVÝ.
Takoví lidé by tuto práci vykonávat NEMĚLI. Jelikož teď si řekneš " jen to jen myš " a pak budeš pracovat ve stresové práci, kdy se budeš muset starat třeba o mentálně retardované děti a řekneš si jen "je to jen retardované děcko" proto jej mohu týrat.

Takže holka už si nemyslím, že se na to hodíš.

CO říká tvá PSYCHOLOŽKA na tvůj nápad se studiem sociální práce?
 ich
15.01.2012 19:58:32
Amparka Aluminiová
Jo a rozhodně každej z těch maturantů tam chce strávit celej život stejně jako to tu někteří navrhují mě.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:57:05
Víš, ono to možná bude tím, že dneska opravdu spousta lidí tvrdne za kasou i s maturitou.

Nebejt ohromnýho štěstí, tak tam sedím taky.
Smajlík  Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:56:37
sophiesxoll
No vidíš, a tebe nidko nezablokoje za to, že mi tu nadáváš. Ale kdybych ti to ted já vrítila, už tu bude Zdenish a bude mě cenzurovat a nutit do omluvy. Hm fakt fajn svoboda názoru. No nic, já si o tobě taky myslím své a lichotivý to neni ani náhodou ale bohužel to tady nani nemůžu napsat.

ich
Sakra, co má společného myš s lidma? Uvědomuješ si, že myš a člověk je úplně jinej level? Na člověka bych si netroufla, to mám staženej ocas ale uvědom si, že myši žerou hadi, že na myších se provádějí výzkumy a testy kosmetiky a léků co jíš a pachtáš si na obličej. A ne, sociální pracovnici nemám spojenou jen s kanclem, to se nebuj, jen jsem napsala, co bych jednou chtěla dělat.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:51:57
Jeegles
A myslíš, že mě vůbec na technickej obor vezmou když jsem z matematiky i fyziky při vší snaze vždy propadala? Ani den bych tam nevydržela. A ne, nepočítám s tím, že hned po škole budu v teplíčku za 17 hrubého. Já si vydělávám 1800,- takže opravdu nepočítám s žádným luxusem. Jenže někteří mi tu naznačují abych i z maturou navždy tvrdla za kasou.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:51:46
ironie dnešní noci
V mnoných domovech pro seniory to dělají sociální pracovnice, jelikož i to je náplň práce sociální pracovnice.

Ale ty sis asi sociální práci spojila pouze s kanclem. Ale to už je tvůj omezený pohled.

Sociální pracovník třeba také v různých organizacích se stýká s narkomany. Nebo s bezdomovci.

Nepleť si sociálního pracovníka a pracovníka administrativy či projektanta.
 ich
15.01.2012 19:51:22
A proč zrovna já? O co jsem horší než ostatní? Já se nedřela na matuře abych potom dosmrti myla záchody a prodávala vlašák.
ironie dnešní noci

Prečo? Lebo sú ľudia, ktorí na maturitu ledva pohli prstom a majú ju, lebo nemajú psychické problémy a zvládajú aj v pohode VŠ.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 19:49:45
Nemůže se bránit, kdybych tohle udělala člověku, zmaluje mi ksicht do fialova ale co může myš????????? Nic a nikdo mě nepotrestá za to, že už jsem jich utýrala šest.
ironie dnešní noci

Bože Ty si sviňa, nemám na to iné slovo. Svoju neschopnosť a úbohosť si vybíjaš na nevinnom zvierati? Sila....Vie o tom Tvoja psychiatrička???
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 19:49:08
Ty týráš zvíře a chceš být sociální pracovnice??????

Uvědomuješ si, že velké % pracuje v přímé péči s klienty? Že tvá labilita by klidně mohla ohrozit klienta.

Co na to říká tvá doktorka? Co ti radí ona?
 ich
15.01.2012 19:48:19
ich
Tak pokud jí vím, práce jako umývání starých lidí a krmení starých lidí, to dělají sanitárky.

sophiesxoll
A proč zrovna já? O co jsem horší než ostatní? Já se nedřela na matuře abych potom dosmrti myla záchody a prodávala vlašák.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:47:56
ironie dnešní noci: A co si představuješ, že půjdeš dělat?

To mě fakt zajímá. Copak nechápeš, že každej musí někde začít. Já po VŠ taky nepočítám s tím, že mě někdo zaměstná na manažerské pozici nebo že budu mít víc než 17 hrubýho. Prostě ze začátku budu dělat za málo, časem, až si udělám praxi, si začnu hledat něco jinýho. A když pro mě nebude práce v mém oboru? No tak prostě půjdu dělat, kam to zrovna půjde. A půjdu dělat klidně uklízečku, kuchařku, prodavačku nebo cokoli - rozhodně lepší, než sedět doma na zadku a brečet, že mě nikdo nezaměstná.
Na technické obory nemáš hlavu? Řeknu ti tajemství. Hodně lidí ji nemá, přesto někteří studují. Čím to je? Prostě se snažej. Ony jsou technické obory i ekonomicky zaměřené, kde je ta technika málo a je to spíš o managementu a ekonomii. Věř tomu nebo ne, s matikou a fyzikou jsem vždycky bojovala. A přesto jsem na technický škole, mám zkoušky z elektrotechniky, z fyziky, z matiky mi teda jedna chybí, ale tu snad taky brzo doplním. Je to o tom, že si prostě na víkend sednu doma a celej víkend počítám příklady, který budou ve zkoušce.

Hele, bez tvýho pokusu o změnu se ani tvůj život zásadně nezmění. Neříkám, že si žiju jako v pohádce, abych mohla někomu radit, ale mám dojem, že ty nikdy nejsi šťastná. Proč s tím do háje něco neuděláš?
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:46:12
Jinak tady si všímáte blbý myši. Ale že lidi týají své děti, psi, kočky to je daleko horší. Já nedělam nic hroznýho, jen si prostě chladim žáhu na žrádlu pro hady. Nemůže se bránit, kdybych tohle udělala člověku, zmaluje mi ksicht do fialova ale co může myš????????? Nic a nikdo mě nepotrestá za to, že už jsem jich utýrala šest.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:46:09
Ironie a proč zrovna obor SOCIÁLNÍ PRÁCE?

Budeš ochotna se starat třeba o nepohyblivé seniory? Omývat je, krmit je?
Budeš ochotna pracovat třeba v charitě u bezdomovců?
 ich
15.01.2012 19:43:37
ironie dnešní noci - Mňa sa pýtaš, prečo si si spravila maturitu? Aha...Ja neviem. (: A neviem, na čo máš, ale aj tieto práce musí niekto robiť, takže..
 sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 19:39:36
Blondie Redhead
Jestli si myslíš, že nesnáším úplně všechno a všechny ve svém okolí tak se pleteš. Ne, není to pravda. Mám lidi které mám ráda. A co se týká té myši tak to nebudu komentovat. Snad jen, na co mít ráda debilního křečka kterej za dva roky pojde?
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:37:47
sophiesxoll
Aha a na co teda mám? Na mytí posranejch hajzlů a na prodávání vlašáku? A proč jsem teda dělala maturu, když skončím stejně jako kdybych jí neměla? To jsem se na to mohla rovnou vykašlat.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:36:21
ironie: Tak ještě jednou, evidentně radši po lopatě. Vyvíjíš energii na to, abys nesnášela blbou myš. Nebylo by lepší vyvíjet energii na to, mít ji ráda? a.k.a. Vyvíjíš energii na to, abys nesnášela lidi. Nebylo by lepší vyvíjet energii na to, abys je měla ráda?
 Blondie Redhead
15.01.2012 19:35:28
Prosím Ťa, nechcem, aby to znelo, že Ťa chcem urážať, ponižovať alebo Ti brať ilúzie..Ale Ty a VŠ, to fakt nie je dobrý nápad, to je snáď jasné každému, kto Ťa tu už trochu pozná - učenie Ti nešlo, vydrela si si maturitu a chceš ísť na VŠ, k čomu proste patrí stres a Ty sa rútiš už preto, že Ťa preložia na iný rajón pri upratovaní. Navyše, na sociálnu prácu musí človek chcieť pomáhať, musí to mať v sebe, ale Ty máš voči druhým len zášť, nenávisť a závisť. Takže týmto smerom svoje sny nedávaj, pre Tvoje vlastné dobro.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
15.01.2012 19:35:12
Jeegles
Tak to jsem si potom nemusela dělat maturu, když stejně ksončím jako prodavačka nebo uklízečka. A na technické obory nemám hlavu.

suplex
Jj díky za radu.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:31:43
Blondie Redhead
Prosimtě koho zajímá blbá myš? Nažrat dostane, napít taky, čisto má tak o co jde? Je to jen myš, ne člověk. A kdybych si jí nekoupila, sežral by jí had.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:28:44
myslím, že máš dostatek času se pořádně zamyslet nad sebou, nad tím, co chceš dělat a čeho chceš dosáhnout. urči si nějaký časový horizont, dejme tomu pět let a vážně se zamysli nad tím, co bys chtěla dělat, s kým bys chtěla být, kde bys chtěla být, jak vycházíš s ostatními atd... rozděl si to do kategorií, třeba vztahy s rodinou, práce, přítel, vzdělání, ale určitě nezapomen na kategorii, které zastupuje tebe samotnou - určitě je třeba zapracovat na duševním zdraví a rozvíjení tzv. soft skills. u každé kategorie si urči cíl nebo cíle, kterých chceš dosáhnout a podcíle, které ti pomohou dosáhnout toho hlavního cíle a začni na tom pracovat. jen už prosím nepoužívej nelze, nemohu atd, všechno jde. hlavně si urči cíle, kterých můžeš svými schopnostmi dosáhnout, předejdeš tak dalšímu zklamání. nevím, jestli má smysl ti v jednotlivých kategoriích radit, stejně to slyšet nechceš, ale tohle by ti mohlo pomoci. v klidu si to promysli, co chceš, jak toho chceš dosáhnout, nic si nenalhávej a začni jednat.
Smajlík  suplex Žena Kategorie
15.01.2012 19:28:38
Shogoth
Jo už jsem tam psala, ani mi neodpověděli.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:26:32
Musíš si uvědomit svoje možnosti. Uvědom si, že jsi prodavačka s dodělanou maturitou. Ne, nedělá to z tebe horšího člověka, než je kdokoli z nás. Ale některé pozice prostě pro tebe nejsou. Máš to ztížené ještě psychickou nemocí, špatně snášíš stres, nejsi odolná.
Myslím, že pro tebe je naprosto ideální pozice jako třeba prodavačka, uklízečka nebo kuchařka. Nebudeš tam ve stresu a budeš mít jasně zadané úkoly, navíc žádnou zodpovědnost.
Nejsi zrovna v pozici, kdy by sis mohla vybírat, jakou práci chceš a jakou nechceš dělat. S prací v kanceláři opravdu nepočítej - třeba se nějaká naskytne, ale spíš asi ne.
Pokud si myslíš na VŠ, doporučuju technickej obor, protože nějaké sociální něco, po čem toužíš ty, ti dobrou práci ještě automaticky nezaručí.
Jestli opravdu stojíš o radu, pak ti poradím: zvedni zadek a vypadni někam za hranice. Jo, první dny budou těžký, ale když se vrátíš a budeš mít perfektní němčinu, tak se o tebe firmy možná ještě poperou. Nic tě tady nedrží - s přítelem jsi spíš z nouze, s rodiči nevycházíš a křečka bereš jako blbou myš.
Když budeš brečet za počítačem, nepomůžeš si, to vím z vlastní zkušenosti.
Ale bohužel mám dojem, že si z našich rad opět nic nevezmeš, opět zabředneš v tom, v čem už jsi zabředla a budeš se nadále litovat s nechutí cokoli změnit. To se pak těžko radí.
Btw, zkus tu nabídku toho sexshopu. Není na tom nic špatného.
 Jeegles Žena23 Kategorie
15.01.2012 19:18:34
ironie dnešní noci: Lituju křečka protože musí žít s bytostí, která ho takhle nesnáší. Máš vůbec někoho nebo něco ráda? Jak čtu Tvoje zpovědi, přijde mi, že nenávidíš všechno a všechny a sebe v první řadě.. a dokud tohle nezměníš, lepší to nebude.
 Blondie Redhead
15.01.2012 19:01:16
Shogoth: "jste osobnostně vyzrálá a charismatická žena s přirozenou touhou po komunikaci"

Chacha chachacaháááááá. Už vidím naši jitušku jako vedoucí prodejny s erotickejma pomůckama...
Smajlík  72AE
15.01.2012 18:58:58
Nečetla jsem příspěvky níž, takže se omlouvám, jestli se po někom opakuju. Kromě toho co ti píšu jindy mám dneska ještě jeden důležitý postřeh - další a další zklamání si přivozuješ jen a jen sama. Nejde ti učení, nejsi studijní typ, máš vydřenou maturitu, v rekvalifikaci jsi byla nejhorší, ALE chceš jít studovat. Nemáš šanci to dokončit a s tvojí povahou se budeš hroutit a hroutit a hroutit... Máš všechny předpoklady k tomu, že ti to nepůjde, že se budeš jen a jen stresovat a stanovuješ si tak naprosto nereálné cíle...
 malicka
15.01.2012 18:55:47
S tím tvým pravopisem bych se o vysokou školu vůbec nezajímala, hlavně ne o státní vysokou. Pokud jsi měla problém i s maturitou na prodavačku, tak nevím, co si jako představuješ, že bys studovala? Prostě jsi prodavačka, tak bys měla hledat místo v oboru, který jsi vystudovala a ne čekat, že po tobě bude poptávka na místo v kanceláři...nemůžeš se srovnávat pořád s ostatními, to by ses musela zbláznit, musíš přijmout to, že ne všichni mají předpoklady pro všechno.
 Beruru
15.01.2012 18:33:07
http://www.eroticcity.cz/www/o-nas/kariera/prodavacka-plzen/

Vidíš, je to i v Plzni, tak to tam jdi zkusit.
Smajlík  Shogoth
15.01.2012 18:27:03
Ahoj, jsi marná proto, že se za marnou považuješ. Musíš bojovat, a ne se cíleně utápět ve své nemoci. Chodit na psychoterapie a ne nadávat, že všichni psychologové jsou špatní. Všichni nejsou, jen se nesmíš vzdát po prvním neúspěchu a chtít si nechat pomoci.
Smajlík  jájsemnegeniální
15.01.2012 18:09:26
Ironie, ironie...stejně jako další se bojím, že ti VŠ přinese jen další zklamání a i kdyby jsi se jí prokousala, sociální práce nejsou žádný med. Kdysi k nám do školy přijela jedna paní, která právě v tomhle oboru dělá a podle toho, co říkala, musí mít člověk pevné nervy a nepřipouštět si to, co se děje v práci k tělu, jinak se z toho zblázní. Myslíš, že ty tohle dokážeš? Proč si neustále kladeš cíle, které ti přináší jen zklamání? Proč nezačneš s něčím jednodušším a postupně se nevypracuješ k tomu náročnějšímu - třeba začít s tím, že si dáš do pořádku osobní život? Proč se neustále porovnáváš s ostatními a snažíš se je dohnat? Každý může v něčem vynikat, ale pokud se bude snažit vyrovnat životům jiných, tak si toho ani nemusí všimnout. Tohle není jejich život, tohle je tvůj život a ty můžeš být šťastná i bez toho, co mají oni - a navíc, veř, že i oni mají své problémy, nejsou dokonalí a často se cítí pod psa.
 LIvon92 Žena23 Kategorie
15.01.2012 18:08:11
Nedávno jsem šel kolem Erotic city v Koněvově ulici v Praze a měli na dveřích vyvěšeno, že přijmou prodavačku a nabízeli i ubytování, tak můžeš zkusit tohle.

Ale jestli se ti to nelíbí, tak jsi na tom ještě moc dobře, že odmítáš práci.
Smajlík  Shogoth
15.01.2012 18:06:41
Tak šetřit na nějakej kurz nbeo jenom Voška (ta by nemusel být tak těžká jako VŠ) nebo co kadeřnice, manikérka. . rehabilitační sestra . .
 Markéta
15.01.2012 18:06:04
Prosím tě, sociální práci nezačínej, vím o čem mluvím. Nechytneš se a už vůbec ne v dnešní době, kdy na jedno místo připadne i přes 60 sociálních pracovnic. Moje kamarádky hledají práci po vystudování už rok a rozhodně se neblýská na lepší časy a píšou i na sebepodřadnější pozice. Skončíš zase u toho úklidu, jen tě bude užírat, že máš titul.
 nedělejto
15.01.2012 18:03:35
Markéta
I když tím nejsem vyučená? Co já vím, tak většinou chtějí všude vyučení v oboru kuchař. Navíc já fakt nechci dělat nějakou blbou kuchařku a vařit spolužákům s VŠ.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 18:01:51
Tak jsem to nemyslela, ale víš kolik muže brát taková šikovná kuchařka v dobré restauraci nebo v hotelu
 Markéta
15.01.2012 17:59:17
Markéta
Jo máš pravdu, na to by můj blbej mozek taky nestačil. Asi se neučim vařit a budu do smrti jen kuchtit u plotny jako největší cuchta co nikdy nic nedokáže.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:57:58
já už mám bakaláře z sociální práce a politiky a co jsem se bavila s lidma ze stejnýho oboru, ale z jinejch škol, tak předměty jsou podobný všude. Ty grafy se jde naučit, ale hodně holek má problém s tou statistikou - je to počítání, plus ještě logicky přemejšlet do toho...
 Markéta
15.01.2012 17:57:17
ich
Tak když jsem z toho odmaturovala, tak by neměl být.

Blondie Redhead
Prosimtě proč lituješ nějakou blbolu myš?????????????
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:55:23
diva svinka
Mám tady přítele a chceme spolu bydlet. Popravdě bych neměla psychicky na to jít někam do Německa (Rakouska). Ne každý je taková povaha aby tam šel.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:55:13
ironie dnešní noci
Snad nebude.
 ich
15.01.2012 17:54:24
ich
účetnictví, mikro a makroekonomii jsem na sš taky měla, takže by to snad neměl být problém.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:53:13
ironie dnešní noci: tak na tvojom mieste by som sa nejako popasovala s tou neminou a šla niekam do Nemecka/Rakúska, kde si možeš opatrovaním pekne zarobiť...
 diva svinka Žena99 Kategorie
15.01.2012 17:53:10
ironie dnešní noci
Já jsem na podobném oboru, co chceš jít a mikroekonomii a makroekonomii jsem měla taky. K tomu účetnictví a daně pro veřejný sektor.

Ale záleží na škole.
 ich
15.01.2012 17:51:57
Kečup
Jj díky za radu.

Markéta
Hm tak to jo no. Já jsem slyšela, že na sociálních pracích ekonomie a grafy nejsou.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:48:56
ironie dnešní noci
Nepotěším tě, ale skoro všude (takový vysokoškolský kolorit) se najde prófa, který si takto vylévá žluč. A spíš s tím počítej. Jelikož říkat si mne se to nestane. Je dost nepravděpodobné. Jelikož na každé škole, fakultě, katedře se najde pár takových strašáků, co s radostí dusí studenty kvůli banalitám.
 ich
15.01.2012 17:47:31
Aby jsi kvůli té VS nebyl jenom zklamáná z dalšího neúspěchu. Máš maturitu jako prodavačka jestli se na školu nějakym zázrakem dostaneš, tak ekonomie - grafy, počítání, statistika - hodně moc počítání, kvalitativní a kvantitativní výkumy, psychologie, sociologie, psychopatologie, pedagogika a množtvý specializovanejch béčkovejch předmětů=množství knih, esejí, tezí, výzkumů. . . plus 2 cizí jazyky jsou myslim na úplně každý vejšce.
Spíš bych zkusila vošku nebo udělat si nějakej jazykovej kurz nebo vařit tě třeba nebaví . .
 Markéta
15.01.2012 17:47:24
ironie dnešní noci: No jasně, není to nic příjemného (nedávno jsem prožila něco obdobného s brigádou). V této chvíli si musíš říct? " A co? Nějak bylo, nějak bude. Příště si najdu něco lepšího a ti, co o mě nestáli, se můžou jít třeba utopit do kaluže." :)
Nauč se rozlišovat mezi těmi podstatnými věcmi, kvůli kterým by ses měla trápit a nepodstatnými, které ti jen začerňují mysl a podkopávají sebevědomí. Třeba s prací. Oka, je blbé, že nemáš práci, soustřeď se na to, abys našla novou, tím ze zabývej a věnuj tomu svůj čas. To, že tě vyhodili, že si podle nich stála za starou belu, zase si to zbabrala to není podstatné a ani směrodatné. Zbav se toho nepříjmeného pocitu třeba tím, že si ho tzv. vycucneš z hlavy, zmačkáš v dlaních a strašně daleko ho zahodíš (viděla jsi někdy, jak si Brumbál vytahoval hůlkou vzpomínky hlavy? Přesně tak to uděláš- jen nepoužiješ hůlku :)- a pak dokončíš rituál pomocí zničení svých špatných myšlenek. Představ si, že je držíš v ruce, jsou naráz mimo tebe, nejsou tvou součástí. Můžeš k nim mluvit, můžeš jim cokoli říct. Pak je rozdrť a zahoď. Musíš si uvědomit, že už tam nejsou, že jsi je zničila.
Chybou je, že se přiliš ztotožňuješ a poddáváš svým nedostatkům. Říkáš si: já mám problém, já jsem ten problém, ale ty "problémy" nejsou v tobě, jsou jen na tobě nalepené a přichycené a ty se jich musíš zbavit.
 Kečup Žena63 Kategorie
15.01.2012 17:45:53
Amparka Aluminiová
Tak ne všude je to stejný.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:44:25
Hele nechci tě odrazovat, ale jedna kamarádka dělá je na VŠ sociální práce (měla to i jako střední) a poprvý se nedostala, až další rok. A je to prej příšernej nátlak, i když ji ta práce baví. Nejsem si jistá, jestli to zvládneš, ne kvůli vědomostem (od toho tam jdeš, žejo), ale některý profesoři uměj bejt pěkný mrchy. Ta kamarádka je takový zlatíčko, co by se pro druhý rozkrájela a všechno bere s klidem, ale jeden profesor ji za nějakej esej, nebo co to bylo, tak sepsul, že se z toho málem složila.. Takže na to taky bacha, s tvojí psychikou..
 Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:43:09
Pořád tu máš možnost au pair v Německu, základy jazyka máš.
Nezatracuj to.
 Pegasis
15.01.2012 17:38:31
Chudák křeček.
 Blondie Redhead
15.01.2012 17:38:03
ich
No to je jasný, někde se musí začít.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:34:10
ironie dnešní noci
Tu kancelář a sociálního poradce si moc nemaluj. Po vystudování budeš ráda, když tě vemou jako terénního pracovníka za 12 tis. hrubého. Málokdo po dostudování může hned "radit" v teplíčku. Nováčci, když už najdou práci tak jsou spíš v terénu. Tzn. Romové, feťáci, záleží, kde se chytneš.
 ich
15.01.2012 17:31:29
Tramtadadááááá
Nene já nejsem Jusik.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:31:00
diva svinka
Na kurz nemám peníze (od pracáku už jsem jeden udělala), známé také nemám a jazyk umím jen drobet němčinu. Anglinu ne.

Kečup
No jo, jenmže když už konečně zčínám myslet pozitivně, říkat si, že jsem z nejhoršího venku a že to konečně bude ok, vždy se to podělá. Jako s tou prací, taky jsem si myslela, konečně něco mám a potom prásk a máte výpověd.

Daisie
No já bych spíš chtěla jít do nějaké té neziskovky do kanceláře a dělat sociálního pordace. Já právě neumím nic, nemám talent a nejsem v ničem dobrá. A velkochov křečků? Už kvůli jednomu naši vyšilovali.

Jizah
No tak jasně že by mi to mělo pomoc, proto to taky budu dělat.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:28:33
pokud se nepletu ty jsi ten uživatel Jusik, že ? za tu dobu co sem chodím tě vidím furt jen brečet a naříkat
 Tramtadadááááá
15.01.2012 17:23:45
ironie: do toho tě samozřejmě nenutim (i když..), ale spíš se jen ptám, jestli ti to po dostudování k něčemu bude, anebo tu budeš takle litovat nanovo?
 Jizah Muž28 Kategorie
15.01.2012 17:23:35
Ta sociální práce není špatný nápad, jen se trochu obávám, že je to dost velký nápor na nervy - jednak to samotné studium a potom taky pomáhat starým/nemocným/záívislým lidem není žádná sranda. Oni jsou někdy zlí, protivní a agresívní .... ale moc ti přeju, aby ti to vyšlo. A - neber si to osobně, ale mám dojem, že ty možná sama potřebuješ více pomoci než oni. Navíc si pamtuju na tvoje starší zpovědi, ve kterých jsi psala o své nechuti starat se o malé neteře, o tom jak nenávidíš staré lidi u vás v sámošce ... bude tě bavit se starat o děti nebo seniory?

Každopádně si myslím, že by stačila jedna jediná věc, ve které jsi dobrá a které by ses věnovala naplno a hned by ses cítila lépe. Může to být třeba koníček, například nějaké tvoření anebo třeba pečení dortů nebo focení nebo práce na zahrádce (od jara teda :-D)...nebo založ velkochov křečků a jiných zvířat :-) prostě cokoli, co naplní tvé dny nějakou příjemnou činností.
Smajlík  Daisie
15.01.2012 17:21:18
a aspoň jazyk nevieš??? ja neviem, tak skúšaj všetky inzeráty, niečo na nete..čo sa týka práce, neverím, že jedno miesto by sa pre teba nenašlo...kto hľadá nájde ;) nejaké známosti nemáš? a ak ti to nešlo na strednej, tak by som tú výšku ani nezačínala...sprav si aspoň nejaký kurz alebo neviem čo...
Smajlík  diva svinka Žena99 Kategorie
15.01.2012 17:21:04
To je děs :)

Asi jsem velmi ovlivněná svým bezstarostným a šťastným životem, ale nechápu, jak se někdo může takhle zlomit a neustále si libovat v plácáním se ve svém zpackaném životě.

Ty musíš chtít opravdovou změnu, ne jen o ní psát. Musíš se naučit brát problémy jako výzvu, jako určitý druh sebezdokonalování nebo třeba jako hru. Ty jsi individualita, jsi člověk jako každý druhý se stejnými možnostmi seberealizace a právem na štěstí. Život si můžeš užívat plnými doušky a ne jen fňukat nad rozlitým mlékem.

Dokud ti to nepřeskočí v hlavě, tak jsou všechny rady zbytečné.
 Kečup Žena63 Kategorie
15.01.2012 17:19:21
ich
Děkuju.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:18:43
trotlova
Jo, aspon se vypovídám.

Tramtadadááááá
A z čeho v té Praze/Brně první měsíc asi tak budu žít? Já nemám ani na jízdu na pohovor do Prahy (to je pro mě tam i zpět 250,- a abych tam jezdila a polezé slyčela my se vám ozveme, hm to bych dopadla. Ted vydělám 1800,- takže na to fakt nemám. Půjčit si nemám kde.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:15:58
ironie dnešní noci
Pokud se dobře připravíš na přijímačky tak se tam dostaneš a nejspíš tě to bude i bavit.
Držím palec. A třeba budeš šikovná, že se během školních praxích někde uchytíš jako sociální pracovnice. Co já vím tak jen u nás v okolí hledají do třech zařízení.

Bude líp. Ber to tak máš dlouholetý vztah, zvládla jsi dodělat maturu.

Věř, že mnoho lidí nemá ani to. ;)
 ich
15.01.2012 17:15:13
Jizah
O jasně že to nebude nic technického, na to totiž nemám hlavu. Matika, fyzika, to bylo pro mě vždy peklo. Chci na sociální práce.

JCD
S tou večeří máš pravdu, já ho mám ze zoufalství, jen ho využívám aby mi nebylo zle a občas, no prostě občas si taky schladím žáhu. Jinak ti přeju abys brzy našel práci.
 ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:14:06
Upřímně si nemyslím, že by VŠ pro tebe byla tou nejlepší volbou (už jen kvůli stresu, je to obrovský nápor na psychiku). Ale může se stát, že obor tě bude bavit natolik a nadchne tě to, že ti to ani nepřijde a učení ti půjde od ruky. Za pokus to asi stojí.

Jen jedno mi prozraď - pomohla ti k něčemu tahle zpověď? Protože mám dojem, že tu pořád dokola píšeš to samé, pak se ještě vztekáš, že ti někteří píší to samé, příp. když je to přestane bavit ti stále bavit, tak se ještě naštveš. Takže mi mě zajímalo, jestli tohle to vypisování zpovědí ti vůbec od něčeho uleví.
 trotlova Žena22 Kategorie
15.01.2012 17:13:12
najdi si práci ve svém krajském městě popřípadě Praze/Brně, kde to máš blíž (výmluvy pro tyhle města neexistují) a nastěhuj se i s hlodavcem ke studentům... ty začneš žít nový život a hlodavec se naučí pít pivo a kdoví, možná i plavat ve vaně
pokud budeš furt brečet na zpovědnici hovno změníš
 Tramtadadááááá
15.01.2012 17:11:13
Ted Striker
No u mě je pořád jenom zle. A jako omlouvat se křečkovi? Si děláš legraci ne? Nemám se taky omluvit dveřím, že jsem s nima práskla? To se za chvíli budu klanět i stromům ne???

ich
Sociální práce

142K
Jo a taky asi další léta dřiny a psychického napětí.

underdog
Co???

vancr
Tak jo povedlo se mi to co ostatní mají za samozřejmost. Udělat učnák a maturu.

Whisp
To už tady někdo psal.

xZdenish
Já nestojim o lítost, jen se chci vypsat ale asi to tu nemá cenu vysvětlovat. Ono totiž i to, že se tu vypovídám pomůže víš. A ano nedivím se, že tě to s tím křečkem rozesmálo, protože ono to celkem směšný a uhozený je. Když ve svém věku, kdy bych se měla pomalu připravovat na založení rodiny, nebo vydělávat peníze, tak chovám jen křečka.

Amparka Aluminiová
Hm to je mi taky celkem líto.


oooooooooooooooooi
Spíš bych napsala, že někteří jsou natolik normální, že nemají ani toho blbýho křečka. Já ho mám, protože mě to pomlže z deprese, když vím, že mě někdo potřebuje a můžu se o někoho starat. I když je to jen blbá podřadná myš.
Smajlík  ironie dnešní noci Žena23 Kategorie
15.01.2012 17:08:32
a bude to aspoň taková VŠ, která k něčemu bude, anebo tě to spíš přiková k pracáku?
 Jizah Muž28 Kategorie
15.01.2012 17:02:04
No vidíš, ja nemám ani peníze, ani práci, ani křečka a taky nějak žiju. (i když pravda, s křečkem má člověk hned o jednu večeři navíc).
 JCD Muž25 Kategorie
15.01.2012 16:55:38
Někteří nemají ani křečka a je jim o patnáct let víc než tobě. Zas tak špatně na tom nejsi.
 oooooooooooooooooi
15.01.2012 16:53:57
Mysli pozitivně - s úsměvem jde všechno líp.

Zní to jako strašný klišé, ale fakt to pomáhá. Neříkám, že se máš na každýho šklebit jak po obrně, ale je fakt lepší si všechny starosti příliš nepřipouštět.

Já mám třeba v tuhle chvíli docela finanční problémy - jelikož jsem byla v prosinci nemocná, tak ta výplata zase tak pěkná nebyla. Navíc jsem zapomněla podepsat prodloužení smlouvy, takže kdo ví, jestli nebudu v dubnu muset odejít. A to nemůžu, protože jinak nebudu mít na jídlo, na nájem a budu muset jít zpátky k rodičům, což se mi fakt nechce :-) protože se s nima hádám.

Takže spolíhám na kontokorent, už asi vím, kam případně půjdu, až mě vyrazej, jdu si dát s kámoškou láhev rumu a ubalíme kreténka a bude mi fajn.

Tim tě nenabádám k návykovým látkám, jen ti ukazuju, že topení se v depresích fakt nedává smysl..
Smajlík  Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
15.01.2012 16:53:38
Promiň, ale ta věta s křečkem mě fakt rozesmála :)

Jinak snažit se ti tady něco psát a třeba i poradit je zbytečný, protože ze zkušenosti už vim, že ty nestojíš o radu, ale jenom o politování..

Tak já tě teda trošku polituju, jestli ti to pomůže. Máš to blbý, no. Všechno je na hovno a nedaří se. A bude už jenom hůř. Fakt tě lituju..

Tak co, je to vážně lepší než to, co ti třeba napsala vancr?
 xZdenish Muž27 Kategorie
15.01.2012 16:53:13
Jestli ty vydržíš na VŠ aspoň dva semestry, tak spálím diplom a popel sežeru.
Smajlík  Whisp
15.01.2012 16:52:26
počkej za 20 let. budeš házet z balkónu květináče a budeš kříčet; "UŽ JSOU TADY! UŽ SI PRO MĚ LETÍ! LIDI ZACHRANTĚ SE!"
 underdog Muž22 Kategorie
15.01.2012 16:51:32
Prosímtě nechtěj proboha na vš, ušetříš si aspoň další zklamání.
Smajlík  142K
15.01.2012 16:51:32
S tou VŠ to zkus. Jaký plánuješ obor?
Co ty víš, třeba když dobře zvolíš obor bude tě to bavit a půjde to líp než na střední.

A nesrovnávej se s okolím. Spíš pracuj na tom, co máš.

Kdyby člověk se měl jen srovnávat tak se za chvíli zblázní.
Smajlík  ich
15.01.2012 16:51:28
Nevěš hlavu, chvilku je líp a chvilku zase hůř. Nikomu se nedaří všechno, možná se považuješ za extrém, ale chce to se zatvrdit a zkoušet dál. Nic jiného ti ani nezbude. A teď se běž omluvit křečkovi, za to jak jsi ho tady nazvala.
 Ted Striker Muž99 Kategorie
15.01.2012 16:49:06
Nech té sebelítosti a spíš sepisuj co se ti už povedlo.
Ono toho totiž vůbec není málo.
 vancr Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk