Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.533291, vloženo 01.06.2011 10:41:02 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Praha nebo Brno, kde byste radsi zili?
Za sebe jednoznacne Praha, Brno je takova vesnice u Vidne :) ani metro tam nejni.

Minulej vejkend sem Brnem projizdel a ta doprava tam, no radsi pomlcet.....
 Prazak jak hrom Muž20  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
22.04.2017 09:02:10
Myslím si, že je Brno lepší, Praha je na mě moc veliká. V
Brně je víc zeleně a přírody. Okolí Brna je také na vysoké úrovni - např. Pálava - vinné sklepy, pohoda a klid a teplo... nebo Moravský kras - nádherné místo a hodně lesů a přírody...
Smajlík  Kocourek
15.02.2016 11:32:34
Rozhodně Brno, jsme tu vysmátí až po uši, a není to tu tak hektické, jsme jedna velká rodina, jen se podívejte na video úsměv pro Brno:)) https://www.youtube.com/watch?v=dsSzACO65Vw
 chummyMia
16.06.2015 20:39:06
PRAHA!!
Jako sory brňáci, ale brno je obrovská díra. Nikdy bych tam ani za nic nejela. Na chatě na vesnici tam brňáky nepouštěj ani do hospod. Holky nepustěj a kluky rovnou zmlátěj. Brno je odporná větší vesnice. Prej orloj. Jenom se opičíte po pražácích. Váš orloj je jenom malej černej robertek. Brno je mega hnus a mega sračka. Jsem neskutečně ráda, že žiju v praze. Je tady mnohem víc možností i je zde vše dostupnější. Máme víc památek i metro. Co máte vy hmm? Leda hovno na pražáky prostě nemáte!
Smajlík  Andy
28.01.2015 13:08:10
Jsem z Olomouce ale žiji už rok v Praze. Takže Praha. Do Brna bych v životě nešla. Brno je odporná díra
 tynaa
29.11.2014 22:57:30
To sou teda vary divnejsi a blaznivy .
Smajlík  Karl 30
17.05.2014 18:20:41
BRNO. Nic proti ale jak muze někdo chtit zit v praze ??? Mozna ze je brno mensi ale mame nejhezčí městské prostředí a nejlepší noční autobusovou dopravu v republice a nejhustší šalinovou dopravu, takže jak nám někdo vytýkal dopravu tak to rozhodně není pravda, navíc šalinou projedete celé město za 1 hod, jako co byste chtěli ? A malá poznámka. Víte, že v praze je 5x větší šance že vás někdo přepadne, než v New Yorku !?!
Smajlík  BRNACKA
15.12.2012 06:54:21
Dobrý den přátelé.
Potřebuji do školy vyplnit dotazník od lidí z okolí Prahy.

Zde je odkaz:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEtLVVR2VEQ5TVJzdFp4eFhCbjQtNlE6MQ

Moc děkuji za Vašich pár minutek času.
 Radek111
02.06.2011 19:35:30
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
02.06.2011 11:31:32
Emeritní
VŠB? Střílíš hodně šejdrem. :-)
ano, přiznám se, momentální nápad, nic o Tobě samozřejmě nevím, takže omluva, pokud se Tě to snad dotklo.

"rozvoj vědy v Brně" samozřejmě pozitivní věc, i když je jasné, že věda "uzavřená" v areálech se do podoby města zas tak narychlo nepromítne. Ale už na začátku jsem tu psala, že "Jediné v čem je možné hledat světlý bod a snad nápravu do budoucna je moderní architektura, která se tam začíná objevovat." toto je právě velkou měrou spojeno s "živou akademickou půdou" a ano, já jsem tomu taky ráda, takže shoda :)
Mj. už teď tam mají řadu skvostů a to v podobě funkcionalistických staveb, tam není jenom Tugendhat, nechávají to šedi...

" fanoušci Baníku jsou něco úžasného a že ulice plná hospod je taky světový unikát" tyto jsem právě na mysli neměla :)

"Naprosto dokonale celé ostravské vlastenectví vyjadřuje relativně nové logo Ostravy. Prachobyčejný nápis." jasně nápis, ale že krásně koresponduje s jednotným vizuálním stylem města, to popřít nejde. Ostrava toto má propracované. U loga jde o to, aby bylo hlavně jednoduché a přitom dynamické, to je základ, aby mělo univerzální využití.

Nechme to být, vážně, nemáš rád Ostravu a já to beru :-)
 brnone
02.06.2011 09:12:55
Já bych volila radší tu Prahu. No kdo by jí nevolil, když má město tolik možností. Já jsem se tam narodila, ale bydlím už od malička v Lounech. Síce mám tohle městečko ráda ale pořád to není PRAHA. Až půjdu na VŠ tak určo to bude v Praze, nehorázně se tam těším protože tam není taková nuda jako tady, mám tam kamarády a tak uvidím jaký to tam bude. Už se těším a možná tam zůstanu i bydlet, mám ráda hlučný města, kde se něco víc děje.
Smajlík  *srdci neporoučíš* Žena Kategorie
02.06.2011 07:58:23
brnone: VŠB? Střílíš hodně šejdrem. :-)
Nesouhlasím s tím, že OStrava se rozvíjí a Brno stagnuje či snad skomírá. Naopak. Velmi mne těší a dotýká se mne obrovský rozvoj vědy v Brně. Brno se stává takovým Silicon Valley České republiky. Nový univerzitní kampus, CEITEC, ICRC, NETME Centre , CETOCOEN, Centrum pro aplikovanou mikrobiologii a imunologii ve veterinární medicíně, Regionální centrum pro nízkonákladové plazmové a nanotechnologické povrchové úpravy a snad i v budoucnu nakonec i CESLAB a další, které jsem ještě neuvedl. To všechno jsou projekty každý v hodnotě stovek milionů korun. To město začíná přitahovat elitní evropské a světové vědce a začíná se zde dělat věda opravdu na špičkové úrovni. O stoupající úrovni vysokých škole, zejména Masarykovy univerzity, která za pět let udělala opravdu obrovský pokrok dopředu ani nemluvě. S tím vším také souvisí samozřejmě o dost lepší ekonomická situace. A manšíekologická zátěž a mnohem lepší stav životního prostředí je nabíledni.
Ad vlastenectví. O tom jsem právě mluvil. Hlásí a hrdě. Jenže mám často pocit, že nemají moc k čemu, nepočítám-li iluzi, že fanoušci Baníku jsou něco úžasného a že ulice plná hospod je taky světový unikát. Snad jen, že jim tam teď stojí vlak. Naprosto dokonale celé ostravské vlastenectví vyjadřuje relativně nové logo Ostravy. Prachobyčejný nápis. Ale za několik milionů a s třemi výkřičníky!!!
 Emeritní
01.06.2011 23:59:35
Emeritní: že by VŠB :-D
Víš, mám ráda města jako živý organismus, zatímco Brno podle mě skomírá, Ostrava žije. A snad je i dobře, že budí buď velké sympatie anebo antipatie.
Jak jsem říkala, Brno je nemastné neslané, stačí se podívat, co tam provádějí s tím přesunem hlavního nádraží, případnou rekonstrukcí toho stávajícího...
S tím vlastenectvím to je taky sporné, asi si každý představujeme typického příznivce Ostravy trochu jinak. Ale jde to pozorovat i u mladých lidí, zatímco ty z Ostravy se velmi často a hrdě hlásí, v Brně jsem se s tím nesetkala.
Možná Brnu chybí i nějaká ikona, Ostrava má třeba Nohavicu (i když není z Ostravy, má k ní blízko), Brno se svým dávno zaprášeným Frantou Kocourkem, zase pokulhává. Ono by se toho dalo najít spousta, ale nechme to tak. Důležité je žít tam, kde se člověku líbí...
 brnone
01.06.2011 23:13:03
brnone: Nicméně, i když se neshodneme, oceňuji Tvou vnímavost. Kterážto je v dnešní době tak moc vzácná. A klaním se.
 Emeritní
01.06.2011 23:11:59
brnone: Bohužel já osobně vnímám to ostravské vlastenectví jako trochu uměle vyvolané a postavené na zelené, resp. černé louce. A to nevede vždy dobrým směrem. Z Ostravy mi bylo vždy špatně a chci vždy co nejrychleji z toho města pryč.
Brno má proti Ostravě ovšem jednu nevýhodu. A tou je vyhnání poloviny původních obyvatel, kteří už Brnu jeho život a přirozenost nevrátí. Proto je Brno chladné. Ale ono opět do své bohatosti doroste. I když kdo ví, jestli já se toho dožiji. Zatímco Ostrava má, dle mého názoru, trvalé stigma. A nevidím perpektivu, která by mu ho odmazala.
 Emeritní
01.06.2011 23:04:57
Emeritní: ale ne já se vůbec nezlobím, je dobře, že se lidi zastávají Brna. Bylo by dobře, kdyby lidi vdechli Brnu nový život.
Ostrava má oproti Brnu jednu strašnou výhodu a to lidi, kteří to město milují, hrdě se k němu hlásí a něco pro své město dělají. Ostrava už není černá díra na mapě LP1980, to město žije a promyšleně se vyvíjí.
A kontrast Ostrava a okolí, ale no tak, vždyť je to krása a hledat v Beskydech bídu a v Moravském krasu oproti tomu krásu, takhle to brát nelze.
Vem si takový Adamov, ty dva nebo tři paneláky na tom kopci a třeba LDN v Bílovicích, to je teprve psycho. A i přesto je tam krásně...
 brnone
01.06.2011 22:22:25
brnone: Nezlob se na mě, ale psát o tom, že někde vyzařuje nějaká energie a dávat na pomyslný piedestal Ostravu před Brnem, no to snad nemyslíš vážně? Ne, že by měl v Ostravě člověk menší požitky než v Brně, právě naopak. Jenže jde o kvalitu. Zatímco Brno se spíše klidně opírá o Mroavský kras a otevírá se níženě směrem k Dunaji, kde jsou historické vazby hodně zpřetrhány, proto ta obnova a naplnění dlouho trvá, naprosti tomu v Ostravě pouze člověk cítí sklíčenost, smutek, bídu Beskyd, havířský temný a stísněbý život, budování světa bez perspektivy. Ostrava je pouze změť lidské rozervanosti, neukotvensti, roztahaná, bez opřirozeného středu. Jako malost a bezvýznamnost člověka, pro kterého je jedno místo a jedna šachta celým jeho životem. Ostrava, to jsou nikdy nenaplněné, smutné naděje. Brno je město sražené na kolena, ale postupně se stavějící. Ostrava bude svůj neblahý úděl nést bohužel vždycky sama a na věky.
 Emeritní
01.06.2011 22:06:43
Obě města se mi líbí. Jen to nádraží v Brně moc ne, ale jinak na mě působilo fajn. V Praze fajn až na ty davy turistů. Navíc myslím, že v Praze není moc zeleně a jít kam do přírody, mimo auta, ruch a třeba na kole se v klidu projet. Ale nevím na 100%. Kde bych žil nevím, záleží na tom, kde bych bydlel a lidi, které bych znal atd. Třeba můžu bydlet v sebevíc nádherném městě, ale když budu mít kolem sebe blbce, tak to je o ničem.
 think about it
01.06.2011 22:01:08
Memphis *je vůl*: :-DDDDD
teď jsi mě pobavil, paralelní dimenze, ale jo, proč ne, jen mě to dosud jaksi neoslovilo.
Víš, jak to myslím s tou energií, atmosférou, sjednocujícím prvkem. Oprosti se od toho, že Brno znáš a představ si, že tam přijedeš jako turista, bude se ti tam líbit?
Nevnímáš rozdíl mezi např. Telčí a Brnem, Ostravou a Brnem, Prahou a Brnem....

"struktura je paprskovitá- střed versus okolí je jak slunce zářící z jednoho bodu uprostřed do stran." :-DDD už ten samotný střed je katastrofa, Náměstí Svobody je mrtvý bod a z mrtvého bodu nemůže vyrůst nic živého. Ne toto srdce města není jako Slunce, jen je zde Sluncem ozářená mrtvá vydlážděná plocha, stačí si tam lehnout a nechat se uškvařit, musíš hledat velmi důkladně, aby tě tam něco oslovilo.
(jo, ještě že je tam ta kašna, protože Skácela mám ráda...)
 brnone
01.06.2011 21:29:06
Brno na mě působí divně. Moc to tam neznám a měl jsem vždycky problém tam něco najít. Divná řeč a divné názvy ulic, čtvrtí - třeba Žabovřesky xD

No zas jsem měl kousek od Brna babičku tak na moravštinu jsem byl zvyklý. Třeba, když mi babička říkala, že jde soused popravit :-o (=nakrmit) prasata.
 *matouch* Muž44 Kategorie
01.06.2011 20:52:12
brnone: předně bych chtěl říct že ostravu mám rád a s tim cítěním jsem si dělal prdel, nikdy mně tam vítkovice nijak nevadily, naopak je to zajimavá dominanta:) ale to je jedna z věcí co se cítit dají;)
ale nevim jestli nejseš nějakej psychotik nebo co to vykládáš za nesmysly o nějakým cítění. ještě začni mluvit o paralelních dimenzích a bude to hotovo:D
a teď už si ale ze mě dělat prdel musíš protože neni možný aby člověk se zdravým rozumem tvrdil že ostrava je celiství a brno je roztříštěný. ty ses asi do té hlavy praštil hodně silně, pak se nedivím už ani tomu tvýmu "cítění" pochybnejch energii, když to neni drogama tak možná otřesem mozku:)
neznám město tak roztříštěný jak ostrava, to je jakási molekulární struktura kdy je velký množství cizích objektů pospojovaný pouze vazbama do sebe.
naopak brno má jasný centrum a od toho se odvíjející okolní části, struktura je paprskovitá- střed versus okolí je jak slunce zářící z jednoho bodu uprostřed do stran.
brno je normální velký město s historickým základem, strava byla ještě před sto letama pár dědin vedle sebe a až soudruzi to celý postavili za pár let tak se nediv že to vypadá po téhle stránce jednotně:-P
na moderní architekturu sere pes, historický objekty jsou lepší, případně rekunstruovaný jako třeba dům pánů z lipé:) skrz "modernost" byly stavěný kdysi aji paneláky
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
01.06.2011 19:04:36
Memphis *je vůl*: vítkovice cítit nejsou, zato mají neopakovatelnou atmosféru, jen nevím jestli to vnímáš, vím, že spousta lidí těmto věcem nepřikládá důležitost. A Ostrava je živá, Brno ne...Energeticky je na tom bledě, tam snad jediný silný místo je kostel u Sv. Jakuba.
Brno je strašně roztříštěné, žádný sjednocující prvek.
Navíc se brněnským radním ještě ani nepodařilo dát do kupy jednotný vizuální styl města (toto má např. Ostrava naprosto přirozeně, pouze dokreslují a ctí tradici), brňáci to dělají uměle a ještě špatně.
A to už vůbec nemluvím o tom, že nejsou schopni udržovat v čistotě velmi frekventovaná místa, např. před hl. vlak nádražím, zvonařka...
Jediný v čem je možné hledat světlý bod a snad nápravu do budoucna je moderní architektura, která se tam začíná objevovat.
Smajlík  brnone
01.06.2011 18:41:16
brnone: a co cítíš v ostravě, vítkovice?
Smajlík  Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
01.06.2011 18:14:38
Brno pro mě nemá energii, ne že by se tam nedalo žít, pokud tam člověk studuje, pracuje, proč ne. Ale ta energie tam prostě není, je to takové nemastné neslané. Tam i když v 5 ráno vylezeš na Špilberk a chceš nasát enegii města, tak aspoň já necítím vůbec nic. Než Brno raději Ostrava.
 brnone
01.06.2011 17:59:18
Brno je krásný město. Do Prahy bych nešla, moc bordel, moc chaos a hlavně se mi nelíbí (to už víc Bratislava). Mezi nejhezčí města řadím Brno, Jihlavu a Olomouc.

Na metro z vysoka kašlu, díky skvělé dopravě v Praze jsem stála v koloně přes dvě hodiny, než jsem z ní vyjela.
Smajlík  Naera Azul Žena19 Kategorie
01.06.2011 17:12:39
brno.
ale nejúžasnější město je stejně budapešť
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
01.06.2011 17:10:03
já se narodila v Praze a nešla bych jinam, jsem tu zvyklá, památky máme nádherný, všechno je tu blízko a snadno dostupný, mám tu lidi co mám ráda...
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
01.06.2011 16:58:26
Kdekoli, jen ne v Praze
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
01.06.2011 16:24:53
Určitě Brno, mám tam hodně kamarádů- ale jdu do Prahy :) pro ty zkušenosti :)
Smajlík  Kečup.
01.06.2011 14:54:00
Ani jedno, nemám ráda velkoměsta. Ale vizuálně se mi víc líbilo v Praze. Nicméně žít bych nechtěla ani v jednom z těchto měst.
 jájsemnegeniální
01.06.2011 14:45:34
Žiju v Praze a líbí se mi tu, v Brně jsem byla jen dvakrát, takže to asi neposoudím.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
01.06.2011 14:41:42
radši bych žila v Praze, protože je větší a taky je tam víc věcí a cizinci :D (ale žiju v Brně)
 Sedímsitakvkřesílku Žena16 Kategorie
01.06.2011 14:39:23
Tak v Brně se pořádá invex.. ale tím u mě klady končej. Taky mě hned napadlo, že je to taková vesnice;D
V Praze studuju a mám tu i byt, ačkoli tam zatím nebydlím, ale odpověď za mě je jasná.

Neutrino: jůůů v Lysé jsem chodila na základku;)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
01.06.2011 14:16:41
Prazak jak hrom: jsem z malého města na moravě a Praha mě okouzlila. Jsem tady 3 roky a pořád objevuju něco nového. Když ale projíždím Brnem, tak se cítím jak na vesnici. Nikdy jsem tam pořádně nebyl, krom několika obchodních schůzek, ale Praha je pro mě kouzelná a taková živelná oproti jiným městům a já jsem tady spokojený, protože tady najdu jak klid, tak obchoďáky, tak práci, prostě všechno na co si vzpomenu.
 spisPRaha
01.06.2011 14:13:15
určitě Praha.. nechtěl bych žít ve městě, kde ani správně neumí vyslovit slovo "tramvaj"
Smajlík  Jizah Muž32 Kategorie
01.06.2011 14:06:04
Tam, kde budu mít lepší práci ;-)
 bye-bye Žena25 Kategorie
01.06.2011 13:57:26
ani jedno, nesnáším velkoměsta plná neznámých spěchajících lidí!!!
Smajlík  Horatio Muž33 Kategorie
01.06.2011 13:47:43
Praha. Brno je pro mě taková horší Praha.
 HdL
01.06.2011 13:40:26
Praha je fajn, ale žiť by som tam nechcela, vyhovuje mi prísť tam raz za čas na víkend. Brno mám rada a práve doprava je niečo, čo je tu fakt skvele premakané (oproti tej našej v SR :D ) a vyhovuje mi aj veľkostne, nemám rada veľké mestá plné turistov.
 sophiesxoll Žena Kategorie
01.06.2011 13:36:30
katvelon: Neboj, na všem už se pracuje, viz http://preview.tinyurl.com/3s22evu
 noreply Muž Kategorie
01.06.2011 13:28:54
V Praze. Je prostě lepší, hezčí a tak :)
 Only hope Žena28 Kategorie
01.06.2011 13:18:58
Brno
Smajlík  *qqq
01.06.2011 13:10:52
spíš Brno
 hijahijahou Žena20 Kategorie
01.06.2011 13:08:41
Praha, protože v naší malé republice je to prostě centrum většiny dění.
 Armor King Muž88 Kategorie
01.06.2011 13:05:58
Modrá svině:
ano, metro je výhoda..také se v něm dělají dobře a efektivně různé trestné činy, teroristické útoky a když příjdou povodně, tak se hezky zatopuje vodou a přidělává to integrovnému záchranému systému práci.

Fuj v Praze bych chcípla do týdne. Nepřekvapuje mě, že je tam daleko vyšší výskyt duševních nemocí v přepočtu na počet obyvatel. Lidskost a zdravé mezilidské vztahy jsou tam akorát cizí slova..
Smajlík  katvelon Žena25 Kategorie
01.06.2011 13:05:09
Modrá svině:
ano, metro je výhoda..také se v něm dělají dobře a efektivně různé trestné činy, teroristické útoky a když příjdou povodně, tak se hezky zatopuje vodou a přidělává to integrovnému záchranému systému práci.

Fuj v Praze bych chcípla do týdne. Nepřekvapuje mě, že je tam daleko vyšší výskyt duševních nemocí v přepočtu na počet obyvatel. Lidskost je tam akorát cizí slovo..
Smajlík  katvelon Žena25 Kategorie
01.06.2011 12:52:45
V Praze bydlím cca 6 let, ale i v Brně jsem strávila dost času, když tam přítel studoval, tak jsem tam za ním "musela" jezdit.

Úplně bych Brno neodsuzovala, je to přeci jen o dost menší a klidnější než Praha, ale nemít tam přítele, určitě by mě tam nic netáhlo. Centrum je hodně malé a i když jsou tam obchody jako v Praze, i nějaká ta větší OC s multikiny za městem, asi bych tam časem chcípla nudou. A prostě i Moraváci mi přijdou jako jiný živočišný druh.

Já jsem ze západních Čech, a i když na tu Prahu někdy nadávám, cítím se tu prostě nejlépe. Kromě Prahy už bych asi nikde jinde žít nechtěla (no možná ještě lepší by bylo být někde v domku za Prahou než v činžáku ve Vršovicích - jak tu někdo psal a to je přesně můj případ :-D), ale já ty Vršovice miluju, miluju všechna místa tady...to, že je tu pořád co objevovat - už jsem si tu prostě zvykla. Pak už jedině do zahraničí. Ale Brno teda né, to na mě nikdy takhle pozitivně nepůsobilo.
 taralevoe
01.06.2011 12:49:16
Praha se mi nelíbí a v Brně jsem nikdy nebyla.
Nesnáším davy lidí, takže ani jedno. Ani za nic do žádného velkého města.

Miluji svojí vesnici 3 km od města, je mi tady krásně, když chci, vyběhnu na zahradu, paráda.
 *Veronika*123 Žena30 Kategorie
01.06.2011 12:45:13
"a nevim jestli metro je nejaka vyhoda :-/"

Metro je výhoda, je mnohem rychlejší než povrchová doprava, která je dost často zasekaná, zacpaná, zablokovaná.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
01.06.2011 12:41:40
ted ziju v brne a zboznuju to tu :) .. ale i praha ma sve kouzlo.. a nevim jestli metro je nejaka vyhoda :-/ a u brna mi vyhovuje, ze tu jsou nejruznejsi obchody.. snad vsechno se tu da sehnat a jeho velikost m,i uplne vyhovuje
 xTerax
01.06.2011 12:39:04
Brno je ve srovnání s Prahou takové ospalé lokální městečko, akorát nevím, jestli je to dobře nebo špatně.
V Praze bydlím a je tu docela hnusné životní prostředí.

Jednou bych chtěl žít někde, kde jsou pěkné cyklostezky, což Praha rozhodně není.
V tomhle je na tom asi nejlíp Hradec Králové a Olomouc.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
01.06.2011 12:31:11
Určitě Praha, pracuji v cestovním ruchu a je to tu ráj pro turisty...i když v Brně bych si možná taky zvykla.
 Roztomilé píčátko Žena23 Kategorie
01.06.2011 12:19:05
Jedině Praha. Brno sucks
Smajlík  Chí-kvadrát Muž22 Kategorie
01.06.2011 12:18:45
V Brně určitě ne.
 Okurka v láhvi Muž11 Kategorie
01.06.2011 12:14:01
BRNO.
 yhportennassim Muž10 Kategorie
01.06.2011 12:06:20
Další věc.Nevím jak je to v současné době, ale dřív se v centru Prahy stávalo(prý docela často), že prostě tramvaj nemohla jet, protože na kolejích stála kolona aut. Tramvaj čekala prý třeba i 10 až 15 minut.
Jinak je úsměvný slyšet od člověka, kterej dá se říct vychvaluje např. dopravu v Praze, že o dopravě v Brně raději pomlčet. Mám dojem, že dvou a více hodinový kolony v dpopledních a odpoledních hodinách a někdy možná celodenně jsou především v Praze. Třeba dopravní situace na jižní spojce je jen pro lidi se silnými nervy :) Třeba v roce 2008 jsem byl na služební cestě v Německu, tam i zpět jsme jeli přes Prahu. Jízda na dálnici D8 v pohodě, málo vozidel, prostě super jízda (na rozdíl od D1). Ale při jízdě zpět v Praze jsme samozřejmě stáli v zácpě. A způsobila ji nehoda v jednom jízdním pruhu, takže celá doprava se přesunula do zbylého jízdního pruhu, a nezpomalila se dvakrát ale tak třikrát, prottože se do toho pruhu chtělo nacpat co nejdřív co nejvíc lidí. Zrovna tohle asi nido závidět nebude , že ? :)
 lopezz Muž38 Kategorie
01.06.2011 12:03:55
Těžká otázka =D Prahu miluju a mám na ni ty nejneuvěřitelnější vzpomínky... Vždycky jsem tam chtěla bydlet... Ale v Brně "napůl" bydlím už 4 roky, mám tam svoje přátele, cítím se tam fajn... Doma mi už dokonce chybí při usínání projíždějící šaliny =D

A nechápu teda co se ti na dopravě v Brně nelíbí...Auto je pohodlnější všude, ne jen v Brně...A v Praze se metrem taky nedostaneš úplně všude...
 6MMhluboko Žena22 Kategorie
01.06.2011 12:03:33
Rači Brno.
 Savvy Žena22 Kategorie
01.06.2011 11:55:44
Pokud by se hodnotilo bydlení z hlediska příjmů, tak ve většině případů prostě vychází líp Praha. Prostě se tam dá v průměru vydělat víc.Ale to obecně platí u většiny velkých měst, zvláště pokud se jedná o hlavní města. V hlavním městě je prostě celá řada státních institucí, zastupitelské úřady, letiště atd. a tím prostě vznikají další pracovní příležitosti. Ale peníze nejsou všechno. Ne každej má v životě jako prioritu vydělávat co nejvíc peněz.

Mimojiné, bohatí lidi bydlí většinou ve vesnicích blízko velkých měst, např. kousek za Prahou, jižně,je obec Dolní Břežany, a tam prý žije celá řada různých mafiánů. Známý mafián Krejčíř bydlel např. V Černošicích u Prahy. A např. Pitr tuším v Jesenici. Tihleti lidi nechtějí bydlet v centru Prahy, i dkyž tam třeba mají pronajatý byty. To jen tak mimochodem.

Co se týká dopravy někde, tak je úsměvné, když člověk, kterej jenom projížděl, přesně ví, že ta doprava je prostě špatná.Brno má desítky linek a on jenom tím městem projel a ví, že to prostě funguje špatně :) V Brně funguje např. v noci systém tzv. rozjezdů, kdy se na hlavním nádraží sjedou autobusy ze všech nočních linek a dá se v pohodě přestoupit, protože na sebe čekají.Funguje něco poddobného v nějakém jiném městě v ČR ?
 lopezz Muž38 Kategorie
01.06.2011 11:54:18
Obávám se, že ani jedno z těch měst mne neuchvátilo natolik, abych se tam znovu stěhovala. Praze se dokonce vyhýbám od jistých dob zcela cíleně a beze zbytku.
Moc lidí, málo zeleně.
Natrvalo určitě ne-e. Já přežiju jen někde, kde jsou louky, pole a lesy, dokážu se asimilovat na cokoliv, ale jen dočasně. Bez možnosti protáhnout krok a zabořit podrážky po delší dobu do trávy či jehličí mne lehce uchvacuje dojem, že za chvíli dojde kyslík a svět se zhroutí do sebe, minimálně ten můj.
 Ztracena v překladu Žena Kategorie
01.06.2011 11:50:29
Miluju Brno... v Praze sem byla... je pěkná.... strašně sem si užila Matějskou pouť... prostě Praha je fajn, ale Brno miluju.... žiju sice v pěkný vesnici ( nejbohatší v celým okrese haha fakt supr) ale atmosféra je tady jak ve Stepfordě... a chybí tu anonymita...Brno je pro mě dokonalý ve všech směrem...nic mi tam nechybí x)
 hermelínka Žena22 Kategorie
01.06.2011 11:38:35
Ani jedno, ale kdyby uz, tak Praha. Brno je divne.
 broskev Žena23 Kategorie
01.06.2011 11:36:43
Že by zase snaha o flame? Někdo testuje, kolik brňáků začne hanit bydlení v Praze ? :)
Proč třeba nesrovnáš bydlení v Praze s bydlením v Ostravě, v Plzní, v Českých Budějovicích, v Olomouci ....., nebo s bydlením třeba v Londýně, ve Franfurtu, ve Vídni, v Bratislavě, v Moskvě, v New Yorku atd. ... :) ?

Pokud to vezmeme objektivně, tak Praha má skoro 500 kilometrů čtverečních a Brno přes 200 kilometrů čtverečních. Jinak se bydlí např. v Brně na Cejlu a jinak např. v Žebětíně. Podobně jinak se bydlí např. v Praze na Jižním Městě ve 12 patrovým paneláku a jinak třeba někde v rodiným domku na okraji. Prahu moc neznám,ale třeba znám jednu čtvrť na Praze 8 a tam jsou 3 patrový paneláky a za něma malej lesík(Čimický Háj) nebo o kousek dál (Ďáblický háj). Jednou sem bzl s k8mo3em y Prahy na výletě v tom Ďáblickým háji a tam jsou normálně rodinný domky u lesíka a přitom je to do centra Prahy max. 30 minut (alespoň od doby, kdy protáhly metro z Holešovic až do Kobylis). Takže záleží na tom, kde konkrétně člověk bydlí.

Já žiju v Brně od narození a žiju tady rád. Ovšem pokud bych měl miliony, tak bych si pořídil kromě bytu v Brně taky nějakej byt v Jeseníkách, protože v Jeseníkách se mi líbí.
 lopezz Muž38 Kategorie
01.06.2011 11:31:40
Ani jedno. A kdybych si fakt musel vybrat tak ANI JEDNO.
 mercurius88 Muž41 Kategorie
01.06.2011 11:31:14
kdybych chtěla bydlet na vesnici, tak zůstanu doma a nepotáhnu se do brna, takže volba je jasná
Smajlík  suplex Žena Kategorie
01.06.2011 11:28:31
Bydlel sem v obou mestech a rozhodne v Praze. Brno na me nepusobi nijak hezky.
 Veldrane Muž34 Kategorie
01.06.2011 11:28:14
Ani jedno. Ale když už bych musela, tak asi Praha, teď tam studuji, tak už se tam aspoň tak nějak vyznám. I když jsem z Moravy, tak Brno nějak moc nemusím.
 DaschenkaTR Žena22 Kategorie
01.06.2011 11:22:35
Jedině tu naši největší vesnici v ČR: Brno a okolí

1) jsu Moravačka tělem i duší a Moravu prostě miluju
2) Mám tady rodinu, kamarády
3) kdekoli v Čechách se mi smály za můj moravskej přízvuk (mám kamarády v Trutnově, Liberci a část rodiny v Praze)
4) brněnská doprava je náhodou nejpromakanější v celý ČR (říká kamarád, kterej studuje nějakou školu, která se takovýma věcma zabývá)

takže tak ;o)
 čiperka
01.06.2011 11:11:20
Praha je dost odporné město, takže v přápadě nutnosti to Brno, kde se dá žít o něco lépe.
 Emeritní
01.06.2011 11:10:27
Asi Praha. V soucasny dobe nad tim fakt i realne uvazuju.
Smajlík  Sichrhajcka Žena35 Kategorie
01.06.2011 11:09:20
tož v Šalingradu přece nééé?!! su přece z Moravy !!!
 Klosinus Muž28 Kategorie
01.06.2011 11:06:38
Ani jedno. Já radši nějakou menší vísku. Ale radši mam Brno a jdu tam na studie.
 Girry Žena Kategorie
01.06.2011 10:57:32
Jak jste nemohli byt v Brne? Kde jste vlastne byli?
 Golden God Muž23 Kategorie
01.06.2011 10:57:27
Tam, kde by mi bylo dobře a lidi by mě měli rádi - což v Brně jako pražanda moc nepotkám, takže asi Praha. Ale nemám nic proti Brnu, myslím, že má taky svoje krásy...
Smajlík  Jeegles Žena33 Kategorie
01.06.2011 10:57:03
Pocházím ze středních čech, dřív jsem chtěla do Prahy, ale te´d studuju v Brně a už tu chci zůstat.. Nějak mi to tu víc přirostlo k srdci.. A taky přítel by nikdy do Prahy nechtěl... A oba máme rodinu na Moravě, tak asi zůstanem už tady...
 stěhovalka
01.06.2011 10:55:36
V současnosti bydlím v Praze a celkem mi to vyhovuje, akorát bych radši bydlela někde víc v zeleni, ne v činžáku ve Vršovicích. Snad časem... v Brně jsem snad v životě nebyla :)
 coconutpeanuts
01.06.2011 10:54:32
jsem z Moravy a nedám na ni dopustit. Přesto bych volila Prahu, Brno se mi nelíbí.
 independence Žena22 Kategorie
01.06.2011 10:54:30
V Brně.
 soukmenovec Muž29 Kategorie
01.06.2011 10:54:29
ani jedno, nikdy v životě
 Snoop
01.06.2011 10:53:09
Brno. V Praze je moc pochybnych existenci.
 Golden God Muž23 Kategorie
01.06.2011 10:53:06
V Brně.
 Close your eyes Žena Kategorie
01.06.2011 10:50:50
Spíš Brno. Popřípadě kousek od Brna. Ty menší okolní města mám ráda.
Smajlík  blublanina Žena Kategorie
01.06.2011 10:43:41
V brně jsem snad ani nebyla, ale žít v Praze se chystám, tak doufám že to do těch dvouch let výjde.
 *chivavinka Žena35 Kategorie
01.06.2011 10:43:13
http://www.stream.cz/video/6844-buranov-brno
Smajlík  vidlakov
01.06.2011 10:42:28
Praha, nebo radši někde blízko Prahy (třeba taková Lysá n. Labem)...
Smajlík  Neutrino Muž26 Kategorie
01.06.2011 10:42:08
Jako Pražačka vždy a navždy jedině Praha. Miluju to tady. Není hezčího města. :)
 Equi Žena21 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk