Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.507967, vloženo 16.02.2011 23:49:34 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Studium na univerzitě!!! CO SI MYSLÍ.
Studuji prvním rokem na doktora Univerzitě Komenského a před týdnem jsem potkal krásnou holku. No vyměnili jsme si čísla a napsali pár zpráv. Zeptal jsem se jí co dělá a ona, že studuje vysokou školu - čvut. Tak jsem řekl, že je to hezký, ale že si myslím, že má na víc. A ona se mě zepala jak to myslím a ja odpověděl, že studuji na univerzitě a že ona by mohla určitě taky, kdyby chtěla... a od tý doby se mi neozvala a nereaguje ani na telefonáty... myslíte, že to brala jen jako flirt? Nebo co jsem udělal špatně? Myslíte, že na to nemá? Že má nízké sebevědomí?
 Namyšlenec Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.08.2015 13:31:59
Takže, nechcete tuto zpověď zase otevřít ? :D Namyšlenče, prosím, pojď to opět otevřít a hádat se, řekl bych, že mě bude bavit Tě krmit. Heleď, nepřijde ti divný, že slovo "QWERTY" pochází z horního rohu klávesnice ? Prosím, ostatní, koukněte se, jak jsou tam uspořádaná písmena ;). A o architektuře bych si s tebou rád popovídal :D. Nějak mě stresuje tvůj pohled na ni :D.
 ghg
03.02.2012 17:27:25
Ty jsi mě dobře pobavil, díky :-)
 boreccc
17.02.2011 14:19:03
kruci http://projekty.kgmk.cz/bakalarka/
 ahriman Muž27 Kategorie
17.02.2011 14:18:18
Black rainbow. Od doby co uzřel tohle
<a href="http://projekty.kgmk.cz/bakalarka/">http://projekty.kgmk.cz/bakalarka/& - lt;/a> -
se ani nedivím
 ahriman Muž27 Kategorie
17.02.2011 14:13:28
To si tady fakt někdo myslím, že někdo může psát disertačku na téma Vliv vad řeči na tvorbu českých slov?? taková kokotina, už mu to nežerte
 BlackRainbow Žena24 Kategorie
17.02.2011 14:12:01
Druhej Henryk :D
 fruity-loops Muž29 Kategorie
17.02.2011 14:11:31
Panečku, doktorand a neví jak se ve zpovědce nastavuje věk. Hádám že budeš jeden z těch géniů co jim maminka ráno chystá oblečení a zavazuje tkaničky
Smajlík  ahriman Muž27 Kategorie
17.02.2011 13:54:57
Ty jsi z UJAKu? Ááá, malej. Této škole se všichni studenti v Praze posmívají, včetně pedagogů, kteří tam v současnosti učí (peníze, no). Moje spolubydlící, která potřebovala záminku k tomu, aby zůstala v Praze a mohla si svobodně bez starostí a práce žít, tam teď studuje (mimochodem její třetí pokus o studium na VŠ).

Malééj!
:)
 slečna oujéé
17.02.2011 13:11:57
Jedno sa musí uznať - fantáziu máš dobrú. :D :D Ale nabudúce lepšie premyslieť, možno Ti na to niekto skutočne skočí, keď si nebudeš protirečiť a nebudeš tam mať faktografické chyby.
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
17.02.2011 12:35:38
Drtivá většina lidí věděla od začátku, že jde o trolla, ale někoho baví krmit trolly.
Líbí se nám, jak si troll myslí, že jsme mu na to skočili a baví nás, že on si myslí, že my nevíme.
Prostě když není zrovna co dělat nebo se chce člověk odreagovat, tak krmí záměrně i trolly a baví se tím, jak mu to troll "žere".
Troll tak zdarma vytváří neškodnou zábavu.
 Krmič trollů
17.02.2011 10:29:54
Nádhera, takhle už jsem se dlouho nepobavil. Ten text je hotové umělecké dílo.
Vzkaz pro našeho trolla: aspoň si čti své starší příspěvky, nebudš si pak protiřečit.
 weerwolf
17.02.2011 08:03:35
Docela promyšlená provokace...
 čokostka Žena24 Kategorie
17.02.2011 07:33:12
člověče jestli se ještě ukážeš namyšlenče rad bych pokecal docela jsem to pročet a zajímá mě to tvé studium speciální andragogiky ....... já teda nestuduji přímo andragogiku a myslím, že se sama o sobě ani studovat nedá ale měl jsem andragogiku jako předmět a s žadnou metafyzikou jsem se tam teda nesetkal. A jinak nechápu jak to můžeš studovat vždyť to musí bejt humanitní obor. člověče a ty tvoje testy IQ kdy jsi na druhém dosáhl vyšší počet protože byl víc založenej na představivosti a inteligenci? on je nějakej test IQ víc založenej na inteligenci a některej míň?
 uff
17.02.2011 02:58:38
Namyšlenec: http://nd03.jxs.cz/736/571/6548a37ed7_66417897_o2.jpg
Smajlík  ynteligent
17.02.2011 02:54:24
Enthusiasm: Fucking christfag
 Speer
17.02.2011 02:50:03
Už je to tu nuda...

Tady máš hlavní výhru:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Internet_Troll_Nettle_Award.png
 filozof
17.02.2011 02:49:16
DONT FEED THE TROLL! (everytime you feed him, god kills a kitten)
Smajlík  Enthusiasm Muž21 Kategorie
17.02.2011 02:49:12
teta vystudovala SŠ farmaceutický asistent a můžu ti říct, že o práci vůbec nemá. Farmaceutů je velice málo a když si po škole podala inzerát, že shání práci, do týdne dostala tak 10 nabídek, které musela později odmítnout , protože pokračovala na VŠ, tak že jsem si vybrala opravdu dobře! Jinak se mi tato práce strašně líbí,připravovat mastičky,prášky atd.... a pokud by se mi nepodařilo dodělat VŠ jsem vděčná za to že uplatnění najdu vždycky.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! narozdíl od někoho
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 02:45:31
Aha, takže tvůj kamarád bydlící v Turpově (později tebou upraveno na Trutnov) má Harvard. I přesto všechno si tu před chvílí tvrdil, že Harvard má jen jediný Čech a to Kožený (později tebou upravenou na dva Čechy - Koženého a jeho bratra).

Chjo, už ani ti prudiči a trollové nejsou co bývali a nedávají si pozor na jednoduchou výrokovou logiku. Tu by měl zvládat i maturant.

No nic, jdu se dívat na The Simpsons a k tomu si dám rohlík s burákovým máslem. Díky za diskuzi, docela mě to tu pobavilo. Dobrou noc.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:38:39
Který čech nezná Trutnov??? Nechápu. Miznerná znalost.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:37:56
Z amerických univerzit je jednoznačně nejlepší Fayetteville State University.
Smajlík  Loch Lomond
17.02.2011 02:37:47
Turpov má být jako u nás, Je to vůbec Čech?
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:35:29
V Turpově.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:34:50
A kde ten kamarád bydlí? V Praze? Tam by práci snad sehnal.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:33:18
Prilis kvalifikovany je nesmysl. To uz bych pak nesehnal praci asi nikde.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:32:26
Prodavace v lekarne muze delat i nedostudovany medik. A dnes je prelekarnovano taktez.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:31:35
A ta nezaměstnanost tvého kamaráda může plynout z toho, že u nás v ČR prostě většina firem není schopna takto kvalifikovaného člověka zaplatit. Jednoduše; je příliš vzdělán na naše poměry.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:30:30
Manažera dnes může dělat každÝ !!!!!!!!!!!!!!!!! :-D TO JAKO sorry mi tady budeš něco vykládat ??? navíc už je zde přemanažerováno !!:D tyy manažere
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 02:28:38
Stačí se juknout kdo je v Ivy League a každý alespoň trochu inteligentní člověk musí uznat že je to opravdu více než dostačující záruka kvality. I když je samozřejmě spousta dobrých univerzit i mimo ni.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:28:36
sTUDENTKA 1: ty mu to fakt celou dobu žereš nebo jsi jen další troll nebo dokonce Namyšlencovo alter ego?
 jjijjjajjjaa
17.02.2011 02:27:25
NO jo, ale ty mas IQ 80. :) No mas pravdu, z nasi univerzity nikdo prodavace nedela, u nas koncime jako uspesni manazeri, moderatori, redaktori, ale ne prodavaci v lekarne.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:25:58
Brectanova liga neni zarukou kvality. Jsou instituce daleko kvalitnejsi nez nektere skoly - Stratford, CalTach, Berkli, MUT.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:24:52
hlavně že tudenti tvé univerzity mají problém sehnat práci !!! Studenty univerzity Komenského nikde nezaměstanjí ! a ty jim dělaš perfektní vizitku !!!! CONGRATULATION !!! JSI zakomplexovaný chudák
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 02:24:14
Jo už to mám, tys myslel Stanford, že tam jakože študýruje tvoje sestra. Ale žes mi dal zabrat kamaráde než sem se probral těma Statfordama a Stratfordama (mimochodem Stratfordská Univerzita existuje, i když tu píšeš že ne, je ve Virginii v USA bejbínku).

Stanford nepatří ani do Břečťanové ligy, na rozdíl od Harvardu který je každoročně vyhodnocován jako nejlepší univerzita na světě.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:21:26
Boze ty musis bejt ale hrozna tupka. Jeste nejsem doktor. A byt doktorem neznamena byt doktorem mediciny. No hlavne, ze studujes co sis vzdy vysnila, hazis tady latinoamericke nazvy kosti, ale nevis k cemu ti to bude. To je dobre, znamka kvalitni skoly, ktera studenty uci neco, co ani nevi k cemu je.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:19:54
Už se blížíš k 200 rozhřešením, ty budeš mít dnes mokré sny viď...
Smajlík  filozof
17.02.2011 02:19:15
no asi k velkému hovnu !!!!!!!!!!!!!!!!! ? protože to vás tam neučili na té vaší slavné univerzitě ! bože bože kdo by se od takového doktora nechal vyštřit jako si ty může jít rovnou k řezníkovi
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 02:17:21
Ve Stratfordu zadna univerzita neni. Harvard je xindl, studoval ho kamarad a ted je nezamestnany.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:16:03
*Stratford.
Nj, když už nemůžeš kecat že Harvard má jen jediný Čech a to Kožený tak aspoň píšeš že je to ksindl :-)
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:16:01
Ve Statfordu žádná univerzita není. Pravda, jsou univerzity ve městech s podobným názvem, tak to zkus znovu, třeba se teď trefíš.
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 02:14:05
Statford je humanitne zalozena skola, xindl k nicemu.
 proste kolemjdouci
17.02.2011 02:14:05
A k cemu ti tohle jako prodavacce bude? K nicemu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:12:24
ty si totální velké péro !!!!ty Namyšlenče :D mám z tebe dost !! Tak co nám řekneš : latinsky : KOst pažní, kost křížová, zdvihač hlavy , kolik máme obratlů ? no :D Řekni mi jaké znáš Teorie vzniku mnohobuněčnosti atd :D Jsem zvědavá jak budeš perlit teď :D


BTW.ZADANÁ :-)
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 02:11:19
AHAHA.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:11:13
jjijjjajjjaa: já myslím že se to nejmenuje QWERTY, ale spíš QWERTZ :-D
Smajlík  proste kolemjdouci
17.02.2011 02:09:33
No tak, kde je ten odkaz na tu QWERTY (něco jako "u nás" Mensa, i když Mensa je mezinárodní organizace, ne u nás, jestli sis nevšim)? Když je to tak prestižní, tak to má jistě webové stránky. A ještě jsi nevysvětlil, proč jsi šel studovat lingvistiku, když jsi češtinu ani neuznával jako plnohodnotný předmět a pravopis byl pro tebe zbytečnost.

A napiš taky, že tvůj táta byl na Saturnu při tajný misi NASA, ať máme ten efekt vychloubajícího se dítěte ze školky dokonalej.
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 02:09:07
Harvard je humanitne zalozena skola, xindl k nicemu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:06:43
Úryvek z článku z odkazu (mimochodem překvapilo mě že Harvard má i Tůma, to sem nevěděl):

Tuto univerzitu již absolvovalo přes čtyřicet Čechů, kteří se stali váženými profesionály ve svých oborech. Jsou mezi nimi například generální ředitel firmy Olympus Petr Hanzlík, poradkyně konzultační firmy PricewaterhouseCoopers Jana Pospíšilová, renomovaný právník Gerhardt Bubník, guvernér České národní banky Josef Tůma a bývalý vicepremiér Martin Jahn. Čeští absolventi založili v roce 1993 občanské sdružení Harvard klub Praha, jehož posláním je informovat Čechy o tom, že studium na Harvardu není jen nedostižný sen, ale reálná šance.
Smajlík  proste kolemjdouci
17.02.2011 02:06:15
sTUDENTKA 1: Jsi nezadaná? Já bych tě chtěl. Hrozně moc se mi líbí, jak to tady tomu trollovi všechno baštíš. Tím dostává tahle zpověď grády.
Smajlík  ynteligent
17.02.2011 02:05:23
To si nemyslím. Moje sestra studuje na Statfordu - to je jeste lepsi univerzita nez Harvard a nikde se o ni nepise.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:03:45
haha - ale mast skoro neni lek, kazdy lepsi doktor se mastem vysmeje, masti nejsou leky, masti predepisuje mastickar - kozni doktor, ktery byl nejhorsi behem studii... Co se da lecit masti? Plisne, opruzeniny. To nejsou nemoci, to se da lecit i octem. JA rikam, ze nez studovat farmacii bylo lepsi jit za pokladnu do tesca a budovat karieru tam.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 02:03:23
Tady máš psáno bejbínku, že Harvard absolvovalo zatím přes 40 Čechů. Když máš Harvard, neznamená to automaticky že jsou o tobě všude články, že si každý den v televizi a každý tě zná. Nevím proč je tahle představa u mnoha Čechů tak utkvělá.

http://old.xantypa.cz/articles_print.asp?idk=859&ida=2278
Smajlík  proste kolemjdouci
17.02.2011 02:02:23
Nejen mast, ale i naše spešl VFU kloktadlo:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 02:00:14
A co říkáš tomu když ti v lékarně řeknou že ti udělají mast na počkání ????:D TOS nikdy neslyšel protože na to ti google nestačí :D cely den sedíš u pc , nevíš která bije !! stejně všichni víme že jsi nějaký 15 ti letý fagan , ty si holku nenajdeš s takovým chovaním chalpče ! která by tě chtěla prosímtě
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:57:26
Oni studovali oba. On i jeho bratr Josef, ale jeho bratr Viktor je puvodem slovak.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:56:33
Farmaceut dneska pripravuje maximalne jakesi olejicky. Dneska uz se v lekarne nic nepripravuje. To je znalost, ktera je stara 20 let.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:56:24
Ale on se jmenuje Viktor Kožený a ne Josef jak jsi napsal.
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:55:28
Brou dobrou. Jo a mimochodem (kdybys zase trochu googlil - kdybys to uměl-nebo třeba někdy zažil) ti připravují farmaceuti přímo v lékarně. Brou dobrou
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:54:45
Spravny vysokoskolak vi, ze to co je na wikipedii neni svate - maji tam chybu ohledne studentu ceskych, byl to jedine Kozeluh.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:53:13
Hej bejbínku, to nevíš že Češi studují na Harvardu, Oxfordu i Cambridgi? Jistě, je jich velmi malý počet, ale rozhodně ne jeden ;-) Když už googlíš, tak si taky vygooglůj něčo o českých studentech na Harvardu bejbínku. Je hezký že z TV víš tak maximálně o Krejčířovi.
Smajlík  proste kolemjdouci
17.02.2011 01:51:43
Leky se vyrabeji podle patentu v tovarne, michaji je stroje.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:51:30
Darigan: hh, vždyť jsem ho prokoukl hned na začátku, asi se tu někdo nudí no :)
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:51:13
Ou, tak on neumí ani wikipedovat ani googlit - no tak to už je fakt ubožák. Chceš návod Namyšlenče?
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:48:43
Darigan: Právě že vůbec ne, kdyby googlil, tak by si hned zjistil například, že Čechů, kteří studovali Harvard je více. Je to hned na Wikipedii.
 ynteligent
17.02.2011 01:45:52
Ale dobře wikipeduje a googli ten chlapec:-D
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:45:22
Někde se ty léky stejně míchat musí, že se to nemíchá přímo v lékárně neznamená, že se to nedělá jinde. Dobrou, kecko
 buňka banánu Žena30 Kategorie
17.02.2011 01:45:03
Ze se s tim provokaterem vubec rozcilujete... :o)
 unchained Žena28 Kategorie
17.02.2011 01:43:53
No a k cemu je dneska farmaceut?? Do vyzkumu nemuze, protoze nerozumi chemii, v lekarne uz dneska stejne nic nemicha, jen muze vydavat na recept... ale to muze i nedostudovanej medik... tak k cemu to?
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:42:54
Hm aha, jedinym ceskym studentem Harvardu byl Josef Kozeny, znamy lupic, takze si nevycucavej z prstu...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:42:23
Ty vubec netušíš chlapče ! běž do hajan jo !!! NECHAPU K čemu ta tvoje slavná práce bude !!!
Až buddeš potřebovat něco předepsat tak se stav ju ?:-) chytrolíne , sežral si všechny moudrosti světa
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:41:27
Víc než 150 rozhřešení v jedné zpovědi... to je asi jediný opravdový úspěch ve tvém smutném životě co? No chtěl bych vidět ten QWERTY IQ test :D :D
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:40:15
Hej ty bejbínku :-D Moje příbuzná má Harvard a má na práci jinčejší věci než psát na zpovědnici a honit si tam EGO. Lidi s takovým vzděláním a inteligencí to totiž nemají vůbec zapotřebí. Ti maj hochu jiný zájmy, to je jiná liga ;-) Z vlastní zkušenosti sem poznal, že nejvíc toho namluví největší povaleči. Ale podle mě si spíš jen obyčejný Troll. Kéž by si tak měl ten Harvard co? Takhle máš výučňák, maximálně maturu, nemáš co dělat, tak tu prudíš, bejbínku.
Smajlík  proste kolemjdouci
17.02.2011 01:39:59
Sorry kámo, ale vážím 55. Prostě jsme už vytrénovaná:-D
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:38:27
Aha, to neni veterina? tak moje chyba... no farmacie jeste horsi - do obchodu muzes jit prodavat i bez titulu, zkus treba tesco...
Smajlík  Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:37:38
Ne to předtím byla reakce na to předtím:-D
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:37:05
Holka a pate pivo a pise takto strizlive? Vsadim se, ze vazis minimalne 70 kg, ouch, nechtel bych to videt.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:36:55
Vhovnech se můžeš hrabat tak akorát ty !! ja studuji farmacii a byl to odjakživa muj sen :-)Jsem ráda že jsem na té škole :-) takže se můžeš podrapkat někde
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:36:27
Ty jo, začínáš se nápadně podobat dětem ve školce, co si vymejšlej kraviny a zamotávaj se do nich. Mimochodem, nemáš odkaz na stránky té tvé americké společnosti QWERTY? Google o ní záhadně mlčí.
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 01:35:56
Jo tak tys myslej takovou sračku? Kámo jsem po pátem pivu. Jsem ráda, že píšu aspoň trochu srozumitelně:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:35:23
Darigan - ty rikas, ze to, ze se tam pise ,,s,, sem si vymyslel? AHA...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:34:45
VFU - aha, takze doktor, kteryho nevzali na doktora, no jako malej sem taky delal pokusy na zviratech, ale vyrostl jsem z toho. ALe je to pravda, delas prestizni skolu - hrabat se kravam a konim v prdeli, co bych za to dal, moct si legalne zaradit v analu.
Smajlík  Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:33:51
Ty vole to mě poser, většiho zmyšlocha jsme ještě neviděla. Hej ale nepřeháněj to zas, tolik sraček si zas navymýšlet nemůžeš. To pak ztratíš důvěryhodnost:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:33:08
Prava jsou opravdu flakarna - staci se zeptat absolventu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:32:44
NAmyšlenče ! nemáš právo tady nikoho hodnotit či jinak posuzovat ! Že jsi na té své slavné škole nic ještě neznamená !Studuji - na VFU V Brně a nestydím se za to !! Člověk totiž nemá vyhráno tehdy ! Ty nejsi žádný student ...ty jsi totální mamlas , který se vyloženě nudí
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:32:35
Jj, je to fakt. Ta slecna ma skutecne na vic... ...nez na tebe... :o)
 unchained Žena28 Kategorie
17.02.2011 01:32:21
Je to s kym s cim, 7. pac pise se s, se Sheldonem, nechapu, ze toto nevis, 4. trida ZS.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:32:03
Flakaci co se neuci, tak ten byl dobrej :-D Hej bez radsi spat, nebo vase zakladka ma tenhle tyden jarni prazdniny? Ale wikipedii pouzivat umis :-)
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 01:31:35
Specialni andragogika se uz nenabizi, protoze ten obor byl moc tezky, tak byl pro letosek uzavrenej... Zkratka se to financne nerentovalo moc vysoka umrtnost studentu, spousta lidi vyhorela v prvnim semestru na matematicke metafyzice - vedni zaklady vsech ved. Jinak jsem jeden ze dvou absolventu oboru v cele historii!!!
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:30:03
Tak mě pouč, jak je to počeštěně ty náš velký lingvisto:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:29:49
Žádná speciální andragogika na tý škole není, je tam speciální pedagogika a taky je tam andragogika, ale speciální andragogiku opravdu nenabízej. Ale ty jsi tak výjimečnej student, že pro tebe otevřeli speciální obor, viď?
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 01:29:22
pravnicke fakulty jsou odpad, znam spoustu kamaradu a jsou to jen flakaci... na zkousky se neuci... proste zoufalost... pravnici obecne u nas nemaji valnou kvalitu v cele republice a to myslim jako profese obecne, narozdil od doktoru kteri jsou kvalitni
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:27:51
* ze sheldonem - ty asi budes muset behem VS dohonit i ZS, vid?
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:27:51
filozof: on asi akorát googluje aby měl rychle o všem přehled. Ale dobře jsi mu to dal.¨
Teď zase podá nějaké sračkoidní vysvětlení, že měl nějaký extra speciální test:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:27:07
Toto byl test americke spolecnosti QWERTY, ktery sdruzuje inteligentni lidi z celeho sveta, neco jak u nas MENSA, ale daleko prestiznejsi. Clovek, ktery dosahne v IQ testu nad 165 si muze vybrat skolu v USA dle libosti s nejvyssim stipendiem. Jen tesne mi to uniklo bohuzel. Mohl jsem mit dnes Harvard.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:26:48
Hochu, ty jseš ztracenej jak index Řápkový... Na tebe by snad pomohla jen pálka pana bejsballiho...

Mimochodem, co si taková kapacita jako ty myslí o právu, právní vědě a právnické fakultě UK v Praze?
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 01:26:01
Máš pravdu, stydím se:-DDDD
Bazinga
Vlastně mi teď opravdu připadá jako bych si psala ze Sheldonem:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:25:29
Vysudoval jsem specialni andragogiku - cili historie se zamerenim na vzdelavani dusevne slabsich.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:25:27
Namyšlenec. a co konkrétně jsi teda studoval? Dějepisec je moc obecný.
 Jusik Žena26 Kategorie
17.02.2011 01:25:09
Jenomže klasický IQ test má škálu jen do 160 ty blbečku :D
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:24:36
Díky bohu že máš aspoň to IQ, když už nemáš holku a asi jí nikdy nenajdeš
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:24:11
Jasně, na ujaku jsi ukončil studium lingvistiky a historie (obor, který se na tý škole ani nestuduje) dřív, protože ti uznali předměty z čvutu. No svým způsobem jsi vlastně originální, většina lidí se snaží trollovat aspoň trochu důvěryhodně, ty se ze sebe snažíš dělat debila.
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 01:23:27
Takze se stydis! Neni nic horsiho nez student, ktery se stydi za svou skolu, aha!
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:22:53
Já se narozdíl od tebe nepotřebuju chlubit se svou školou veřejně víš brouku
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:22:44
Z jednoho testu jsem mel IQ 149, z druheho 161, druhy byl vice na predstavivost a inteligenci
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:21:32
aha studentka 1 = studentka ruchu... humanistka! ucetnictvi = matematika pro zakladni skolu a zbytek taky tak
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:21:27
A co IQ? Nechceš se pochlubit jakého výsledku dosahuješ?
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:20:34
Jaka skola je 10.? Jen se pochlub. Jinak myslim, ze skoly by v CR meli byt jen 4 - Masarykova, Karlova, Purkyneho a Jana Komenskeho univerzity.. zbytek nema cenu a je zbytecny
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:19:32
Cestovní ruch není humanitní obor !!! Vyy jste úplně mimo !! na oboru cestovní ruch jsou především nejdůležitějšími předměty MIKROEKONOMIE,MAKROEONOMIE , MATEMATIKA A ÚČETNICTVÍ a spousta dalších ekonomických předmětů , jasné souvisí to i s jazyky( humanitní) a ty jsou především nejdůležitější v dnešní době !!
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:19:11
My máme taky jenom malinkou školu a jsme asi 10. Ve velikosti to přece jen nebude:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:18:57
Co se tyce humanitne vzdelanych lidi, o tech si myslim porad to same, ale ja nejsem humanista, jsem dejepisec a lingvista. Humanista je clovek studujici cestovni ruch, diplomacii, politologii. + mam neskutecne znalosti v oblastech matematiky, zejmena pak numericke algebry a fyziky a to predevsim kvazikvantove
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:18:27
Díky těm, kteří tu dali jeho další výplody, aspoň můžu jít v klidu spát. Bála jsem se, že takový vůl opravdu existuje. Příště si musím dát pozor na to, čemu věřit.
 buňka banánu Žena30 Kategorie
17.02.2011 01:17:16
Studentka1 - dum si snad kazdy rozumny, chytry clovek postavi sam, ne? Co je to namichat beton, cement, maltu - vzdyt je to jen kucharka!
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:16:38
Profil history: tohle je taky zajímavý:

Diskuze č.290346, vloženo 07.03.2008 20:19:13 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Ženy a děloha
Jak dráždit bod G a klitoris vim naprosto dokonale. Často se dívám na porno a tak. Ale nevím jak stimulovat samotnou dělohu. Jako zasunovat prsty tam a zpět nebo tam nějak kvrdlat ze strany na stranu. Kolik prstů? 2-3? Ženy prosím porďte.
Namyšlenec
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 01:16:28
Čekám až se vyjádříš k té tvojí předchozí zpovědí, co tady uvedl Teiwaz88.
Nebo to ti snad došly argumenty?:-D
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:15:54
Ano, bakalarske i magisterske studium jsem na UJAKu dokoncil behem roku a pul, bylo mi uznano spoustu predmetu + entusiasmus a odrikani behem studia. Nezavidte. Studovat lze velice rychle.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:14:35
Diskuze č.284984, vloženo 12.02.2008 15:34:29
Budete mi vykat.
Protoze sem nejmene z pulky lepsi nez nejlepsi z vas, navic sem jiz plnolety a zkusenostmi protrely clovek. Proto chci abyste mi uctive vykali a oslovovali Pane Namyslence nebo jen Pane. Dekuji.
Namyšlenec

Zpověď č.269782, vloženo 12.12.2007 18:31:39
Pripadam Vam sympaticky?
Proc mi zde vsichni jen nadavaji a ponizuji me? To se vam nelibim vzhledove nebo proc? Nerozumim tomu. Mam monokl a jeste me lidi ponizuji. Chce se mi z toho vseho brecet.
Namyšlenec

Diskuze č.298175, vloženo 07.04.2008 23:23:53
Bolí to když člověk hoří?
Co myslíte? Podle mě jo, ale dá se to vydržet, akorát slaboši podlehnou.
Namyšlenec
Smajlík  Profil history
17.02.2011 01:14:26
Kdo Vám postaví dům, vypere prádlo upeče chleba ? ta tvoje unikátní doktorská práce - Vliv vad řeči na tvorbu českých slov to za tebe neudělá !!!!!
Jsou lidé , kteří mají titulů před jménem za jménem a nijak je to neovlivní, bohužel ale Vy patříte mezi ty kteří už se z toho zachvíli zblázní !! VZPAMATUJTE SE
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:13:51
Zebricky o nicem nerozhoduji, je to jen tim, ze je malou skolou. Nemuze se rovnat s velkymi skolami v zebriccich, to je preci jasne. Normalni clovek take nemuze srovnavat firmu s 30ti zamestnanci s googlem...
Smajlík  Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:13:03
"Ano vidis, to je mozny, predmety jako cestina jsem opravdu neuznaval a je mi to fuk. Nekvalitni cestinou argumentujou lidi o kterych mluvim. Ale narozdil od tebe, ktery je jeste stale takova nicka, mam prospechove stipendium na FJFI obor matematicky inzenyrstvi, k tomu regulerne pracuju a mam spousti dalsich zajmu. Take nezavid lasko a soupej nozkama.
Namyšlenec"

Jasně, lingvista, který neuznává češtinu, praštil s jedním studiem, začal znova a stejně do 24 let stihnul udělat magistra. O co se tu snažíš?
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 01:12:13
To jsi měl radši uznat že chodíš na tu Palackého, ta tvoje je totiž až 32.:-D
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:12:06
Darigan - ze spolubydlici pozdravuju, na architekture se dela stredoskolska matematika, fyzika ze zakladni skoly. to je cele... mnohem casteji jen maluji a maluji, proto se jako soucast prijimacek dela talentova zkouska.

Je to jen cmarani na papir.

Jen me urazejte... aspon je videt, jak moc vas pravda boli :))

Isodor Newton je jeho prave jmeno, az ve svych 13ti letech prijal jmeno Sir a pak ve 20 ti jeste Isaac, cili Sir Isaac Newton.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:11:06
Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.
http://www.ujak.cz/kontakty-kde-jsme.php
 deux
17.02.2011 01:10:16
Stejně ti to už nikdo nebaští...
 filozof
17.02.2011 01:09:28
Teiwaz88: kretén je slušně, pro NĚJ i pi*us
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:09:01
Isidor Newton? Historii čeho jsi studoval?;)
btw: myslím, že pro dnešek vyhráváš titul největšího trolla;)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
17.02.2011 01:08:24
Namyšlenec: Ty jseš hlavně úplnej kretén...

Omlouvám se za vulgarismus, ale slušně to asi už nešlo...
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 01:08:19
To víš že jo brouku, vůbec tu moje spolubydlící nic nepočítá, jenom maluje;-*
Bazinga
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:06:59
Studentka 1 - ja vam doporucuju naucit se cist, nevim proc sem cpete palackeho univerzitu, tu ja nestuduji.

Co se tyce humanitne vzdelanych lidi, o tech si myslim porad to same, ale ja nejsem humanista, jsem dejepisec a lingvista. Humanista je clovek studujici cestovni ruch, diplomacii, politologii.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:05:22
http://cs.wikipedia .org/wiki/Architekt

kde se tam pise, ze architekt neco pocita? Jen to jen navrhar, pastelkar a maluvkar.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:04:24
Teiwaz88:
Dobře ty
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:04:13
Teiwaz88:
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:03:38
Milý studente univezity Komenského ,
1) doporučuji Vám přeíst si tento zajímavý článek http://okamura.blog.idnes.cz/c/172768/Harvard-vsichni-nepotrebujeme.html třeba změníte některé vaše postoje ohledně jak vy říkáte ,, učnů z ČVUT !
2) Doporučuji Vám také podívat se na hodnocení Českých Univezit zde 371. místo Czech Technical University(3. místo v ČR !!) 659. MÍSTO (6.místo v ČR) Palacky University!!
ODKAZ ZDE http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=cz

DOUFÁM že se nad sebou zamyslíte a přehodnotíte vaše názory :-)
Smajlík  sTUDENTKA 1
17.02.2011 01:03:12
Co ma moje BMW spolecnyho s dnesni fyzikou? K cemu potrebuji v BMW spektra vodiku? V BMW mi staci moment hybnosti, treci sila atd a to je vse ucivo stredni skoly, cili automobil muze delat stredoskolak, protoze stejne bude jen sedet u pasu ze ktereho bude sjizdet auto...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:02:50
Diskuze č.300613, vloženo 19.04.2008 20:14:10
Humanitne zamereni lide.
Kdesi sem slysel nazor, ze humanitne zalozeni lide neexistuji. Ze je to jen maskovani jejich demence.

S timto nazorem jsem se ztotoznil a dale ho prosazuji. Kdyz mi clovek rekne, ze je spis humanitne zalozen, tak se mi chce zvracet. Tim bych to generalizoval, ze clovek matice a podobnym predmetum vladnouci a to ne takovym zpusobem, ze se mechanicky neco nauci, ale ze opravdu chape a rozumi podstatam a dusledkum vyssi matematiky, je chytry, clovek co nerozumi je hloupy. Myslite si to tez?
Namyšlenec
Smajlík  Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 01:01:59
Moje spolubydlící studuje architekturu, takže vím:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:01:45
Tak copak jsi měl k večeři? Žeby methamphetamine? Začínám pochybovat o tom, jestli vůbec máš SŠ natož VŠ...
Smajlík  filozof
17.02.2011 01:01:24
Architekt kresli, ale projektuje projektant, to je clovek co vystudoval Projektovani - cili stavarinu. Architekt je jenom modni navrhar... Taky to neni Ing. ale Ing. arch. podradny somrak, ktery prave netusi jaky material kam dat...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 01:00:33
Asi ti fakt nějaká nedala co?:-DDD bo to jinak není možné
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 01:00:02
JA myslel, ze architekt jen navrhuje, ale pocita statik... pane jo, slecna mi nadava, ale rozumi tomu jak koza petrzeli...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:59:47
jjijja
Já muc nic nebaštim, jen ho chci přeargumentovat.. taky se mi nechce spát :-)
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:59:10
FJFI jsem ale take studoval. Proto vim, co je krivkovy integral, skalarni a vektorove pole. Ale pak me to prestalo bavit a mel jsem problemy s ucenim na zkousky. Studoval jsem matematicke modelovani, ale uplatneni takoveho cloveka je minimalni...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:59:00
Ty dnešní trollové nestejí za nic. Když už trolluju, tak alespoň věrohodně.
Pokud je Sojuz kryci nazev vesmirne stanice mezinarodni, tak jaké je její veřejné jméno? BTW a neodkazuj se na google, protože ten nic nenajde, když nic takového neexistuje.
 ynteligent
17.02.2011 00:58:29
A neobsahuje v sobě architektura náhodou i stavařinu trochu? Taky bych si uměl nakreslit domeček, ale architekt to všechno musí vymyslet, vypočítat, naprojektovat... Ty, technickej antitalent, dáš špatnej materiál pod jinej nebo vybereš špatný podloží a domeček ti spadne...
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 00:58:04
Ty jsi fakt kretén, architekt ti to snad musí spočítat. Ještě jsem neviděla, že by někomu navrhoval dům učeň:-DDD hej ale bavíš mě čím dál víc.
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 00:57:55
Znovu k tvému BMW - bez fyziky a matematiky by neexistovalo.. Bez výpočtů, testů, strojů co ho vyrobí.. K čemu ti bude dobrý to, že budeš přednášet v televizi, pokud by žádná televize neexistovala, protože by jí nikdo nevyrobil ;-)
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:57:02
Proč se s ním všichni hádáte? Kdybyste se mu koukli do profilu na nějaký starší zpovědi, tak je vám jasný, že tu akorát trolluje. Ještě před třemi lety údajně studoval fjfi a češtinu a vůbec humanitní předměty považoval za podřadné a teď najednou opovrhuje čvutem a vy mu to baštíte. Jste blbí.
Smajlík  jjijjjajjjaa
17.02.2011 00:57:01
Darigan: No ty si ale hloupe devce. Stejne jako se ve fyzice objevil treba atom, tak se pomoci pramenu v historii objevi napriklad kdo objevil Ameriku. A takle je to se vsim, o vlastni historii vime tak malo...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:56:15
mandarinka: To víš ... historik. :)
 soukmenovec Muž29 Kategorie
17.02.2011 00:56:09
Hm tak to si frajer, ozvi se až budeš uvádět zprávy na Nově:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 00:55:03
Ja si dum naprojektovat umim sam, kresleni jsem mel na zakladce. Architektura neni nic jineho nez kresleni. To stavarinu uznavam, tam se musi umet pocitat a opravdu vedet co spadne a nespadne... ale architektura? Pche... pseudoskola, vyssi skola kresleni.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:54:47
Namyšlenec : Newton byl Isidor? No já se tady už vážně válím smíchy !
 mandarinka
17.02.2011 00:54:34
Nevím proč tu píšeš ty nesmysly, když už jsem tě odhalil. Hochu, ty musíš být pěkně zamindrákovaný co, nějaká ti nedala? Nebo sis něco šlehnul?
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:54:08
A co nového objevíš v historii? Aspoň se zamysli než napíšeš takovou sračku:-DDD
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 00:53:15
http://www.ujak.cz/

Za 15 000 za semestr by to klidně nechali vystudovat i šimpanze, kdyby měl dostatek peněz... A kdybys viděl, že ti dům vyprojektoval architekt z ČVUT, tak se z toho asi osypeš, ale sám bys to nedokázal.

A k tomu všemu čeho jsi dosáhl, já zase přeplaval 7 moří... A teď tu o Sněhurce
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 00:53:06
Darigan - jake je uplatneni fyzikare nebo matikare nebo chemikare? Leda tak u pasu nebo na stredni skole jako pedagog. ALe ja jsem historik a lingvista. Muzu pracovat v televizi, v rozhlase, v knihovne, prednaset...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:51:38
Sojuz je kryci nazev vesmirne stanice mezinarodni, ktera je na obehove draze zeme... staci googlit...

A co napriklad ted studium fyziky a matematiky prinese noveho? Matematiku uz sme veskerou objevili a fyzika nam staci v beznem svete od Isidora Newtona a tu se vsichni ucime jiz na zakladce - jablko nepada daleko od stromu.

A barak mi postavi zednik, nikoliv matematik nebo fyzik.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:51:13
Odkdy se říká studiu kravin z historie výzkum? :-DDD No prostě si to přiznej, studuješ kravinu s kterou se stejně neuplatníš. Dneska mají budoucnost jen přírodovědné obory
 Darigan Žena20 Kategorie
17.02.2011 00:50:35
Nekrmte trolla. Dotyčný Namyšlenec pravděpodobně nemůže usnout a tak tady trolluje a dobře se baví.
 They hatin
17.02.2011 00:49:01
Co je na CVUT tezkeho?? To, ze se dnes na ni uci ucni cca 25% toho co ucni pred 40 lety? tak to asi nebude tak obtizne, kdyz je to porad lehci a lehci, ne? Naopak nase univerzita nema degradacni tendenci, ale naopak se zlepsuje a kvalita studentu roste. JE to zkratka moderni univerzita a uceni bohuzel de smerem opacnym a zaspalo dobu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:46:43
Hele, bez techniků, matiky, fyziky by ten tvůj bavorák neexistoval
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:46:41
Prej "mezinarodni vesmirne stanici Sojuz". Sojuz je kosmická loď, nikoliv stanice!
Smajlík  ynteligent
17.02.2011 00:46:15
Je sice vys, ale to jen proto, ze ma daleko vice studentu a je daleko vyssi. Nase univerzita si zaklada na rodinne atmosfere a na spickovem vyzkumu. Ne na masovosti a publikovani nesmyslu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:45:38
Namyšlenec: běž už spinkat, a nech si zdát o tom, že studuješ na univerzitě
 mandarinka
17.02.2011 00:45:13
Buď fejk nebo jsi naprostý kokot. O nějaké uni Komenského jsem taky nikdy neslyšela. Jestli je opravdu soukromá, tak si idiot - protože na soukromou chodí jenom mamlasové co se nedostali normálně. Že je za tvým titulem těžká práce? Pochybuju - prachy hýbou světem. Navíc si myslím, že všechny humanitní sračky podobné tvému nebo stejné jako tvůj obor jsou prostě sračky. Myslím, že ČVUT se s tou tvojí rádoby školou nemůže absolutně rovnat, protože to tvoje je prostě sračka. ČVUT je strašně obtížná a významná UNIVERZITA a mám k ní velký respekt. Mimochodem já studuju na univerzitě (má to přímo v názvu):-DDD, takže ti NEZÁVIDÍM, ale jenom mi připadáš, že spíš ty si něco dokazuješ:-*
 dfshfghfgnhgfn
17.02.2011 00:45:09
Jsi fejk (nesedí věk, nesedí diakritika) a podle toho jak reaguješ ani moc inteligentní nebudeš.
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:44:13
ČVUT je na světovém žebříčku nesrovnatelně výš než ta tvoje univezita...
mimochodem podle mě si idiot a podle ní asi taky :)
 lkjasd
17.02.2011 00:43:13
To je presne ten omezeny pristup. Jen omezenci odsuzuji historii... historii je potreba zkoumat. K cemu je studium matematiky? Fyziky? Take muzu rict, ze k nicemu...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:40:52
A k čemu vede ten tvůj výzkum o vadách řeči? Komu to v čem pomůže? Myslíš, že si podle té tvojí práce někdo okachličkuje koupelnu nebo něco užitečného? Maximálně si s tím podloží stůl, protože takové bláboly nikoho nezajímají.
 buňka banánu Žena30 Kategorie
17.02.2011 00:39:55
Jizah : s tou onanií jsi mne pobavil :-))
 mandarinka
17.02.2011 00:39:22
Jo došlo jí, že má na víc, na mnohem lepšího kluka než jsi ty. Ne takovýho namyšlenýho blba, který si myslí, že jen ten kdo studuje univerzitu je někdo.
 petrusenka
17.02.2011 00:37:42
Onanie je pro slabochy co si nedokazou pockat na sex, o to nestojim, jako malej sem taky onanoval, ale uz sem z toho vyrost.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:36:43
Namyšlenec: teda, ty jsi samotný pánbůh! :-))
 mandarinka
17.02.2011 00:35:57
Namyšlenec: vidim, že jsi dokonalý .. nezaonanujeme si někdy společně před zrcadlem?
Smajlík  Jizah Muž32 Kategorie
17.02.2011 00:35:47
A uz je neco takoveho z CVUT v provozu? UZ neco takoveho bezi, napriklad na mezinarodni vesmirne stanici Sojuz? Nebezi... protoze, jeste ten vyzkum nikam nevedl. To bych asi rekl k CVUT.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:35:43
blbec :D :D
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:35:42
vychoval fretku :-D
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:34:33
:) zpoved jsem psal na laptopu, kde mi bohuzel dosel palivovy clanek...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:33:47
Vůbec nic, jen že slovy ,,0" by bylo snad ,,nula", ty si napsal číslici:D:D
 rockerka Žena24 Kategorie
17.02.2011 00:33:11
Ta holka má jistě na víc, než namyšleného magora studujícího humanitní pseudovědy.
Smajlík  Dr Sheldon
17.02.2011 00:32:56
Co jsem dokazal? No, dokoncil jsem bakalarske i magisterske studium s cervenym diplomem na Universite Jana Amose Komenskeho, umim 1 bojove umeni, hovorim plynule 3 svetovymi jazyky - cesky, nemecky, anglicky. Behem studii jsem si privydelal na BMW rady 3, byl jsem v Nemecku, USA, Anglii, Chorvatsku, Belgii, Dansku atd. Vychoval jsem 1 kocku a dve fretky. Mel jsem 2 vaznejsi vztahy, dale 3 kratsi vztahy zhruba 2 tydny a a 5 znamosti na jednu noc. Vyrostl jsem do vysky 196 cm a do dalky jsem na stredni skole skocil pres 5 metru a stovku jsem zabehl pod 14 vterin. A tak bych mohl pokracovat...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:32:48
eratni: Jo, teď jsem ho dostal fejkaře :D
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:32:39
Disertační práci ve dvaceti ? hahaaaaaaaaaaaaaaa
Ale prosím Tě, toto chceš komu namluvit? Beztak všichni víme, že jsi fake
 mandarinka
17.02.2011 00:31:14
S ČVUT spolupracuje letectvo i armáda USA, aby jim ČVUT pomohlo navrhnout nové řízení letového a námořního provozu. Proč si to třeba v USA nevymyslí sami, nebo nejdou jinam ;)? Proč na tebe všichni útočí? Asi nemají rádi lidi s velkou hubou, kteří žvaní o něčem a nic o tom neví ;).
Tím jsem s tebou skončil a už na tvé nesmysly nereaguji.
 ČVUT
17.02.2011 00:30:41
Haha busted - a ve zpovědi samotný to ještě šlo, co? Teď sis to celý posral..
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:29:08
Pisu na anglicke klavesnici, protoze jsem momentalne v knihovne v Kostnici a studuji stare svitky na svoji disetracni praci, tak pardon.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:29:00
Namyšlenec: a copak jsi v životě dokázal, chlapečku?
 mandarinka
17.02.2011 00:27:16
Když už jsi takový češtinář, tak bys mohl používat "hacky a carky" a nepsat jak opičák...
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:24:12
Proc tady na me vsichni utocite??? To nechapu. Proste typicka ceska zavist. Ne vsichni studuji spatne vysoke skoly, ktere produkuji velke mnozstvi nepouzitelnych absolventu...

Nevim proc me osocujete. Za mym diplomem je velky kus prace, jsem na prestizni skole... ale prece vsichni ste meli tu moznost, mohli jste byt taky jako ja odborniky. Ale vy jen umite kritizovat nekoho, kdo v zivote neco dokazal...
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:23:29
Přesně školy jako ta tvoje degradují vysokoškolské vzdělaní jako celek...
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:21:17
Namyšlenec: sice obsahove uplne sracky, ale pseudokecani zvladas vyborne... docela ti verim ze delas co delas :D
 HonibrkModrehoLva
17.02.2011 00:21:11
Alespoň ostatní vidí koho vyprodukovala ta tvoje Univerzita :-D.
Smajlík  ČVUT
17.02.2011 00:19:37
Vidim, ze je to tu cim dal vic samych min inteligentnich lidi...

A co jako, ze slovy = 0? To neumis cist???
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:18:19
Co dela CVUT uzitecneho? Produkuje ucne. Stavebni delniky, modelare koupelen, elektrikare... Tedy to co ucnak, akorat s diplomem.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:18:19
Tak teď si mě rozsekl:D ty že studuješ VŠ?:D:D:D

Že slovy=0 OMG!!!!!!!!



Ha ha haaaaaa
 rockerka Žena24 Kategorie
17.02.2011 00:17:45
Myslíš Univerzitu Jana Ámose Komenského, kde se za to cáluje?! To jsi velkej kluk. Fejku!
 Zpuchřelá hadice Žena22 Kategorie
17.02.2011 00:17:33
Teď jsem koukal na jejich web. Jsou to samé humanitní pedagogické sračky, takže to asi zvládne každý debil. A také o této škole slyším poprvé v životě a to mám docela dobrý přehled.
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:16:47
CVUT produkuje kvalitni ucne = ano spolupracuje se zahranicnimi univerzitami, ale to jen v takove mire, ze posila svoje studenty a absolventy tam. Sama vyzkum nedela. Je to jen velka kralikarna, kde se uci uci a uci. Zadny vyzkum. Moje univerzita naproti tomu produkuje siroce zamerene odborniky, kteri delaji vlstni vyzkum, tak jako ja.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:16:46
Tak to si jen myslíš, že se na MU jen o vědě kecá aniž by se dělala... U nás se normálně pracuje, pokud jsi vysokoškolský profesor, musíš vykazovat nějaké práce a být někde aktivní.. A na MU dojíždí odborníci z Phy, ale také z Polska, Německa, aby se zde ptali, konzultovali, atd. Tedy, mohu to posoudit jen z pohledu latiny a řečtiny. Na Frj moc nejsem, ale vím, že co se týče gramatiky, tak jezdí ze Španělska, Polska a Německa.
Btw mám kamarádku na právech a jednu na medině a obě se vyspaly s profesorem, aby získaly zkoušku... To se u nás zatím nestalo a ani nestane.
 MasUni
17.02.2011 00:15:19
Namyšlenec: sorry že ti do toho kecám, ale k čemu je grant na takový věci jako zkoumání historie češtiny po několik set let? To ČVUT dělá věci mnohem užitečnější a prospěšnější pro víc lidí než pár kavárenských intelektuálů...
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 00:14:35
boha mojho co to je zas za kokota
 picmund
17.02.2011 00:14:21
No nevím, ale na mě bys byl moc namyšlený a byl by to důvod přestat se ti ozývat, Pane Doktore.
 buňka banánu Žena30 Kategorie
17.02.2011 00:14:04
Když jsi tak chytrej, tak zajdi nekam mimo město kde je Univerzita Komenského a zeptej se na ni. Asi ji moc lidí znát nebude. Já jsem o ní nikdy neslyšel, ani nevím kde je. ČVUT asi zaní všichni a nejen v ČR ;). Chtěl bych vědět s kým ta tvá slavná Univerzita spolupracuje :-D. ČVUT spolupracuje s různýmy VŠ po Evropě i v USA, tak to asi o něčem svědčí.
Smajlík  ČVUT
17.02.2011 00:13:57
Byl jsi identifikován jako troll nebo idiot!
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:11:28
CVUT neni vyzkumna univerzita. CVUT je uceni, kde se lide uci - ucnove. Vyzkum se dela na unierzite, to je prece kazdemu jasne. Staci se podivat, kolik ma CVUT grantu. Slovy = 0.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:10:17
Ja umim pocitat krivkovej integral - chces skalarni nebo vektorove pole? A universita Komenskeho je v Praze.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:09:23
Namyšlenec - čvut dělá výzkum pro celej svět, se probuď vole, nebo už netrolluj
Smajlík  eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:08:35
vědec? až mi spočítáš křivkovej integrál, budeš pro mě vědec :D
 HonibrkModrehoLva
17.02.2011 00:07:37
filozof - Strojárna, nevim jak je to na jinejch fakultách. Bylo nám to představeno tak, že je to srovnatelný se studiem v zahraničí, že tam prej tříletý bakaláře neznaj. Takže pro normální lidi 4 roky, nadaný a pracovití jedinci si to můžou při ideální konstelaci o rok zkrátit.
 eratni Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:07:31
Namyšlenec: Univerzita Komenského je v Bratislavě ty fejku.
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:06:40
filozof: No je to dost dobře možný, teď jsem koukal na tu Univerzitu Komenského a ona to je soukromá škola... A bakaláře má odtamtud Tomáš Vandas, který tam šel po učňáku na instalatéra a průmce (^_^)
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 00:06:31
Je mi 24 pro neznale. Nevim proc mi to tu ukazuje spatny vek. Studia jsem dokoncil s cervenym diplomem a ted jsem vedec.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:05:47
Oni jsou v ČR nějaké prestižní školy??? Universita Komenskoho je take prestizni. Mame silnou akademickou pudu a jsme silni ve vede. Ale to cvut, mu ani UK nezna, protoze, tam se veda nedela, jen studuje. My jsme vedecka instituce se spoustou grantu.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:04:38
Namyšlenec: Jo doktorát ve 20 vole... a pak ses probudil a hurá na šichtu do fabriky co...
Smajlík  filozof
17.02.2011 00:04:06
cvutaci vsech fakult, spojte se proti exaktnim neznabohum :DDD
 HonibrkModrehoLva
17.02.2011 00:03:48
No, docela sis to posral, hochu... btw kde je Univerzita Komenského? Jinak ČVUT je 3. nejprestižnější VŠ v ČR (po UK a MU), takže by to spíš mohla řikat ona tobě :-)
 Teiwaz88 Muž22 Kategorie
17.02.2011 00:02:47
eratni: Co je to za obor? Normálně je Bc. všude na 3 roky + rok můžeš protáhnout. A pak navazující 2 roky a rok můžeš protáhnout. Ale je to možné...
 filozof
17.02.2011 00:02:31
Tak pozor ja nemluvím o medicině!!! Studuji doktorát! Postgraduátní studium a téma mé doktorské práce - Vliv vad řeči na tvorbu českých slov. Bude to unikátní práce, která bude pokrývat historii češtiny od dob Jana Husa, přes Purkyněho až po Václava Havla!!!!

A vidi nekdo v ceskem vysokem uceni technickem univerzitu???? Ja ne. Podle me je to jen uceni a kvalita tomu odpovida... Lide z cvut maji kolikrat kvalitu kdejakeho ucne.
 Namyšlenec Muž20 Kategorie
17.02.2011 00:00:23
hahááá, no tohle je úžasná zpověď :-D
Smajlík  Jizah Muž32 Kategorie
16.02.2011 23:59:34
filozof - my máme taky 4-letýho bakaláře
 eratni Muž20 Kategorie
16.02.2011 23:57:59
Čvut je taky univerzita.. vím to, protože musíme mít pár zpropadených humanitních předmětů právě kvůli statutu univerzity.. Czech technical university taky něco znamená. Myslim, že ty by ses tam posral
 eratni Muž20 Kategorie
16.02.2011 23:57:37
Děláš si prdel? Jednak v současnosti už není rozdíl mezi pojmem VŠ a Univerzita, ale důležité je rozlišovat kvalitní nebo nekvalitní vysokou školu. Nechápu proč by měla být medicína něco víc než technický obor na ČVUT? Akorát je o rok delší, ale to je tak všechno. Správně byste neměli mít ani ten titul doktor, protože nemáte opravdový doktorát, ale pouhé magisterské studium. V zahraničí bys měl tak Mgr., bohužel v ČR je v tom bordel...
Smajlík  filozof
16.02.2011 23:56:15
Hele, tak tohle dokonce i trochu pobavilo!
Smajlík  soukmenovec Muž29 Kategorie
16.02.2011 23:51:44
Myslím si, že jí došlo, že má na víc:-)
Smajlík  DaschenkaTR Žena22 Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk