Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.445987, vloženo 30.03.2010 13:38:33 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TOP 09 s nepopulistickým programem
Sice jsem ODSku nechtěl volit kvůli Topolovi, který jí ztrácel hlasy(a ten je už pryč), na druhou stranu očividně lidé z TOPky vidí jako prioritu snížení dluhu, tak jako já.

http://aktualne.centrum.cz/domaci /volby/clanek.phtml?id=664626
http://ti nyurl.com/y8zbdyj

Jak to vidíte vy? Nesouhlasím se všemi škrty, ale konečně někdo vyšel na veřejnost s tím, že nepopulistické škrty se udělat musejí... Nechci dopadnout jak v Řecku, Španělsku či Lotyšsku.
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
18.04.2010 21:53:28
sTOP 09:

http://stop09.nazory.eu/
Smajlík  sTOP 09
31.03.2010 20:28:31
Kristusek: Podoporovat lidi, kteří mají práci mi přijde jenom logické. Tito lidé přece mají na výběr - pracovat a na děti se vykašlat, nebo se starat o dítě a vychovat ho v přesvědčení, že práce se vyplácí.

* Zde jde možná proti sobě výchovné a sociální působení. z hlediska výchovy a vytyčení správného směru se přeci má podporovat žádoucí chování. A na druhou stranu, je žádoucí aby měl dítě někdo, kdo ho nedokáže uživit? To už zní trochu asociálně, zakazovat bych mu to nechtěl(to aby bylo jasno), ale podporovat ho?

Známá rada nezní ať jdou podnikat, ale ať se za prací přestěhují (nebo dojíždějí), což už taková blbost není.
 bonsaiii
31.03.2010 12:43:15
Ne. Stejně tak se nepřestanou rodit, když ho sebereš. Maximálně někomu.
Takže ano, pokud ti jde o to, aby romská populace rostla rychleji a ta většinová naopak rostla čím dál pomaleji, pak volíš správnou cestu.
(i bez trapných invektiv).
 kristusek Muž37 Kategorie
31.03.2010 11:58:57
libik - nulový schodek tady nebyl od r. 1990. A pokud se nemýlím, nebyl ani nikde jinde v Evropě. Takže v tomhle bych viděl trošku problém.

Ono by bylo kde šetřit, a mnoho... a všichni to vědí. Bohužel ti, kdo to mohou ovlivnit, raději "ušetří" tím, že prostě pumpnou střední třídu, to je totiž nejsnazší. Rozhodně snazší než ušetřit na státních zakázkách...
 kristusek Muž37 Kategorie
31.03.2010 11:58:16
kristusek: Děti se nerodí v závislosti na výši porodného, inteligente. :) I kdyby bylo sedmdesát tisíc, jak svého času Sociální demokraté navrhovali.
 Jiffy Muž23 Kategorie
31.03.2010 11:52:35
To není o solidaritě, to je o logice. Vždycky jsem se domníval, že tyhle úlevy a podpory by měly být pro lidi, kteří jsou v nějaké tíživé situaci, tedy nemoc, nezaměstnanost apod.

Podporovat lidi, kteří práci mají a naopak nepodporovat ty, kteří o ni třeba přišli a žijí v kraji s 20% nezaměstnaností, takže ani jinou nenajdou, mi připadá přinejmenším nelogické. A známá rada "Ať jdou podnikat" není ani tak pravicová jako spíš blbá.

Takže co uděláme? Zrušíme porodné, snížíme mateřskou a budeme se hrozně divit, že se nerodí děti, vyjma Romů.

Pokud je tohle ukázka "pravicového myšlení", pak děkuji, s tím nechci mít nic společného.

Nicméně pokud se k tomu bude dostatečně strašit návratem do r. ´48 a ekonomickou situací Řecka, své příznivce si jistě najde. Dokonce i mezi inteligentními lidmi.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
31.03.2010 11:47:48
Slevy na daních samozřejmě nikdy kompenzovat porodné či přídavky na děti nebudou. Pak by totiž neměly žádný význam. O peníze rodiče přijdou v každém případě.
kristusek
-----------------
Tak hlavní myšlenka je ta, že pracující rodiče ve výsledku dostanou více, zatímco nepracující méně... Konkrétně s tímto bodem také nesouhlasím, ale jak jsem psal - copak můžu čekat stranu, která splní každé mé nejtajnější přání do posledního detailu?

Tak jako tak bude lepší trochu šetření teď(no šetření... nulový schodek není šetření, ale zastavení nenažranosti), než ty nehezké důsledky za pár let.
 libik Muž32 Kategorie
31.03.2010 11:05:16
kristusek: Jinak mne překvapuje, jak moc jsi solidární s ostatními zrovna ty. :)))
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
31.03.2010 10:59:13
kristusek: Nejsou, ale nejvíce se množící. Čekal jsem, že to pochopíš.
 Jiffy Muž23 Kategorie
31.03.2010 10:47:50
Ach, zapomněl jsem na dosud nejpopulističtější "program" ODS (poněkud připomíná zdejší Wolfiho výblitky). Tak to potom jistě... oni totiž cikáni jsou jediní nezaměstnaní v této zemi, to bych málem zapomněl...
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
31.03.2010 09:45:07
Kristusek: Měly, neplatilo by se zcela zbytečně na děti romských rodin.
 Jiffy Muž23 Kategorie
31.03.2010 09:41:31
Slevy na daních samozřejmě nikdy kompenzovat porodné či přídavky na děti nebudou. Pak by totiž neměly žádný význam. O peníze rodiče přijdou v každém případě.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
31.03.2010 00:41:47
Jak bych to viděl. Vím o straně, která už dávno má program na snížení dluhu, škrtání výdajů, snižování daní apod.
Holt ale není miláčkem médií a mediální propaganda jí nenahání podporu do průzkumů.
Ale zase na rozdíl od Kalouska (a spol.) mám u ní větší jistotu, že nám další miliardové ztráty nepřinesou různé kauzy.
K čertu s Topolánkovými Obchodními Partnery, nebo co to ta zkratka má znamenat.
Smajlík  Komo Muž25 Kategorie
30.03.2010 21:17:26
Jo, budem je nejspíš doma volit hlavně kvůli tomuhle.
 lealtad Žena Kategorie
30.03.2010 19:48:54
Jiffy: Rozdil to byt muze, pripoustim. Ale nevidim duvod, proc ho podporovat verejne, kdyz ji "zradil" (a verejnost to vi). Krome nejakeho financniho zisku apod. A to se mi nechce verit.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
30.03.2010 19:11:23
drvyvy vplyv: Rozdíl je v tom, co řekne do novin a v tom, co si myslí sama. ;)
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 19:08:55
Jiffy: Ackoli John manzelce lhal tolik let o tak zavazne veci, ona mu stejne v politice veri a bude ho volit. To by mel byt asi rozhodujici argument v tomto "sporu".
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
30.03.2010 17:42:53
ohledně porodného
--------------------

pytho n : S tím s tebou souhlasím. Zrušení porodného se mi také nelíbilo, ale sotvakdy se vyskytne někdo, u koho budu souhlasit naprosto se vším.
jiffy : Tak tady by byl ideální systém, jež navrhovala ČSSD(a možná i jiné strany, ale o tom nevím) - podpora akorát do 3.dítěte a pak ani ťuk.
 libik Muž32 Kategorie
30.03.2010 16:55:05
http://www.novinky.cz/domaci/196261-kalo usek-ods-ma-socialnedemokraticky-program .html

koukam ze TOP09 prevzala retoriku ODS a strasi ze ostatni strany jsou levice a oni jedina spasa :-) Kalousek je slusnej chameleon kdyz si vspomenem ze po minulych volbach se k CSSD hrnul a to ho stalo misto predsedy KDU
 Svejk Muž Kategorie
30.03.2010 16:28:38
Jiffy: No i špatný věci je potřeba brát trochu s humorem ;-)
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 16:26:46
python: "Exekuce, sociálka jim vezme dítě a jsou z nich bezdomovci"


Tak tímhle jsi mě dostala. :)))))))))))
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 16:25:22
Jiffy: Protože chci pochopitelně. Už jsem vysvětlovala že z toho porodného ti stejně nic nezbyde. Že se to hned vrazí do potřeb pro dítě. Jenže to porodné je dobré protože to hodně pomůže rodinám s menšími příjmy. Pokud dva vydělávají jde to, ale když je pak jen jeden plat a minimální finanční podpora od státu tak už je to daleko těžší a do toho ještě větší výdaje kvůli dítěti. Každá koruna je dobrá a 13000 mi nepřijde jako malá částka. Hlavně to dítě potřebuje postýlku a plínky hned takže daňové úlevy jsou pěkné ale porodné je částka se kterou rodiny už počítají že za ty peníze koupí nejdůležitější vybavení hned na začátku. Dítě nemůže být bez postýlky, plen a kočárku a co udělají rodiny bez porodného když na to nemají? Půjčí si a co se stane když si půjčí rodina s jedním malým příjmem? Zadluží se. A co se stane potom? Exekuce, sociálka jim vezme dítě a jsou z nich bezdomovci.
Tak a co se stane když to někdo nechce riskovat? Nechá si na děti zajít chuť protože na to nemá peníze. Co se stane se státem když situace nebude dobrá pro plození dětí? Ano, sníží se porodnost. Teda až na Romy, u nich se porodnost nesníží. No jak to tady asi bude potom vypadat?
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 16:12:46
python: Znovu opakuji, že reaguji na větu "nápad škrtnout porodné je do nebe volající hloupost." Pokud tento škrt vyváží větší sleva na dani pro rodinu, pak s tím lze naplno souhlasit.


"jako mi přijde nesprávné aby teenager měl dítě jen proto, protože dostane od státu byt" - a ty chceš dítě, abys měla od státu porodné nebo proto, že chceš?
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 16:08:36
Jiffy: Přijde mi nesprávné mít svatbu kvůli úlevám od státu stejně jako mi přijde nesprávné aby teenager měl dítě jen proto, protože dostane od státu byt. Takové věci by měl člověk dělat protože chce a né protože je to pro něj materiálně výhodnější. A jelikož tvrdíš že mi z jiných motivací zbyde pro dítě víc peněz tak snad jsi schopen své tvrzení nějakým způsobem vysvětlit. Přece máš nějaké důkazy o které své tvrzení dokážeš opřít. Nebo jen papouškuješ co sis někde přečetl nebo slyšel?
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 16:00:26
A nešlo by zařídit aby romové nedostávali žádné příspěvky apod.? Aby to dostávali ostatní jen oni ne?
Smajlík  Kyller Muž17 Kategorie
30.03.2010 15:50:56
python: To se obrať konkrétně na TOP 09. Já tě jen opravoval kvůli tomu rozhořčení nad rušením porodného. Já věřím, že to může mít pozitivní efekt. Alespoň přestane nesmyslná podpora romskému obyvatelstvu. A co se týká té sezdanosti, kdo jiný by měl podporovat tradiční formy manželství než konservativní strana? Také se u nás rozchází více párů žijících pouze pohromadě než párů sezdaných. Dítě má alespoň statisticky větší šanci, že bude vyrůstat v úplné rodině,
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 15:46:23
Jiffy: Dej důkaz že tomu tak je! Že potom opravdu člověk bude mít na dítě víc peněz. Předlož nějaké výpočty. Já tomu nevěřím. A nižší zdanění manželům? A co ty o nejsou vdané? Víš kolik je u nás svobodných matek? Párů co spolu sice žijí ale nevzali se?
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 15:41:08
python: Z těch jiných motivací ti zůstane na dítě více peněz.
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 15:39:21
Jiffy: Článek jsem četla celý ale za jiné motivace nekoupím, kočárek, postýlku, plenky... Těch 13000 jak je dostaneš tak je vrazíš do mimina, nezbyde ti z toho ani koruna. A Romka nejsem ale jsem studentka vysoké školy a měsíčně nevydělám ani 10 000. A díky, rodit ve třiceti nebo později abych měla nahrabáno dost peněz a v době kdy mému dítěti bude 20 mi bylo 50 nebo 55 tak to opravdu nechci.
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 15:26:31
python: Kdybys četla skutečně ty návrhy a ne pouze titulky, jak je v této zemi obvyklé, věděla bys, že to chtějí kompenzovat jinými motivacemi, zejména nižším zdaněním manželů apod. Ruku na srdce, holáš ty rodit kvůli třinácti tisícům? Pokud vím, nejsi Romka?
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 15:24:26
Já to vidím tak že kdyby nepřijel papež a Obama tak by škrty nebyly za potřebí. Škrty by měli udělat pánové hlavně sami na sobě - nápad škrtnout porodné je do nebe volající hloupost. Porodné pokryje základní potřeby pro miminko. Žena, která chce dítě a nemá mnoho peněz a počítá tedy s tou nejlevnější variantou ví, že kočárek stojí aspoň 3000, látkové pleny aspoň 7000, a další věci jako dudlíky, oblečení, lahvičky na mléko apod. dohromady taky něco dají. Když ty peníze nedostane musí tyhle věci financovat ze svého. Teoreticky pěkné ale praxe? Jak k tomu přijdou maminky které nemohli otěhotnět minulý rok a teď se jim to podařilo? Proč by měli být znevýhodněné oproti maminkám které rodili dřív? Člověk který se o to trochu víc zajímá zjistí, že člověk s menšími příjmy nemá ani nárok na dva nebo tři roky mateřské ale musí trčet doma čtyři roky a dostávat přitom almužnu která pro dva lidi - matku a čtyřleté dítě sotva stačí. Jediné co stojí za to je to porodné. Pokud žijete sexuálním životem tak se i vám může stát že najednou se k vám přidá cipísek. Co je pro vás 13000? Pro někoho polovina měsíčního platu, pro někoho to je skoro jeho měsíční plat a někdo si ani tolik nevydělá za celý měsíc. Není to málo a každému páru to jistě ulehčí začátek. Po porodu se žije jen z jednoho platu - není to jednoduché období a výdaje se hodně zvýší kvůli miminku. Tak co? Budete je volit?
 python Žena27 Kategorie
30.03.2010 15:24:25
kristusek: Mluvil jsem o té presumpci neviny. Nejsi teda svému oboru moc loajální úředník. Holt doba zlaté stavovské cti státních úředníků skončila za Rakouska, či případně první republiky.

Pandury neschvaloval jeden člověk, ale zatímco tam se prokazatelně uplácelo (jen Paroubek bude dělat z manažerů ožraly a vycházející hvězdu hodí na jiného soudruha - a hloupější mu to sežerou), tak v případě působení pana Kalouska se neprokázalo ani uplácení, ani dokonce neprůhledná státní zakázka. Nemyslel jsem si o tobě, že budeš patřit zrovna mezi ty, kteří pořád dokola fabulují a vymýšlejí si fantasie. Opět jsem se mýlil, já naiva.
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 15:14:14
Milý Jiffy, tohle se samozřejmě k justici vůbec nedostane, to bys mohl vědět:-)

Pak ovšem nechápu, co se ti nelíbí na Pandurech či na "vycházející hvězdě". To snad schvaloval jeden člověk?:-)
 kristusek Muž37 Kategorie
30.03.2010 15:05:26
kristusek: On snad ta výběrová řízení schvaloval sám? A poku podal nepravdivé podklady, jaktože se na to nepřišlo, když to prokazatelně zkoumáno bylo?

Aha, stači mi argument, že oni to stejně zametli pod koberec. To bych od člověka, který pracuje v justici, nečekal. Ale vzhledem ke stavu naší justice a státní správy je to asi pochopitelné. Tak dál plivej...
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:58:44
Jiffy - a co je tedy náplní práce ekonomického náměstka pro výběrová řízení a akviziční procesy?

BTW - jistě že nedokázali. Dokonce ani praní špinavých peněz přes švagra nakonec neprošlo, resp. nějak se tím nikdo nechtěl zabývat. Kupodivu.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
30.03.2010 14:54:00
kristusek: To je jako si myslet, že ty jsi ovládal justiční mafii okolo soudce Berky. Každopádně ty sám bys měl ctít presumpci neviny, neboť Kalouskovi nikdy nic prokázáno nebylo, ba naopak, vždy se domohl očištění svého jména.

Pokus o lumpárnu? Vesele se uplácelo, ale pro tebe je důležité, kdo je pod tím podepsaný? Aha. O Gripenech ani nemluvě, tam si STBák Kavan a spol. také hezky nahrabali. Ale pro tebe je důležité, kdo je pod tím podepsaný, že? Kdyby místo vycházející hvězdy byl jakýsi "chlap s gulema", půl roku se tu toho tvého strefování nezbavíme. :-P
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:53:07
Zní to divně, ale aby sme se zbavili dluhu, museli bysme pravděpodobně nastolit totalitu. Udělat to demokraticky bude hodně těžký. Nikdo nezvolí stranu, jejíž program zhorší jeho současnej finanční stav. Průměrnej člověk je totiž příliš chudej na to, aby mohl myslet na vzdálenou budoucnost a utrhnout si (a svejm dětem) jídlo od úst v zájmu příštích desetiletí.
 RVL-X Muž29 Kategorie
30.03.2010 14:48:21
Kdyby tam nebyl Kalousek tak by se mi velice líbili ale ten to stejně potáhne do koalice s ODS. Takhle dávám přednost Paroubkovi.
 Saldr
30.03.2010 14:47:40
Zkus to znovu, Jiffy, tohle neukecáš. Ano, jako náměstek na ministerstvu obrany to ovládal a byla to jeho agenda:-)

Pandur byl samozřejmě pokus o lumpárnu, který ovšem nakonec nevyšel. Nakonec je pod tou lumpárnou podepsaný někdo úplně jiný:-p

A Parkanová není, pravda, spojena se žádným korupčním skandálem, ale odbornost z ní jinak čiší. Když na otázku, proč Gripeny, byla schopna odpovědět, že "jsou takový hezký", tak co od ní ostatně taky čekat, že.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
30.03.2010 14:45:46
Jiffy: pravda ze nelze, ale taky je pravda ze nema vubec co rict a dosazovat na pozici lidru lidi jako ona u strany ktera chce mit povest nepopulisitckych profesionalu mi prijde jako lhani te strany (lacine)

to ze nekdo vystudoval prava za komunistu je hezke (myslim ze to nebylo umozneno kazdemu)
ale tak aspon se misto vecnych veci co chce ona zmenit nebo jak si to predstavuje v jejim promo videoklipu dozvime kolik ma jeji manzel slivovice, jak se krmi zvirata a ze nechce do poslanecke snemovny kuli negativni energii
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
30.03.2010 14:37:11
Svejk: Proti paní Parkanové nemám naprosto žádných námitek. Není spojena, pokud vím, s žádným skandálem, nelže!, kdybychom rozpitvali ministerstva a různé výbory v poslanecké sněmovně, asi bychom se divili, kdo tam co dělá napříč politickým spektrem. Parkanová má alespoň vzdělání, což se o bývalém ministrovi zemědělství, starém komunistovi Palasovi, který propadl i v učňáku, říct nedá. Nehledě na různé Ploce a nedejbože Šlégry. O skutečně schopných - všehoschopných bachařích z komunistických lágrů nemluvě. Jako také o autorech Ústavy s vedoucí úlohou KSČ apod. Že je v PSP ČR negativní prostředí, s tím naprosto souhlasím. Ještě nikdy jsem se nevydržel dívat na přenos ze Sněmovny až do konce. Vždycky jsem ho dříve či později naplno vytočený vypnul. A směkám před těmi, kteří to dokázali.
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:30:38
Jiffy: odvadis tema od top09 nicmene dobre, zaruka je v navrhovane vetsi prehlednosti financnich toku a vetsi kontroly politiku (coz je dnes kuli stale vetsi neprehlednosti uz jen napr statniho dluhu-ktery se meni tak aby vypadal pozitivneji, nahubkovym zakonum a podobnym zhovadilostem dost komplikovane)

u zadneho politika samozrejme jistotu mit nemuzes pokud ho nebudes moct kontrolovat

pusobi na tebe duveryhodneji Parkanova ktera rika jen o slivovici, o zviratech co ji zijou v lese, povida o suverenite a nazpivava agitacni pisne a bere ve vlade jednicek ministerstvo o kterem nemuze mit ani nejmensi potuchy, navic si stezuje jak nechce do poslanecke snemovy protoze je tam negativni energie (?z toho mam nejeden otaznik nad hlavou kuli jeji blbosti)??

http://www.youtube.com/watch?v=YrrlQ CrnTR4&feature=player_embedded#at=90

no at zije vecnej program TOP09 - video ve kterem se Parkanova sama jako profesionalni politicka predstavuje stoji za to , je zkatka videt co je TOPka za lidi
 Svejk Muž Kategorie
30.03.2010 14:30:04
kristusek: Ano, jako obyčejný náměstek ovládal státní zakázky, které mu všichni dokonce prokázali. Další prosím. Ale o Karkulce raději ne, už tak je to poslední dobou rudo. O vycházející hvězdě sociální demokracie jsi se od počátku aféry Pandur opomněl zmínit.
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:25:24
Tak po tolika letech ovládání státních zakázek si samozřejmě p. Kalousek může dovolit takovéhle hovadiny.

A nižší podporu pro lidi (se kterou první přišla ODS), kteří dají sami výpověď, může přijít jen psychopat zcela odtržený od reality...
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
30.03.2010 14:15:58
Svejk: Kde máš jistotu, že ti Radek bohapustě nelže i teď? Protože lhát několik let vlastní ženě značí opravdu dost pokleslý charakter člověka. Pověz mi, jak a v čem mu mám jako potenciální volič věřit?
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:13:36
Jiffy: Telenovely politiku me nezajimaji - nezajima me ani co delal Topolanek na dovolene v italii ani rok schovane Clintonovi trenky. Zajima me ovsem jejich POLITICKA minulost a zasadni obraty v nazorech kalouska a vubec byvale KDU-CSL ktere vedeni zalozilo novou stranu ve stinu knizete protoze tu starou totalne zdiskreditovali, to me celkem prekvapuje - pred par mesici lide nadavali na poslance KDU a ted je jen co se schovali do stinu knizete chystaji dat hlas (aniz by o nich v podstate cokoliv vedeli)

Libik: knize uz rekl ze je proti potratum a poslanci byvale KDU-CSL v minulosti tento zakon nekolikrat neuspesne navrhovali
 Svejk Muž Kategorie
30.03.2010 14:03:35
simi :D
Smajlík  OliM86 Muž23 Kategorie
30.03.2010 14:00:46
Oli: To se dobře tvrdí člověku, jehož kreditka je bezedná (viz tvůj dotazník)
Smajlík  SimiCzech Žena Kategorie
30.03.2010 13:56:22
Já bych to seškrtal všechno na totální minimum počkal 5 let, však oni by ti paraziti umřeli hlady nebo odešli .
Smajlík  OliM86 Muž23 Kategorie
30.03.2010 13:55:25
Říká někdo, kdo chce volit člověka, který lže doma i vlastní manželce.
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 13:55:11
takze az protolaci zakaz potratu a podobne krestanske sracky tak se vsichni kdo je voli jen protoze v televizi rikali ze Knize je chytrej clovek divit
Svejk
-----------
Nic proti, ale to jsou fantasmagorie :). On říkal, že chce navazovat na tradici nikoli na polský fanatismus. To mi jako ateistovi nevadí.
 libik Muž32 Kategorie
30.03.2010 13:53:23
Me fascinuje ze Knizeti ktery zkrachoval u zelenych , Kalouskovi ktery chtel jit po minulych volbach do vlady s Paroubkem ac pred volbama tvrdil opak a nekolika zkrachovalcum s KDU-CSL (za zminku stoji dobry den radare Parkanova) vubec nekdo bere vazne

uz jen prvni bod jejich hodnotoveho desatera je dost podezrely "TOP 09 je konzervativní politickou stranou, jejíž ideový program vychází z evropských tradic křesťansko-judaistické kultury. Strana ctí morální hodnoty obsažené v jejím duchovním odkazu a v jejích tradicích, stejně jako individuální lidskou svobodu. Je stranou respektující a prosazující vlastenecké ideály svobody, humanismu a právního státu."

takze az protolaci zakaz potratu a podobne krestanske sracky tak se vsichni kdo je voli jen protoze v televizi rikali ze Knize je chytrej clovek divit
 Svejk Muž Kategorie
30.03.2010 13:48:25
"Razantně chce TOP 09 sáhnout i na platy státních zaměstnanců, s výjimkou učitelů."

"Záro veň bude strana prosazovat zrušení současného způsobu odměňování státních zaměstnanců podle tarifních tabulek. Hodlá ho nahradit odměňováním podle skutečně odvedeného výkonu."

"Nižší podporu v nezaměstnanosti by brali lidé, kteří dají sami výpověď, ukončí pracovní poměr dohodou a neodpracují buď dvacet hodin veřejných prací nebo se nezúčastní rekvalifikací."

&quo t;Změny navrhuje TOP 09 i u přídavků na děti. Místo těchto peněz by dostávaly rodiny větší slevy na dani."

Čte se to opravdu nádherně. Alespoň si nechám v noci zdát, že se tak skutečně stalo.
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 13:43:00
Jsou mi sympaticti...
 pawel
30.03.2010 13:42:03
Viz Marek-lib.
 Jiffy Muž23 Kategorie
30.03.2010 13:40:27
Nebudou mít dostatečnou sílu na to, aby škrty udělali. Ale zase lidem narovinu říkají, o co se bude jejich poslanecký klub snažit. To je sympatické.
 Marek-lib Muž32 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk