Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.444175, vloženo 19.03.2010 15:48:09 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Paní na hlídání ze cvokárny
Zdravím,
včera se tu objevila tato zpověď:

--------
Dobry den, potrebovala bych se poradit s pravni situaci.
Mely jsme pani na hlidani, protoze s manzelem praujeme do noci.
O naseho ctyrleteho Davidka se starala dobre, ale nedavno jsme zjistjily, ze byla ve cvokarne. Tak jsme ji ihned vyhodily, a ted me zajima, zda muzeme nejak zakazat aby lezla k nasi rodine anebo k detem vseobecne... co kdyby Davida nekdy zabila?
--------

Rozhořel se samozřejmě kolem této diskuze strašlivý flame, že záleží kvůli čemu tam byla apod.

Čili otázka zní - pokud byste zjistili, že žena, co hlídá vaše dítě, byla v blázinci, byť i kvůli tomu, že jí zemřeli rodiče a nezvládla to psychicky, vyhodili byste jí?
Pokud ne, kde máte hranici toho, za co tam daná žena musela být, abyste jí vyhodili?

Za mě osobně - vyhodil bych jí. Jsem zlý a jsem sobec, ale obecně u takového člověka je o něco větší šance, že bude psychicky labilní. To se může projevit třeba tak, že se dítě vážně zraní a ona nebude schopna zavolat záchranku a poskytnout první pomoc. Místo toho se bude klepat hrůzou na podlaze. (čili nemusí být sama od sebe zlá, ale i tak je to problém)
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.03.2010 02:17:52
Nevím, do takové situace se asi nedostanu.

Ale přijde mi značně úsměvné zavrhovat někoho kdo byl ve sračkách z vážného důvodu, když ty sám jsi polykal prozac kvůli sežrání blbé trávy.
zlomyslný perceptron
----------------
Já někoho zavrhuji? Ne, jenom mu nedovolím hlídat svoje dítě. Docela rozdíl.
 libik Muž32 Kategorie
20.03.2010 01:23:43
Nevím, do takové situace se asi nedostanu.

Ale přijde mi značně úsměvné zavrhovat někoho kdo byl ve sračkách z vážného důvodu, když ty sám jsi polykal prozac kvůli sežrání blbé trávy.
Smajlík  zlomyslný perceptron
19.03.2010 23:20:43
arj : Teda, rozumný, konstruktivní příspěvek po tom dlouhém flamu(čest výjimkám) nadávek, jsem ani nečekal :).
 libik Muž32 Kategorie
19.03.2010 23:04:27
\"Paní ze cvokárny\" bych neměla zábrany přijmout na jakoukoli práci, ale ne na hlídání malých dětí s déledobější nepřítomností (pokud bych nevěděla, proč se léčila - něco jiného je zhroucení po tragické smrti několika členů rodiny, něco jiného je léčba závislosti, jinde je zase nějaká psychoza).

Protože
a) hlídání dětí není relaxace, ale je to psychicky náročná činnost a nelze ji přerušit kvůli náhlé indispozici,
b) malé dítě se v případě nějakého výkyvu chůvy nemůže bránit, nemůže nikam zavolat... a když malé dítě křičí, tak se okolí nad tím ani nepozastavuje, je to přece normální, že malé děti křičí.

Dá se říci, že bych tím chůvu poškodila - ale mám-li si vybrat, zda riskovat poškození chůvy nebo svého dítěte, tak je mi to dítě prostě bližší.

Ano, když mi to zatají, tak ji nevyhodím - je to tak - proto bychom si měli uvědomit, co riskujeme, když dáváme své děti na hlídání cizím lidem - vůbec nevíme totiž komu.
 arj Žena54 Kategorie
19.03.2010 21:16:50
Pokud bych někoho příjmula na hlídání dětí, tak by mě spíš pozitivně ovlivnilo, že se nebála tímto způsobem vyřešit duševní problém a rozhodně bych ji nevyhazovala...

Pff, kdy si konečně společnost uvědomí, že být v "blázinci" =/= vraždit a jíst děti...
Smajlík  runoilija ŽenaKategorie
19.03.2010 20:51:06
DitaF

libik se děje, bohužel.
Smajlík  sdsadsa
19.03.2010 18:56:52
no páni, já myslela ,že se tohle v dnešní době už neděje
Smajlík  DitaF Žena Kategorie
19.03.2010 18:46:32
Vyhodila. A nevidim na tom vobec nic zleho. Btw ale kto o sebe dnes moze prehlasit, ze je na 100% v poriadku, ze...
 mliekarova dcera Žena24 Kategorie
19.03.2010 18:21:15
Zombie36:
tak tak...
 Colorlight Žena35 Kategorie
19.03.2010 18:20:20
Jaký je číslo tý zpovědi?
 Efča333 Žena20 Kategorie
19.03.2010 18:19:44
nikdy jsme si nenechali ani jedno ze tří dětí hlídat žádnou cizí osobou a také babička a dědeček hlídali jen v nezbytných případech, i za cenu toho, že jsme nebyli dvanáct let na plese

takže cizí paní na hlídání nepřipadá v úvahu, natož ze cvokárny
 Zombie36
19.03.2010 18:14:26
Nevím, nevím... Ty naše tři šídla bych nesvěřila ani duševně vyrovnanému sangvinikovi (do blázince by ho totiž péče o zlatíčka dostala na 100 %).

To bych nikomu nemohla udělat, jeho morální kredit u ostatních by rapidně klesnul, jak tak na to koukám.


PS: Nemáte někdo kontakt na Chocholouška?
 Colorlight Žena35 Kategorie
19.03.2010 18:08:40
prostě jde o to,že někteří lidi se moc koukají na nějaký určitý filmy v televizi,kde někdo někoho zabil (a byl předtím v psychiatrrické léčebně) a pak si myslí,že každej pacient psychiatrické léčebny je potencionální vrah.přitom je celá řada diagnóz,kvůli kterým jsou lidi hospitalizovváni v psychiatrické léčebně,např. deprese,závislost na alkoholu,posttraumatická stresová porucha atd. Nemám rád užíváni slov cvokárna nebo blázinec.
lopezz
---------------
Jak jsem napsal - stačí to, že člověk podléhající stresu(k čemuž člověk, který trpěl úzkostmi či depresemi, má větší sklony než běžná populace) spíše nedokáže správně zareagovat při kritických situacích oproti běžnému jedinci.
 libik Muž32 Kategorie
19.03.2010 17:43:59
prostě jde o to,že někteří lidi se moc koukají na nějaký určitý filmy v televizi,kde někdo někoho zabil (a byl předtím v psychiatrrické léčebně) a pak si myslí,že každej pacient psychiatrické léčebny je potencionální vrah.přitom je celá řada diagnóz,kvůli kterým jsou lidi hospitalizovváni v psychiatrické léčebně,např. deprese,závislost na alkoholu,posttraumatická stresová porucha atd. Nemám rád užíváni slov cvokárna nebo blázinec.
 lopezz Muž38 Kategorie
19.03.2010 17:39:21
Riziko,že se stane něco neočekávaného,když lidi svěří dítě na hlídání někomu cizímu,je vždycky.Každopádně ti lidi mají právo se rozhodnout,komu svěří na hlídání své dítě.Pokud prostě měli pocit nebezpečí,že by se dítěti mohlo něco stát,i když by se mu třeba nic nestalo,tak si našli na hlídání někoho jinýho.Pokud to ovšem mysleli vážně ten dotaz,že je možný někomu,kdo byl v psychiatrické léčebně zakázat,aby se nepřibližoval k dětem,tak by zřejmě sami měli vyhledat psychologickou pomoc.
 lopezz Muž38 Kategorie
19.03.2010 16:53:23
Tak jsem si tu zpověď přečetla a přemýšlím, jestli by tomu dítěti nebylo lépe ve školce s dětmi. Nevím proč ta kreatura chce mermomocí paní na hlídání...
 rajska Žena39 Kategorie
19.03.2010 16:50:13
Ne, nevyhodila a když tady čtu ty reakce, tak jsem ráda, že jsem tu zpověď nečetla:)
 ilustrace Žena33 Kategorie
19.03.2010 16:43:10
Měl by ses vrátit k panu Palačinkovi. Nefušuj do věcí nad tvou úrovní.
Smajlík  n1gg4w4rr10r Muž69 Kategorie
19.03.2010 16:33:13
Lidé s komplexem méněcennosti jsou mnohem nebezpečnější než lidé s duševní poruchou, ty jsi toho důkazem.
 libiku sajes
19.03.2010 16:17:36
libik

Stále ti nedochází že duševní labilita nemá nic společného s pobytem v psych.léčebně, až to pochopíš, kecej o pragmatismu, dřív ne.
 antilibik
19.03.2010 16:09:27
Takže bys radši paní, která je duševně nemocná, ale ze strachu před odsouzení nějakým debilem se neléčí? Hm.
qqq
---------
Nechala bys pedofila hlídat svoje dítě? Většina pedofilů je naprosto neškodných. Pouhé 2% mají vůbec sklony k zneužívání dětí. Dle tvojí logiky bys je určitě hlídat nechala, aby se mohli léčit(orientaci samozřejmě nezmění, ale s odbornou pomocí se mnohem lépe naučí se svojí deviací normálně žít).
 libik Muž32 Kategorie
19.03.2010 16:07:05
Takže bys radši paní, která je duševně nemocná, ale ze strachu před odsouzení nějakým debilem se neléčí? Hm.
Smajlík  qqq
19.03.2010 16:05:03
Nevyhodila. Ostatně, přečti si, co jsem k té dementní zpovědi napsala, nebudu se opakovat.
 Oriq Žena30 Kategorie
19.03.2010 16:00:59
Ne, nevyhodila. A pisatelka té zpovědi je strašlivá kráva - příští paní na hlídání může být také propuštěná z léčebny jen jí to neřekne a všechno bude v pořádku že?
rajska
-------------
To je velmi chybná logika. Pravděpodobnost, že osoba o které nic nevím, byla v blázinci, je minimální(tuším, že do blázince se někdy podívá necelé procento populace, ale přesně to nevím). Šance, že žena, o které to zjistím, byla v blázinci, je 100%.

Statistika jasně říká, že lidé, kteří byli někdy u psychiatra, v blázinci apod. mají větší sklony k dalším poruchám, depresím, stresům atd. než průměrný vzorek obyvatel ČR.
 libik Muž32 Kategorie
19.03.2010 15:57:26
Nevíš jak jí zemřeli rodiče a vše kolem oné události. Řekla bych, že jde spíš o citlivou osobu = k dětem vhodná. Že byla ve cvokárně nemusí znamenat vůbec nic.
 Mokrá Kačka Žena Kategorie
19.03.2010 15:57:25
Ty nejsi sobec, jenom omezenec, ale třeba se to s věkem zlepší...
rajska
----------------
Ne, jsem pragmaticky založený člověk. Statistika hovoří jasně. A pokud jde o zdraví a ochranu mého (budoucího) dítěte, udělám vše, co je třeba, i když to není hezké.
 libik Muž32 Kategorie
19.03.2010 15:54:37
Tiež by som ju dal výpoveď, dôvody si uviedol..
 JozefTiso Muž27 Kategorie
19.03.2010 15:53:36
Ne, nevyhodila. A pisatelka té zpovědi je strašlivá kráva - příští paní na hlídání může být také propuštěná z léčebny jen jí to neřekne a všechno bude v pořádku že?

Ty nejsi sobec, jenom omezenec, ale třeba se to s věkem zlepší...
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
19.03.2010 15:51:38
Psychická labilita a duševní porucha není totéž (to ty nemůžeš vědět, protože tě humanitní sračky nezajímají). Psychicky labilní jsi ty.
 antilibik
19.03.2010 15:51:28
Měli jsme kdysi paní na úklid, která byla předtím v blázinci :-) Byla divná, to ano, ale byla milá a v pohodě. Každopádně u hlídání dětí je to asi něco jinýho... Zřejmě bych chtěla, aby moje dítě hlídal někdo duševně zcela v pořádku, že ano.
 jufonka Žena29 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk