Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.441099, vloženo 03.03.2010 01:47:26 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Já tak nemám rád odboráře, bože...
To jsou fakt kreténi :). Jedná se o kauzu MHD a nějaký jejich výhody.

Tak sněmovna to schválila a co následuje... Cituji :

Odboráři budou o stávce jednat zítra. Dnes byli členové jejich delegace schopni říct jen své osobní názory. Jindřich Hlas, prezident Federace strojvůdců ho řekl dost jasně: "Já bych byl pro, abysme mohli prokázat, že skutečně myslíme vážně naše pohrůžky."

To je napřesdržku. Jestli ta stávka bude, tak doufám, že příště sněmovna zamítne veškerá obdobná vydírání jednoznačně a z principu.
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
04.03.2010 23:26:37
Další, co hovoří, že to dělá pro mě? Nikdo nikdy pro mě nic neudělá. Maximálně rodiče či partnerka. Tím to hasne. Jděte s tou falešnou solidaritou někam.
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
04.03.2010 22:06:29
Nj, to je krasa. Mne se strasne vzdycky libi, jak kdyz nejde o vas, tak na ostatni kaslete. Ale jednou to mozna budete vy, jejichz zivotni standart zamestnavatel postupne snizi, az vas to na svete nebude bavit. Ted nemluvim o nicem konkretnim a ani o soucasnosti, ale trend je ted takovy, ze ze zamestnancu by kazdy rad serval kuzi. Je fajn, ze se lidi neboji bojovat za spravnou vec a nenechaji si srat na hlavu. Mrknete se treba na Francouze. Tam se stavkuje v jednom kuse. Lide si nenechaji vsechno libit. A lide je vetsnou podporuji. Jednou ty tolerujes neprijemnosti, ktery ti stavka zpusobi a podruhe zas toleruji tvoji. Zakladem je nebejt sobec a hlavne nemit ostatni na haku.
Smajlík  1DK3
03.03.2010 22:17:36
co konkrétně se ti nezdá?
1) nějaký jejich výhody? pokud vím, jedná se o jasně stanovený zaměstnanecký benefity
2) nevim jestli máš mozek, ale pokud o tom chccou jednat zítra a stávku odložili tak opravdu nechápu nad čim se tady třepeš
3) stávka je stávka, ne vydírání. na stávku má právo kdokoliv a to právo mu zaručuje ústava
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
03.03.2010 17:12:37
Tý jo, libik nesnáší odboráře za něco co ještě neudělali (a jak je vidět tak ani neudělají) a tím vlastně dělá totéž co kritizuje dopředu u odborářů. Měl by ses nenávidět libiku.
odborář
-----------
Udělali. Nepřislíbili ne-stávku, i když to, co požadovali, bylo splněno.
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 17:09:30
Tý jo, libik nesnáší odboráře za něco co ještě neudělali (a jak je vidět tak ani neudělají) a tím vlastně dělá totéž co kritizuje dopředu u odborářů. Měl by ses nenávidět libiku.
 odborář
03.03.2010 16:46:17
Nestačím se divit kristuskovým vývodům. Před válkou existovaly tak zvané deputáty, vzniklé kdysi před dvěmasty lety. Ty se po Únoru 48 zrušily. Hrozby ostravských horníků je zase zavedly. Deputátní uhlí... Ale jinak nic.
Ty "výhody" jsou na Západě velmi dobře hlídané, konkurencí! U Mercedese existuje možnost "koupě" ročního auta. (Tedy auta na jeden rok - které se pak prodá dál). To je levnější... ale kupec musí splňovat některé podmínky. Které jsou druhotnou kontrolou kvality. Majitel špatného auta má možnost zakročit přímo ve výrobě a ne jak to ukázal případ Toyoty přes sedum pantátů...
Jinde se slevy neposkytují. To by vedlo k řeckým poměrům... Bereš plat, tak jsi odměňován dle tarifu. A šmytec!
Co mají stravenky - původně placené strávníkem - dnes zaměstanavatelem ... společného se zaměstnáním? Když se dají prodat a neplní svoji původní funkci - nenosit jídlo z domu do práce...
Malé firmy poskytují možnost používat služební auto i soukromě. Jenže - tady je zase berňák, kterému se to nelíbí. A to je také jeden z důvodů, proč se "deputáty" na západě nevedou.
Odbory, jako takové, jsou jen reliktem z 19. století. Kdy snad měly smysl.
(Historická poznámka... jak dlouho jezdili v elektrických lokomotivách topiči ve Francii?)
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
03.03.2010 14:33:10
Hm, tak stávka nebude. Ti odboráři už nejsou co bývali..._p
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
03.03.2010 14:16:47
Už aby byla stávka kamionů!
 osn Muž29 Kategorie
03.03.2010 13:46:20
Sám osel potvrzuje moje slova. Typické ...
Smajlík  howgh Muž Kategorie
03.03.2010 13:39:08
Se ozval člověk, co za socialismu kradl a ještě se s tím veřejně chlubí. Ubohé, ale typické...
 Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 12:48:44
Vážení, omluvte toho osla Jiffyho když hýká. Chudí duchem prostě blábolí, aniž by věděli co činí a o čem to je.
Smajlík  howgh Muž Kategorie
03.03.2010 12:42:01
Jiffy: Vážený "pane důležitý",jak můžete vědět,jestli mám práci,či ne?

Ty nerozumíš psanému textu,protože odborový svazy bojujou za to,aby zaměstnavatelé,tudíž i tvůj i můj zaměstnavatel,pod nátlakem vyššího zdanění benefitů benefity nezrušili docela z důvodu jejich nevýhodnosti pro ně.To ti ale pořád nedochází..

Že se neozývají i jiní než odborové svazy je dáno tím,že jsou pod nátlakem současného systému,že "pokud se ti to nelíbí,jdi jinam,na tvoje místo čeká dvacet dalších" a tudíž raději "drží hubu a krok".Ale týká se to všech zaměstnanců v celém státě,ať se ti to líbí nebo ne.

Jinak benefitem je už pouhé závodní stravování,či stravenka..O to můžeme přijít vlivem vyššího zdanění.

Nevím,ale nezdá se mi,že zrovna Ty bys byl někde zaměstnaný,přijde mi,že si sedíš ve škole za noťasem a k pořádné práci jsi ještě nikdy nepřičichl..
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 12:34:01
On snad nerozumí psanému textu.

Je to marné, je to marné, je to......marné.



ElMariachi žádný zaměstnanec není, protože je nezaměstnaný. Tak jak může mluvit za zaměstnance? Asi je trošku paranoidní.
Tady opravdu nemá smysl ztrácet čas...
 Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 12:32:29
kristusek: správně řečeno
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 12:29:40
Jiffy - tak sorry, ptal jsem se, protože ElMariachi mluvil zjevně o zaměstnancích, když psal "za nás všechny", nic víc.
Začínáš být trošku paranoidní, řekl bych:-)

Mimochodem - pokud sis nevšiml, tak nejde o zdanění zaměstnanců, ale zaměstnavatelů. A pokud toho zaměstnavatele bude ten benefit stát víc než dřív, tak ti ho může zrušit. O to tady jde. Takže se zdaleka nejedná o státní zaměstnance.
 kristusek Muž37 Kategorie
03.03.2010 12:27:40
ElMariachi: Ne, akorat ty, mel pravdu.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
03.03.2010 12:26:13
Jiffy: Ubohý jsi akorát Ty..
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 12:17:32
Je to hnus a svinstvo. Vsechny vyhazet. Vsak oni uz se pak nauci vazit si prace v dobe krize.
Smajlík  drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
03.03.2010 12:15:44
ElMariachi: Ubohé...
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 12:12:52
kristusek: Částečně ano. Jenže já pracuji pro soukromníky a na nich záleží, zda dostanu benefit či ne. A nedovolím si prskat. Mou povinností je jen a pouze pracovat a být odměněm za kvalitu své práce a podle vůle zaměstnavatele. Já si nemohu kvičet jako nabubřelí státní zaměstnanci.

Mimoto budu rád, když na mne přestaneš reagovat. Když jsem se slušně zeptal naposledy na něco já, odmítl jsi odpovědět a začal kecat nesmysly na mou osobu. Budu rád, když mi dáš pokoj. Mohl by ses třeba věnovat práci, za kterou jsi z daní skutečně pracujících lidí placen, vyžírko a nefachčenko. Bude to pro dobro všech.
 Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 12:11:00
Jiffy: zavři kredenc,lezou ti z něj mravenci..
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 12:07:36
Moje teta dělala celý život na poště a známky nikdy zadarmo neměla.

Ono je to vlastně podobné jak v Řecku. Zaměstnanci v soukromém sektoru jsou zticha a rádi za vše, co mají. Když se jim to nelíbí, mohou odejít, na jejich místo čeká několik dalších. U nás je to myslím podle poslední statistiky 18 lidí na jedno pracovní místo. Ale rozežraní státní zaměstnanci mají z kdovíjakého důvodu pocit, že jsou něco navíc, vyvolená kategorie. A přitom jsou placeni z peněz právě těch, které odmítnou ve čtvrtek odvézt do práce. To není pokrytecké? Jiní zase tráví pracovní dobu na internetu a vyžírají daňové poplatníky. A shodou okolností jsou to ti, jež nejvíc kritisují. Ono to také není nic jiného než volební agitka předáků odborových svazů, kteří jsou samozřejmě napojeni na ČSSD buď přímo členstvím nebo nepřímo. Je zřejmé, kdo to řídí a proč...
Smajlík  Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 12:03:06
Jiffy - promiň, ale ty jsi zaměstnanec? Já myslel, že ne...
 kristusek Muž37 Kategorie
03.03.2010 12:02:03
arj - ovšem to není problém zaměstnanců. V pražském metru je 3x víc úředníků než pracovníků v terénu, ovšem to považuji spíše za chybu vedení toho podniku než za chybu zaměstnanců.

Nemluvě o tom, že předpokládaný "zisk" je zcela nepatrný... a od poslanců, kteří si své vlastní benefity odmítají zdanit jakkoli zní takový nápad přinejmenším pokrytecky.

Ostatně dovolím si něco citovat:

V každém odvětví mají zaměstnanci možnost získat naturální požitky spojené s výkonem svého povolání. Číšník se v práci nají a napije, prodavačka v knihkupectví dostane knihu za velkoobchodní cenu, dělník v automobilce dokonce i auto. Je dobré pěstovat lojalitu k podniku a možná to i zamezí větším krádežím. Marná a malicherná je snaha státu zdaňovat takové výhody pofidérní tržní hodnotou (jakou?) výrobní, velko - malobchodní? Vždyť i manažeři a podnikatelé mají svá osobní auta v provozních nákladech firmy, takže jejich osobní spotřeba není zdaněna. Přitom naše většinou poloprázdné vlaky vozí železničáře a jejich příbuzné bez jakýchkoli nákladů navíc.
 kristusek Muž37 Kategorie
03.03.2010 11:59:40
ElMariachi: Kdo ti dal právo hovořit za mne? Tak si to své "za nás všechny" laskavě odpusť!
 Jiffy Muž23 Kategorie
03.03.2010 10:38:29
libik: Týká se to každýho zaměstnance v ČR,veškerých benefitů,co jsou,od závodního stravování po rekreace všeho,to vše je vyšším zdaněním ohroženo zrušením ze stran zaměstnavatelů,ale ty jsi nespokojenej s odborářema..Bojujou za nás všechny,debile!
ElMariachi
-------------
Ale tohle jsme přece probírali. Já vůbec neřeším, zda-li je jejich krok správný či není. Oni vyhrožovali, že pokud to neprojde v úterý sněmovnou, tak budou ve čtvrtek stávkovat. Sněmovnou to prošlo a oni stejně chtějí stávkovat. Jestli ti to nedochází, tak legislativní proces by v tuto chvíli nebyl ukončen NIKDY, protože tak rychle se prostě zákony schvalovat nedají.
Ale proč vlastně ztrácím čas, motáš se v kruhu :).
Mysli než něco plácneš...
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 09:42:33
Když oni tak touží si zastávkovat....

Pokud jde o režijky, je tam zajímavé srovnat počet zaměstnanců a počet režijních jízdenek... pak je jasné, že to zdaleka není zaměstnanecký benefit.
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
03.03.2010 08:41:02
ElMariachi: klídek chlapče, spočítej si, kdo všechno z benefitů těží, kolik by stála případná stávka (když se ten náš stát tak zadlužuje) a proč to vytahují před volbama v době, kdy jsou uzavřený stejně koletivní smliuvy na dva roky dopředu.

Takže yes, je to obyčejný, předvolební vydírání a rozhodně s tímhle nesouhlasim.
 ilustrace Žena33 Kategorie
03.03.2010 04:34:07
digimon: no spat kolem 4-6h, je jen o zvyku.
da se ale udelat ze ti staci spat jen 2h (ne v kuse, rika se tomu "polyphasic sleep"), ale nevim jak dlouho jde tohle delat
 Sosarian Muž Kategorie
03.03.2010 04:11:47
Sosarian: A mimo tech par hodin fungujes na 100p? (prace, skola, ...? )
Nejaky caj, kafe... nebo jedes bez toho?
 digimon
03.03.2010 03:59:16
Sosarian:
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 03:23:35
end of the line: n, ja spim jen par hodin. a i kdyz tu vsechny nepochybne fascinuje muj osobni zivot, tak je to trochu offtopic...
 Sosarian Muž Kategorie
03.03.2010 03:20:37
Sosarian

a hele kdopak nám vylez z nory :-)
učíš se učíš ? ;-) nebo to je tvůj normální režim, že máš v noci den a místo dne máš noc ?
Smajlík  end of the line Muž Kategorie
03.03.2010 03:16:17
ElMariachi:
"mohou poděkovat našemu "skvělému" prezidentu Klausovi"
a kdyz nekdo vyhodi pulku prahy do vzduchu, protoze prezident odmitne splnit jeho pozadavky a nezabije topolankovo dite, muzu za to prezidentovy "podekovat" taky?

mysli nez neco placnes

(btw ty tvoje hloupy nadavky na politiky jsou taky velmi hloupe)
 Sosarian Muž Kategorie
03.03.2010 02:41:12
libik: Týká se to každýho zaměstnance v ČR,veškerých benefitů,co jsou,od závodního stravování po rekreace všeho,to vše je vyšším zdaněním ohroženo zrušením ze stran zaměstnavatelů,ale ty jsi nespokojenej s odborářema..Bojujou za nás všechny,debile!
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 02:30:06
Ve všem je korupce.
Když náš státní systém dovolí únik Radovana Krejčíře nebo Viktora Koženýho.., jak si pak mám udělat dobrej obrázek o čr ? Všichni si chtějí jen nahrabat peníze do kapsy a je jim úplně jedno dluh nedluh, odjedou si na "dovču" do Austrálie....
 end of the line Muž Kategorie
03.03.2010 02:23:03
libik: Pust si ČT24,momentálně je tam záznam toho jednání
ElMariachi
------
K čemu mi to bude? Stačí, že znám výsledek.
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 02:21:48
libik: Vůbec tomu nerozumíš,ale to je jedno...
ElMariachi
-------------
Mysli než něco plácneš...
(ano, baví mě to psát pořád dokola)
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 02:21:34
libik: Pust si ČT24,momentálně je tam záznam toho jednání
 ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 02:20:07
libik: Vůbec tomu nerozumíš,ale to je jedno...
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 02:15:03
libik: Úspěchu by dosáhli až poté,kdy projde to co chtěli jak přes sněmovnu,tak prezidenta a bude to schválené úplně,jestliže se tak nestalo a prezident to vetoval,pak není dosaženo úspěchu a proto je reálné,že stávka bude.
Jestli se lidi ve čtvrtek nebudou moct dostat do škol,práce a na jiná místa,mohou poděkovat našemu "skvělému" prezidentu Klausovi
ElMariachi
--------------
Klaus jenom řekl, že to bude vetovat, zatím se to k němu oficiálně nedostalo.
Až to Klaus odvetuje A!! sněmovna nepřehlasuje jeho právo veta, tak je čas na stávku. Dřív ovšem ne.
Pokud nevidíš logiku v tomto, uvedu ti podobný příklad : Člověk je podezřelý z vraždy. Prvně ho odsoudíš k rozsudku smrti, a pak teprve zjišťuješ, zda byl vinen či nebyl.
Mysli než něco plácneš...
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 02:10:49
libik: Úspěchu by dosáhli až poté,kdy projde to co chtěli jak přes sněmovnu,tak prezidenta a bude to schválené úplně,jestliže se tak nestalo a prezident to vetoval,pak není dosaženo úspěchu a proto je reálné,že stávka bude.
Jestli se lidi ve čtvrtek nebudou moct dostat do škol,práce a na jiná místa,mohou poděkovat našemu "skvělému" prezidentu Klausovi
 ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 02:03:03
Ano,sněmovna to schválila,ale prezident si postavil hlavu,že to nepodepíše - ergo -odboráři nedosáhli ničeho
ElMariachi
--------
Momentálně dosáhli čeho chtěli. Až to přijde k prezidentovi a on to odvetuje, tak to půjde rovnou do sněmovny - tak ať pak hrozí stávkou znovu.
Dejme tomu, že přehlasují tento vetovaný zákon(stačí jim na to hlasy lidovců) - oni dosáhnou čeho chtějí a žádná stávka nakonec nebude.
Pokud jí udělají ve čtvrtek, tak stávka bude, ať to nakonec dopadne jako to dopadne. A taková stávka potom nemá smysl, protože vlastně vůbec nic neřeší.
Mysli než něco plácneš...
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 01:59:34
Těm skorumpovynejm prasatům nevěřim ani pozdrav, páč by to stejně časem změnili jak to znám ty jejich požadavky, takže ok, souhlasim, at je stavka mhd, vono to pár lidí možná probere...
 Dr Ruffus Muž29 Kategorie
03.03.2010 01:59:21
libik: Ano,sněmovna to schválila,ale prezident si postavil hlavu,že to nepodepíše - ergo -odboráři nedosáhli ničeho
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 01:55:03
ElMariachi : Tvůj příspěvek jde nějak mimo. Já nediskutuji o tom, zda je správné nebo není to, co odboráři prosazují. ALE!! Sněmovna jejich požadavek SCHVÁLILA!! a oni přesto chtějí udělat STÁVKU!!

Důležité slova jsem ti zvýraznil, snad ti to pomůže.

Mysli než něco plácneš...
 libik Muž32 Kategorie
03.03.2010 01:53:47
*stát
 ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 01:52:53
Přesně tak, to je jen divadlo všechno, já sem dlouhou dobu žil v tom, že když někdo z nejákeho duvodu chce stávkovat, at uz je to kdokoliv, tak to prostě udělá a až pak vyjednává co jak a kde, ale u nás se jen vyhrožuje ty ty ty...
Je mi jedno kdo nebo proč chce stavkovat, ok, ale když už, tak at to kurva udělá, pak se možná nšco změní, ale to že bude řikat, ty ty ty jinak bude stávka, to je upe na hovno...
 Dr Ruffus Muž29 Kategorie
03.03.2010 01:52:26
Ty voe,chápeš,že zdaněním benefitů je reálná šance,že je zaměstnavatelé zruší ouplně a nebudou žádný?Že budeš jenom makat a nedostaneš k tomu nic víc?Za to odboráři bojují a já jim to schvaluju.
Tenhle stát je zadluženej až hanba,nakupuje se drahá vojenská technika co armáda ani nepotřebuje,ale hlavně že stít nemá prachy..Pak to politici chtěj vytahat na daních z obyčejnejch lidí,co pracujou,aby se zaplatil státní dluh a sami sobě na prachy nesáhnou,naopak,ještě by si rádi přilepšili..
Mysli než něco plácneš...
Smajlík  ElMariachi Muž25 Kategorie
03.03.2010 01:49:02
Já myslím, že všechno je z principu, to co vidíme je jen divadlo, do zákulisí nevidíme....
 end of the line Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk