Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.439165, vloženo 21.02.2010 03:31:26 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jsem výjimečný ve svém oboru...
Teď jsem se podíval na výsledky předmětu Programování v C/C++. Je to předmět povinný, úmrtnost se pohybuje kolem 60ti procent.
Že mám Ačko a to ještě s rezervou je asi jasné, to není třeba rozebírat.

Ale teď jsem se díval na výsledky cvičení. To probíhalo jednoduše - přišli jste na cvičení, cvičící aktivoval na vaše jméno systém s názvem progtest, byly vám vygenerovány náhodné úlohy(obyčejně dvě, na začátku pro jednoduchost pouze jedna úloha) a prostě jste pracovali.

Jenom bych upozornil, že vše bylo kontrolováno automaticky. Odevzdávalo se to přes internet právě na progtest. Program testoval třeba milion vstupů, výstup musel být samozřejmě do posledního znaku správný.
Důležité je, že se v těchto cvičeních projevili opravdu schopnosti(měli jsme obdobně zadávané i domácí úkoly - odevzdávalo se dobrovolně, tam samozřejmě nad tím někdo strávil 20hodin, někdo 5hodin, bodů měli stejně a kdo je lepší se vlastně nepoznalo.)

--------
No a to nejlepší na závěr - jsem mezi nejlepšími 5ti procenty ze všech.
--------

A to mi ještě po dokončení zadání většinou zbyla půlhodina, kdy jsem se snažil pomáhat kolegům. Opět jsem si dokázal, že jsem schopný velmi rychle analyzovat problém a stejně rychle ho i správně a korektně vypracovat.

Závidíte? :)
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
13.01.2012 15:28:33
ježiš ty seš fakt chudák Libíčku. Asi tě nikdo ve škole neměl nikdy rád, nepatřils do party a seš rozmazlenej fracek, protože takhle vyžadovat uznání a utvrzení jak seš "dobrej" může jenom chudák jako ty. Každý normální člověk by to aspoň prezentoval jinak, teda vlastně spíš VůBEC neprezentoval. Ty holku nemáš. A to, co zde uvádíš jako výčet je tvůj vlastní přesvědčený dojem, resp. to, co bys hrozně chtěl, aby bylo a není. Protože to ti nikdo neřekl, neprokázal. Jsou to tvý vlastní kecy. A jen mimochodem - já jsem v oboru psychologie mezi 2% nejlepších studentů s průměrem 1,13. Což soudě dle tvých reakcí na jakékoliv dobře míněné sražení uměle vytvořenýho hřebínku odpálkuješ, protože někde JE lepší než ty.
Smajlík  chacha
15.04.2011 17:31:34
Zjavne mas maly penis ked tu pises taketo kraviny... sa uvedom chlapce a zarad sa do normalneho zivota, toto robit v 20tich nieje vobec normalne, skoncis ako chudak
a nie nezavidim ti, kodim tiez v C, akurat ma to nejak extra nebavi, a dokonca pouzivam aj progtest
Smajlík  prs
12.05.2010 18:13:08
taky jsem si myslel, jak C umim.. pak jsem se zacal podilet na mezinarodnim open source projektu a zjistil jsem, ze umim uplny hovno. z osobni zkusenosti s absolventama informatiky a stmka na felu musim rict, ze vetsina z nich je na tom jeste hur nez ja, prestoze meli velmi na skole slusne vysledky. fuck progtest
Smajlík  Haskell Master
24.04.2010 16:23:28
V skratke:
Zatial si nenarazil na nic tazke, pripada mi to ako ked si citam bloggistov, ktori napisu HelloWorld v nejakom framewroku a uz ho vrele odporucaju
Smajlík  Jodido
22.02.2010 20:40:44
Wossoba: On na to bude mit lidi ;)

K tematu: Nezavidim, ja ti to preju.
 prg
21.02.2010 18:34:32
Ani ne. Fkt.
Co umis jeste? Myslim svarovat hlinik, litat vetronem, mluvit norsky ?
Smajlík  Wossoba
21.02.2010 16:32:43
sophiesxoll : Kritika je jedna věc. Tvrdit, že je ti někoho "líto" je věc jiná.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 16:07:02
Já si to nemyslím, já to vím. Pochybuji, že ti jí je líto. Spíše se odráží určitá závist či nevraživost. Jinak by ti byla spíše ukradená.
libik


Zboznujem ludi, ktori akukolvek kritiku a vyjadrenie nazoru na ich osobu beru ako zavist (: Mozes (ale nemusis (;) mi verit, ze ani jej a naozaj ani Tebe nemam co zavidiet.
 sophiesxoll Žena Kategorie
21.02.2010 15:55:20
nezavidim, sem nepochybne lepsi :)
 Sosarian Muž Kategorie
21.02.2010 15:39:58
Ona, rovnako ako ty, si mysli, ze ma. Mne je jej luto, lebo sa nedokaze sama tesit zo svojich uspechov, potrebuje pochvalu a obdiv od inych, od cudzich a to je smutne no...Aj ked aj mna pochvala potesi, tak si neviem predstavit, ze by som o nu zobrala takto verejne...
sophiesxoll
-----------
Já si to nemyslím, já to vím. Pochybuji, že ti jí je líto. Spíše se odráží určitá závist či nevraživost. Jinak by ti byla spíše ukradená.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 15:28:31
A má ona aspoň důvod ke chválení? Já jich mám desítky, tohle je jedna z nich.
libik


Ona, rovnako ako ty, si mysli, ze ma. Mne je jej luto, lebo sa nedokaze sama tesit zo svojich uspechov, potrebuje pochvalu a obdiv od inych, od cudzich a to je smutne no...Aj ked aj mna pochvala potesi, tak si neviem predstavit, ze by som o nu zobrala takto verejne...
 sophiesxoll Žena Kategorie
21.02.2010 15:18:28
80% akceptuji:-)
 Torres
21.02.2010 15:10:59
Zenový mistr Pi-Tcha : Njn, škoda že už to nemůžeme jakkoli testovat, bych ti to tam klidně hodil...

Jo a jenom u toho progtestu je krutý, že ty nevíš co testuje. On ti jenom napíše uspěl/neuspěl, nic víc. Čili chyby se pak hledají těžko.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 15:07:21
libik: Tak v tom případě mám pořád šanci, že jsem splnil zadání :-) Moje třída (nebo spíš typ) C_Tree má interface kompatibilní s CTree v zadání a výstup dává v požadovaném formátu.
Smajlík  Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 14:56:49
Zenový mistr Pi-Tcha : Nedodržíš zadání, nula bodů, je mi líto :). 45minut je málo, musíš to stihnout za 30, jinak to nestihneš doopravit(většinou, když musíš programovat v tak krátkém časovém úseku, uděláš nějaké chyby, které se pak projeví v extenzivním testu).

Dále - kdybys v jakémkoli tom testu šáhl mimo svojí paměť(někde zapomeneš dát null, přehodíš řádek apod.), nula bodů.

Ale tohle je samozřejmě jeden z těch těžších příkladů, na druhou stranu, i když ty předtím byli o něco lehčí, bylo to naše první setkání s céčkem vůbec(pro většinu). Čili ani tak to nebylo jednoduché.

Ale baví mě tvá schopnost ostatní nasrat:-)
Torres
--------------
Vidíš, další věc, ve které exceluji :). Také jsem dříve zakládal diskuze s názvem, která začínal na Pravda, a pak bylo řečeno něco, co neví všichni, ale já v tom měl pravdu. Taky to lidi dost štvalo.

čímž ses přesunul od chválení sebe sama jako programátora (nezpochybňuji, že jsi jako programátor dobrý, alespoň v kontrastu se mnou) ke chválení sebe sama v obecné rovině.
torres
------------
Ne tak docela, přesunul jsem se pouze ke chválení sebe jako programátora na chválení sebe jako programátora a člověka, který je schopen psát povětšinou gramaticky správně. A když tak čtu články a diskuze na internetu, je můj sloh a gramatika opravdu lepší než u většiny lidí. I když uznávám, že 99procent je přehnané... Srovnejme to na 80% :)
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:50:38
libik: Můžeš říct alespoň ještě nějaké? Porovnání s pár studenty nikoho neohromí, ale jestli máš něco opravdu obdivuhodného, tak sem s tím.
takaka
-----------------
-píšu okolo 400 úhozů za minutu. Tuto rychlost jsem dosáhl za jediný rok s předmětem psaní na stroji.
-mám kolem 10ti OPRAVDOVÝCH přátel, kterým bych pomalu svěřil i vlastní život
-mám krásnou přítelkyni, jsme spolu přes rok, ani jednou jsme se nepohádali
-mám perfektní rodinu
-na účtě se mi pohybuje kolem 40ti tisíc, čili si žiju krásný studentský život
-dokážu snadno navazovat kontakty s cizími lidmi
-jsem takřka non-stop spokojený se svým životem
-mám výborný hudební sluch, dokáži skládat poměrně zajímavé a kvalitní písničky
-studuji, poměrně úspěšně, prestižní VŠ s výborným uplatněním + mě to vážně baví
-dělal jsem brigádu v oboru programování za 170,- na hodinu(pak už ale nebyl čas)
-začíná ze mě být filmový znalec
-mám výborné analytické myšlení, dokáži se na problém dívat z mnoha hledisek a vyvozovat pravdivé důsledky
-mám silnou vůli, velké sebevědomí
-dokáži na lidi působit tak, jak chci abych na ně působil(proto mě dospělí mají docela rádi)
-mám(dle slov mnoha nezávislých osob) obrovské charisma
...
no a mohl bych pokračovat, ale už mě to nebaví :).
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:48:32
"Však jsem psal(i nadpis tomu odpovídá), že jsem výjimečný ve svém oboru. Nikoli - jsem výjimečný, protože umím programovat :)."

To ano, na počátku ses chlubil jen svými úspěchy v programování. O tom ta diskuse taky byla, souhlasím. Pak jsi ale začal tvrdit, že tvůj sloh a gramatika je lepší než 99% toho co kdo napíše na internet, čímž ses přesunul od chválení sebe sama jako programátora (nezpochybňuji, že jsi jako programátor dobrý, alespoň v kontrastu se mnou) ke chválení sebe sama v obecné rovině. A co se týká tvé úrovně gramatiky a stylistiky, tak výjimečný nejsi. Určitě nejsi na vyšší úrovni něž 99% všech přispěvatelů internetu. Prostě tě zadávilo tvoje vlastní nabubřelé ego:-)
Ale baví mě tvá schopnost ostatní nasrat:-)
 Torres
21.02.2010 14:44:36
Sakra, utekl mi řádek:

http://www.pastebin.cz/32520
 Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 14:43:08
libik: Zde je pokus o mé řešení - http://www.pastebin.cz/32519

Z mé strany je to asi fail, protože jsem ne tak docela dodržel zadání :-) Každopádně si troufám tvrdit, že bych to do 45 minut s trochou štěstí taky stihl (za předpokladu, že toto mé řešení je funkčně správně).
 Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 14:33:57
libik: Můžeš říct alespoň ještě nějaké? Porovnání s pár studenty nikoho neohromí, ale jestli máš něco opravdu obdivuhodného, tak sem s tím.
 takaka
21.02.2010 14:30:41
Pripominas mi jednu chudinku od nas, tiez ma taku nutkavu potrebu chvalit sa kazdemu. Kazdopadne tvoja prezentacia seba sameho je mi este odpornejsia, nez ta jej (; A nie, naozaj nezavidim, podla mna nie je co (:
sophiesxoll
------------
A má ona aspoň důvod ke chválení? Já jich mám desítky, tohle je jedna z nich.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:29:40
Pripominas mi jednu chudinku od nas, tiez ma taku nutkavu potrebu chvalit sa kazdemu. Kazdopadne tvoja prezentacia seba sameho je mi este odpornejsia, nez ta jej (; A nie, naozaj nezavidim, podla mna nie je co (:
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
21.02.2010 14:27:50
Komplexy taky ne, uznávám, že jsi v tomto tak 1000x lepší než já. Na druhou stranu nejsi nejlepší ve všem. Život se netočí jen kolem programování.
Torres
--------
Však jsem psal(i nadpis tomu odpovídá), že jsem výjimečný ve svém oboru. Nikoli - jsem výjimečný, protože umím programovat :).
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:25:48
"Ne, to si nemyslím. Pokud si ale někdo začne hledat záminky, které nesouvisí s tématem, aby to mohl dotyčnému "natřít", většinou v tom bývá závist. Někdy taky komplexy, někdy způsob zábavy. Nevím, co konkrétně k tomu vede tebe."

Nezávidím. Programování nerozumím, jde to úplně mimo mě, tady by nějaká závist prostě neměla vůbec cenu:-)
Komplexy taky ne, uznávám, že jsi v tomto tak 1000x lepší než já. Na druhou stranu nejsi nejlepší ve všem. Život se netočí jen kolem programování.
Zábava. To ano:-) Přiznávám, baví mě konfrontovat naše názory.
 Torres
21.02.2010 14:23:59
Alfard : Kdybych měl čas nazbyt, tak už někde pracuji. (teď jenom doučuji programování, je to spíše koníček)

A obavam se, ze Ti potom hodne spadne hrebinek az zjistis, co vsechno neumis.
---------
Já toho neumím spousty, to vím moc dobře :). Ale o tom diskuze nebyla. To, že jsem byl v 5ti procentech nejlepších, nebylo o znalostech či nějakých širších zkušenostech.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:17:08
to, co se programuje ve skole jsou stupidity. Jestli chces zkusit, co umis, ozvi se mi a ja Ti dam opravdovou ulohu z realne praxe. Tam si pak ozkousis, jestli jsi opravdu dobry. To jsou veci se kterymi se setkavaji profesionalni programatori denne. A obavam se, ze Ti potom hodne spadne hrebinek az zjistis, co vsechno neumis. Ono praxe je hodne dulezita a skolske pristupy vetsinou k uspechu moc nevedou. A pokud budes dobry muzes za ten vysledek ziskat i nejaky peniz.
 Alfard Muž59 Kategorie
21.02.2010 14:13:34
"Ne, tohle si nemyslím že platí. Většina lidí, co opravdu uspěla, věřila ve svojí výjimečnost a šla si tvrdě za svým."

Jo, třeba Hitler. Věřil ve svojí výjimečnost a sám pracoval na kultu vlastní osobnosti. Ale takový vzor ti moc nedoporučuji:-)
 Torres
21.02.2010 14:12:13
velebnosti kazdopadne bych ti zmaloval ksich do nepoznani a pred tim by te tvoje programovani nezachranilo
Smajlík  sampion
21.02.2010 14:10:11
To já taky netvrdím, já dělám spousty chyb. Také ale o sobě neprohlašuji to co ty. Víš co ti chybí? Trocha objektivní sebereflexe.
 Torres
21.02.2010 14:10:07
Ti skutečně nejlepší, mistři ve svém oboru, lidé hodni obdivu, jsou většinou také skromní a nijak na sebe neupozorňují, protože to prostě nemají zapotřebí, mluví za ně jejich kvality a činy. To je jako s celebritama - čím menší hvězdička, tím víc je nafoukaná a tím má větší nároky. Zamysli se nad sebou.
Torres
-------------
Ne, tohle si nemyslím že platí. Většina lidí, co opravdu uspěla, věřila ve svojí výjimečnost a šla si tvrdě za svým.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:07:28
Kdo neuzná tvojí "výjimečnost" tak je podle tebe závistivý? To je trošku ubohé tvrzení, nemyslíš?
Torres
-------------
Ne, to si nemyslím. Pokud si ale někdo začne hledat záminky, které nesouvisí s tématem, aby to mohl dotyčnému "natřít", většinou v tom bývá závist. Někdy taky komplexy, někdy způsob zábavy. Nevím, co konkrétně k tomu vede tebe.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 14:07:07
Hele já do tebe nechci nějak jít, je jedině dobře, že jsi šikovný. Akorát nemám rád tohle chlubení - já jsem nejlepší a všichni ostatní jsou pitomci. To dělají lidi co si potřebují něco dokazovat. Ti skutečně nejlepší, mistři ve svém oboru, lidé hodni obdivu, jsou většinou také skromní a nijak na sebe neupozorňují, protože to prostě nemají zapotřebí, mluví za ně jejich kvality a činy. To je jako s celebritama - čím menší hvězdička, tím víc je nafoukaná a tím má větší nároky. Zamysli se nad sebou.
 Torres
21.02.2010 14:05:22
A tvé nabubřelé tvrzení co jsi mi napsal předtím - "přinejmenším je můj sloh a gramatika lepší, než 99% toho, co kdo napíše na internet" - je k smíchu, tomu přece nemůžeš sám věřit.
Torres
----------
Tomu věřím. A jediná chyba v jednom z mých příspěvků nic nedokazuje. Nevěřím tomu, že ty jsi nikdy chybu neudělal.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:45:37
Kdo neuzná tvojí "výjimečnost" tak je podle tebe závistivý? To je trošku ubohé tvrzení, nemyslíš?

"Ty úkoly, co jsme měli, byli spíše o tom, aby člověk uměl v mžiku navrhnout strukturu programu, adekvátní algoritmus a dokázal to implementovat." - špatně

"Ty úkoly, co jsme měli, bylY spíše o tom, aby člověk uměl v mžiku navrhnout strukturu programu, adekvátní algoritmus a dokázal to implementovat." - správně

Už chápeš? Do základního vzdělání každého člověka patří, že ovládá aspoň shodu přísudku s podmětem. Umíš programovat, to je hezké, ale když neumíš základní pravopis, tak působíš, lidově řečeno, jako hotentot.

A tvé nabubřelé tvrzení co jsi mi napsal předtím - "přinejmenším je můj sloh a gramatika lepší, než 99% toho, co kdo napíše na internet" - je k smíchu, tomu přece nemůžeš sám věřit.
 Torres
21.02.2010 13:34:18
Zenový mistr Pi-Tcha : Tak ono napsat aplikaci, která asi funguje není zase tak obtížné. Ale pak doladit to, že někde chybí mezera, na konci odřádkování a tak ti zabere taky pár minut.
A hlavně plno chyb se projeví až při extenzivním vstupu, což ty taky nepoznáš. Prostě jestli to budeš mít za 45 minut hotové a odtestované pouze u sebe, tak nestíháš.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:31:32
libik: Metoda Add už je tam dopsaná? Aha, tak to je teda pěkná nuda... já blbec napsal svou :-/
Smajlík  Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 13:28:47
Torres : Jinak nemyslíš tím doufám dávání -ti- za číslovky, jako třeba 50ti?

To totiž není hrubka, je to jenom definována konvence, přičemž takhle zapisované mi to připadá čitelnější. To nic nemění na tom, že toto pravidlo znám.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:27:06
pex, zenový-mistr :
Tak jsem vám to sem dal přesně tak, jak jsme to viděli my :
http://www.uploaduji.unas.cz/download /skola/PJC/vilimlib@www.progtest.cz%20-% 20ProgTest.htm
(umažte mezery)


Ty ve svém textu nedokážeš najít tu hrubku? Tak to je zlý. Až se naučíš základy gramatiky, pak se chlub svou výjimečností. Očividně to tak horké nebude. Děláš chyby na úrovni žáků základních škol.
Torres
------------
Já po sobě svoje texty nikdy nečtu(pokud to samozřejmě není něco do školy apod.), takže ne, nedokáži najít hrubku a ani ji hledat nebudu. Tolik času nemám. Pravděpodobně bude v příčestí minulém.
Ale malinko začínám pochybovat, jestli je tam vůbec nějaká je a jestli jsi to nepsal jenom kvůli závisti.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:26:14
Samochvála smrdí.
Smajlík  uselessgirl Žena22 Kategorie
21.02.2010 13:19:48
Ty ve svém textu nedokážeš najít tu hrubku? Tak to je zlý. Až se naučíš základy gramatiky, pak se chlub svou výjimečností. Očividně to tak horké nebude. Děláš chyby na úrovni žáků základních škol.
 Torres
21.02.2010 13:17:59
libik: Tak tohle si schválně zkusím :-)
Smajlík  Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 13:15:32
pex : Tak to máme pouze jiné chápání slova výjimečný. Člověk, který je 1 z 10 000, si zaslouží už trochu více superlativů. (už jenom, že takových lidí je pak celé naší republice pouze 1000). O vyšších číslech ani nemluvě.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:15:13
libik: hoď to na pastebin nebo se na to nemíním ani koukat, pak to možná zkusím napsat a uvidíme
 pex
21.02.2010 13:10:35
>> Ne, máte mi závidět, že jsem ve svém oboru výjimečný. Průměrný nejsem, dle všech možných i nemožných faktorů.
Ohledne VŠ - říkal jsi, že průměrný vysokoškolák je bída. Takový názor většinu pochází od lidí, co VŠ nemají, nebo studovali nějaký zbytečný obor. Lidé z prestižních VŠ se ti obvykle nemyslí.

Ne, já ti teda nemám co závidět a většina lidí taky nemusí. Průměrný možná nejsi, ale to z tebe nedělá výjimečného. Být lepší než lůza neznamená výjimečný. Být lepší než elita znamená výjimečný. Já na FEL znám opravdu výjimečné lidi, ale ty na to nevypadáš.

K progtestu bych chtěl jenom poznamenat, že jsem do něj odevzdával úlohy z OSY (což je řádově někde jinde než PJC - psaní memory manageru, mutlithreading pomocí posixových vláken) a soutěžili jsme mezi sebou kdo odevzdá na první pokus za plný počet.

A to o sobě musím říct, že já výjimečný nejsem, na FEL jsem potkal tři skutečně výjimečné lidi.

Sorry, ty výjimečný nejsi. Ikdyby jsi byl v horních 5%, to není výjimečnost, možná jsi nadprůměrný. Výjimeční lidé jsou 1 z 10 000, ze 100 000, z 1 000 000, možná spíš víc. Výjimečný je člověk, co dokáže napsat IDE jammer, odhaduje se tak, že v současnosti je to schopné napsat tak 10 lidí na planetě.
 pex
21.02.2010 13:09:17
"Ty úkoly, co jsme měli, byli spíše o tom, aby člověk uměl v mžiku navrhnout strukturu programu, adekvátní algoritmus a dokázal to implementovat."

Hledej šmudlo...
Torres
--------
Co ti mám najít?
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:03:35
přetíženýKonstruktor : Klidně. Tak třeba tohle je jedna ze dvou úloh, co se zadávali. Dohromady na ně máš hodinu a půl, čili na tuhle konkrétní máš cca 45 minut se vším všudy(přečtením, napsáním, testováním, odevzdáním...) :

Uvažujme třídu CTree, která reprezentuje 10-ární stromy. Úkolem je rošířit takovou třídu o přetížený operátor << pro výstup do standardního výstupního proudu a operátor <=, který provede test na podstrom pro dvě instance CTree.

Třída CTree má rozhraní podle deklarace níže. Do tohoto rozhraní je potřeba doplnit metody - přetížené operátory <= a <<:

Operátor << provede zobrazení instance do zadaného výstupního proudu. Strom bude do proudu zobrazen v prefixovém zápisu, tedy nejprve se zobrazí uzel rodičovský a potom se rekurzivně zobrazí uzly synovské. Každý uzel je zobrazen na jedné řádce. Odsazení na řádce odpovídá hloubce zanoření - počet mezer je roven hloubce zanoření, kořen má zanoření rovné nule. Každá řádka zobrazení je ukončena odřádkováním (endl). Pokud je strom prázdný (obsahuje 0 uzlů), pak je výstup rovněž prázdný (žádná řádka, žádné odřádkování).
Operátor <= provede porovnání dvou instancí stromů. Operátor vrací true, pokud jsou porovnávané stromy shodné nebo pokud je strom na levé straně podstromem stomu na pravé straně (tj. pokud strom vlevo vznikl odříznutím některých větví stromu vpravo). V opačném případě operátor vrací false.
Členská proměnná m_Root obsahuje ukazatel na kořen uloženého stromu. Pokud je strom prázdný (má 0 uzlů), obsahuje NULL.
Metoda Add, jejíž implementace je dodána, slouží pro snadné vytváření uzlů ve stomu pro testování. Metodu lze použít pro přidání uzlu nebo nastavení hodnoty uložené v uzlu. Metoda má dva parametry - celé číslo (bude uloženo v uzlu) a cestu k vytvářenému/modifikovanému listu. Cesta je zadaná jako řetězec znaků 0 až 9, kde každý znak udává číslo syna v daném uzlu:
Add ( 10, "" ) vytvoří/nastaví hodnotu v kořeni na 10.
Add ( 20, "0" ) vytvoří/nastaví hodnotu v prvém potomkovi kořene na 20.
Add ( 30, "5" ) vytvoří/nastaví hodnotu v šestém potomkovi kořene na 30.
Add ( 40, "03" ) sestoupí do prvního potomka kořene a v tomto potomkovi vytvoří/nastaví hodnotu v jeho čtvrtém potomkovi na 40.
Odevzdávejte soubor, který obsahuje pouze implementovanou třídu CTree a případné podpůrné deklarace. Třída musí splňovat rozhraní podle ukázky - pokud Vámi odevzdané řešení nebude obsahovat popsané rozhraní, dojde k chybě při kompilaci. Do třídy si ale můžete doplnit další metody (veřejné nebo i privátní) a členské proměnné. Odevzdávaný soubor musí obsahovat jak deklaraci třídy (popis rozhraní) tak i definice přetížených operátorů. Zachovejte rovněž deklaraci i definici metodt Add. Pokud nepřidáte členské proměnné (zde nejsou potřeba), nemusíte se zabývat implementací, konstruktoru, destruktoru a operátoru=. Tyto jsou v testovacím prostředí doplněné. Je jedno, zda jsou metody implementované inline nebo odděl
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:00:32
cescvsev : Pozor, pozor. Dnešní úroveň VŠ je způsobena tím, že vzniká plno zbytečných fakult a nových škol, z prostého důvodu - je to dobrý byznys. Čili v průměru úroveň VŠ klesá.
To ale nic nemění na tom, že školy jako VUT, ČVUT, Karlovka si svojí úroveň zachovávají, ba možná ji ještě zvyšují(ČVUT byla nějaká 392. druhá nejlepší univerzita na světě. A abych citoval z oficiálních zdrojů : "Zároveň byl zveřejněn tento žebříček pouze pro technologické univerzity a zde ČVUT zabodovalo dokonce na 171. místě, což je zlepšení o více než 50 míst oproti loňskému roku."

Pořád házíš penězi, prestiží a výjimečností, na tom se pozná, že vůbec nechápeš, o čem by měla výjimečnost v oboru být.
----------------
To jsou samozřejmě pouze ukazatele, důsledky výjimečnosti, nikoli příčiny. To chápu. Nicméně kdybych začal podnikat a měl zaměstnat programátory, měl bych docela strach zaměstnat někoho bez VŠ se zaměřením na informatiku. Když člověk vidí, v kolika ohledech jsou potřebné jisté zkušenosti a znalosti + k tomu nějaký rozhled...
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 13:00:28
"Ty úkoly, co jsme měli, byli spíše o tom, aby člověk uměl v mžiku navrhnout strukturu programu, adekvátní algoritmus a dokázal to implementovat."

Hledej šmudlo...
 Torres
21.02.2010 12:57:45
libik: aha, toho odkazu jsem si nevšiml, to je OI
například: A4M33PAL (to je ten PAL, co jsem zmiňoval a co jsi ho nenašel), prerekvizita je TJGKA, což odpovídá PJP
A4M35KO, A4M35OSP - nevím jestli je to v prerekvizitách, ale OSY se na to hodí, na KO z hlediska paraelizace, na OSP z hledicka programování v C
 pex
21.02.2010 12:54:06
Ale piču vyjímečný, až dokážeš napsat něco jako neuronovou síť nebo emulátor, pak ti to možná i uvěřím:))
Apropos, pochlubíš se zadáním cvičení?:)
Smajlík  přetíženýKonstruktor
21.02.2010 12:47:43
libik: A jak se ten obor jmenuje? Namachrovanej student VŠ? Ty neznáš svůj obor, tak se můžeš rovnat pouze s lidma tady a ve škole. Bída to opravdu je a ty jsi toho důkazem, mezi spolužáky jsem měl plno lidí jako ty. Pořád házíš penězi, prestiží a výjimečností, na tom se pozná, že vůbec nechápeš, o čem by měla výjimečnost v oboru být. Neberu ti, že jsi studentem VŠ a patříš k nejlepším, ale to s dnešní úrovní VŠ není vůbec problém, proto bys měl mít více pokory a trochu se dívat v reálným světě na podmínky a požadavky.
 cescvsev
21.02.2010 12:42:56
no, jako zaklad je to dobry ... ale namyslenyho kokota bych stejne asi nezamestnal....
vbcvbcvb
--------
Myslíš, že bych se zaměstnavateli prezentoval jako namyšlený kokot?
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 12:41:47
Hlavně že umíš základy českého pravopisu, ty inteligente...
Torres
---------------
Většinou dodržuji, narozdíl od většiny ostatních lidí, i správnou interpunkci... Přinejmenším je můj sloh a gramatika lepší, než 99% toho, co kdo napíše na internet. Co tě tak strašlivě zarazilo, mohu-li se zeptat? Rád se poučím.
Jinak - to, že jsem výjimečný ve svém oboru(což jsem), není nijak ovlivněno mými ostatními znalostmi. Kdyby tě nezaslepovala závist, nenapsal by jsi takový příspěvek.

A co bychom ti měli závidět? Tvoji neznalost reálný situace? Honíš si tu ego u lidí, kteří většinou nikdy nic nedokážou a myslíš, že když si v reálným světě průměrnej, že jim to natřeš? Nic o znalostech a mejch školách sem neříkal, tak nevím, co to sem pleteš. Nemáš prostě vůbec přehled a nedochází ti, že nijak výjimečnej nejsi. Že si vyděláváš při škole, neznamená, že jsi kvalitní, protože můžeš mít jen štěstí na zaměstnavatele.
cescvsev
--------
Ne, máte mi závidět, že jsem ve svém oboru výjimečný. Průměrný nejsem, dle všech možných i nemožných faktorů.
Ohledne VŠ - říkal jsi, že průměrný vysokoškolák je bída. Takový názor většinu pochází od lidí, co VŠ nemají, nebo studovali nějaký zbytečný obor. Lidé z prestižních VŠ se ti obvykle nemyslí.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 12:34:37
no, jako zaklad je to dobry ... ale namyslenyho kokota bych stejne asi nezamestnal....
 vbcvbcvb
21.02.2010 12:32:50
A co bychom ti měli závidět? Tvoji neznalost reálný situace? Honíš si tu ego u lidí, kteří většinou nikdy nic nedokážou a myslíš, že když si v reálným světě průměrnej, že jim to natřeš? Nic o znalostech a mejch školách sem neříkal, tak nevím, co to sem pleteš. Nemáš prostě vůbec přehled a nedochází ti, že nijak výjimečnej nejsi. Že si vyděláváš při škole, neznamená, že jsi kvalitní, protože můžeš mít jen štěstí na zaměstnavatele.
 cescvsev
21.02.2010 12:32:38
Hlavně že umíš základy českého pravopisu, ty inteligente...
Smajlík  Torres
21.02.2010 12:30:18
pex : Vždyť jsem ti dal odkaz
http://www.fel.cvut.cz/education/ bk/pruchody/pr16297404.html

Otevřená informatika->softwarové inženýrství
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 12:26:46
A na jaký obor ses díval?

OSY jsou prerekvizita pro pro PAR (PAR je poviný na všech oborech EaI) a pro DSV (různě povinné na různých oborech EaI)
PJP jsou prerekvizita pro JPR, TPR, TAL (různě povinné na různých oborech EaI)
 pex
21.02.2010 12:24:01
Tím samozřejným základem jsem myslela být v C/C++ na špičce ročníku, když už máš praxi (kdysi jsi něco takového myslím psal, nebo si to blbě pamatuju?) a chceš se tím jednou úspěšně živit.
vancr
------------
Tak konrkétně v C/C++ jsem neměl praxi vůbec žádnou, na rozdíl od mnohých. Co se týká programování, tak bych řekl(dle spolužáků co znám), že nejméně polovina(ale myslím si že více) studentů programovala už dříve + jsme ve třetím semestru, programovat se učí všichni od prvního.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 12:17:09
libik:
Hm, já to asi napsala blbě.
Tím samozřejným základem jsem myslela být v C/C++ na špičce ročníku, když už máš praxi (kdysi jsi něco takového myslím psal, nebo si to blbě pamatuju?) a chceš se tím jednou úspěšně živit.
 vancr Žena Kategorie
21.02.2010 12:06:33
pex : Já se nechlubím, že jsem zvládnul C++, já se chlubím, že jsem byl v nejlepších 5ti procentech(jak jsem psal - že jsem měl Ačko je snad samozřejmost a není to předmětem této diskuze).

Ohledně najití předmětů - díval jsem se na stránku FITu a jejich průchod plánem, kromě OSY - nic. Pak jsem si dal v KOSu najít všechny možné předměty, dal tam hledat ty zkratky - nic. Poté jsem zkusil u PJP vyhledávání v rámci fel.cvut.cz
Nic.

Tak jsem to dál neřešil.

Každopádně PJP, OSY (a TIN) jsou doporučené předměty, pokud chceš pokračovat na magisterském studiu, takže bys měl mít aspoň ponětí o jejich existenci, pokud tvrdíš, že už máš většinu věcí s bakalářském studiu splněnu.
pex
---------------------
Ano, jsou to DOPORUČENÉ předměty, nicméně stačí se podívat na magisterské studium, abych zjistil, že OSY fakt nevyužiju. PJP možná, ale taky to nevypadá. TIN jsem si samozřejmě vzal. Dalšími předměty se budu zabývat až příští semestr, místo pro realizaci tam bude.
http://www.fel.cvut.cz/education/ bk/pruchody/pr16297404.html

No, jestli neumíš najít předměty, co se učí na tvojí škole, tak asi moc vyjímečný nebudeš...
pex
--------------
Já jsem netvrdil, že jsem výjimečný ve všem(i když je pravda, že v mnoha a mnoha oblastech ano), já to tvrdil o programování + doložil. Nesmíš se nechat užírat závistí, zatemňuje ti to pohled na svět.

jo jo, to znám.. také pak musíš onanovat před zrcadlem pro ukojení svojí dokonalosti?
Mě třeba za 3 semestry nedokázali vyhodit ani od jedný zkoušky, či zápočtovýho testu. A to už je co říct s přihlédnutím k okolnosti, že i daleko větší kádři byli aspoň na Fyzice vylitý, když už nic
Jizah
--------------
Ne, to nemusím, onanuji radši u porna. Mám to podobné, akorát tedy jsem si minulý semestr zkazil reputaci tím, že jsem neudělal matematickou logiku v prvním termínu, ale až v druhém. Nicméně prvák jsem strávil na antidepresivech kvůli trávě, což výsledky dost ovlivnilo. Málokdo by to zvládnul, ale já jsem to dokázal.

A kolika jazyky mluvíš ? To, jestli jsi takhle vyjímečný se ukáže, až nastoupíš do práce. I s takovýhlema úspěchama můžeš skončit jako pako, které nemůže sehnat práci. Jinak si najdi babu co tě bude obdivovat. Tvoje nutkání chlubit se cizím lidem pomine.
Aladin
-----------------
Jedním. Nicméně s prací nemám problémy, už jsem jednu chvíli dělal jako PHP + MySQL developer za 170,- na hodinu. Přítelkyni mám, jsme spolu přes rok, ještě jsme neměli ani jednu hádku a je nám spolu krásně. A mé nutkání chlubit se cizím lidem nepomine.

A)To je fajn, ale... hmm... není to spíš samozřejmý základ?
B)A ještě dotaz: proč máš vlastně potřebu se takhle sám chválit?
vancr
------------------
A)Být v 5ti procentech je samozřejmý základ? To asi těžko, když 95procent v tom základu není.
B)Baví mě to. Z více důvodů.

Škoda, že tu nejsou ti ostatní z prvních pěti procent. Pročpak asi?
Aldebaran
-----------
Nechodí na zpovědnici?

Nezávidím. Ba naopak - myslím, že v C/C++ jsem l
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 11:54:43
a komu to tu cpeš ? lol
Smajlík  Zvrhlíček Muž23 Kategorie
21.02.2010 11:39:25
A přes to všechno dokážeš být strašně nezajímavej a respekt nevyvolávající.
Smajlík  Lord Byron 86 MužKategorie
21.02.2010 11:37:07
Alejo seš dobrej.

rozum do kapsy: muhehe
 vesničan Muž22 Kategorie
21.02.2010 11:22:03
Problém se sebevědomím?
 Metsä Muž Kategorie
21.02.2010 11:04:56
Jsi zázračné dítě, o tom tady nikdo nepochybuje.
Když se naučíš dodržovat osobní hygienu tak se možná podíváš i za hranice ČR.
Smajlík  rozum do kapsy
21.02.2010 10:54:31
Nezávidím. Ba naopak - myslím, že v C/C++ jsem lepší než ty :-)
Smajlík  Zenový mistr Pi-Tcha MužKategorie
21.02.2010 10:41:42
Programovat se naučí téměř každej, kdo se tomu dlouho věnuje. Jestli máš už nějakou praxi, tak bych si moc nefandil, protože ti ostatní to tak mít nemuseli. Rozhodně ale chápu, že v tvým věku to vypadá zajímavě. Dobrá práce a hodně peněz, připadáš si jako král. Tak trochu si tu léčíš nějaký komplexy, když tohle musíš dávat do vlastní zpovědi, co? Závidět na tom není co, protože si jen lepší jak průměrný vysoškolák, takže pořád bída.
 cescvsev
21.02.2010 10:32:04
Škoda, že tu nejsou ti ostatní z prvních pěti procent. Pročpak asi?
Smajlík  Aldebaran
21.02.2010 10:31:36
To je fajn, ale... hmm... není to spíš samozřejmý základ?
A ještě dotaz: proč máš vlastně potřebu se takhle sám chválit?

Sorry za nepříjemné dotazy, a samozřejmě gratulace. :-)
 vancr Žena Kategorie
21.02.2010 10:29:47
tak trochu jo...

já měl zápočet z toho předmětu zadara....

a samozřejmě mám patřičné mezery:)
 poi
21.02.2010 10:29:39
nezávidím, ale gratuluju... :)
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
21.02.2010 10:26:12
Nezávidím. Taky chci být jednou špička ve svým oboru. Jenže abych se na špičce udržel, rozhodně bych se tím neměl chlubit, jinak mě zavřou.
 destabil Muž Kategorie
21.02.2010 10:17:04
A kolika jazyky mluvíš ? To, jestli jsi takhle vyjímečný se ukáže, až nastoupíš do práce. I s takovýhlema úspěchama můžeš skončit jako pako, které nemůže sehnat práci. Jinak si najdi babu co tě bude obdivovat. Tvoje nutkání chlubit se cizím lidem pomine.
Smajlík  Aladin
21.02.2010 10:11:30
jo jo, to znám.. také pak musíš onanovat před zrcadlem pro ukojení svojí dokonalosti?
Mě třeba za 3 semestry nedokázali vyhodit ani od jedný zkoušky, či zápočtovýho testu. A to už je co říct s přihlédnutím k okolnosti, že i daleko větší kádři byli aspoň na Fyzice vylitý, když už nic
Smajlík  Jizah Muž32 Kategorie
21.02.2010 06:25:02
Jen se pochval, když to nikdo jiný asi neudělá.
 Dalek Muž99 Kategorie
21.02.2010 06:19:46
Co bys dělal, kdyby tě někdo nepochválil. Chudáčku.
 Baron5858 Muž29 Kategorie
21.02.2010 06:03:14
Za 30 let bude umět programovat dítě v 7 letech a zvládne mnohem složitější věci o jakých se ti ani nesní.
Smajlík  Bha Muž59 Kategorie
21.02.2010 05:10:56
Každopádně je zarážející, že se chlubíš tím, že jsi tak dobře splnil nejjednodušší céčkový předmět, co se na škole učí.
 pex
21.02.2010 05:04:48
Každopádně PJP, OSY (a TIN) jsou doporučené předměty, pokud chceš pokračovat na magisterském studiu, takže bys měl mít aspoň ponětí o jejich existenci, pokud tvrdíš, že už máš většinu věcí s bakalářském studiu splněnu.
 pex
21.02.2010 04:58:38
Každopádně se všechny ty předměty učí na FEL a učí nebo budou učit na FIT.
 pex
21.02.2010 04:55:32
No, jestli neumíš najít předměty, co se učí na tvojí škole, tak asi moc vyjímečný nebudeš...

http://service.felk.cvut.c z/courses/X36OSY/
http://service.felk.c vut.cz/courses/X36PAR/
http://service.f elk.cvut.cz/courses/X36PJP/

http://ww w.feld.cvut.cz/education/bk/predmety/11/ 47/p11473804.html
http://www.feld.cvut cz/education/bk/predmety/12/58/p12581604 .html
http://www.feld.cvut.cz/education /bk/predmety/11/60/p11607404.html
http: //www.feld.cvut.cz/education/bk/predmety /11/47/p11473604.html

Pro tvoji informaci, na FIT jsou předměty prakticky úplně stejné jako na FEL, jenom mají předponu BI- namísto X(katedra) a Y(katedra) a A4M(katedra).
 pex
21.02.2010 04:54:59
nezavidim divne co?
 matalista969 Muž24 Kategorie
21.02.2010 04:41:21
Nezávidím, gratuluji a své nadání rozvíjej. Jen dej pozor, abys tak činil, pokud možno, komplexně, aby se z Tebe nestal "fachdebil".
Smajlík  starý pes
21.02.2010 04:00:37
pex : Tak ani FIT to podle kódů předmětů není... Tož to už vůbec nevím o čem mluvíš.

Každopádně já už jsem takřka všechny povinné předměty splnil a až dokončím tenhle semestr, nebude povinné, kromě asi dvou nebo tří předmětů, nic.
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 03:57:58
pex : Já nejsem na FITu. Ale studuji takřka to samé v bledě modrém(FEL-STM, učitele co učí nás přešli na FIT, máte plno stejných předmětů se stejnýma písemkama, učitelama i bodováním).
 libik Muž32 Kategorie
21.02.2010 03:52:36
Trochu namyšlený blbeček, ne?

Uvidíme až budeš mít za sebou OSY, PJP, PAL, PAR, atd...
 pex
21.02.2010 03:40:53
Jseš dobrej, ale nezávidím.
 OutsideLife Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk