Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.438102, vloženo 15.02.2010 00:17:03 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Facebook trochu objektivně
Zdravím,
jelikož se nadávání na facebook stává trapnou pózou a již jsem mnohokrát psal prakticky to samé, shrnu to všechno v diskuzi i čistě z toho hlediska, abych na tuto stránku mohl odkazovat, popřípadně z ní kopírovat.

Na začátek zkusím trochu vynadat na fotky v podobném stylu, jako se nadává na facebook, možná se v tom najdete vy nebo některé a pochopíte to, co se vám budu snažit sdělit.

Fotky jsou úplně k ničemu. Každej blbec má dneska foťák a předhání se v tom, kolik udělá fotek, přičemž většina z těch fotek jsou o ničem. Osobně nežiju v nějaké virtuální-fotkové realitě, ale preferuji přátele v životě, tak proč bych si je měl fotit? Protože jsem povrchní? A abych nezapomněl, hlavní účel fotek je v tom, aby tajné služby mohly nenápadně zaznamenat co nejvíce informace o nás samotných a pak je zneužívat!(trocha klasické konspirační teorie na závěr neuškodí).

Čili logika -> lidi to používají na blbosti, takže to musí být blbost, je blbost. Viz. příklad s fotkami. Tento názor zastává většina (aktivních) odpůrců facebooku. Ti rozumnější (obvykle pasivní) mívají i duchaplnější názory.

No a abych nehovořil pouze obecně uvedu pár jasných výhod :

1)Sdílení fotek a videí, jednoduše lze nastavit KOMU se fotky a videa ukazují(ať jednotlivcům či skupinám)
2)Kontakt na lidi. Často po letech nemáte kontakt na spolužáky ze základky, střední apod. Čísla na mobil se mění, udržovat aktivní je budete sotva, stejně tak si někde udržovat seznam emailů je věc, kterou byste se museli zabývat navíc. Facebook vám to sdruží do jednoho. Například už nejsou potřeba stránky typu spoluzaci.cz, protože máte vše pod jednou střechou.
3)Facebook má obrovské množství lidí. Ano, toto je výhoda, i když tvrdohlaví zastánci alternatismu, onanující v prostředí praktické nepoužitelnosti, tuto skutečnost nikdy nepřipustí(tato věta sice nebyla zrovna objektivní, ale zato se mi hrozně líbila).
4)Organizování nějakých větších akcí. Uvedu příklad - dělal jsem sraz se základkou, vytvořil jsem tedy událost, pozval do ní příslušné lidi. Termín na uskutečnění nebyl úplně předem dán, bylo dáno rozmezí. Jelikož jsme všichni mohli reagovat na sebe navzájem a každý viděl co kdo napsal, byl vyjednán termín, který byl ideální pro co nejvíce lidí. Tuto praktiku domlouváním přes mobil nebo email uděláte sotva(maximálně stanovíte rozmezí, necháte si poslat od pozvaných jejich preference a rozhodnete za ně).
5)Pár zajímavých aplikací. Proč se registrovat bůhvíkde, když to samé máte na facebooku a registraci vlastně už máte? Já osobně si např. čas od času zahraju poker. Mám nastřádané svoje virtuální peníze, o které svádím boj, když mám náladu a nikdo dostupný v reálném světě zrovna není.
6)Zájmové skupiny - pokud někoho něco zajímá, může se přidat do zájmových skupin. Je na něm, zda bude příspěvky číst, povídat si o tom, či se s těmito lidmi setkávat v reálu.

Určitě by se toho dalo najít více. Ne každý musí využít všechno, každého zajímá něco jiného(já osobně jsem pouze ve fanklubu pana Palačinky). Na facebooku je hodně uživatelů, kteří ho používají jinak než čistě prakticky. To je prostě skutečnost a nijak nemění samotnou funkčnost či užitečnost tohoto nástroje(tato (ne)logika je popsána výše). Ano, naleznete zde plno dementních aplikací a ještě více dementních statusů, které se na vás hrnou ze všech stran...
Máte snad povinnost tyto statusy číst? Máte povinnost tyto aplikace používat? Nebo se podíváte na facebook ob dva dny, podívate se, jestli se něco nekoná nebo vám někdo nenapsal, a více to neřešíte?
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.02.2010 23:58:10
trotro: Pointa není v tom, že by tam mělo být rovnítko. Fotky mají s fb společných několik vlastností (používá je skoro každý atd.., viz ten text) a na základě těhle vlastností lidé fb odsuzují. U tohohle textu by si člověk měl všimnout, že když jsou ty argumenty nesmyslné k odsouzení fotek, tak jsou stejně nesmyslné k odsouzení facebooku. Je to paralela.
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
16.02.2010 17:32:53
libik: aby tvůj příklad byl relevantní, muselo by platit facebook = fotky. tak tomu však není, fotky jsou jen jedna z mnoha částí facebooku. výměnou klíčovýho slova v kontextu se dostáváš k úplně jinýmu sdělení, ne k názornému příkladu.

Metsä: tady se furt řeší stejný věci dokolečka, to nevadí :-)
 trotro Žena Kategorie
15.02.2010 19:51:02
ma pritelkine drahoslava stranku zalozila mi na faceboku!!!
www.bit.ly/a2fS7d
Smajlík  pekelnicezkostela Žena34 Kategorie
15.02.2010 19:05:14
konečně někdo rozumnej! přesně tak, má to velký výhody! nikdo neříká sedět u toho hodiny, prostě zapnout, podívat se jestli je něco novýho, něco někomu napsat a tak a po pár minutách to zase vypnout! jestli se bojíte soukromí, tak si profil uzamkněte a do přátel si dávejte jen ty, který chcete a na ostatní se vykašlete
 slepejš Duncan Muž27 Kategorie
15.02.2010 18:24:48
Před 3 dny jsem si založil profil na Facebooku. Teď mám chuť ho zrušit. Uživatelský prostředí je shit. Navíc nelze browsovat mezi uživateli. Shit, shit, shit. Zkurvenej facebook.
 reallife
15.02.2010 17:29:53
Nedívejte se tam, je to past!
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
15.02.2010 16:54:10
trotro + libik: Ale jinak přesně tohle psala Fialová Kráva :)

Mrkněte do jejích diskuzí ;-)
 Metsä Muž Kategorie
15.02.2010 16:46:52
trotro : To jsem napsal já, jako reakci na dezinformace o facebooku. Jak tu byla nějaká diskuze o tomto tématu, jel jsem podle negativních příspěvků a přesně podle logiky, kterou dotyční obviňovali facebook jsem to samé udělal o fotkách.

Z prostého důvodu - většina lidí mnoho věcí pochopí na názorném příkladu. Když jim to člověk ukáže na něčem přijatelném(jako jsou fotky a focení), často pak pochopí, co je na dané logice nelogického.
 libik Muž32 Kategorie
15.02.2010 16:44:37
libik: ehm, a kdo to napsal?
 trotro Žena Kategorie
15.02.2010 16:42:02
trotro : Nemáš pravdu. Toto je klasická dezinformace : Fotky jsou úplně k ničemu. Každej blbec má dneska foťák a předhání se v tom, kolik udělá fotek, přičemž většina z těch fotek jsou o ničem. Osobně nežiju v nějaké virtuální-fotkové realitě, ale preferuji přátele v životě, tak proč bych si je měl fotit? Protože jsem povrchní? A abych nezapomněl, hlavní účel fotek je v tom, aby tajné služby mohly nenápadně zaznamenat co nejvíce informace o nás samotných a pak je zneužívat!
 libik Muž32 Kategorie
15.02.2010 16:35:18
libik: jasný, to zveřejni. rozdílný emoce vůči něčemu ale s dezinformacemi nemají nic společnýho, dávaš to diskuze jíž sám nejsi otevřen
(což nejsi jediný LOL)
Smajlík  trotro Žena Kategorie
15.02.2010 16:26:07
Rajska:
Viz ziz, nikdy se tam nepodívám, protože když se rozhlédnu kolem sebe, mají tam profil zásadně ti nejstádnější tupci. A co dělala nějaká Mařena dneska dopoledne je mi úplně jedno včetně toho jak vypadá.
----
Je na tobě, k čemu budeš facebook používat. O žádné Mařeně si nic číst nemusíš podku nechceš. Není ani nic špatného na tom si nezaložit profil.
Jenže většina lidí(a částečně i ty) říkají : Facebook je špatný proto, jelikož ho někdo používá tak, jak se mi to nelíbí. A to je blbost.

Metsa:
Ad skupiny
omg na co jsou tam ty skupiny? Sice některý mají stovky až tisíce členů a velmi rychle se tam přidávají další a další, ale nic se tam neděje. Když kliknu na diskuze tak \"žádné diskuze nebyly založeny\" a nebo je tam jedna a má 6 nebo 7 reakcí. Zbytečná funkce, zrušit :-D
-------------
Z první ruky nevím, jelikož skupiny nepoužívám. Ale slyšel jsem už od pár lidí, že přes ně dokázali najít spřízněné duše.

ad aplikace
-----
Tak aplikace jsou tvořeny lidmi. Opět neplatí, že 90% "špatných" aplikací dělá 10% aplikací horšími. Já je ovšem kromě pokeru na nic nepoužívám :).

trotro:
prosimtě, facebook je tvůj bratr že tě tak irituje, že mu někdo nadává?
-------------
Ne, na internetu mě irituje málokdo a máloco(stejně jako mi máloco nebo málokdo na internetu udělá radost). Ale pokud se linou z určitého směru dezinformace, rád zveřejněním svůj názor. Proto je to v kategorii Diskuze.
 libik Muž32 Kategorie
15.02.2010 15:53:20
mně na celym fenoménu FB asi nejvíc baví, kolik úsilí vynakládaj jeho odpůrci, aby sdělili celýmu světu, že FB je blbost pro tupý stádní ovce :D
když už chcete bejt drsný nonkonformisti, tak si aspoň najděte trochu míň snadnej cíl, ne? tohle je jak nenávidět Lady Gagu - taky to jde tak ostudně jednoduše, že vůbec nechápu, jak se tím můžete chlubit...
Smajlík  koala
15.02.2010 15:52:38
strawberry muffin: Smysluplně ztrávený je čas, který strávíš mimo pc (facebook), podle koho? Tebe?

Aha a komu to tady cpeš?
 Metsä Muž Kategorie
15.02.2010 15:48:57
Taky si dovolím trochu objektivně zhodnotit facebook :-)

Musím říct, že je opravdu hamba ta velikost, na kterou se fotky zmenší, už z toho důvodu, že server byl primárně určen na rychlé sdílení fotek.

Ad skupiny
omg na co jsou tam ty skupiny? Sice některý mají stovky až tisíce členů a velmi rychle se tam přidávají další a další, ale nic se tam neděje. Když kliknu na diskuze tak \"žádné diskuze nebyly založeny\" a nebo je tam jedna a má 6 nebo 7 reakcí. Zbytečná funkce, zrušit :-D

ad aplikace
V aplikacích vidím opravdu velmi velký potenciál, který by se dal využít skoro jako addony ve firefoxu. Třeba že by si celej profil takový uživatel přetvořil k obrazu svému, dal by si tam rss čtečku a mohl by od tam sosat novinky ze svých oblíbených webů, hodit si tam mail. Bohužel 90% aplikací umožňuje jenom posílání virtuální piv a podobný hovadiny a nebo se jedná o různý hry. A když už se najde dobrá aplikace (našel jsem třeba manager skupin, že kliknu na kouzelné tlačítko a zobrazí se mi PŘEHLEDNÝ seznam skupin, ke kterým jsem se přidal), tak většinou nefunguje a nebo nefunguje jak má a pod.

ad zeď
ve zdi bych taky viděl velkej potenciál, ala twitter a další :) Bohužel, hodně příspěvků se tam prostě ztratí, když se tam vypisuje každá činnost, jakože to tam hodí řádek, když si někoho dám do přátel, hodíš to řídek, když se přidám ke skupině. Nevím jak dnes, nebyl jsem tam v poslední době, ale posledně to nešlo vypnout a zeď tak ztrácí svůj smysl.
Ach jo, škoda škoda

hodnocení...?

4/10 ;-)
 Metsä Muž Kategorie
15.02.2010 15:40:33
2J2 - nepřidám si tam nikoho, protože tam nepůjdu. A přiznávám, že o objektivnosti nemůže být v mém případě řeč, protože FB na mně funguje jak rudý hadr na býka, omlouvám se.
 rajska Žena39 Kategorie
15.02.2010 15:38:06
rajska-Viz ziz, nikdy se tam nepodívám, protože když se rozhlédnu kolem sebe, mají tam profil zásadně ti nejstádnější tupci. A co dělala nějaká Mařena dneska dopoledne je mi úplně jedno včetně toho jak vypadá.

Nějaká Mařena...tak samozřejmě, pokud si tam přidáš lidi, které ani neznáš, tak není divu, že tě FB obtěžuje:-P
 2J2 Žena27 Kategorie
15.02.2010 12:37:21
prosimtě, facebook je tvůj bratr že tě tak irituje, že mu někdo nadává?

ano, je to jen nástroj. má to své výhody a nevýhody. pro někoho víc převažují výhody. někoho už iritují nevýhody, které tam nesporně jsou, a tak to vyjádří. není to ale útok proti uživatelům, je to útok proti nástroji, kterému to může být jedno, protože všichni až na pár fanatiků se snad shodnou na tom, že je neživý.

FACEBOOK SUCKS!
Smajlík  trotro Žena Kategorie
15.02.2010 12:30:01
Viz ziz, nikdy se tam nepodívám, protože když se rozhlédnu kolem sebe, mají tam profil zásadně ti nejstádnější tupci. A co dělala nějaká Mařena dneska dopoledne je mi úplně jedno včetně toho jak vypadá.
 rajska Žena39 Kategorie
15.02.2010 11:39:03
Kdyby Facebook existoval ve 30. letech, tak by Hitler jedním kliknutím zjistil, koho všechno má zlikvidovat.
---------
Lidé tam píšou věci o sobě dobrovolně + sotvakdo tam píše svojí národnost.
 libik Muž32 Kategorie
15.02.2010 11:20:34
Pro mě je Fb rozhodně menší žrout času než Zp. Chodí mi tam aktuality z mých oblíbených stránek, takže je to k něčemu dobrý
 ahriman Muž27 Kategorie
15.02.2010 11:06:42
\"FB je prostě žrout času a nazdar bazar.\"
Ne, není. Je to žrout času pro toho, kdo tomu chce věnovat čas, rozhodně ho nevyžaduje.

\"Jak sis jistě povšiml, postavil jsem proti tvému hysterickému fandění FB svoje hysterické odmítání FB, nebo-li oběktivně debatujeme.\"
Ne, já jenom říkám, čím je přínosný.

\"Kdyby Facebook existoval ve 30. letech, tak by Hitler jedním kliknutím zjistil, koho všechno má zlikvidovat.\"

"Posadíme vedle sebe dva lidi s počítačem připojeným na internet. Jeden člověk bude mít účet na Facebooku a druhý ne. Kdo bude u kompu sedět kratší dobu?"
Posadíme vedle sebe dva lidi s foťákem, jeden bude mít kvalitní foťák a druhý starou herku. Který stráví delší dobu focením?
FOCENÍ JE ZLO!!
 libik Muž32 Kategorie
15.02.2010 06:26:06
V podstatě souhlasím. To je možností celého internetu, kolik a jaké informace o sobě člověk zanechá.
 Jiffy Muž23 Kategorie
15.02.2010 06:25:12
btw, uvědomujete si, že s facebookem by Yagami Light mohl během chvíle zlikvidovat veškeré své oponenty? Stačilo by si najít skupinu "I hate Kira".
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
15.02.2010 06:21:46
strawberry muffin: Aha.. Takže počítačové hry jsou taky zlo? A internet je zlo. A knížky jsou vlastně taky zlo. Vlastně v podstatě veškeré koníčky jsou zlo, protože se jim člověk teoreticky může věnovat v době, kdy má pracovat.
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
15.02.2010 04:28:56
Jsem na Facebooku takřka online a vyhovuje mi to. Fotky dám spíš výjimečně, ne abych se chlubila, ale prostě aby známí viděli, že vypadám pořád stejně. :-D
Hraju pár her pro ukrácení volného času, testy ani jiné blbosti (pro mě) si nedělám, statusy píšu spíš výjimečně.
Hlavně jsem nadšená z toho, kolik jsem tady našla lidiček, které jinak běžně nepotkávám. A hlavně spolužáků ze střední i základky, na tohle je fb naprosto supr! Navíc jich pořád přibývá, tak snad se tu časem objeví celá naše bývalá třída, to bych byla moc ráda.
Pokud někdo na fb nadává, ať se tam neregistruje a nevyužívá ho, to je přece jeho věc, jeho volba.
 vjoo Žena Kategorie
15.02.2010 02:28:25
Já si ho založila jen kvuli KnorTimu páč sem chtěla být pozdravena :) Našla mě díky němu kámoška se kterou jsme na sebe ztratily číslo, což sme hned napravily. Tim pro mě facebook hasne.
Mě na tomhletom boomu nejvíc sejří, že když se s někym třeba bavim, ať už v reálu a nebo po netu, tak po mě chce můj profil a když řeknu, že ho nepoužívám, tak na mě kouká jak na imbecila, takovejch lidí je bohužel dost a ne jen \"dilinek\ " a diliňáků\".
Neřikám přímo, že facebook je zlo. V mnoha směrech je jistě užitečnej, ale je prostě fakt, že spoustu lidí odvádí od skutečnýho života do toho virtuálního a pozvedá pitomost některých do zcela nových rozměrů.
 Sovabobo2 Žena23 Kategorie
15.02.2010 01:27:37
Kepe Fazoj: Tak to zkusíme podložit vědeckým výzkumem, který si tu zatím teoreticky rozvedeme.
Posadíme vedle sebe dva lidi s počítačem připojeným na internet. Jeden člověk bude mít účet na Facebooku a druhý ne. Kdo bude u kompu sedět kratší dobu? A kdo z těch dvou bude mít prosezený čas smysluplněji strávený? Já vsázím na nefejsbukaře.
 strawberry muffin Muž21 Kategorie
15.02.2010 01:15:35
tweak: až na to, že on to podložil argumenty..
Smajlík  Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
15.02.2010 01:09:18
Proč se diskuze o tvých subjektivních pocitech a preferencích - že ti FB připadá spíš přínosný - jmenuje 'Facebook trochu objektivně'?
To nechápu (má to být manipulace a žonglování se slovíčky? Fuj!).

FB je prostě žrout času a nazdar bazar.

Jak sis jistě povšiml, postavil jsem proti tvému hysterickému fandění FB svoje hysterické odmítání FB, nebo-li oběktivně debatujeme.

AHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓJ.
Smajlík  tweak Muž26 Kategorie
15.02.2010 00:52:59
Řeknu tohle: Kdyby Facebook existoval ve 30. letech, tak by Hitler jedním kliknutím zjistil, koho všechno má zlikvidovat.

Stačí takhle?

Ale osobně proti FB nic nemám. Ať si káždý děla, co chce.
 imp Muž24 Kategorie
15.02.2010 00:50:07
To už závisí na každýho stupni stádovitosti, tobě to přijde normální, jiný lidi nemají potřebu žít veřejný život. Většina rozumných lidí ho ani nikdy nepoužívala.
 ziz
15.02.2010 00:20:46
jednou za 2-3 dny asi minutu, otevru, kouknu (to jsou zas kktiny) zavru.
 iduska



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk