Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.388057, vloženo 03.06.2009 04:11:41 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Je správné, že mnoho lidí nevolí
Poměrně často se setkávám s názorem, že pokud někdo nevolí, tak dělá špatně. Určitě jste tento názor slyšeli mnohokrát i vy a mnozí tento názor zastáváte.
I já jsem to tak dříve bral, že každý by měl jít volit... na druhou stranu jsem se zamyslel šířeji - v tomto státě je opravdu dost lidí, kteří do politiky nevidí, politika je nezajímá, prostě jí nerozumí.
Dle mého názoru je jedině správné, že přenechají svůj hlas lidem, kteří se o to zajímají a kterým na tom záleží. Navíc takovýto politicky neznalý člověk by stejně nevolil relevantně - volil by pravděpodobně to, co jeho blízcí nebo kamarádi nebo co by se mu "pocitově" zdálo nejblíže...

Takže já osobně na tom nic špatného nevidím. Kdo nechce volit, ať nejde. A klidně ať si pak stěžuje. Rozumný člověk to se stěžováním nepřehání, pokud není opravdový důvod(což v ČR opravdový důvod není)
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
03.06.2009 17:00:50
Wolfi Lippert: neni, stejně jako to že nemam rád komunisty neni důsledek nacistické antikomunistické propagandy. Na stejné úrovni jsou hlavně protože i když každá z těch tří ideologií vyznává něco jinýho (třídu, boha, národ) směřují ke stejnému cíli: změny společnosti ve stádo nemyslících, submisivních ovcí a samozřejmě likvidaci každýho kdo se nebude klanět svastice/kříži/srpu s kladivem.
 305assassin Muž19 Kategorie
03.06.2009 15:05:30
Křesťanství je pro mě na stejný úrovni jako komunismus a fašismus, to už snad vysvětlovat nemusim.
305assassin
------------------

No to bych pravě chtěl abys mi vysvětlil proč je to u tebe na stejné úrovní? Je to v důsledku komunistické anticírkevní propagandy?
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 13:39:16
Asi máš pravdu, ale stejně tu beznázorovou masu bez zájmu o dění okolo nechápu.
 Blackshield Muž26 Kategorie
03.06.2009 13:20:30
libik: za pár let budou tyhle úvahy zbytečné - stačí počkat až lidovcům vymře jejich tradiční voličská základna, což čeká je i komunisty. Šance že by se jim podařilo oslovit mladší generaci je naštěstí minimální. Na jejich místo nejspíš nastoupí strana typu SNK-ED.
 305assassin Muž19 Kategorie
03.06.2009 13:12:29
305assassin : Oni nemají na výběr. Více jsem o tom napsal v diskuzi 378688, třeba ti to otevře oči.
 libik Muž32 Kategorie
03.06.2009 13:09:57
libik: jejich hlavní cíl je dostat se do vlády, což se jim daří vzhledem k rozložení mandátů. A je logický že v koaliční vládě toho moc ze svého programu neprosadí, stejně jako by toho tolik neprosadili ani komunisti.
 305assassin Muž19 Kategorie
03.06.2009 13:05:47
305assassin : Ale KDU neprosazuje ve vládě žádné šílenosti narozdíl od jiných. Ba co více - svěřit jim finance je dle mého názoru naprosto skvělý nápad :)
 libik Muž32 Kategorie
03.06.2009 13:01:04
Wolfi Lippert: měl jsem na mysli všechny strany které vyloženě nestojí na totalitních základech, nejenom ČSSD. Křesťanství je pro mě na stejný úrovni jako komunismus a fašismus, to už snad vysvětlovat nemusim.
 305assassin Muž19 Kategorie
03.06.2009 12:52:23
Wolfi: To vůbec neřeš. Je to v tom, že asasin je akorát zarytej antikřesťan, a tak každá strana, která má něco podobného v názvu, je pro něj nenormální.
Smajlík  qweqwe
03.06.2009 12:50:05
BTW - V Německu je obdoba zdejší KDU-ČSL (konzervativní CDU) nejsilnější parlamentní stranou. Její členkou a předsedkyní je Merkelová (kancléřka) ...
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 12:43:58
305assassin - V cem je ČSSD ,,normálnější´´ (její případná vláda pro stát přínosnější) než KDU-ČSL? Nebo jde bez ohledu na program a prováděné politické kroky pouze o to, že lidovci jsou křesťani, na rozdíl od socanů?
Smajlík  Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 12:43:30
Jo, no vidíš, to je právě to o čem mluvím...
V podstatě máš pravdu. Ale myslim, že nevolit by měl jen člověk, který se o to opravdu vůbec nezajímá a neví o tom nic. Protože nevím, kde by pak měla bejt ta hranice, kdy by člověk měl jít volit a kdy ne. A protože přece jen do jistý míry o tom něco vím a zajímám se o tom, tak tím, že volit půjdu spíš zamezím tomu, že strany, který nemám ráda, získaj hodně hlasů.

A myslím, že je to fakt, protože takoví ti extrémističtí voliči si tu práci dojít k volbám dají zaručeně. A pak se divíme, že stoupají preference komunistům a podobně. To fakt dám radši hlas straně, o jejichž politice sice nevím zdaleko všechno a zdaleka se vším co znám, nesouhlasím, ale alespoň v základních věcech s nima souhlasím....

Takže, Špuntidlo, která o tom neví vůbec nic a nikdy se o to nezajímala, volit nepůjde a myslím, že je to správný a nikdy jsem ji nepřemlouvala, aby volit šla. Já volit půjdu a doufám, že to je taky správný.
 Jarka Metelka Žena23 Kategorie
03.06.2009 12:22:13
A koho?Jedno ulhaný prase?To bych si pak musela nafackovat a vyčítat si to,ne děkuju.
 SNEHURINKA21 Žena20 Kategorie
03.06.2009 12:19:39
Nesmysl, nahrává to akorát extremistům. Tihle "lidi kterým na tom záleží" jsou z velký části skalní příznivci a ovečky stran jako KSČM, DS nebo KDU-ČSL, žádný rozumný lidi. I ten člověk kterýho politika nezajímá tak v případě že by šel k volbám bude spíš volit nějakou "normálnější" stranu.
Smajlík  305assassin Muž19 Kategorie
03.06.2009 10:45:05
"To je třeba důvod Topolánkovy schizofrenie, kvůli které musí současně Lisabon obhajovat (nerozhodnutí liberálové) a současně ji nadávat do shitu (konzervativní základ)."

Mě ta jejich schizofrenie docela znechutila a už je volit nebudu.
Smajlík  granule
03.06.2009 10:41:57
Ano, souhlasím s tebou.
Předvčerem jsem to už psala..že je prostě dobře že nevolí lidi, kteří nemají o politice ani potuchy...nevědí ani základní rozdíly mezi pravicí a levicí...těžko říct jestli by se pak nechali ovlivnit známými nebo spíš médii...
Ale myslím si teda že pak nemají právo si stěžovat. Když pořádně ani neví na co.
 počůraná ruka Žena Kategorie
03.06.2009 10:27:02
Souhlas.
 Afro 1
03.06.2009 10:18:09
Myslím, že nevolit je špatně. Každý by se alespoň trochu měl zajímat o veřejné dění, politiku, aby ve volbách měl alespoň nějakou, byť minimální šanci něco změnit.
 Charles Muž49 Kategorie
03.06.2009 10:12:57
Každý má právo volit ne povinnost- naštěstí.
Jsou dva důvody proč lidé nechodí k volbám (myslím ve velké míře) BuĎ se mají tak dobře že ať si vládne kdo chce nic se nezmění (bohužel to není případ ČR) a nebo naopka- mají se tak blbě.
A nebo prostě namají koho volit- to je výkvět ti naši politici, takže já nejdu.
 procne
03.06.2009 09:42:46
Špuntidlo: Pockej jak se ti bude zit, az te policiie bude bit za hlasitou muziku na poli :)
drvyvy vplyv
---------------

To je to nejmenší - počkej jak se ti bude žít až bude státní dluh ČR 3-4 biliony a většina peněz co se vybere na daních bude muset být použitá na pravidelné splátky státního dluhu po generace a na plno věcí které jsou v tomto státě s velmi nákladným (na vzdory relativně nízkým příjmům z daní) socialistickým výdajovým systémem - v oblasti zdravotnictví, důchodů, školství, donedávna i armády atd. zcela stejným jaký tu byl za komunistů, považovány za standard pak už nebude dost peněz - hlavně na zdravotní péči zdarma, ale taky na sociální dávky a důchody (to hlavně s ohledem na budoucí počty důchodců a počty pracujících v ČR - ten poměr bude mnohem horší než dnes, protože česká populace velmi rychle stárne). Dnes za stavu, že je dluh něco přes 1 bilion (jenom letos se to zvýši odhadem o dalších 180 miliard - to je nárust skoro o pětinu za jediný rok!) je každý rok použito 30 miliard pouze na splátky úroku ze státniho dluhu - aniž by byl splácen samotný dluh, ten samozřejmě pořád roste (každoroční obrovské schodky). Je to skutečný problém.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 09:41:50
Máš v tom trochu bordel. 'Přenechat hlas' a 'vzdát se práva hlasovat' je něco docela jiného.
Nevolit znamená mít tuhle zemi, sebe sama i celou svou rodinu a její budoucnost u prdele.
 BezOdpočinku
03.06.2009 09:40:52
Tak mě by bylo trapné, kdybych nechodil k volbám a nevěděl nic o politice ve vlastní zemi. Když to někomu trapné není, tak je to jeho problém.
Smajlík  qweqwe
03.06.2009 09:34:12
Tak díky za podporu a musím říct, že podle mě máš naprostou pravdu. Já politiku vůbec nesleduju, nevím, o co jde, znám asi čtyři politiky a to jenom od vidění, když občas zapnu zprávy.. jak bych mohla zodpovědně volit, vždyť je to nesmysl.
 vjoo Žena Kategorie
03.06.2009 09:34:11
Špuntidlo: No on totiz nevladne Paroubek
Smajlík  drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
03.06.2009 09:26:16
drvyvy vplyv: Lol :D to je hezké pojetí technopárty. "hlasitá muzika na poli" :D Fakt si mě rozesmál :D No a jinak ti můžu říct, že muziku poslouchám nahlas a zatim mě za to nikdo nebil, čím to bude? :)
 Špuntidlo Žena29 Kategorie
03.06.2009 09:12:34
Wolfi Lippert: Politika je jen kudrlinka měnící se jako tvoje ponožky. Nestojí na ní svět, i když se ti při nedostatečným nadhledu (mám na mysli absolutní nadhled) může zdát, že jo.
--------------

No při pohledu do historie dvacátého století musím říct, že s tebou hluboce nesouhlasím. Politika a demokratické volby ve velmocích (a i v malých zemích - jako bylo Československo, tady už to ale nemělo dopad na okolní svět) měly obrovský vliv na formováni tohoto světa a o vypuknutí II světové války, nebo 40 letech komunismu v Československu nepřímo rozhodli voliči u volebních uren - až druhotně politici (dokud nebyli u moci tak k tomu neměli nástroj).
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 09:10:16
Špuntidlo: Pockej jak se ti bude zit, az te policiie bude bit za hlasitou muziku na poli :)
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
03.06.2009 09:06:51
Přesně tak to mam a i si to tak odůvodňuju. Nevyjmenuju ani naše politický strany, natož abych věděla kterej chlap kam patří. Takže přece nikdo nemůže chtít, abych šla volit jen tak tipem. Kdybych šla volit, tka se o to budu muset zajímat a aspoň dva dny si číst volební programy nebo cokoliv... což stejně neni úplně ideální a pak si vybrat. Ale já tomu ty dva dny neobětuju no :) prostě nejdu, protože o politice nic nevim a žije se mi celkem dobře...
 Špuntidlo Žena29 Kategorie
03.06.2009 09:05:06
Pokud vsak nejaky nazor ma, volit by jit mel. Treba v takove Belgii jsou volby povinne a neni to vubec na skodu.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
03.06.2009 09:03:34
Wolfi Lippert: Politika je jen kudrlinka měnící se jako tvoje ponožky. Nestojí na ní svět, i když se ti při nedostatečným nadhledu (mám na mysli absolutní nadhled) může zdát, že jo. A ono vlastně ani nejde o to, jakou stranu volit, ale o to, jaké lidi volit. Klidně bych volil i ČSSD, pokud bych věděl, že v jejím vedení jsou charakterní lidé.
 TomasH
03.06.2009 08:41:49
Wolfi Lippert: to nevím, statistiky jsem neviděl, něco na tom bude, KSČM má tradičně poněkud neoslovující program a přesto existují studie, předpovídající podobné volební výsledky, jako má dnes, ještě deset let a dalších deset let s klesající tendencí nad hranicí kvóra.

A co se politického názoru týče. To je druhý mýtus. Nevidím důvod, proč by vyhraněná orientace na nějakou stranu měla být příznakem inteligence nebo dospělosti. Jestliže nespadám do ani jedné skupiny, kterou jsem zmínil (což jsou skupiny, které dané strany volí ze sobecky zjištných zájmů), nevidím důvod, proč bych se měl k nějaké přiklánět.

Něco jiného je vyznávání hodnot, ale podle toho se přeci tak úplně nevolí. Já jsem hodnotami konzervativní člověk s některými liberálními názory. ODS jsem volil jen jednou v krajských volbách, v národních nikdy volit nebudu, KDU-ČSL jsem nevolil nikdy. Přikláním se nalevo nebo napravo podle programu a osobností.
 omfg Muž28 Kategorie
03.06.2009 08:34:08
Mně příjde bezdůvodné nevyužívání ústavního práva smutné. A nevinil bych z toho přímo lidi, spíše politiky, kteří to dopouštějí.

Argumenty, co říkáš, jsou přesvědčivé, nemám na to utvořený názor, protože jsem o tomto neuvažoval. Vybízet lidi, aby šli volit, mi přišlo jako samozřejmost. Nicméně mám zkušenost, že lidé, kteří politiku příliš nesledují, se často dokáží rozhodovat velmi racionálně. Tito lidé by mohli podpořit spoustu menších stran. Když už má přijít jejich hlas na zmar, tak alespoň pro dobrou věc.
 omfg Muž28 Kategorie
03.06.2009 08:32:11
Wolfi Lippert: to je zažitý mýtus. Každá strana s tradicí má nějaký věrný elektorát, který chodí volit poctivě vždy.
------------

No ale záleží jak je ten který elektorát sklaních voličů procentuélně velký. Komunisti ho mají právě největší (aspoň podle STEM-u).


V každých volbách jde o to, oslovit co nejvíce nerozhodnutých voličů bez vyhraněného politického názoru
----------

No je velmi s podivem jak někdo dospělý může mít nevyhraněný politický názor.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 08:26:25
Wolfi Lippert: to je zažitý mýtus. Každá strana s tradicí má nějaký věrný elektorát, který chodí volit poctivě vždy. Má ji ODS (podnikatelé, vysokoškoláci s vysokým příjmem), má ji ČSSD (levicově smýšlející pracující), KSČM (členové strany a někteří bývalí komunisté) i KDU-ČSL (členové strany, o politiku se nezajímající věřící z jihovýchodu země).

V každých volbách jde o to, oslovit co nejvíce nerozhodnutých voličů bez vyhraněného politického názoru´a při tom si nerozhněvat základní elektorát. To je třeba důvod Topolánkovy schizofrenie, kvůli které musí současně Lisabon obhajovat (nerozhodnutí liberálové) a současně ji nadávat do shitu (konzervativní základ).
 omfg Muž28 Kategorie
03.06.2009 08:13:53
No je to špatné protože nevolí hlavně pravičáci. Levičáci jsou v tomto disciplinovanější a nejvíc ti staří komunisti - zvyklí ještě na starou dobrou diktaturu:)
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.06.2009 08:11:29
a není to tak, že každý volí tu stranu, která mu je pocitově nejbližší?
 topik Muž Kategorie
03.06.2009 08:08:29
volič s kozama - Tvoje ledviny se tykaji jenom tebe, ale politika zasahuje v urcite mire do zivota vsech. Jo nekdo politice mene rozumi, to ho ale z vplyvu vlady na jeho zivot nedostane. Chtelo by to snad aby ti vzdelanejsi pomohli tim co se az tak nevyznaji, nebo tak podobne.
 Yossarianka Žena21 Kategorie
03.06.2009 06:43:57
Ono by bylo asi ještě o něco lepší, vyhradit volební právo pouze lidem, kteří dosáhli určitého stupně vzdělání, pokud možno ekonomického, politologického, sociologického atp. zaměření. Nebo jejich hlasům alespoň přiřadit větší váhu. Jistě, je to protiústavní, ale většina lidských činností vázaných na nějakou znalost či dovednost je automaticky přenechávána odborníkům (ledviny si taky nenechám operovat od klempíře Pepy, i když je to ukrutně šikovný řemeslník a taky bezvadný, charakterní člověk), tak proč by o politice měla rozhodovat učitelka tělesné výchovy nebo prodavač mrkve?
 volič s kozama



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk