Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.38441, vloženo 24.11.2004 06:50:56 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
HOLKY MLUVÍ HŮŘ, NEŽ DLAŽDIČI!…
HOLKY MLUVÍ HŮŘ, NEŽ DLAŽDIČI!…

Nejdříve se omlouvám všem dlaždičům, toto přirovnání jsem použil jen jako nevinnou metaforu a podobnost s žijícími, nebo jinými dlaždiči, je čistě náhodná.

Mám asi naivní představu bláhového snílka, že osůbky něžnějšího pohlaví by měli nás obhroublé chasníky umravňovat a krotit naši nešikovně přisprostlou povahu.
Kdysi jsem se s jedním mladičkým jetýlkem vsadil, že pokud dám koš poslepu z půlky hřiště, tak po celý nekonečně dlouhý týden nepoužije jediného sprostého slova…
Zavřel jsem oči, s jistotou proměnil a s uspokojením opičáka naleznuvšího pod vánočním stromečkem kupu banánů, pronesl:“Yes!..“.Prý vydržela
3 dny a 3 noci…ale i za to díky…Pak zase přešla do klasického „slangu“…
Má první holka byla premiantkou třídy, doma drženou velmi zrátka a tak nějak vůbec, znáte ten typ…
Ovšem dodnes mi zní v uších její „slovutná“ věta zařvaná každou chvíli na celou třídu, směrem ke své vypečené a křupavě propečené kamarádce:“Jdeme se vychcat!“…
Moje druhá láska nebeská se držela poměrně dlouho…nutno dodat, že věděla, co jsem za magora, takže také věděla, že je mi z nadávek z ženských úst, asi jako po krupici s rizotem…Takže mě po roce a půl hraní role hodné holčičky, její „kurva do prdele“, poté, co jí upadla nebohá láhev s vodou na zem, mírně šokovalo…holt herečky se nezapřou, ale časem maska spadne…
O své matce mluvit nebudu…myslím, že bych tím urazil většinu slečen tohoto světa…některé nadávky si asi nikdo z vás neumí představit, ani nad výsledkem volebních slibů našich politických lžipartajních vlezdoprdelníků.
Je zajímavé, že nejsprostšími většinou bývají jinak velmi seriózně vypadající dámy…
Mou zkušenost mi bohužel, ve slabší chvilce a prozrazení svých spolubojovnic (doufám, že ji nevyloučíte ze salónu jetýlkové :)), potvrdila i má kamarádka a jelikož mi nikdy v ničem nezalhala, tak mi nezbývá než věřit trpké a kruté pravdě, i z opačného zdroje barikády.Ani není důvodu, proč by mi v tomto a tímto způsobem lhala, když jindy se za máničky rve, jak lvice v říji, až jí vstávají blonďaté chloupky na její miniprdelce, z toho bojového zápalu…
Jestli si pánové, kteří jste zažili mluvu v kabině fotbalového mužstva, po poločase projetém 0:5, myslíte, že nic sprostšího neexistuje, tak vás musím upozornit, že mluva našich ctihodných dam mezi sebou, by vám zřejmě vyrazila na dlouho dech…
Kdysi jsem znal jednu dívku, která v podstatě sprostého slůvka z úst nevypustila…
Bývala to právě moje kamarádka.Tenkrát před lety jsem konečně zažil po dlouhé době pocit, že jsem se od někoho mohl učit slušnosti, alespoň v nějakém ohledu.Byl to nepopsatelný zážitek pánové, být vedle krásné holky, která mluví slušně a ještě je v její duši spousta hloubky.Leč jak věk nazrával, tak se „normalizovala“ i ona a teď už je sice poměrně výjimečná, ale ta obdivuhodná květinka k zulíbání, to už bohužel není.
Když už jsem u slušné mluvy, tak si neodpustím rýpnutí do jednoho dalšího mravu obecné slušnosti.Chtěl bych slečny opravdu od srdce požádat, aby si zakrývaly ústa, když zívají…aspoň na veřejnosti by jste mě velmi potěšily dámy.Je neuvěřitelné, že ruku se pokusí k ústům zvednout spíše 5 mužů v poměru na 1 ženu…
Je mi z holek opět moc smutno.
Bez mučení přiznávám, že mám okamžiky, kdy já sám nadávám nejhrubším zrnem.ALE.
Tyto okamžiky mám pro to i vyhrazené…Jedná se o sportovní přenosy všeho druhu a sportovní zápasy všeho druhu.Pokud bych byl donucen se prát, také bych nadávkami také nešetřil.Občas mi ulétne slůvko i mimo tyto chvíle, ale snažím se používat jen podle mě tzv. „slušné“ nadávky.Např. místo do pr., řeknu do háje a tak.Jistě, nadávky jsou velmi účinná katarze, ale je potřeba si uvědomit, že na okolí to působí často destruktivně a zvláště v krbu domácí pohody, je to ničivý element.A svým způsobem asi diskriminuji, ale z nádherných dívčích úst mi to prostě přijde maximálně odporné.Nejde mi o moralizování, jen si myslím, že většina holek překračuje nekonečněkrát všechny hranice slušného chování a je mi z toho, jako obdivovateli daru žen, od všemocné matičky přírody, docela smutno na duši.Je mi jasné, že se zde zase vynoří tisíce poslů na nebesky bílích ořích, kteří se s mečem rajské nevinnosti, vzedmutým nad realitou pomazanou hlavou, budou v mohutná prsa všech druhů, bít za práva miliónů slušně mluvících holek, které nikdy škaredého slůvka nepoužily…A opět říkám, že žádnou takovou jsem v životě, až na po jistou zázračnou dobu mou kamarádku, neviděl a naprostý opak je pravdou…Ani nevím, co bych chtěl, či nechtěl slyšet, co by mě zajímalo…prostě jsem se jen chtěl vyzpovídat z věci, která mě na holkách trápí dlouhá léta.A pro jistotu chci podotknout, že je pravděpodobné, že možná existují holky bezúhonné i v tomto ohledu, jen mě pořád nebaví to v každé zpovědi a v každé větě zdůrazňovat, ty slova většina a 99% atd…Pokud mi zase někdo bude chtít nadávat, že mám něco proti holkám, tak ať si přečte závěr jedné z mých dřívějších zpovědí.Také je nutno dodat, že někdy je sprosté slovo použité ve správný čas a na správném místě, účinější medicínou, než všechna moudra slavných mudrců…
Nevím, ještě chci říct, že tam, kde nadávám já, tak budiž i příp. nadávky mé vyvolené, leč, kdyby ne, tak zlobiti se opravdu nebudu, spíše v úctě k nebesky pekelně přenádherným nožkám své vyvolené v pobožné úctě pokleknu a polibky díků její laskavé palmičky zasypu…i budu ji rovněž na svých rukách, nehodných její neskonalé dokonalosti, po věky věkků nositi a děkovati vesmíru, za to požehnání, kterým ráčil mou hříšnou, peklu dávno prodanou duši obdařiti…
A také chci podotknout, že v tomto ohledu jsem bohužel o menší sprostotě mluvy mužů, oproti našim “jemnějším“ polovičkám, nejen přesvědčen, ale v praxi mi to i bylo nesčetněkrát dokázáno…Doby se v tomto ohledu opravdu mimořádně změnily…Bohužel.
Ještě bych chtěl některé obzvláště něžné osůbky, kterým se rozžhavením do ruda, už dávno rozmazalo dokonale nakladené patláníčko, na jejich překrásných tvářičkách, poprosit, aby mě nekamenovaly potřebami moderních děvčat všeho druhu a zareagovaly, jako tvorečkové postižení rozumem :)
Zvláště ženy mají totiž obdivuhodnou schopnost, vztáhnout si obecně myšlená slova neomylně na svou osobu.Dokáží dobře míněné věty pánů tvorstva překroutit, tak neuvěřitelným způsobem, že nad tím zůstává stát nejen rozum, ale i celý koloběh vesmíru…
Většině mužů se z ženské logiky a schopnosti překroutit nepřekroutitelné protáčí kufr do zelena.Vím, zatraceně moc dobře, o čem mluvím.Má milovaná kamarádka je totiž mistrem světa jantarová amoleta v dokonalém překroucení a zohýbání naprosto všeho, co jsem v dobré víře řekl, nebo udělal…Mnohokrát jsem díky ní v amoku udělal 29 salt kolem galaxie a 38 stojek na malíčku, abych se z jejích zázračných vývodů ženské logiky vzpamatoval…
Proto využiji příležitosti a poučím mužské pokolení jedním moudrem.Pokud vám pánové, to rozmiloučké stvořeníčko ležící na posteli vedle vás, po ránu řekne, že má sucho v puse, tak jí proboha za žádnou cenu nenoste v naivní dobré víře rozespalých nepozorných samců, něco k pití.Pokud tak uděláte a na mé rady nedáte, tak budete mít, co jste chtěli :) Ti, co neumějí, nebo umějí skákat, dobře vědí :)
Co mi na většině holek vadí, je, že ač jsou často velmi chytré, tak si přes tuto chytrost, nevidí na špičku nosu a mnohem důležitější pojem „rozumnost“ jim chybí.Proto bych chtěl poděkovat těm holkám tady, které už mi hodněkrát dokázali, že jsou nejenom chytré jako opičky(:)), ale k tomu i velmi rozumné ženy, protože toho si cením mnohem víc, než nějaké laciné, nabiflované, obecné chytrosti.
I proto mám neskonalou potřebu a touhu říci jednu zásadní věc.Nikdy mi nejde o to, abych někomu ubližoval, někoho napadal, nebo se nad někoho vyvyšoval.Spousta dam si to přes mlhu předsudků a naštvanosti nedokáže a ani nechce připustit.Radši budou hrát roli ublížených a zneuznaných chudinek, jen aby se proboha nemusely o určitých věcech bavit s nějakým chlapem, natož si třeba přiznat, že má pravdu…Chci nastínit, že si vážím většiny názorů a respektuji je.To, že spolu nesouhlasíme, je jiná věc.Zkuste se povznést nad malichernost ženské hrdosti a ješitnosti a poté, co mi s chutí pošlete pár peprných nadávek, tak se pokuste vyjádřit k věci.Stojím o reakce všech.Klidně mi nadávejte sem, i do profilu, ale kromě toho se také zamyslete a poctivě odpovězte, koneckonců příp. vyvrácením mých „mužských“ teorií, mě můžete jako chlapa nejvíce potrestat ne? :)
Avšak stojím si za tím, že téma této zpovědi je smutný FAKT, ať už si budete nalhávat cokoliv…
Koho napadne, co mi konstruktivního, na tuhle mimořádně jen jednu hlavní myšlenku mého poměrně kratičkého textu, říci, tak má u mě alienský povzbudivý kopanec, neboť ani mou povětšinou nápady hýřící mysl, zde nic moc nenapadá a jen mě zalévá smutek, prázdnota a skličující beznaděj, která jako by z oblého pozadí Olihně beznaděje na mě z blízkosti vypuštěna byla…
Přeji krásný den.

alien
 alien 2 one and only E-MAIL:   Muž28 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.05.2014 21:54:56
hahaaaaa seš piča naivní?Ano vy to totiž máte rádíííí to nununu....a pak za zády jste táhnete do pici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§ takže žádný pěkný slova vás lidi známe,jak je myšleno krásno do očí nepovíte...
 pechvogell
26.02.2012 20:28:33
OMG! Jestli něco k smrti nesnáším, tak je to dvojí metr. Když je chlap sprostý, je to OK, ale jakmile něco ujede holce, tak je to hned skoro konec světa, že?
V určitých situacích by se měly i ostřejší výrazy tolerovat. Naopak v běžné situaci vkládat sprosté výrazy za každé druhé slovo by neměl NIKDO bez ohledu na pohlaví. A pořád mi přijde, že je víc vyloženě sprostých chlapů než ženských.
Hlavně si nejdřív zameť před svým prahem.
 tapa
07.07.2010 18:57:10
Občas to nám holkám prostě ujede. A vy kluci nejste o moc lepší. Plivete před holkama, za každou větou nebo dokonce slovem máte vole nebo pičo. Já taky občas někoho nazvu totálním debilem nebo kreténem. Ale ty máš na hokly divnej názor...nechci tě urazit ale nejsi homosexual??? Protože to by tvou averzi vůči ženám vysvětlovalo
 misalangos Žena16 Kategorie
05.09.2009 13:35:35
To že holky v dnešní době mluvěj sprostě je normální....!! jaky tak mluvim a klidně to přiznám....! sem prostě sprosta jak pokrejvač ....!!
Smajlík  Lady
11.04.2009 23:43:41
takže ses uplnej ... protože si myslis jaky si typek kdyz si dovolujes na holky a urazis je, ale myslim si ze je to jen pycha a namyslenost se navazet do holek a jestlize ti nejaka holka vadi či nesedi tak si ji nevsimej a neurazej ji kdyz ona nema duvod neco mit na tebe...nevim kolik ti je ale ! si ubohej jak prase kdyz si proste myslis na holky a kdyz te holky nezajimaji ume sou holky na prvnim miste u tebe mozna kluci kazdy je jinak orientovany ale pokud ti holky vadej tak proste si jich nevsimej ....protoze kdyby nejaka holka chtela napr.: pamela tak te muze znemoznit protoze holky toho vedi vic a maji vic rozumu nez kluci a pokud si pubertak tak te to neomlouva!!!
DAVID
 juna
13.02.2009 20:36:58
N.E.U.V.Ě.Ř.I.T.E.L.N.É. Neuvěřitelné, jak někdo dokáže bejt tak hádavej jako ty, na všechno si najít argument, nikdy si nepřipustit chybu, vždycky mít poslední slovo... Ale co opravdu miluju: večně chytat za slovo... jediná drobnost nepřepsaná přesně z tvého příspěvku a už se toho chytíš a vůbec nemluvíš k věci. Jen abys měl jak odpálkovat... Ubohost.
Aber ich liebe dich, natürlich, Chozé
btw.:
------nesmyslně dlouhý zbytečný text-----
------nesmyslně dlouhý zbytečný text-----
------nesmyslně dlouhý zbytečný text-----
ó ano, jsem labilní člověk, a hrozně moc mě baví se hádat
p.s.: Alláh je nám nakloněn
 Luciuska
13.02.2009 20:13:02
Ó brouku, nechtěla bych být tou tvou onou kamarádkou... Pokusný králík, ukázkový exemplář, učebnicový příklad... Opravdu jí lutuju. Toť celý můj příspěvek, ke zbytku se ne radmo vyjadřovat. Pá
 Luciuska
23.11.2008 11:44:49
chceš říct, že ty nikdy neřekneš nic sprostýho??? Jooo dnešní doba je taak zkažená, že náký "do prdele".. už nikdo neřeší, ta k to radši neřeš ani ty!
 mckaci23 Žena Kategorie
06.09.2006 10:13:09
def: Aby jsi se nepochcala uprostřed ulice, jak to ženské běžně dělají, eh..
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
14.07.2006 11:00:42
aby ses neposral
Smajlík  DeFtG
28.09.2005 00:14:26
"cestynar": A úplně nejlepší na tom celým je, když o češtině kecá někdo, kdo nemá ponětí o diakritice a neumí ani těch pár vět sraček napsat bez chyb..heh.
Když nebudu počítat chybějící hacky a carky, tak jsem napočítal slovy šest hrubek..ale to víš, takovej hrubkař jako já si mohl některých i nevšimnout, hehe:)
Zij blažej.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
20.09.2005 19:41:02
V necem dobry ale v necem uplna haluz. Kdyz mluvi holka sproste tak to je docela zabava. Nejhordi na tomhle clanku sou ty pravopisny hrubky . . . trochu si zopakni mluvnici pro 4. třidu ZŠ
Smajlík  Cestinar
21.03.2005 01:36:01
Rajce:Kdo běží, má za tři:)
To ti chválím, jenom jestli neprášíš...
Klidně začni i cvičit, kolem 25ti let se ti to hodí a nebudou ti ty čtyři polokoule plácat o zem:)
A v mlíku hledej ke zdraví kliku.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
20.03.2005 09:32:08
Hmm. Vole ja jdu behat.
Smajlík  Rajce Žena Kategorie
19.03.2005 09:22:13
Jilly:Pokud to znamená zamyšlení, tak jsem spokojen.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
28.01.2005 19:30:43
hmmm...
 Jilly Žena24 Kategorie
23.12.2004 23:51:13
kokokoko:Pravda bývá krutá...
alien
 alien 2
23.12.2004 03:31:54
Nech pamelu být, ty kokote!
Smajlík  kokokoko
05.12.2004 21:22:30
kurwa boha jeho ale je to dlhe.ale inak pičujem rád.len tak si nadavat... v tom je akasi sloboda
Smajlík  zelovoc Muž19 Kategorie
04.12.2004 14:25:59
Unrealik:Přesně to, co jsi řekl ty o mně, tak to jsem si já o tobě ještě kdysi myslel a nebyl jsem si jist...ale teď už si jist jsem...
U UHB jsem se díky bohu přesvědčil o opaku, než u tebe a i když s ním nadále nesouhlasím v kdečem, tak ho mohu trochu respektovat.
Ty jsi v podstatě celou dobu jenom prudil a po mě žádal smysluplné reakce...já odpovídal, jak nejslušněji to šlo, nic jiného se s tvými "dotazy" dělat už dlouhou dobu nedá, bohužel.
Měj se dobře.
alien
 alien 2
04.12.2004 02:06:07
Člověk ani neví, zda tak velkého hlupáka ze sebe děláš, nebo jim i jsi...:(
A přitom, kdybys nebyl pokrytec a neprokládal texty lhaním, šlo by s tím i souhlasit.
Ale samozřejmě máš pravdu jen Ty. Takže je mi Tě líto. Poslední dvě věty jsou ironií...
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
03.12.2004 12:07:02
Unrealik:To myslíš na tohle?
Tak jo.
To podle mě děláš ty...a UHB....
Takže souhlas :)
Nevím, co by jsi dál chtěl za odpověď.Ale můžeš to zase zopakovat stokrát, jako vždycky :)
A tvůj příspěvek by jsi si měl podle zdejších "pravidel" smazat, mimochodem...protože není k tématu zpovědi...to platí o 90% tvých reakcí...
alien
 alien 2
27.11.2004 22:22:18
MaxCrazy:Hmm...
Třeba se stane zázrak a trend už dosáhl kulminace, nastane postupná stagnace a pak propad...
alien
 alien 2
27.11.2004 22:20:41
Unrealik:Jsem moc rád, že jsi si to konečně uvědomil.Takže v budoucnu se těším na tvoji v pořadí už třetí otázku.
alien
 alien 2
25.11.2004 21:25:07
Nadávají všichni, chlapi, ženský i děti, někdo víc někdo míň, záleží na tom jak byl kdo vychován a řekl bych že se to postupně zhoršuje.
 MaxCrazy Muž Kategorie
25.11.2004 18:49:56
Aliene, jen malá poznámka, taktika neustálého opakování jedné věci je fajn, ale když ji člověk používá nevhodně, může vypadat jako hlupák...
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
25.11.2004 18:31:35
pamela:Ano, jsi povrchní a jednoduchá holka.
Měj se hezky.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:57:17
O přehnaně dlouhém dopisu, který jsem dnes nalezla v profilu, raději dnes ne. Asi už na to nemám sílu. K Tvému poslednímu inteligenčně vyspělému příspěvku se však vyjádřím.

Tvrdila jsem, že kouříš, či piješ? Pokud vím, zmiňovala jsem se pouze o "vypitě hlučných chlapech" a to je pro mě každý chlap, co "řve u fotbalu", samozřejmě se to nikdy neobejde bez vulgarismů. Tací u mne ztrácejí veškerý respekt. A že neházet do jednoho pytle? Nene, jsou dva!

Jsem povrchní? To jsem zřejmě dokázala svým výrokem, že se s Tebou nehodlám hádat? Že na Tvou adresu neútočím, tak jak to děláte vy, kteří "nemáte rozumu málo"? Či ze které části mého příspěvku jsi na toto přišel? A že jsem jednoduchá? Prosím, asi ano, svalovče!

Nyní mě již, moc Tě žádám, neobtěžuj. Tvá ponižující oslovení plná nenávisti k ženám mi neskutečně vadí a obtěžují mne a vzhledem k faktu, že určitě dobře víš, že nemám jinou možnost se bránit, než formou těchto slov, Ti zárodky slušného vychování zajisté nedovolí Tvé další příspěvky na mou adresu a potlačíš je již v myšlenkách, čímž mi přestaneš dokazovat mou teorii o významové totožnosti Tvého sebepoznání a hledání slůvka narcismus ve slovníku.
 pamela Žena Kategorie
25.11.2004 17:37:47
JooHanka:A co se týče těch slov k holkám.Takhle prostě mluvím, ty zdrobněliny používám ,že to tobě vadí, to je tvůj problém, nejsi moje holka.Já už se s ní, pak na tom nějak domluvím.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:36:04
naranjaone:Pozdravuj Na kovárně, zlato...
alien
 alien 2
25.11.2004 17:34:43
Korba:Neboj, tohle děvče hrálo všechno...a jinak mluvilo sprostě pořád.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:33:16
Rose:Zjevně chodíme po stejných stezkách...
A neboj, budou delší.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:32:07
strateny-pripad:Dej jim vesmír věčnou slávu.Hip hip hurá!
alien
 alien 2
25.11.2004 17:30:59
JooHanka:Nemám, proč lhát.Neznám.
Jasně, půl dne se tady mořím ve zcela nesmysluplné "debatě" o perspektivách hřebíku s unrealikem, 99% lidí odpovím, jak nejlíp umím a jsou mi podle tebe ukradené reakce lidí....
Podle mě jsi naštvaná, že se tentokrát neshodneme.Nevím proč, to se dalo čekat, že se ještě často neshodnem.Lidem tady odpovídám ve zpovědích skoro jako jediný...mimochodem...takže tvůj argument je trochu mimo..A zkus si laskavě s klenoty pitomosti, jako byl v této debatě unrealik, někdy o něčem podiskutovat, jo?
Zřejmě ti nedošlo, že z velké části jenom prudí...to se tady občas stává, ale tito lidé jsou vítáni, neboť zvyšují návštěvnost.:)
Jsem stejný jako vždycky, ba právě naopak, když jsi mě tady potkala při zpovědi o holkách, tak to jsem byl trochu naštvaný, že mi všechni vyřazovali...máš to nějak zmatený.A ty sama se teď chováš podrážděně, cholericky a mluvíš i sprostě.
Prostě s tebou nesouhlasím.A jsi úplně mimo.Se spoustou lidí jsem se tady nepohodl, a přesto s 99% z nich normálně komunikuji.Jen někteří jako UHB, to vzdali a je mi to srdečně jedno.
Hraješ si tady teď na nějakou soudkyni, snad bohyni.Dokud jsi souhlasila, tak jsem byl fajn, když nesouhlasíš, tak jsem během sekundy magor...Tvoje věc.Já tě beru stejně, to že si tady většina lidí hraje trochu na lepší, to vím...
A měla jsi říct, co ti na mě vadí hned a ne za sto let, to zase vadí dost mě...
A uvědom si, že já žádnou holku nemám...
Takže se tentokrát skoro v ničem neshodnem, to se stává.
Ahoj.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:13:05
unrealik:Někde jindy, o něčem jiném.Na vše jsem ti už stokrát odpověděl, ale dík, že zvyšuješ návštěvnost.
alien
 alien 2
25.11.2004 17:06:42
noo,dobra dlouha kravovina. Jasne a zeny by jeste,krom mluveni sproste,nemely kourit,pit alkohol,volit,chodit do prace a projevovat svuj vlastni nazor. misto toho at sedej doma u rodiny a zehlej.

Prosimte,kazda slecna mluvi sproste. Od KAZDYHO cloveka uslysis vic nez dvakrat za mesic slovo nasrat.A kdyz se ti to nelibi a si s tim nespokojeny,tak to je holt smula a ty si zvyknout budes muset.nebo si najdi holku a tu si vychovej. I kdyz nevim,ktera krava by to vydrzela. Cuzs
 naranjaone
25.11.2004 17:00:18
No jo..... trochu mně napadlo, že holka může být milá, hodná, fajn,ale spadne jí flaška a je sprostá ( já bych taky byla) a je průser. To mi teda přijde trochu netolerantní. Jasně, je to hnus, když holka mluví fakt sprostě, ale proč si jednou za čas neulevit ???
Smajlík  Korba Žena15 Kategorie
25.11.2004 13:47:50
Nechtěl jsi to napsat ještě delší? A neurážej! Kluci taky nemluví jak inteligenti, že? Kam přijdu, tam slyším : "Pi...o, more, vole!!!"
Smajlík  Roses Žena Kategorie
25.11.2004 12:40:31
Neurazej dlazdice!
 strateny-pripad Muž26 Kategorie
25.11.2004 11:21:06
Myslím, že z mé první reakce by se dalo vyčíst, že si uvědomuji, že to můžu svým způsobem měnit a že to tak dělám přesně těmi způsoby, které píšeš - že sama taková jsem, říkám své názory těm, co poslouchají, ohromně se těším na výchovu svých dětí... Ano, to vše dělám. Tím, že to nezměním jsem myslela nějak globálně. Drobné změny určitě v mé moci jsou a snad už se jich pár i zdařilo. Ty opravdu neznáš jediného slušného poctivého a správného človíčka na živo? Já jich z bezprostřední blízkosti znám dokonce víc, než těch sprostých. Nevím čím to je. Připadá mi, že slušných lidí je celkem dost na to,abych mohla být šťastná a necítila se osamoceně. A že je přesejvám přes velmi jemné síto!! Samozřejmě ne vždy se cítím dobře, někdy se trápim kvůli zkaženosti, to je pravda, ale mám se kde schoulit.Myšleno doslova i obrazně.
To další už se mi řešit nechce. Připadá mi to zbytečné. Velmi výstižná mi přijde věta Shadowdancera: "Když tak čtu tvé reakce, posedá mne démon flegmatismu." Začínám mít dojem, že Tě reakce lidí příliš nezajímají. Většinu těch, kdo se trochu dívají na věc jinak než ty, jenom odpaluješ, místo aby ses zamýšlel. No, třeba to tak neni,já z toho mám v této zpovědi a rozhřešeních ten dojem. Nedivila bych se, kdyby to nakonec všichni vzdali, protože s Tebou je to těžký. Máš kolem sebe hradbu, na kterou necháš ostatní narážet a nepustíš je dovnitř. Připadáš mi podrážděný a cholerický. Vůbec ne takový, jako dřív. Uznávám, že Ti můžu křivdit.
Já vim, že teď už jsem pravděpodobně hozená k té zasrané většině. Pokud ano, je mi to snad i jedno, to je ten démon flegmatismu.
Ještě něco se mi nelíbí. Tak urputně jsi prosazoval, že chceš jen jednu holku navždy. Přitom tolika říkáš Zlato,zlatíčko a podobně. Jo, může to bejt ironie, ale mě se tohle sakra nelíbí. Takovéhle názvy by měla od Tebe slýchat jen jedna. Kdyby takto můj přítel označoval kopu holek na nějakém webu, ať by to myslel jakkoliv, asi by mě to dost zasáhlo. Stejně tak mi je proti srsti,když tak někdo ciz¨í nazve mě. V životě jsem neřekla nějak zdrobněle někomu, koho bych nemilovala. Apatická Johana končí.Ještě se mrknu na tu reakci u děvek, i když to pravé rozpoložení už asi nemám.
 JooHanka
25.11.2004 09:26:25
Alien, aliene, musíš se více snažit, zatím shazuješ jen sám sebe, navíc ukazuješ, že jsi lhář...
Najdi, prosím, v tomto textu alespoň 1x to, co píšeš dále, stačí, když mě odkážeš na čas příaspěvku. V opačném případě toto je první Tvá lež. Možná jsem slepý, já to ale nikde nenašel.

1) Nic jsi nepochopil :(. Možná sis toho nevšiml, ale celá Tvá zpověd dovoluje holkám používat nadávky jen v případech, kde to Ty považuješ za vhodné, jinak proti tomu bojuješ. Takže to bychom měli Tvou druhou lež...

2) Zde je Tvá třetí lež, kterou dokáže citace: "Jinak moje mluva je, co se týče nadávek velmi skoupá a každý si to může ověřit i v těch zpovědích a rozhřešeních-jen tam, kde není jiná volba."

3) Věděl jsem, že nedokážeš uvést příklad, ani když Tě o to xkrát požádám, takže to považuji za další Tvou lež.
Víš, že jsi si neuvědomil, že to byla jen otázka, ne výklad toho cos řekl? Můžu se zeptat, jak svou otázkou můžu změnit význam toho, cos řekl Ty? Tohle by mě vážně zajímalo... A mimochodem, i v otázce před upřesněním mi šlo o stejnou odpověď.
 Unrealik Muž37 Kategorie
25.11.2004 05:53:08
ShadowDancer:Poznat více démonů ti rozhodně neuškodí.
alien
 alien 2
25.11.2004 03:39:47
Když tak čtu tvé reakce, posedá mne démon flegmatismu.
Smajlík  ShadowDancer Muž26 Kategorie
25.11.2004 00:19:07
Xena:Juj, až se červenám :)
Pa
alien
 alien 2
25.11.2004 00:18:15
pepper:My, pesimističtí optimisté, musíme věřit v to slušné jadérko odpadlých dam od
slupky :))
Ahoj
alien
 alien 2
25.11.2004 00:16:22
nermal:No, když myslíš...
Jestli jsou teda všechny ty holky k tomu všemu ještě imrvére naštvaný, tak to si radši budu nosit suspensor :))
alien
 alien 2
25.11.2004 00:14:51
goralka:Musíš být silná osobnost, když nechceš jít s davem a být bílá vránička :)
Obdiv slušných lidí, pak padne na tvou hlavu :)
alien
 alien 2
25.11.2004 00:13:20
omfg:Pokud znáš jednu takovou, tak po mě hodˇ kamenem :)
Rád po seznámení s ní nastavím druhou tvář.
A tvé poslední větě bohužel nerozumím...:)
alien
 alien 2
25.11.2004 00:11:16
zivotjeshit:Ano, díky za podporu mého tvrzení...
A opravdu si myslíš, že to, že je 21. století, znamená, že budou všechny holky mluvit hůř než dlaždiči?Já doufám, že některé tvého rozkazu moderního děvčete neuposlechnou a projeví vlastní vůli...
Ty budeš určitě z těch, podle kterých se musí každá patlat, jinak by byla ze středověku, vidˇ jetýlku?
alien
 alien 2
25.11.2004 00:07:38
taille:Ne, trošku jsi si to vytrhla z kontextu a překroutila...o téhle dívčí schopnosti tam také píšu :)
Jde mi o běžné používání v jednom kuse.
Ne, podceňuješ mě.Já jsem zcela klidný a vyrovnaný člověk.Chvíle, kdy píšu tyto zpovědi rozhodně nejsou během sportovních přenosů, milování se, nebo při rvačce, takže jsem zcela v klidu a pohodě.Tudíž s tím zíváním je to pouze smutný FAKT, schválně si to zkus statisticky sama venku vyhodnotit a uvidíš.:)
Pa
alien
 alien 2
25.11.2004 00:03:08
optimistka:Jo jo, vždyť já vím, už ti to párkrát uklouzlo :)
O tom odreagování a nedusení vzteku jsem tam psal.
Ale dá se to usilovným pracováním na sobě minimalizovat, když člověk chce.
Mě to vadí hlavně jako běžná rutinní věc v každé větě...
Ahoj
alien
 alien 2
25.11.2004 00:00:29
Unrealik:JooHanku jsi přesvědčil, mě ne...Nemůžeš se zavděčit všem a já taky ne.
Tak postošestý a stručně.
1)Nejsem žádný pánbůh, ale všeobecně rozlišované tvrdé sprosté nadávky, ať už je označuješ jakkoliv, většina lidí vnímá stejně.Nikde jsem nepsal, že mnou definované nadávky a už vůbec ne v mých situacích jsou sisisisignififififikantní pro všechny.
2)Ano, zde je možný dvojí metr.Tudíž můj/kohokoliv význam a význam "obecný", neboli všeobecně vnímaný, jako nějaký standard.
Netuším, proč chceš po člověku, který tady píše proti nadávkám, aby uvedl situaci, kdy je musí použít, a naznačuješ, že jsem něco v tom smyslu snad psal...jsi opravdu velmi zmatený a už asi fakt nevíš, co by jsi za blábol napsal.Ale budiž.Teoreticky nemusí zaznít nikde, každého věc.Já mám svůj vlastní systém, kdy v těch situacích, které jsem popsal, jsem si to povolil.Tím se také jakoby vybouřím a pak jsem i klidnější, třeba, když mi upadne lahev a láskyplně ji zvednu a řeknu si klidu, že jsem vůl, když neumím udržet lahev.
3)A po tisícé, už jsem ti ten jeden příklad překroucení napsal, to, že ty jsi si z něj pro sebe obratem udělal nějakou nejednoznačnost, je tvoje paranoia.Jen tě poučím, že překrucování skutečností je ve své podstatě právě těžení z nejednoznačně znovu popsaného, předtím zcela jasně podaného textu a vytržení tohoto textu z předchozího zcela jasného kontextu jasné věty apod...připomínáš mi dítě, které žadonilo o lízátko, s tím, že už žádné pak nebude chtít, dostalo ho, slízalo ho a pak pořád dokola žadonilo o další...nejsem cukrářství ani tvá mamča, takže naposledy, konec.
Hele, připadám si po debatě s tebou, jako po zhlédnutí desetihodinového dokumentu o perspektivách hřebíku...jsi fakt unreal...zlatej ShadowDancer, ten má občas i recht...
alien
 alien 2
24.11.2004 23:39:46
Lene:Tak fajn zlatíčko :)
alien
 alien 2
24.11.2004 23:38:31
Butcher The:Kdekdo :)
alien
 alien 2
24.11.2004 23:37:31
JooHanka:Tak jen doufám, že jsi si přečetla úplně vše.Protože tito dva pánové opravdu často jen plácají a já jim slušně odpověděl.Unrealikovi asi stokrát na to samé...
No, nemůžeme se shodnout vždy Johanko.
Pánové klok a unrealik vypadají zdánlivě slušně, místo toho, jen opakukují jednu větu dokola a pomlouvají v profilech, kde můžou...ale to možná nevíš...
Je to tvůj názor a já ti ho neberu.
Jen se zkus taky podívat, kolika lidem, které naopak za slušné považuji já, jsem odpověděl, tak jak si zaslouží...a že jich tady je...
A opakuji, že těm dvěma jsem odpověděl slušně, věcně a jak nejlépe dovedu.
Teď odsuzuješ ty a opravdu netuším na základě čeho, protože jsem jim odpověděl a slušně s nimi vedl podle mě zcela nesmyslnou debatu, neboť nemají jediného rozumného argumentu...
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 23:27:48
pamela:Nekouřím a nepiji, zlato.Hospody, ba ani restaurace nenavštěvuji.Takže zkus tentokráte neházet do jednoho pytle ty...
Sport miluji a stejně jako u žen, se u něj často neovládám a tak to také u věcí, které miluji chci...Jistě by z tebe vypadlo v rámci tvé povrchnosti a jednoduchosti, že svalovci jsou stejně jako fotbalisti, idioti bez mozku.Tak tě ujistím, že fotbal jsem dlouho hrával, mé tělo je na hraně s kulturistikou a myslím, že rozumu mám nemálo.
Takže se nejdříve zkus zbavit vlastní povrchnosti a jednoduchosti, protože to zase bytostně nesnáším já a najít holku, která by taková nebyla, je skoro nemožné...
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 22:55:25
Souhlas.
 Xena Žena Kategorie
24.11.2004 20:06:13
Tak teda na tohle sem musel reagovat....sice moc dlouhý ....
Musim říct, že máš pravdu .. teda někdy to poslouchat....je to jak kanál....?!?!!!!
...kam to spěje....
Smajlík  pepper
24.11.2004 19:43:22
No přiznám, nedočetla sem.. neměla sem na to nervy... Podle mě je celkem normální mluvit sprostě.. Už jenom proto, aby se mi ulevilo a svůj vztek v sobě nedusila... :)))
 nermal Žena19 Kategorie
24.11.2004 19:35:15
normalne sa pri tych reakciach zacinam citit ze som nejaka vadna, ked nenadavam..:(((
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
24.11.2004 19:24:10
pises vsechno moc dlouhe, nediv se ze sem to necetl, ale s tim nadpisem souhlasim, mnohe z nich maji k neznosti hoooodne daleko, ale opravdu jen NEKTERE, porad je dost tech, ktere jsou aspon po tehle strance na urovni

krytky zdelenim zdar!
Smajlík  omfg Muž28 Kategorie
24.11.2004 19:15:43
Seš blbej nebo navedenej??
Kde žijes?ve stredoveku?
Priste si ty vylevy aspon zkrat nebo este lip,zamysli se.
neznam jedinou holku ktera by mluvila super slusne.
Smajlík  zivotjeshit Žena15 Kategorie
24.11.2004 19:03:27
Tak v tom a tebou nesouhlasim,i když před tim jsem souhlasila...každá holka si musí občas ulevit,myslíš že to máme v sobě držet až puknem?Někdy už ale nějaké holky doopravdy přehánějí v tom s tebou souhlasim.Nečetla jsem si to celý protože je to moc dlouhý,ale s tim zíváním...NO COMMENT to sis chtěl asi doopravdy ulevit od zlosti co?
Smajlík  taille Žena26 Kategorie
24.11.2004 19:00:30
Nazdarek:) No ja se priznam, ze obcas mluvim sproste. Vetsinou kdyz me neco rozcili, nebo kdyz se mi neco nedari. Podle odborniku je dokonce zdrave se obcas odreagovat nejakym tim sprostym slovem. Neni dobre v sobe dusit vztek. Je ale velky rozdil mezi sprostym slovem v afektu a mezi zamernou urazkou.
Smajlík  optimistka
24.11.2004 18:54:21
Alien 2, promiň, ale jsi tak hloupý, nebo to jenom hraješ?
Tak to zkusím ještě jednou, velice polopaticky, abys to pochopil...

1) Proč si myslíš, že jen Tvé nadávky v Tebou definovaných situacích jsou správné? Mi to připadá tak, jak kdybys kradl v obchodech třeba čokolády, ale odsuzoval krádeže oplatek... A to je to, oč mi jde, ale co nechápeš Ty. Nebo spíše nechceš pochopit?

2) Uznáváš obecný význam slov, nebo jim přikládáš svůj význam - diametrálně odlišný od běžného významu? A mimochodem, takřka vždy je možnost volby – dokonce bych řekl, že i vždycky, nebo mě aspoň nenapadá žádná situace, ve které by musel zaznít vulgarismus. Byl bych rád, kdybys uvedl situaci, kde člověk musí použít vulgarismus.

3) Nebylo to překroucení, jen to bylo nejednoznačně napsáno, což jsem uznal a upřesnil. O žádné překroucení nešlo, tak nechápu, proč o něm zase píšeš :(.
Jak jsi psal, příkladů by bylo hodně, zvládneš vybrat aspoň jeden? Jinak tohle je jedna ze zábavných částí, docela mě totiž baví, když někdo napíše o někom, že dělá to a to, ale přitom není ani schopný uvést příklad... Ano, vím, že jsem neschopný hlupák, ale opravdu sám na žádný příklad nemohu přijít, mohl bys mě tedy osvítit svou moudrostí a alespoň jeden jediný mi ukázat?
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 18:53:49
nejak nevim na jakou otazku odpovedet ... jestli te mam rada nebo ne ... hmm ani jedno ani druhe ... a pro priste nerikej mi zlaticko a nepoucuj me ... a najdi si nekde ve slovniku slovo ironie ... pak to poucovani o carodejnicich nebude ani nutne .o)
 Lene Žena26 Kategorie
24.11.2004 18:47:11
enjoy it:Tolerantních a chápavých lidí jsou přece všude kolem mraky...:)
Tak to musím trochu zkazit ne?
alien
 alien 2
24.11.2004 18:45:39
Lene:Musím tě opět poučit zlatíčko.Alieni nelétají, bohužel :)
Jen některé čarodějnice z dob středověku osedlávaly košťátka a dělaly kdoví co...Osobně si myslím, že vím, co dělaly...:) Pravděpodobně to byly nymfomanky, které bychom měli nosit na rukách a místo toho je demagogové jako ty, upálili...
Máš mě ráda? :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 18:42:18
JooHanka:Můžeš to svým způsobem měnit.Tím jaká sama budeš, že budeš říkat své názory lidem, kteří chtějí poslouchat, pokusíš se vychovat své děti slušně atd.
A tvůj způsob braní tohohle stavu, je i mým...Také se raduji byť i z jediného človíčka...ale bohužel je to zatím spíš jen z nějakého osamoceného názoru nějakého človíčka...
A ano, vědět o tom, vnímat to a použít jen tam, kde je to třeba nutné a i na místě.
A máš ode mě odpověď, víš ve které zpovědi :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 18:40:26
kurva dopice, proc pises takhle dlouhy mrdky ?, kdo si myslis, ze tyhle kurevksky premsrteny sracky bude cist ? hovno !
 Butcher The
24.11.2004 18:36:55
Nikinka:Ještě jsem na něco zapomněl, jak jsi mě svým způsobem potěšila, že jsi nic nenalhávala, jako ostatní holky a přiznala jeden z hlavních důvodů stavu věcí...
Nezapomeň, že vždycky je jenom na každém člověku, jaký bude a okolí za nic vinit nemůže, je to jenom jeho zodpovědnost, jaký se rozhodne být.Takže vždycky se dá jít proti proudu.
A svádět svoje vlastnosti na kohokoli jiného je hloupé.
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 18:30:02
Nikinka:Zaujala jsi mě a velmi!Poprvé tu nějaká holka napsala totiž jednu věc.A to, že by ji ostatní kvůli něčemu ušlapaly, kdyby to nedělala...Ozvi se mi prosím do profilu, nebo sem, jestli budeš chtít.Zajímal by mě tvůj názor na moji zpověď č. 36161!Protože tam jsem právě tohle říkal o patlání a tak... a žádná holka to nepřiznala.Fakt by mě zajímal tvůj názor i na tamtu zpověď.
A neboj, nemyslím si to o všech, ale fakt jsem zatím žádnou jinou nepotkal, až kdysi na kamarádku, takže doufám...:)
Ahoj
alien
 alien 2
24.11.2004 18:28:21
Aliene,teď jsem si přečetla všechno co tu je a docela .... hustý! Víš, že jsi, z mého pohledu, nejsprostěji smetl právě ty, kteří k Tobě byli nejupřímnější, napsali svůj názor na rovnocenné úrovni a neuráželi Tě? Lidi,který to mysleli opravdu dobře a nejen vůči Tobě, ale celkově jejich názory byly velice seriózní a vyspělé? Dost příkře a nespravedlivě jsi jim odepsal, že Ti nerozumí, že neumí číst atd. Jmenovitě Klok a částečně Unrealik. Už Tě někdy napadlo, že je chyba v Tobě?
Od počátku jsi nás tu připravoval na to, že hodnotíš věci z více úhlů pohledu. Já to tak i mnohokrát vnímala, ale teď mám dojem, že to tak není. Nelíbilo se mi, když Tě tu někdo rychle odsoudil a tim pro něj celá věc hasla a nelíbí se mi to nikdy u nikoho. Ale teď musím říci, že to tak není - ty nehodnotíš věci pečlivě a z různých stran. Teď to vidím jinak - si hodně zahrabanej ve svojí subjektivitě..,napadáš ty nejslušnější, ty,který by jsi měl vnímat nejvíc.
Nedaří se mi teď přesně vyjádřit, co bych chtěla. Jsem z toho všeho nějak rozčarovaná. Ani nevim, jestli to má nějaký smysl.............
Smajlík  JooHanka
24.11.2004 18:27:54
Tentokrat se nebudu prilisne vyjadrovat; nepobouril jsi mne do te miry, ze bych mela chut poustet se do hadky. Jako vzdy s Tebou v mnoha ohledech nesouhlasim. Jedine, co si neodpustim, je, ze jsi mne neskutecne zklamal. Nesnasim takove Ty vypite hlucne chlapy, co sleduji kazdy zapas s usty plnymi vulgarnich vyrazu.

Jen... nedavno jsem cetla docela (dle meho nazoru) usmevny clanek na toto tema na http://www.doktorka.cz/run/redsys/sex/r art.asp?id=2651
 pamela Žena Kategorie
24.11.2004 18:24:59
Unrealik:Až zase napíšeš něco, na co jsem ti už párkrát neodpověděl, tak poctivě zareaguju.
Ahoj
alien
 alien 2
24.11.2004 18:04:48
jo, kéž by byl každej tak dokonalej a vyjímečnej jako ty... trocha tolernace a více pochopení pro tento ohavný svět by neuškodilo
 enjoy it
24.11.2004 17:49:42
ja vicemene souhlasim s shadowdancerem

proste stane se a clovek se neovladne ... kdybych ale vedela, ze okolo poletuje sileny alien jak z dob inkvizice a hlida mravni cistotu jazyka ceskeho ... hned bych mluvila jinak
Smajlík  Lene Žena26 Kategorie
24.11.2004 17:32:11
Ano, je toho hodně. Spousta holek mluví zbytečně sprostě, je to hnusný a já si často řeknu, že kdybych byla klukem, bylo by mi z toho smutno... u kluků mi to vadí taky, i když záleží na okolnostech. Pokud je to u někoho základní pilíř v každé větě, tak se s tím člověkem bavit nemůžu.
Beru to jako jeden z ukazatelů doby, která je celá prolezlá hnusem a hnilobou, lží, přetvářkou, nenávistí, sobectvím.... mě nepřekvapuje, že je pak taková i řeč. Sice se mi to nelíbí, ale změnit to nemůžu. Nastavila jsem se tak, že mám radost, když zavnímám něco milého. Když potkám člověka, který přemýšlí, který se zachová ohleduplně nebo upřímně nebo obětavě. Jednoduše řečeno, budu v aréně a kolem mě bude sto lidí na sebe řvát, urážet se, mluvit sprostě, lhát a závidět a já zahlédnu jednoho, který bude úplně opačný, tak místo abych kvůli tomu stu byla smutná a rozčilená, budu šťastná pro toho jednoho jediného. Už delší dobu mi to tak funguje.
A nemůžu si stěžovat na to, že jsem nikoho takového nepotkala. Je jich dokonce více než jeden. Mezi lidmi je spousta špíny, ale kdyby nebylo žádného bílého místa, tak bychom tu špínu ani nerozeznali, stala by se jedinou platnou podstatou.
Pro všechny poctivé lidi jsem si dala za úkol nenechat se strhnout.
Na závěr - i já si někdy ulevim. Ale vim o tom, vnímám to, vim, že to neni hezký a nepřehánim to.
 JooHanka
24.11.2004 17:21:49
nemysli si to o vsech holkach..do puberty jsem nevypustila sproste slovo z pusy..ale tedka v puberte.. :-/no proste znam kamaradku..je to nechutna sprtka,ale mluvy slusne a tak..no proste nekdy mi to ujede ale jinak je moje particka moc slusna..aproto nehodnot vsechny holky stejne.. :) v teto dobe nejde aby holka nebyla aspon malinko sprosta..proste..jinak by ji ostatni uslapali.. ;)
Smajlík  Nikinka
24.11.2004 17:13:20
Ach jo, začínám si myslet, že nechápeš psaný text :((. Prosím, přečti si ještě jednou, co jsem psal, je tam mimo jiné pár otázek, pokud chceš diskutovat, bylo by fajn, kdybys na ně odpověděl...
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 17:05:52
Oriq:Každá druhá???Mno, řekněme, že jsi si moje názory "mírně" překroutila...
Kdyby to byla jen každá druhá, to bylo moc fajn...
alien
 alien 2
24.11.2004 17:04:12
barabee:Jo mám!Nepiš tam tu dvojku, zlatíčko :)))
alien
 alien 2
24.11.2004 17:03:03
Nikki:Nikdy jsem holky do jednoho pytle neházel!To máš z toho, že moje zpovědi nečteš celý, nebo při nich hajáš, zlato!
alien
 alien 2
24.11.2004 16:50:19
Nevidíš si do huby moralisto. Kup si špunty do uší, pane dokonalej, abys nemusel poslouchat, jak holky nadávaj. Jsi prostě jednička, holt ti žádná holka nesahá ani po paty.. Podle tebe je teda každá druhá jenom ubohá primitivka bez vychování. Moc kecáš, ale nepřemejšlíš u toho
 Oriq Žena30 Kategorie
24.11.2004 16:47:23
aliene 2 máš asi problém ...
Smajlík  barabee Žena25 Kategorie
24.11.2004 16:32:37
Cele to nectu!
Ale opet hazis vsechny holky do jednoho pytle!!!!!A co si myslis jak mluvi kluci!! Prosim te!A treba me to taky rozciluje a nesnasim to,ale vim ,ze nejsou vsichni stejni.
PS:Ja treba sproste nemluvim.......cha!
 Nikki Žena25 Kategorie
24.11.2004 16:20:50
Satanka:Znám pár kluků ,který ne...včetně sebe.
alien
 alien 2
24.11.2004 16:19:52
cau prdolo:No, dík za upozornění sakra.Kvůli Zpovědnici, už jsem si ho nemnul pěkně dlouho...na co ten net mám do háje?:))
Děkuji za kompetentní a praktickou radu, takových kdyby bylo víc...:)
A doporučuji totéž, láska sebe sama, je nejvyšší formou lásky, jsem někde slyšel od shodana hehe...:)
alien
 alien 2
24.11.2004 16:16:53
ale ale: ale ale,zase shodan....
Už jsem tady tohle vysvětlil níže, myslím unrealikovi, tak se obtěžuj, podrž šipečku jetýlku a pokus se přelouskat...
alien
 alien 2
24.11.2004 16:15:01
ilustrace:Doufám, že dnešek zvládneš.
A neboj, bude líp.
Ahoj
alien
 alien 2
24.11.2004 16:13:12
ShadowDancer:Zareaguji jen tam, kde nesouhlasím :)
3)Moc mě neznáš, natož, aby jsi se ve mě vyznal...
Já se nikdy nemýlím a natož z pod koše...nutno ovšem dodat, že ne vždy se po doskoku hned střílí chlapče...ach jo, mám kopřivku, když někdo plácá o sportu a ví o tom prd...zkus mě ušetřit jo?Třeba za to, že ti poctivě vžy odpovím...
A na hřišti na své potrestání, maximální ponížení, i motivaci, používám to druhé slůvko...mánička....:)
7, 8)Ženy a svůj vztah k nim jsem popsal v jistých romantických plkách na konci mé jiné zpovědi :)
9)Zde jsem rady neočekával.Rady jsem očekával, když jsem se ptal, proč se zaregistrovat...:)))
10)Nejsem politik.Kdyby byl jiný smysluplný politický systém, tak kdoví...:)
Tak.
alien
 alien 2
24.11.2004 16:02:28
prokera:Já myslím, že je to každýho věc.Ale kdo zvládne nenadávat, tak má můj obdiv.
Já si to právě ventiluju v těch přesně vymezených oblastech :) A pak jsem klidnej jak alien.:)
alien
 alien 2
24.11.2004 16:00:34
lamisil:Ty mě ještě neznáš, ale až mě poznáš! :)
Nedráždi aliena!Dobrá, dobrá, máte, co jste chtěli...bude hůř! :)))
alien
 alien 2
24.11.2004 15:58:53
Unrealik:Už jsem ti jeden vybral, proč se mám otravovat s popisováním dalšího?Nejsem tu pro tvoji zábavu chlapče :) (ale pro shodanovu:))
Ale jinak v týhle reakci už píšeš i rozumně, tak pac a pusu.:)
Čau.
alien
 alien 2
24.11.2004 15:56:01
mashenka:Tak to to asi známe oba...ale můžeš mi fakt věřit, že "atmosféru" u nás něco jen tak nepřekoná...opravdu to bylo tak, že jsem nevěděl, kdy se pozabíjej...
A ty řeči rodičů, že to poznáš a tak...nechci bejt nevybíravej :)
Ale tohle právě tito lidé říkají, aby si to i pro sebe ospravedlnili...
Podobné to bylo v debatě o bití dětí při jejich výchově, kterou jsem vedl...prostě když nemáš dítě, tak mlč...když se člověk dobře zná, tak prostě ví, že některé věci nikdy neudělá..tečka.
Takže budeš mít časem jistě pohodovou domácnost, jakou si zasloužíš :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 15:50:36
Danculka:No jo, to se stává i v lepších rodinách :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 15:25:16
stejně jako když většina kluků si neodpustí v každý větě pi*o, vole.....
Smajlík  Satanka
24.11.2004 15:22:53
Ty jsi asi dlouho neměl ženskou, co? Tak hledej, čekej a JEMNE SI HO MNI. che che cheeeeeee
Smajlík  cau prdolo
24.11.2004 15:21:35
A co ty tvoje vyretušované sračky, to ti připadá slušné?
Smajlík  ale ale
24.11.2004 15:13:18
Nečetla sem to celý, tvoje blemcy mě nebaví a tím spíš ne dneska, jelikož je opravdu den vhodný ke spáchání sebevraždy.
Tudíž, až se příště například praštim do hlavy či si ukopnu palec a bude mě to nesnesitelně bolet, nebo cokoli jiného, co stojí za to, vypustit z pusy nějakej ten vulgarismus, omluvím se Pánu Bohu do oken a až mi z palce bude sršet krev, zvolám "No do háje, to je bolest, sem já to ale mánička" , u fotbalu budu řikat, "ty jetýlku, jak to kopeš"...
Hele nevim co chceš, až když mě něco naštve, tak si prostě to do prdele zařvu, i kdyby ses na hlavu stavěl.
V zájmu lidstva prosim tě dneska odejdi.
 ilustrace Žena33 Kategorie
24.11.2004 14:22:19
SHRNUTÍ:
1) Ženy jsou neuvěřitelně sprosté.
2) Čím vypadají slušněji a jsou z lepší společnosti, tím jsou víc sprosté.
3) Já sice nadávám, ale jen ve vyjímečných situacích, například když při zápase nedám z doskoku koš. To nevydržím a zakřičím: "Jetýlkové."
4) Slušné holky neexistují.
5) Romantické plky.
6) Mé rozumy jsou jak tesané do kamene, ale přeto je ženy přetáčejí a nechápou jejich zjevnou genialitu.
7) Ženy jsou blbé.
8) To jsou ženy blbé a sprosté - to jsem sice řekl, ale nechci vás urazit, mám to podepřeno dlouholetým výzkumem u nás na farmě.
9) Očekávám konstruktivní rady.

10) Málem bych zapomněl - To platí jen na 99%, a ono 1% je něčím naprosto úžasným a libým. A ano, jsem génius a politik.
 ShadowDancer Muž26 Kategorie
24.11.2004 13:51:33
Neni nad to si nekdy PORADNE zanadavat, kdybych tohle nedelala, davno bych se svym temperamentem pocitala korinky pampeliskam...
Jinak souhlas s Tomassinem. A jestli me nekdo vytaci, tak lidi, ktery za ZADNOU cenu nevypusti jakoukoliv nadavku, takova upjatost se mi zda nenormalni...
Smajlík  prokera Žena32 Kategorie
24.11.2004 13:50:13
a delší iž to bejt nemohlo?
 lamisil Žena24 Kategorie
24.11.2004 13:03:13
Alien 2, přečti si ještě jednou, co jsem psal, a až pak odepiš...
Proč si myslíš, že jen Tvé nadávky v Tebou definovaných situacích jsou správné? Mi to připadá tak, jak kdybys kradl v obchodech třeba čokolády, ale odsuzoval krádeže oplatek... A to je to, oč mi jde, ale co nechápeš Ty...

Aha, tak to se omlouvám, já si do dnešního dne myslel, že máme definované kategorie slov, jak vidím, zmýlil jsem se a asi se budu muset vrátit do školy - ironie. A mimochodem, takřka vždy je možnost volby – dokonce bych řekl, že i vždycky, nebo mě aspoň nenapadá žádná situace, ve které by musel zaznít vulgarismus.

Nebylo to překroucení, jen to bylo nejednoznačně napsáno, což jsem uznal a upřesnil. O žádné překroucení nešlo, tak nechápu, proč o něm zase píšeš :(.

Jak jsi psal, příkladů by bylo hodně, zvládneš vybrat aspoň jeden? Jinak tohle je jedna ze zábavných částí, docela mě totiž baví, když někdo napíše o někom, že dělá to a to, ale přitom není ani schopný uvést příklad...
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 12:55:38
To brutalne ticho... no ale povedz vyberie si niekto svojich rodicov? Ja v takejto "tichej" rodine zijem stale. Bud ticho, alebo potom krik. Dva extremy s rovnakym efektom, ktory nevedie k nicomu. Ide o to, aby sme my sami neboli taki. Mozno sa to aj da. I ked moja mamka hovori, ze vsak to pochopim, ked budem mat vlastnu rodinu. Je to smutne, ale tym sa nic nevyriesi.
Smajlík  mashenka Žena27 Kategorie
24.11.2004 12:53:36
Zildjian:Jsem tady krátce a také tuším, kdo je ta dámička...takže i alien ví :)
Jinak, upřímnou soustrast s tím milým zážitkem v hospodě...já měl ten podobný ze školy, jak jsem psal...los hukot..:)
alien 2
 alien 2
24.11.2004 12:52:20
Daphne mi to vzala z úst,nebo vlastně z klávesnice.
Taky mi to někdy ujede přiznávám,ale s tím ujede i vztek a napětí.
 Danculka Žena39 Kategorie
24.11.2004 12:49:42
Unrealik:Na to jsem ti už dávno také odpověděl...už ve zpovědi...pořád to opakuješ dokola...
Tam, kde jsem sprostý já, tak ať je i holka, ale když nebude, tak jí budu líbat nohy, stačí?!
Jinak fajn, že jsi uznal nejednoznačnost, to se cení :)
Překroucení jsem ti už jedno rozebral, na další už fakt nemám chuť, najdi si je v kontextu s mým textem a tvým textem, sám, nejsem autotechna :)
A pleteš se.Slovo sračky jsi použil vytržené ze souvislostí a já ho psal v úplně jiném kontextu, kde ani sprostým slovem nebylo...Jinak moje mluva je, co se týče nadávek velmi skoupá a každý si to může ověřit i v těch zpovědích a rozhřešeních-jen tam, kde není jiná volba.Tečka.Uf, mám z tebe hlad.Máš příhodný jméno, to se musí uznat...ale já taky...:)
alien
 alien 2
24.11.2004 12:41:56
bugris:No, když to těm hokám "ujede" v každé větě pětkrát, tak je to trochu silné kafe, i na mě...
A vždy začínám nejdříve u sebe a také jsem to tam zmínil, takže klídeček.
alien
 alien 2
24.11.2004 12:40:07
aver:Jsem z matičky měst, stověžaté Prahy :)
Koupání v radioaktivitě bylo v cenně v mém původním sídlišti Mimoň a přilehlém okolí(UD Hamr:))...
No, pokud nějaké takové znáš, tak si zamni ruce a buď k nim hodný, neboť já to štěstí nemám...A zažil jsem i jiná města, třeba Vsetín, býval jsem tam dlouhé prázdniny po léta letoucí.
A já všechny předem varuju, než začne sportovní přenos :) To je nutné, neboť by je ze mě chytil psotník a mysleli by si, že jsem nájemný vrah a zabiják malých kůzlátek :)
Ve skutečnosti bych neskřivil vlásek kuřátku...
A ta dvojka a pochvalné kecíky na moji jedinečnost jsou za trest zdejšímu enginu, který mě nenechal zaregistrovat jinak, ať jsem se snažil, jak jsem chtěl...
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 12:38:49
Už jsem to tady jednou psal, že u chlapů mi kanální mluva vůbec nevadí (prostě mi zní trochu divně, že bych někoho poslal k šípku nebo o někom řekl, že je truhlík :-)) a sám jsem v určitých situacích sprostý jako dlaždič! A to jak v písemném, tak v ústním projevu. Ale je fakt, že u holek mi to tak trochu vadí. Totiž, když holka pošle někoho do prdele, tak mi to někdy přijde i roztomilý, a taky bych nechtěl, aby jedna ze zdejších nejznámějších přispěvovatelek přestala v reálu mluvit, jak mluví, to by už nebyla ona (myslím, že všichni ví, koho myslím, nejen modří a zelení) ale...přiznám se, že když jsem jednou seděl v hospodě s kamarádkou z Moravy a ona se na mě během rozmluvy otočila a s kouzelným úsměvem pravila, ať jí pustím, že se musí jít vysrat, rozdýchával jsem to asi ještě 2 dny potom...
 Zildjian Muž41 Kategorie
24.11.2004 12:18:34
Ok, napsal jsem to nejednoznačným způsobem, uznávám, tak to napíšu jinak. Proč si myslíš, že jen Tvé nadávky v Tebou definovaných situacích jsou správné? Mi to připadá tak, jak kdybys kradl v obchodech třeba čokolády, ale odsuzoval krádeže oplatek... A to je to, oč mi jde, ale co nechápeš Ty...
Hmmm, pokud považuješ za slušné, když někomu řekneš, že je sra***, tak bych celkem řekl, že by ses měl nad sebou zamyslet...
A ten příklad překroucení bych opravdu uvítal, protože o žádném nevím.

Jinak s vulgaritou nesouhlasím. Ovšem na rozdíl od Tebe, bez ohledu na pohlaví. A navíc jdu zářným příkladem, což Ty jaksi nezvládáš...
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 12:07:28
tak každýmu to někdy ujede a ty z toho děláš scénu!!a proč tě to vubec bere,tak si té holky nevšímej a je to ne..a vůbec že to říkáš právě ty..vsadím se,že ty si máš nejmín stěžovat .....:o))
 bugriš Žena28 Kategorie
24.11.2004 11:54:52
Docela souhlasim s mimozemstanem dva jednim a jedinym.

Sprosta mluva mi take vadi a to obzvlaste u holek. Ale u tech sportovnich prenosu by sis to mohl odpustit taky :-)
Take zivani, kdyz clovek vidi holce az do zaludku, ktere zminujes, je docela odporne.

Ale nemohu souhlasit s tim, ze takva je drtiva vetsina holek. Je jich skutecne mnoho, mozna vetsina, ale znam take mnoho, ktere takove nejsou. Ale mozna je to tim, ze jsi nejspis z prumyslovejsi oblasti (soudim podle koupani v radioaktivni rece), kde vetsinou byvaji mravy horsi. Mimochodem, ja jsem z nejjihovychodnejsiho cipu naseho statu.
 aver Muž25 Kategorie
24.11.2004 11:53:36
Unrealik:Bože!Popovídej si s klokem a s kakajou, budete si náramně rozumět...
Jestli jen neprudíš, tak se zkus znova zamyslet a pochopíš, že myslím věci jinak, než si je stále mylně vyvozuješ.
Ach jo, ty chceš příklad..Tak, co mi zbývá, ale už mě ser..:)))
Těžko můžu chtít, aby se holka řídila podle mě, když píšu, že hledám osobnost, která už bude taková holka, jakou hledám , ve chvíli, kdy ji najdu....ufff, na tohle i já grafoman nemám náladu.Používej mozek, přemýšlej, jiné rady pro tebe nevidím a zkus mě šetřit, bolí mě už prsty.
A těch příkladů by bylo habakuk, ale zkus si je už dál najít sám, jo?
alien
 alien 2
24.11.2004 11:45:45
Vicconie:Zajímavá a v mnohém aspektu pravdivá filosofická úvaha...:)
Ale pravdu miluju a budu se za ni vždy bít, do vypadnutí mého vysouvacího chrupu!
Pravda je sice jedna, ale občas(jen málokdy!) i dvojí, trojí...:)
A shodan se prej neskutečně baví, Daphne docela taky...:)))
Víš, co je nejúnavnější?To, jak díky svému instinktu neomylně na první pohled odhaduji povahu lidí...je to vpravdě ubíjející, vidět stále tu stejnou škaredou pravdu...
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 11:41:03
Bernadetta:To je složitá otázka zlatíčko :)
Když si o někom něco myslíš, tak by jsi mu to měla slušně říct...a v duchu si třeba můžeš myslet neslušněji, ale nějak moc sprostě-to nelíbí(zase u holek o to víc, sorry:))..
A přiznávám, že v duchu..ehm...no přiznávám se, ale těm lidem to taky na rovinu předtím řeknu, trochu slušněji, těma mýma měkkýma nadávkama:)...někdy i těma tvrdýma...:)
Takže, jenom žádný přetvařování!
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 11:37:09
Tomassino:No jo, ty kuchaři :)
alien
 alien 2
24.11.2004 11:24:25
Proč by se ona měla řídit dle Tebe? Nechápu.
Ovšem, ale také to nemění nic na tom, že bys měl jít příklad = vypustit vulgarismy zcela.
Hmmm, pokud považuješ za slušné, když někomu řekneš, že je sra***, tak bych celkem řekl, že by ses měl nad sebou zamyslet...
Jen tak pro zajímavost, mohl bys uvést nějaký konkrétní příklad toho, co jsem překroutil?
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 11:11:35
Tak si jen přemýšlím, proč někdo dokáže tak "vydráždit" ty ostatní...
Jestli to nebude třeba tím, že mívá často pravdu...
Mimo to - mít neustále ve všem pravdu - jak únavné a ubíjející pro něho samého i pro ty ostatní...
Pravda není něčí názor. Jen názory na pravdu a způsob podání se různí. Podstatné však zůstává vždy.

Pravda.

:-)
 Vicconie Žena Kategorie
24.11.2004 11:10:22
A co když si ta sprostá slova říkám "v duchu"? Vadí nebo ne?
Smajlík  Bernadetta Žena26 Kategorie
24.11.2004 11:09:48
Se sprostými slovy je to jako s kořením, grafomane. Když se používá s mírou, na správném místě a ve správný čas. O ženské která ze sebe sprosté slovo nedostane, ani když ji přejede buldozer nohu bych si myslel, že je drobátko suchar. Ale jak jsem říkal, všeho s mírou. Taková přesolená polévka taky není nic moc.
 Tomassino Muž38 Kategorie
24.11.2004 11:06:54
k*i*k*i*n*a:V pořádku, každý má právo na svůj názor.
alien
 alien 2
24.11.2004 11:04:57
Klok:Tak buď jsi tak blbej(sorry:)), nebo za to nemůžeš...:)))
Přečti si pozorně to, co jsi sem právě napsal a třeba ti dojde, že jsi sám nechtěně potvrdil moje slova...:)))) Panenkomarjápodsrpenská vidíš ho? :)))
Jo, někdy blbost fakt kvete, příteli...
A nechci tě urážet, jen jsem si nemohl pomoct tě trochu poškádlit v tvojí zaslepenosti a zahleděnosti do sebe a své geniálnosti...:)))
Moje zpovědi mají některé ostřejší výrazy, z 99% tam myslím nadávka není.Ono dost záleží také na tom, co si predstavuješ pod takým pojmom nadávka, milý Majore...Ale podle mě jsou slova jako tvrdé nadávky obecně známa a ty měkkčí nadávky také moc nekritizuji.Pokud jsou pro některé jetýlky a máničky, tato oslovení sprostými slovy, tak je to spíše jen jejich ješitnost a povrchnost, či neschopnost poškádlit i sám sebe a udělat si srandu i ze sebe.
A musíš si uvědomit, že moje zpovědi jsou niterním vypsáním mých pocitů, ne že na nějakou holku někde pokřikuji tato slova, ale to by jsi věděl, kdyby jsi to alespoň četl kromě nadpisu, protože to tam taky píšu...
Škoda času na tebe, ale nějaký smysl ti odpovědět, to zatím má, tak budu poctivý, dobromyslný magůrek, třeba se za to dostanu i do pekla.
A bůh je ta největší sračka ze všech(By South Park), takže ačkoliv jeho možnou existenci teoreticky připouštím, tak v něj nevěřím...a ta nadávka je myšlena s nadsázkou, kdyby ti to nedošlo, bůh za nic moc nemůže, to jen někteří lidi si z něj dělají berličku a hromosvod.
Pac ťulíku a příště, až budeš chtít argumentovat, tak se nad tím na sekundu zamysli a ještě si to po sobě přečti jo? :)
alien
 alien 2
24.11.2004 10:51:41
Unrealik:Jak jsem řekl.Tam, kde něco používám já, tak uznávám, aby to používali i jiní.
To nic nemění na tom, že o tom ale mohu psát a že u holek se mi to nelíbí víc, než u kluků.
Jen mi rozhodně nebude vadit, když holka bude slušnější a jemnější, než já...
Nevidím nic špatného na tom, že napíši holce slušně, ale tvrdě to, co by se mi jí do očí říkalo hůř.Myslím, že tak to má spousta lidí a písmo má tu moc.A nemám problém holkám říkat i horší věci, ale kamarádce jo, protože ji mám rád fakt strašně a naživo je to nemožný bejt na ni tvrdší...to ti ale nevysvětlím ty tvrďáku, viď?
Jsi pouze to, co tvrdíš o jiných:Takový malý demagog...
Přehled o mojich názorech a o tvojem překrucování, si každý může udělat po přečtení CELÝCH mých zpovědí...
alien
 alien 2
24.11.2004 10:44:01
Je to tvoje věc, jenom ti řikám, že s timhle tvojim názorem fakt nesouhlasim
 k*i*k*i*n*a Žena18 Kategorie
24.11.2004 10:42:28
goralka:No, vždyť říkám, že jsi květinka :))
A podle mě je právě tohle zaměňování důkazem, že člověk není splachovací, přemýšlí o sobě, i jiných a přijde mi to prostě fajn. :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 10:39:36
k*i*k*i*n*a:Takovou, co mi ze svého katalogu nabízíš, opravdu nehledám, bobečku.
A řeš si, co chceš, od toho to tu je také.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:38:09
ryta:Každý člověk se sebou může udělat, co si zamane...:)
Jsem pesimistický optimista.
A s tou mojí tolerancí je to relativní.Toleruju prakticky všechno, ale tu svoji alienku prostě hledám takovou, abych nemusel žádné kompromisy dělat.A toleruju spoustu věcí, které vadí jiným chlapům...Změna ne, to je špatně, každý má právo na to, být sám sebou.Já fakt hledám holku, co už taková bude, jakou chci, nějaký měnění je potlačování toho druhého a to mě opravdu nezajímá.
A ve vyhrocených situacích nepoužívají nadávky většinou jen ti slovně nejslušnější z nás, pak ti duševně nejsprostší a flegmatici...:)
Také přeji květinkově nádherný den.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:34:52
Aliene: Tvoje slova, slova boží:
"Viděl jsem za svůj život tisíce holek, poznal tak, abych je mohl posoudit stovky.
Jestli byla jediná z nich hodná a slušná holka, tak ať mi předseda okamžitě upadne!"
Kde je to 1 procento, které prý připouštíš?
Považuješ výraz "VYRETUŠOVANÝ SRAČKY" za příklad vybrané mluvy, s kterou jsi u sebe naprosto spokojen?
Smajlík  Klok Muž44 Kategorie
24.11.2004 10:34:33
Alien 2, tak jednodušeji, abys to pochopil.
Mluvíš/píšeš vulgárně? Pokud ano, jakým právem za to kritizuješ ostatní?


A pro zajímavost citace:

"Naživo bych žádný neřekl ani popel, protože na tebe upřou ty loztomilý hluboký napatlaný kukadýlka a říkej pak něco chytráku!"

A přitom v textu vulgárnimi urážkami nešetříš... Jak si to mám tedy vysvětlit jinak, než že (citace toho, co jsem Ti tam /36161/ napsal):
a) Hmmm, takže na internetu jsi "machr" a ve skutečnosti zbabělec... To jsi měl ovšem říct rovnou. A mimochodem, ta zbabělost pochopitelně nespočívá v tom, že v reálu nemluvíš vulgárně, ale v tom, že na internetu ano, ale v reálu ne.
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 10:31:51
Klok: Na tvoje překrucování se ti rozumní lidé vykašlou.A goralka je právě ta slovně výjimečná holka, podle toho, co říká.Takže se uklidni.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:31:49
ja ani pitomca a kretena... no toho kretena obcas ....ale toho vacsinou zmenim na kretinka....
posielam zasadne do kelu a ked o niekom chcem povedat skaredsie pouzivam nieco ako:
truhlik, cvok.. a ked niekomu poviem blbec, odomna to uz kludne moze brat ako nadavku .... :))))))))
boze ved to je jedno...
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
24.11.2004 10:29:49
Syrael:Stačilo by říct do háje a kolínko bych rád pofoukal..:)
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:28:04
goralka:Já používám:Do háje, kretén, blb, pitomec, jdi někam....:))))
No, uznávám, je to na hraně, ale myslím, že je to snesitelné, býval jsem kdysi strašný nervák, takže zase úplně měkkej být nemůžu :)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 10:25:30
goralka:No, takže jsi přesně ta holka, co si zaslouží za svou mluvu obdiv.To, že ve vyhrocených situacích použije někdo nadávku, to nekritizuju.:)
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:21:49
mashenka:Dokonalou holku nehledám ani omylem, už jsem to tady párkrát psal.Hledám ideální holku pro sebe.Jinak to rozebíráš z dívčího pohledu a vlastně je to dost paralelní s mými pocity a názory na věc.Takže víceméně zase souhlas :)
A mrtvolný klid s atmosférou neklidu je asi nejhorší...
My tady ve stověžaté matičce měst, snížek moc nevedem...občas se na pár minut objeví, ale nakonec je z něj jenom fajn blátíčko, ve kterém se pak všichni svorně rochníme :))
Takže si ten snížeček užij a krásný deníček.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:19:38
Tak si prostě najdi jenom nějakou ležící nechopnou slova ani pohybu. Když už řešim nějakej problém, tak ho řešim ze všech stran a ne jenom z tý ze který se mi momentálně chce. Takže nevim, proč by do toho nemohli spadat i kluci bobánku...
 k*i*k*i*n*a Žena18 Kategorie
24.11.2004 10:15:39
Je dobře, že se ti líbí opačná povaha než tu co jsem ti radila - to ti chválím, jen asi budeš muset být taky trochu tolerantní k určitým lidským potřebám, úvaha o tom proč holky mluví sprostě je super vážně jsem se nad tím zamyslela, ale s tím jak je kdo naučený mluvit holt nikdo nic nenadělá. Holt ti nezbyde nic jiného než být chápavým optimistou a možná se to nějakým nenásilným způsobem pokusit na své vyvolené změnit. Možná se ti to podaří a i tvému sluníčku se znechutí používat obhroublá slova - jen si myslím, že v určitých vyhrocených situacích se s nějakou tou sprostou nadávkou setkáš.
Přeji hodně štěstí a občas klapky na uši :o)
Hezký den, ryta
 ryta Žena23 Kategorie
24.11.2004 10:14:52
Goralka: Ta sprostá slova, která jsi řekla 2x za svůj život, Alien určitě slyšel. A proto
i Ty mluvíš hůř než dlaždič. Vem si z něj příklad a vždy je nahraď nějakým slovem slušným (třeba mantáčku nebo plebsičko).
Smajlík  Klok Muž44 Kategorie
24.11.2004 10:12:39
Unrealik:Ale chlapče, nebudeš ty překabátěný jetýlek?Že si to všechno, tak krásně překroutíš a snad tomu i věříš...Když se vytrhnou slova z kontextu i Mein Kampf může být pohádka...A má souvětí jsou často nekonečná a až jako celek, jsou taková, jak jsem je mínil.
Takže odpočívej v pokoji svých překroucených polopravd.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:09:35
slunko:No, jestli jsi na kluky, tak ti to může být asi jedno...:)
Zívání?Z hádání nic nebude, podívej se kolem sebe a počítej hlasy...dělal jsem to v metru, ale pro naprosté vítězství dívek s hangárkem dokořán, mě to už přestalo bavit...
alien
 alien 2
24.11.2004 10:08:26
Je mi jasné, o co Ti jde..... Já bych Tě taky asi neuspokojila, protože klidně řeknu doprdele, když se praštím nebo něco nevratně pokazím, ale nikdy bych se s kamarádkama neoslovovala "vole", jak to běžně mezi děvčaty všeho věku slýchám :-(
 Syrael Žena33 Kategorie
24.11.2004 10:07:12
pouzivam nahrady ako: do kelu, ked naniekoho ozaj nemam slov, tak namiesto jedneho velmi preferovaneho slova poviem radsej: to je..ehm...no..ved vies :)))))))))
 goralka Žena29 Kategorie
24.11.2004 10:06:37
Klok:Jsi naprosto vedle a ještě tady lžeš...Moje zpovědi jsou prosety slovy jako většina, většinou, 99%, 1%...takže přestaň aspoň lhát, je to ubohý!
Holky jako takové miluju a zameť si před svým prahem!
Nezahrnuju všechny, nadpis není nekonečný, musí být jasný, zdělný a k věci.Nejsem trotl, abych v každém nadpisu psal většina...to si dělej sám, když chceš být k smíchu.Já to, že nikoho neházím do jednoho pytle dostatečně osvětluji ve svých zpovědích, takže se buď prober, nebo přestaň lhát.
Čus.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:04:08
nebudem argumentovat, je fakt ze ked pocuvam svoje kamaratky niekedy ozaj nechapem, ako zenska moze nieco take vypustit z ust...

sproste slovo som za svojich skoro 25 rokov z ust vypustila 2x, priznavam si to...
sama som bola zo seba vtedy zhrozena ale mala som vtedy na to velmi dobry dovod....
kedze je malopravdepodobne ze ta situacia sa zopakuje, je aj velmi malo pravdepodobne ze sa niekedy este zopakuje to, aby mi z ust vysli nadavky ake som vtedy povedala...

a vobec je to jedno.... ostatni nech sa staraju o seba, ja sa snazim nebyt vulgarna, ostatni ma nezaujimaju...je to ich zivot..nie moj...
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
24.11.2004 10:01:50
ryta: Jo, shrnula jsi to dobře, takže souhlas.Mě šlo právě o tu neustálou sprostotu.
Ale dá se naučit mluvit slušně automaticky, nahradit sprostá slova jinými atd...sám to dělám.
Rozhodně nestojím o holku, která by byla nějaká poslušná ovečka...Spíš mě berou opačná děvčata...:)
Měj se hezky.
alien
 alien 2
24.11.2004 10:01:05
Sme len ludia, a ak cakas dokonalost, tak to mi ver, ze nenajdes nikoho. Niekto mozno nadava, niekto si to kompenzuje nejako inak. A nase snahy byt lepsimi... nuz ja viem ako koncia. Ako regujem velmi zalezi od toho, ako sa vnutorne citim. Napr. v praci. Vies, robim v stavebnej firme, sice uctovnicku, ale som stale v kontakte s muzmi. Uz ci robotnici, ci veduci, ci sef. To ich nadavanie je tu kazdy den. Co mi ohromne vadi, ked kazde druhe slovo je nadavka. Niekedy vsetko tak pustam jednym uchom dnu a druhym von. Ale ked mam slabu chvilku. Ako minule, sef sa v kancelarii s niekym hadal, krical, nadaval pri tom, tak som usla a na wc som sa vyplakala. Vsimol si to, ospravedlnil sa mi. To je kazdy den, zvykla som si na to. Naucila som sa byt voci muzom tiez tvrda, pretoze inak to nejde. Ale som natolko rozumna, ze nepouzivam pri tom tie slovicka. Samozrejme pouzivam svoje vlastne slova (momentalne "i tak"). Ti chlapi (a z tvojho pohladu dievcence - co je ovela skaredsie), si to ani neuvedomuju, co rozpravaju. Najskor je zaciatok z frajeriny, lebo tak rozprava kamarat, ci kamaratka... A potom sa to uz dostane do krvi, a prirodzene tak niekto rozprava. Su to uz "normalne" slova. Teda ako pre koho:).
Ale aj tak pomsta bez nadavok je ovela horsia. Alebo mozno este viac zrani druheho, ked ani hadka nie je, ale ked je ticho, a ked sa pritom este bucha dvermi. Alebo s usmevom povedane, si fantasticka holka, ale nie si pre mna... Ale sme len ludia... Ale otvorenost a uprimnost ta nam tak casto chyba. Jak si i pisal, casto sa az po dlhych rokoch ukaze, co v cloveku vlastne je. A casto, ked napr. ja nieco zle spravim, tak som sokovana sama zo seba. Ze co sa to vo mne skryva. I tak..:)
Prajem krasny usnezeny dnik:) alebo, zeby uz boli Vianoce?
M.
Smajlík  mashenka Žena27 Kategorie
24.11.2004 10:01:03
Alien 2, aspoň si pamatuj, co píšeš. Ve zpovědi totiž sám píšeš, že vulgarismy používáš i v reálu. A nedávno jsi mi zase v rozhřešení tvrdil, že jsi zbabělec a vulgárně jen píšeš, ale v reálu tak nemluvíš.
A jestli jsi spokojen se svými vulgarismy, tak za to nekamenuj jiné.
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 09:58:40
a co je na tom tak hrozneho ze holky mluvi sproste?

zivani? bych se s tebou mohla hadat
Smajlík  slunko Žena27 Kategorie
24.11.2004 09:55:51
Hardin:Vždyť já je chytám...a oni tam jenom tak plavou, plácají těma nožičkama a ručičkama...a pak...
Miluju jetýlky k zbláznění, takže budeš muset doporučovat kámoše jinde :)
alien
 alien 2
24.11.2004 09:53:48
něžná:Ty jsi něžná, asi jak masožravka křížená s kudlankou nábožnou, děvče....
alien
 alien 2
24.11.2004 09:52:27
Unrealik:Stalo se chlapče.A po mnohaleté usilovné práci na sobě, jsem se svou mluvou zcela spokojen.
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 09:50:52
gi666:No, tohle je přesně ono.Taková krásná holka a mluví hůř, než dlaždič...To mě pak ta krása už moc nebere...sorry, ale to radši obskáču patník zlato...:)
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 09:49:21
elsa:Každý, ať si dělá, co chce, pokud to neporušuje něčí svobodu.Stačí?
alien
 alien 2
24.11.2004 09:48:11
k*i*k*i*n*a:Klídek.
Kluky tady nebudu moc řešit, psal jsem o holkách.Až budu chtít mluvit o chlapech, tak napíšu o chlapech.Jasný, že chlapi mluvěj dost sprostě, ale mám zkušenost, že holky ještě víc...a je mi z toho prostě smutno.
A musím te poučit zlato, i znaková řeč má nadávky...
alien
 alien 2
24.11.2004 09:48:11
Milý Aliene, tvoje zpovědi mě přivádí k jednoduchému doporučení. Ponech všechny máničky a jetýlky, jakož i všechny DĚVKY (název tvé zpovědi č. 36662) a VYRETUŠOVANÝ SRAČKY, CHODÍCÍ DROGERIE (č. 36161) na Zemi těm, kteří ženy a dívky berou především jako lidi se všemi dobrými (i špatnými) lidskými vlastnostmi. Zacházíš z extrému do extrému od naprostého odsouzení všech žen (nepřipouštíš výjimky) k jejich naprostému zbožštění (zmiňovaný konec jedné zpovědi). Přesuň se do své galaxie, kde na Tebe jistě čeká naprosto dokonalá alienka. Přeju šťastný let a mnoho krásných a dokonalých alienčat.

Mimochodem, ve zmiňovaných zpovědích zahrnuješ do těchto kategorií všechny dívky. Nepřipadají Ti ta slova alespoň vůči některým jako sprostá?
 Klok Muž44 Kategorie
24.11.2004 09:46:54
Abych pravdu, řekla taky nemám zrovna v oblibě používat sprostá slova, přijde mi to obhroublé, neslušné a vůbec se mi to u děvčat nelíbí, pravda je, že jsem taky nepotkala žádnou slečnu, která by byla čistá jako lilie a nepoužila za celičký dlouhý život jediného sprostého slova, ale ani se tomu moc nedivím, ono je dost těžké např. číst politické dění u nás v republice, zdražování všeho možného i nemožného a jednoduše se nerozohnit, nepoužít sprostého slova či rázně bouchnout do stolu - myslím si, že kdyby člověk a tím myslím Člověk (ať žena či muž) neventiluje své pocity hrozí mu velká újma na zdraví, a každý se odreagovává po svém. Něco jiného ovšem je za každou větou či dokonce slovem používat výrazy typu vole atd. což je dost běžný jev, ale kdyby se měl člověk neustále soustředit na to zda nepoužije ve větě ani jedno slovo co by budilo pohoršení, tak je to na beřkovice, nedělal by totiž nic jiného než by stále vymýšlel co místo tohoto slova použije - je to dost vyčerpávající. Myslím si, že dívky by se měli snažit mluvit v rámci možností slušně, ale rozhodně bych to nesoudila takhle přísně, zkrátka si najdi ženskou, která pro tebe vyskočí i z okna, když jí to řekneš a potom možná budeš šťasný :o()
 ryta Žena23 Kategorie
24.11.2004 09:44:38
Blondee:Přečti si ten konec jiný mý zpovědi.
Já jetýlky miluju jetýlku :)))
alien
 alien 2
24.11.2004 09:43:19
xxxx:Kdo řeší, ten jede.A kdo neřeší, ten nemaže...
alien
 alien 2
24.11.2004 09:31:21
A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci.....

Tak proč se nedáš na chlapečky?
 Hardin Muž Kategorie
24.11.2004 09:30:57
Co Tě žere debile, já jsem žena něžná květina, a taky Ti neříkám, že si hovado. A táhni radši makat než psát takový hlody.
 slušná
24.11.2004 09:30:16
Když Ti to vadí, začni sám u sebe.
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
24.11.2004 09:11:56
Ty vole, že tě to sere :)))
Smajlík  gi666 Žena35 Kategorie
24.11.2004 09:06:37
Napiš aspoň jednu věc, kterou podle tebe smí dělat holky a kluci ne.
Smajlík  elsa
24.11.2004 09:03:47
Sice jsem to nečetla až do konce, protože je to až moc dlouhý a já pospíchám, ale pointu jsem snad pochopila. Proč je to celý vztažený jenom na holky? To že kluci mluvěj stejně, nebo ještě hůř je snad v pohodě??? Nevim, proč by se v tomhle případě měli dělat nějaký rozdíly. Tohle neni problém jenom holek, ale celý společnosti. Si snad léčíš nějaký komplexy?Tak si najdí nějakou němou holčinu a bude to fajn...
Smajlík  k*i*k*i*n*a Žena18 Kategorie
24.11.2004 08:44:49
Aliene, opět jsi mě přesvědčil, že ti v žádném případě nemůže být 28....

A jediná další myšlenka, která mě z tvého textu napadla...když ty ženský tak nesnášíš, proč se nezamyslíš nad tím, jestli by teda nebyli lepší chlapi?


Občas nadává každý a každý má své hranice. Navíc se to mění s věkem

Co píše Shodan o Jetýlkách (přidávám máničkách) je 100% pravda. Nad tím se zamysli
 Blondee
24.11.2004 08:35:03
všechno moc řešíš...
Smajlík  xxxx
24.11.2004 08:32:29
shodan:Rajcovní je jak čůrání slečen, tak jejich něžné nadávky...takže v tomto ohledu mají mé naprosté požehnání :)))
A jetýlky, máničky apod. myslím většinou v dobrém a často jen škádlivě...to jen jetýlkové a máničky si je občas moc berou :)
alien
 alien 2
24.11.2004 08:28:13
Reznik:1)Nikdy bych si nedovolil, mám k nim posvátnou úctu!
2)Tos ještě neslyšel mě, když hraje Sparta jako včera, nebo nároďák jako v Holandsku...
3)Mě to přijde jako zcela zásadní problém dnešních holek a sakra mi to vadí!A myslím si, že je s tím často spojena i jiná "úroveň" té holky...
4)Ani omylem :) Vše píši v určitém stavu otevření mysli, duše a srdce, takže to jde poměrně samo a je to hned napsané...a dvě stránky jsou nic, proti např. Encyklopediím všehomíra...
5)Neurážej!Jirásko je nudný a únavný...myslím, že s ním mám málo společného.Takže odteď jsi za tuto neskonalou drzost na mém seznamu, doufám, že já jsem na tvém milý
asassine :))) Uvidíme, kdo má pro strach uděláno!
A povídka má často právě ty 2 strany...
Jinak jsem na sebe hrdý, že jsem takového nemluvu donutil k tolika slovům :)
alien
 alien 2
24.11.2004 08:20:55
Pro mě není rozdíl jestli nazveš někoho kokotem nebo jetýlkem, když se to myslí stejně. Asi tak. A holky by asi radši neměly ani čůrat, aby to náhodou neurazilo vašnostův jemnocit.

Pravděpodobně nevíš, jak je rajcovní když ti holka při sexu šeptá do ucha sprosťárny.
Smajlík  shodan.
24.11.2004 08:20:23
Terror:Zajímavá úvaha :)
Ale spadnula mi z toho tenkrát trocha čelist, i můj vysunovací chrup...:)
alien
 alien 2
24.11.2004 08:16:24
mashenka:Souhlasím, že věty bez nadávek umí zraňovat často nekonečně...třeba, "Jsi skvělej, skoro dokonalej chlap, ale budeme kamarádi...".
A neboj se vynadávat, když je to adekvátní situace, to mi ani nevadí...u holky teda jo, ale akceptuju to, protože dělám to samé, ale právě jen proto, abych díky tomu v pohodě ovládnul své emoce, což se také daří.Například, když mi tady datel soused od rána do noci tluče, tak si z toho dělám většinou legraci, ale někdy je člověk třeba v situaci, kdy ho to naštve a pak se díky velmi peprné nadávce na jeho adresu zklidním a jsem pokojný jako koťátko :)
Mě jde právě hlavně o to, že u většiny holek se z toho stala naprosto přirozená mluva a to mě děsí a fakt je mi to maximálně odporný.Takže mi ani tak nešlo o nějaké občasné klopýtnutí, ale o běžnou mluvu.Myslel jsem, že to z toho vyplyne...No nic.
Právě moje kamarádka mi neuvěřitelně ubližovala svými slovy i jednáním a neřekla jediné sprosté slovo...
Jo, to mi taky jednou kamarádka přiznala, že jsem měl pravdu, ale ona se chtěla cítit jako ublížená chudinka, tak se tak chovala...
"Kraťúčké", je krásný slovo :)
Měj se hezky.
alien
 alien 2
24.11.2004 08:05:31
Daphne:Ale jo, přesně tohle mi zase až tak, v určitých situacích nevadí...i když u holek mi to vlastně vadí vždycky...asi diskriminuju, ale ty něžná ústa mi k tomu nesedí...
Jde o to, aby ta nadávka nebyla běžná a ve zcela banálních případech...a tak to právě je...
Pa
alien
 alien 2
24.11.2004 08:02:51
Gart:Dík za kompliment, pýchou se dmu :)
No, s tím vlivem prostředí na mluvu, je to do jisté míry pravda...Když jsem ještě jezdíval k famílii na Moravu, tak se ze mě také vracel rodilý moravák...tož, co s tím?:)
Myslím, že nadávky jsou v určitých situacích ok, ale většina holek si z nich udělala běžnou řeč, což mi jako obdivovateli ženské krásy prostě vadí...
Ahoj.
alien
 alien 2
24.11.2004 07:52:22
1. Neurazej dlazdice
2. Tos jeste neslysel me kdyz me nekdo poradne vytoci - kanal hadra.
3. Lepsi parkrat rict pico, curaku apod. nez se sahodlouze rozepisovat o takovy banalite.
4. Nepripadas si obcas jako grafoman?
5. Nejsi pribuzny s Jiraskem - dost mi pripominas jeho styl psani. V 6 knihach to co by zvladl Kafka vecpat do povidky.
 Reznik Muž22 Kategorie
24.11.2004 07:44:08
Nejdo o to co řikáš ale co myslíš. Slova z*rd, pí*a nebo vychcat je fakt od holky hnusný.
Na druhou stranu na krwa doprde já se na to můžu vysrat neni vůbec nic špatného. Pokud spada lahev na zem... newím jak jinak dostatečně jinak vyjádřit emoce.
 Terror Muž29 Kategorie
24.11.2004 07:39:06
Myslim, ze ta cistota nasich (dievcenskych) slov sa straca, asi tak postupne. Ako dievca dospieva, a potom sa dostava do nejakeho prostredia, kde pracuje. Potom to zalezi od kamaratov, kamaratiek, diskotek... A clovek je tvor v mnohom rychlo sa prisposobivy. Prezila som, a preziva vela tazkych chvil. Mnohokrat som uz mala taku tuzbu si tak od srdca zanadavat. Neurobim to, skor sa vyplacem a je mi lepsie. Na druhej strane dokazem zranit druheho i ked nenadavam. Viem dobre rypat, a poviem co si myslim. To je mozno castokrat horsie ako nadavky. Mrzi ma to, pretoze viem, ze aj ten druhy je len clovek a... a kazdy je svojsky a mozno si neuvedomuje, co robi. Chalani sa len tazko vedia vcitit do toho, ako vsetko preziva dievca, ktore ma vedla seba. A samozrejme plati to aj opacne. I ked uz bolo napisanych spusta knih. Preto je pravda aj to, co si pisal o tom, ze Ty povies nieco, a dievca to prekruti uplne opacne. Ono je to casto preto, ze dievca nechce pochopit, to, co ten chalan hovori (teda tak navonok, chce sa hadat a pod.).
No a na druhej strane, by si obcas taku nadavku zaslusili. Keby to ale pomohlo, naco si teda zbytocne namahat pusinku.
Nuz Tvoje kratucke uvahy su hm, .... dobre kratucke :)
PA a krasny dnik
Smajlík  mashenka Žena27 Kategorie
24.11.2004 07:36:29
Přiznávám, že mi občas taky něco ujede. Nejraději bych si pak dala facku, ale když ono člověku se tak krásně uleví ...
 Daphne Žena Kategorie
24.11.2004 07:16:29
Tak jsem to přelouskal kvůli tomu květnatému slohu, zábavné čtení.
Jinak celkem souhlasim s tím, cos napsal, jen dodám jednu věc.

Většinou člověk mluví podle toho, v jakém je prostředí. Když jdu do hospody s přáteli, kteří mě za každým druhým slovem nazvou volem, po pár minutách a pivech mi jejich mluva pronikne do krve .) ...
U holek je to, hádám, stejné :o)
 Gart Muž22 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk