Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.366463, vloženo 16.02.2009 03:31:51 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Proč nelegalizovat marihuanu
Ať už je marihuana lepší nebo horší než alkohol a cigarety(určitě se zde najde mnoho zastánců jednoho i druhého názoru a každý bude tvrdit to své a k ničemu to nepovede, takže to vynechme), tak je nesmysl zavádět JAKOUKOLI další drogu do života. Drogy jsou poměrně umělou zábavou a i když čas od času to třeba není špatné se uvolnit, určitě je to něco, bez čeho by se zdravý člověk měl dokázat obejít a i se dobře bavit.

Alkohol a cigarety nikdy z tohoto světa nezmizí, tak je tu necháme a budeme s nimi žít jako doposud. Ovšem každá nová droga ovlivňující myšlení a chování je pro společnost přítěž, a proto by se v žádném případě neměla legalizovat(a tento předpokladm samozřejmě platí i pro marihuanu).

Cigarety jsou naopak pro společnost poměrně dobré. Vysoká spotřební daň dává státu slušné peníze a i velcí kuřáci nemají sníženou výkonnost v práci. Tito lidé pak umírají dříve a neberou tak dlouho důchod stejně jako nevyužívají tak dlouho drahých medikamentů narozdíl od většiny ostatních. (jinými slovy - státu se to vyplatí).
Tento poslední odstavec není můj názor, ale prostě fakt.
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
29.08.2012 15:29:48
jeste dodam jen jednoduchy odhad:

1 kurak = cca 10k rocne
100 kuraku cca 1M rocne.
Onemocni cca 1 ze 100
Kouri prumerne treba 15 let (to vetsinou spis o dost dyl) ... na leceni jednoho kuraka se kuraci mohou ze spotrebni dane slozit castkou cca 15M
Smajlík  WEX
29.08.2012 15:26:41
Sovice: vim kolik to stoji pocital jsem si odhad (PhilpMorris CR delal i presnnout statistiku) a muzu te ujisti ze kdyby se vsechny prachy ze spotrebni dane na ciga hezky oddelily od ostatnich a daly se jen na leceni nas kuraku, tak jeste zbyde HODNE na vyzkum rakoviny - takze nebrblej a radsi nam podelku ze financujem dobrovolne spoustu veci.
Smajlík  WEX
16.02.2009 20:00:17
Souhlasím až na poslední odstavec, kterej je spornej.
 Muž který nebyl Muž25 Kategorie
16.02.2009 18:24:33
karek: Normalni clovek nejde s kaslem k doktorovi. Takovym lidem rikam vyzirky socialniho systemu a je treba je strilet, aaano? Proto regulacni poplatky.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
16.02.2009 17:35:08
Sany: Jako že by ho neplatili?
Smajlík  kili von prag Muž18 Kategorie
16.02.2009 17:30:31
"Cigarety jsou naopak pro společnost poměrně dobré. Vysoká spotřební daň dává státu slušné peníze a i velcí kuřáci nemají sníženou výkonnost v práci. Tito lidé pak umírají dříve a neberou tak dlouho důchod stejně jako nevyužívají tak dlouho drahých medikamentů narozdíl od většiny ostatních"

Prosím??! Víš, kolik stojí léčba rakoviny plic? Víš, kolik stojí odvykací léčba jednoho kuřáka? Nehledě na to, že kuřáci ohrožují zdravotně i nekuřáky (tudíž zbytečné oběti v řadách ekonomicky aktivního obyvatelstva- opravdu si myslíš, že to se státu líbí?)
Nehledě na to, že nemoci dýchacího ústrojí (a hádej, kdo je k nim více náchylnější- kuřák či nekuřák??) jsou nejčastější příčinou krátkodobé pracovní neschopnosti u nás.
 sovice Žena22 Kategorie
16.02.2009 17:07:39
Ještě jsi zapomněl říct, že cigarety jsou vyráběny z obnovitelných zdrojů:-) Já osobně bych kuřákům zrušil zdravotní pojištění, aby se na tom ještě víc vydělalo.
Smajlík  Sany Muž30 Kategorie
16.02.2009 16:44:47
že neberou prachy kuřaci z lekařství ? ty naopak zatižej velmi hodne zdravotnictví ,si daj par cigaretek na studenym vzduchu a už kašlou... když jsou velmi težky ,tak furt otravujou doktory svoji blbosti
Smajlík  karek Muž30 Kategorie
16.02.2009 16:09:41
souhalsím s Voky...
 Vinnona Žena21 Kategorie
16.02.2009 14:32:44
Vis co? Cela tva uvaha je vlastne uplne zcestna. Myslim, ze s podobnyma lidma se o tom nema cenu bavit. Trava se nezavadi, nybrz je zavedena a rozhodne nevymizi. Navic nikdo nema ani argumenty proti, ktere by nebyly shodne s protialkoholnimi. Pokud nekdo mluvi o fetacich, muzu si o nem myslet jenom jedno. A s vypatlancema na me nechodte. Daval bych to do podobnosti kritiky islamu.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
16.02.2009 13:38:43
Alkohol a drogy tu byli s nami uz od nepameti.
To prave ze cigara jsou tou "nejnovejsi drogou"
A tu travu by mohli aspon zlegalizovat na nejake lecebne praktiky jinak je mi to jedno kdyz si budu chtit zahulit sezenu si to...
 Voky Muž28 Kategorie
16.02.2009 13:04:30
či sa legalizuje alebo nie vždy tu bude, myslim že väčšinna z vás zabúda na demokraciu, a mimochodom v holandsku to funguje viac-menej dobre a hlavne to pritahuje turistov (co by taktiez pomohlo statu), neviem si predstavit co by sa stalo po legalizácii dokopy asi nic velke, a mimochodom trava neni navykova ako cigarety alebo chlast (cokolada je navykovejsia ako trava!), len moralna zavyslost ktora sa neprejavuje ako fyzicka ako pri ostatnych... kto chce nech vyskusa kto ne tak ne... a este ma napadlo, nechapem ludi ako mozu mat taketo predsudky ked to nevyskusali! a ak hej tak mali slabu vzorku:D nezastavam sa legalizacie uplnej mozno len (ako bolo spomenute) na vlastne použitie ale na to by sa asi v praxi zle dohliadalo...
Smajlík  zhrc Muž Kategorie
16.02.2009 12:36:11
OdpočinekNaOdpočinku: pro nej treba je : ))
daniela hildegard: kdyz ony radioaktivni latky nejsou drogy, to je blby no.. proste asi stejna ogika jako kdyby si v hospicich davala k obedu cyankali, takze trochu off.
 wispi Žena18 Kategorie
16.02.2009 12:36:10
,,Cigarety jsou naopak pro společnost poměrně dobré. Vysoká spotřební daň dává státu slušné peníze"

Nesouhlasím. Čím vyšší spotřební daň tím více se pašují cigarety( pašerákům se to prostě vyplatí ) a pak jdou peníze mimo stát, proto vláda neplánuje zvyšovat cenu cigaret, aby se dostali s krize. Protože by nám to jen uškodilo. konec konců o tom mluvila myslím zrovna včera Ministryně zdravotnictví Daniela Filipiová.
Smajlík  Rock and Doll Žena20 Kategorie
16.02.2009 12:30:51
Proč se nesmí prodávat radioaktivní látky. Ty jsou pro značkování přece praktické. Třeba kdyby se značkovaly vrácená jídla v restauracích. To by bylo překvapení...
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
16.02.2009 12:23:29
Taky ponechám hromadu věcí stranou. Jen by mě zajímalo kde jsi vzal, že THC je oproti lihu a nikotinu "nová" droga, ty brebto.
 OdpočinekNaOdpočinku
16.02.2009 11:19:35
"Cigarety jsou naopak pro společnost poměrně dobré. Vysoká spotřební daň dává státu slušné peníze a i velcí kuřáci nemají sníženou výkonnost v práci. Tito lidé pak umírají dříve a neberou tak dlouho důchod stejně jako nevyužívají tak dlouho drahých medikamentů narozdíl od většiny ostatních. (jinými slovy - státu se to vyplatí).
Tento poslední odstavec není můj názor, ale prostě fakt."

Pro zajímavost, jak jsi přišel na to, že to je fakt? Je to jen Tvůj názor, ne fakt. Reálně je totiž docela pravděpodobné, že cigarety jsou v konečném důsledku pro stát nepřínosné. Obecně se opravdu traduje, že jsou pro stát přínosné, ale je otázkou, do jaké míry to je reálné. Například zrovna loni jsem četl jeden článek, který rozebíral výdaje na kuřáky a příjmy z kuřáků. Vycházelo z něj, že kuřácí mnohem více peněz spotřebují, než kolik jich dají za cigarety.
Smajlík  Unrealik Muž37 Kategorie
16.02.2009 10:49:54
tak ona uz je zavedena ve spolecnosti jen to nekteri blbci furt odmitaj pripustit ale jejich blbost. s kamoskou sme rozvijeli teorie jaky by to bylo, kdyby drogy, vsechny drogy byly legalizovany a jako platit za smah pytel firmam myslim ze by to bylo na pytel protoze by vsechno bylo nehorazne drahy,takze jen aby to nebylo nelegalni, jenze to ty kurvy neudelaji, protoz by museli vyhodit mrte lidi od beng a nic by jim z toho nekaplo, takhle stejne nekape teda viditelne a aspon maji nejakej bic na kohokoli co si chce dat. Je to fakt nahlavu, pritom kdyby to bylo od kriminalizovany, tak by treba u travy to fakt vubec nevadilo, u perga hera si jo, jenzekdo si chce dat, stejne si da, at je to v pohonebo ne, takze timhle to fakt neresej.
 wispi Žena18 Kategorie
16.02.2009 09:48:06
Zásdadní důvod proč nelegalizovat marihuanu kví v tom, že není vytvořen systém jejího zdanění. Jinak by to určitě šlo.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
16.02.2009 09:37:54
domácí pěstování pro vlastní potřebu bych povolila...
 zuzosto7 Žena Kategorie
16.02.2009 08:45:22
Kdyby se fetky válející se po parcích posílaly na léčení do kamenolomu, tak by bylo rozumné zlegalizovat všechny drogy. Ovšem ve chvíli, kdy se o feťáky staráme, platíme jim očkování, kupujeme nové jehly, platíme jim léčení by to byla hloupost.
 aconsejador Muž Kategorie
16.02.2009 08:35:41
Marihuana = Zahulíš, sedíš, čumíš, MAGOŘÍŠ...
 Larissis Žena18 Kategorie
16.02.2009 08:28:56
No shrnul jsi to pěkně, tak co ještě chceš slyšet. Já osobně marijánku vyzkoušel cca před rokem a asi při správné partě bych do toho šel znovu. S cigaretama jsem svůj boj vyhrál a už s něma nemám problém. Alkohol požívám, ale jen jak se říká příležitostně, tak 1x, až 2x do měsíce 0,7l vína s přítelkyní (malé pivko po obědě do toho nepočítám). Kdyby byl každý člověk stejný jako já, tzn. nebyl náchylný k závislostem, napsal bych, jsem pro legalizaci marihuany, ale právě proto, že vidím kolem sebe problémové typy, kteří si myslí, že se jich problém závislostí netýká a bez alkoholu a cigaret se neobejdou, musím nepsat, že nejsem pro.
 nitra maxov Muž50 Kategorie
16.02.2009 05:35:58
Je to humus, který způsobuje duševní poruchy, při delším užívání dokáže snadno vyčarovat deprese, zpomaluje čověka, no prostě by se našlo takových negací, že by snad nemělo cenu legalizovat. Všichni by na sebe pořvávali Smoke Mariuána kemo, ne??? Místo hulení by se to mělo jmenovat brzda, protože většina lidí se po experimentech s trávou nepohne z místa a postupem času už ani nevědí, jak se jmenují. Skvělá věc na snížení inteligence :) Tak hulte, hulte, ať je ten svět čím dál víc blbější..

Tak PROTO NELEGALIZOVAT MARIHUANU, opakuji se, já vím.
A ostatní UMĚLÉ drogy?....... To je jiná :)
 Larissis Žena18 Kategorie
16.02.2009 04:31:20
asi až příliš častý námět na diskuzi a to nejen tady na zpovědnici

osobně je mi to jedno - legalizace by žádný problém neřešila, jen by ho posunula někam jinam, lidé budou chlastat, kouřit a fetovat bez ohledu na zákony
 Zombie 36 Muž41 Kategorie
16.02.2009 04:10:43
Zombie 36 : Pokud někdo souhlasí, nesouhlasí nebo chce jenom dodat svůj názor - o tom lze diskutovat velmi dobře.

JUSTICE-For-All : Nechtěl jsem to rozebírat, protože je to trochu delší a do tohoto topicu to nepatří. Napíšu o tom diskuzi někdy jindy. Ale je to i statisticky potvrzené, včetně té léčby.
 libik Muž32 Kategorie
16.02.2009 04:04:57
odpověděl sis sám, o čem chceš diskutovat?
 Zombie 36 Muž41 Kategorie
16.02.2009 04:04:15
"Tento poslední odstavec není můj názor, ale prostě fakt." Naklady na lecbu ? Rekl bych, ze jsi tak nejak mimozni ...
Smajlík  JUSTICE-For-All Muž35 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk