Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.363351, vloženo 02.02.2009 20:17:09 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Proč je pravice lepší jak levice
Zdravím,
vzhledem k některým poněkud zmateným diskuzím o politice a tomu, že mnozí nevidí to, co by vidět měli, chtěl bych vám představit trochu lidský názor bez zbytečností a výkřiků typu : "Jde jim jen o koryta, ten a ten je zloděj" apod., bez nějaké velké zaujatosti, ale pouze dle mého celkem objektivního názoru, který byl vytvořen veškerými informacemi, které se mi donesli.

Hned na začátku bych chtěl podotknout, že odstraníme některé konkrétní věci, jako jsou konkrétní politické strany. Nebudeme tedy mluvit o současné ODS a současné ČSSD jejich konkrétních vůdcích a o jejich konkrétních chybách. U toho by se naprosto zbytečně vyřvalo 90procent lidí. Velký problém je, že většina lidí má tendenci chovat se jako ředitelé vesmíru a vidí mnoho skutečností pouze černobíle. Pravda je opravdu většinou někde uprostřed a je jasné, že dobré rozhodnutí lidi mine téměř bez povšimnutí, zatímco jakákoli chyba nebo jen nepopulistický krok se odrazí 10ti násobně.

Jinak mluvím o obyčejné pravici(podobné ODS) a levici(podobné ČSSD). Levice o které budu mluvit NEJSOU komunisti a nepoužívají jejich praktiky a názory.

Další věc, která je nutná podotknout - neexistuje absolutní pravice a absolutní levice. A pokud se některé názory k takovým extrémům blíží, jsou obyčejně špatné. Proto prosím neberte na zřetel většinu(neříkám že všechny) některých uživatelů, jako je třeba Wolfi se svojí "důchodovou" reformou, nemocenským apod. Takoví lidé spíše pravici škodí než naopak.

Nyní se už můžeme pustit do jednotlivých bodů, ve kterých se obě vlády liší a které považuji v pravicovém smýšlení za rozumnější.

V čem vlastně spočívaji některé zásady jednotlivých vlád?

1)Daň z příjmů a její důsledky

Pravicová : Snaží se ocenit především ty úspěšné. Daně z příjmu se snaží držet na co nejnižší hranici.
Levice : by naopak daně zvedala a to především těm úspěšným a bohatým. Což bývají velmi často podnikatelé.
Levice vychází z názoru, že bohatí mají dost a proto jim mohou vzít více. Pravice je pro to, aby všichni platili procentuálně stejně.
Je důležité si uvědomit, že z daní z příjmů získává stát oproti jiným daním(zvláště DPH) poměrně minimum. Čím větší daně jsou, tím více lidi šidí(není to hezké, ale je to tak). Když máš někdo platit velkou daň, je i rozdíl peněz obrovský a proto se bude snažit schovat každou korunu, kterou zvládne. Když jsou daně menší, je jasné, že kvůli pár procentům nebudou riskovat obrovské pokuty či zastavení činnosti apod.
Další důležitá věc - menší daně nastartují (v naprosté většině případů) ekonomiku. Bohužel dopad tohoto rozhodnutí je vidět pouze dlouhodobě a to za mnoho let. Tedy většinou v dobách, kdy je u vlády jiná strana a přivlastňuje si úspěchy, které nastartoval někdo jiný(což je tedy naprosto logický mocenský boj a dělají ho všichni. Jak strany levicové, tak pravicové).
Taktéž zahraniční firmy si budou vybírat země s malou daní, protože se jim vyplatí zde budovat továrny a dávají lidem práci. Stejně tak zaměstanavatelé nebo budoucí podnikatelé mnohem snáze rozjíždějí svůj bussiness a mají větší motivaci.
Což má opět další důsledek. Čím větší poptávka je po zaměstancích a čím méně je lidí bez práce, tím je logicky větší zájem o pracovní sílu a jelikož volný trh je ten nejlepší obchodník, tak zaměstnavatelé musejí dávat zaměstnancům vyšší platy. Pokud to neudělají, pracovní síla se postupně přesune za lepší nabídkou. Poptávka a nabídka jak ji známe.
A opět to vede k dalšímu důsledku. Čím vyšší je poptávka po lidech a tedy i stoupá jejich cena, tím více se začně zefektivňovat výroba. Poté je už výhodnější si zaplatit za nové technologie, které dlouhodobě vedou k lepším výsledkům za nižší cenu.
Což nakonec vede ke zvýšení celkových zisků z daní z příjmů, protože celková výroba země je mnohem vyšší. A to především dlouhodobě.

Shrnuto podtrženo - po takovýchto krocích dochází k menší míře nezaměstnanosti, vyšší produktivitě práce a k tomu ještě mají zaměstnanci lepší platy, menší i větší firmy zde zakládají nové výrobní prostředky, protože se jim to vyplatí.

2)Privatizace
Pravice se snaží rozprodat takřka úplně všechno. Levice se snaží udržet aspoň některé podniky, které se jim zdají z nějakého hlediska výhodné.
Tady už nebude vysvětlování tak dlouhé. Co se týká privatizace nemocnic, to je tak trochu kapitola sama pro sebe. Co se týká privatizace všeho ostatního(telecom) apod., tak je to dle mého názoru jedině správně. Stačí se podívat na jednotlivé úřady nebo na státní podniky za totality, které byli všude, a jak to tam funguje. Jelikož jsou veškeré prostředky státní, je i všem jedno, jaká bude efektivita práce. Váš nadřízený nebude doopravdy kontrolovat, jestli něco dělate... proč si taky přidávat práci navíc?
Jakékoli investice apod. jsou strašně těžkopádné, manipuluje se s majektem lidí a přitom to nemusí zaručit úspěch.
Prostě státní podniky nemohou nikdy fungovat tak dobře jako soukromé a mnoho peněz tam protéká úplně zbytečně, protože málokdo má zájem se o to doopravdy starat.

3)Schodek a dávky
Pravice se snaží mít co nejnižší schodek a snížit různé dávky apod., které podporují určitým způsobem nezaměstnanost(tedy že se lidem nevyplatí být nezaměstnaní atd.). Pokud už se pravice zadlužuje, tak především proto, že zrovna tento rok byly výhodné podmínky pro rozvoj průmyslu a jeho dotování apod.
Levice se do určité míry zadlužovat nezdráhá. Snaží se, aby všichni potřební dostali dost peněz, což má ovšem za následek, že z toho vytěží i mnoho nepotřebných. Lidem dávají co chtějí a nehledí na dlouhodobou prosperitu.

Uznávám, že některé dávky jsou pro některé lidi za pravicové vlády poměrně nízké. Ale pokud byste je zvýšili, ovlivníte tím spoustu lidí, kteří místo práce budou radši obcházet zákon a brát si peníze takto.

Tím nemyslím, že by stát nemohl růst i za levicové vlády, ale bude to rozhodně pomaleji. Pokud by byla u sedla dlouhou dobu pravicová vláda, za nějaký ten rok(a ano, chvilku by to prostě trvalo) bychom se všichni měli tak dobře, jako když levice rozdá mnoho prostředků, jenom abychom se měli TEĎ dobře. Tedy za pravice bychom dlouhodobě získali všichni mnohem víc. Což ale lidi většinou nechtějí vidět nějak zvlášť do budoucnosti. O tom svědčí i obrovská zadluženost domácností v ČR. Zdravě myslící člověk si radši peníze našetří a PAK si koupí pohovku. Ovšem je mnoho takových, co si tu pohovku chtějí koupit HNED, půjčí si a pak za ní zaplatí ve výsledku o 20procent více.
Sice jí mají dřív, než ti výše zmínění, ale pokud se na to podíváme dlouhodobě, za nějaký čas ti, co si nepůjčují, našetří o tolik peněz víc, že dosáhnou momentu, kdy si koupí nějakou novou věc, kterou ti, co si půjčují, mít nebudou. A pak už jsou vlastně vepředu ti nepůjčovači.

A podobně jako v tomto příkladu to funguje i za pravicové/levicové vlády. Já osobně bych se chtěl dívat dopředu dlouhodobě.
Stejně tak i s těmi dávkami - pokud za pravicové vlády stoupnou platy i celková výroba apod., zvýší se logicky i dávky, aby reflektovali současnou situaci. Za 10-20let pak mohou být dávky za pravice stejné, jako za levice teď(i s tím, že k tomu připočteme inflaci) a navíc budou mít všichni více.

Tak to je asi zatím všechno, jestli mě něco napadne, třeba to ještě připíšu. Děkuji za pozornost.
 libik E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
02.05.2018 14:28:13
Zdravím,
asi už stokrát opakované téma, ale ráda bych Vás požádala o názor jaký pes by byl nejvhodnější k malým dětem. Nebude to náš první pes, s partnerem již máme zkušenosti, většinou kříženci. Jsem si vědoma, že včasnou výchovou a rannou socializací je každý pes miláček, ale víte jak
Rádi bychom vyrovnaného klidného procházkáře, který by mohl občas ukázat, že nevítaného člověka zažene, ale hlavně milujícího člena rodiny. Máme baráček s "akorát" zahrádkou a domácího kocourka. Nejsme ultra sportovci, občas kolo, brusle, ale hlavně chodíme na delší procházky. Budu ráda, za Váš čas a názory. Děkuji.
Smajlík  xxXpussyhunterXxx
03.02.2009 10:44:55
Lippert - to se to kecá, když tě živí jiní:-)

Jinak lepší je pravice...levičkou mi to tolik nejde...
 kristusek Muž37 Kategorie
03.02.2009 08:05:58
Myslíš to dobře ale pokud má pravicový systém fungovat v praxi tak potřebuje určité podmínky, zvlášť pokud si ho lidé mají dobro volně zvolit. Poctivost a jasná a stabilní pravidla hry. Průhledné a snadno vymáhatelné právo. Stabilní a funkční rodiny, úcta k morálce a konservativním hodnotám. Lidem se musí dařit dobře na tolik aby rádi dali své hlasy těm kterým za to vděčí. Tohle všechno musí zajistit ten kdo chce vládnout jako pravičák. Pokud chce vystupovat jako pán a vládce. Tak jako to dělávala ku příkladu šlechta. Pokud někdo krade co a kde se dá, o lidech říká že jsou socky a socani, z konservativních hodnot a morálky si dělá psinu a nemá ve světě přítele tak není pravičák ale něco úplně jiného, slušně těško pojmenovat. Před časem jeden český inženýr prohlásil před švýcarským ředitelem velké a úspěšné firmy že sockou do Brna ne pojede. Ten si jen povsdechnul a řekl mu že bude ještě trvat dlouho neš z něho ten Balkán vyvětrá. K tomuto sdělení ho inspirovalo slovo socka. Povyšovat se nad druhé je v civilisovaném světě projev malosti a buranství.
 MrSally
03.02.2009 01:52:28
2Whocares: a vidis nejakej duvod proc by te nemel stat nechat umrit kdyz onemocnis, nebo proc by ti mel davat penize az budes starej, proc by te mela policie chranit? proc by ti meli hasici uhasit dum? proc by ti mel platit vzdelani?

myslis si ze tim co si zaplatil na ruznych danich si zaplatil cenu toho co za tebe stat dal? zvlast kdyz je ti 19...
 Sosarian Muž Kategorie
03.02.2009 01:47:24
Jedna vec me zarazila: počuráná ruko...

"a když dejme tomu za měsíc budeš mít na útratu o tisícovku míň - pocítíš to nějak? budeš se muset v něčem uskromnit? Myslím že ne. Prostě tě to ani bolet nemusí. Ale člověk co má třeba minimální mzdu, tu tisícovku navíc sakra pozná."

- prosimte ale řekni mi PROC bych mel tu tisícovku davat nekomu jinemu? Je to moje tisícovka, moje pracne vydelana tisicovka... a nevidím jediný duvod, proč bych ji měl nekomu dávat. Ty ano? Řekni mi ho prosím :) Nemluve o tom, že s tímhle přístupem to neskončí u tisícovky...
 Whocares Muž21 Kategorie
03.02.2009 01:29:34
2libik:
"Čím větší daně jsou, tím více lidi šidí"
dukaz, dokumenty

"Za 10-20let pak mohou být dávky za pravice stejné, jako za levice teď"
dukaz?

"Prostě státní podniky nemohou nikdy fungovat tak dobře jako soukromé a mnoho peněz tam protéká úplně zbytečně, protože málokdo má zájem se o to doopravdy starat."

dukaz, a nemuzes pouzit komunismus kterej tady byl, protoze to neni tva definice levice :)


zatim vsechno vypada jen jako tvoje teorie, jako nejaky kecy v hospode
 Sosarian Muž Kategorie
03.02.2009 00:55:09
smart girl: Máš příliš zjednodušenej pohled na věc. Až jednou v životě spadneš pořádně "na rypák" - a to se může stát každému (třeba dlouhodobá nemoc, velké rodinné problémy, někdo Tě někdo okrade, vyhoříš...), tak budeš mluvit jinak.
 Charles Muž49 Kategorie
02.02.2009 23:28:50
To byl ale výplod.
Smajlík  omfg Muž28 Kategorie
02.02.2009 21:51:50
Souhlas akorát u daňě z příjmů a její důsledků bych to opravil: Pravice se nesnačí nikoho ocenit. Stejná daň pro všechny neni žádný oceňování. I když se platí stejná procentuální daň bohatší stejně platí mnohem víc.
Smajlík  xZdenish Muž27 Kategorie
02.02.2009 21:50:39
omg, ty seš ale rozumbrada
 Bezvýznamný Muž31 Kategorie
02.02.2009 21:37:33
CurtWild : Toto je názor primitiva. Nikdy to nebude růžové, ale ani nikdy to nebude takové, jak to malují tzv. "ředitelé vesmíru", kteří ví všechno nejlíp, chápou jak jde všechno do hajzlu, popř. i ví, kde je chyba, vše je naprosto jasné a špatné atd. atd. atd.
Nech si to do hospody... Toho se má tato diskuze vyvarovat. Jdi na novinky.cz a piš k politickým diskuzím, tam najdeš ředitelů vesmíru s podobným názorem spousty.
 libik Muž32 Kategorie
02.02.2009 21:35:11
to co pises mají možná v náplni strany ovšem vsichni se chovaj uplne jinak práve kdyz jde o koryta..nedávno bylo v tv jak vsechny pol. strany rozebraly pridelené miliardy práve v dobe kdy se meli splácet dluhy to vsichni porádne roztociili..

Je to jedna pakáž stejne jako národ kterej chodi k volbám
 CurtWild Muž27 Kategorie
02.02.2009 21:18:15
Pro trzni prostredi je lepsi pravice a divim se, ze to lidstvo jeste nepochopilo.

počůraná ruka, Khetti:
Levice je o placeni sockam. Krom toho u nas plati i pravice - ale ne v takove mire. Ted by mel vyjit hezky zakon, kde, tusim, po 5 mesicich prestane nezamestnany dostavat davky, pokud nezapocne verejne prospesne prace. Problem je pouze v tom, aby se zvladla agenda. Jinak kazdy, kdo se chce uzivit sam, se sam taky uzivi. Volic pravice hleda a vidi moznost zaopatrit se, volic levice takove moznosti videt nechce.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
02.02.2009 21:18:05
libik
S tím tvým názorem můžu souhlasit.
I to s těma horníkama.
 Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 21:18:01
s pravicí souhlasim,no..jen si mě podnítil k napsaní zpovědi.-D nebo dotazu nebo co
 Jatox Jane Žena Kategorie
02.02.2009 21:15:55
Khetti : Nic takového jsem neřekl. Já jenom napsal, že by se to se soc. dávkami nemělo přehánět, protože je to pak snadno zneužitelné. Těžko bude někdo po 50ce pracovat, když dostane skoro stejně peněz i bez práce. Navíc jsem i pro to, aby lidi, co makali rukama, odcházeli do důchodu dříve(zvláště horníci).
A vyplácet něco navíc těm, kteří už něco odpracovali, není v rozporu s pravicovým myšlením.
 libik Muž32 Kategorie
02.02.2009 21:15:09
Wolfi Lippert
Velice vtipné. Ha ha.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 21:14:29
Je mnoho lidí, kteří jsou na úřadu práce nedobrovolně. Prostě se propouští ve velkém a míst je málo.
----------------

Tak ať prodají ledvinu a nejdou somrovat na pracák.
Smajlík  Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
02.02.2009 21:14:29
Khetti: Počkej, až se kolem tebe otočí spousta peněz a ty uvidíš, kolik dáváš do státního rozpočtu. Mně je z toho dost blbě, když to vidím a když to platím. A nedávno mi jeden člověk řekl, nevím, co je na tom pravdy, že 70% jsou pak sociální dávky. Ale připadá mi to moc.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 21:13:11
smart girl

A co ti lidi, co celý život makali, ale ve starším věku je vykopli? Ty stejné lidi ty srovnáváš s lidmi, kteří ani makat nechcou.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 21:11:37
libik
Aha takže dejme tomu, ty bys nevyplácel soc. dávky člověku, který celý život makal, ale na staré kolena ho vykopli. A jen proto by neměl dostávat soc. dávky. Jen proto, že nepracuje. Tak ať chcípne hlady,že?
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 21:11:25
libik: To já vím. Právě mě štve, že musím dotovat někoho, kdo jenom bere.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 21:09:55
smart girl, khetti : Pravicová vláda snižuje nezaměstnanost a podporuje rozvoj podnikání. Čili ti, kteří chtějí pracovat, tak nakonec tu práci dostanou.

Bohužel na jednoho normální člověka připadá strašně moc nemakačenků. Je tedy potřeba volit dotaci v nezaměstnanosti dostatečně nízkou, aby se zamezilo těm, co parazitují. A musí se to řešit globálně, tedy je nemožné případ od případu to dělat jinak. Když někdo nemůže najít práci, i když se snaží, je sice smutné, ale nemůžeš dotovat někoho, kdo nedává státu nic a sám jenom bere.

počůraná ruka : Pravice díky snížení nezaměstnanosti umožňuje rozsáhlejší uplatnění na trhu práce a tedy i růst mezd, včetně těch minimálních. Navíc se s pravicí snižují daně... Nevím, kde takový člověk vezme za levicové vlády více peněz.
 libik Muž32 Kategorie
02.02.2009 21:03:56
smart girl:
Víš jak to zjistíš? Když nabídneš pracovní místa. Ti, kteří tam nejsou doborovolně raději půjdou pracovat než sedět na pracáků. Řešení je jednoduché jenom pracovních míst je sakra málo. A spíš se ještě vyhazuje.

Takže ne každý nezaměstnaný je tam z vlastní vůle. Tak to ber. Ty vidíš pouze všechny jako příživníky. Ale nic jiného vidět ani nechceš.
 Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 21:01:49
počůraná ruka: Tisícovku asi ne, ale desítku už možná jo :-)

Khetti: No měli by nějak zjistit, jestli tam ti lidé nejsou úmyslně :-)
 smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 21:00:06
smart girl: a když dejme tomu za měsíc budeš mít na útratu o tisícovku míň - pocítíš to nějak? budeš se muset v něčem uskromnit? Myslím že ne. Prostě tě to ani bolet nemusí. Ale člověk co má třeba minimální mzdu, tu tisícovku navíc sakra pozná.
 počůraná ruka Žena Kategorie
02.02.2009 20:59:08
smart girl
Tak piš návrhy. To mě zajímá.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 20:58:02
Khetti: No, ale mělo by se s tím něco udělat.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:57:29
smart girl
Někteří, ale ne všichni. Zase globalizuješ.
 Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 20:56:37
Khetti: Někteří o to fakt stojí.

počůraná ruka: Ne, že nejsem ráda, já jsem nehorázně naštvaná.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:54:01
A víte, že jsou i lidikterým je to jedno a může být jedno?
 fgdhgh
02.02.2009 20:51:18
smart girl: "znáš jednoho týpka"...to ale nic neznamená. Samozřejmě že jsou flákači, a je jich spousta. Ale jsou taky lidi, kteří se opravdu snaží...a když rok nic nenajdou, tak pak mají ještě menší šanci (tzv. past nezaměstnanosti). Ono je to v Praze taky dost jiný, tam je nezaměstnanost nulová, resp. minimální. Ale jsou jiné kraje...já když nebudu moct najít práci, tak se můžu přestěhovat, a taky že to udělám. Ale starší člověk co má rodinu, dům...takové možnosti nemá.
Chápu že když si poctivě vyděláš, a někdo ti ty peníze bere, tak nejsi ráda, ale potřeba to vidět s obou stran. Ono to prostě není černobílý...
 počůraná ruka Žena Kategorie
02.02.2009 20:47:26
smart girl
Je mnoho lidí, kteří jsou na úřadu práce nedobrovolně. Prostě se propouští ve velkém a míst je málo. A pochybuju, že lidé stojí o to být na pracáku.
 Khetti Žena Kategorie
02.02.2009 20:43:14
počůraná ruka: No, možná trochu. Znám jednoho týpka, kterýmu bude 50 a nechce hledat práci. Vždycky se na měsíc někde zaměstná a pak se nechá vyhodit a dalšího půl roku žije z mejch daní. Pak je ještě v jakýsi neziskovce a tam se chodit nažrat ze státních dotací. Každej si za to alespoň trochu může sám.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:41:01
smart girl: a kdo je podle tebe socka? člověk, kterýmu je 50 a nemůže najít práci, protože ho prostě nikde nevezmou?
 počůraná ruka Žena Kategorie
02.02.2009 20:39:58
normálně nenormální : Však jakákoli pravicová strana má v sobě i trochu levice a naopak. A psal jsem samozřejmě "většinou".
 libik Muž32 Kategorie
02.02.2009 20:33:15
nevim.. kdyz rikas, ze "Pravda je opravdu většinou někde uprostřed", tak by to nemela byt ani pravice, ani levice, ale spis takovy stred, ne? :) Zkratka od kazdeho neco..
 normálně nenormální Muž24 Kategorie
02.02.2009 20:32:48
počůraná ruka: Já vím, že mám zjednodušený pohled :-) Ale kdyby vládla jen pravice, tak jim určitě nebudu platit tolik :-)
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:31:53
smart girl: levice není o placení sockám, tvůj pohled je hodně zjednodušený
 počůraná ruka Žena Kategorie
02.02.2009 20:31:50
RVL-X: Neprepsal ses?
 Írime Aranel Žena20 Kategorie
02.02.2009 20:30:30
RVL-X: Ted jsi vyplodil docela kravinu :) Většinou rostou preference práve té straně, která není u moci... však se podívej jak se to u nás střídá...
 Whocares Muž21 Kategorie
02.02.2009 20:28:25
RVL-X: Přestávám mít ten pocit.
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:27:35
to číst nebudu.
PS: proč se říká, že pravice je lepší ? protože vládne pravice !
Smajlík  RVL-X Muž29 Kategorie
02.02.2009 20:26:56
Přečteno, odsouhlaseno, pochváleno. Jsi chytrý člověk :)
 Whocares Muž21 Kategorie
02.02.2009 20:25:14
Taky jsem to nečetla, ale pravice je rozhodně lepší, než levice.
Já nechci platit nic těm sockám :-(
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
02.02.2009 20:21:22
Nečetla jsem to. Ale jsem pravicově orientovaná.
 thorn Žena21 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk