Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.280002, vloženo 21.01.2008 09:32:57 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chlapská rozhodovací schizofrenie
Reaguji jednak na nedávnou svou diskusi o typech žen, kde si měli pánové vybrat. Velmi mě zarazilo, že dobrých 95% by si vybralo nenápadnou šedou myšku,sportovkyni bez zájmu o oblečení, bez makeupu a se zanedbaným účesem. Na druhou stranu mají pánové neustále plné pusy řečí o luxusních kočkách, s kterými by rádi machrovali před kamarády.
Přijde mi tohle docela schýza, tak buď chci krásnou holku (a je přitom jasné, že do slova "krásná" patří i to, jak se umí o sebe starat, oblékat atd.) nebo chci nenápadnou myšku, u které bych se nebál, že mi ji někdo přebere.
Jak to je, pánové?
 Tamara Antonovna E-MAIL:   Žena Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
21.01.2008 19:41:28
Sry, že nečtu celou diskuzi..

Mě přijde hlavně uhozené vybírat holku podle nějaké škatulky.. To je jako kdybych vyplňoval nějaký dotazník, jakou chci holku a ono mi to potom nějakou vyplivne :D

Kdyby se mě někdo zeptal, jestli bych chtěl vybrat sportovkyni nebo reprezentativní slečnu nebo já nevím co dál, absolutně bych nedokázal odpovědět.
 Kepep.
21.01.2008 17:21:43
Nikoho neurazí ani neodradí, když budeš vypadat dobře. Příjemnej vzhled je vždycky výhoda, nikdy mínus.
Nakonec ale stejně záleží hlavně na osobních sympatiích, až už vypadáš jakkoliv. Takže asi tak.
 Neve Žena96 Kategorie
21.01.2008 16:56:09
Mě stačí veverka.
Smajlík  Tvůj nepřítel Muž Kategorie
21.01.2008 16:07:56
Je jasný, že se klukům líbějí více hezké holky, než holky, které neznají ani pojem hřeben a vyapdaj ak ostrašáci :-D Ale co je to "hezké"? Každému se líbí jiné typy, někdo oceňuje štíhlý nohy, někdo je unešen blondatými loknami, někoho okouzlí nevinné oči. Ale postva a vzhled není všechno. yslím, že kluků,m se líbí i spousta jiných vlasností: upřímnost, věrnost, smysl pro humro, tolerance, empatie a spoustu dalších. Tím chci říct, že i když holka nevypadá jako Miss a má třeba pár kilo navíc, a neoblíká se vyzývavě tak se o ni kluci poperou :-) Není to jen o vzhldu,a le atyk o celkovým vyzařování a sebevědomí.. Zdravě sebevědomá hola je sama se sebou spokojená a nemusí stát ráno 2 hoďky před zrcadlem a malova si úplně jinej ksicht :-D jinak to, ajk moc se která maluje a drží diety atd. To je každýho věc, když to někoho baví a odůvodní si, že to dělá, protože je to její úděl a dělý to přece pro kluky..fajn jen nemusí hned odsuzova ty, dko maj jinej životní styl a jiný priority :-)
Smajlík  Airilka Žena18 Kategorie
21.01.2008 16:03:53
ganjys:
Ale ona to myslela na sebe ;)
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 15:46:03
jaaaaaa: Ještě než odejdeš mi prosím tě řekni proč jsem ta drůbež. Zkusila bych se nad sebou zamyslet.
 ganjys Žena Kategorie
21.01.2008 15:37:16
Diskuze se nám zvrhla v to, zda o sebe pečovat či ne. Trochu to trefila jaaaaa. Aby žena byla charizmatická, musí si věřit, cítit se jistá v kramflecích. K tomu některá potřebuje kompletní make-up i když jde vynést koš, a jiná přežije v pohodě 14 dní v horách bez šminek, teplý vody a fénu aniž by jí tím kleslo nějak výrazně sebevědomí.
 celesta
21.01.2008 15:36:55
koukam ze tady je sama drubez v teto diskuzi.skoda.tak ja padim.
Smajlík  jaaaaaaaaaa
21.01.2008 15:26:59
Tamara Antonovna: Tak by sis ho měla snížit nebo brzo narazíš rypákem do zdi reality.
Smajlík  Rejpal.
21.01.2008 15:25:47
tamaro no ja souhlasim s rejpalem, ze tva sebeduvera je neopodstatnena, mas hruby oblicej, mozna mene by bylo nekdy vice

jajo:) dobry pokus jak se neco dozvedet:)))))
 Lenička Máchová Žena45 Kategorie
21.01.2008 15:23:53
jaaaaaaaa: Ale taky je fakt, že tě může opustit i když budeš vypadat stejně jako Sofia Loren. Nebo ti partner může umřít.
Co se má stát se stane a make up ti v tomhle nepomůže.

Každý je svého štěstím strůjcem a já se necítím být oprávněná říkat lidem aby používali kosmetiku. Od toho jsou tu dealeři :-)
 ganjys Žena Kategorie
21.01.2008 15:20:15
Vercuruite-charisma,sarmantnost....jenze aby to z zeny vyrazovalo,se potrebuje predevsim citit ona sama dobre.maloktera zena se bude citit sarmantne kdyz ma kruhy pod ocima/nadvahu/zanedbanou plet.muz aby se citil charismaticky potrebuje dobre postaveni,byt uspesny v praci,a zena zase byt hezka.
cimz nerikam ze samotny makeup dela z zeny charismatickou osobnost,stejne tak nerikam ze samotny charisma dela z zeny peknou bytost.
 jaaaaaaaaaa
21.01.2008 15:20:05
Rejpal:Já mám o sobě vysoké mínění a tvůj názor je pro mě naprosto podřadný
Smajlík  Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 15:11:57
tak naivni rispevk zase......ale pockejte az tady budete ve 40ti psat jak vas ten vas nechal pro mladsi a hezci.a nebo v horsim pripade jeste pred 40tkou budete sami jako tady Lenicka Machova.takze to chce se divat do budoucna damy.vemte si priklad z Francozek.
 jaaaaaaaa
21.01.2008 15:11:28
Rejpal.|: To nebylo vůbec taktní!
 ganjys Žena Kategorie
21.01.2008 15:09:41
Tamara Antonovna zapomíná na jednu zásadní věc. A to že ona sama není nic moc a vypadá spíš jako ta šedá myš než jako kočka.
Smajlík  Rejpal.
21.01.2008 15:06:24
Vercuruitë:Houby pro chlapa, sama pro sebe. A s těmi 3 hodinami přeháníš.
Stačí mi denně max hodina i se sprchováním, mytím vlasů apod. a kosmetičku nepotřebuju k ničemu.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 15:03:34
"Popravdě řečeno já ze svého pohledu nepochopím ty slečny, co se dobrovolně rozhodnout být šedými myšmi. Jasně, každého je to volba...ale prostě to moc nechápu, jde to trochu proti ženské podstatě jako takové."

Pěkně zblblá. To si vážně myslíš, že náplní života ženy musí být opečovávání se, aby byla krásná pro chlapa? Starat se o chlapa? Brr. Já si sice žiju trošku jiný extrém (a nevydávám ho snad za jediný správný světonázor), ale nemyslím si, že nevěnuješ-li se svému vzhledu aspoň dvě tři hodinky denně a nenavštěvuješ-li kosmetičku, je z tebe šedá myš. Myš se z tebe stává nevýrazným chováním a nedostatkem charismatu, ne nedostatkem make-upu a kosmetických přípravků.
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 14:58:33
Jej, a nemáš to jedno, co se chlepům líbí? Se podívej na páry kolem sebe, některý chlap je s vyloženě modelkou, jiný s uplně obyč holkou.
 Rainbow Star Žena20 Kategorie
21.01.2008 14:58:05
Ano, jsem ježibaba, ale protože se cítím ve své kůži (neopečovávané) a těle (zanedbaném, jak jinak) dobře, hodně chlapů si toho nevšimne.

Povinností ženy je starat se o sebe - kdo to určil?
Budou kontroly?
Že bych třeba dostala zákaz vycházení...

Jaké jsou povinnosti mužů?
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
21.01.2008 14:55:35
jj,jednou jsem se narodila jako holka,zena,a tak se to snazim vychutnavat dokavat jsem mlada a jde to:-) navzdy to nebude,a zivot je tak kratky na to abych se v nejlepsim veku maskovala do cernych kalhot ,upnutyho svetru a cekala poslusne v koute.
 jaaaaaaaaa
21.01.2008 14:55:00
Jajo, kvalitni argument na vse co jsem psala:D no ja netusila ze pases husy, no vedet to driv... :))))
 Lenka.
21.01.2008 14:48:08
Lenka,pokud prirovnavas vizazistiku/kosmetiku k jehovistum,pak zde nemam o cem s tebou debatovat,je to jako filosofovat s delnikem o Woody Alenovi.

a nepis mi.my spolu husy nepasem.dekuji.
 jaaaaaaaaaa
21.01.2008 14:41:52
Popravdě řečeno já ze svého pohledu nepochopím ty slečny, co se dobrovolně rozhodnout být šedými myšmi. Jasně, každého je to volba...ale prostě to moc nechápu, jde to trochu proti ženské podstatě jako takové.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 14:40:21
Alexto "hbite a s chuti by ji premenil v sedou mysku"...zalezi jak ktery muz.nekterym to imponuje,nektery sou na to luzri a nerozdejchaj to.
 jaaaaaaaaaa
21.01.2008 14:37:00
Tamaro mejkapovno, mne je 37 a svete div se, vychazim mezi lidi:)))
Jajo, tak ony ty kosmeticke firmy by nejak bez te agitace nevydelavaly, nejak musi zduvodnit pouzivani jejich vyrobku:))) kdyby to tak fugovalo, pak by zeny nemely zapotrebi vyuzivat sluzeb plastickych chirurgu:))) vis ze jehovisti maji taky knihy a jsou proskoleni?:)))
 Lenka.
21.01.2008 14:33:21
Sama sis odpověděla: Chlap potřebuje luxusní kočičku pouze na machrování před kamarády, když by začalo hrozit nebezpečí, že kolem této luxusní kočičky se budou motat další kocouři a budou mu do ní dělat, hbitě a s chutí by ji přeměnil v nenápadnou šedou myšku.
(a teď koukám, že pro mě je diskuze o ničem)
Smajlík  Alexto Žena28 Kategorie
21.01.2008 14:30:28
Tvoje rozdělení je divný.

K momentální diskuzi. Svému tělu dávám každý den hodinu péče. Čistě příroda, bylinky hodně vody masáže, žádný chemický blbosti. Důležitá je očista jak zevnitř tak zvenku. Meditace.
Ale když chce někdo používat Loreal nebo Gabrielu je to čistě jeho věc.

Tamarko - To jak vypadáš je z 99% to jak se cítíš a vyjádření tvého zdravotního stavu.
Ty řešíš jen následky. Začni u příčiny a budeš to mít jednodušší.
Smajlík  ganjys Žena Kategorie
21.01.2008 14:23:05
a praxe.-skolici kurz prednich ceskych kosmeticek a vizazistu..staci?no.
 jaaaaaaaaa
21.01.2008 14:17:05
jaaaa atd. má pravdu, Lenko.
Choď do dnešního městského prostředí denně bez krému nebo makeupu a povíme si za pár let, co ti to udělá s pletí.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 14:09:51
J+100xa, jo kniha, AHA:))))
 Lenka.
21.01.2008 14:01:38
Lenka-:-) doporucuju ti prect si par odbornych knih o biologii,dermatologii.nebudu to rozebirat.
 jaaaaaaaaa
21.01.2008 13:17:55
J+100xa, meles sracky, jestli ty vypadas bez makeupu o 10let starsi tak to neznamena ze ostatni taky:))) a cim vic se babras nejakyma kremama tak budes mit plet rychleji zhuntovanou, provokaterko:)))
 Lenka.
21.01.2008 13:03:20
Chtěl bych krásnou holku, která to s péčí o sebe nepřehání. Nemusí být jak omalovánka, hlavně musí být vonavoučká.
 mám to rád Muž33 Kategorie
21.01.2008 12:58:57
Hned ten první příspvěek
To je názor:
O to tady bětží
 gibraltar2000 Muž20 Kategorie
21.01.2008 12:53:34
Třeba tím "luxusní kočka" myslí krásnou postavu a krásný obličej a jinak se jim líbí přirozený a sportovní styl oblékání. Když se holka obléká sportovně, tak to ještě neznamená, že nemá zájem o oblečení, o to jak vypadá, že musí mít nutně zanedbaný účes atd.
 Jeer Žena Kategorie
21.01.2008 12:47:01
reknu ti to takhle.muzi maji(ti normalni na urovni ne mistni socky)lehky mejkap,upravene vlasy za kazde prilezitosti,a vubec celkove,ale nejradsi by kdyby se tak upravena uz probudila.:-)
a keci ze zenka se obejde bez kosmetiky,to snad muze rict jedine buransky pako ktery nikdy nezilo se zenskou,pze zenska po 23-25ti letech zacne rychle starnout a kdyz o sebe nepecuje tak pak ve 30ti vypada o 10 let starsi.o plet se musi proste pecovat kvalitnima pripravkama,pravidelna navsteva kosmetiky,jinak je plet uvadla,kruhy pod ocima,zanesene pory,a samozrejme vrasky.
 jaaaaaaaa
21.01.2008 12:42:17
Krásná ženská - zbytečná starost navíc... ;-)
Smajlík  sca Muž96 Kategorie
21.01.2008 12:38:40
Tamara:
Znám holky zoufalé z toho, že z nich trčí kosti, ač v jednom kuse do sebe cpou sladkosti, čokolády, tučná jídla (nejen to, ale v této oblasti se vůbec nehlídají) a baculky, které se omezují v jídle, cvičí do padnutí a stejně jsou zakulacenější. Taky znám krásné holky, které stráví v koupelně 10 minut 2x denně a holky vypadající jako šedivé myši po péči v koupelně 2 hodiny 2x denně.
Ty máš asi vážně mindrák z toho, že se o sebe musíš kolik hodin denně starat, abys byla "k světu", jak to napsal Samotář ze zvyku. Ale ony to vážně nemusí dělat všechny.
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 12:21:29
Tamara Antonovna: každému to spaluje jinak. kamarád může jíst co se do něho vejde a stejně nenabere žádnou hmotu což ho sere protože chodí cvičit a nenabere ani svaly ani tuk.
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 12:20:24
hide: Ale já netvrdím, že to tak není. Já sama taky chodím často nenalíčená, na sport vždycky, na procházky do přírody taky, jen tak ve sportovní bundě a džínách a nemyslím si, že by mi to neslušelo, když spím se svým klukem, tak taky nevstávám o hodinu dřív než on, abych se stihla namalovat.
Ale prostě spousta kluků si myslí, že to, nad čím slečny tráví mládí, je přirozené. Ono je to toiž největší umění-vypadat přirozeně a zároveň pěstěně. Není žádný problém se za pět minut namalovat jako plakát.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 12:17:32
Samotář už ze zvyku: takové jsou všechny a není to žádný mindrák. Jsme prostě ženy, co se chtějí mužům líbit, to nám neodpářeš.
Holt si nemůžeme dát svíčkovou a deset knedlíků ke každému obědu nebo chodit celý dýten v jedněch trenkách. Zase máme oproti chlapům jiné výhody.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 12:17:26
[Tamara Antonovna]
Teď bych ti pro změnu vytknul generalizování, které je tu od začátku, ale teď už s tím je velký problém.
Protože co vy holky neděláte - mno mám sestru, dlouhý čas jsem strávil a trávím bydlením s ženami. Dokážu posoudit, kolik kosmetiky je v koupelně, kolik času tam ta či která tráví. Mám představu o jejich jídelníčku a programu (sporty, kosmeťáky, fitka,...). Vím jak vypadají po probuzení. Na téhlé úké skupině, která je ale zas velmi konkrétní můžu říct, že holky můžou být přirozeně krásné - tj. bez dlouhodobé péče a krátkodobého make-upu a mohou mít pěknou (pro mne štíhlou, ve právných místech patřičně tvarovanou) postavu i bez času čistě určenému k jejímu formování.
A pokud takové holky neznáš osobně... - mno pak tě asi nepřesvědčím, ale co už :)
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 12:12:26
Tamara Antonovna: teď jsem to pochopil. Ty máš prostě mindrák z toho že se musíš hlídat aby jsi neztloustla a malovat aby si tě někdo všimnul.
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 12:09:06
hide: Jo, hodně holek to tak dělá, ale není to správné, zvlášť jestli žijí ve městě, protože životním prostředím pleť trpí. a z "přirozených krásek" /z tohohle pojmu je mi mírně blbě/ se stanou vrásčité matróny.
Stejně jako ať mi nikdo neříká, že holka může mít krásnou postavu jen tak a nic pro to neudělá.
To, že to vy chlapi nevidíte, neznamená, že to my holky neděláme.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 12:09:00
daváš za priklady dva velky protiklady , chtěl bych rozhodně aby o sebe pečovala,libila se nejenom mě,ale okolí..proste furt byla do světa jako pred tim.hlavně aby komunikovala a ja nemusel polovinu věcí vyčuchavat.
 karek Muž30 Kategorie
21.01.2008 12:08:21
Tamara Antonovna: evidentně tohle prostě nepochopíš. chlap to chápe i některé slečny ale ty ne.
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 12:06:41
[Tamara Antonovna]
A já si myslím, že jsou i holky, které si v případě potřeby po ránu jen učešou vlasy a umyjou zuby a budou krásné a okouzlující, to bez dlouhodobé potřeby peelingu a podobných procedur, co ani nevím co znamenají :)
Takže teď můžem debatu přesunout k tomu, co všechno holka musí/nesmí dělat, aby o sebe dbala/nedbala - protože to asi bude kámen úrazu, máš možná moc vysoké nároky :)
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 12:06:10
Samotář: přirozeně krásné holky nejsou, může z nich udělat krásné příležitost nebo se musí doupravit.
Můžu být krásná po týdnu v Tatrách, protože jsem na čerstvém vzduchu a jsem opálená. Ale kdybych tohle praktikovala ve městě...a nejen já,ale každá...
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 12:04:28
Tamara Antonovna: tak ze mně nedělej idiota který nepozná přirozeně krásnou holku od nalíčené.
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 12:03:42
hide: Ne, do bazénu se makeup a složitý účes nenosí. Ani do bazénu, ani na tramping, ani na jinou sportovní či volnočasovou aktivitu.
Já mám na mysli ty holky,co se tak strojí pořád bez ohledu na příležitost.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 12:00:37
Samotář: Na týdenní výlet po Tatrách bez makeupu se stejně může vydat dáma, sportovkyně a třeba i alternativní slečna. Já jsem mluvila o prvním dojmu z nabízených slečen.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 11:59:29
[Tamara Antonovna]
K poslednímu příspěvku: Tj. na bazéně se vyskytují jenom cuchty, protože nemaj makeup, účes, perfektní pleť a možnost se vkusně obléknout?
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 11:58:52
Tamara Antonovna: kde sežene holka salón a zrcadlo na týdenním treku po Tatrách?
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 11:58:29
Samotář už ze zvyku: no naprostej souhlas, v předchozí anketě je ta holka-sportovkyně popsaná hrozně lákavě, kdyby rovnou napsala že to je špindíra co o sebe nedbá tak budou výsledky jiný. to není chlapská schizofrenie, ale schiza a špatný vyjadřovací schopnosti autorky
 no čumím
21.01.2008 11:57:14
Samotář: Jak jste vy chlapi naivní! To, co si myslíte, že je přirozená krása, stojí slečnu několik hodin v salonu a u zrcadla.
Ženská, co o svůj vzhled nedbá, je normální cuchta.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 11:52:52
ty s tím prostě nedáš pokoj. tam bylo psáno že "1.)Sportovkyně. Přírodní barva vlasů, sportovní tričko, džíny, vlasy do culíku, málo nalíčená, opálenější, na nohách tenisky, žádné ozdoby."
žádná šedá myš. Přirozeně krásná holka co se nemusí malovat je to nejlepší co si může chlap přát (aspoň já) zvlášť když zbývající výběr je mezi zmalovanou kurvou, infantilní kurvou, dámou která se mnou lézt po horách asi nepůjde a extrémníma typama jako gothic a volička zelených.
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
21.01.2008 11:50:00
nad kočičkou si každej zaslintá rád aji kdyby ji nechtěl, a nehraje v tom roli to že je mezi dalšíma lidima.
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
21.01.2008 11:37:42
Souhlas s Martinem. protože si myslím, že kdo napsal tu myš, tak je pokrytec. Možná je myš dobrá pro život, ale nemyslím si, že na ní hned visí pohledy.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 11:37:33
A co cekas ze ti tak asi odpovime ? Podle me skvele sedi jeden vyrok kopeckyho kterej rikal ze \"idelani zenska je putka v domacnosti a gejsa v posteli\" ;-)) TAkze asi tak
 Veldrane Muž34 Kategorie
21.01.2008 11:34:27
a vubec, ta predchozi anketa byla o tom, kdo nas upouta na prvni pohled, a ne s kym nakonec odejdeme :-) a proto jedina spravna odpoved mela byt sexy kocka. je jedno, jestli mne upouta v dobrem nebo ve spatnem smyslu, ale rozhodne na ni muzske oko padne jako prvni a jeste reknete ze to tak neni :-)
 xMxAxRxTxIxNx Muž29 Kategorie
21.01.2008 11:31:57
Vy dívenky v zajetí stereotypů o mužích a přiblblých časopisů melete nehorázné cypoviny. Souhlas s Unknown Human Being.
 Zildjian Muž48 Kategorie
21.01.2008 11:28:38
Vercuruitë: Se vší úctou, já být tím zkoušejícím a vidět studentku v tričku, ať je jakékoli, tak si o ní pomyslím cosi o tom, že se neumí k dané příležitosti vhodně obléknout.
Dámu nedělá tuna makeupu a litr parfému. Dámu dělá to, že se umí přizpůsobit vhodně každé příležitosti.

To je jako by bankovní úřednice přišla do práce v džínách a dělník na stavbu v saku.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 11:26:39
Mám pocit, že se tady to škatulkování trochu zvrhlo a to proto, protože si pod těmi pojmy každý představí něco jiného. Pravda je že, na první pohled toho člověk moc nepozná, takže ať chce nebo ne nejdřív kouká na vzhled a až posléze je schopen zjistit jaká je pod pozlátkem.
Co se týče těch hodně hezkých holek, tak určitě není nic příjemného mít neustále vosiny v řiti byť se na ní někdo jen podívá, ale v závěru je jen na chlapovi jestli si jí udrží nebo ne. Zase k čemu mi bude luxusní kočička, když s ní nebude k vydržení a po týdnu jí budu chtít umlátit kamenem.
Smajlík  Viconius Muž25 Kategorie
21.01.2008 11:10:23
Tamara:
Na zkoušku klidně v tričku (v kombinaci s kostýmkem) jít můžeš. Pokud to tričko nenese ztřeštěné obrázky či nápisy a vypadá alespoň trochu reprezentativně. Je ovšem něco jiného zkouška či divadlo a něco jiného, jak člověk chodí v civilu.
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 11:07:58
[te busque]
Jasně, tak budem spíš otázky směřovat na Tamaru - proč z toho vyvodila něco o schizofrenii :)
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 11:06:03
hide and seek- ja si v te ankete predstavila veschny krasne jen jinak oblecene...
 te busque
21.01.2008 11:04:19
[te busque]
Možná jsem tě úplně nepochopil, stává se mi to :)
Já jsem poukazoval na to, že tahle diskuze je o chlaspké schizofrenii mezi kočkami a myškami, odpozorovaná prý z názorů chlapů, který typ holky se jim líbí. A mě se nezdá škatulkovat to podle stylu sportovkyně - black lady - holčička (z Tamařiny ankety), prtože znám krásné holky gothic stylu i takové ty ne moc přitažlivé. Tedy že chlapská schizofrenie nemá moc co dělat s tou předešlou anketou a že třeba ty jsi příklad toho, že bys zvolila kategorii sportovec, protože si pod tím představíš pohodový hodný typ, ale o problému výběru mezi myškami a krasavci to nic nevypovídá.
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 10:59:07
Vercuruitë : Každá příležitost si žádá své. Přece si nevezmu makeup na běžky nebo do bazénu, to bych byla padlá na hlavu. Ale třeba na zkoušku nebo do divadla bych nemohla jít v tričku. To se na mě nezlob.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 10:53:49
hide and seek- ale to o vzhledu vubec nebylo,krasni mohou byt vsichni, jak to myslela jako styl oblekani....tak jsem aspon myslela ze je to podane, nikdo neni vyhradne jen jednim typem a dle prilezitosti se nejak obleka...pokud to bylo mysleno obleceni= charakter a pece o sebe, tak je to anketa pekne stupidni, neodpovida to vubec realu. Libi se mi sporotvne obleceni kluci, co sport aktivne ve volnem case delaji, to je vse a tak myslim odpovedela vetsina chlapu pri dotazu na holky...asi si nepredstavila holku ve vytahanych teplacich, muskulaturou a s chlupama
 te busque
21.01.2008 10:48:07
Arrigo:
Ale to se pleteš. Podle Tamary bez toho make-upu nemůže být krásná, bez něj se z ní stává zavrženíhodná šmudla ;)))
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 10:41:27
Samozřejmě se nám líbí pěkné holky, ale pod tím si málokdo představí vyzáblou anorektičku. Prostě chci holku, která má pevné štíhlé tělo, nějakou výdrž a nefňuká - a toho většinou dosáhnou sportem. Navíc se s ní dá dělat víc věcí než jen chodit po krámech. A když jí to sluší i bez centimetrové vrstvy makeupu o to líp.
 Arrigo Muž24 Kategorie
21.01.2008 10:40:41
te busque: jen sem zminil ze s tim pozlatkem to nebude tak strasne .... a pak reagoval ze z fiktivniho nicku Svejkuv bracha nepisu " Svejk je dokonalej " :-)

a vubec co to predhazujes me? konec chatu
 Svejk Muž Kategorie
21.01.2008 10:40:22
to Tamara Antonovna: kolik ti je let???
 Intel Muž32 Kategorie
21.01.2008 10:34:31
Svejk- to je snad jeji vec,co tu pise.....proc ji to predhazujes?
Smajlík  te busque
21.01.2008 10:31:31
Tamara Antonovna: az si zalozim profil sveho bratra a budu z nej psat jak sem krasnej tak na tom budu potom uz hodne zle :-) ale ja si zatim nestezuju ani nevychvaluju
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
21.01.2008 10:31:26
Tamara Antonovna- on nema spatny napad ani Martin, kazdy si pod tim typem vybavi neco jineho. Sportovce ne jako Schwarzenegra, emo ne jako Adamsovu rodinu a chlapa gentlemana ne jako Paroubka v lete po jednani...apod. Mohlas tam pihodit nekoho z lidi, co vsichni znaji.
 te busque
21.01.2008 10:30:45
Tak já si taky říkám, že bych chtěla chlapa takovýho a takovýho a dopadá to úplně jinak. Přitažlivost má svoje vlastní principy, který nejsem schopná pochopit. A myslím, že nejsem sama.
 Mravenci polepsovna Žena Kategorie
21.01.2008 10:30:18
jenže tys minule postavila výběr jinak: sportovní opálená holka v džínách a přiléhavým tričku-což je mňam a IMO superkočka, lepší než zbývající varianty většinou zmalovanejch krav. a teď mluvíš o ňáký zanedbaný cuchtě?? si příště ujasni pojmy. z toho asi plyne ta schizofrenie...
Smajlík  no čumím
21.01.2008 10:28:39
Svejk: Zato ty o sobě nemáš moc valného mínění, že?
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 10:28:14
[te busque]
Nemohl by normální hezký pohodový kluk být třeba alternativní hoch? Ve výsledku bude třeba přitažlivější pro alternativní slečny, ale tím, že uděláme škatulky dáme akorát lidem možnost představit si co chcou a emařky jasně budou hlasovat pro emaře, protože to jsou ti nejnormálnější a nejpohodovější chlapci ze všech, žejo :)
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 10:27:21
Vercuruitë: no ono jak se to vezme - kdyz ma o sobe potrebu nekdo psat z profilu sve vymyslene sestry jako "moje krasna sestricka si bere finroda" :-) tak to sebevedomi asi nebude tak vysoke o cemz vypovida vlastne i tato diskuze
 Svejk Muž Kategorie
21.01.2008 10:24:00
te busque: Ale vidíš, to není špatný nápad...tuhle anketu bych taky mohla udělat. Ať si to porovnáme.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 10:21:34
pokud by ty stejny kategorie jakos mela ty, byly hozeny chlapy, tedy- sportovec, hezounek, emo, alternativni hoch,.....apod. Tak si taky vyberu portovce, i kdyz normalne chlapy po stadionech nehledam. predstavim si pod tim normalniho hezkyho pohodovyho kluka.
 te busque
21.01.2008 10:20:44
Tamara: A odpovídali na to tytíž muži? Těžko můžeš považovat pět odpovědí za reprezentativní vzorek. Nehledě na to, že nevím jestli by "luxusní kočička" byla tak, která by zvítězila v soutěži o to, kterou si nakonec vezme.
 Votrapa Muž Kategorie
21.01.2008 10:20:42
ted jde o to nakolik ma ten chlap potrebu mit damicku v norkovem kozichu , dve deti mercedes ,chodit do kostela, volit pravici a oblekat si sako i pri prilezitosti cesty na velkou jen aby se zalibil svemu okoli ... nastesti porad nejsme v americe

jinak mit opravdu peknou slecnu je mozna bezpecnejsi nez mit sedou mys protoze spousta si na tu peknou neveri tudiz konkurence zase neni takova :-)
 Svejk Muž Kategorie
21.01.2008 10:19:11
´Radši mít hezkou i s kamarády, než škaredou jenom pro sebe.´

Škatulkovat se dá v podstatě podvědomě - vidím jak vypadá, co má na sobě, v jakém prostředí ji potkám a hned se dá říct, jestli ´barbína´ nebo ´sportovkyně´. Výběr je ale založený na osobním vkusu nebo sympatiích. Pokud zájem trvá, neberu nějak v potaz, jestli je slečna obecně hezká nebo dokonce krásná, nebo se mi zase jenom jednou zatmělo před očima. Chci tím říct, že ve výsledku málokterý chlap (teď počítám s těmi mentálně a sociálně na výši...) by dal ruce pryč od objektu svého zájmu jen proto, že mu kamarádi poví, že je slečna (na něj) příliš hezká, nebo že naopak by s ní neměl chodit na ulici.
Výsledky tvé předchozí diskuze možná spíš poukazují na to, že muži se spíš chtějí předvést jako skromní a tolerantní, než jako vybíraví a nároční na ty nejkrásnější holky.
 hide and seek Muž Kategorie
21.01.2008 10:16:28
Votrapa: No to jasně, ale podle mého názoru "být hezká" nestačí. Jde o to, že sportovkyně jsou málokdy reprezentativní, prostě jsou to spíš myšky. A pak se stane to,že ač mi většina kluků hlasuje v anketě pro typ č.1, pak se z jiné diskuse dočtu něco o luxusních kočkách a co by za to dali. Není to trochu schizofrenní postoj?
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 10:12:38
Tamara: Jenže ty na to pořád pohlížíš z tvého pohledu, kde sportovkyně = šmudla, kterou musíš zavírat do sklepa, když přijde návštěva. Ale tak to není. Je to prostě o typu ženské. I sportovkyně může být přece hezká. A stejně tak dáma může být obluda :-)
Ta debata nebylo vůbec o vzhledu, ale o typech ženských. Vzhled bych do toho vůbec netahal, protože, jak jsem řekl, každý typ ženské v sobě může zahrnovat od oslnivých krásek až po takové, kterým praskají zrcadla při kontrole vzhledu ;-)
 Votrapa Muž Kategorie
21.01.2008 10:07:51
mozna by bylo idealni uvadet k jednotlivym typum zen vzdy nejake prikladove jmeno, ktere kazdy zna - treba ke sportovkyni dat takovou Stepanku Hilgertovou a to bych chtel videt, jak byste po ni sli :-)
 xMxAxRxTxIxNx Muž29 Kategorie
21.01.2008 10:07:15
Votrapa: Možná máš pravdu, ale mně stejně většina těch "sportovkyň" (většinou mají se sportem společné opravdu jen ty tepláky Adidas) připadá krajně nepřitažlivých. Ale co už, každého volba. Pro ženské je to samozřejmě jednodušší.
Ale pak to v partnerském svazku funguje úplně jinak. Každý chlap je rád, když má vedle sebe ženskou, za jejíž vzhled se nemusí stydět...a myslím si, že od toho ženské jsou, aby reprezentovaly jednak inteligencí (kdo chce hezkou slepičku, je buď omezenec nebo pokrytec), protože obléci si tepláky, triko a stáhnout vlasy do culíku umí chlap taky.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 10:04:39
Nerweilen:
Přesně to jsem se snažila říct :)
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 09:59:01
Tamaro a kolik takových je? Daleko větší množství je těch, které jsou "dámičky" (víš asi co myslím) a pak je ten mužský pohled oprávněný, že raději vezmou pohodou holku, která třeba neumí až tak oslnit ve společnosti, ale na druhou stranu, kdo má trpělivost a finance prosívat milion "dámiček" než aby člověk narazil na jeden zlatý nuget? To nikomu za to nestojí ...

A navíc to podáváš hrozně tendenčně, což takhle většina určitě nepochopila. Když vykreslíš dámu v tvém slova smyslu a postavíš proti ní sportovkyni (opět dle tvého výkladu), tak je jasné, že nikdo o tu sportovkyni ani neopře kolo. Jenže takový život není. Dámy nejsou dámy, ale většinou štětky, které si jenom na něco hrají a sportovkyně zase nejsou šmudly, které chodí v mikině do Národního.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
21.01.2008 09:58:16
Tamara Antonovna : Ne všichni chtějí "luxusní kočku", některé chlapy tyhle typy ani nijak moc nepřitahují (třeba mě). Co je pro někoho krásné, nemusí být totiž krásné pro jiného. A nakonec si myslím, že mícháš krásu a sympatie. Ze sportovkyně nemusí vyzařovat ta umělá krása, ale naopak může být přirozeně sympatická, vyniknou tím navíc i její další přednosti.
Ale jak vidíš, je to subjektivní, nelze generalizovat, že chlapům se líbí nebo nelíbí ten a ten typ. Záleží podle mne prostě na tom, kde se zeptáš.
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
21.01.2008 09:57:53
Sice trochu OT - ale že "je povinností každé ženy se o sebe starat a snažit se vypadat hezky" je něco, s čím nesouhlasím. To, že má žena nějak "hezky" vypadat je dáno hlavně tlakem okolí a současnou kulturou. Kdyby bylo např. jen na mně, neholím si nohy co je rok dlouhý.
Podle mne by spíš povinností ženy bylo (aby platila daně atd .-), aby byla šťastná a spokojená - upřímně, nejšťastnější jsem s neupravenými vlasy a roztrhanými jeansy.
 Nerweilen Žena21 Kategorie
21.01.2008 09:55:19
never tomu, co se tady pise, to jen chlapi pisi to, cim by v idealni situaci chteli byt nebo obhajuji sve cerne svedomi ;-)
samozrejme ze VZDY JDE O VZHLED A O POVAHU ZAROVEN, nikdy to nejde oddelit.
a proto ja vybral damu, ktera je sympaticka, inteligentni, spolecenska a krasna.

a taky je to hodne o tom, na co si kdo troufne ;-) seda mys je nejsnadnejsi ulovek, u jinych je riziko odmitnuti vyssi, coz by chlap neprezil :-)
 xMxAxRxTxIxNx Muž29 Kategorie
21.01.2008 09:53:42
Tamara:
Podle mě je povinností každé lidské bytosti starat se o své mentální zdraví a pečovat o něj, rozvíjet svou inteligenci a pečovat o ni. U někoho krása nahrazuje inteligenci, a proto o ni musí dotyčný/á pečovat. Krása s věkem odejde, ať se tomu budeš snažit zabránit sebevíc. Odejde tím dřív, čím víc se budeš stresovat s každou vráskou a šedivým vlasem.
Někomu může krásná připadat umělost, někomu přirozenost. Věř mi nebo ne, znám plno kluků a mužů, kteří raději tu přirozenost než každé ráno pracně nasazovanou masku.
Ne, ty nezdůrazňuješ krásu u chlapa. Ty zdůrazňuješ krásu u žen, kterou Finrod také upřednostňuje. Utkvěla mi v paměti jedna diskuse, kdy prohlásil, že holka musí být krásná, protože s ní chce spát, může být klidně blbá jako poleno, na pokec má přece kamarády.
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 09:52:46
Votrapa: Nemůžu s tebou souhlasit. Skutečná dáma je ta, co se umí proměnit do každé situace i společnosti tak, jak určují její regule. Když jede pod stan, může být dámou i ve vaťáku a maskáčích, naopak v Národním divadle zazáří v jednoduchých šatech a vkusně zvolenými doplňky a pozor-nezáleží, jak jsou drahé. Pravá dáma se umí udělat okouzlující i z mála.
Moje vlastní zkušenost vypovídá o tom, že takovéty rádoby sportovkyně v teplácích od Adidasu je to nejhorší,co ženské pokolení potkalo.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 09:49:24
Vercuruitë: Tak to pozor na věc. Já nikde netvrdím, že vnější vzhled je to nejdůležitější a u chlapa už tuplem ne. Já jen nechápu chlapské myšlení, to je všechno.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 09:48:33
Možná by jsi se měla zamyslet nad tím s jakým typem mužů se stýkáš.

A navíc je tu jistý předpoklad (IMHO oprávněný), že ze zmalované štětky asi holku do nepohody, která s tebou pojede klidně někam pod stan asi neuděláš, kdežto z šedé nenamalované sportovkyně není problém vyrobit reprezentativní kousek někam do společnosti. A u té diskuze to rozhodně nebylo takhle postaveno, jak se to snažíš podat, že sportovkyně = šmudla.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
21.01.2008 09:47:42
Nekamenujte mě, ale musím si rýpnout. Napadlo mě, že s Finrodem se k sobě Tamara hezky hodí. Oba jsou zaměřeni na vzhled a pozlátko. No nedoplňuje se to dokonale? Tihle dva měli zůstat spolu :)))
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 09:45:45
UHB: No jo, ale to rozhodně není nějaká luxusní kočka. Samozřejmě že může být hezká...ale popravdě řečeno i největší krasavice, co o sebe nepečuje, stává se ošklivkou.
Já teda nevím, ale podle mě je povinností každé ženy se o sebe starat a snažit se vypadat hezky.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 09:45:14
Muži mají rádi blondýnky, ale berou si brunetky :)
Nejradši by dvě holky - jednu na předvádění se do společnosti a jednu na život.
Dovol mi však poznamenat, že to, že holka nemá vlasy jako papoušek a nenosí na obličeji indiánské barvy, snad neznamená, že je šedá myš. I tzv. sportovní oblečení může vypadat na někom dobře, ne šedě. Navíc když budou všechny záměrně prudce sexy, vynikneš spíš v tom obyčejném oblečení než bez něj.
 Vercuruitë Žena Kategorie
21.01.2008 09:44:03
Fabiána: Já jsem neříkala, že nás je 95%, já jsem to myslela tak, že 95% chlapů sáhne po šedý myši.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
21.01.2008 09:43:10
Na flirt by si přál chlap sexy ženu a do vážného vztahu někoho s kým si rozumí. Tady jde totiž o víc. O celý život.
Podle tvého průzkumu je nás 95% šedivých myšek. No uznej, že těch 5% krasavic všechno neustíhá!
 Fabiána
21.01.2008 09:42:11
Stačí vyrazit někam, kde se pohybuje jiná skupina lidí a dostane se ti té tvé předpokládané odpovědi. Jinak nevím, proč o té jedničce smýšlíš tak negativně. Já jsem si pod tím představil pohodovou holku, která nemusí nic skrývat, má vlastní zájmy a koníčky a názory, je aktivní, můžu s ní sportovat taky, není upřená jen na módu a oblečení a je prostě sebevědomá a svoje (nemusí trávit hodiny před zrcadlem, protože ji nezajímá, co si o ní lidí myslí).
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
21.01.2008 09:37:14
Na domaci prace sedou mys a do postele kocku.
 Lenka.



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk