Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.278968, vloženo 16.01.2008 10:25:27 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Dominantní chlapi
Holky,
vadí vám dominantní chlapi, co se snaží nad vámi pořád vynikat, ve všem být lepší a tak vůbec být nad vámi? Nebo se vám to spíš líbí?

Já sama za sebe to nenávidím, stejně je to jen póza, chlapi si hrajou na drsňáky a pak se drží máminých sukní.
 Tamara Antonovna E-MAIL:   Žena Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
17.01.2008 10:26:03
asi takhle: nemam rada povyšovani a machry
 LUMBERS Žena24 Kategorie
16.01.2008 23:02:27
chlap má být chlap, ale čeho je moc, toho je příliš... prostě všeho s mírou
 Moonek Žena28 Kategorie
16.01.2008 18:55:24
prehnanou dominanci ,spise nekdy rovnajici se nafoukanosti nemam rád...kluci co čekaj až se jim kolem prstů zacnou točit holky fakt nestíham a žensky co zase nepotrebujou chlapi a jen na ne nadavaj taky nemusim.
 karek Muž30 Kategorie
16.01.2008 18:53:06
blackshield ale jdi ty,piskle.

Tamara-myslim si ze pokud nevyplyva z prirozenosti ale z komplexu, pak se pozna vetsinou tak ze dominantne se chova hl. k holkam a slabsim jedincum,ale nadrizenym nebo znamym dela kaspara.prirozene dominantni osoba je dominantni nehlede na prostredi.
 jaaaaaaaa
16.01.2008 18:14:03
Tamara Antonovna: Nicméně pamatuju si na tvou definici ponižování, takže je mi jasné, že i ten druhý chudák, kterého tu pomlouváš, se nebude ani držet máminy sukně, ani tě nebude ponižovat.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
16.01.2008 18:11:18
Finrod: Mýlíš se, v téhle diskusi o tebe vůbec nešlo.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 18:09:57
A ještě dodatek: dotyčná mi do očí řekla, že považuje za ponižování JAKOUKOLIV poznámku o tom, že někdo něco dělá špatně, i kdyby to třeba špatně dělal. Dokonce i na můj příklad, že někdo nachytá matku jak bere heroin a bude ji kritizovat řekla, že je to nepřístojné ponižování.

A to s tou máminou sukní je narážka na to, že se se svou mamkou pokaždé dohodnu na kompromisu a ten v pohodě bez stěžování si následuji - a na to, že od svých rodičů jsem povětšinou vzdálen na více než 1000 km se máminé sukně držím asi opravdu pevně ;)

ale Tamara ráda lže, já si na to zvykl, je to jen otázka času, než si laskavý čtenář zvykne také...
Smajlík  Finrod Felagund Muž24 Kategorie
16.01.2008 18:04:51
Unliebe Fräulein Volksgenossin! Už zase skrytě házíš špínu?

Pro ostatní v této diskusi: řeč je samozřejmě o mně a o četných případech, kdy například (obraz první) jsme se bavili o radaru a tady slečna Tamara říkala cosi jako "já ho tady nechci, protože cítím, že je špatný!!" - načež já jsem jí z geopolitického i vojenského hlediska vysvětlil, proč má svůj účel, a ona reagovala tím, že ji ponižuji. Jindy zase (obraz druhý) si psala životopis na brigádu, poprosila mě o radu. Já jí poslal sample CV, samozřejmě strukturovaný a poradil jsem jí, jak to má napsat. Výsledek byl, že napsala životopis jako slohovku, v níž popsala i práci svých rodičů a obou bratrů (koho to do háje zajímá?!) a na mé slušné výtky, že tohle jí prostě nebude fungovat a s tímhle ji nevezmou, protože se všude chce strukturované CV, mi řekla opět, že ji ponižuji.

Tolik k tomu, co přesně tato slečna považuje za ponižování, abychom si ujasnili pojmy.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
16.01.2008 17:58:25
S jedním takovým jsem chodila a bylo to peklo. Pořád jsem byla ta horší, malá neschopná holka, kdežto on byl pán tvorstva. Poměrně záhy jsem vzala nohy na ramena. Mám ale pocit, že máš malinko guláš v pojmech - toto není dominance, nýbrž egoismus a arogance. Dominantní chlap nemusí být nutně sebestředný debil.

Co se týče mě, dávám přednost submisivnějším typům, připadají mi milejší. :-) Každého věc.
 McGruderová Žena21 Kategorie
16.01.2008 17:21:19
Líbí se mi dominantní chlapi, trochu arogance mi taky nevadí.. ale nesmí být dominantní ve všem a arogantní v každé situaci.
Smajlík  Only hope Žena28 Kategorie
16.01.2008 17:14:31
Nelibi.. teda jak v čem
 LaraCr Žena20 Kategorie
16.01.2008 17:11:09
králíku, už se smiř s tím, že bych o něco tak tupého kolo neopřel.
Smajlík  Blackshield Muž26 Kategorie
16.01.2008 16:45:23
co se snaží nad vámi pořád vynikat, ve všem být lepší a tak vůbec být nad vámi - to se nerovná dominance, slečno lingvistko
 opravář
16.01.2008 16:40:08
Tamaro Antonovno, já myslím, že problém máš Ty sama se sebou, nehledej pořád chyby na druhých, však víme, o čem je tento text.
Zamysli se hlavně nad sebou, já obdivuju něčí sebeovládání, protože Ty bys zasloužila pár něžných pohlavků, aby ses probrala z toho světa, kde žiješ a vstoupila do reality, kde nejsou všichni jen od toho, aby Tě ponižovali a byli na Tebe zlí, nejsi střed vesmíru, mám dojem, že jsi jen zmatená ublížená holka, na které se podepsala matka a která si chce něco dokazovat. Měla bych to napsat do profilu, ale píšu to sem veřejně, protože se mi nelíbí ten Tvůj maskovaný styl pomluv a líbivosti, jestli jsem na něco u lidí alergická, je to právě toto.

Toto je podruhé, Tamaro Antonovno.
Smajlík  Jekyll contra Hyde Žena Kategorie
16.01.2008 16:33:59
Ano,
mám pocit, že dom. chlap nemá ptořebu o tom mluvit a chvástat se tím
Je to ale volba výběfru
 vayamos Muž30 Kategorie
16.01.2008 15:57:50
Je to přesně tak, protože ta dominance, o které tu mluvím, je jen komplexem,že ti muži něco nedokážou nebo neumí a vybíjejí si to na ženě tím, že ji shazují nebo si před ní musí něco dokazovat.
Ta pravá dominance (nebo sebevědomí, jak chcete) tkví v tom, že o ní muž nemluví.Skutečný muž činí a daří se mu a takový charakterní muž pak nemá problém podpořit svou partnerku, pochválit ji a taky uznat, že je lepší než on v nečem (uznat chybu nebo nevědomost je, už podle Sokrata, jedním z hlavních znaků moudrosti).

Zkrátka chlap, aby byl chlapem a ne bačkorou, by se měl chovat přesně takhle, protože dokazovat si svou "úžasnost" nad partnerkou, to si myslím, že je zbabělé.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 15:19:39
dominantni macho tipy nesnasim!musi tam byt rovnovaha.snad jen v sexu me to nevadi,a to jeste jen nekdy.jinak mas pravdu s tim ze ty \"naoko\& quot; dominantni jsou ve skutecnosti jako maly citlivy chlapecci a u partnerky hledaji spis matku.(napr. blackshield,amarus,alien)
 jaaaaaaaaa
16.01.2008 15:12:32
bilej tygr: nejsem si jist, zda se takoví ještě rodí a beztak by při takové povaze měli problémy se dnes někde prosadit. Nikdy nikdo nemůže být povahově přesně uprostřed, vždycky bude tíhnout k jednomu či druhému.
 Viconius Muž25 Kategorie
16.01.2008 14:45:42
Viconius: Co kdyby chtěla nějakého normálního, který je kamarádský, nad nikoho se nepovyšuje a před nikým neplazí? I když chápu, že je možná těžké takového potkat...
Smajlík  bilej tygr Muž74 Kategorie
16.01.2008 14:16:33
Takych nemozem ani citit. Jedneho takeho poznam, vsade bol, vsetko videl, zena ma mat kozy a nie rozum a podobne. Popritom skutek utek.
 mliekarova dcera Žena24 Kategorie
16.01.2008 14:07:58
Na rozdil od zbytku jsme pochopila jak to myslis. Chlapik na tebe machruje machruje ale kdyz ma stejnej machr predvest jinde, potazmo na jinyho chlapika, tak to prehraje na tebe, nebo se vymluvi na nejakou picovinu proc to najednou nejde.
Nevybiram si takove ani jak spolecniky a ze jich je hodne..treba tady pode mnou :-)
Smajlík  skirrrt
16.01.2008 13:58:31
Myslíš dominantní ve vztahu předpokládám. To nemám ráda, protože se snažím být dominantní já, ale vím, že to taky nění dobře, takže se mírním.

Jinak s chlapem, o kterém bych si myslela, že není lepší než já, bych nebyla.
 Nerweilen Žena21 Kategorie
16.01.2008 13:56:22
líbí, chlap si prostě musí umět "dupnout" :) a nebýt tzv.podpantoflák - to přímo nesnášim :p
 sheeni007 Žena18 Kategorie
16.01.2008 13:51:28
Tamara Antonovna- ja mohu ochranovat vymirajici zivocichy, nemocne, deti ale rozhodne nemam ochranitelsky komplex k memu partnerovi. Toho si chci vazit a domimantni ve me znamena vyrovnany sebevedomy clovek, co se mi nebude schovavat pod sukni, kdyz je vecer tma
 limon y sal.
16.01.2008 13:49:25
Nevadí mi to, dokud se nezačne projevovat typická mužská vlastnost pocitu méněcennosti, když zjistí, že v některých oblastech jsem prostě lepší já a ono nejde zrovna o typicky "ženské" obory.
Jinak takoví jsou snad téměř všichni chlapi, mají pocit, že musí být nejlepší a nejchytřejší a žena by k nim měla vzhlížet a uctívat je i za zatlučení hřebíku do zdi (a to nakřivo) :D
Jsem pro rovnocennost partnerů ve vztahu, kdy si každý bude uvědomovat přednosti i nedostatky sebe i toho druhého a bude se snažit eliminovat nedostatky své a vylepšovat své přednosti pomocí zdravého soutěžení, současně však pomáhat tomu druhému v boji proti jeho slabým stránkám. Takhle napsané to zní hodně divně, že? :D

Tak a teď hrr na mě :)
 Vercuruitë Žena Kategorie
16.01.2008 13:40:55
limon y sal: jde spíš o to ho ochraňovat, ne trápit
Smajlík  Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 13:39:29
Nechci:
- dominanci hranou, protože on má cosi v kalhotách, tak by "se slušelo" aby byl dominantní
- dominanci, která je jen jiným názvem pro sobectví
- dominanci zakrývající rozpaky, neznalost, slabost
- dominanci muže v oboru, který stejně tak dobře může zvádnout žena, ale on "má mít" navrch, jen proto, že je muž
- dominanci, která musí mít vždy pravdu a neustoupí už jen "z principu"
- atd...
V podstatě ať je dominantní, když chci, aby byl dominantní a není, když nechci... (což, uznávám, je velice sobecké :-)))
 Alexto Žena28 Kategorie
16.01.2008 13:31:38
Chci si chlapa za něco vážit, chci, aby byl v něčem lepší, aby to byl pro mě něco jako vzor. Ale nechci, aby se povyšoval a dával mi to sežrat, jednoho takovýho jsem měla a nikdy víc.
 bjetuschka Žena Kategorie
16.01.2008 13:16:07
Mám je ráda jak ošéfy a učitele, jako kamarády nebo dokonce partnery bych je nesnesla. Ale definuju dominanci jinak než ty, to, co píšeš, je podle mě spíš arogance.
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
16.01.2008 12:58:13
Ono je dominance a dominance... nemám ráda lidi co se povyšují nad druhými celkově - nezáleží na tom, zda se jedná o chlapi či ženský...
Ovšem člověka, co je přirozeně dominantní a prostě to k němu sedí beru. Ne, že bych ho respektovala, ale prostě to k němu patří.
Takového chlapa bych vedel sebe ale nesnesla - to, co popisuješ. Nenechala bych se nikdy ovládat nikým a ničím. U mě by takovej nepochodil.
 Bezkřídlý Anděl Žena22 Kategorie
16.01.2008 12:52:11
Lenička Máchová- tj, ale to by cloveka muselo bavit, respektive bavit tyrat neco tak nicotneho
 limon y sal.
16.01.2008 12:43:09
Jinak k tematu. Kazdemu co jeho jest. Dominance neni sama o sobe nic negativniho a nemusi se projevovat zrovna takhle. Ja bych zase asi nechtel submisivni zenskou i kdyz bych to s ni mel treba jednodussi.

Dominantni chlap vubec nemusi byt drsnak a naopak, trochu mi tu ta interpretace hapruje ;-)
 Alkedos Muž69 Kategorie
16.01.2008 12:40:56
Vadí a to velmi silně.
Mám ráda chytré a inteligentní muže, kteří nade mnou vynikají, ale nedávají mi to neustále najevo. Bohužel, takových, kteří to zvládnou, je málo, většinou chtějí dělat "pana velitele".
 Evča Žena Kategorie
16.01.2008 12:39:58
Wolfi Lippert:

Tak ted jsi ale dost vedle :D
 Alkedos Muž69 Kategorie
16.01.2008 12:15:32
limon y sal:))))) subíci jsou skřeti a daj se snadno zmlátit:))))

dominanci mám ráda, avšak měla by být nějak přirozená, né hraná, hnaná odněkud z paty, obvzlášť, když dotyčný na to nemá, působí to pak komicky až trapně:)))
 Lenička Máchová Žena45 Kategorie
16.01.2008 12:08:27
nemám ráda lidi, co musí být za všech okolností vidět a když je náhodou nevidíte, tak se náležitě připomenou
 NewStart Žena23 Kategorie
16.01.2008 12:00:42
Wolfi Lippert: Co to meleš?
 Viconius Muž25 Kategorie
16.01.2008 11:46:58
Viconius - proč tam máš označení muže? Nemám rád lidi co se vydavají za druhé pohlaví. Ani na internetu.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
16.01.2008 11:46:05
Viconius: Třeba je to lesbička.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
16.01.2008 11:44:11
Dominantní chlapy nesnášíš a ty co se drží máminy sukně taky, tak si srovnej co vlastně chceš.
 Viconius Muž25 Kategorie
16.01.2008 11:39:11
vesalia: Ne, to je neomalenost. Taky by mě to naštvalo.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 11:38:14
Je dominance, když večer koupím kachní paštiku s portským vínem a těším se na ni na snídani, ale ráno je pryč, protože muž měl v noci hlad? V tom případě dominantní muže nesnáším.
Smajlík  vesalia Žena27 Kategorie
16.01.2008 11:26:16
Votrapa: Já problém nemám, tohle je anketa.
S otcem mám vztah dobrý, matka je dominantní, otec submisivní, ale to taky není vždycky pravidlem
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 11:13:48
"...chlapi, co se snaží nad vámi pořád vynikat, ve všem být lepší a tak vůbec být nad vámi..." - to bych nenazvala ani tak dominancí, jako spíš ješitností. Ješitnost jako vlastnost mi docela vadí. Dominantní chlapy mám ráda, ale když si na mě potřebuje neustále něco dokazovat, tak to spíš svědčí tom, že si není tak úplně jist v kramflecích...
 Jeer Žena Kategorie
16.01.2008 11:00:57
Tamara Antonovna- proc to nechapes? proc si teda vybiras subiky, abys popsala me, co je nechce, co je na nich tak fajn
 limon y sal.
16.01.2008 10:56:03
Tamara Antonovna

furt lepší dominatní kluk, než nějaká ustrašená bačkora, která nemá vlastní názor ne?
 veprovka Žena22 Kategorie
16.01.2008 10:54:23
Tamaro, vypadá to, že máš nějaký problém s autoritama. Co tvůj vztah s otce, OK?
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
16.01.2008 10:53:29
Zrovna na tobě je krásně vidět, že bys nějakého dominantního potřebovala. A jsi zrovna ta pravá, co by měla něco říkat o póze.
Smajlík  Blackshield Muž26 Kategorie
16.01.2008 10:50:57
Teda slečny...čekala jsem víc žensky dominantních reakcí a vy jste zatím z dominantních chlapů nadšené!
Nechápu...
Jinak souhlas s tím, že dominance v pojetí tohoto příspěvku je spíše ta hanlivá.
 Tamara Antonovna Žena21 Kategorie
16.01.2008 10:50:52
Když je skutečně lepší, tak mi to nevadí. Horší je to s mužem, který se o to snaží, aniž by na to měl, když si svou nadřazenost vynucuje i tím, že když nemůže být nejlepší, bude alespoň nejhorší. V případech dvou mých známých to skončilo týráním žen, rozvodem, v jednom dokonce smrtí (muže).
Ale pravdou je, že mi to neimponuje v partnerském životě. Naštěstí mám takového muže, který je v mnohém lepší než já, a nepotřebuje si to neustále dokazovat.
 odula Žena61 Kategorie
16.01.2008 10:50:01
To, co popisuješ, není dominantní chlap, ale ubohý pozér !
 Wolters
16.01.2008 10:48:09
já se ráda podrobím..
Smajlík  veprovka Žena22 Kategorie
16.01.2008 10:43:17
potrebuji dominantniho chlapa, submisivniho bych trapila. Co popisujes ale neni dominantni chlap, ale ten co si na nej hraje a kdyz jde do tuheho, tak rozhodujes vse sama
 limon y sal.
16.01.2008 10:42:31
V normálním životě je to problém ,obvykle to nefunguje a ten člověk není moc použitekný do vztahu. I když je pár žen které to chtějí ,ale obvykle to končí né dobře.

Záleží taky jak je dominatní ,jaké je povahy i kromě té dominance,. Dominatních chlapů je spousta druhů a povahových charakterů.

V posteli s ním to může být občas velmi zajímavé ,ale pokud není jen dominatní někde v nějaké sféře a v posteli pak pasivní.

Znám jednoho dominatního chlapa,můj známej ,v práci člověka umí dost vydeptat a dává mu velice rád najevo že on je nad ním ,jasně je to šef ,ale dělá to i když vůbec nemusí.
Ale jinak on je dominatní i tak ,ale už jinak než v té práci. Je to taková osobnost ,která má i své slabiny a srdce a je to i učiněnný poklad který vždy pomůže. Dokáže být submisivní stejně jak dominatní.


Nejhorší jsou ti kteří jsou jen dominatní a nejsou schopni se vůbec v ničem podřídit a honí si ego ,a shazují jiné ,to pak mají problém ,ale jen sami se sebou.
 Jazzy Žena29 Kategorie
16.01.2008 10:42:11
Dominantní je dneska skoro sprosté slovo, pokud jde o muže. Řeknu to takhle, mám ráda zdravě sebevědomé až dominantní muže (a to v tom pravém smyslu toho slova).
 celesta
16.01.2008 10:39:15
Nevadí.
 kostelnice Žena34 Kategorie
16.01.2008 10:37:45
Vadi a celkem bych chtela videt, jak by reagovali, kdyby se jejich partnerka dostala na vyssi pozici, ze ktere by pramenil vyssi plat nez ten jejich.
Podle me jsou to lidi, co si na tvrdase jen hraji, je to takova jejich maska, jelikoz neco skryvaji a jsou to slabosi.
 nedele007 Žena30 Kategorie
16.01.2008 10:37:29
Přesně tenhle typ mě hodně odpuzuje..
 gi666 Žena35 Kategorie
16.01.2008 10:37:01
Líbí. Chlap který není dominantní u mě není chlap.
Smajlík  počůraná ruka Žena Kategorie
16.01.2008 10:32:14
Líbí se mi to a zároveň bych za to zabíjela. Když má chlap navrch, podrhuje to jeho mužnost, ale já si zas připadám méněcenná. Holt se to bije.
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
16.01.2008 10:30:53
Jasně...
 Pry Muž33 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk