Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.171716, vloženo 05.12.2006 11:28:36 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Proč se to neléčí....
tlustí lidi, vidíte je všude, nadváha je nemoc jako každá jiná, proč teda nemůže lekař přikázat léčbu ve stylu sportu a zakazat některy jidlo? na ty tlusťochy je šilenej pohled
 HyugaNeji E-MAIL:   Muž19 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.12.2015 09:53:30
Vážím 98 kg :-( a můj doktor mi řekl, že to nebude řešit dokud nebudu mít víc, takže asi tak.
 Jasmine7
26.09.2009 19:30:42
ty jsi neskutečná svině pravda obezita je nemoc a taky na to jsou prášky (včetně léků na štítnou žlázu) a děti jezdí do redukčních lázní apod... ale genetika je genetika neříkám že má člověk v genech dva metráky ale někdo prostě mín jak 80,70 nebo 6O kg vážit nebude ani kdyby se rozkrájel a každej den místo jídla se cpal vatou...... a ani kdyby běhal i ze spaní tak prostě neshodí......
 mysshka123
28.02.2007 17:06:56
Filipe, myslíš si, že když máš půl melounu na účtě tak můžeš všechno?;)
Smajlík  Fawwin44
24.02.2007 15:40:35
pico blba
Smajlík  tlustoch
05.12.2006 21:39:06
pomponka: Ale prdlajs, zlato.
Projevila jsi se dost a on taky, není problém vás hodnotit už na základě této diskuze.
A vy zase můžete hodnotit mě.
Kecy o tom, že musíš někoho znát mimo net, abys ho mohl poznat a hodnotit, si nech na koledu, jsou nesmyslné.Je to právě naopak, naprostou většinu lidí lépe poznáš přes net.
Takže klid a pipku v teple.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.12.2006 19:29:59
Protože když se někde chceš vyjadřovat písemně, mělo by to být pokud možno jazykově správně. Pokud nasekáš dvě hrubky v jednom řádku textu, tak tvoje sdělení bude i přes případný informační přínos vypadat jako projev (nezlob se za ten výraz) imbecila.

Já na VŠ taky nestuduju češtinu, ale základní znalost i/y považuju za projev toho, že máš IQ hodné těch rad, které tady pořád rozdáváš...
 Freddie
05.12.2006 19:27:14
Freddie ve škole češtinu nemam, proč se ji mám učit?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 18:36:00
HyugaNeji:

Ty si pročti pravidla pravopisu. Seknout dvě hrubky na jednom řádku (diskusY a vyjÍmka), to je výkon. Možná by ses měl raději jít zase učit, co ty na to? :-))))

Jinak ať to neroztahuju do xx diskusí, tak k tomu 159/66:

Já tě "pochopil" už dávno, jen jsem se chtěl přesvědčit, jestli jsem tě správně odhadl... (asi bohužel pro tebe) byl můj odhad na první pohled správný :-)))
 Freddie
05.12.2006 17:53:51
pomponka pročti si diskusy a zjistíš že tam děláme vyjímky - nemocní za to nemůžou.... atd...
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 17:39:12
Jasně, ale nemůžeš házet do pomyslného pytle lidi nemocné, kteří ať se snaží jak se snaží, bohužel na 60kg nezhubnou, a lidi, kteří se jen nechutně přežírají.

Ali, odpověděla bych Ti, nebyla by to krátká odpověď, takže to nestíhám, už bohužel musím běžet.. Jen malá poznámka: co jsi udělal teď Ty? Řekl si o mně, že jsem stejná jako Hugo, přitom mě ani Huga vůbec neznáš - takže jsi také pouze povrchně soudil (ne podle vnitřku), panáčku. Jinak nic proti, ale musela jsem si rýpnout.. heh.
 pomponka
05.12.2006 17:37:42
i kdyz jsem necetl celou tuhle diskuzi, souhlasim s autorem zpovedi, ma naprostou pravdu !
 000
05.12.2006 17:25:31
hugo, pompo: Dyť jste všichni stejní..soudíte lidi podle vzhledu či stylu a ne podle vnitřku.
Tak se nehádejte, jste jedni za třicet a druzí bez dvou za osmadvacet.
Jinak proč by měl bejt někdo hubenej zdravej???
Zdravotní stav je součtem více aspektů, jedním z hlavních je životní styl, a v něm hraje pozitivní roli pravidelné cvičení,sport, regenerace, a vyvážená strava.Ovlivňuje to i vrozené disozice a genetiku daného jedince, takže když má někdo vyšší předpoklad ke vzniku nějaké choroby, tak to dobrým životním stylem zminimalizuje apod.
Jinak fakt, že tělesně pěkná samice a tělesně dobře stavený samec to mají vždy ve společnosti jednodušší a mají větší výběr partnerů, nemá smysl ani řešit.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.12.2006 17:17:58
pomponka za dobrotu na žebrotu =) ja chci pomoci těm tlustym lidem aby byli hubení jako každý zdravý člověk
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 17:08:18
Pomponka:---koukám zas tu reagovala jedna přežraná svi...ě ...,,méně žrát a více sportovat prasata...
Smajlík  asa
05.12.2006 16:52:53
A co kdyby se chodili léčit namachrovaní frajírci bez mozku jako Ty? Co kdybychom je motivovali nutností nosit na zádech ceduli "já jsem namachrovaný vůl"? Třeba by se potom nad sebou trochu zamysleli, co myslíš? A třeba by vědci dokonce vyvinuli určité léky na vaší nemoc?!

PS: Nejsi hezký, jak si o sobě myslíš. Na mě bys vůbec nezapůsobil. Jsi prďola, který si hraje na něco, čemuž nesahá ani po kotníky. Promiň, ale obdivuju člověka s mozkem, ne vypatlané pako.

Pa brouku!
Smajlík  pomponka
05.12.2006 16:52:07
Hugo, ty jsi vůl:)
Až se chlapům přestanou líbit krásná ženská těla, tak se ženám přestanou líbit pěkní chlapi a jejich vymakaná těla.
Mluvíš jako mánička, nejsi alter ego ilustrajdy, lene, suplex nebo nějak podobné feministické chajdy?:)
Jinak 45 přes ruku opravdu neřeš, prosím tě.Vždycky mě rozesměje, když to řeší ti, co se nikdy nedostanou ani na těch 37.Aby se naturál jednou dostal k opravdu dobře vymakané a vyrýsované 42, tak je za tím kurva dřiny, nazvedaného železa a času.
Já nevím, žeru běžně, do peněz to nijak neleze, asi blbě počítáš.
Ostatně maso, sýry a tvaroh by měl jíst pravidelně každej tak jako tak.Trik je hodně v tom jíst něco pravidelně každý tři hodiny a dodržovat správně všechny principy posilování.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.12.2006 16:41:42
Plácáš, hugo.
Kdo chce blbnout..ee..hubnout, je v první řadě blbec nebo žena.
Kdo chce vypadat dobře a bejt zdravej, tak změní životní styl od základu, začne pravidelně cvičit, sportovat a jíst vyváženě-maximálně dočasně nahodí CKD nebo sacharidové vlnky, pokud má opravdu větší nadváhu.
A myslím, že hlavně ti, co se navážejí do kulturistů jejichž jedno stehno je větší než oni celí, by za desetinu jejich svalové hmoty dali duši.
No a na debatu typu máničky a vymakaná těla nemám dneska náladu.Až se vymakáš, tak si porovnej, jak se k tobě holky chovaly předtím a jak se chovají potom.A pak si to řeknem, chlapče.
Zjevně nevíš, o čem mluvíš.Vždy je to o prioritách a v posilování o to víc.
Vymakané tělo nerovná se nutně ani omylem kulturistika.Pleteš si pojmy s dojmy, hochu.
Samotná kulturistika je závodní sport jako každý jiný se všemi svými aspekty a hnaním věcí na maximum.To nemá třeba s tím, jak posiluju já a s mojí filosofií nic společného.
Mojí filosofií je například komplexní vymakanost ve všech základních aspektech, kde svalová hmota je jedním z nich, nic víc a nic méně.
Haidar je estet, Ruhl jede na svalovou hmotu-ale já bych třeba jeho břicho bral hned a je to můj cíl.Břicho Haidara je spíše o genetice a dispozicích podpořených tunou dřiny-když já dřu stejně nebo ještě víc, nebudu ho takové mít nikdy.
Pokud ti pojem kulturistika splývá s pojmem Coleman apod., je to jen problém tvé neznalosti dané problematiky.Mimochodem ještě v roce 98 vypadal Coleman dokonale a měl pas jako vosička.Holt cíle a bobky berou svoje a každej má na výběr.
Připomínáš mi máničky nesnášející veřejně svaly a v praxi pak padající do kolen a vlhnoucí z každého rádoby bicepsu a stehna.
Sorry, na debilní debaty tohoto typu nejsem ten pravej, podobné kecy vo hovnu jsou mi k smíchu a jejich protagonisti jsou buď chlapci, co se všemi silami snaží přibrat nějakou svalovou hmotu nebo holky, které fakují pěkní vymakaní kluci.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.12.2006 16:28:10
BeBe007 jj to by se taky mohlo
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 16:00:44
CHUDÁKU !ASI BY SE MĚLA LÉČIT I LIDSKÁ BLBOST NE?!
 BeBe007
05.12.2006 15:43:08
Seš chudák.....tohle může napsat jen člověk kterej to nemá v hlavě v pořádku...debile
Smajlík  klabrdon
05.12.2006 15:39:44
HyugaNeji> Vidis, tak se radeji drz studia, to ti da vic, nez predvadeni se... A nech lidem to, jak vypadaji, na jejich vlastnim rozhodnuti....

Obezita a vaha vubec je dana mnoha faktory (dedicne dispozice, vule, prostredi, socialni situace, ruzne choroby), takze tvuj pohled je znacne zjednoduseny.

A nevim, proc by mel byt nekdo "povinne lecen". Akorat by to stalo zbytecne penize navic a kdyz clovek zhubnout nechce, tak stejne hubnout nebude. A naopak, i kdyz clovek chce, tak se mu to ne vzdy podari... Jak bys to chtel v praxi zaridit, chytraku? Udleas obeznim lidem zvlastni dan, aby nemeli na vic jidla, nez je potreba k nezbytnemu preziti? Nebo udelas system "trikrat a dost", kdy budes ty lidi po treti neuspesne diete strilet?

Radsi res vazne ty zkousky a tohle nech odbornikum. Docela chapu, ze jsi mozna spokojenej se svym telem, kdyz ho tak pilne cvicis, ale stejne tak by ses divil, kolik lidi s nadvahou je smirenych s tim, jak vypadaji. A ze zkusenosti reknu, ze kolikrat jsou ti lide daleko pohodovjesi a ... jak to rict... intelektualne zdatnejsi, nez lide, co se venuji jen svemu telu...

S cim bych treba souhlasil, je aby extremne obezni lide platili vic v kine... Nebo v autobuse. Protoze takova "maxikorpulentni dama" obvykle zabira vic nez jedno misto. A sedi se vedle ni dost spatne. Tak by mel kazdy na vyber. Bud zhubnout, nebo platit vic... Ale nutit nekoho do leceni? Na to zapomen... Bylo by to naprosto bez efektu...
 Freddie
05.12.2006 15:21:41
Freddie btw mozhek trenuju, učim se na zkoušky a lidi mám rád a hodně si s nima povídám =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 15:20:57
ja na nikoho neupozorňuju na se ptal proč nemůžou byt tlustí lidi léčení z peněz pojišťoven, že je na ně horznej pohled
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 15:20:24
Freddie ne :) a na koho podle tebe upozorňuju?:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 15:18:25
HyugaNeji:

Myslim, ze spatnyho je toho docela dost. A kdyz ne na intelektu, tak mas pubertalne prebujele ego. Myslim ze na 19 let jsi docela mentalne zaostalej, takovouhle "hormonalni bouri" maji obvykle kluci tak kolem 16-17, mysli si, ze oni jsou nej a kdo se jim nelibi, na toho potrebuji upozornovat. Hlavne, aby byli stale stredem pozornosti... nebo to snad neni tvym cilem?

Vypada to, ze pri cviceni svalu trosku zapominas na mozek, za to jesitnosti davas asi dvojity davky,ne?
 Freddie
05.12.2006 15:04:48
HyugaNeji :promin ale já už k tomu nemám asi co říct,né zrovna ted v tuto chvíli
 Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 15:00:42
Pjceek oni to chcou ale nemají vůli, a společnost jim nabízí lehkou cestu všici jim říkají - no klidně se s tím smiřte je to vaše věc
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:55:09
HyugaNeji:Ale podívej se chlape ale chceš to jen ty !!Že ty to chceš !
To musí chtít taky oni
 Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 14:52:26
Pjceek ja nechci aby byli Atleti, ja chci aby neměli nadváhu a nadbytčnej cholesterol
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:51:37
Bych je prohnal.
Smajlík  xanders Muž Kategorie
05.12.2006 14:40:54
joo a nikdo není rozený atlet takže skus někoho kdo váží támhle pomalu 100 kilo nutit aby dělal sedy lehy ,víš jak se rychle unavý???neblázni na to to chce fakt čas a nebo je přihlaš do pořadu jste to co jíte a budeš mít dobré svědomí
 Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 14:38:31
HyugaNeji :sakra a co mám asi dělat???????mám jim od ust brát jejich oblíbené sendviče?nebo co?nebo je nutit at cvičí??bohužel!Já takový lidé neznám co by vážili metráky a navíc když oni nechtěj tak je to prostě tak!A sorry jestli to vyzní blbě ale taky nemám zrovna dobrou náladu takže se omlouvám
Smajlík  Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 14:35:30
Pjceek jde o to co si mslíte o nich vy, ne ja , žiš :D proč se to prostě neléčí? proč nemaji léčebný pobyty a tak, vam je to uplně jedno jak oni budou žít, nechate je klidně chcipnout na obezitu =D a řeknete "je to jejich věc"
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:34:37
*sirael* je vidět že se snažiš jen urážet, uklidni se stačí zhluboka dýchat a za cvhilu to bude ok:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:33:37
HyugaNeji :tak je nechej žít hm?s tím prostě nic neuděláš pokud oni sami nechtějí a jednodušeji se na ně pjostě nedívej a je to
Smajlík  Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 14:26:57
Hele, to ti neporadím.Každopdně máš moc velkou hlavu.Což je podivuhodné, když vidím, jak málo v ní nosíš....
Smajlík  *sirael* Žena17 Kategorie
05.12.2006 14:25:28
*sirael* co mam zlepšit na sovji postavě ?=D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:25:11
Freddie co je špatnyho na mym intelektu? umíš argmentovat nebo jen urážet? nevim kdo tady ma jakej intelekt:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:15:35
No já mám spíše pocit, že jsi zaujatej.Kolik tvých příspěvků jsem tu už četla......mimoto taky nemáš zrovna ideální postavu:-) Upřímně.
Smajlík  *sirael* Žena17 Kategorie
05.12.2006 14:13:20
Postpubertální hošánku, musím říct, že budu radši, pokud budem všichni "oplácaní", než aby měli všichni intelekt jako ty
Smajlík  Freddie
05.12.2006 14:11:14
Je to věc toho člověka, jak vypadá. Pokud teda pak nesmrdí a podobně neobtěžuje okolí.
 Sawyer Flynn Muž20 Kategorie
05.12.2006 14:03:12
Blair Witch ponižování lidí bez argumentů ti jde dobře, sem rád že máš ráda tlusťochy, kdybys neměla tak by to s tebou měli opravdu těžký
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 14:00:43
Blair Witch, ja vim že je běžný skovávat se za názory většiny a říkat věci stylem "myslí si to všichni je to teda pravda" jako ty... :)

a co je teda na mě špatně? můžeš se vyjádřit ?:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:59:54
Blair Witch, kdyby sis prošla diskusy tak zjistiš že lidi s tim souhlasí .) jenomže ty ty přispěvky přes tvoje myšleni nevidiš :)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:58:53
Hmm, koukám, že nejsem jediná, komu připadají tvoje názory idiotský! :o)) Nějak se tě nikdo nezastal, i když ses toho dovolával, viď? Tu fotku zase radši smaž, nemáš se čím chlubit!
Smajlík  Blair Witch Žena28 Kategorie
05.12.2006 13:57:07
kara ne nechci je vybíjet jak ty, jsou to taky lidi a chtějí být štíhlý a hezcí
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:55:34
jo nebo bychom je mohli rovnou vybíjet,že? jdi se s tím vycpat kreténe
je věc každého člověka jak vypadá a když se ti to nelíbí,nedívej se na to
Smajlík  kara
05.12.2006 13:55:29
krs4 ja nikoho sjíždět nechci, to se děje teď, ja chci aby všici povině museli cvičit a museli hubnout (ti co nejsou nemocní, nebo nejsou jinym zpusobem ve vyjímce viz tato diskuse).

btw ja nikoho pohledem v realu nesjíždím - obezita má také své výhody, ale když se mě tlusťoch zepta co si myslim o jeho těle nebo tak něco tak na rovinu řeknu že na to neni pěkny pohled a měl by začít cvičit


myslim že pomluvamy a posmíváním se nic neřeší, ale taky mslim že bychom si neměli nic nalhávat
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:53:53
příliš namakaní lidi jsou stejně neaktualni jako vychrtlí, v tom se myslím shodneme

a pokud ti přijde že normalni je mít 45 přes biceps tak proti takove myšlence fakt nevim co bych řekl
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:52:34
HyugaNeji: "nedívat se" platí pro ty jedince, kterým tlustí lidé vadí. Předpokládám, že takových bude minimum. Já osobně bych se cítila lépe v takové společnosti, kde by si mě pár lidí prostě nevšímalo než tam, kde by mě tito lidé sjeli pohledem, načež by následoval pohrdavý úšklebek či znechucená grimasa.
 krs4 Muž15 Kategorie
05.12.2006 13:51:06
alien-nepřítel btw nehci byt namakanej protože to stojí moc peněz na jídlo, pak taky neúměrně moc času, a hlavně holkam se nelibi "příliš namakaní chlapy" což jako u rozměrů 45 přes biceps je aktuální
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:49:33
alien-nepřítel státu tady se mluví o lidech kteří nechcou hubnout a řikaji že jsou s tim spokojení, a o lidech kteří obtěžují tloušťkou svoje okolí a hlavně sami sebe
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:48:29
alien-nepřítel státu cože?:) k čemu ti takovy svaly jsou ?:) tady se mluví o obezite a tloušťce, ne o hroudách masa ktery se malokomu zdají atraktivní a kteří si říkají kulturisté
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:47:04
*sirael* neboj, neorganizuju proti tlusŤochum demnostrace a nežiju touto myšlenkou, ale když na to přijde ,tak se mi to nelíbí
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:45:58
krs4 ja je nechci vyčlněovat ze spoelčnosti jako ty "nedívat se na ně", já je chci začlenit jako zdravé jedince
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:45:33
No, věř že na tobě bych našel tolik chyb proti tomu, jak má vypadat vymakané tělo, že bys lezl kanálama.
Nejde o to někoho prudit, jde o to někomu pomoct, otevřít oči, nabídnout jiné cesty.
Snažím se lidem radit, jak cvičit, posilovat, redukovat podkožní tuk atd., zbytek je jenom na nich, to už za ně nikdo neudělá.
Jinak je to každého věc-jen opravdu nemám rád ty, kteří si pak stěžují na věci z obezity a nadváhy vyplývající.
Ps: Dokud nebudeš mít vymakáno přes ruku 45, stehno 65, záda jako letiště, trapézy jako boeing a na břiše kostky, můžeš leda tak držet hubu a šoupat nohama.A myslím ze svalů, ne z tuku a sraček.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.12.2006 13:44:42
Tvoje starosti na naše hlavy.A co proti nim pořád máš?Tak je neřeš, když ti to vadí, možná že by mnozí ani nechtěli tvůj obdiv.
Nemělo by to smysl, stejně jako u kuřáků odvykání.Vykašlali by se na to, doktor s nimi nebude 24h denně.
 *sirael* Žena17 Kategorie
05.12.2006 13:31:52
Tak se na ně nedívej, krasavče.
Smajlík  krs4 Muž15 Kategorie
05.12.2006 13:20:54
NA Příkladu člověka Blair Witch , můžete vidět že někteří lidé si "Nejdřív udělají názor" a potom už ho NEMĚNÍ - považovali by to za svoji PROHRU, projděte si její příspěvky, ve všem jsem se snažil vyjít vstříc, ale vždy sem ten špatnej =D, jak typické =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:19:38
Blair Witch, říkal jsem že vymysliš něco negativniho ))):D neposiluju jen břicho, sportuju obecně, pracuju a chodím do školy a volnej čas trávím :D ale sem na nemocenske teď :D
asi nema cenu ti něco řikat, beztak vymysliš něco novyho nelobickyho čím mě budeš ponižovat
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:14:13
Tak sorry, nejenom dokonalejší vizáží, ale i moc chytřejší, to už se mi dlouho nestalo, potkat takhle super člověka, kterej se nudí a vymejšlí kraviny, aby naštval ostatní lidi, protože sám nemá nikoho, s kým by trávil volnej čas, tak radši posiluje břicho. No nic, jdu radši dělat něco užitečnýho, tohle nemá cenu, časem ti to dojde...
Smajlík  Blair Witch Žena28 Kategorie
05.12.2006 13:11:00
JuJuSka když někdo nařídí tak je větší pravděpodobnost že to dodrží než "doporučí" ne?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:08:19
Tak ja si myslim ze pokud jde o opravdu velkou obezitu to doporucuje ale neco narizovat????A navic je tezke to kontrolovat mnozi to ani nedodrzujou
 JuJuSka Žena20 Kategorie
05.12.2006 13:06:52
Oriq ok
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:05:58
ODI-ET-AMO :D prostě jsem si stoupnul jak to dělávají v modnich časopisech:D se segrou jsme blbli :D

btw dělam 7 let karate... jen tak rekračně nic nelamu přes koleno:D judo sem dělal jen chvilu... a taky taekwondo ale to mě nebavi))
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:05:51
HyugaNeji
Když mě požádá o pomoc, neodmítnu. To už jsem psala... Ale když nebude chtít, je to taky její volba.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 13:04:25
deathduck: mno ještě že si tu nezažila kamoša, teď mu vypli net ... ale ten když sem něco napiše tak to sou 300 odpověďový perly=D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:04:06
no co no.. sem Tě chtěla nějak setřít...
Ale zajímalo by mě co to děláš za pózu, to je Judo, či co..:D :D :D
Smajlík  ODI-ET-AMO Žena24 Kategorie
05.12.2006 13:00:54
ODI-ET-AMO řeklas že je na mě šilenej pohled =D tak to nezakecavej, proč je na mě šilenej pohled =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 13:00:25
ta póza je fakt sexy...
Smajlík  ODI-ET-AMO Žena24 Kategorie
05.12.2006 12:59:28
Oriq to ne, ale když se tě zepta tak ji odpovíš popravdě, když pudete jíst tak né do fast foodu, a tak
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:58:28
HyugaNeji
Ale chápeš, že je to její věc? Přece jí nebudu říkat, aby zhubla!!!!!!!!!!!! Taky nesnáším, když mi někdo říká, že jsem hubená a co mám jíst!!!!!!!!!
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:58:21
ODI-ET-AMO co mam napravit =)??
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:58:02
ODI-ET-AMO pročpak =)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:57:35
qwert jo no... mno vezměne si ale že už existujou určity kampaně proti tloušťce a neoddiskutovatelně třeba tu už někdo říkal že v Americe je dražší zdravý jídlo než nezdarví

toto chtít změnit
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:57:02
tak tolik odpovedi jsem tu jeste nevidela:)
Smajlík  deathduck Žena18 Kategorie
05.12.2006 12:56:52
a na Tebe ještě šílenější....
Smajlík  ODI-ET-AMO Žena24 Kategorie
05.12.2006 12:56:35
Blair Witch ja nikoho neposuzuju podle toho že je tlustej, jen říkam že tlusti lidi mají zhubnout, že je na ně hroznej pohled, to je posouzení???? to neni posouzení, to je verdikt k nápravě :)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:56:25
ale rikam proc mu neco nakazovat a trestat apod. vsak on ten clovek dobre vi, ze si nici zdravi a ze ve spolecnosti bude mit horsi pozici(no mozna krom urciteho veku, kde je uz vetsina lidi "tlusta")
 qwert
05.12.2006 12:55:58
Blair Witch, na tvojí urovni jsem byl před 3ma rokama
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:55:26
Jo tak, negativní lidi jako já! :o) Já to nejsem, kdo posuzuje lidi podle toho, jestli jsou moc hubení nebo moc tlustí, jestli je někdo blonďatej nebo zrzavej, jaký jsi národnosti, jestli jsi bohatej nebo chudej. Promiň, ale já si na sebe v devatenácti pamatuju ještě moc dobře, takže tak nějak vím, o čem se tady snažíš mluvit a věř, že za pět let ti to bude připadat stejně ubohý jako mně! ;o)
 Blair Witch Žena28 Kategorie
05.12.2006 12:54:11
qwert ano, je potřeba dělat vyjímky, jsme inteligentni lidé a ne stroje

jsou věci o kteryche je možný polemizovat, ale třeba FAST FOOD?????? Nebo vysoka hladina cholesterolu???? nadváha 10 kg ??? o tom už se polemizovat nedá
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:52:53
jo jenze, ty delas same vyjimky, ti co za to nemuzou, ti co maj tezkou kostru a svaly...kde chces pak najit hranice? navic ja si myslim, ze spolecnost urcitym zpusovbem tluste diskriminuje, takze neni nutny to resit nejak zakonne.. proste kdyz si zamestanvatel muze vybrat mezi 2 lidma sestejnou kvalifikaci, ktereho veme tlustocha nebo normalniho? to same ve vztazich atd.
 qwert
05.12.2006 12:52:03
Oriq jasný, ale myslim že by ráda zhubla,
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:51:42
Blair Witch , anaboly nepouživam. cose týče mozku tak na vysoke se držím v poho ... mohl bych pokračovat dál jenže to je asi jedno, ty si na mě najdeš něco špatnyho dycky, takovy NEGATIVNI LIDI jako seš v tom mají praxi
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:50:54
HyugaNeji
Ona volí cestu, kterou chce. Nejsem generál, abych někomu říkala, co má dělat.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:49:31
jo nudim se, sem na nemocenske a bez práce a bez školy se nudím :D ale tak není špatny zadiskutovat na zajímavé tema ne ?=D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:49:23
Hahaha, no to je docela možný, že máš krásný břicho, to je šíleně důležitý! Mně kluci taky říkaj spoustu věcí, ale já si stejně vážím svýho mozku a toho, že můžu rozumně přemejšlet! Bacha na ty anaboly, to ti parádně vymazává mozeček! ;o)
 Blair Witch Žena28 Kategorie
05.12.2006 12:49:06
qwert je řada lidi kteři jsou hubeni a roztrhnou silaky jak nic - viz K1 Fighters na eurosportu=)

btw hranice mezi tím byt normalni a tlustej je ve cvhíli kdy obezita omezuje tvoje pohybovy schopnosti a hrozí tvýmu zdraví

chlapy co mají pupek ale jsou silní??? ti nejsou špatní, zaleží na tom jestli ten přebytek tuků jim neškodí, oni sou to většinou trojbojaři, kteří cviči třeba mrtvy tahy a pak maji dost silnou kostru aby to uneslo ty kila navíc. zde může platit stejna vyjímka jako platí u těch "co za to nemůžou"
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:47:02
ja mam dojem, ze ty se spis nudis a prisel si tu zabit cas
Smajlík  qwert
05.12.2006 12:45:58
Tak utrpení, je možný že je to hrozný ale rozhodně nevidím řešení v drogách, vždyť na konci když umíráš je to utrpení ještě větší........
 Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:45:48
qwert to já jen abych věděl jestli si budeš číst odpověď
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:45:34
qwert mam ti odpovídat? nebo si přišlel jen nadávat ?:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:44:08
meles debiloviny.. je kazdeho vec , jak vypada a co ji, nejsme v nejake fasisticke diktature... a uvedom si, ze to ze se ti nelibi je relativni, driv se tluste zensky cenily a nekde i ceni... navic, kde je hranice mezi tim byt tlusty a normalni.. a existuje rada silaku, kteri maj pupek, ale kdyby chteli tak te roztrhnout jak nic.. proste meles fasisticky picoviny o dokonale spolecnosti a nadlidech... a kde je dukaz, ze tlusti lidi jsou pracovne min vykonni???
 qwert
05.12.2006 12:42:17
nfbndfbfd kdo si přidal věk ?:D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:41:59
je to jen o síle osobnosti, někteři lidi prostě na utrpení reagujou tak že nepokračujou dál, uzavřou se do sebe a nenavidi svět, ale to je deprese - ta se dá léčit
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:41:27
nfbndfbfd neviš co je to utrpení... kdybys věděla co sem zažil ja :D fakt to neni o utrpeni
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:41:13
tady si asi někdo přidal věk... LOL
Smajlík  nfbndfbfd
05.12.2006 12:40:48
btw to sou ty novy hadry =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:40:32
blbli :D kua jaky tam je "i"?:D měký žejo:D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:39:52
Meggie se segrou jsme blby =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:39:33
Mummy2 neni to přijemny čekat na smrt ve stáří, prateta tak umírala a nevypadalo to že by byla šťastná)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:39:28
HyugaNeji: Si krásnej. A ten postoj. Lol
Smajlík  Meggie Žena26 Kategorie
05.12.2006 12:39:14
Mummy2
..dokuď člověk nezažije fakt hodně utrpení, nepochopí, s váma se o tom nehodlam bavit, jasně, že odsoudíte, ale dokud si nesahnete na to dno, tak se vám takhle snadno kecá.
 nfbndfbfd
05.12.2006 12:38:13
Blair Witch btw tvůj pokus urazit mě nevyšel, a holky řikaj že mam pěkny břicho :P
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:37:50
no, tak já bych nechtěla ani ten infarkt, radši byh dala přednost poklidnému stáří a smrti ve spánku.... to je nejlepší možnost....
 Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:36:24
Mummy2 , to co říkáš je jako bys volila "menší zlo" a to je špatny...
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:36:20
ten kdo řeší problémy drogama, cigaretama a chlastem není nic jinýho než srab, radši se zahrabe někde do kouta než aby se problémům postavil čelem.....
 Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:36:19
HyugaNeji
Jo, je to špatně, ale je to prostě o tom, v jakym žiješ prostředí a mě prostě nepomůžou kecy typu, že ničim sama sebe, nebo at si vyhledam odbornou pomoc. Prostě dokud nepřijde nějakej záchytnej bod, nemá o cenu. Možná si řekneš, otázka vůle, já mam vůli silnou, dokázala jsem toho spoutstu, ale moc věcí mě položilo a dokud nebude nová naděje, dokud mi někdo neukáže lepší cestu, jsem prostě v prdeli a nějakejma zákonama, zákazama tim sotva co zmůžeš. Možná akorát dosáhneš toho, že člověk půjde proti zákonum-
 vbdsvdx
05.12.2006 12:35:51
Všici se na mě teda podívejte, za cvhilu tam dam zase Hyuga Nejiho=D

btw to je postavička z Naruta, krutje serial :D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:35:12
ok mate ji v profilu
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:34:47
drogy jsou hnusná věc, nic proti, radši budu tlustá s tím že jednoho dne to se mnou sekne a umřu rychle na infarkt než umírát několik let v bolestech.... ale jasně je o věc těch co to dělají......
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:33:53
kdo chce moje fotky tak mi dejte mail =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:33:34
cdbvdxfbxd jo, chápu že si psychicky na dně a společnost ti nabízí lehoučkou cestu si ulehčit - drogy, a to je špatně....
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:32:35
Blair Witch dej mi mail pošlu ti fotky
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:32:01
HyugaNeji: problémem je ... že společnosti, které vyrábějí potraviny chtějí zisk ... a zisku dosáhnou levnými potravinami, které si lidé mohou dovolit ... nedokážu si představit formu intervence státu, aby se to změnilo ...

v Anglii proběhl pokus o změnu stravování ve školních jídelnách ... a ty děti to zdravé jídlo jíst nechtěly ... chtěly pizzu ... problém je v tom, že jakmile se vysloví "zdravé jídlo" ... dětem a velké části dospělých se vybaví "hnusné jídlo" ...
 Lene Žena26 Kategorie
05.12.2006 12:31:47
nějakejma kecama o estetice toho asi moc nezměníš. Možná kdybys dal nějaké obézní slečně, nebo feťačce naději na lepší život s podmínkou, že musí přestat... třeba by se to někam hnulo. Já kupříkladu beru drogy a proč? protože mě zklamal jeden chlap a dokud mi nepomůže někdo a nedá mi novou nawději, nějaký propagandy proti dorgám mě nezajímají.
 cdbvdxfbxd
05.12.2006 12:31:45
vfbfbrfb, jo maš pravdu - to jsou lidi kteři maji psychicky obtíže, dnešní doba není snadná a každý není SILNÝ aby mohl odolávat tlakům, proto máme psychology kteři ti trošku pomůžou a proto mame TYTO DISKUSE abychom se moralně podpořily a odstranily tlouštíky, časem i kouření, časem i trend přemíry alkoholu....
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:31:40
hm, však je to tvoje věc, jenže stres který takový kuřák prožije když umírá, já nevím....ty olesti co musí mít, když se ti rozpadají plíce, nemůžeš mluvit, jíst, spát....jestli tohle opravdu někomu stojí za to, tak ať....jen je mi ho líto....člověk by měl ovládat sebe a ne aby byl ovládán nějakou malou cigaretkou....
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:31:03
Ty seš hodně mimo, hochu! Asi nemáš co na práci, viď? Když na tebe samotnýho je ten pohled překrásnej, tak proč nemáš v profilu svojí fotku, abysme se pokochali dokonalostí, hm? No jo, je ti vlastně jenom devatenáct, ještě ani nejsi hotovej chlap, tak promiň!
Smajlík  Blair Witch Žena28 Kategorie
05.12.2006 12:30:40
lékař může naordinovat dietu, ale zakázat to je silný slovo. Potom záleží na jedinci, jak se k tomu postaví. Obézní lidi to ale věčinou porušujou..
 *Alby* Muž35 Kategorie
05.12.2006 12:30:02
Mummy2 ja sem v tom taky chodil oblíkanej do 15nácti let nějak... pak jsem si našel první brigádu a od te doby pracuju celou dobu až doteď a pořád studuju.... je to těžky někdy je mi těch peněz za hadry líto, ALE VÍM PROČ TO DĚLÁM
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:29:20
Mummy2 pravda no... to je něco jinyho už pak zase když rodiče pořídí 5 dětí a nemaji na to penízky, bohužel oni už s těma Stánkařema jaksi počítají
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:29:01
Mummy2
jenže to pro mě pořád neni dostatečná motivace, pochop, že někteří lidi žijou ve stresu a mají deprese ze života, pokud se jim nezlepší život, nebudou mít lepší podmínky k životu, NIKDY SE NEZMĚNĚJ. Pochop, že lidi potřebujou utíkat nějak od problémů a starostí všedního života... někdo to zahání chlastem, někdo drogama, někdo jídlem... až mi najdeš lepší lék na deprese, povíme si. Prostě musíš dát chuť žít těm lidem... musíš jim ukázat, že stojí za to ŽÍT.
Smajlík  vfbfbrfb
05.12.2006 12:28:43
Oriq to bys měla, ona volí lehčí cestu - zkouší se srovnat s tím že je tlustá, nabídni ji zdravou cestu =)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:27:32
vdvdvds já tu o motivaci mluvím pořád
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:27:25
Víš, ale je rozdíl když kpuješ jen prosebe, takoá pětičlená rodina nemá jinou možnost, kybychom si kupovali to co ty tak budeme čtrnást dní dobře a dalších čtrnást dní bedeme jít trávu venku.....
to máš těžký......
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:27:00
HyugaNeji
Neodbočuju od tématu. Ti jenom říkám, že já bych si do toho taky kecat nenechala. Odbočil jsi ty. Začal jsi tím, jak je na tlustý lidi hroznej pohled a teď tu kecáš něco o pomoci. Samozřejmě, že kdyby mě moje kámoška požádala o pomoc, neodmítla bych. Ale nebudu ji k tomu nutit jenom kvůli tomu, že já jsem hubená a že se mi nelíbí její špeky.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:26:47
vdvdvds

vdvdvds


vidíte tohodle člověka? to je náš pacient, člověk ktery ma naprosto pokřiveny nazor na svět
cituji: "cigarety jsou droga jako jídlo"
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:25:52
Votrapa jo no máš aji pravdu, je to good motivace co navrhuješ, ale zkus vymyslet "pozitivní" motivaci - ta vždy zabírá lépe než "negativní"

moje pozitivni jsou třeba už ty příběhy lidí kteří zhubli, přestali kouřit, pít ...
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:25:33
bfdbdfb: jo, hubený, ale mají plíce plné dehetu, černý mozek, když si nezapálíš tak je ti blbě a máš absťák a to je důkaz že ty cigarety člověka ovládají, nakocen může dostat nějaký hnusný nádor v džce a tak, nakonec umře na rakovinu plic takže vyjde hůř než tlustý člověk...... www.kurakovaplice.cz
kouni se na fotešky, jestli ti bude chutnat i po tomhle
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:24:50
ta košile mě stála 300 a kalhoty 1 600, myslim že to neni nejhorší, i když ja nevim jaké jsou cenove relace na stáncích
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:23:56
HyugaNeji: Já bych je nechal klidně tloustnout, kuřáky kouřit a alkoholiky chlastat, ale kdo by měl dle testů váhu nad normu (nikotinu či alkoholu či jejich projevy v krvi) tak bych mu prostě osolil zdravotní pojištění, protože jejich léčba je častější a dražší než u lidí s ideální váhou, nekuřáků a nealkoholiků.
 Votrapa Muž Kategorie
05.12.2006 12:23:45
HyugaNeji
je to moje droga, stejně jako jídlo je droga, nechápeš, že člověk co je na něčem závislej, nemůže se od toho odpoutat bez nějaké motivace či léčby? mě nakoplo, když mě opustil kluk... až mě nějakej kluk bude chtít opustit kvůli cigaretám, tak třeba přestanu, ale kvůli zdraví a pěnězm asi sotva, když se člověk cítí spokojenější s cigaretkou v ruce.
Smajlík  vdvdvds
05.12.2006 12:23:40
a kalhoty Digress, ty jsou údajně z turecka :)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:22:58
můžeš nakupovat jinde... ja teď byl nakupovat v sobotu se segrou, zašlel jsem si do Reversed - to je polská značka =)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:22:28
Mummy2, jde oto že všici to dávají za vinu někomu jinýmu, ale sami tam nakupujou, chyba je v NÁS ne v ostatních. Nikdo nás nenutí tam nakupovat - my máme volbu
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:21:55
Mummy2, když si to budou myslet všici je to lepší než nic ne???
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:21:25
Tak, když to jsou nejlevnější věci, a blbé je že už i v těch seriózních obchodech jsou výrobky těch našich žlutých spoluobčanů...... je toho stále víc a bohužel, diskuzí s tím nic neuděláš, je to dané ekonomikou.... taky se mi nelíbí že podporujeme cizí....
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:20:33
bfdbdfb, ubývají ti peníze, seš závislá, žadny pozitivum nevidim, měla bys byt víc motivována příběhy lidí kteří nekouří a jsou šťastní, bohužel tydle příběhy se k nám dostanou méně než reklamy na kovboje s cigaretou
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:19:35
Oriq neodbočuj od tématu, kroutíš se :D nene... je to NAŠE VĚC... tto se lidem hodí, když je někdo tlustej mu říct "je to tvoje věc buď si tlustej" , já jsem krásnej a hubenej to je taky moje věc ... nenene touto sobeckou cestou cesta nevede
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:18:47
hele, když jste u kuřáků, do těch se nenavážejte, já jsem na cigaretách zhubla- to nevíte, že člověk co kouří, často má chuit, ale raději si jde zapálit?? CIGARETY FOREVER, do kuřáků nekecejte, většina kuřáků jsou hubený!!!!
Smajlík  bfdbdfb
05.12.2006 12:18:34
Mummy2, já myslel stánkovej prodej jako hadry, oblečeni u vietnamců
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:18:31
HyugaNeji
Znovu ti říkám, že ti není nic do toho, kdo kolik váží. Stejně tak je to i tvoje věc.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:18:19
Mummy2 to je špatnej odpouzovač, oni si pak zajdou spiš do jinyho fast foodu kde to sperma nebylo =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:17:26
Oriq proč nenávidět?:D ja klidně budu s tlusťochem cvičit aby zhubl, takle to myslím pospolu, ale nebudu řikat "jooo o ty si tlustej, to je ok každej jsme nějákej" nenene
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:17:26
to já tam taky nechodím... ale bohužel jsou lidi kterým to prostě nevymluvíš...... ano jsou lidi kteří se zbytečně přejídají, mají Fast Foody rádi a mají jídla z těchto stánků na denním pořádku...já bych spíš jako odpuzovač požila skutečnost která se odehrála tady na Kroměřížsku, a to že v tatarce z jednoho takového Fast Foodu našli sperma asi tří chlápků....
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:16:45
Mummy2 viděl jsem kuřáka jak odvykal, jedinej dokument, francouzskej, proč takovych MOTIVUJÍCÍCH DOKUMENTŮ neni v ČR víc ? místo stupidnich telenovel a serialů Letiště, Rodinná POuta, Ulice, Město, nebo co to teď všecko je...neviděl jsem jedinej díl -stačí mi už ty ukázky
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:16:06
HyugaNeji
Pospolu? Jako myslíš "hubeňouři proti tlustejm"? Násilím někoho nutit hubnout? Nenávidět ty, kteří se nevyrovnají ideálu krásy a je na ně strašnej pohled, protože maj nadváhu? To snad nemyslíš vážně.
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:15:04
Mummy2 každy z nás proti nim může bojovat nejlépe tím že tam nakupovat nebude, řeči jakokože "no ty fastfoody nam opravdu zničli životy" nebo "ty stánkaři jsou fakt hajzli" to nic nezpraví, oni nic špatnyho nedělají TO MY JSME TI ŠPATNÍ
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:13:48
Mummy2 fast foody nikdo nezakaže - stejně jak nezakaáže Stánkovej prodej

ja jsem proti Stánkařům a proti Fastfoodům, ALE NEPOMLOUVAM JE ja jsem proti ním tím že tam NENAKUPUJU

když VŠICHNI BUDEME CHTÍT a nebudem tam NAKUPOVAT tak oni zkrachujou a zavřou SAMI OD SEBE
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:12:32
hm, chtít.....to je jako u kuřáka...to máš strašně těžké....bohužel pokud ten člověk nění někde ve svém podvědomí hluboce přesvědčen...... třebatakoví amíci, pořád něco blbě kecají, umíš i představit že by jim někdo zakázal Fast Foody? Konec koců ta obezita u nás je od doby kdy se Fast Foody vyskytly i u nás.....
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:12:03
Tvá naděje, psychicky je dnešní motivace dostatečně vyvinutá - v televizi vydíme samý hubený kočky a playboye :D takže to je OK:D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:11:26
Tvá naděje motivovat možná tím že když tlusťoch zavede řeč na svoji váhu tak mu řekneme "ano maš nadváhu, neni to zdravé, měl bys se sebou něco dělat, pohled na tebe neni vubec sympaticky ":D narovinu.... a motivovat je finančně, zdarma cvičící kroužky, levná zdravá strava - oddělit od čokoládiček
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:09:33
Oriq všici jsou sobečtí a jsou rádi že jsou sami hubení, měli bychom držet více pospolu
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:09:19
Oriq a to je ten problem
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:09:03
Mummy2, jo vím že obezita má vyhody, ale minimalni.... maš pravdu že je těžky s tim něco udělat, ale chtěli bychom? ty ne... a to ja chci změnit aby všici "chtěli" pořád je to posun k lepšímu "CHTÍT" než být skeptický.
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:08:18
Asi takhle - ostatním je do tvý váhy kulový, ať už vážíš padesát nebo sto padesát kilo.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:07:30
Lene přesně tak, myslim že směrem "zdraví - drahý" budeme směřovat pokud budeme pořád tak benevolentní k nezdravému a tlustému životnímu stylu.... nemyslíš?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:06:52
jenže s takovým bohužel nic neuděláš, ani kdybys mu rozbil hubu tak nic nevyřešíš.....ber to s nadhledem, když mu to nevadí a je sebou spokojený tak ať, to že později bude mít problémy s klouby a se žlučníkem a tak podobně(když bude jíst opravdu nezdravá jídla) to je jeho věc...... ale nic se zase nemá přehánět, třeba nové výzkumy potvrdily že mírná obezita je i k dobru... ovšem jen mírná (takovou mám já)
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:06:24
Mr Sally nemyslím žej e dobrej napad je posílat do obludária, jak bys chtěla ty. Radši jim pomůžu
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:05:40
Mr Sally, nene, tlustí víc žerou a nemaji čas sedět u kompu
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:05:40
HyugaNeji: ok

zrovna v týdnu jsem viděla pořad, kde se nějaká paní doktorka, docentka něco ... divila, proč chudí američané nejedí zdravě ... jak se to stalo, že chudí jsou obézní ... a přitom je odpověď velice jednoduchá ... zdravá strava např. v Americe je drahá ... a u nás k tomuto trendu také směřujeme ... s tím by se třeba podle mne mělo něco dělat ... protože by bylo dlouhodobým řešením, zdravé jídlo zpřístupnit i lidem s nižšími příjmy ... je jasné, že rodina co nemá na rpozhazování raději koupí rybí prsty a hranolky ... protože mají večeři pro 4 lidi třeba za 50 Kč ... kdyby měli mít místo toho dušenou rybu s nějakou přílohou ... myslím, že je to vyjde dráž (u nás si nejsem tak jistá ... o Americe je to známé)
 Lene Žena26 Kategorie
05.12.2006 12:04:37
Na tom se celkem shodneme. ale.... jak muzeme motivovat ty, co to nechteji poslouchat....????
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 12:04:30
Co kdyby sis raději nechal předepsat kbelík na hlavu nebo křivá skla jako v obludáriu ? Pokud by byla obezita uznána jako postižení, tak by zaměstnavatelé měli slevu na daních kdyby vyhodili hubeného a přijali tlustého. Tlustý se víc zdržuje na zadku u compu než hubený a tudíž toho víc udělá.Stálo by to za úvahu.
 Mr Sally
05.12.2006 12:04:27
Oriq kdybych měl nadváhu chtěl bych aby to ostatním "nebylo jedno" v současne době se všici jen tlustym posmivaji a divaji se na ně "přes prsty", spíš bychom jim měli pomoci
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:04:13
HyugaNeji: Si zapomněl, že některý tlustý lidi se ve svý tloušťce cítěj dobře a sluší jim. Nebuď povrchní a kašli na to.
 Meggie Žena26 Kategorie
05.12.2006 12:03:43
HyugaNeji
Vadilo by mi, kdyby mi někdo říkal, kolik mám vážit a říkal mi "kdo se na tebe má koukat, koukej shodit", i kdybych shazovat nechtěla a bylo by mi to naprosto u řiti.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 12:03:19
Mummy2, ano to ja taky, s tlouštíkem taky radši mluvim, přeju mu to nejlepší a byl bych rád kdyby něco zhubl a byl šťastnej jako já
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:01:51
Tvá naděje, pravda, zrušit reklamy na sladkosti. stejně jak se někde ruší reklamy na alkhol a cigarety... TI CO NECHTĚJÍ POSLOUCHAT - musíme motivovat, jak už jsem říkal ještě jim ztížit život, i když už ho mají tak těžký

musí si uvědomit že ŽIVOT MÁME JEN JEDEN a pokud můžou tak ho mají využít štíhlý a ve zdraví!!!!!!
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 12:00:53
Ber to zase tak, že je lepší potkávat na cestě tlusý než zhulený a ožralý, tradši se budu bavit s tlusťochem než z ožralou či s feťákem.....
 Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 12:00:19
No jo to máš těžký.... Oni radějí dělají že to neslyší.... Pomoci tem co chteji- pokud nekdo nechce, nema to cenu, nejaké presvedcování a prosení aby nekdo zhubl..... vzdyt to dela pro sebe a ne pro nas.... Stejne si to musi sam uvedomit. Pokud si to uvedomí, najde moznost jak zhubnou i bez pomoci nebo v centrech, kterých je u nás spousty. Pokud si to ale neuvedomí, muzes mu platit pohyb jak chces- stejne ti nikdo nezaruci ze vecer zbagruje celou cokoladu na posezeni.
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 12:00:17
Meggie =D njn něco na ten způsob
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:59:26
HyugaNeji: To je jako kdybys kuřákům marihuany předepisoval mlíko.
Smajlík  Meggie Žena26 Kategorie
05.12.2006 11:59:18
Pjceek jo no, takový lidé to mají mnohem těžší, ale ve většině opět myslím že to LZE změnit jídelníčkem a pravidelnym pohybem - pohyb v dnešní společnosti není zas tak běžná záležitost
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:58:17
Lene tak pardon, tak sem to nemyslel. mohl bych řict "je mi to fuk", nereaguju impulsivně, i tloušťka má své výhody, ale tato zpověĎ je o alternativě _zdraví_
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:57:21
Nj co se dá dělat někteří by to si myslím ani nevydrřeli a navíc to mají i vrozené že jsou tlustý není každý tlustý jen z toho že má velký příjem jídla .Aspon já si to tak myslím .
Smajlík  Pjceek Žena22 Kategorie
05.12.2006 11:57:11
Oriq tobě by vadilo kdyby ti lidi kecali do nadváhy a moralně ti pomáhali hubnout?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:56:40
ano použila jsem ho jediná ... protože ve smyslu, jak jsi to popsal ty, jsem ho slyšela mnohokrát a podle mě se k tomuz tvému tónu velice hodilo ...
 Lene Žena26 Kategorie
05.12.2006 11:56:22
Tvá naděje, nemůžu argumentovat, neznam rozpočet pojišťovny, ale myslím že když může hradit 4 psychologova sezení a můžou hradit lázně po slépým střevu pro holky, tak můžou hradit i tlusťochum něco - ono by se to vrátilo, pak ve stáří ti tlustí nebudou spotřebovávat tolik peněz za léky
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:55:04
Mummy2 už jsem to tu říkal asi 50 sátkrát, lidé co za to nemůžou - nemoc, tak ti nic, jenže mluvíme o těch co mají to ŠTĚSTÍ ŽE JSOU ZDRAVÍ ale na tento DAR kašlou..

omlouvam se za nepřesně formulovanou zpověď
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:53:58
Oriq myslím že nechal, kdyby to tak měli všichni tak bych si nechal kecat, rád vypadám dobře.. hm?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:53:04
HyugaNeji
To ale není tvůj problém. Tobě se taky nikdo neplete do toho, kolik máš vážit. Nebo by sis do toho nechal kecat? Pochybuju.
 Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 11:52:19
co když někdo cvičit nemůže? Jsou zdravotní problémy které pohyb značně omezují, mojemamka má bércové vředy a to že má obezitu způsobuje to že se nemůže pohybovat tak jako zdravý člověk. a těch nemocí je víc (těžké astma, srdeční nemoci, různé růstové nesrovnalosti, diabetici)
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 11:51:38
pojistovna nema penize na spoustu nemoci, za ktere si lidi nemuzou.... pochybuji ze by byla cela zhavca shanet penize pro ty, coo s tím muzou delat neco sami......
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 11:50:52
Votrapa pravda no, asi je lepší zpusob tou pojišťovnou hrazený celoroční program - nějáký kroužky kam zadarmo tlusťoši budou chodit a společně se hýbat =D nemyslíš?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:50:10
Petr. tak potom ztloustnu, ale dej mi logickej důvod, proč sou lepší tlustí? JESTLI JSOU TAK KLIDNE ZTLOUSTU - DEJ LOGICKE ARGUMENTY
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:49:37
jajsemhonzik důvod ?:)
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:49:29
HyugaNeji: Ozdravný pobyt? A na jak dlouho? Myslíš, že po týdnu v lázních by to těm lidem pomohlo? Týden by hladověli a pak by si zase dali vepřo-knedlo-zelo.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
05.12.2006 11:49:18
Tvá naděje - informací bylo dost myslím, tlusťoši většinou chtějí zhubnout ale nemají "výdrž, motivaci, vůli" tu jim dodáme tím že jednoznačně odsoudíme tloušťku a položíme snadou cestu ke zhubnutí - pojišŤovnou hrazený pohyb, přesné jídelníčky
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:48:15
nabyl jsem dojmu, že jsi:
a) vůl
b) vůl, co se chodí bavit na ZP
 jajsemhonzik Muž20 Kategorie
05.12.2006 11:48:06
A co když my rozhodne že normální je být tlustej a vychrtlí patří do plynu!!!
Smajlík  Petr.
05.12.2006 11:47:53
no jo, jenže jsou lidi kteří za to nemůžou (diabetici, ti co mají problémy s klouby, problémy se štítnou žlázou, ženy po přechodu), dále je tu genetický předpoklad a metabolismus, jsou lidi kteří prostě ať dělají co dělají prostě nezhubnou a jsou lidi kteří sežerou co chtějí a stejně nepřiberou ani deko. (s oběmi tipy lidí jsem se setkala)
dále je fakt že tu jsou i ti kteří se prostě přežírají a těm nepomůže nic jiného než silná vůle. Pak je tu faktor struktury kostry, jsou tři tipy, lehká, střední a těžká, kostra tvoří 10% váhy, neovlivňuje váhu až tak moc ale těch pár kil určo. Nesuďte všechny obézní stejně, někteří prostě za to určitě nemůžou.
Smajlík  Mummy2 Žena16 Kategorie
05.12.2006 11:47:41
PEtr. nejsem vychrtlej, jsem svalnatej =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:47:20
Oriq jde o to že hodně lidí se na ně dívá moc tolerantně, oni potřebujou byt OPRAVDU ROZHODNUTÍ konečně shodit, né na to srát
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:46:29
Petr. klid tlusťoušku
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:46:28
To je od tebe hezký, ale zvol jiny zpusob. :-). Ano nici si zdravi a mnozí ani nevedí co vsechno nadvaha zpusobuje.... To je ten problem, kdo ma pouze nadvahu a ne obezitu, neni mnohdy spravne informovan a seznamen s fakty...
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 11:46:14
charite - a víc třeba tělocviku - ve škole sou 2 hodinty týdně -to je fakt vklad do života na nic. beztak se tam nic neučí, aspoň v tom tělocviku by mohli dělat
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:45:50
HyugaNeji:Ty jsi normální zkurvená píča ZDECHNI TY VYCHRTLA KURVO!!!
Smajlík  Petr.
05.12.2006 11:45:13
Tak se na ně nedívej. Některý lidi za to nemůžou. To je to samý, jako kdybys řekl "kdo se má dívat na ty kriply s rakovinou".
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
05.12.2006 11:45:11
charite- chce to podle mě motivaci, nejsou dostatečně motivovani tlusťoši aby zhubli
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:44:37
Tvá naděje, proti těm lidem co nechcou slyšet by se mělo právě tvrdě zakročovat, ničí si zdraví chci jim pomoct !:D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:43:33
Říká se, že prázdný pytel nestojí, ale myslím si, že někteří lidé s tím těžko něco dělají. Základ je určitě úprava jídelníčku, pak se s tím snad dá hnout. Ale to chce moře sebekontroly a výdrž,ty výsledky se taky nedostaví hned. Viz. reality show "Jste to, co jíte". To je snad důkaz, že to není až tak ztracené. Každopádně nejvíce trpí oni sami, ti, co mají nadváhu.
 charite Žena24 Kategorie
05.12.2006 11:43:32
proc ne pomoct pochopit je fajn a potrebne.... Bohuzel to nekdy nechteji slyset..... btw: jsem rada ze uznavas zes to trosicku prehnal:-)
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 11:43:13
už v dnešní době se dělají různé akce proti nadváze, považuje se to za celosvětový problém, ale PROTI nadváze by se mělo dělat víc - vím že to neni snadny ale vyjadřuju své přání a někteři lidi se mnou nesouhlasí beztak
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:42:13
Tvá naděje, no jo maš pravdu, trochu sem to přehnal, ale i tak...je dobře když jim někdo "pomůže to pochopit"
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:41:14
V restauracich plati vic, sni toho vic. Komu kazí pohled, at se na ne nedíva. Maji stejna prava jako my. reknu ti ted neco uplne uprimne, neco cím se moc nechlubím: Není to tak dávno co jsem měla velkou nadvahu, nekteri se na mně divali zkrz prsty. pak jsemsi to uvedomila- zhubla 10 kg.... nejde o tom jim zakazovat jist a omezovat je. Musi si to uvedomit sami.....
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 11:40:55
Lene - slovo prase si tu jediná použila ty
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:40:19
Lene nejsem nenávistivej , však ti co jsou nemocni za to nemůžou, ale těch je minimum
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:39:49
TEN KDO BY NESOUHLASIL BY ŠEL DO BLÁZINCE => tlusťoch co nechce zhubnout je BLAZEN
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:39:26
Votrapa protože tím ohrožují svoje zdraví a život tak by byli hospitalizovaní
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:39:05
a co třeba tlustí lidé, co to mají kvůli nemoci ... štítná žláza atd. ... to jsou taky líná prasata?

nějakou dobu tě čtu a jsi hrozně nenávistný vůči ostatním ...
Smajlík  Lene Žena26 Kategorie
05.12.2006 11:39:05
Votrapa kdyby to nedodrželi tak by museli na ozdravný pobyt
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:38:32
jajsemhonzik: tloušťkou taky ohrožuješ =D nepracuješ dostatečně výkoně a navíc seš hnusnej a vypada to jako by každej "měl právo" byt tlsutej
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:37:38
Tvá naděje 99% za to může... jasný, ale Létat nemusí, šalinou jezdí snad každej, a museli by platit víc aji v restauracích :) protože "kazí" pohled ostatním lidem =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:36:54
HyugaNeji: ano, ohrožuješ tím sebe a okolí...
 jajsemhonzik Muž20 Kategorie
05.12.2006 11:36:53
Už vidím, jak to všichni dodržují, když jim doktor řekne nežerte.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
05.12.2006 11:36:40
jajsemhonzik:

a taky... cigarety těm lidem dělají závislost, a něco jim to dává "pocit pohody"

ale to že jsou tlustí jim nic nedává, všem to jen ubírá =D
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:36:28
To nevím. nemuzu odhadnout, jesti by tu pak nebylo jen vic povalecu a lemplu na ktere by jsme museli platit.... nekteri za svou vahu nemohou.... Jini ano.... Ale oni na to jednou doplati....:-) Doufám že si to uvedomí drív.....



btw: za letadla uz plati vic, musi si koupit 2 sedadla.
 Tvá naděje Žena25 Kategorie
05.12.2006 11:36:11
jde o to že tato společnost se taky nechova vždy logicky... takže můžeme dát "tlusťochy" mimo zakon
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:35:45
jajsemhonzik: jo no, to je pravda.... na druhou stranu je zakázaný kouřit na pracovišti a být opilej na pracovišti, HM?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:35:11
na tebe je pohled ještě horší-jak může být někdo tak debilní??
nejsi brácha od Ce1200?
 mrdej me z boku Žena10 Kategorie
05.12.2006 11:33:29
máme demokracii. Kuřákům taky nezakazuješ cigarety... ;-) no i když tady je to spíš z důvodu spotřební daně, ale to je jedno :-))
 jajsemhonzik Muž20 Kategorie
05.12.2006 11:33:23
nebo že tlusťoši by platily víc za letadla a víc za autobusy, víc za šalinkarty
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:32:48
Tvá naděje, máš pravdu no... bylo by potřeba dát možnost považovat to za Handicap . třeba že zaměstnavatelé by nemuseli tlusťochy brát do práce - to by je snad motivovalo ke zhubnutí, co myslíš?
 HyugaNeji Muž21 Kategorie
05.12.2006 11:31:26
Lide by se na to vyprdli stejne jako prdi na to brat leky pro nemoci. K tomu je potreba silna vule, tu mnoho lidí nemá. kéz by se ta dala predepsat a vyzvednout v lekarne.....
 Tvá naděje Žena25 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk