Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1242206, vloženo 28.10.2024 09:06:05 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chtějí dnešní ženy pečovat?
Jsou dnes ještě mezi mladými takové ženy, které rády pečují o rodinu? Takové, které se chtějí starat o děti, chtějí vařit, péct, uklízet, pečovat o domácnost, vytvářet teplo domova, být věrné jednomu muži a neberou to tak, že je to všechno hrozně vyčerpává a že se obětovaly? Prostě takové, které to dělají rády, dobrovolně a přijde jim to přirozené.
Existují dnes ještě mezi mladými opravdové hospodyňky, které umí vykouzlit parádní jídlo i z obyčejných surovin za pár korun, které zavařují, suší, zahradničí, šijí, pletou atd.?

Takové už jsou dnes v důchodovém věku nebo vymřely, ne? Dnešní moderní žena taková není, ne? A nebo kde se vyskytují tyhle tradiční? Máte zkušenosti, zda tohle třeba ještě je na vesnicích? V Praze, Brně apod. předpokládám, že takové nejsou fakt vůbec.
 Neexistují Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
28.10.2024 21:44:08
Doufám, že žen tak pitomejch, aby mužům posluhovaly ve svojí druhý šichtě po práci, je už jen minimum a že se moje děti nepotkají s jejich dětmi, nedej bože že by spolu zakládali rodinu.
Chtěla bych tě bobečku vidět, jak doma skáčeš kolem tří dětí a večer ještě kolem čtvrtýho... pardon, kolem manžela.
Smajlík  asi tak.
28.10.2024 21:23:50
Navrat: Jj moje babicka taky vzdycky dostala bidu kdyz nebyl obed presne ve 12:00.
 Jentakokolo
28.10.2024 18:51:18
https://www.youtube.com/watch?v=vzBgFgCJSoM

Kde to lidstvo skončí...
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
28.10.2024 18:48:53
A potom se mladý diví, že se od něj vrstevníci odvrátili.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
28.10.2024 18:45:30
No napadla mě rodinka, kde byl otec opečováván jeho maminkou. Takový mamáneček.
Oba starší jsou již v důchodě. Mladý má jak já.
A dneska tu babču zastupuje jeho manželka.
Manželce se manžel odmění tak, že i občas ponižuje a říká, že je blbá a je na ni slovně hrubý.
Už z toho byl i fyzický konflikt, a to nemyslím mezi amnžely, ale když to slyšel někdo třetí.
Navíc se toho vzoru chytl jejich syn. A také vyžaduje tuto nadstandardní péči. Třeba se nestará o štětku na hajzlu a čeká, kdo to po něm uklidí.
Čeká, kdy mu mama přinese cigárka ze 100 metrů vzdáleného obchodu a brambůrky A Coca colku.
A nachystá snídani. A ve 12:00 už stepuje, zda je hotový oběd. Jinak je protivný.
A prádlo se samo sesbírá u něj a vypere.
atd
atd
atd

Tohle nepíši, abych tu provokoval. Je to jen velmi smutný obrázek něčeho, čeho jsem svědkem.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
28.10.2024 18:38:58
V jakém věkovém rozpětí myslíš?
V rodině bych řekl mám oba extrémy. Skoro služku i chlapa, co je sice chlap(nebo byl), ale ženská se po něm vozí.

Kolegu zase mlátila přítelkyně tyčí. No alespoň mu dali jejich dítě do péče, když už nic.

Občas i jinde v okolí je to dost zajímavý.

magical girl
Patrně dobrý matroš, co?
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
28.10.2024 18:27:50
Vsak je to blbost.
Moje mama takova byla a jediny co z toho mela, ze byla sedrena z kuze a muj fotr si zral jako kral, sedel v kresle jako car a cumel na bednu, cetl noviny nebo si delal svy.
Moje babicka byla taky takova, ale v podstate byla jenom otrok ve zlate kleci meho psychopatickeho dedy.

Je jedine dobre, ze tahle doba je PRYC, ale je pravda ze ty jidla byla top a takhle dobre se uz nenajim ani v dobry restauraci.
Tak mozna v duchodu se naucim varit.
 Jentakokolo
28.10.2024 18:21:43
jedna zkušenější: Opravdu? Jé, tak to mám hned hezčí večer :-)

Ono to samozřejmě mnohdy nejde a kolikrát zůstane jen u "chtěl bych chtít". Ale jinak se taky snažím. Takže jestli to tak máš, klobouk dolů (i za ty marmelády, určitě jsou super). Ne, já jsem ji nikdy nezkoušel vytvořit. Spíš třeba nakládáný hermelín nebo utopence...
 cmos Muž35 Kategorie
28.10.2024 18:19:19
Sorayaaa: "ženy ani jinou možnost neměly"
- a teď jinou možnost mají, takže na to dobrovolně rezignovaly a snaží se do těchto rolí naopak dle mě dost arogantním způsobem napasovat muže, kteří takto vychováváni a vedeni nebyli a u svých otců a dědů to neviděli. Viz ty kecy typu "nevaříš, nepereš, tak jsi líné netáhlo a mamánek, co potřebuje utírat zadek". Což o to, že ten chlap je jinak schopný, manuálně zručný, umí pracovat kolem baráku, zvládne ledacos opravit... na to se už asi nehraje. Je třeba dnea odložit montérky, obléct místo nich zástěru a chytnout se plotny. Zajímalo by mě, jestli ženy skutečně víc přitahuje chlap v zástěře s mopem v ruce než chlap v montérkách se šroubovákem.
Smajlík  Neexistují
28.10.2024 18:12:21
fimísek
"žen si chlapi neváží. Mají pocit, že když je žena doma a vytváří "teplo domova", že je něco méněcenného. Jenže - i práce doma jsou důležité. Prostě to v dnešní době nefrčí."

Fimísková mluv prosím za své myšlenky a nepředkládej nám do hlav něco, co tam třeba není. Rozhodně ne u všech.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
28.10.2024 17:55:40
Hele, upřímně řečeno, PRO TEBE takové ženské neexistují. A existovat nebudou. Zanech všech nadějí.
 Hlavní přelíčení
28.10.2024 16:43:02
Thats :-D

Jinak ono to kdysi "fungovalo" především protože ženy ani jinou možnost neměly. Teď už otročit nemusí a někteří pánové jsou trochu pomalejší v myšlení, tak to nechápou, nemá jim kdo utírat zadek, nechtějí se s tím smířit a vyřvávají cosi o feministkách.
 Sorayaaa
28.10.2024 16:31:00
Chlape, ty si porid otrokyni z Thaiska. nebudes moct hnout prstikem, bude ti delat maminku, terapeutku a sexualniho otroka v jednom, a bude ji stacit prumerny cesky plat.
 thats life
28.10.2024 16:30:14
cmos: vím, že to máš v profilu jako motto: "Ne, protože musím. Protože chci."

Nebudeš tomu věřit, ale vzpomněla jsem si na tebe, když jsem to psala...

....ale mám to tak (a snažím se tak žít) už roky :)

Taky děláš marmelády?
Naučila jsem se to od svého táty.
 jedna zkušenější
28.10.2024 16:21:47
Jedna zkušenější: To je hezký :-) Inspirovala ses ty u mě nebo já u tebe?
 cmos Muž35 Kategorie
28.10.2024 16:00:13
ano: já chci zase jiné věci co se týče vztahu a rodinného života, které taky nejsou jen tak
 Neexistují
28.10.2024 15:26:31
Zili jsme v zemich kde mit hospodyni bylo bezny a nebylo to drahy a je to velka pomoc, kdyz clovek prijde domu a ma uklizeno, vyzehleno, navareno, nakoupeno a vy si date jen kaficko a vyrazite s manzelkou se bavit
Smajlík  Hospodyne nutnosti
28.10.2024 14:48:09
"Ještě mě napadá, že modelu, kdy je žena v domácnosti nejde naproti ani legislativa, neměla by důchod, nemocenskou, nic. Do toho půjde málokterá s mozkem v hlavě." Ještě si zapomněla na manželské právo, ale já zapomněl, že tam se spíš počítá s rozvodem, pač je to výhodnější. Proto dnes nadpoloviční většina majetku patří ženám, přestože vybudovaly zlomek toho hehe. (ano, staraly se třeba o děti atd.).

Toto je těžké téma, jsme v období těžké stagnace, a i pokud žena dělá "lehkou" práci někde ve školce nebo na úřadě, stejně je to asi více ve stresu, než to bývalo. A většina chlapů nemá takovej nadstandart nebo není tak šikovná, aby to vykompenzovali jinde a něco si spolu vybudovali. Je taková blbá atmosféra bohužel, a také plná nedůvěry. Ono taková atmosféra ale není všude, a také jsou různé sociální bubliny, ale i ty musíš být co k čemu a jít tomu naproti, pokud chceš takovej život, pro mě takovej život není, ačkoliv mi to přijde sexy když dokáže něco dobrýho uvařit jen tak. Pak máš taky chuť dělat pro ni věci jen tak, protože prostě uděláte občas pro toho druhýho, co má rád.

Skoro to vypadá, že lidé dokázali opravdu žít a prožívat ten život líp i třeba za války, ale on tenhle úpadek je součástí nějaké změny a celé se to nějak vykrystalizuje. Nemá smysl se vracet do minulosti, bude to jinak, ale bude to taky fajn. Je vysoce pravděpodobné, že ty babičky by se dnes chovaly stejně, je potřeba si tím projít.
 takyjeden
28.10.2024 14:43:45
Neexistují cituji: " Nenaplňuje ji pěstovat na zahradě vlastní ovoce, zeleninu a bylinky? Všechno tohle ženy berou jako dřinu, oběť a vopruz a vždy to dělaly jen proto, že musely?"

Podívej opruz to není, pokud si toho váží i druhá strana.
Pomáhají si při tom NAVZÁJEM.
A oba to dělá šťastné!!

Největší štěstí života pro někoho prostě je, potkat druhého a udělat si s ním hezký život. (Kam může, ale nemusí, zapadat společné děti, kompoty nebo papriky ze zahrady.)

Osobně pár takových holek znám. Včetně sebe. Zahradu teda nemám, rýpání v zemi mě nebaví, ale běžně jsem v lese otrhala, kdejakou malinu, protože taková domácí malinová marmeláda je prostě nebeský zážitek. Ale teď už si jdu ty jahody na tu marmeládu taky koupit, protože zvládat rodinu, práci a výmysly dnešní "moderní" doby, prostě není v lidských silách.

Mám děti. Ale nejsou rozmazlené. Takže si občas vaří taky samy, aby neměly hlad, když je mi zle (i ženy občas onemocní) nebo jsem v práci.

A není vůbec výjimka, že přijdu z práce a doma navařeno od partnera, protože ví, že přijdu hladová. Nemusí. Chce. A já zase ráda upeču nějakou buchtu, protože proč si tu hezkou chvilku nezopakovat.

Ale makat dnes musí stejně ženy jako muži. Přístup a názory Odlišného mu dávají velkou šanci prožít spokojený a naplněný život.

Taky ráda pletu. Ale už tak max. čepici. Svetr si jdu radši koupit za 300,- stovky ve výprodeji. Než kupovat drahou vlnu, měsíc plést a sešívat. Není to ekonomicky výhodné. Ale dětem a známým jsem napletla fůru dětských svetříků a botiček, protože mě to uklidňuje a baví.

Ale chlapa, který bude čekat, že mu budu nosit pivo na zavolání, doma teda taky nechci. A jdu si raději přečíst knížku...

A poslední k tomu. Kdybych byla dnes mladá, taky raději vyjedu na dovolenou. Ale pak si vezmu kbelík a půjdu do toho lesa na ostružiny, posbírám pár hrušek a udělám príma ostružinovo-hruškovou marmeládu na zimu.

Ale ne protože musím, ale proto že chci :)
 jedna zkušenější
28.10.2024 14:43:29
A ty nechces mit utulny uklizeny domov? Nebo nechces neco uklohnit v kuchyni a tesit se, se to tve zene chutna? Proc ty se nechces starat o vsechno tohle?
Smajlík  ano
28.10.2024 14:35:26
Neexistují:
"takže myslíš, že není žádná, která by se v tom tradičním způsobu života a rozdělení rolí skutečně zhlédla? "

Ale jasně že je, však třeba já jsem během tady toho psaní dneska udělala pro rodinu snídani, posbírala jedno prádlo, vyprala druhé, zalila kytky, uvařila oběd, upekla bábovku na zítra, umyla nádobí a teď jdu něco ještě udělat venku...

...a takhle si myslím, že žijeme skoro všechny, kdo už máme rodinu.

Ale ty to požaduješ jako nějakou výchozí podmínku, seznam, který musí slečna splňovat ještě dříve, než se vůbec poznáte. Ve skutečnosti to je tak, že si to samo nějak sedne, jak se ten pár společně sžívá a buduje si svoje zázemí. Třeba u nás to první rok taky drhlo a pak se to samo nějak utřepalo a teď už jsme v pohodě a máme svůj systém.
 Rozálie
28.10.2024 14:27:01
Neexistují: Na tom co píšeš je strašně vidět, že nevíš jak funguje dlouhodobej vztah a třeba i s dětma.

Jasně, že jsou ženy, které rády dělají domácí práce a jsou rády, že se to muži líbí. Ale nemůžou to dělat 365 dní v roce a desítky let. A speciální ta péče o děti je vyčerpávající, že Teq? :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
28.10.2024 14:14:06
Tea: takže myslíš, že není žádná, která by se v tom tradičním způsobu života a rozdělení rolí skutečně zhlédla? Žena nechce, aby muži chutnalo její jídlo, co uvařila, a liboval si v tom? Nechce mít útulný uklizený domov? Nevidí hluboký smysl života v tom, že přivede na svět děti a vychová je? Nenaplňuje ji pěstovat na zahradě vlastní ovoce, zeleninu a bylinky? Všechno tohle ženy berou jako dřinu, oběť a vopruz a vždy to dělaly jen proto, že musely? Jestli jo, tak to je smutné.
Já si třeba myslím, že muži to takhle nikdy neměli, že by je to štvalo, že se musí starat o ženy zase tak, že se s nimi dělí o své zdroje. Muž se svou ženou podle mě rád rozdělí a rád jí pomůže a chce vidět, že ho žena potřebuje... alespoň myslím, že je to tak ve většině případů.
 Neexistují
28.10.2024 13:31:31
chlape, to, co popisujes, se deje i dnes... dva chodi do prace a zaroven se staraji o veci kolem... ze nemakaj tolik, no to je jasne, kdyz treba ani nemaj decka nebo jen jedno a vlastni hospodarstvi taky nemaj, jen najem... tak se aspon futrujou tim, ze si nechavaj dovazet jidlo, hrajou hry a delaji nesmysly... ale kazdy chce nejak zit a uzit si... jestli chces deti, udelej si je, pak budete oba kmitat
 cht
28.10.2024 13:27:18
Ne, ale je tady díra na trhu. Nech se přešít a ukaž těm dnešním libo-femo-fiflenám jak vypadá skutečná tradwajf.
Smajlík  Van Generator Muž38 Kategorie
28.10.2024 13:20:01
Idealizuješ si to. Takhle to nefungovalo ani v minulosti, ženy to dělaly, protože se to od nich očekávalo a neměly na výběr. Neznamená to, že to dělaly nerady (ne dělat,co miluješ, ale milovat, co děláš, to je umění!), ale taky to neznamená, že se neobetovaly a nebyly vyčerpané. Byly.
 Teq
28.10.2024 13:06:49
tak samozrejme ze ackovy podnikatel nebude mit sluzku v manzelce, kdyz maji ty penize na to, aby jim slouzili cizi...
 cht
28.10.2024 12:59:40
Alda: ani áčkoví podnikatelé dnes v drtivé většině případů asi nemají doma pečovatelku, která každý den vaří, uklízí, pečuje o děti atd., ale spíš nějakou modelku, co ráda utrácí, a veze se na tom, že ulovila bohatého chlapa. Stačí se podívat mezi bohaté celebrity.

Jinak moje babička taková byla. Pečující žena, která ráda vařila, o víkendu vždy něco sladkého pekla, měla hezkou zahradu, uměla v kuchyni udělat i "z prdu kuličku", ale zpravidla měli s dědou všeho dostatek, protože měli hospodářství, takže spíš řešila to, jak si poradit s nadbytkem, a i to bravurně zvládla. Doma krásně naklizeno a láskou pečovala o tři děti, které s dědou měli, přitom mu nikdy neřekla, že jí to štve nebo že by jí měl v něčem pomáhat nebo že si ji kvůli tomu musí vážit (ale děda si ji i tak vážil). A hlavně - děda nebyl žádný milionář nebo pracháč, ale normální fyzicky pracující chlap a dělal hodně
i kolem baráku a hospodářství. Vždy vymýšlela, co dobrého uvařit, sbírala recepty z časopisů a byla ráda, že její jídlo doma chutná. Jinak baička samozřejmě taky chodila do práce - byla ročník narození 1938, takže za komunistů se normálně pracovalo, jezdila do práce na 4 ráno busem do sousedního města a po práci pak dělala doma, v neděli ránp pak chodila do kostela. Děda samozřejmě neležel u televize, ale taky dost pracoval, pouze večer si občas po práci zašel na pivo.

Babička prostě byla opravdová žena a děda si mohl olíznout všech 10 prstů, že takovou měl. Bohyně. Já kdybych takovou našel, na rukou bych ji nosil. Dýchal bych za ni a snesl bych ji modré z nebe.
Dnes už by ale tohle žádná nedělala, zvlášť ne pro normálního fyzicky pracujícího muže, co není milionář. To radši bude sama než mít fyzicky pracujícího a ne zazobaného muže a sama muset fyzicky pracovat.
Dnes je to samá feministka a ač bych nerad ženám upíral jejich práva, tak prostě ty feministické řeči jsou na ženách opravdu nepřitažlivé.
 Neexistují
28.10.2024 12:57:19
Rozálie, jenže tyhle tradwife očekávají plnou peněženku a že je bude muž živit a dávat jim dostatek peněz, jenže kolik mužů na tohle má. Ja znám jen jednu takovou ženu a její muž je bohatej podnikatel. Ona má práce spousty, protože kromě tří dětí se stará o hodně velkej barák a řeší úplně všechno okoko provozu domácnosti, je to víc než celej úvazek v práci, jenže on ji dává měsíčně přes stovku i víc a navíc ji má vedenou jako zaměstnankyni.
 Soraya Žena85 Kategorie
28.10.2024 12:31:36
Neexistují: "ženy očekávají, že muž automaticky zaplatí večeři, bude si ženu vydržovat a rozmazlovat, vše okolo rodiny bude financovat a její příjem bude jen její kapesné"

A kde? Které ženy? Ty nějakou takovou ve svém reálném životě znáš? Já to znám jenom tady ze zpovědnice. V mém okolí doslova všechny žena pracují a rodinné výdaje se dělí podle potřeby. Naopak teda mám jednu kamarádku, která vydržovala nemakačenka a gamblera, který ji docela sedřel z kůže, než prozřela.

Jinak spojovat první večeři s celoživotním vydržováním je docela dramatický oblouk :-D

Ale neodpověděla jsem na původní otázku, kde takové holky/ženy hledat. Tak třeba na farmářských trzích, fler marketech, adventních trzích, ve skupinách věnovaným cottagecore (ale tam pozor na to, že tyhle holky si jen tak někoho do života nepustí, páč to jsou čarodějky :-)) anebo tradwife, anebo přímo napsat do inzerátu, že máš zájem o tradiční způsob života.
NEHLEDEJ na Tinder a instagramu.

A hlavně, když už takovou najdeš, tak doporučuji chválit, chválit, chválit, na rukou nosit, protože jsi našel poklad.
 Rozálie
28.10.2024 11:38:02
Rozálie: "Navíc na jednu stranu požadujete ženu v domácnosti a odkázanou finančně na vás a na druhou nejste ochotni zaplatit kafe na prvním rande a máte pindy o zlatokopkách. To si musíte vybrat, co vlastně chcete."

- vidíš a já mám zase podobný dojem u žen. Ženy na jednu stranu chtějí emancipaci, vlastní příjem, bojují proti diskriminaci, vadí jim, když někdo má vůči nim nějaké předsudky, ale přitom očekávají, že muž automaticky zaplatí večeři, bude si ženu vydržovat a rozmazlovat, vše okolo rodiny bude financovat a její příjem bude jen její kapesné. Mám z toho všeho silný dojem, že ženy chtějí všechna práva, ale nikoli povinnosti tradičního muže a zároveň všechna práva, ale nikoli povinnosti tradiční ženy.

Jinak nevím, co ti přijde divného na pletení. U tohoto konkrétně vím, že to dělají i v dnešní době mladé ženy.
 Neexistují
28.10.2024 11:24:56
Nesmysl. Vzhledem k tomu, ze zena dnes zije ve vetsim teroru nez ty zevle stare, pochybuji ze bude mit tyto staromodni konicky. Spise bude varit v kotlu kosti nez nejake tvoje vysnene kuratko. Jo to by vam chutnalo az se muzete divat na moje stehna. Ale doba pominula. Uz se lze jen smat na absurditu ke starym casum. Dnes uz frci jen Madoka.
 magical girl
28.10.2024 11:15:57
Myslím si, že skoro všechny. Ale nechtějí dělat po práci služku, když chlap leží s ovladačem u televize. Pokuď si áčkový podnikatel a utáhneš celou rodinu, pak to je jiná. Každý musí do rodiny přinést něco.
 Alda
28.10.2024 10:59:37
Neexistuje: jj, ale myslel jsem dostatecne prachaty na to, aby tva zena nemusela do prace
 cht
28.10.2024 10:55:34
Jinak viz odlišný, pokud takhle uvažuje muž, tak si myslím, že pro něj ta žena i lecos ráda udělá. Pokud muž uvažuje tak, že oba budeme chodit do práce, ale druhou směnu jedeš po práci jen ty, tak je dobrý rychle zdrhat. Generace dnešních mladých holek většinově tenzo model neakceptuje a proč by taky měla, když se uživí samy.

Ještě mě napadá, že modelu, kdy je žena v domácnosti nejde naproti ani legislativa, neměla by důchod, nemocenskou, nic. Do toho půjde málokterá s mozkem v hlavě.
 Sorayaaa
28.10.2024 10:48:28
Já myslím že jsou, pokud se najde muž, který rodinu uživí, tak dost žen bude rádo dělat to co popisuješ. Pokud očekáváš, že to bude nějaká žena dělat při plném pracovním úvazku, tak se z toho stává otročina na hranici vyčerpaní. Na to už ti dnes sere polární liška.
 Sorayaaa
28.10.2024 10:44:53
neexistují

Prachatí lidi mají v domácnosti právě ty hospodyňky, které se o vše starají.

A na jídlo si zajedou do restaurace.Vlastní novou kuchyň, ale nikdy v ní nebudou vařit.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
28.10.2024 10:43:53
Mně to přijde taky docela smutný, protože ten trend, co popsal Neexistují tu prostě u žen je. A to jim nechci upírat cestování nebo jiný radovánky. Ale přijde mi, že už jsou nastavený moc sebestředně, že už je to za hranou. Ale dobrý, na to se vždycky najde protiargument, že házím všechny do jednoho pytle a že chlapi se taky změnili. Ano, je to pravda. A rozhodně tu nezastávám koncepci ženská u plotny a chlap s nohama na stole a pivem v ruce. Ale globální trend takovej je, pokud možno nic nedělat fyzicky a využívat výhod v podstatě bez nějaký sebereflexe nebo studu. Výjimky asi někde jsou.
 cmos Muž35 Kategorie
28.10.2024 10:42:01
cht: ok, tak dejme tomu, že by byl chlap opravdu výjimečně prachatý. Myslíš, že by měl doma takovou hospodyňku, co fyzicky pracuje v domácnosti? I tihle extrémní pracháči mají nějakou, co ráda nakupuje, cestuje a vaří jen když se jí občas výjimečně chce, jinak mají na všechno zaplacené lidí (od úklidu, přes vaření až po péči o děti).
 Neexistují
28.10.2024 10:38:12
Řešením je najmout si paní na úklid a vaření.

Odlišný, ty nejsi zas takový zázrak, jak si o sobě myslíš.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
28.10.2024 10:33:42
Asi závisí i na věku, třeba do 25 let snad skoro všechny holky studují a chodí na brigády, tam to ani časově nevychází, ale hlavně dokud jsou mladé, tak bych jim ještě chtěla dopřát tu svobodu, užívat si, být šťastná, cestovat, poznávat svět, protože potom už fakt je život jenom ta otročina, tak aspoň můžou vzpomínat na hezčí časy, když už musí PLÉST (Wtf??? Ty děláš šindele, oráš pole?).

Další věc je vlastní domácnost. Tam je to jasné, že když je žena u někoho na návštěvě, tak chybí motivace, obzvlášť ještě jestli ji partner buzeruje - tenhle hrnek patří sem, prach se utírá každý pátek, do myčky to musíš dávat takhle, mamka dělá svíčkovou jinak. To by odradilo i tu největší flegmatičku.

Další - jak jsou na tom oba partneři časově. Pokud žena pracuje osm hodin a pak stráví ještě další tři hodiny prací doma (ŠITÍM, PEČENÍM, SUŠENÍM A ZAVAŘOVÁNÍM), zatímco partner taky dělá osm hodin denně a pak už se jenom věnuje koníčkům, tak ten pocit nespravedlnosti tam vždycky bude. Jedině že by to zavařování bylo jejím koníčkem, ale nutit do toho někoho s tím, že to přece MUSÍ dělat každá česká žena? To nemyslíš vážně, že ne?

A jak tu zmiňujete peníze a že by muž měl uživit rodinu, tak zase berte to tak, že polovina vztahů se rozpadá a pokud žena nemá vlastní příjem, tak je to pro ni velmi nevýhodné, zůstat bez prostředků. Musela by tomu muži na 100% věřit, že ji nepodrazí. Navíc na jednu stranu požadujete ženu v domácnosti a odkázanou finančně na vás a na druhou nejste ochotni zaplatit kafe na prvním rande a máte pindy o zlatokopkách. To si musíte vybrat, co vlastně chcete.
 Rozálie
28.10.2024 10:26:42
Neexistuji: no ne, pokud nejsi vyjimecne prachaty, tak proste budete makat se zenou oba - jak v praci, tak i domacnosti
 cht
28.10.2024 10:23:57
Odlišný: to jsem přesně čekal - jsi chlap a nevaříš, nepereš, nevytíráš = jsi mamánek, neschopný, líný a jiné obdobné přívlastky a je úplně jedno, jestli jinak fyzicky makáš nebo co děláš.
 Neexistují
28.10.2024 10:16:41
MS-fanousek: tak o takových já ale nemluvím, které to štve. Jak ta jejich práce musí vypadat, když to dělají "z donucení" a ne dobrovolně s láskou? Ani to jídlo pak nemůže chutnat dobře, když v tom není srdce.
 Neexistují
28.10.2024 10:08:13
A ty potřebuješ maminku stále za prdelkou? Pokud dnes chodí do práce muž i žena, tak se přeci péče o domácnost rozdělí, ne? Pereš, žehlíš, vaříš? Pokud ne, tak to nevyžaduj po někom jiném a nehrat to na nějakou minulost kdy byly poměry úplně jiné.
My se v domácnosti střídáme, jednou vytřu podlahu já, jednou má milá, jednou uvařím já, podruhé ona a tak dále. Ty bys nejradší hodil nohy na stůl a holko otáčej se, na tohle ti ale už chvalbohu dnešní holky nepřistoupí.
 Odlišný Muž25 Kategorie
28.10.2024 10:02:21
Katedra psychologie: mám v okolí několik žen a pozoruji to i v online světě, že ženy dnes raději chodí do práce, aby si vydělaly peníze hlavně pro sebe (nikoli pro rodinu - to je práce muže finančně zajišťovat rodinu), chtějí jezdit na dovolené, cestovat, do restaurace, do společnosti... hlavně nepracovat fyzicky. Prostě u dnešních žen tu tradiční roli nevidím. Ani děti už ženy příliš nechtějí, protože to je fyzická práce a není to kompatibilní s takovým tím mondénním stylem života. Kdo má dnes třeba 3 a více dětí? I dvě už jsou moc.

fimísek: myslím, že uživit rodinu je dnes schopna řada mužů - ač třeba by to nebylo na nějaké extra velké vyskakování typu dovolená několikrát ročně, mercedes v garáži apod., ale ženy nechtějí být doma. Chtějí si vydělávat své peníze, být mezi lidmi a chtějí právě ty dovolené, restaurace atd.
 Neexistují
28.10.2024 09:51:13
Znám takových plno. Ale je nutné podotknout, že je to často nenaplňuje. Nedá se tedy čekat, že je zavřeš v kuchyni a budou spokojené a neutečou.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
28.10.2024 09:41:50
Jistě že jsou. Žena není seriová výroba. A taky záleží, jak se chlapi k takové ženě chovají.
 Loca Loca Žena98 Kategorie
28.10.2024 09:39:09
Určitě jsou. Jenže doba je žene do práce, málokterý chlap je schopen ženu a rodinu uživit a zajistit slušnou úroveň života. A potom je zde ještě jeden faktor: žen si chlapi neváží. Mají pocit, že když je žena doma a vytváří "teplo domova", že je něco méněcenného. Jenže - i práce doma jsou důležité. Prostě to v dnešní době nefrčí.
 fimísek
28.10.2024 09:37:49
V Cesku takove uz nejsou, jedine pohledat v zahranici
 Teplo domova
28.10.2024 09:30:50
me tohle uvazovani prislo vzdy desne nabubrele... mel bych snad zacit od sebe... pokud se mnou nekdo bude chtit byt, vsechno se nejak udela...
 cht
28.10.2024 09:29:32
Zdá se, že svůj průzkum, na základě kterého si tvoříš názor, stavíš na nereprezentativním vzorku žen. Pakliže vůbec na nějakém vzorku žen, o kterých jistě víš, že jsou ženy a znáš je tak dobře, že můžeš prohlásit, že nerady pečují o rodinu etc.
 Katedra psychologie Muž23 Kategorie
28.10.2024 09:27:01
Je to vyborna otazka, i ked predpokladam, ze feministky budu uz tradicne pindat.

Ja si vsak casto kladiem inu, podobnu otazku: Je pravdou, ze emancipacia, zlepsila zenam zivot?...
Pretoze emancipacia, sice zvysila zenam sebavedomie, ale tie az prilis narocne zeny, zas nikto nechce. A tak mnohokrat zostavaju len osamele a nadavaju na "incelov", ze sa o ne malo snazia.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Black Friday