Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Ford je rodinná firma a dobře ví, co je ještě výdělečné a co nikoli. Není utajemství jak prohlásili, že i výrobu z USA v případě "ekonomické nepohody a nebo stávek zaměstnanců, ochotně zastaví a začnou dělat auta v Jižní Americe a mnohem laciněji. To je už kolik let. Podobně se vyjádřil šokujícím názorem i Mercedes v Německu. To je byznys a ne srdeční záležitost.
|
|
To bude brzo osud VŠECH automobilek. V Evropě zejména. Nejen Ford ale třeba i Mercedes brzy skončí a odstěhuje výrobu aut kamsi do Jižní a Střední Ameriky. Ta situace v EU je neudržitelná. Číňani budou vyrábět a dovážet elektroauta, hybridy i klasiku za nízké ceny a budou mít i vyžadovanou kvalitu. Takže i Evropan si na Číňany zanevře. Němci jejichž ekonomiku tvoří z 20% výroba aut, to odnese nejvíc. A zavést na čínská auta cla? To by byl velký omyl. Ve Fordu jsem programoval roboty skoro 20 let ve Wayne, MI. Beru od nich penzi krom důchodu. To byl životní job.
|
|
Prozatím ne, jen příští rok na podzim bude zavírat fabriku v Německu, jelikož elektroauta moc nejdou, a Ford je dělal hlavně tam. Výroba, nebo spíše montáž, bude fungovat dál ve Španělsku, s tím, že tam seříznou asi půlku pracovních míst. Firma, pro kterou pracuji, bude příští rok stěhovat po vzoru Zetoru výrobu do Číny. Energeticky náročný průmysl se u nás zkrátka nemůže vyplatit. Brusel vytlačí výrobu z Evropy tam, kde jsou ceny energií na třetině našich a kde emise neřeší. A Evropa bude zelená, jen další Řím padne.
|
|
Nestěhují se do Turecka? Turecko je pro automobilky cool. Hyundai, Fiat, BYD a další zvažují. Proč se ptáš?
|
|
|