Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1238221, vloženo 30.07.2024 08:14:53 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jak neco citit?
Mate nekdy pocit, ze nic skutecneho necitite? A jak to zmenit? Tolik bych chtela neco skutecneho citit. Zivot bez citu je jako vztah bez lasky, prace bez vasne, utrpeni bez bolesti, clovek je jako ziva mrtvola. Ja jsem taky jako ziva mrtvola. Tolik bych si prala neco citit. Kde je skutecny zivot? Protoze tohle to neni. Necitim nic skutecneho, at delam cokoliv a jsem s kymkoliv. Navenek muzu mit vztah, praci, muzu cestovat, bavit se s lidmi, muzu se smat a presto - uvnitr je jenom poust. To nejdulezitejsi neni videt. A to nejdujezitejsi mi chybi. Podobne jako v jedny basnicce:

"Já u pramene jsem a žízní hynu;
horký jak oheň, zuby drkotám;
dlím v cizotě, kde mám svou domovinu;
ač blízko krbu, zimnici přec mám"

Tak se taky citim. Vsude je plno vody a presto umiram zizni. Ziju navenek, ale uvnitr ne.

Jak citit neco skutecneho?
 jester*ka222 Žena29 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
30.07.2024 22:10:38
Ano: Ty jsi blazinek.

Samotarka: Dekuju ti Samotarko, ty jsi hodna. Ale ja si nemyslim, ze by mi s timhle nekdo mohl pomoct, protoze mne navenek nic neni. Ale neni to deprese a derealizace, mne je odepreno i trpet, jen takove celkove utlumeni osobnosti, odpojeni a prazdnota. Ja bych jen chtela neco citit.
 jesterka
30.07.2024 20:18:20
A ano... Zažila jsem to. Až do depersonalizace a černého mraku. 3x
 Samotááářka Žena40 Kategorie
30.07.2024 20:14:43
To co popisuješ je deprese spojená s derealizací. Je to naprosto typické lidem s HPO, protože oni tyto stavy mají právě o tolik hlubší, jak hlouběji cítí veškeré emoce. A to tak intenzivně, jak si běžný člověk ani neumí představit. Chce to léky. Ale tohle už opravdu jo. Jakmile přijde i depesonalizace, která znamená, že máš pocit, že ani ty nejsi a navíc začneš mít pocit, že na světě leží černý mrak, tak tě to už opravdu může zabít.

Potřebuješ pomoc. A musíš si o ní říct. Jestli chodíš na terapii, tak kontaktuj terapeuta a řekni mu to. Pozve tě na sezení dříve.
 Samotááářka Žena40 Kategorie
30.07.2024 18:29:13
Doufám, ze v několika dalších par letech. A mozna ani nepřestanu poradne nikdy, tezko rict.
Smajlík  ano
30.07.2024 18:08:33
Teq: Trva to porad. Asi mam nejaky blok.

Noo: Ted se ve mne nedeje nic, vsechno je takove vzdalene a citim jen prazdnotu.

Wena: No mas pravdu, ze stradam po citove strance mi prijde.

Jitrnice: Porad ne, ale necitit vubec nic, tak jsem jako ziva mrtvola.

Firbl: To mas pravdu, clovek chce proste citit aspon neco. Mne takto jyko tebe ty cundry nabijely uzkosti. Bylo to na jednu stranu neprijemne, na druhou mi to davalo prave ty pocity a energii. Jenze to uz je davno a chybi mi neco citit.
 jesterka
30.07.2024 16:27:36
jesterka:
Ty vztahy chápu ono když máš kolem sebe takový ty prázdný věci kde tě nic v podstatě ani pořádně nenasere ani nenabije tak se dostaneš tam kde si. Ve výsledku máš vztah hromadu lidí kolem sebe co tě obdivujou chválí ale člověk necítí nic. Člověk by pak byl rád i za někoho kdo by ho dokázal vytočit do ruda a byl jeho nepřítelem jenže přílišná sebekontrola nebo představy co by měl správně dělat ho zavede do zony kde to neni možný.
U mě to byla ještě navrh práce a jakýsi mnou nedoceněný uspěch. Ale těžko pindat každej se do toho bahna prázdnoty dostane jinak.

Tělo a mysl jsou propojeny útrapy a námaha + nějakej ten adrenalin dostane mysl do zony přežít nebo k nějakýmu základu. A ta doba kdy takhle sám putuju mi dává čas v tomhle modu přemýšlet a pak ořezáváš, rozhoduješ, přijímáš i přemítáš a bla bla bla.
Tam tě fakt nezajímá co od tebe očekávaj ostatní nebo co ti usadily do hlavy nebo to minimálně nemá takovej vliv.

K tomu zjistíš že bys přežila i jako lesní žinka co sem tam vyzobne popelnici XD Ale to už moc roztahuju a jde tam o to jakej má kdo základ.

Proto furt pindám o tom utrpení je to o tom modu kam se dostává mysl během podobný aktivity a jak dlouho v ní je. Možná je někdo schopnej toho dosáhnout jen myslí ale toho sem nedosáhl.
 Firbl Muž36 Kategorie
30.07.2024 15:28:40
Nemusíš pořád něco cítit.
 jitrnice Žena70 Kategorie
30.07.2024 14:54:24
"Mozna, ale dost lidi nezije uplne podle svych predstav, neziji idealni zivoty podle sebe, presto citi mnohem vic a maji pocity."

Protože našli/mají něco, co jim ty pocity přináší. Ty nejsi evidentně sama už schopná něco takového najít a proto by bylo lepší si nechat pomoct. Pokud budeš dál takto citově strádat, dříve či později se to začne projevovat nejen na psychice ale i reálně na tvém zdraví a pak už bude úplně pozdě...
 Wena
30.07.2024 14:44:07
jesterka: Nepsala bych o tom, jak to máš, ale co se děje v tobě teď. Tím bych začala.
 Noo
30.07.2024 14:06:07
Jesterko, zda se mi, že podobne stavy se s tebou táhnou uz hodně dlouho. Pokud se jen příležitostně nevrací a zase nemizi, ale trvají, myslím, že by mohlo pomoct s nima zabojovat s pomocí odborníka. Na některý věci je člověk sám kratkej a pomůže mu pohled zvenčí.
Smajlík  Teq
30.07.2024 14:02:45
Ano: Hele tyjo a kdy ty to vlastne vsechno stihnes ty svoje cestovatelske plany? :P:) No to bych asi musela dat vypoved v praci a jeste bych se po ceste nekde zabila :D

Noo: Jj, no kazdy to nejak citi. Ja jen vim, ze potrebuju pocity k zivotu a ze mam asi nejaky blok, ze nic necitim.

Firbl: No ja mam spis problem uvnitr a ve vztahu s lidmi. Je pravda, ze spis jen "vyletuju", takze to nejake vytrhnuti z rutiny neni. Takze na tom co pises neco muze byt.

Kazdopadne mne prijde, ze proste nejsem schopna citit nic, at udelam cokoliv a ze se to spis tyka vztahu, nez potreby nejakeho adrenalinu...

Abych to upresnila- neni to adrenalin, po cem touzim, ale skutecne pocity i v kazdodennim zivote. Uvnitr je proste prazdnota a srdce nenaplnim tim, ze budu citit adrenalin..
 jesterka
30.07.2024 12:36:37
V souvislosti s tim, co tady rikal Firbl, co se takhle vypravit na Camino? Sama to mam v planu.
Smajlík  ano
30.07.2024 12:24:44
jesterka: No to jo, ale člověk žije v jiném vesmíru, nejsou pro ně ty věci důležité, takmu to ani nepálí. To je teda moje zkušenost.
 Noo
30.07.2024 12:16:35
jesterka: Nevim soudim podle sebe u mě prázdnota příchází skrze sajrat dnešního světa nejvíc sem tim trpěl když sem si tahal práci domů atd. člověk se snaží práce furt stejná nic se neděje a bum prázdnota. posilka a plavání to rozbijou jen ze začátku časem je to rutina.

Takže prostě výpravy.
Mě toho prostě zbaví to že si dám nějaký to utrpeníško nějakej ten strach atd. k tomu si člověk po cestě urovná myšlení. Pak sem schopnej zase bejt člověk ne jen robot. Ale fakt utrpeníčko znamená tři dny v kuse 30-40 kiláku na hranici možného chrápat v dešti pod celtou ao suchym chlebu né nejaký výletování.

Ale každej to máme jinak mě pomáhá tohle na moje problémy tvoje prázdnota může bejt úplně jiná než moje samozřejmě.
Smajlík  Firbl Muž36 Kategorie
30.07.2024 11:43:16
Nemocna. Lecit.
 Kvetak
30.07.2024 11:16:22
Já pociťuji vinu, stud, strach, vztek . Tyto pocity mne dokáží docela dobře mučit. Spontánní čistou radost, vděk, naplnění pociťuji jen velmi vzácně. Ale uznávám že je to asi lepší než necítit nic.
 Petrz
30.07.2024 11:08:03
Noo: To ne, pozoruju to na sobe - kdyz neco citim, mysleni je rychlejsi, rychleji ti dochazi souvislosti, muzes i tvorit, slova a myslenky prichazi skoro samy. I v komunikaci to muze byt znat (ale nemusi). Je vetsi pravdepodobnost, ze bude mit dobry napady, hlasky, vtipy, zajimavy myslenky, konverzace bude zkratka plynout sama.

Naproti tomu kdyz nic necitim, mysleni je pomalejsi, reakce nejsou takove, plno veci ti unikne, jakoby nervove spoje fungovaly pomaleji nebo jak to rict.

Takhle myslim to "zhloupnuti" pri depresi.
 jesterka
30.07.2024 10:43:21
No... Člověk při depresi zhloupne, protože ho prostě věci nezajímají. Není divu... Kolik věcí je skutečně tak obdivuhodných, aby je stálo za to vůbec řešit? No dobrý, nějaká forma přežití, ale jinak...
 Noo
30.07.2024 10:42:54
Firbl: A jak cviceni nebo cundr souvisi s realnymi pocity?
Obcas chodim na tury, obcas plavat, ale skutecne pocity mi to vazne neprinasi...

Wena: Mozna, ale dost lidi nezije uplne podle svych predstav, neziji idealni zivoty podle sebe, presto citi mnohem vic a maji pocity.
 jesterka
30.07.2024 10:38:52
Katerdra: Nemluvim o mysleni, ale o pocitech. Bez pocitu jsi jako robot. Jako ziva mrtvola.

Mimochodem nemluvim ani o pudech, reflexech , to ma kazdy zvire.. Mluvim o skutecnych pocitech.

Navic pocity "probouzi" cloveka k akci, k zivotu, ale i k mysleni. Snad se nekde i psalo o tom, ze treba pri depresi clovek jakoby "zhloupne".
 jesterka
30.07.2024 10:27:10
Katedra off: a co treba pocit strachu pred predatorem? Myslim, ze by ses na to mel podivat mnohem komplexneji.
 Kvetak
30.07.2024 10:16:14
Kvetak: tak jasně, že hlad, bolest pořebuješ... ale jinak?
 Katedra off
30.07.2024 10:03:01
Katedra psychologie: "nemít tak pocity, to by bylo hned všechno jednodušší"

Bez pocitu bys moc dlouho neprezil.
 Kvetak
30.07.2024 09:33:41
Proč něco cítit? Pocity často kecaj viz Myšlení rychlé a pomalé nebo Média, lži a příliš rychlý mozek. Joo, nemít tak pocity, to by bylo hned všechno jednodušší!
 Katedra psychologie Muž23 Kategorie
30.07.2024 09:22:15
Skrze utrpení dojdeš osvícení. Cvičíš ? děláš něco namáhavýho ? co takhle digi detox.

Jak citit neco skutecneho?
Co tahle vyrazit na čundr prostě jen se spacákem a třeba jednou chrápat v lese? před tim si tejden pouštět horory at se večer u lampičky zvencneš strachy ?

Zní to divně ale dlouhá ceta třídí myšlenky vyprazdnuje mysl a ten návrat po pár dnech kdy seš rozlámaná fakt stojí za to člověk si užije sprchu i postel jen tak se vyvalit na gauč je pak nebeskej pocit. Strach a únava kterou zažiješ v noci u ohýnku je taky celkem reálná věc co očištuje.

člověka to pak nabije na dlouhu dobu a k tomu tě to osvěží i po tělesné stránce.
 Firbl Muž36 Kategorie
30.07.2024 09:15:28
Nejsi jediná, kdo to tak má. Je to tím, že žiješ život takový, jaký se od tebe očekává a nežiješ ho podle sebe. Ano, tak jednoduché to je. Nejspíš jsi se obětovala svému partnerovi či rodině a jsi jen žiješ jen pro ostatní. A protože takovým život logicky nemůže naplňovat tvoje vlastní touhy, tak cítíš to co cítíš.
 Wena
30.07.2024 08:57:33
Vykonavej velkou potrebu v posteli. Budes citit prijemne teplo, nehu i vuni.
 D8CD
30.07.2024 08:56:09
Přijeď za mnou a dám ti facku. Ucítíš bolest, ta bude skutečná až až..
Smajlík  robs
30.07.2024 08:54:52
Tyden se nemej a jenom masturbuj.
Jestli ani pak nic neucitis, zajdi si na ORL.
 lol
30.07.2024 08:40:13
Jed dobrovolnicit do Gazy, pocitu budes mit vic nez dost.
 Kvetak



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč