Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1232586, vloženo 04.04.2024 22:28:09 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jaký je váš názor na Třetí říši?
Za mě asi takto: Jenom zrůda by s tím sympatizovala, ale každý normální člověk musí být fascinovaný tím, jak efektivní válečný stroj to zpočátku byl.

Vy?
 Opinion hub Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.04.2024 18:20:58
Egyptská říše, Mongolská říše, Římská říše, EU říše. Vše vzniká, ale dříve nebo o hodně později se také rozpadne. A tak to má být
 taktovidimja
05.04.2024 23:19:44
Nacisté - myšleno řadoví vojáci - jeli na drogách ve velkém. Pervitin jim z velké části umožňoval tak rychlý postup a rozsáhlé manévry. Je to opomíjená či záměrně utajovaná skutečnost.

Pak na to časem samozřejmě dojeli - zdravotně. Proč se o tom tak málo mluví nevím.
 Petrz
05.04.2024 19:11:09
"Už vás napadlo, že vliv má oboje? "
Co píšeme oba nevylučuje, že vliv má obojí. My se tu přeme o tom, jak moc je ten jeden vliv velký, aniž bychom tvrdili, že další vliv není.
 84IM
05.04.2024 17:34:50
>84IM, Gleit
Už vás napadlo, že vliv má oboje? Funguje to v podstatě podobně jako exponent. Základ, který je rozvíjený skrze prostředí.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
05.04.2024 16:47:29
"Ne, prostředím dané fakt nejsou. To je jen zbožné přání, tisíckrát vyvrácené. "
Ne, naopak, tisickrát potvrzené. Člověk s potenciálem na IQ 110 bude mít výsledek blížící se té hodnotě, když bude žít v civilizovaném světě, chodit do školy, než když bude vychováván jako vlčí dítě někde v jeskyni nebo v africké prdeli.
 84IM
05.04.2024 16:33:57
Žádná říše už neexistuje. Obyvatelstvo má dnes mozky nastavené jinak.
 Quakie Muž78 Kategorie
05.04.2024 16:32:06
84IM: Ne, prostředím dané fakt nejsou. To je jen zbožné přání, tisíckrát vyvrácené. I v severní Koreji mají vyšší IQ než v ČR. Schválně si zkus adoptovat cikáňata.
 Gleit Muž99 Kategorie
05.04.2024 16:17:14
"každý normální člověk musí být fascinovaný tím, jak efektivní válečný stroj to zpočátku byl."

Zjistil sis o ekonomice třetí říše něco něco? Byl to v podstatě scam, který od počátku jel na dluh. Ten dluh byl gigantický a jeho umoření bylo podmíněno tím, že by opravdu obsadili celou Evropu a možná ani to by nejspíš nestačilo, tak sáhli i po kusu Afriky. To už by bylo jistě dostatečné. Zároveň to je i odpověď na to, proč to neskončilo jen ve střední Evropě. Všechno ostatní je na to navázaný balast. Také je to jeden z důvodů proč válka dopadla tak, jak dopadla - nepodařilo se jim včas dosáhnout dostatečného množství zdrojů a na to navázaných ekonomicko-materiálních cílů.

Ano, je to hodně zjednodušené, ale většinou se v kontextu tohoto období dějin řeší pouze vojenská stránka věci a zapomíná se na ekonomiku a na časovou osu v souvstažnosti s ní.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
05.04.2024 16:07:25
"Jo, mně se jen zdá, že nechápeš, že etnická nesnášenlivost může mít i jiné důvody než domnělý rozdíl v IQ."

Třeba důvod evoluční. Že to máme v sobě je jasné. Je to v přírodě normální, pro přežití jedince, jeho rodiny, tlupy, pak etnika/národu žádoucí. Rasismus jako ideologie je už něco jiného, ale to dávání si pozor na cizince, lidi z jiého prostředí, kteří jdou po zdrojích, musíme mít jako lidi v sobě. Menšiny se tím netají. Drží při sobě, o původních obyvatelích zemí mluví jako o "nich".

Ad rozdíl v IQ - IQ není vrozené. Rozdíly v IQ jsou dané prostředím. Když bude mít černoch z Afriky s IQ 85 možnost vyrůstat v našem prostředí, tam bude mít výsledek lepší. A naopak.
 84IM
05.04.2024 15:11:54
Jednoduchej: třikrát a dost!
 The Dark Side Žena Kategorie
05.04.2024 12:24:10
Jo, mně se jen zdá, že nechápeš, že etnická nesnášenlivost může mít i jiné důvody než domnělý rozdíl v IQ.
 Gleit Muž99 Kategorie
05.04.2024 12:09:34
Gleit - Já jsem nepsal, že musíme lézt do zadku každému, kdo má o 4 IQ víc. To jsou tvoje fabulace, výmysly. Vymezuješ se proti svým fantaziím. Nemám co bych na svém příspěvku změnil. Musel bych zkopírovat. Zkus si ho přečíst bez emocí, ale s chladnou hlavou.

A nepsal jsem, že Germáni jsou rasa. To jsem právě parodoval jejich utkvělé namyšlené představy o "árijské rase". Podstatou mého sdělení bylo, že Hitler věřil bludům o své nadřazenosti a nadřazenosti Němců. A tyto bludy tam u nich přežívají dodnes. Kdo cestoval hodně po Evropě, tak to ví z vlastní zkušenosti. Angličani, Němci, ale i Frantíci věří často na svoji nadřazenost. Nechtějí připustit, že podle testů inteligence a struktury jejich mozků se v ničem neliší od Slovanů. To jim nevoní. Proto ten despekt k východní Evropě. Berou Slovany jako podlidi. A třeba Češi jsou hodně namíchaní a geneticky jsou jen částeční Slované. Češi jsou mixem Slovanů, Germánů, Keltů a kdečeho, co tu kdy prošlo. Včetně vojsk. Vojáci jak známo znásilňovali, zanechali zde potomky. Kdo se prošel střední Evropou, tak tu nechal genetickou stopu. Proto jsou Češi takoví voříšci Evropy. Aritmetický průměr. To ale nejde vysvětlit Anglosasům nebo Germánům, kteří si o Češích myslí, že jsou to jen nepovedení Rusové...

A i ta přezíravost vůči Rusům je rovněž absurdní. Páč Rusové mají v testech IQ podobné výsledky jako obyvatelé západní Evropy. Ostatně měli prvního kosmonauta ve vesmíru apod. Nebo se stačí podívat na nejlepší šachisty světa. Velmi často jsou to přávě Rusové.

Takže Slované nejsou podřadná "rasa". Etnické a genetické rozdíly existují spíše směrem k oblasti rovníku. Mezi severem a jihem skutečně rozdíly v inteligenci obyvatel jsou. Ale co se týká geografických rozdílů mezi východem a západem, tak tam ty rozdíly nejsou. Čili inteligence obyvatelstva se mění ve směru severo - jižním. Nikoli východo - západním. Takže ne podle pledníků, ale podle rovnoběžek. A má to své evoluční důvody, proč příroda vyselektovala v severních pásmech lidi s vyšším IQ. Tvrdé zimy přežili jen ti s výkonějšším mozkem. Nutnost, plánovat dopředu, vybudovat obydlí, kde přežiješ zimu, zajisti potravu pro období mimo vegetační sezónu, neumřít hladem v zimě. Proti tomu v tropech je úrody 3x v roce, banány na stromě, nemuší plánovat, není selekční tlak na mozky.

Reakce už číst nebudu. Nechci se hádat. Co jsem chtěl napsat, to jsem napsal. Mír všem.
Smajlík  Je to tak
05.04.2024 10:44:09
Je to tak: Tu rasovou nauku nevymýšlel Hitler, ale uznávaní antropologové z celého světa. Využívali k tomu tehdy dostupné metody a navazovali na jim známou vědu.
Germáni ani Slovani ani Anglosasové nejsou žádná rasa.
Dlouhá lebka byla chápána jako tělesný znak, stejně jako pigmentace, tvar nosu a výška postavy. Shodou okolností vypozorovali, že to má spojitost s inteligencí - v rámci německého národa. To například znamená, že vědci měli delší lebky než dělníci.

Jinak na tom, aby byli Evropani čím dál blbější se od konce války usilovně pracuje. A nemusíme snad lízat zadek každému, kdo má o 4 IQ víc.
Smajlík  Gleit Muž99 Kategorie
05.04.2024 09:47:13
Byl tam určitý totalitní režim, ve kterém bylo obyvatelstvo do určité míry zfanatizované.
Ale totalitní režim byl např. i v SSSR. Armáda SSSR v roce 1940 obsadila např. část území Finska. Principielně to bylo stejné, jako když německé jednotky útočili např. proti Polsku.
 LDV Muž46 Kategorie
05.04.2024 09:27:15
IMHO je potřeba posoudit situaci v Německu po prohrané 1.WW S ohromnou inflací, Německo ztratilo kus území, má platit válečné reparace, zákaz zbrojit a přijde někdo kdo má vizi jak z toho. A když už je jasné kam to půjde dál, je pozdě proti tomu něco dělat.
Co vy na to, voliči pětikolky a sympatizanti s Evropskou Unií?
Smajlík  Volič
05.04.2024 08:21:42
Hitler věřil pomýlené esoterické pověře, že Germáni jsou nadřazená "rasa".

Hitler byl nevzdělaný hlupák. Toužil stát se umělcem, pro nedostatek výtvarného talentu však nebyl přijat na uměleckou školu. Dostal se na střední školu, ale nedokonči ji. Neměl na to IQ ani píli. Po smrti rodičů se protloukal ve Vídni jako nezaměstnaný bez domova.

To je základ jeho problémů. Byl to prostě lůzr. Moula. Zamindrákovaný moula. Otec ho bil. Jeho otec byl ožrala. Takové věci děcko formují.

Jeho prospěch na střední škole byl velmi špatný, proto ho vyhodili. Byl ale vášnivým čtenářem knih, zvláště o historii, mytologii, esoterice, okultismu.

Hitler toho v hlavě moc neměl. Neměl žádné vědecké vzdělání. Proto věřil na to, že Slované a Židé jsou odpad a chtěl je vyhubit. Jo ale v té době Germáni věřili na svoji nadřazenost. Takže on se jim strefil do jejich uvažování. Hitler, ačkoli moula a hlupák, byl v pravý okamžik na pravém místě. Německo strádalo po první světové válce, muselo platit reparace, byla velká nezaměstnanost a hledali viníka. Tak ji našli v jiných národech, etnikách.

Testy IQ jasně ukazují, že Germáni mají tutéž inteligenci jako Slované, Francouzi nebo Anglosasové. Dokonce asiati jako Japonci, Korejci nebo i Číňani mají v průměru o 4b IQ vyšší než Germáni.

Takže Hitler věřil nevědeckému předpokladu, že Germáni jsou něco více. Mnozí Němci přitom tomu věří dodnes. To samé Anglosasové věří tomu, že jsou něco více. Velká část Germánů i Anglosasů žije i dneska v představě, že Slované mají IQ tak o 20b nižší než oni. No a to je smutné, že se nepodařilo opravit tento blud.

Hitler tyto bludy čerpal z okultismu, esoteriky. Byl to především pověrčivý strejc. Nacismus bych chápal, kdyby byl na vědeckých základech. Ale on nebyl. Byl na vylhaných, pověrčivých stereotypech.

To je asi tak jako kdyby si Hitler řekl, že všechny blondýny jsou blbé, protože je o nich spousta vtipů, tak je zplynujeme a tím uděláme svět lepší.

Hitler si dělal závěry o lidech z vtipů, pověr a bludů.

I to jeho měření lebek. To, že nacisti měřili lebky je úplně směšné. Nezáleží na velikosti lebky, ale na počtu neuronů v lebce. Na synaptické síti. Na IQ. Na počtu neuronů zejména v asociativní oblasti mozkové kůry.

Ale nacisti byli tak tupí a nevědečtí, že měřili obvod lebky. Tak to mohli svým "bohem" udělat rovnou slona. Ten má ještě větší obvod lebky.

Ano, nacismus byl absurdní, pověrčivý, pavědecký.
Smajlík  Je to tak
05.04.2024 07:51:38
Videl som mnoho dokumentov o historii a odrazu som si uvedomil, ako vsetko so vsetkym suvisi.
Zaroven som pochopil aj to, ze kedze vitazi pisu historiu, tak ta historia casto byva velmi podfarbena a ucelovo skreslena.
Aby sme pochopili vznik tretej rise, treba poznat aj to, co vsetko predchadzalo jej vzniku. Bola to hlavne obrovska bieda a hlad, ktory sposobila velka hospodarska kriza. Dalsim problemom bol fakt, ze len mala skupinka zidovskych podnikatelov ovladala nemecku ekonomiku, co silne drazdilo nemecky proletariat...

Na zaver spomeniem dalsi fakt. Isty Adolf H tuzil studovat maliarske umenie a prihlasil sa na umelecku skolu. (videl som jeho obrazky a mne sa jeho malby celkom lubili) Ale zidovske vedenie umeleckej skoly ho povysene vysmialo a nedalo mu ziadnu sancu u nich studovat.

No a tak sa ponizeny a frustrovany Adolf H, dal na politiku... Dalej to uz poznate.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
05.04.2024 03:54:57
Že je v tomto totalitním režimu zakázáno na toto téma cokoliv psát, diskutovat, i o tom jakkoliv pochybovat - pod trestem odnětí svobody 1-10 let (dle nálady soudkyně, zadání pro státního žalobce a posudku znalce). Ale podmínka a klasické desetileté soudní řízení bývají horší.
Tím je diskuse uzavřena a nemá smysl ji ani otevírat.

Doporučit se k tématu dají asi jen tři filmová díla viz csfd: Už je tady zas, Hitler - Vzestup zla, The greatest story never told (dokument). Názor si každý musí udělat sám, ale říkat ho dnes veřejně nesmí, pokud je v čemkoliv v rozporu s oficiální konspirační teorií. To samé co u covidu, rus-ukr války a dalších tisíc témat, za které se v současném režimu posílají tisíce lidí do vězení nebo likvidují profesně, finančně a soukromě.
Až tu budou časem příp. vládnout bratranci dnešních vládců nebo nacisté, bude to v učebnicích i novinách zase přesně naopak a zakázána dnešní verze, njn. S tím, jak to dnešní režim úžasně vede, se to dá očekávat, takže pozor na rychlou změnu kabátů.

Ps: Dobrý pokus, agente provokatére. Ale líbí se mi, jak ses hned v úvodu stranicky správně vykádřil, aby snad nedošlo k žádným pochybnostem. :))
Smajlík  *Já Král I* Muž33 Kategorie
05.04.2024 00:16:11
asi stejný jako ty...
Smajlík  hominid Muž45 Kategorie
04.04.2024 23:46:38
Radši mám první a druhou.
Smajlík  Gleit Muž99 Kategorie
04.04.2024 23:28:23
Gleit: Jaký je tvůj názor na Třetí říši?
 Opinion hub
04.04.2024 22:33:45
Dobrej pokus.
 Gleit Muž99 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč