Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230959, vloženo 28.02.2024 11:09:14 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Diskuze o politice
Proc se nekterym mazou diskuze o politice, ac je pisou slusne a jinym, treba i nesmyslnym a utocnym, ne?

Proc se tu vsem nemeri stejne? A melo by se podle vas mazat kvuli nazorum?
 anicka67 Žena21  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
29.02.2024 22:18:48
Mate jit lyzovat a ne chlastat, rekl to vas nejvyssi v rasijskoj TV!
 Mr D
29.02.2024 20:15:55
Sven: Tak bavilo by me vymejslet diskuze, ale kdyz nikdy nevim, jestli to nebude behem par minut smazano, tak ne.
Ale jako uznavam ze je to ztrata casu no, slo mi ale o nespravedlivy mazani.
 anicka67
29.02.2024 16:26:10
Návrat do minulosti: Směšné.
 Sen3ca
29.02.2024 15:41:37
Nemám motivaci to lepit, aby to mělo formu důkazú. Lepší objednat hovnocuc. Nebo vykopat rovnou novou jímku.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
29.02.2024 15:35:29
jesterko, Sen3co, doporučuju jen nakouknout do diskuze 1230988 a přečíst si komentáře od fanouška. Jak u pana prezidenta argumentuje tím, jak to bylo myšleno, zatímco když potřebuju obhájit nesmysl, který napsal, tak se ohání tím, že něco netvrdil.
Smajlík  A74F
29.02.2024 15:29:31
Návrat do minulosti, co vedlo ke stavu, že někoho automaticky smažou, a druhý si tu může dělat, co chce?
 kroutimhlavou
29.02.2024 15:18:23
jesterko
Prospívájí ti ty hádky?

kroutimhlavou
Stačí zapátrat v historii a obnaží se dost věcí, které vedly k tomuto stavu.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
29.02.2024 14:56:20
Sen3ca, asi to tak je, protože já odpověď ohledně spamovače Mr Da od kaitena zřejmě taky nedostanu...
 kroutimhlavou
29.02.2024 14:45:34
Bojuješ proti větrným mlýnům, ještěrko.

Jsi mazána v rozporu s pravidly?
Ano.

Jsou moderátoři tendenční?
Ano.

Jsou tu chránění uživatelé?
Ano.

Jde s tím něco dělat?
Ne.
Smajlík  Sen3ca
29.02.2024 13:45:11
Kroutim: k lyzovani a nechlastani vyzval sovety sam nejvyssi vudce, tak jaky spam?
 Mr D
29.02.2024 13:37:17
Aničko, to byl jen příklad. Dosaď si tam místo jazyků nebo regálů v supermarketu něco jiného.
Seneca si, asi značně zpracován Mr D, vybral defekaci, určitě tě napadne něco lepšího...

Naplňuje tě to aspoň, zlepšuje to tvou pohodu?
 Sven
29.02.2024 13:27:16
Kaiten: To nebyla odpoved na otazku, proc jsi mi tu konkretni diskuzi smazal, nebo v cem bylo poukazani na nemoralnost izraelske armady nemoralni.

Nejdriv se ti nelibi, kdyz se snazim byt nestranna. Kdyz ukazu pohled jedne strany, pises, ze jsem tendencni. Proc by cokoliv z toho mel byt duvod ke smazani, nevim. Lidi tu pisou sve nazory normalne, tendencni i nestranne.
Ale jak je to v souladu s tvymi nazory, jsi ochoten tolerovat i utoky, urazky a provokace.

Dekuji tedy, ze jsi mi opet napsal vse mozne, jen ne odpoved na to, proc jsi mi diskuzi smazal.

Mimochodem kritiku sebe sama potiraji a nesnesou totalitni rezimy... Jen tak pro zamysleni. Protoze i o zminenem Evzenovi, ktereho obcas tak rad pripominas, tak nekteri smysleli.
 anicka67
29.02.2024 13:17:49
kaiten, mně zase už nebaví, jak tady necháš beztrestně řádit toho spamujícího blbouna, který tu má zřejmě od tebe povolenku narušovat jakoukoli diskuzi stupidním blábolením. A to jsem sakra na straně Ukrajiny, s Ruskem ani omylem, podotýkám. Těch urážek a nálepek, co jsem tady od něj musel snést, hanba mluvit. Jenom za něco, co se nelíbilo. Tak zkus být trochu spravedlivý.
 kroutimhlavou
29.02.2024 13:07:58
Hele, soveti, uz prestante pit a jdete lyzovat ;-)
 Mr D
29.02.2024 13:07:30
Tys mi to smazal??
Ano.
A proč?
Protože už mám dost tvých diskusí. Děláš tady ze sebe tu nejspravedlivější mezi spravedlivými, nestrannou, vyváženou - a přitom z tebe padají jen tendenční proruské, protizápadní a protiizraelské kydy.

A už mě to nebaví.
Howgh.
Smajlík  kaiten Muž56 Kategorie
29.02.2024 12:55:25
"Odpověděl jsem ti na to už včera ve svém profilu. "
Odpovídáš ještěrce pravidelně, ale nikdy ne na to, na co se ptá.
 A2G7
29.02.2024 11:59:52
Odpověděl jsem ti na to už včera ve svém profilu. Že to nejsi schopna pochopit či akceptovat je už jenom tvůj problém
 kaiten Muž56 Kategorie
29.02.2024 11:33:12
Kaiten: Az na to, ze o diskuzi vubec neslo, slo o prosty dotaz, proc mi ta konkretni diskuze byla smazana. Dotaz, na ktery jsi pres vsechen ten text nedokazal odpovedet.

Nebo snad - v cem muze byt poukazovani na nemoralni a barbarske praktiky izraelske armady nemoralni. Jestli to nebude spis naopak. Ze nesneses, kdyz nekdo poukaze na to, ze prozapadni postoje zrovna moc moralni nejsou.
 anicka67
29.02.2024 10:47:37
Nehodlám ani s jedním z vás diskutovat. Můj názor znáš, další dialog je zbytečný
 kaiten Muž56 Kategorie
29.02.2024 10:14:20
"Česko patří na Západ"
*Česko patří západu

Podstatnej rozdíl.
 Sen3ca
29.02.2024 10:14:03
Kaiten: Ne, Zapad beru jako proamericky postoj. A jak USA, tak Rusko jsou mocnosti, ktere v moderni historii valci, narusuji suverenitu jinych statu a jde jim o posilovani sveho vlivu.

I Zapad je nemoralni a dokazuje to temer nekritickou podporou Izraele. Prave na nemoralni praktiky izraelske armady jsem poukazovala a vis, kde se o tom uplne normalne a svobodne pise? Ano, i v ceskych mediich. Na wikipedii mas cely elaborat o izraelskych valecnych zlocinech. Tam to nikdo nema potrebu cenzurovat, zvlastni.

Takze dokazujes, ze ti nejde o moralku, ale o stranu. O to, ze se muze poukazovat na nemoralnost druhe strany, ale vlastni nemoralnost zamlcovat.

A vis, jak se tomu rika? Pokrytectvi. A tou cenzurou to vlastne jen potvrzujes.

Jinak to s tim Ruskem bylo jeste pred valkou a byl to trolling vuci tem, kteri Rusko uz pred valkou tak silene nenavideli a ted jsou s nich protirusti extremiste.

Kdybys vedel, co je to moralka, nemazal bys prispevky, ktere nic neporusuji, kvuli jinym nazorum a nebyl bys tak benevolentni k utocnym a nenavistnym prispevkum, ktere s tvymi postoji souzni.
 anicka67
29.02.2024 09:21:18
Napsala jsi jednoznačně, že v konfliktu Rusko vs Západ jsi na straně Ruska. Česko patří k Evropské Unii, Česko patří na Západ, takže tvé postoje jsou vůči naší zemi nepřátelské, nemorální, a i proto máš omezený prostor je tady propagovat
 kaiten Muž56 Kategorie
29.02.2024 08:58:22
Sen3ca:
Hm...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
29.02.2024 08:57:10
Michal-222: To je ale přece jen tvoje volba, čím se necháš nasrat :)
 Sen3ca
29.02.2024 08:21:50
anicka67:
"Jinak velmi vtipne, nechovam zadnou lasku k Arabum ani Rusum"
...
To my víme, že jsou ti Arabové i Rusové ukradení, že potřebuješ akorát nasírat lidi tady.
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
29.02.2024 07:59:25
Kdyz si dukladne prostudujes cos podepisoval prevzetim toalety... :-D

Namatkove:
Bod 6.6.6: Splachnuti je povazovano za uzavreni smlouvy s...
 Mr D
29.02.2024 07:56:58
Sven: Ale kaiten nenapsal, za jak dlouhou dobu to je, psal jen v posledni dobe.

Jinak velmi vtipne, nechovam zadnou lasku k Arabum ani Rusum, pouze si myslim, ze kdyz media a politici predkladaji nekriticky pohled jedne strany - Ukrajiny a Izraele, je potreba se na to podivat i z druhe strany, tedy z pohledu Ruska a Palestiny.

Vsechny strany totiz maji svoji propagandu, ale i svuj pohled.
Smajlík  anicka67
29.02.2024 07:56:00
Sen3ca: tato informace se zaznamenava, ale je tajna :-)
 Mr D
29.02.2024 07:54:53
Sven: a ted to prepocitej na doplnovani regalu v Lidlu a hned nejsou az tak chudi, jak se nam snazi nakukat :-) Rekl bych, ze jde presne o tu castku, ktera jim chybi k normalnimu zivotu. Pak jeste otevrit alkoholovo-cigaretove investicni rezervy a maji blahobyt.
 Mr D
29.02.2024 01:16:33
Sven: A teď si vem, kolik hodin ročně strávíš sranim :) Desítky určitě...
 Sen3ca
28.02.2024 23:21:30
Ty citlivé informace jsou náhodou zajímavé. Jen pro tvé zamyšlení, 47 diskuzí, v průměru u každé strávené řekněme 2 hoďky, to máme 94 hodin. Za tu dobu se snad dá i naučit základy arabštiny, o ruštině nemluvě, tam už to atakuje úroveň A2...

Salam alejkum.
 Sven
28.02.2024 21:55:27
Kaiten: Ale vzdyt ty jsi mi nic nerekl.
Akorat jsi mi tu smesne vyvracel zjevnou nadsazku, ze mi nemazes vsechno a vytahoval citlive informace.

A Evzen Huml? Myslis toho, ktery odsud vystrnadil a mel problem i s jinak bezproblemovymi uzivateli?

Ono ve skutecnosti neni nic spatneho ani nemoralniho na tom byt propalestinsky, to neznamena podporu Hamasu. Dokonce ani neni spatne byt prorusky, neznamena to totiz podporu valky. A nemoralni muze byt i nekdo nanejvys prozapadni... To jen k tomu, jak jsi to prekroutil proti mne a jak se snazis skatulkovat.

A to jedine, co me zajimalo, jsi nenapsal - proc jsi mi tu diskuzi (a pripadne ty ostatni) smazal. Tve vykrucovani pouze ukazuje, ze mazes na zaklade svych preferenci kvuli nazorum, zrovna tak, jako jsi k tem s podobnymi nazory extremne benevolentni.
Smajlík  anicka67
28.02.2024 20:43:38
Nemá smysl ti nic říkat, nic se nezmění, všechno po tobě steče. Vysvětloval ti to mnohokrát Evžen, vysvětloval jsem ti to mnohokrát já. Nulový výsledek. Nemá smysl opakovat stále ten samý postup a doufat v jiný výsledek
 kaiten Muž56 Kategorie
28.02.2024 17:21:45
Kaiten: No jasne, dokazovat, zes mi plno diskuzi nesmazal, to ti jde, ale napsat mi, proc jsi tu jednu konkretni smazal, to ne

Vsechno obracis proti mne. Nepsala jsem, ze jsem proruska a moje postoje nemoralni nejsou.
Naopak - v dnesni diskuzi jsem psala o nemoralnich praktikach izraelske armady i se zdroji. Vidis na tom neco nemoralniho? Mne spis prijde nefer to cenzurovat.

Jenze ostatnim tu politicky diskuze nechavas, tak proc me jsou nektery mazany?

Nedokazes ani napsat, ktery moje nazory jsou nemoralni. Na tvych postojich by vubec zalezet nemelo, jenze ty mazes podle nazoru. Ja mam taky pravo sem psat diskuze co neporusujou pravidla!
Smajlík  anicka67
28.02.2024 14:59:39
"Tohle nechápu, a mrzí mě to."

Co nechápeš na pokrytectví, dvojím metru, omezenosti a kamarádíčkování? Z těchto důvodů se to totiž děje.
Smajlík  jestercin fanoušek
28.02.2024 13:54:54
Stejně tak mě vadí ten dvojí metr v přístupu. Pokud by se ještěrka nebo seneca (a to s nimi někdy fakt nesouhlasím) chovali třeba z desetiny jako pan Konzerva nebo hominid, dostali by ban za dvě minuty.

Kdežto pan Konzerva si může dovolit úplně všechno, a nic se mu nestane....
 kroutimhlavou
28.02.2024 13:54:36
Jsdem rád, že konečně máme jasno
 kaiten Muž56 Kategorie
28.02.2024 13:48:02
Jinými slovy, ty pravidla tu jsou fakt jen pro srandu. Tak aspoň už je to ujasněný, maže se podle nálady a názorový (ne)shody s panem vrchním.

Když si člověk najde třeba diskuze na ZP před 10-15 lety, tak tu pluralita fungovala. Ale tak holt doba si žádá názorovou čistotu, to je jasný.
Smajlík  Sen3ca
28.02.2024 13:37:32
Ohledně mazání všech tvých diskusí v minulosti nemohu sloužit, nemám ponětí, z jakých adres jsi sem kdy přispívala, a nemám ani chuť se v tom hrabat. To, co jsem sem napsal, se týkalo adresy, kterou v poslední době používáš.

A důvod, proč jsem to sem takto konktétně napsal, byl prostý - ukázat, jak objektivní je tvé tvrzení, že "sem nemůžes nic psát". Objektivní, jako tvé diskuse.

Zpovědnice není server určený primárně pro politické diskuse. Nikde se netvrdí, že zde bude dáván prostor všem názorům a postojům. Sama přiznáváš, že jsi poruská, protizápadní a propalestinská. A tvé tendenční názory jsou dle mého názoru v rozporu s morálními a etickými pravidly. Až tu bude poruský, protizápadní a propalestinský admin, možná to uvidí jinak.
 kaiten Muž56 Kategorie
28.02.2024 13:32:57
kroutimhlavou:
Smajlík  Sen3ca
28.02.2024 13:31:49
Na těch politických diskuzích mě mrzí, že admini mažou názory někoho, kdo se jim nelíbí, ale jsou schopni a ochotní tolerovat slabomyslné výpady různých indivudií, kteří dokážou zaplevelit i jinak slušnou kultivovanou diskuzi různými volovinami a nálepkami.

A kteří mimochodem svými exkrementy nafukují diskuzi třeba i ještěrky. Bez nich by bylo vlákno poloviční. Ti jsou zpravidla z obliga, a ještě chodí plakat a žalovat.

Tohle nechápu, a mrzí mě to.
 kroutimhlavou
28.02.2024 13:18:16
modern research: Já mu neřikam, jak to má dělat. Já jen poukazuju na to, že porušuje pravidla, který sam nastavil. Krapet schíza. A už na tebe nereaguju, přijdeš mi hloupej, promiň.
 Sen3ca
28.02.2024 13:12:17
Sen3ca: Soukromý server placený z kapsy někoho a ty mu budeš říkat, jak to má dělat?
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 13:11:05
anicka67: Jak jsme ti psali. Pokud ti mažou diskuse, asi je čas si najít jiný prostor. Minimálně já bych to tak také udělal. K Honzovi z Brna jsem také chodil jen do doby, než začal hystericky mazat věci. Je to běžný přístup.
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 13:08:45
modern research: Stále ti uniká pointa, ty výzkume :D
 Sen3ca
28.02.2024 13:06:33
Modern: Rekni mi to, az ti budou mazat diskuze bez duvodu. Pravidla tu jsou asi proc. Howgh.
 anicka67
28.02.2024 13:04:32
anicka67: Jak ti tu admini psali, jsi na cizím pozemku a oháníš se právy, které nemáš.
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 13:02:58
Kaiten: A kolik mi jich admini o politice smazali celkove? To by bylo o dost zajimavejsi.

Jinak i 1 by byla hodne, kdyz je to jen na zaklade tvych preferenci, nikoliv kvuli poruseni jakyhokoliv pravidla, pisu je slusne.

Zacnete merit vsem stejnym metrem a ne ze mi to tu budete mazat jen kvuli nazoru, ostatni sem psat diskuze muzou!
Smajlík  anicka67
28.02.2024 12:48:25
Hledal tady nekdo lekare na hlavu? :-D
 Mr Dšt3r
28.02.2024 12:03:36
Sen3ca: Lepšího odborníka bys těžko našel. Jedině snad doktor Květák má více praxe.

Jinak ty píšeš kolikrát i jako člověk, když nejde o politiku. :D
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 11:57:50
modern research: Nezlob se, ale zrovna ty by ses neměl k otázkám duševního zdraví moc vyjadřovat :D
 Sen3ca
28.02.2024 11:57:22
Sen3ca: na debilní dotazy neodpovídám
Smajlík  Van Generator Muž38 Kategorie
28.02.2024 11:52:06
Sen3ca: Strana bláznivých lidí není moc cool nikde.
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 11:51:29
Van Generator: A ty jsi rovná nula?

kaiten: Takže víc než 10 % diskuzí uživatelky zcenzurováno, to je dobrý skóre :)
 Sen3ca
28.02.2024 11:48:37
Protože rovným metrem se ohání kdejaká křivá nula. Ať je každýmu měřeno podle takového metru, jaký si zaslouží.
Smajlík  Van Generator Muž38 Kategorie
28.02.2024 11:44:36
Protože fanaticky nezastáváš správnou Stranu, to se netoleruje ;)
 Sen3ca
28.02.2024 11:39:19
Okay, tak se na to podíváme z hladiska prokazatelných faktů, abychom elimonovali tvé zcela-vyvážené-a-spravedlivé domněnky. Eh, nadsázky jsem chtěl říct.

Z adresy, kterou v poslední době používáš, jsi napsala 47 diskusí.
Z nich 22 bylo smazáno

Z toho 17 uživatelem, tedy tebou
A 5 administrátorem.

To pro představu, jak vypadá tvoje "nadsázka" a jak vypadá slutečnost.
 kaiten Muž56 Kategorie
28.02.2024 11:33:33
Rozalie: on sam ani po dotazech nedokaze uvest duvod, to co uvedl jsou osobni preference, cili smazani kvuli nazoru.

Kaiten: Ze by nadsazka vzhledem k tomu, kolik toho mi tu bylo smazano?
Smajlík  anicka67
28.02.2024 11:30:23
"Ja sem nemuzu psat nic"
Lež.
 kaiten Muž56 Kategorie
28.02.2024 11:29:40
déjà vu
 modern research Muž36 Kategorie
28.02.2024 11:28:08
Ohledně adminů - tady jsou pravidla:
------
Přeřazení či vymazání zpovědi administrátoři nejsou povinni oznamovat. Jinými slovy – oznámí to autorovi do profilu pouze v případě, že na to zkrátka budou mít čas (a že dotyčný bude mít profil).

Posouzení, zda zpověď je či není proti pravidlům či zda je či není ve správném oddělení ovšem i nadále zůstává na administrátorech. Můžete se nad tím rozčilovat, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
------
 Rozálie
28.02.2024 11:19:38
Ja sem nemuzu psat nic, ostatnim je prominuto a tolerovano skoro vsechno, uz mam toho dost. A admin mi ani nedokaze rict duvod smazani, to je ubohost.
Smajlík  anicka67
28.02.2024 11:18:54
Vložil jsem na zpovědnici po dlouhé době diskuzi právě o pásmu Gazy, tedy o tématu, který tě dlouhodobě znepokojuje. Můžeš se připojit. NApř. můžeš navrhnout nějkaký způsob řešení toho konfliktu apod.
 LDV Muž46 Kategorie
28.02.2024 11:16:52
Tady se mažou diskuse o politice? nestraš
 Loca Loca Žena98 Kategorie
28.02.2024 11:16:46
Mělo by se to mazat všechno a byl by tu konečně klid.
 Basta fidli
28.02.2024 11:11:17
Mela by se zavest podpora azbuky, abyste se nemuseli tolik trapit s latinkou :-D
 Mr D

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk