Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230825, vloženo 25.02.2024 17:54:48 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Navalnyj asi zemřel přirozenou smrtí
"Šéf ukrajinské vojenské rozvědky (HUR) Kyrylo Budanov v neděli prohlásil, že ruský opoziční předák Alexej Navalnyj zemřel ve vězení v ruské trestanecké kolonii přirozenou smrtí na trombózu."

No né... Je Budanov proruský dezolát? Pomalu se v tom začínám ztrácet. Takže ani novičok, ani rána do srdce, ale trombóza.

Váš názor?
 Sen3ca Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.02.2024 23:28:18
Není to jedno?
Zemřel, nebo byl zavražděn.
V totalitách se s tím musí KAŽDÝ smířit.
Smrt = konec. A Navalnyj s tím určitě počítal užn když se do Ruska vracel. V momentu smrti už mu to bylo jedno.
 Quakie Muž77 Kategorie
26.02.2024 20:42:00
Hele, soveti, a ten jeho nekolikahodinovy pobyt v mrazu mel byt jako prevence trombozy, nebo ji mel zpusobit? Z biologie bylo za pet, nebo za 1 ale podle ruske stupnice?

Co vy NATO?
 Mr D
26.02.2024 20:38:45
Při dnešní prokrastinaci v práci jsem narazil na https://ibb.co/Jt95gQR a hned si na vás vzpomněl :)
 Sen3ca
26.02.2024 20:37:18
Navrat: nejdelsi multilog mas ty, 4 prispevky, ja jen 3 ;-)

Jsi nemocny, vidis Mr D tam, kde neni ;-)
 Mr D
26.02.2024 20:30:02
Napodobne, kdy bude dalsi pridel dezinformaci?
To se vzdycky nasmeju.
Smajlík  jesterka
26.02.2024 20:26:11
Fakt mě bavíte. Jako opravdu bavíte.
 kaiten Muž56 Kategorie
26.02.2024 20:24:12
Kaiten moralizuje, zatimco kdyz Soraya psala jako hotovou vec, ze byl Navalnyj zabit za sve politicke presvedceni ruskymi vrahy a jejich specialnimi metodami, ani necekl.

Kdyz Seneca cituje clanek a ironicky se k nemu vyjadri, pritom nekolikrat napise, ze nevi, jak to bylo, to je pozdvyzeni..

Asi je tezky uznat, jak je vase uderka nachylna k dezinformacim a jejich sireni, co kaitene?

A ani si to nedokazou priznat, kdyz se ukaze, ze byli mimo a zase naleteli.
Smajlík  jesterka
26.02.2024 19:54:49
18:20:26 jsem jasně napsal

"Já to taky nevim, narozdíl od místních rusobijců, kteří mají ve všem 100% jasno, to klidně přiznám."

Takže jsi vedle jak ta jedla, milý kaitene.
 Sen3ca
26.02.2024 19:49:44
kaiten: Já jen citoval článek z Novinek, nepsal jsem tu svůj názor. Je mi líto, jestli tě jejich text pobouřil, určitě to byl ten novičok.
Smajlík  Sen3ca
26.02.2024 19:36:44
Když se spekulovalo o tom, že ho zabili, ať už jakkoliv, zdrženlivě jsi prohlašoval, že neříkáš tak ani tak, ale na tvá slova dojde

Ale když se spekuluje, že ani novičok, ani rána do srdce, ale trombóza, zakládáš diskusi o dezinformátorech a s jesterkou hýkáte blahem, i když u v tomto případě bych od pana vždy spravedlivého vždy neutrálního očekával... světě div se... úplně stejně zdrženlivou reakci.

Nevidíš si do huby.
Smajlík  kaiten Muž56 Kategorie
26.02.2024 19:01:33
Mr
Ty tvé multilogy tady.

Jedna otázka byla na rukavice na patlafón.
Druhá o tom, jak jsi od toho, že by mladí měli např. zdravotnický kurz došel k tomu, že jsem komunista.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
26.02.2024 16:54:13
kaiten: Se spekulacemi se začalo v diskuzích 1230369 a 1230361, kde bylo všem lepším lidem nad Slunce jasný, že ho Rusové umučili. Důkazů pochopitelně netřeba.

Já tam napsal "Nevím ani jestli byl mučen, ani jestli byl vinen. Jeho právník se vyjádřil, že zdravotní stav byl špatnej. Jestli tomu Rusové pomohli nevím, klidně to je možný. A třeba taky ne."

To mi docela přijde neutrální a spravedlivý ;)

A samozřejmě jsem byl za největší proruskou svini. A hle, karta se otočila. Stádo lynčovačů najednou přišlo o řeč. A takhle to je vždycky.
 Sen3ca
26.02.2024 15:37:43
Jedna paní spekuluje, že Navalného zabili novičokem.
Jeden pán spekuluje, že ho zabili úderem do srdce.
Třetí pán spekuluje, že ho nechali zabít mrazem.
Další si myslí, že zemřel na trombózu.

Všichni víme prd. Ale fascinuje mě, jak se okamžitě ozve místní vždy-spravedlivá-a-zcela-neutrální úderka Sen3ca - jesterka a začne si chrochtat blahem.

Jo, a dnes další paní spekuluje, že ho dal zabít Putin kvůli výměně vězňů.
 kaiten Muž56 Kategorie
26.02.2024 09:30:47
Internet má jasno: Umřel proto, že měl čtyři dávky očkování proti covidu.
Smajlík  Ludwa
26.02.2024 09:12:40
Navrat: pokud se tocis na te ramce, mas tam presne uvedeny nazev SW ;-) Co jeste chces? Jsi onanisticko-autisticky troll.
 Mr D
26.02.2024 09:02:51
Navrat: a nezapomen ze jsem nejen vsichni admini ZP v jedne osobe (jak to nekteri z vas vidi) ale i majitel vesmiru, president teto planety a vsichni navstevnici ZP a to vcetne TEBE!
 Mr D
26.02.2024 09:00:10
Navrat: hezky monolog :-D Jake otazky, co to zase meles? Jake jine weby, jake dalsi identity?

Tohle je proces DESOLACE, vidis veci, ktere nikdo jiny nevidi a nedela :-D Kdybys videl logy, vedel bys ze meles chujoviny. Ber ty prasky, zacinas byt nebezpecny!
 Mr D
26.02.2024 08:00:54
zdarjaksviňa: No až založíš diskuzi :D

taktovidimja: Na Ducha Kyjeva a další báchorky jsem už úplně zapomněl.
 Sen3ca
26.02.2024 07:26:25
Sranda je, jak to ukrajinské chciválky nadzvedlo a cítí se "podvedeni". A proto budou útočit na vše kolem. Jinak by museli nazvat lhářem toho Ukrajince, který to prohlásil a to přeci nééééé!
Fakt se bavím. Jedině že by ten Ukrajinec byl něco jako "Duch Kyjeva".
Smajlík  taktovidimja
26.02.2024 01:01:20
Když nemáš odpověď, tak utečeš jak malej kluk. A založíš dalších 20 diskuzí/povědí/otázek denně.
A ignoruješ. Čekal jsem víc.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
26.02.2024 00:58:54
Nebo si snad myslíš, že přemýšlivý lidé zničí Zpovědnici? Jak jste mi ponoukali?
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
26.02.2024 00:56:07
Stále čekám na to vysvětlení těch dvou otázek.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
26.02.2024 00:54:26
Nikdo z nikoho nic nevyrábí. Jen ty se tu a na jiných webech snažíš šířit srance a poštvávat lidi proti sobě.
Jednou píšeš jako baba, pak jako chlap. IQ 80, pak zas 130.
Platí Tě za to aspoň?

To posílám všem těm účtům, co zneužíváš. Nebo Rádoby anonymů.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
25.02.2024 23:53:25
Budanov vas zacal tzv. DESOLOVAT, vyrabi z vas DESOLATY!

Nemas zac ;-)
 Mr D
25.02.2024 22:36:35
Přesně tak. Ve velkém počtu komentářů se čas od času najdou kazy. Potom je to jedno k druhému a je hotovo.

Video také vygeneruji jaké potřebuji.

Svůj k svému. Zde by se to ale dalo napsat jinak. Viď?
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
25.02.2024 21:46:06
Sen3ca: to vis kvalita komentare odrazi kvalitu postu :)
 Psoug
25.02.2024 21:35:59
Sen3ca: A kdy teda dáme ten pokec o těch filmech?
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 21:27:55
Psoug: Děkujeme za přispění do debaty, tento velice kvalitní komentář nás silně obohatil.
Smajlík  Sen3ca
25.02.2024 21:22:13
Heh dneska je to tady ze strany Vladikovych fans opravdu extremni naloz debility.
Smajlík  Psoug
25.02.2024 21:13:07
Sven: Aha, tak melo jit o postouchnuti zsj jo, u tebe si nikdy nejsem jista. :D
 jesterka
25.02.2024 21:03:57
Sven:
O tom, kdo sestřelil to letadlo, jsem nikdy nenapsal ani slovo.

Na Buču si pamatuju. Od začátku vím, že nemám šanci vědět, co se tam dělo. Že existují podobně relevantní informace, které se vzájemně popírají.
A promiň, kecy od Ukrajinských politruků, a z našich médií, které je tehdy stoprocentně přebíraly, ty mě opravdu málo zajímají.
Ale závidím ti, jak máš jasno.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 21:01:31
Oni ti dezinformátoři budou asi na trochu jiné straně barikády, než si všichni mysleli :-)
Smajlík  Vondrův stb pamflet
25.02.2024 20:55:08
jesterka: Ale nic, obešli se bez nich...

Jinak když vidím, jak se ti blbci na tom letadle tak točili, zatímco NS2 hned odsoudili, nedá mi to zjs nepošťouchnout... Pak se ho ještě cvičně zeptám na Buču, jestli mu nepřijde divné, jak nejdřív ocenili a pak rozprášili ty mongoloidní hordy z té 64. a hotovo...

Ale do Soráji jede vtipně a s tím, že takoví budou odklizeni, aneb revoluce požere svoje děti... s tím se nedá nesouhlasit, historie je toho plná. Tihle naivní integrátoři, to je jak améba v mozku...
 Sven
25.02.2024 20:33:41
Seneca: Mas pravdu, ale tyhlety nazvy pro argumentacni fauly atd. nemam rada, furt s tim prudi autism :D to je samej strawman a nevim co, jednou si najdu, co to znamena :D

Zdarjaksvina:
"Proto se dívám podezřele na každou informaci, která se mi podezřele líbí. Tak to mám od mala."
Nebo si to jen myslis:D To je ale asi nejlepsi, zpochybnit vsechno a divat se skepticky ne na druhy, ale na sebe.
Ja to (aspon v diskuzi) moc neumim, ale obdivuju lidi, u kterych je poznat, ze si prave nevybiraji tolik argumenty jak se jim to hodi, ale opravdu tu situaci umi s odstupem vystihnout nebo jak to rict.. Nebo kdyz je to clovek, ktery ma jiny postoj nez ja, ale treba dojde k necemu, co si taky myslim.. Nebo proste jen zalezi, jestli mas lepsi argumenty, pokud si vybira kazdej:D Ostatne tak to maji treba pravnici - hledaji co nejvic argumentu pro stranu, kterou obhajujou a rozhodne se az na konci...

Sven: Co bychom bez tvych vlozek do diskuze delali.. :D
 jesterka
25.02.2024 20:30:20
Sen3ca:
Jj, že je bůh mrtvej, to mi došlo když jsem měl asi devatenáct. Pak jsem si přečetl něco od Nietzscheho, sice jsem asi moc nepochopil, ale rozumíš, nasral mě...
No a pak jsem si to s tou smrtí Boha rozmyslel, a rozhodl se, že vlastně hovno vím...
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 20:20:51
zdarjaksviňa: Náhodou, to je nejlepší. Na jednu stranu teda člověka naštve, že jeho převratná myšlenka už je dávno objevená, na druhou stranu zase ty víš, že sis na to přišel sám, což je důkazem toho, že nad věcma přemýšlíš a dáváš si souvislosti dohromady.
Smajlík  Sen3ca
25.02.2024 20:18:08
Sen3ca: Vidíš, seš vzdělanej, a já dezolát si na to musel přijít sám. :D
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 20:17:41
Cui bono nebo chuy bonovič, hlavní je, že Němec spráskne boty, přestane protáčet v ruce ojro, ládujíc si v teple vyžraný bachor wurstem a začne něco dělat... cheche. Pokud to byli Ukrajinci s přimhouřením očí USA, tak to od nich není vůbec pěkné, ale stěží se jim (Uk.) lze divit, že jo.

Ještě by to ale chtělo objasnit pád toho nizozemského letadla a máme to skoro kompletní....
 Sven
25.02.2024 20:14:57
MS-fanousek:

Nevím odkud máš informace, a jak relevantní. Ale vím, že rakety S-300 je možné používat proti pozemním cílům, tedy nějakou navigaci mají. Dyšputace že nikdy nic na zemi netrefí mi smrdí manipulací víc než, no to je jedno...
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 20:09:59
zdarjaksviňa: Říká se tomu confirmation bias. Základ je si to aspoň uvědomit, potlačit to nelze.
Smajlík  Sen3ca
25.02.2024 20:07:57
jesterka:

S tou akceptací těch informací, co nám konvenují, je to přirozený stav. Proto se dívám podezřele na každou informaci, která se mi podezřele líbí. Tak to mám od mala.

Což ovšem neznamená, že mám vždycky pravdu.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 19:58:05
Seneca: To pises jako zdrajaksvina to "cui bono":). No to ticho je zajimavy...
To se asi clovek nema moc sanci dozvedet, zrovna nedavno jsem cetla o ruznych praktikach z minulosti, kdy USA chteli nekde svrhnout vladu a postvat proti ni lidi a delali v nejakych statech provokativni akce a svadeli to na Sovety/komunisty... :)
Ale pokud se dozvime pravdu, tak asi mnohem pozdeji, az bude po vsem...

Zdrajaksvina: Jo, to je mozny, jen to uz zjevne nikoho moc nezajima a je zvlastni, ze se neco tak velkyho nedokaze vysetrit...

"No a taky je tady ta možnost, že akceptujeme či vyhledáváme ty informace, které se nám líbí víc. "

To si myslim, ze je pravda.
 jesterka
25.02.2024 19:49:17
MS-fanousek:

No a taky je tady ta možnost, že akceptujeme či vyhledáváme ty informace, které se nám líbí víc. A klidně si oba můžem myslet, jak skvělé máme kritické myšlení.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 19:48:58
zdarjaksviňa:
Však se k tomu senil sám přiznal
https://youtube.com/shorts/FVbEoZXhCrM

Že si takhle nechá Evropa srát na hlavu to je vážně neuvěřitelný.
 Sen3ca
25.02.2024 19:43:58
ještěrka:
Kdo odpálil tu raketu se nedovíme, můžem jenom špekulovat, jestli nějaký idiot plukovník, nebo jestli se ten nápad stvořil jinde, výše...

No a s Nord Streamem je to podobné. Akorát že tady indicie jsou, ve smyslu cui bono, a schopnostech stran, a chování zainteresovaných vyšetřovatelů.
Je vysoce pravděpodobné, že to byl neuvěřitelný teroristický čin proti Evropě, ze strany Bidenových USA.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 19:34:24
zdarjaksviňa: Klidně si mysli, že ten traktor trefili schválně. Já mám informace, že k zásahu pozemního cíle nejde použít radar. Dělaly se pokusy, kdy raketě doplnili GPS a i tak měli problém spolehlivě zasáhnout velký stacionární cíl.
Takže úmyslné zasažení jedoucího traktoru je za mne naprosté scifi.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 19:34:15
jesterka: To, jak se o nordstreamu vůbec nemluví, je absolutní masakr. Teroristický čin na klíčovou infrastrukturu v hodnotě stovek miliard a nic.

Všechny tyhle jednotlivý střípky mě vedou k tomu, že se s náma hraje špinavá hra. Cui bono?
 Sen3ca
25.02.2024 19:26:36
Zdrajaksvina: Hm, zajimavy. Me to zaujalo, protoze o nicem takovem jsem necetla, maximalne se o tom, ze by na ten traktor Ukrajina mirila cilene, psalo jako o ruske konspiracni teorii.
Aniz by se nekdo zabyval tim, jestli to muze byt pravda.
Co treba vybuch Nord Streamu..
Vzdycky se ukazuje na Rusko, ale pak se jakoby nahodou a okrajove zmini, ze stopy vedou k Ukrajine... Nebo ze neco nebyla nahoda, ale umysl...
Smajlík  jesterka
25.02.2024 19:11:35
jesterka:
Pokud jde třeba o raketové systémy, nezajímá mě co si povídají nějací pindálci na internetech, ale co říkají ti, kteří by tomu mohli rozumět. V tomto případě vojáci, ideálně rakeťáci.

No a tak jsem se dozvěděl, že Buk s 300 jsou slušné rakety, které jsou docela přesné, a jsou programovatelné na vzdušné i pozemní cíle. Pokud minou vzdušný cíl, letí vertikálně nahoru, a vybuchnou.
Programovat se ovšem musí na zemi.
Je to celkem kvalitní raketa, ale když mine ve vzduchu cíl, tak aby si teda rozmyslela, že trefí něco jiného, tak to úplně neumí.
Aby náhodou trefila traktor na poli, to je sice možné, ale asi tak, jako vyhrát Eurojackpot dvanáctkrát za sebou.
To o tom Eurojackpotu nebylo úplně pro tebe, ale pro fandu.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 19:09:46
Lira se snazil uniknout, ale byl zadrzen na hranici, jinak pro zajimavost moralizujicim pokrytcum:

"Zpráva o Liřině zhoršujícím se zdravotním stavu se objevila z komunikace mezi jeho otcem Gonzalo Lirou starším a americkou ambasádou. Dokumenty a e-maily odhalily pokusy Liry starší upozornit ambasádu na kritický stav jeho syna a nedostatek transparentnosti ze strany ukrajinských úřadů ohledně jeho zdravotního stavu.

„Nemohu se smířit s tím, jak můj syn zemřel. Byl mučen, vydírán, v izolaci po dobu 8 měsíců a 11 dní a americká ambasáda neudělala nic, aby mému synovi pomohla,“ uvedla Lira starší v e-mailu oznamujícím novinky.

„Odpovědnost za tuto tragédii nese [s] diktátorem Zelenským se souhlasem senilního amerického prezidenta Joe Bidena,“ napsal a dodal: „Moje bolest je nesnesitelná. Svět musí vědět, co se děje na Ukrajině s tím nelidským diktátorem Zelenským.

Lira v palčivém ručně psaném vzkazu popsal své zdravotní utrpení, včetně dvojitého zápalu plic, pneumotoraxu a těžkého edému. Tento dopis, který je považován za jeho poslední písemnou korespondenci, podrobně popisuje zanedbávání, kterému ve vězení čelil. Navzdory těmto alarmujícím příznakům byla řádná lékařská pomoc údajně odložena, až bylo příliš pozdě."
Smajlík  jesterka
25.02.2024 19:03:25
Samozřejmě, že jde o přirozenou smrt. Teď hodně umírají i mladí lidé na zástavu srdce a pod. Už všichni zapomněli, že náhlá smrt v horizontu 5 let je následek covidového očkování???
 fimísek
25.02.2024 19:01:26
zdarjaksviňa: Já postupuju na základě informací, zkušeností a pravděpodobnosti.

A vidím takřka nulovou pravděpodobnost konstrukce, že by se známý zahraniční agent rozvracející Ruskou federaci vrátil dobrovolně do země, kde ho zatkou a zabijou. ALe klidně si tomu věřte.

Já považuju za pravděpodobné, že se čelní představitel Ruské opozice vrátil do vlasti v naději, že s Ruskem něco dokáže udělat.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:56:57
Zdarjaksvina: "Morální kompas je vybírání vysvětlení nikoli podle skutečnosti, ale podle toho co mi vyhovuje?"

To je presny...

"Ta raketa byla odpálená tak, aby trefila ten traktor. "
To mas odkud?

Seneca: A kdo je koriguje, ukrajinska ambasada?:D
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:53:23
jesterka: Jak řekl Fiala, občané mají právo na korigované informace :D :D
 Sen3ca
25.02.2024 18:53:17
zdarjaksviňa: Tak to museli být neuvěřitelní borci, když trefili na takovou vzdálenost protivzdušnou raketou jedoucí traktor.
Ale proč ne, i tomu se dá věřit.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:52:39
MS-fanousek: Morální kompas je vybírání vysvětlení nikoli podle skutečnosti, ale podle toho co mi vyhovuje?
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 18:50:27
Nojo, jenze on je podstatny rozdil rict jako vrcholny politik (treba ministryne obrany), ze to byla ruska raketa, ktera dopadla na uzemi NATO a chtit aktivovat clanek 5 a zacit 3. svetovou, nez kdyz reknes, kdo je podle tebe vinik.

Ty "blbosti", presneji dezinformace, co vrcholni politici placali a placaji, byly mimo jine dost nebezpecne a vazne nas ohrozily.

Ale pojdme stihat ty dezinformatory na netu a zavadet cenzuru, to je to "slutecne nebezpeci"...
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:49:41
MS-fanousek: Ta raketa byla odpálená tak, aby trefila ten traktor. To ostatní je manipulace a odvádění od skutečnosti.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 18:45:51
Sen3ca: To už je věc morálního kompasu. Jasně, že to můžeš říkat a já to beru jako regulerní názor.

Já to zas vnímám tak, jak jsem psal a neříkal jsem nikdy nic jiného.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:42:08
zdarjaksviňa: Pokud si to dobře pamatuju, tak se jednalo o raketu protivzdušné obrany vystřelenou proti útočící Ruské raketě. I tady si myslím, že je zjevná souvislost s válkou a viník je Putinův režim.
Ale máte pravdu, že někteří naši politici blábolili blbosti. Co to mění na viníkovi, nevím.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:41:37
Alda: To je zklamani Aldo, co?
Ale ty urcite nejakou konspiracni teorii vymyslis, ja ti verim, uz jsi zasel seminko!
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:40:26
zdarjaksviňa: Máš pravdu :D Ten den prasklo hodně žilek, když jí Nohavica vydal.
 Sen3ca
25.02.2024 18:39:50
Je divné, že se to stalo zrovna v tomto ozdravném sanatoriu. Dostatek pohybu, žádný stres. Taková dovča a z ničeno nic trombóza.
 Alda
25.02.2024 18:39:04
Seneca: A hlavne jestli to Washingtonu dovolil Kyjev?

Musime aktivovat clanek 5, Rusko napadlo NATO a Putin zabil Navalneho!

Oh wait...

Jinak MS fakt reaguje fakt jak Cenochova. Protoze oni nerikali, ze Navalneho zabil Putinuv rezim, psali, ze to byl nejdriv jed, pak nejaka rana do srdce a hlavne, ze to cele naridil Putin. To je podstatny rozdil.

Tak se vybrusuje z dezinformaci, ucte se!
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:38:48
MS-fanousek: A uvědomuješ si, že smrt Navalnyjho lze omluvit úplně stejně hloupou konstrukcí? Byl to zahraniční agent a rozvracel Ruskou federaci. Dostal co zasel, že jo?
Smajlík  Sen3ca
25.02.2024 18:36:36
Sen3ca: S tou raketou byla super ta písnička od Nohavici. A reakce dobroserů na ni.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 18:35:12
Sen3ca: G. Lira byl v době války obviněn ze spolupráce s nepřátelskou mocností. Válku spustil Putin. Takže i smrt G. Lira způsobil Putinův režim.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:32:15
jesterka: Jojo, na raketu jsem si taky hned vzpomněl. Jak naše bohyně války Černochová chtěla aktivovat čl. 5.

A nejpikantnější bylo, jak se čekalo, jestli Washington dovolí informaci zveřejnit. Na takový věci nesmíme zapomínat.
 Sen3ca
25.02.2024 18:31:31
A MS fanousek uz klickuje jak Cernochova, kdyz se ukazalo, jak moc byla mimo s tema raketama a jak moc jako ministryne obrany selhala :D
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:30:07
MS-fanousek: A platí to pro všechny vězně, kteří umřou ve vězení? Byl G. Lira zabit Zelenského režimem?
 Sen3ca
25.02.2024 18:29:05
Seneka: A prej jeste "Asi vas zklamu"...

To je ale zklamani, pokud Navalnyj zemrel kvuli zdravotnim problemum a nezabil ho Putin, budu brecet :(

To je skoro takove zklamani, jako udajna ruska raketa na uzemi NATO :(

Njn, dezinformacni scena se zapadnimi politiky a medii v cele s Bidenem opet nezklamala...
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:26:36
Sen3ca: Můj názor je stále stejný, zabil ho Putinův režim.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:20:26
jesterka: Tak na to už jsme si zvykli, že ti, co chtějí bojovat s dezinformacemi, je nejvíc šíří :D Už to začíná být fakt fraška.

zdarjaksviňa: Já to taky nevim, narozdíl od místních rusobijců, kteří mají ve všem 100% jasno, to klidně přiznám.
 Sen3ca
25.02.2024 18:15:57
Sen3ca: Nevím jak zemřel Navalnyj, proto mi přijde plané o tom diskutovat.
Nevím co ví Budanov, a hlavně neznám jeho motivace. O tom špekulovat mi dává smysl víc.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
25.02.2024 18:15:38
:D :D Pockej, takze vsechno, co rikali zapadni politici a media, byla dezinformace? What a surprise...

Nebo Budanova ted ceka vyhazov jako Zelenskeho poradce Arestovyce, ktery je radsi je v Monaku, protoze se vuuubec rezimu Zelenskeho neboji? :D
Smajlík  jesterka
25.02.2024 18:13:51
Být zavražděn je pro disidenta v Rusku přirozená smrt.
 právě
25.02.2024 18:10:16
modern research: No, možný je všechno, co neodporuje fyzice. Pokud ale pro svoje tvrzení nemáš důkaz nebo alespoň indicii, tak jsi na úrovni fantasy románu.
 Sen3ca
25.02.2024 18:07:42
modern research: i smrt kulkou může být přirozená smrt, záleží na okolnostech.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
25.02.2024 18:07:21
Sen3ca: Třeba trombóza nebyla náhoda? Jako když omylem vypadneš.
 modern research Muž36 Kategorie
25.02.2024 18:03:06
modern research: Ne. To je buď nehoda, sebevražda a nebo vražda.

Souvislost je jaká? Klidně to rozveď.
 Sen3ca
25.02.2024 18:01:34
muj nazor je, ze to bylo jasny od zacatku !
 E9DJ
25.02.2024 18:01:25
Pokud vypadneš z okna, je to přirozená smrt?
 modern research Muž36 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: 3 za 2