Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1230754, vloženo 24.02.2024 14:26:06 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Neuznávám ženy v domácnosti
Poslední roky si všímám, že ve společnosti panuje takový nešvar:

Když má nějaká žena doma dlouhodobě nezaměstnaného chlapa, tak je ten chlap často nazýván jako "nemakačenko" nebo "příživník" a kdoví co všecko...

Ale když má nějaký chlap doma dlouhodobě nezaměstnanou ženskou, tak se ta ženská nechává hrdě nazývat titulem "žena v domácnosti", přitom se rovněž jedná o parazitní příživnici bez práce...

Zajímalo by mě proč se v tomhle dělají rozdíly? Máme přece rovnoprávnost, ne? Takže nechápu proč se v tomto případě jedno pohlaví haní a druhé vychvaluje...

Jediné co by tyto hrdé "ženy v domácnosti" omlouvalo je mateřská dovolená, ale pokud ta žena na mateřské není a je zdravá, tak by mohla úplně normálně pracovat a ne se schovávat doma a omlouvat si to výmluvou, že je "žena v domácnosti", přitom v mnoha případech tyto ženy umí v té domácnosti akorát jednou za týden utřít prach a uvařit instantní polévku...
 Flammable Muž25  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.02.2024 22:19:29
no comment
Rozhodně to trhá něco tobě. ;-)
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
25.02.2024 21:47:24
Tak to jsi vážně asi narazil na vadný kus. Žádnou takovou ženskou neznám, když už je doma, tak se aspoň o všechno stará.
 Roztomilé zlobivé Žena23 Kategorie
25.02.2024 09:40:38
To jim zajisté trhá žíly.
Smajlík  no comment
24.02.2024 22:32:53
eott
Musím jít k dámě, co poskytuje rozkoš, abych viděl, že je to jedno z nejstarších řemesel a vládne světu?
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 22:29:57
já kdybych měla třeba 100K, tak mít chlapa v domácnosti mi vůbec nevadí, by uklidil, uvařil, nakoupil, vyzvedl děcka ze školky/školy, a já měla aspon víc času na sebe, na práci, na koníčky atd.... neberu to nijak negativně
 Mandarinka2424
24.02.2024 22:02:27
Tetka Dana

Už nevím, jak jsem to myslel. Možná jsem to myslel úplně jinak. Mám plnou hlavu j. V 1230783 píšu víc.

Návrat do minulosti

Byls už u šlápule?
 eott
24.02.2024 21:57:51
Teta Dana
Ale já na prostituci taky nevidím zas tolik pšatných věcí, ale myslet si o partnerce, že je prostitutka, protože je doma...

Motáme tu moc věcí dohromady.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 21:56:05
*scrollovat nahoru postupně, dole jsem :)

* sex a společnost
 Teta Dana Žena44 Kategorie
24.02.2024 21:54:07
eot - to myslíš ironicky nebo je to fakt flejm? Mně se to teď seká při pokusu scrollovat dolů...

Návrat - úplná rodina je samozřejmě optimální.
Ale pokud žena touží po dítěti, nemá vztah a krátí se jí čas (věk 35+), já jednoznačně doporučuju se prostě stát svobodnou mámou. Vztah si může najít kdykoliv potom. U ženy v tomto věku se očekává, že dítě má - není to překážkou.

Prostituci nevnímám jako něco špatného. Žena poskytuje muži se a společnost a je za to vydržována.
 Teta Dana Žena44 Kategorie
24.02.2024 21:39:03
"Jo, četla jsem jenom Thatslife a Senecu, 100+ příspěvků nedám, stejně jste lidi asi rozjeli zas nějakej flejn..."
Tak takhle to je... Já si to ale hned myslel... Že to je flejm.

"aby si všichni našetřili na stáří třeba 50 000 000 milionů "
Nebo tisic tisíců 1 000, že jo? Neučil ses ty matematiku u Stanjury?
 eott
24.02.2024 21:36:42
Teta Dana
Jaká prostituce? Den má jen 24hodin. Prostě žijeme v tomhle systému, ale cest je více.

Chlap jenom jako dárce spermatu?
A nejlépe, aby je živil zase stát? Ano, kolik procent se živí kompletně samo.
No nesouhlasím. Ale už taky nějak nemám chuť to dlouze rozebírat.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 21:25:13
Jo, četla jsem jenom Thatslife a Senecu, 100+ příspěvků nedám, stejně jste lidi asi rozjeli zas nějakej flejn...
 Teta Dana Žena44 Kategorie
24.02.2024 21:23:13
Autor - já to neodsuzuji, ale být v domácnosti a nechat se živit chlapem JE forma prostituce.
Nemyslim to ve zlém, taky jsem měla období, kdy jsem se nechala sponzorovat.
Ale je třeba nazývat věci pravými jmény.

Thatslife - Jinak zeny by rodily i radi, jenze neni s kym!
A musí nutně žena finančně záviset na muži, i když chce potomka? Ty doby dávno minuly. Chlapa potřebuje jen jako dárce spermatu.
Dítě je vždy důležitější, trubci jsou zaměnitelní.
 Teta Dana Žena44 Kategorie
24.02.2024 21:19:39
Thatslife:
"Predstav si, ze vetsina muzu jsou nedozrali, jednodussi tvorove ci magori s poruchou osobnosti, psychopati. Takze na zeny toho moc nezbyde"

Asi by ses měla zamyslet, proč tehle typ přitahuješ.
 Sen3ca
24.02.2024 21:10:47
Zachrana
Proc nepises pod svym nickem?Kdo tobe dava pravo prikazovat zenam aby se tahaly a kojily decka? Jak pocetnou rodinu mas ty? Vsadi, se ze zadnou.

Jinak zeny by rodily i radi, jenze neni s kym! Predstav si, ze vetsina muzu jsou nedozrali, jednodussi tvorove ci magori s poruchou osobnosti, psychopati. Takze na zeny toho moc nezbyde. Leda by si ty dobre chlapy musely mezi sebou rozdelit, a ten chlap zvladl utahnout nekolik decek.
Najdi zensky kvalitniho chlapa co si zenskou umi udrzet a uzivit rodinu a uvidis jak rychle zabreznou.
 Thatslife
24.02.2024 20:52:33
U chlapa je to trapné a nízké.
U ženy je to milé.
 jednoduchy to je
24.02.2024 20:25:12
Vrchní rádcová: Ano, má paní.
Smajlík  Sen3ca
24.02.2024 20:24:25
Sen3ca: Chcipni, má úcta
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 20:21:03
Sen3ca: To je ten výprask. Funguje to!
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 20:20:31
modern: Ale asi už má nějakou lekci, přestala si s náma povídat :( Počkáme.
 Sen3ca
24.02.2024 20:20:20
Nemám z toho dobrý pocit, už jen kvůli nerovnosti a snadnému sklouznutí k ekonomickému násilí. Tenhle model za mě prostě nemůže fungovat dlouhodobě, pokud se má jednat o zdravý vztah. Jinak je mi to fuk, ať si každý obstarává prachy, jak chce.

Co to pročítám, tak se ani nedivím, že to má své zastánce "tradiční" rodiny, klasika.
 K33B
24.02.2024 20:14:48
Sen3ca: Máme podobný vkus. ZP umí.
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 20:14:21
Vrchní rádcová: To je už nějaká předehra? Musíš mi říct, co se líbí i tobě.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 20:14:10
Vrchní rádcová: Děláš kurzy sadomaso? Tohle je docela rajcující, nebudu lhát.
Smajlík  Sen3ca
24.02.2024 20:12:38
Mr: Jsi h*vno u silnice, má poslední reakce na tebe
 Vrchní rádcová
24.02.2024 20:09:57
Sen3ca: Já můžu mít v p*či v čem mě podporuješ a co podle tebe jsem. Ty jsi u mě h*vno u cesty.
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 20:09:00
Vrchní rádcová: Těším se!
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 20:08:28
Mr: Táhni do p*či
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 20:08:08
Vrchní rádcová: Jo však v pořádku, jsi slepá vývojová větev. Vadný kusy se eliminují samy :D Já tě v tom podporuju.
Smajlík  Sen3ca
24.02.2024 20:07:34
Záchrana civilizace: Co je ti do toho jestli já chci děti nebo ne?? Proč bys měl mít respekt? Protože tomu narozdil od tebe rozumím. Vystuduj právnickou fakultu, pak se budeme bavit. Ty zde sám urážíš a nutíš lidi k tomu, co jim zákon neukládá, to já aspoň nečiním, protože vím, že na to nemám právo
 Vrchní rádcová
24.02.2024 20:06:48
Vrchní rádcová: Jen ji neslyšíš! Chce z tebe sexy matku, která má 15 dětí a častý orgasmus. A k tomu pořádnýho borce z modrýho fóra s kvalitní řasou.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 20:04:20
Záchrana civilizace: Ne ne ne, pozor, toto pravo bylo v rozporu s přirozeným pravém, a proto zde byla uplatněna pravá retroaktivita, která je jinak nepřípustná. To také vedlo ke vzniku materiálního ohniska ústavy. Ty asi nebudeš právník co? No nedivím se, že máš strach z budoucnosti, ale to není důvod obtěžovat své spoluobčany...
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 20:04:14
Vrchní rádcová: Proč bych měl mít čest k anonymní diskutérce, která nechce mít děti a vulgárně uráží konzervativní lidi?
 Záchrana civilizace
24.02.2024 20:01:08
Mr: Příroda nemluví vole :D
Záchrana civilizace: Do mých názoru ti nic není. Navíc tady vůbec nejde o to, co si já myslím, ani se nepodílím na tvorbe a procesu schvalovani pravnich norem.Tohle je tvůj problém, to si vyres jak chceš, to není důvod k tomu, abys někoho nutil k dětem, což demokratickou cestou ani nemůžeš. Meleš nesmysly, nedává to smysl, čti po sobe. Potraty už jsem ti vysvětlila, já narozdil od tebe vystudovala právnickou fakultu, dělal jsem ústní zkoušku z ústavního práva, která měla 123 otázek a právo na život bylo téma celé jedné přednášky a jednoho semináře. Takže já tomu rozumím. Měl bys tudíž pochopit s kým máš tu čest a podle toho se i chovat...
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:55:18
Vrchní rovina "nejdůležitější je rovina právní, zajímá mě pouze tato rovina": Na základě tvého vyjádření byly Norimberské zákony v pořádku.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:54:28
Návrat do minulosti: Ano tady je opravdu dost zvláštním exemplářů. Naštěstí takové ve svém okolí nemám, hnala bych je svinskym krokem. Asi se to tady nejmenuje zpovednice jen tak pro nic za nic.
Mr: ne ne, měl dlouholeté manželství a 2 děti, to ty nikdy mít nebudeš
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 19:54:09
Vrchní rádcová: Co to meleš? Ty si myslíš, že se každý má o sebe postarat sám bez důchodového systému a pomoci rodiny. To ale matematicky prostě není možné. To je utopie, která nemůže fungovat. Prostě není reálné, aby si všichni našetřili na stáří třeba 50 000 000 milionů nebo dvě nemovitosti. Kdyby byli všichni jako ty, tak náš národ zanikne do dvou generací. Jsi zrůda. Notabene normalizace bezdětnosti, promiskuity, vraždy nenarozených dětí, úpadek pevných rodinných vazeb...to je všechno nástroj promiskuitních a pohodlných mužů k útlaku žen. Díky legálním potratům mohou muži snadno nutit ženy nechat zabít své dítě. Díky legalitě potratů může muž mít sex s tolika ženami, kolika chce. V důsledku všech těchto zvráceností je žena pouhé zboží pro promiskuitní muže a nikoli rovný člověk.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:52:46
Vrchní rovina: Příroda má vždy poslední slovo.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:51:19
Vrchní rádcová: Ano, hloupým lidem se daří v povrchních věcech jako je sex a povrchní známosti.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:50:50
Sen3ca: Navíc co je mi po nějaké biologii, stejně je to nuda. Žijeme v právním státě, nejdůležitější je rovina právní, zajímá mě pouze tato rovina
Smajlík  Vrchní rovina
24.02.2024 19:49:32
Vrchní rádcová
Musíš brát v potaz, že tu jsou různí rozpolcení, co si tu píšou sami se sebou, místo aby si povídali několik hodin se zrcadlem, tak mají monitor jako zrcadlo.

www.csfd.cz/film/221871-rozpolceny/prehled/
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 19:48:24
Záchrana civilizace: Ať jde ten tvůj bůh do p*či. Z věřících mám tu největší srandu.
Mr: no on měl narozdil od tebe vzdělání, rodinu, měl v hlavě, byl sympatický, to ty mu nesaháš ani po paty
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:44:42
Sen3ca: Co je mi po názoru nějakého d*bila že zpovednice? Proč by mě to vůbec mělo zajímat? :D další k*kot co se o sebe neumí postarat, tak by otravoval ostatní. Kdo určuje co je zbytečné? Za mě jsi zbytečný ty. Naštěstí je lidí jako ty velmi málo, těším se až takový lidé vychcípají. Kdo vidí ženu jen jako stroj na děti je to největší individuum, mně rozhodně nebude nikdo psát, že jsem zbytečná když nechci děti. Já se starám, aby se můj život líbil mne a budu si žít jak já budu chtít. Nestojím o uznání užitečnosti a od tebe teprve ne :D
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:42:28
Vrchní rádcová: Z tvých příspěvků je evidentní, že společnost bez tradic, pevných rodinných vazeb a náboženské víry nemůže fungovat a je odsouzena k zániku. Kde není Bůh, tam je dovoleno vše. Kde není Bůh, tam je možné nechat své staré příbuzné umřít hlady nebo na eutanazii. Kde není Bůh, tam je normální zabíjet děti před narozením. Kde není Bůh, tam je možné, že se rodí tak málo dětí, že společnost postupně vymře. Kde není Bůh, tam společnost zanikne.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:41:07
Vrchní rádcová: Asi byl hloupý, to je v pohodě. Ne všichni můžou být krásní, chytří a vtipní.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:38:42
Vrchní rádcová: Jestli jsi ženská a nechceš děti, tak jsi z hlediska biologie úplně zbytečná :D

Na druhou stranu, zase se nebudeš šířit, takže ono se to evolučně čistí samo.
Smajlík  Sen3ca
24.02.2024 19:38:05
Mr: typicky debil s nudným životem. Jinak větu na kterou reaguješ mě naučil PAN učitel! Ty typická ženo :D
Záchrana civilizace: Všichni jsme blázni... Mně může být u p*dele, co si o mě myslíš, já si myslím své o lidech co cpou ostatním děti a ještě k tomu se o sebe neumí postarat. Jinak já ti z hlediska právního nejsem povinna poskytovat takové informace.
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:37:18
-Nevím, proč se řečmi takových tragédů nebo závistivců vůbec zabývat i kdyby měli být z rodiny.
Protože prudíš v každé zpovědi, tragéde.
 Karafiátův brouček
24.02.2024 19:31:50
Vrchní rádcová: Jsi magor. Podle tebe je možné, aby si všichni lidé našetřili tolik peněz, aby se z toho uživili dejme tomu od 60 do 90 let? Jsi prostě nácek, který se těší na to, jak miliony seniorů a nemocných lidí umřou hlady a zimou. Jsi lidská zrůda a netvor. Stále jsi mi nenapsala, jak si představuješ, že bez důchodů a pomoci rodiny se o sebe postarají běžní senioři. Tak mi to popiš, feministko! Ty se prostě tešíš na smrt milionů lidí. Jsi zrůda.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:31:36
Dělá ten psychouš odpočinek taky něco jiného, než že cpe své názory, vylíhlé z jeho máklé makovice, druhým? A když s ním druzí nesouhlasí, tak jim začne nadávat? Ať jde buzerovat do armády, tenhle demagog, hlupák a latentní gay, a neotravuje lidi bez záznamu v tr. resjtříku.
 Karafiátův brouček
24.02.2024 19:28:31
Vrchní rádcová: Typická žena...
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:24:14
Mr: mě tvůj názor nezajímá. S rolema si otravuj v divadle.
Záchrana civilizace: Starej se o sebe ne o cizí lidi, myslím, že většina z nich o tvoji starost fakt nestojí, já rozhodně ne. No nedivím se, že chceš, aby se o tebe někdo staral, když neumíš děják, právo, se nedivím... to ty tady píšeš, že mají být ženy tlačeny do dětí. Máš si svoji budoucnost zařídit sám a jak chceš a jak ti to současná česká legislativa umožňuje, ne s tím otravovat ostatní ještě k tomu takovým způsobem. Za mě jsi diktátor ty, když někomu diktuješ život, ještě k tomu tak zvlášť hrubým způsobem, Hitler také říkal, že ženy mají akorát rodit děti a mít jich co nejvíce pro Říši...
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:16:31
Záchrana civilizace: Na většinu dotazů jsem ti již odpověděla. Za tvůj velice cenný a přínosný názor ti opravdu velice děkuji, fakt si ho nesmírně vážím :D dneska je podle hloupých lidi Hitler každý druhý, třeba se ten kdo nechce deti :D Není důvod někoho tyrat s detma o které nestojí jen kvůli tomu, že se o sebe někdo neumí postarat co je druhým do toho? Každý svého štěstí strůjcem.
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:16:07
Vrchní rádcová
Obnovil jsem tuto stránku a vyskočilo na mě toto. :D V pohodě. O nic nejde.

"24.02.2024 18:52:40
Návrat do minulosti: Ženy, které porodí tři děti,"
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 19:15:11
modern research: Co to vykládáš? Žádné problémy s jazykem jsem nikdy neměl.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:13:41
Záchrana civilizace: A co stav slizniční řasy? Kde ho tam máš integrovaný?
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:12:57
Vrchní rádcová: Jsi mu psala SZ.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:12:33
Vrchní rádcová: Tady nejde o mojí budoucnost, ale o budoucnost milionů Čechů. Vaše představy společnosti, že ženy mají být tlačeny k tomu mít děti, že nemají být důchody, že se příbuzenstvo nemá mít povinnost postarat o své staré a nemocné příbuzné, jsou stejné zlo jako nacismus, protože by vedly ke smrti milionů lidí.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:12:19
Vrchní rádcová: Že diskutovat se ženou je asi jako nosit dříví do lesa. A přesto to všechno funguje. Role, no.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:11:34
Návrat do minulosti: Promiň, jak jsem tě do toho zatáhla?
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:10:33
Vrchní rádcová:

"Nemáš ani 35 tis. ses měl lépe ucit, tvůj problém." - Takže podle tebe mají lidé, kteří mají plat pod mediánem, povinnost zemřít hlady? Podle tebe nemají být důchody a rodina se nemá v rámci možností postarat o hladovějící příbuzné? Podle tebe mají všichni kuchaři, uklízečky, stavební dělníci, dělníci u pásu, osetřovatelé v zoo, pracovníci v archivech, muzeích, většina prodavaček atd... povinnost v 60 zemřít hlady nebo jít na eutanazii? Ty jsi druhý Hitler.

"To ty meleš s*ačky neumíš děják, právo, a má IQ tykve." Co to meleš? Já jsem nikde nepsal, že existuje zákonná povinnost, že lidé mají mít děti, ale že jde o společenskou a přirozenou povinnost.

"Takže když někdo nechce děti tak může za něčí smrt a neštěstí? Se má starat on sám a ne ostatní." - Jak asi? Tak napiš, jak si může vydělat senior, když nejsou důchody a příbuzenstvo se nestará? Dejme tomu, že v 65 přestal pracovat, protože už nemohl, má našetřeno 400 000, bydlí v malém bytě a má náklady na bydlení 10 000 měsíčně a na jídlo 3 000. Matematicky si to spočítej, z toho vydrží necelé tři roky. Pak umře hlady. Tohle ukazuje, jak jste vy feministky nelidské zrůdy, které akceptují zbytečnou smrt milionů lidí kvůli vaší domělé svobodě.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 19:08:26
Záchrana civilizace: Já mám v p*či tvojí budoucnost. Žiješ v právním státé, na základě legální licence můžeš dělat vše co není zákonem zakázáno a také nesmíš nikoho nutit k tomu, co mu zákon neukládá.
Mr: Mné může být jedno co na ženách miluješ, já mám mzdu i zdravotní stav stále stejný.
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:06:35
Záchrana civilizace: Hlavně slizniční řasu musí mít ale v pořádku!
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 19:05:44
Vrchní rádcová
Mě do toho netahej. Jsem to tady otevřel a rychle to zase zavírám. Moc textu na mě. Mrknu odkud jsi s tím CTRL+V přišla.
 Návrat do minulosti Muž89 Kategorie
24.02.2024 19:04:17
Záchrana civilizace: Islám, černoši... o Romy strach nemáš?
 Sven
24.02.2024 19:02:46
Záchrana civilizace: Ať si to každý zařídí po svém. Co nestanovuje zákon si každý upravuje po svém. Nemáš ani 35 tis. ses měl lépe ucit, tvůj problém. Ochrana zivota pred narozenim - nevyjadřuje příkaz, zákaz ani dovolení ale jde o etickou normu (přání.
zákonodárce aby lidský život požival ochrany ještě před narozením
plod je chráněnou hodntou ale (ne?)požívá takového práva na život jako
narozený jedinec)
není to vyjádření zákazu přerušení těhotenství (zákon o umělém
přerušní těhoteství)
- plod je chráněn prostřednictvím těla matky - ochrana těhotných žen
(např. v pracovních vztazích)= ochrana plodu
pokud je plod nenarozený má život matky přednost protože je nositelkou
práva na život
nasciturus - hodně využíváno v dědictví
Nikdo nesmí být zbaven života
nelze sem podřadit sebevraždy, umělé přerušení těhotenství
Mít děti je přirozená povinnost, protože bez rození dětí prostě nemůže přežít společnost. Tak to prostě je. Popíráš realitu a odsuzuješ miliony lidí k smrti hlady.- ne není a nikdy nebude, to nikdy nezměníš. To ty meleš s*ačky neumíš děják, právo, a má IQ tykve. Takže když někdo nechce děti tak může za něčí smrt a neštěstí? Se má starat on sám a ne ostatní. K čemu odsuzuješ ty, když někomu ničíš život tím že mu násilím cpeš něco nechce.
 Vrchní rádcová
24.02.2024 19:01:02
Vrchní rádcová: A tohle na vás milujeme nejvíc! Konstruktivní debaty.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:54:51
Vrchní rádcová: Já jsem čerstvě dospělý a až budu dobře zajištěný, třeba ve třiceti, tak si najdu slušnou konzervativní ženu a budeme mít čtyři děti. Odmítám promiskuitu, nezávazné sexy a další módní nezodpovědnosti. Je pro mě nepřijatelné mít pohlavní styk se ženou, se kterou nejsme domluveni, že budeme mít děti.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:52:40
Návrat do minulosti: Ženy, které porodí tři děti, by měly platit jen třetinové daně oproti většinové populace. Ženy, které porodí čtyři děti, by neměly platit daně žádné. - de lege ferenda
Každý člověk má neformální povinnost mít alespoň dvě děti, pokud může. - de lege ferenda, na kterou se ti každý vys*re, spíš ti za to někdo dá přes hubu a patří ti to.
O co jsou muslimové a černoši horší než ty? Zrovna ty :D
Mr: přírodu ti m*dám a nemám zapotřebí bojovat. Ty ženy možná máš rád, ale oni tebe ne a ani se jim nedivím. Že tě žádná v tvém věku nikdy nechtěla a ty musíš sedět u zpovednice místo toho, abys nějakou píchal.
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 18:52:33
Vrchní rádcová: Zde ve střední Evropě je úmrtnost dětí minimální, přičemž k většině úmrtí dětí dojde v prvním roce, takže většinou matka ještě může porodit nové. Při narození tří dětí je pravděpodobnost, že ve věku rodičů 70 let nebude ani jedno dítě žít, poměrně nízká. Navíc ve fungující společnosti se v případě potřeby postará vzdálené příbuzenstvo. Nedávno jsem byl v jedné islámské zemi, která je samozřejmě chudší než Česko, ale za čtyři dny v obrovské aglomeraci jsem viděl jen 2 bezdomovce. Jak to je možné? Prostě tak, že tam společnost funguje a lidé se postarají o své příbuzné. Naopak Evropa se od křesťanství, tradičních hodnot a rodiny odklonila, takže bude dobyta islámem a černochy. A pod muslimy nebudeš mít dědické právo a mnoho dívek bude nuceno do sňatků s někým, koho nechtějí.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:48:06
Vrchní rádcová: Takže podle tebe se senioři mají o sebe starat sami, bez pomoci rodiny a státu? A jak? Tak to napiš, jak se o sebe mají starat senioři, aby neskončili pod mostem nebo rovnou nezemřeli hlady? Jednou taky budeš seniorka. Tak mi napiš, jak se o sebe může senior postarat, když se o něj v "pokrokové" společnosti nepostarají příbuzní ani stát! Ne každý má plat 35 000 čistého, aby si našetřil.

I v naší ústavě je napsáno, že život je hoden ochrany již před narozením. Tvůj argument je tak nesmyslný. Nacistický právní řád nepovažoval vraždu Žida za vraždu, takže podle tvé logiky nebyl při holocaustu zavražděn ani jeden člověk, jelikož to nebyla vražda, jelikož to bylo legální.

Mít děti je přirozená povinnost, protože bez rození dětí prostě nemůže přežít společnost. Tak to prostě je. Popíráš realitu a odsuzuješ miliony lidí k smrti hlady.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:47:24
Záchrana civilizace: To už je na nich, jak si to domluví. Žijeme v právním státě, řídíme se zásadou legální licence, pokud tvůj slepici mozek ví, co to znamená :D. Nejsem politik, abych řešila co bude se seniory... Jinak mám v p*či tvůj názor. Tak bych se mohla ptát, jak si to představuješ někomu se s*át do života a cpát mu děti? Navíc to dítě mohlo být ze strany rodiny týrané, to se o ně tuplem starat nebude, a takových případů by jen přibývalo kdyby měli lidé děti, které by nechtěli a měli by je jen kvůli tabulkam a magorum jako jsi ty. Dítě také může zemřít, být postižené, to ti pak k tvým účelům bude platné
 Vrchní rádcová
24.02.2024 18:44:55
Vrchní rádcová: Příroda. Nemůžeš s tím bojovat. Je to jasně dané. Ženy jsou fajn, proto je mám taky rádi.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:43:29
Ženy, které porodí tři děti, by měly platit jen třetinové daně oproti většinové populace. Ženy, které porodí čtyři děti, by neměly platit daně žádné. Stát má povinnost motivovat lidi k jednání, které může zachránit národ. Jinak budou staří a nemocní lidé masově umírat hlady, zimou a nedostatkem lékařské péče a původní obyvatelstvo bude nahrazeno muslimy a černochy. Každý člověk má neformální povinnost mít alespoň dvě děti, pokud může.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:41:37
Návrat do minulosti: Odkaz mě na právní normu, podle které má člověk povinnost starat se o své rodiče? Pokud dobře vím máš právní řád obsahuje pouze vyživovací povinnost. Ať se senior postará jak chce, jeho život, jeho boj... Jo potraty. Vzhledem k tomu, že náš právní řád považuje za vznik života narození, nelze to brát jako vraždu. Nacistka :D neumi právo ani děják :D, ale s*al by se všude. No jo no čím je to blbejsi tím více si to myslí. Copa jsi ty, když nutíš lidem děti??
Mr: ne nerodíš a ubezpečuji tě, že řada malých žen takovéhle p*čoviny fakt nedělá.
 Vrchní rádcová
24.02.2024 18:36:10
Vrchní rádcová: Takže podle tebe si příbuzní nemají pomáhat a ani nemají být důchody? Jak si to představuješ, že staří lidé neskončí pod mostem a neumřou hlady, když většina seniorů prostě nemůže pracovat? Reálně ekonomika v žádné zemi nefunguje a nikdy nebude fungovat tak, že si 99% lidí za život může našetřit tolik, aby z toho žili dejme tomu od 60 do 90 let. Prostě nenávidíš seniory.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:35:01
Vrchní rádcová: S tím se rodíš, to nemusíš vůbec řešit. Malé ženy si hrají s luxíkem, jezdí s malým kočárkem a maji malou kuchyňku. Samozřejmě se i malují... kvůli sobě!
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:34:19
Vrchní rádcová: Děti mají povinnost se starat o své staré rodiče. Tak společnost funguje tisíce let a je to nezbytné k jejímu přežití. Zdraví dospělí lidé mají děti, starají se o ně a až budou staří, tak se děti budou starat o ně. Jak se podle tvé feministické logiky má o sebe sám postarat senior? Jak má sehnat peníze osmdesátiletý člověk? To prostě nejde, takového člověka už nikdo nezaměstná. Těžce pracující se nemohou uživit už v šedesáti. Lidé s různými těžkými nemocemi se nemohou uživit už ve dvaceti. Asi jsi nacistka a chceš vyhladit staré a nemocné lidi. Vraždou dětí myslím vraždu před narozením, což je podle většiny Čechů v pořádku. Dítě cítí bolest již v devátém týdnu a má vyvinuté všechny orgány. Ročně je v Česku zavražděno 15 000 dětí, které nikomu neublížily.

Jak se má podle tebe o sebe starý člověk postarat v bezbožné společnosti, kdy si vzdálení ani blízcí příbuzní nepomáhají a kde v důsledku nízké porodnosti nejsou důchody? Pro velkou část populace je nemožné si našetřit. Asi jsi nácek, který si přeje vyhlazení seniorů.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:33:27
mr: všichni nejsme divadelní herci, abychom měli role. Každý je jiný a žije si jak uzná za vhodné
Záchrana civilizace: Mám tu mít muslimy nebo tebe :D :D. A sobec jsi ty, když si dovoluješ cpát dítě někomu, kdo je nechce, takové dítě je chudák. Člověk má život, aby si ho užil po svém, ne aby se ti staral o důchody a o tvůj strach, že shniješ pod mostem (přeji ti to :D), to je vidět, jak jsi schopný, máš se o sebe postarat sám...
 Vrchní rádcová
24.02.2024 18:27:46
Záchrana civilizace: Nikoho perzekuovat nechci a když už tak ne za tradiční žití, ale za to jak se s*reš do ostatních. Myslím si o nepracujících své, ale netvrdím ať každý pracuje ani že je to povinnost narozdil od tebe. Jediná povinnost vůči společnosti je platit daně a i to je dost vzhledem k tomu, jak ta společnost vypadá. Co ti je do toho kdo se o mě ve stáří postará? Od toho se děti nepořizují, to jsi pak sobec ty. Co je mi do důchodů? Bereš lidi jen jako zdroj důchodů, jsi odporný, prostě cvok co dostal zachvat kdyz videl tabulku :D. Válka tu dlouho nebyla, jsme bezpečná země, Češi stejně nebojují :D Navíc podle zákona z roku 2004 mají brannou povinnost i ženy, vznikla společně se zrušením základní vojenské služby. Místo psaní těhle p*čovin se uč zákony, tvé právní povědomí je fakt tristní. Je mi jedno co bude s ostatními, vůbec mě to nezajímá, ať se každý postara sám o sebe, nemám k nim povinnost, ty jsi ten poslední o koho bych se chtěla starat... Takže kdo nemá děti, tak je vraždí? Si zjisti, co to vůbec vražda je. Slušný člověk se hlavně stará sám o sebe a nedovoluje si diktovat ostatním
 Vrchní rádcová
24.02.2024 18:26:03
Záchrana civilizace: Bůh nás zachrání! Teď mi to tady říkal.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:25:10
modern research: Senioři většinu zaměstnání nezvládnou, navíc většinou ani neseženou práci. Kvůli sobcům, kteří nemají děti, ač mohou, nebudou peníze na důchodový systém a senioři budou umírat zimou a hlady. Všichni budeme jednou staří. Pokud je člověk nekvalifikovaný dělník, řadový číšník, prodavač, uklízečka nebo třeba ošetřovatel v zoo, tak je kvůli sobcům odmítajícím mít děti jeho smrti v sedmdesáti hlady či zimou prakticky jistá. Odmítači dětí jsou vraždící zrůdy. Už teď se vede proti seniorům společenská štvanice, média je urážejí a zesměšňují, přejmenovala je ze seniorů na důchodce, polonahé influencerky je zesměšňují. Chystá se holocaust seniorů (tzv. euthanazie), který v Nizozemsku a Kanadě již začal. Časem bude eutanazie nejspíš povinná. Milionáři se odstěhují do bezpečí a prosperity třeba do Dubaje, ale obyčejní lidé zemřou. Navíc v naší bezbožné společnosti není zvykem se postarat o své staré a nemocné příbuzné, jako na jihu od Evropy. Takže ti, kdo nemají děti, ač mohou, jsou vrazi seniorů.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:19:22
Záchrana civilizace: A co s nima budeš dělat? Topit? Většina prací je už dnes zastaralá a nemáš pro lidi využití.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:18:09
Vrchní rádcová: Uvědom si, že když si společnost neuvědomí, že je povinnost mít alespoň dvě děti, tak nebude na zdravotnictví a důchody, zdraví senioři zemřou hlady, nemocní lidé zemřou na nemoci, na jejichž léčbu nebudou peníze. Pak nás ovládnou muslimové a pak porodnost půjde nahoru, ale ženy již nebudou mít ani ta skutečná ženská práva, jako je právo dědit majetek.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 18:14:59
Vrchní rádcová: Ženské a mužské role jsou příroda. Žena rodí děti a stará se o ně a muž řeší prostředky a mění svět.
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 18:13:27
Vrchní rádcová:

Píšeš "neuznávám nikoho v domácnosti" a o pár řádků později píšeš "Co je tobě do toho kdo si co v životě dělá a kolik má či nemá dětí?" a pak "Fakt se těším, až takový jako jsi ty vychcípají." Nepřijde ti to paradoxní? Chceš perzekuovat lidi žijící tradičně a zároveň tvrdíš, jak jsi tolerantní.

Zákon samozřejmě nestanovuje povinnost rodit děti, ale je to přirozená povinnost vůči společnosti. Kdo tě bude živit v dospělosti, když nebudeš mít děti? Z čeho se budou platit starobní a invalidní důchody, když bude dále takto nízká porodnost? To je základní matematika, počet seniorů bude výrazně vyšší než počet lidí v produktivním věku. Porodnost dále a dále klesá. Jak jako má fungovat důchodový a zdravotní systém, když bude mnohem více seniorů než mladých lidí? Každá slušná zdravá žena má alespoň dvě děti. Muži mají povinnost v případě války bránit svou vlast, ale ženy nemají povinnost něco udělat pro přežití národa? Kvůli sobcům, kteří nemají děti, budeme ve stáří umírat hlady, senioři budou žít ve stanech pod mostem a umírat hlady. Tohle chce každý, kdo nechce mít děti. Kdo nechce mít děti, ač může, vraždí seniory. To vážně chceš, aby miliony seniorů zemřeli hlady? Z čeho se budou platit důchody, když ženy budou dál rodit málo nebo vůbec? Navíc i děti by měly mít právo na život, které jim upíráte, když jich vraždíte desítky tisíc ročně a ještě to označujete za lidské právo.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 17:57:58
Souhlasím, neuznávám nikoho v domácnosti, ale ať si každý dělá co chce.
mr: jo, my víme, že jsi 100 let za opicema, to nám nemusíš furt připomínat
Záchrana civilizace: Ženy mají především povinnost rodit děti a starat se o ně - Jo? Prosím tě a kterou právní normu my nyní cituješ? Co je to za paragraf či odstavec? Víš, kde žiješ? Víš, čím se řídíme? Co je tobě do toho kdo si co v životě dělá a kolik má či nemá dětí? Kam se vůbec s*reš? Si to zkus říct někomu do očí ty hrdino od klávesnice, to bys sis koledovat o pořádnou nakládačku. Mně jsi naprosto odporný ty. Děti se mají rodit protože je lidi chtějí a ne proto, že nějaký magor dostal panický záchvat při pohledu na statistické tabulky. Člověk musí být sobec a myslet sám na sebe. Proč by jako někdo měl upřednostňovat své zájmy, nad magorem jako jsi ty? Lidi co si nejsou jisti, že chtějí děti je mít nemají, jsou to ty nejhorší rodiče a můžou jít tak akorát do výměny manželek, ne fakt každý nemá mít děti, pak to kvůli lidem jako jsi ty a jejich přístupu tak vypadá. Hlavně se nemnož ty, jsi naprosto zbytečná osoba, která nemá ani základní právní povědomí, takové tady fakt nepotřebujeme. Fakt se těším, až takový jako jsi ty vychcípají.
Smajlík  Vrchní rádcová
24.02.2024 17:57:44
Žoly: Podstatný je nemít žádný příjem. Takže ideálně aby muž taky nepracoval. Pak ještě je dobrý, když babičky děti adoptují a nebo jak se to jmenuje. Takhle pak má celá rodina hromadu peněz. Není to špatný, je to pouze využívání dostupných možností.

Tam je výhoda, že z podobných lidí stejně nic nebude, takže ani stonásobek nevadí. Jen je otázkou, co s nima pak uděláš, až vyrostou. :D
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 17:54:46
modern research: tak to je vostrý teda...takže ty ženy, co do práce chodí, ač mají také rodinu, tak ještě z jejich daní přispívají na to, aby si jiné ženské mohly válet šunky doma? Neskutečný! Tak to je ovšem chyba státu, že to dovolí. Měly (nebo měli, to je úplně jedno, jestli to je dlouhodobě nezaměstnaný chlap nebo ženská) by si to socko a zdravotko pak platit teda sami, to by si možná rozmysleli, jestli nechodit do práce.
 Žoly
24.02.2024 17:43:40
Žoly: Pak jdeš na socku a ta ti vše zaplatí. Nemáte práci? Nevadí. Proto se množej hlavně lemplové. Ale ono to nevadí, jen to není úplně cool.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 17:40:48
Normálně jsem si tohohle taky nedávno všimla. Občas koukám na výměnu manželek a poslední dobou se mi zdá, že tam při představování strašně často zaznívá: Ahoj, jsem Jana, je mi 35 let a jsem doma (nebo na úřadu práce, nebo momentálně nezaměstnaná...). A nejmladšímu děcku je přitom 10 let. A přesně: nikdo se nad tím nepozastavuje. Taky nechápu. Jako může se stát nějaká situace v životě, že člověk může být dva tři měsíce bez práce, ale dlouhodobě? Zajímalo by mě, jak taková rodina, o 5 členech třeba, vůbec z toho jednoho platu vyjde. A co má ta ženská doma za práci? Pardon úklidem strávím 20 minut denně plus jednou týdně 2 hodiny větší úklid, děcka jsou ve škole, tak ani to jídlo nemusí pro nikoho vařit...ještě bych to brala, když by třeba měli nějaké větší hospodářství a ona se o něj starala.
Jo a taky by mě zajímalo, jak to má takový člověk se sociálním a zdravotním pojištěním? Půl roku max může dostávat podporu a stát za ní platí socko a zdravotko, ale co po půl roce? Dostává od státu nějaký peníze a kdo za ní platí výše zmíněné? Nevím to, protože jsem nikdy nebyla bez práce dýl než měsíc.
 Žoly
24.02.2024 16:51:37
Mimochodem, socialismus, který nařizoval, že každý MUSÍ být někde zaměstnán, už neplatí .....
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 16:47:38
Jde vidět, že jsem se tady dotkl dost potrefených hus a nebo zazobaných podpantofláků, kteří si takovou nezaměstnanou husičku doma živí a cítí se dotčeni když jim někdo řekne, že mají doma příživnici...teda pardon, ženu v domácnosti :D No nic, kašlat na to, myšlení společnosti nezměním, ale píchnout do vosího hnízda občas stojí za to ;)
 Flammable
24.02.2024 16:47:31
Samozřejmě i muž má povinnost se starat o děti a pokud možno je finančně zabezpečit. Také muž má povinnost se zdržet pohlavního styku se ženou, se kterou by nebyl ochoten se starat o děti. Feminismus, normalizace bezdětnosti, označování žen v domácnosti za parazity, vraždění nenarozených dětí, tzv. „reprodukční práva“, promiskuita, práva žen v pojeti aktivismu posledních desítek let (nikoli např. rovné dědické právo pro muže a ženy) prostituce, neslušné oblečení odhalující ženské tělo pod pupíkem nebo nepřiměřeně velký výstřih, genderismus, propagace lgbt, lgbt aktivismus, změny pohlaví a další moderní nesmysly jsou nástroj promiskuitních sobeckých mužů, kteří si chtějí užívat a ne se starat o rodinu. Já jsem slušný muž a říkám, že slušný muž má mít pohlaví styk jen s ženou, se kterou by byl ochoten se starat o děti a živit je. Pro muže, který spí se ženou, se kterou nechce mít děti, ta žena není rovnocenný člověk, ale věc na užití si. Všechny tyhle moderní zvrácenosti povedou k postupnému zániku našemu civilizačního okruhu, masovému umírání starých a nemocných lidí hlady a zimou a následně k dobytí Evropy muslimy a černochy.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 16:42:31
Podívej, pokud mají sponzory, pak asi dělají to, co zní v dohodě. Až to přestanou dělat, tak o sponzora přijdou. Je to přeci problém sponzora, pokud investuje do něčeho, co jemu přináší nevýhody. A co je předmětem dané dohody, rozhodně nestanovuješ ty. Že to musí být svíčková a umytý vokna.

Závist je hrozná vlastnost.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 16:38:11
Ženy mají především povinnost rodit děti a starat se o ně, protože muži rodit a kojit nemohou. Samozřejmě technicky rozvinutá společnost umožňuje, že i průměrná žena může chodit do práce, což dřív technologicky stav společnosti neumožňoval, ale to nic nemění na tom, že pokud se nezvýší porodnost, tak vymřeme, tudíž primární povinností ženy vůči národu je rodit děti, kojit a starat se o ně, práce je až sekundární záležitost. Samozřejmě to neznamená, že je špatně, když žena chodí do práce, ale ideální by bylo, kdyby alespoň 80% Češek mělo minimálně dvě děti, jinak ve stáří polovina národa zemře hlady. Rodit děti by mělo být považováno za stejnou neformální povinnost, jako pracovat. Dneska si mnohé ženy jen užívají, ale nerodí děti. Samozřejmě mezi námi žijí i chudinky, které jsou neplodné, chudinky, které si nikdy muže, který by s nimi chtěl mít děti, nenajdou a chudinky, které sice nejsou neplodné, ale porod je pro ně velmi komplikovaný (např. ženy s Bechtěrevo nemocí), ale to nic nemění na tom, že drtivá většina žen by měla mít alespoň dvě děti, jinak přijde hladomor. Žena, která pro své pohodlí odmítá mít děti, mi je odporná.
 Záchrana civilizace
24.02.2024 16:35:21
Hodislava - No neřekl bych, často se právě tyto věčně nezaměstnané zlatokopky nazývají ženami v domácnosti, přitom doma vůbec nic nedělají a nebo dělají jen základní domácí práce, které by stíhaly i kdyby pracovaly...
 Flammable
24.02.2024 16:33:14
Me si tady nebrec ze spolecnost si nevazi nekvalifikovane prace , ja za to nemuzu.
A jak ti rikaji druzi, prestan se srat do druhych, zavidet jim.
 thats life
24.02.2024 16:31:49
Ok, pak máš ale zavádějící titulek. Měl znít Neuznávám zlatokopky.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 16:29:21
Hodislava - Nezávidím, spíše jimi pohrdám, protože absolutně nenávidím lidi, kteří parazitují na úkor druhých.
 Flammable
24.02.2024 16:25:54
A ty těm zlatokopkám závidíš, že se můžou snadněji flákat, nebo co?

Ostatně, jsi vůbec chlap?
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 16:25:43
modern research - Každý je jiný v mnoha věcech, ale pracovat bez výmluv mohou obě pohlaví.
 Flammable
24.02.2024 16:25:40
- Kdyz segru zivil manzel, plno lidi i v rodine melo reci, narazky... Kdyz jsem nejaky cas byla bez prace ja, tak taky...

Nevím, proč se řečmi takových tragédů nebo závistivců vůbec zabývat i kdyby měli být z rodiny. Co by vymysleli, kdyby ses jich zeptala, co jim na tom vadí nebo proč je to sere?

Jen ať si ne/spokojeně hákují na jiné a drží ústa... A pokud je to z rodiny, tak není možná divu, že píšeš zpovědi, jaké píšeš, když jsi vyrůstala mezi takovýma toxickýma lidma, které formovala doba či rodiče nasáklí dobou, kdy každý musel mít razítko v opčance a 'kdo se živí nekalým způsobem a vyhýbá se poctivé práci, bude potrestán odnětím svobody na tři měsíce až dvě léta'. To se jistě projevovalo i jinak...

Chápal bych to trochu, kdyby dotyčný žil z plodů práce jiných de facto na jejich úkor, ale takto?
Tragické existence...

Problém to může být leda, jak píše pán níže, '...aby se úplně neflákala a nebláznila'.
 Sven
24.02.2024 16:24:10
Flammable: Příroda udělala muže a ženu. Každý je jiný. A je jim úplně jedno, že věříš ptákovinám.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 16:21:55
hgfdhdgsdas - Jenže ta doba, kdy chlap pracoval od rána do noci a ženská doma okopávala záhony, starala se o dobytek a krmila 5 dětí je dávno pryč a když tu máme rovnoprávnost a stejné šance pro všechny, tak si myslím, že by i tyto typy žen měly přiložit ruku k dílu, protože přece nikomu pracujícímu nedělá radost živit ze svých daní nějaké domácí povaleče bez ohledu na pohlaví...

A od přírody není dáno nic, je jen na nás jaké zvyky si zavedeme a já rozhodně nepatřím mezi ovce, které budou zastávat nějaký názor jen proto, že ho kdysi tady někdo zavedl a pořád se bohužel udržuje...
 Flammable
24.02.2024 16:18:43
Pokud má ta žena žena víc jak jedno dítě, stará se o celou domácnost, rozváží děti do školy, ze školy, na kroužky, učí se s nimi, vaří, připravuje svačiny, nakupuje, pere atp., tak věř, že má neustále co dělat. Většina zaměstnaných žen s dětmi, pokud se vydatně nezapojí muž, tak rejou držkou v zemi a stejně to někdo nebo něco odnáší, obojí se zvládat dobře nedá. Pokud tohle všechno dělá nezaměstnaný muž a žena vydělává, vyhovuje jim to, tak je to to stejný.

Pokud je doma bezdětná holka, nechá se živit, tak si myslím, že na ni dívají taky dost blbě, i když fakticky je po tom každýmu houby.

Jeden známej takhle měl doma manželku a po nějaké době říkal, že se z ní zblázní nebo se rozjedou. Ona byla vyspaná, odpočinutá, pořád po něm vyžadovala nějaké aktivity, chtěla si pořád povídat, vymýšlela akce a on byl unavený z práce a potřeboval klid. Vůbec to nefungovalo.
 Sorayaaa
24.02.2024 16:15:35
tak ty rozdíly nedělej a nech ostatní, ať si je dělají a zbytečně se "netrap"

za mě je to od přírody tak, že chlap má shánět víc zdroje a žena se má víc starat doma, seberealizovat se může nějak volněji, uměním, polovičním úvazkem nebo něčím jiným, aby se úplně neflákala a nebláznila

domácí práce s tou hromadou přístrojů dnes už nejsou taková dřina, jako dřív, kdy bylo makání doma na plnej úvazek obhajitelnější

každopádně když chlap podniká a nemá čas, tak to asi jinak být nemůže a opačnej vzorec moc nefunguje, protože flákače žena nemůže respektovat a kopne ho v 99% případů do řiti, je to daný biologicky, že k muži mají vzhlížet, jinak to jde do kopru
Smajlík  hgfdhdgsdas
24.02.2024 16:05:43
Pokud chlap doma toleruje takovou ženu "v domácnosti", pak je to jeho boj, ne tvůj. V bleděmodrým to platí o ženách, které živí domácnost samy.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 16:00:00
Hodislava - Nejde mi o to řešit něčí domácnost, ale jde mi pouze o princip, že se v tomto případě často dělají rozdíly jen kvůli pohlaví...Kdyby nějaký chlap řekl, že je muž v domácnosti, tak ho společnost ukamenuje, ale když to řekne třeba 5 let nezaměstnaná žena, tak je to podle společnosti v pořádku, což je totálně absurdní...
 Flammable
24.02.2024 15:52:32
Já si myslím, že ti do cizích domácností nic není. Ozvi se nám za pár let, jak to funguje u vás doma.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.02.2024 15:25:58
Flammable: Spis je otazka, jak na ty zeny tedy pohlizelo okoli? Protoze z me zkusenosti se obecne na nepracujiciho trochu diva skrz prsty, at uz je to muz nebo zena. Zas z toho delat konflikt pohlavi, no nevim.. Ale urcite je mozne, ze to nekdo bere jinak a muz ma byt podle nej treba ten zivitel.. Ale kdyz se dva domluvi a vyhovuje jim to, tak proc ne?

Ona to na druhou stranu taky neni vyhra byt zenou v domacnosti, v praci mas aspon jine prostredi, kolegy, jinou praci nez tu doma.. Doma ses trochu izolovanej zase..

Ale furt si myslim, ze prace akorat cloveka vysava a ze se to moc demonizuje, kdyz nekdo nepracuje..
 jesterka
24.02.2024 15:21:00
Thatslife - A kdo jsi ty když shazuješ práci u pokladny nebo ve fabrice? Je snad nezaměstnaná příživnice, která vysává chlapa z peněz něco víc, než pracovitá žena, která chodí do práce jako všichni ostatní normální lidi?

Jinak znám spoustu žen, které se dokážou postarat o dům, uklízet, vařit atd a současně do toho chodí práce. Takže si myslím, že tady není třeba výmluv ;).
 Flammable
24.02.2024 15:17:43
Já jsem se právě s dvojím metrem v této věci ještě nesetkala, setkávám se spíš s tím, že buď si někdo lidí v domácnosti neváží nebo si jich někdo váží. Znám ale asi jen jednoho muže v domácnosti, takže možná pro tu genderovou nevyváženost, pokud pořád existuje více lidí, kteří si druhých váží, častěji lidé mluví o tom, že si váží ten v domácnosti.
 Veela Žena35 Kategorie
24.02.2024 15:13:07
Tak pokud nic neumi a delala by treba pokladni v Tesku ci fabrice tak to uz zni lepe ta zena v domacnosti lol
Jinak muz si takove zenske co nemaka nemuze vazit takze nechtela bych bejt. S lidma co nemaji ambice, nepracujou na sobe intelektualne se nestykam, takze jak si to ktera zenska udela je jeji vec. Ikdyz v nekterych pripadech i ta zenska domacnosti ma spoustu veci na praci, hlavne kdyz je manzel zaneprazdneny, nic doma neudela takze na vse je ta zenska, co se stara o dum, tam je hodne potreba uklizet, varit, organizovat party, dovolene, dohlizet na ucty, starat se o domaci zvirata a vypadat dobre, takze denne cvicit , malovat se, navstevovat kadernika... kdyz jim to vyhovuje proc ne, kdo jsi ze soudis?
 Thatslife
24.02.2024 14:48:45
jesterka - Bohužel často jsem se setkal s blbýma kecama ženských na chlapy, kteří jsou třeba jen momentálně bez práce, přitom když byly samy bez práce, tak jim to přišlo v pořádku...

Jinak s tím tvým pohledem na práci se dá v něčem souhlasit, pokud má člověk velké úspory nebo třeba vyhraje miliony, tak je pochopitelné, že už pracovat nepotřebuje...ale pokud se ten člověk nechává živit někým cizím, tak je tady něco špatně...
 Flammable
24.02.2024 14:46:53
Flammable: Ano, protože žena není muž. Nemůžeš to nikdy srovnat. Jinak myslí, jiné role mají. Jsou úplně odlišní.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 14:46:18
jesterka: Proč by nepracování bylo špatný?
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 14:44:46
modern research - Je to jejich věc, to souhlasím. Ale jde mi o princip, že se tu dělají rozdíly kvůli pohlaví...Já bych teda doma příživnici která ničím nepřispívá mít nechtěl....
 Flammable
24.02.2024 14:43:40
Flammable: Proc myslis? Kdyz segru zivil manzel, plno lidi i v rodine melo reci, narazky... Kdyz jsem nejaky cas byla bez prace ja, tak taky...

Takze nemyslim, ze chlapi by se haneli vic..

Jen me trochu stve ten pohled spolecnosti, ze nepracovat je spatny.. Travit tolik casu nekde, kde to nemas rad a ani penize nejsou takovy.. K cemu to je?
 jesterka
24.02.2024 14:42:37
Flammable: No a? Je to jejich věc. Někomu to tak vyhovuje.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 14:41:10
modern research - Znám spoustu žen, které se starají o domácnost a současně k tomu chodí do práce, bohužel jsou tu i případy o kterých jsem psal a to jsou konkrétně ty příživnice, které se nechávají živit od chlapa a svou nezaměstnanost schovávají pod titul "žena v domácnosti"
 Flammable
24.02.2024 14:40:09
Flammable: Chlap bez práce je k ničemu. Žena bez práce pořád může mít plno dětí.
 modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 14:37:52
jesterka - Na jednu stranu tě chápu, pracovní život není snadný pro nikoho, ale prostě mi přijde, že ve společnosti je nějak zakořeněno, že chlap bez práce se haní víc než žena bez práce a je často nazývána ženou v domácnosti, přitom se v té domácnosti akorát přiživuje z peněz partnera...
 Flammable
24.02.2024 14:37:16
Flammable: Žena není muž a pokud se žena o domácnost stará, je to přirozená role. Pokud se o domácnost stará muž, je to loser.
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
24.02.2024 14:35:03
Veela - Jde mi hlavně o to, že se mi nelíbí tento Dvojí metr a dělají rozdílů mezi nezaměstnanými muži a ženami, rozhodně si nezaslouží obdiv ani jedni dle mého názoru...
 Flammable
24.02.2024 14:33:33
To si nemyslim, na zenu (pokud neni na materske), ktera nepracuje, se taky lidi nedivaji moc dobre..

Co se tyce me, tak mne by se libilo nemuset chodit do prace a kdybych mela moznost, tak proc ne? I ted mam teoreticky moznost, jen bych postupne prisla o uspory a lidi by meli kecy... Ale uplne chapu, ze nekdo nechce pracovat, clovek si pak pripada jen jako robot.
 jesterka
24.02.2024 14:29:00
Já si žen v domácnosti vážím, není to žádná sranda. Mužů v domácnosti si taky vážím. Nikomu není nic po tom, jakým způsobem kdo žije, natož to dehonestovat...
Smajlík  Veela Žena35 Kategorie
24.02.2024 14:27:29
Žena se má starat o domácnost a pokud nechce, má to jinak.
 modern research Muž36 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: 3 za 2