Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230708, vloženo 23.02.2024 16:16:03 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Mechanismus cenzury
Bývalý diplomat ministerstva zahraničí Mike Benz v rozhovoru s Tuckerem Carlsonem popsal, jak funguje cenzura internetu v USA, potažmo v Evropě. Jde o manipulace voleb (Hunter Biden, russiagate), cenzuru během covidu,... Jedním slovem masakr.

Video s titulky dám do komentáře. Váš názor?
 Sen3ca Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.02.2024 01:23:06
MR D: mimochodem, ty chceš sedět na doživotí za schvalováí násilí spoluvězňů vůči spoluvězňům?
 Svitavská ulice off
25.02.2024 01:22:01
Mr D: už sem konečně přestaň lézt, jen tu otravuješ, raději žij svůj život.
 Svitavská ulice off
23.02.2024 23:47:20
sen3ca: Issues? No, thanks. I got plenty of those! More than I can handle!
 Mr D
23.02.2024 23:17:55
Jakou informaci? To je nějaký coming out?

https://ibb.co/kxhqKLs
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 23:09:47
Dam ti sanci omluvit se, ber to jako posledni varovani.

Jinak jsi bud blazen, nebo rusak mimo nasi jurisdikci ;-)
 Mr D
23.02.2024 23:08:08
Informace mas uz dost dlouho, proto se ptam co te vede k systematickemu antisemitismu?
 Mr D
23.02.2024 23:06:39
MrDe, já o tobě žádný parametry nevim :) Až na jeden jediný, viz můj předchozí příspěvek.

Tak pa, brouku.
 Sen3ca
23.02.2024 23:04:04
Proc chces sedet za antisemitismus? Tebe vzrusuje ze dostanes hezkyho mamu?
 Mr D
23.02.2024 23:00:35
Mr D: Už je mi to fuk, ztratil jsem iluze, Herr Untermensch.
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 22:59:42
Dalsi A-50 je down, to mate k svatku :-D
 Mr D
23.02.2024 22:56:13
Mozna budes cenzurovan. Praskne ti zilka, nebo az priste? Tys to nezvlad, tys opet porusil pravidla :-D
 Mr D
23.02.2024 22:52:57
KH2D:
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 22:52:43
Nastesti o tom nerozhodujes ty a proto je "pravda nekde jinde" :-D

Vis co je zajimave? Ze "nasi vlastenci" dehonestuji a zesmesnuji vsechno ceske. Nahoda? Nikoliv!

Ha, v cestine lze slovo MrD.ka zapsat i jako sen3ca, tos nevedel? Rusaku!
 Mr D
23.02.2024 22:51:53
MrD - MrDka ? Dostávám bod Seneko?
 KH2D
23.02.2024 22:46:54
Pravda. BISka je spíš obdoba GRU :D

Jinak tvůj IQ test je bohužel negativní.
 Sen3ca
23.02.2024 22:45:21
MrD - sen3ca?
 Mr D
23.02.2024 22:44:30
Proc porad tocis o STB? Vzpominky na dobre casy? Co ma vnitrni rozvedka s STB? Vnitrni rozvedku ma kazdy stat, ty kok.te!

Tyhle kydy jsou typicke pro rusaky.
 Mr D
23.02.2024 22:41:34
"Pokud musis komunikovat s nepratelskou mocnosti (oni nas vedou jako nepratele), abys mel pocit svobody, pak at se ti venuje BIS. Tak jednoduche to je. Vysvetlis jim proc a oni ti reknou "vsjo v parjadke, tavarysc" :-D"
Jestli mluvíš z vlastní zušenosti, jakože jo, tak sis splelt bis s stb. Jinak to sedí, v tom s tebou v téhle diskuzi vyjímečně souhlasím.

"Ty nebudes mit doktorat z logiky"
Tak vuml jsem nestihl, abych si zasloužil doktorát za příkladnou službu socialistické vlasti (donášení a fízling). Co nadělám.
 49FJ
23.02.2024 22:41:26
Pro chytré hlavičky:

Máj - májka
Bod - bodka
MrD - ?
 Sen3ca
23.02.2024 22:40:42
Matejny byl dalsi hrdina z vasi bubliny a jaky beranek nam z nej vyrostl za par hodin :-)
 Mr D
23.02.2024 22:36:16
sen3ca: otazka nezni "pujde sen3ca brucet?", ale "kdy pujde brucet?" ;-)
 Mr D
23.02.2024 22:34:55
Paradni, jak dokazes priznat, ze jsi ruska filcka. Ty nebudes mit doktorat z logiky :-D maximalne z VSZ
 Mr D
23.02.2024 22:32:36
Ty nechces zit v rusku z jneho duvodu! Mas strach z mobilizace ;-)
 Mr D
23.02.2024 22:32:34
Dnes jsi byl docela argumentující (ne tvé poměry), ale pokazil sis to :(

Rovnice je následující:
Soudruh + untermensch = MrD
 Sen3ca
23.02.2024 22:32:03
Mr D
Ty máš v hlavě nasráno, pleteš hrušky s jablkama. Mě jako občana nezajímá, koho si dává na seznam Rusko a jak proti svému nepříteli bojuje ČR přes legistlativní proces-schvalování zákonů a exekutivu, do toho mi nic není a já do toho nemám moc co kecat. Ale ať mi stát nebo fízlové tvého typu neříkají, co si mám myslet a neomezují mé svobody, protože to soudruzi jako ty chtějí. Co není zákonem zakázáno, to je povoleno. Jestli ne, jsme jako Rusko. Jestli jo, tak tobě není nic do toho, co kdo dělá, když to není v rozporu se zákonem a ten rozpor se musí prokázat u soudu, ne to předpokládat.

"zamezime kolaboraci a budeme branit nase zajmy"
Ta kolaborace se ale musí dokázat. Pro takové jako ty je ale kolaborace vše, co jako kolaboraci označíte, přesně jak dělali soudruzi.

"Toho soudruha si laskave strc doprdele, ty ruska filcko! "
A myslíš, že se vejdeš ?
 49FJ
23.02.2024 22:29:49
Toho soudruha si laskave strc doprdele, ty ruska filcko!
 Mr D
23.02.2024 22:28:42
Jakou konkretni nesvobodu zazivate?

Tavarysc sen3ca dokonce beztrestne posloucha zapadni hudbu, tak ma asi svobodu :-D Dokonce jeste porad neni zavreny za ty proruske zvasty a antisemitismus (vyckej casu).

Pokud musis komunikovat s nepratelskou mocnosti (oni nas vedou jako nepratele), abys mel pocit svobody, pak at se ti venuje BIS. Tak jednoduche to je. Vysvetlis jim proc a oni ti reknou "vsjo v parjadke, tavarysc" :-D
 Mr D
23.02.2024 22:24:40
Mr D:
1) je mi líto, jak ČR upadá za potlesku soudruhů
2) nikdy jsem Rusko nechválil a žít bych tam nechtěl

Jen mi vadí nevyváženej bullshit.
Pořád uvažuješ primitivnim způsobem Sparta x Slavie.
 Sen3ca
23.02.2024 22:22:45
Rozlisuj mezi:
"ochranime obcany pred CCCP" - tvuj vyklad
a
"zamezime kolaboraci a budeme branit nase zajmy" - realita
 Mr D
23.02.2024 22:22:00
Sen3ca: Nezajímám se o Súdán, ale kdybych měl srovnat Rusko s KLDR, tak Rusko z toho vychází jako superdemokracie, zatímco KLDR jako supertotalita. A nějak podobně mi to vychází ve srovnání ČR s Ruskem, takže asi tak. Dokud se od Ruska nebudem mít co učit, můžeme si hrát na morální majáky, protože jsme prostě lepší. ;)
 Qwertz
23.02.2024 22:20:36
Proc pak trpis v "nesvobodne" CR, kdyz "svobodna" rassija te ceka s otevrenou naruci?
 Mr D
23.02.2024 22:19:49
"Můžem si hrát na morální majáky, protože v Rusku je stále větší cenzura než u nás. Kapišto?"
Protože v NSR je nezaměstnanost, lidé žebrají na ulicích o jídlo a jde o spojence imperalistů z USA, budeme špiclovat vlastní občany, abychom je před nepřítelem ochránili, i když občani o to nestojí. Co je pro občany nejlepší totiží víme nejlépe my, strana.
"Tvoje argumenty fakt nemaj chybu. "
Je to dobrý soudruh.
 49FJ
23.02.2024 22:18:46
49FJ? ty mas v hlave nasrano, ze to nedokazes rozlisit?

CCCP-2.0 nas dal na svuj seznam uhlavnich nepratel na druhe misto, hned za jadernou mocnost USA. Mame s nekym takovym kamaradit? To by ti prislo normalni?

USA nas melo zapsane na seznamu svych uhlavnich nepratel, kdyz tvuj smysleny tata neco vysvetloval, nebo USA bylo na seznamu CSSR?
 Mr D
23.02.2024 22:16:59
Qwertz: Tvoje argumenty fakt nemaj chybu. A v Súdánu je legální otroctví. Co z toho plyne?
 Sen3ca
23.02.2024 22:14:01
MrD: Asi nepotřebuju, aby mi stát řikal, co si mám myslet, co smím a nesmím sledovat. Jestli se ty na to necejtíš, tak se klidně nechej zbavit svéprávnosti, ale nevnucuj to ostatním. Tak strašně jednoduchý to je.
 Sen3ca
23.02.2024 22:12:55
Sen3ca: Můžem si hrát na morální majáky, protože v Rusku je stále větší cenzura než u nás. Kapišto?
 Qwertz
23.02.2024 22:12:38
"Neco jako "pravo obcanu pokecat s nepritelem" jednoduse neni normalni!"
Stejně mluvili soudruzi když nám prohledávali balíky z ciziny a táta musel vysvětlovat, co je pan soudruh cizinec Z NSR zač a odkud ho zná. Jak vidět, soudruzi mluví stále stejně. Jen už si nehrají na soudruhy, ale na obránce svobody a demokracie a mají plnou hubu bezpečnosti.
 49FJ
23.02.2024 22:07:10
Neco jako "pravo obcanu pokecat s nepritelem" jednoduse neni normalni!
 Mr D
23.02.2024 22:07:09
Qwertz: Ale potom nejsme o nic lepší, ačkoliv si hrajeme na morální majáky a zaklínáme se hodnotama. Kapišto?
 Sen3ca
23.02.2024 22:05:33
Sen3ca:

"Cenzuruje Rusko - hrůza, děs, ohrožení svobod, nedemokratické!

Cenzuruje Česko - výborně, jen víc, nepohodlné smazat!"

I kdyby tomu tak bylo, stále by to dávalo smysl, protože Rusko je náš geopolitický nepřítel. Kapišto?
 Qwertz
23.02.2024 22:04:35
Hybridni valka a omezovani svobod je dost velky rozdil!

Jsi-li na seznamu uhlavnich nepratel nejakeho statu na cestnem druhem miste, hned za USA, mel by veskery datovy provoz z tohoto statu smerovat do /dev/null a provoz do onoho statu, ma byt presmerovan k BIS. Tady jednduse neni prostor na nejake dohadovani!
 Mr D
23.02.2024 21:54:09
Kreativni jako Windows NT 3.51 :-D
 Mr D
23.02.2024 21:52:50
Cenzuruje Rusko - hrůza, děs, ohrožení svobod, nedemokratické!

Cenzuruje Česko - výborně, jen víc, nepohodlné smazat!

A MrDa bych přesunul do ~/. local/share/Trash/
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 21:52:32
Sen3ca: Ale ale. :D Objevil jiné myšlení a najednou nemá zbraň. A přesně na tento průser narazil i Putin.

Kdybych ti chtěl napovědět, tak posílání zbraní na Ukrajinu je důležité i pro naši obranu.

Měj se.
 Qwertz
23.02.2024 21:50:49
Zjisti si, kdo platil material, ktery CR dodala na UA ;-) K tomu nepotrebujes proverku, uz je to v beznem tisku :-D
 Mr D
23.02.2024 21:50:29
"NIC mel byt mnohem prisnejsi, cela EU mela byt v otazce hybridni valky mnohem prisnejsi, melo to byt hned a bez kecu, bez diskusi. "
Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické!
Smajlík  úplněsvatávole
23.02.2024 21:48:45
"Btw, mnohem víc, než nějakou nenávist vůči Rusům, vídám nenávist vůči Ukrajincům. Co mi na to řekneš?"
Na to by ti měla říct jedno slovo, fízle komančskej.. Whataboutismus.
Tr. čin je tr. čin i když se jinde děje další, co na tom nechápeš filcko?
 úplněsvatávole
23.02.2024 21:47:55
Hybridni valka vam pekne rozjebava ty vlastenecke hlavicky :-D tohle se rusakum povedlo dokonale.

NIC mel byt mnohem prisnejsi, cela EU mela byt v otazce hybridni valky mnohem prisnejsi, melo to byt hned a bez kecu, bez diskusi. Cela dezinfo scena mela byt okamzite napojena na /dev/urandom a zalohovana do /dev/null :-D
 Mr D
23.02.2024 21:47:10
Qwertz: Obávám se, že to by nepadlo na úrodnou půdu. Tudíž nebudu plýtvat časem a energií.
 Sen3ca
23.02.2024 21:44:56
Sen3ca: I kdyby nás to stálo víc, nevím, co je na tom špatně. Vysvětli.
 Qwertz
23.02.2024 21:42:54
Qwertz: To je dobrej vtip. Akorát jsi do toho nezapočítal zdravotní pojištění, školný a ubytovný. Ups.

A to už vůbec nezmiňuju, kolik peněž poslal stát na Ukrajinu přimo jak v penězích, tak ve vojenskym materiálu. Když k tomu přičteme "trest" Ruska v podobě odříznutí od levnýho plynu a ropy, tak jsme rázem v nákladu v řádu stovek miliard na pomoc ukrajinským přátelům. Ups ups.

Dám ti tip do života - když někde něco uslyšíš, tak než to začneš opakovat, tak se zamysli.
 Sen3ca
23.02.2024 21:37:30
Sen3ca: Ukrajinci už odvedli svou prací na daňích víc, než kolik jim bylo dáno v nějakých dávkách.
 Qwertz
23.02.2024 21:33:09
Qwertz:
"Btw, mnohem víc, než nějakou nenávist vůči Rusům, vídám nenávist vůči Ukrajincům. Co mi na to řekneš?"

Možná to je tim, že sem nepřivandrovalo 500k Rusů a nevysávaj stát. Ale to mě jenom tak napadlo, určitě to nesouvisí.
 Sen3ca
23.02.2024 21:30:02
jesterka: Nevšiml jsem si tady na zpovědnici, že by někdo dehonestoval Rusy. Asi žijeme každý v jiném vesmíru. Jasně, teď tě asi napadlo najít nějaký příklad, ale nedělej to. Já ti věřím, že se to někde třeba objevuje, jenomže zase je to o tom, že se vždy někdo takový najde (stejně jako u těch hákových křížů). Ale inteligentní lidé neobviňují Rusy kolektivně. Pouze opovrhují Putinem a jeho režimem. Že si jej Rusové zvolili je asi pravda, ale vzhledem k potlačování opozice v Rusku to není legitimně zvolený prezident, a tak nelze vinit Rusy z toho, že je Putin prezidentem. Nezabývej se každým blbcem, na kterého na internetu narazíš. Ono to totiž k tomu kolektivnímu obviňování pak nemá moc daleko právě z té tvé strany.

Přání smrti nikdy ilegální nebylo, ale jinak si myslím, že málokdo skutečně přeje všem Rusům smrt. Nevím, v jakých podivných debatách na netu brouzdáš, ale já tohle fakt nevidím. (a opět podotýkám, že to neznamená, že se občas někdo takový nenajde, stejně jako ta myš)

Btw, mnohem víc, než nějakou nenávist vůči Rusům, vídám nenávist vůči Ukrajincům. Co mi na to řekneš?
 Qwertz
23.02.2024 21:26:21
"protože jsi prorežimní za všech okoloností."
A za každého režimu.

Jsem trošku ovátej při pátku, hodil jsem to do jiný diskuzi.

"To jsou vyroky na internetu (i tady na zp) vcelku bezne a nikoliv zrovna v souladu se zakonem, kdyby to nekdo resil.. "
Za co dostane Čermák nebo Tušl, nevím který z těch idiotů je který, předvolání od PČR, za to dostane Novotňák lajčíčky od twitterové úderky. Rovnost před zákonem podle všeho není. I típnutí webů NICu po rozhovoru s Fialou byl za hranou toho, co je v právním státě připustné. Premiér nemá co doporučovat, konzultovat. Co je zákonem výslovně zakázáno, to občan dělat nesmí, co není výslovně zákonem uvedeno, nesmí dělat stát. Provozovatelé típnutých webů měli buď dostat předvolání k výslechu, nebo měli pokračovat dál. Neexistuje nic mezi.

"Tak jaký mám poslední byte IPny? "
69, vole! Zeptej se Irsaila, ten si na tebe vede složku. Určitě ji vede i na úplně svatou. Že jo, lemple z Kanárů? Jdu prcat starou, čuste.
Smajlík  Pozdrav z Plzně
23.02.2024 21:11:43
"WTF? Co si někdo přeje, nevím, nevidím ostatním do hlav."

To jsou vyroky na internetu (i tady na zp) vcelku bezne a nikoliv zrovna v souladu se zakonem, kdyby to nekdo resil..

"Viní se ruský režim, ne všichni Rusové. To není princip kolektivní viny."

Nikoliv. Uplatnuje se princip kolektivni viny v sankcich, nenavisti k Rusum, zmrazovanim majetku Rusu, diskriminace Rusu, ruskych umelcu a sporotvcu. Pavel dokonce mluvil o internacnich taborech pro Rusy na zapade. Jinak mnoho lidi priklada Rusum vinu, ze Putina "zvolili" nebo ze se nevzbouri, lol.

"Ty sankce na ruský majetek na Západě nejsou kolektivně uplatňovány."

Tak jde o ty nejbohatsi. Spolecnosti odchazely z Ruska na natlak vlad, kdyz neodesly, byly dehonestovany. Pritom je to trh, soukrome spolecnosti.

Nikoliv, tolik nenavistnych vyroku vuci Rusum u nas vuci nikomu jinemu neslycham, nectu. A hlavne je to vcelku tolerovano. Hanobeni naroda je ale trestny cin.
Rusofobie ale zjevne nevadi...
Smajlík  jesterka
23.02.2024 21:07:47
Nenabadej k neopravnenemu pristupu k toletni infrstrukture ;-)
 Mr D
23.02.2024 21:04:05
jesterka: Prostě držet hubu a krok, nevyčnívat a všechno bude dobrý. Možná.

Pozdrav z Plzně: Tak jaký mám poslední byte IPny? :D
 Sen3ca
23.02.2024 21:02:20
Pozdrav z Plzně: Možná by sis celý ten můj komentář měl přečíst znovu, protože přesně to tam píšu. Není.
 Qwertz
23.02.2024 20:58:46
jesterka:

"kdyz si nekdo preje vyhlazeni celyho naroda (Ruska)?"
WTF? Co si někdo přeje, nevím, nevidím ostatním do hlav.

"Kdyz se uplatnuje kolektivni vina"

Viní se ruský režim, ne všichni Rusové. To není princip kolektivní viny.

"kdyz uz ani vlastni majetek a pravni stat nic moc neznamena?"

Ty sankce na ruský majetek na Západě nejsou kolektivně uplatňovány.

"Kdyz se dopousti nenavistnych projevu az trestnych cinu, ktere jsou ale casto v poradku (proti Rusum)?"

Opět WTF. Asi si účelově vybíráš nějaké ojedinělé excesy, nad kterými se emočně rozplýváš. Já věřím, že existuje i myš, co snědla kočku, ale taky se nad tím moc nerozplývám. Stejné to je s hákovými kříži u Azovu. Pojďme je hledat v Rusku, určitě se něco taky najde. A bude toho víc.
 Qwertz
23.02.2024 20:53:43
"ledaže by se k tomu vyjádřil admin, který vidí IP adresy,"
Je vidím taky. A to má být důkaz něčeho, ta ip adresa? :-D
Smajlík  Pozdrav z Plzně
23.02.2024 20:52:49
Konecne uznavas, ze s klukama z toaletniho neni zadna p.del? Uz ti to doslo? Mas hodne dlouhe vedeni :-D

Ovladame na dalku vsechno, splachovani, odtok, kvalitu papiru... :-D Staci nam zadat "bigpipe mirror toilet..." a mame kompletni prehled o tvych toaletnich aktivitach :-D
 Mr D
23.02.2024 20:52:24
"Nemáš být v Alpách, opravovat barák nebo tak něco?"
To si mě s někým pleteš. Alá si tebe s nikým nepletu, multiprofilové koště.

jesterka
Jeď si nakoupit do zahraničí a tlač inflaci dolů, tímhle plkáním nikomu nepřispíváš. Jen Putinovi.
Smajlík  Pozdrav z Plzně
23.02.2024 20:47:09
Qwertz: Hmm, co poplatky, riziko prostředníka, co na to AML té banky? A o minimálně jednu výplatu člověk může přijít, pak to zjistí. Ale tak pro zajímavost můžeš napsat první dvě písmena, ať jim neděláš reklamu, počtu si...

Pozdrav z Plzně: Nemáš být v Alpách, opravovat barák nebo tak něco?
 Sven
23.02.2024 20:45:49
" a tím je lidskost"

Treba ta lidskost, kdyz si nekdo preje vyhlazeni celyho naroda (Ruska)? Kdyz se dopousti nenavistnych projevu az trestnych cinu, ktere jsou ale casto v poradku (proti Rusum)? Kdyz se uplatnuje kolektivni vina, kdyz uz ani vlastni majetek a pravni stat nic moc neznamena?
To mi jako dobre umysly rozhodne neprijdou..

Dneska jsou z beznych nazoru delany extremni, kdyz neopakuji zadany narativ.
Krecek (poradce Fialy) rikal, ze neco mame od EU nakazano a proto to musime plnit, kdyz narizeni EU kritizovala oponentka, tak pak rekl, ze ma extremni postoje a chce z EU vystoupit a kdyz mu rekla, ze to je nesmysl a jak na to prisel, tak prej z toho, ze kritozovala EU.. Proste silenost.

Prijde mi, ze to vystihuje i ten princip, kdy se nesmi neco rikat, nebo tedy muze, ale bude to prekrouceno a oznaceno za neco extremniho, nebo za dezinformaci, pritom z druhe strany je to same naprosto v poradku.. Musis proste drzet hubu a delat a rikat, co mas od EU a vlady nakazano, hlavne nic nekritizovat, pak te nikdo dehonestovat, urazet a prat smrt nebo vyhazovat z prace nebude..

"A když tě vyhodí z práce, tak prostě jen přejdeš ke konkurenci."

Jasny, protoze vyhazov z prace za nazor je uplne v poradku.. v poradku za totality..
Smajlík  jesterka
23.02.2024 20:42:55
Pozdrav z Plzně: Asi by byla ztráta času hádat se s tebou, že tady nepíšu pod jiným nickem než tímto, když ti to nemám jak dokázat, ledaže by se k tomu vyjádřil admin, který vidí IP adresy, ale ani to by nebyl 100% důkaz, takže si budeš muset vystačit s tím, že ti řeknu, že k tomu nemám žádný důvod.
 Qwertz
23.02.2024 20:38:33
Sven: Hele, nechci tady teď otevírat jiné téma, ale když jsi na to zareagoval... tak... Dá se tím poslat peníze online na službu, která je přepošle na tebou zadaný bankovní účet v korunách (třeba tomu pronajímateli). Reverzně to může fungovat jako přijímání výplat ze zaměstnání, takže bez bankovního účtu se dá úplně v pohodě fungovat a to nemluvím o hotovosti (i když to je větší "voser" časově).
 Qwertz
23.02.2024 20:38:00
"Ale kde to obhajuji?"
Ve své palici. Kdyby bylo po tvém, tak ty weby nejen vypneš, ale postavíš majitele ke zdi.

Napiš soukromě, pokecáme.
Smajlík  Pozdrav z Plzně
23.02.2024 20:35:17
"A když tě vyhodí z práce, tak prostě jen přejdeš ke konkurenci."
Když se změní režim, tak prostě jenom převlékneš kabát.

"Koho myslíš?"
Qwertza alias Humla, Svena, Mrda. Je otázka času, kdy si tu začne povídat sám se sebou, aby ukázal, že to není pravda. Mate nepřítele tak, jak ho na vyšší gumárenské naučili. Na jiné gumy to platí, na normální lidi nikoliv.
Smajlík  Pozdrav z Plzně
23.02.2024 20:30:45
Jo, no... ale to neznamená, že hned budeme skákat do náručí ruské a nepodporovat Ukrajinu jen proto, že je podporují Američané a hele, co dělají za prasárny... že? Že... ?

- Bankovní účet je v dnešní bitcoinové době naprosto postradatelná záležitost.
A nájem zaplatíš na tři roky dopředu jedním tučňákem, ale nesmíš ho poslat na blbou adresu...
 Sven
23.02.2024 20:30:24
Sen3ca: To tady obhajuješ ty. Kde jsem psal "prostě to byla potřeba"? To vypnutí webů byla emocionální reakce. To byl ten šok -> a akt totality v oblasti války. Ale kde to obhajuji?
 Qwertz
23.02.2024 20:26:50
Qwertz: Ty vole... No, tak na to nemam slov. Relativizace level infinity. Ty bys omluvil i popravu nemluvňete, prostě to bylo potřeba. Nechutnost.
 Sen3ca
23.02.2024 20:11:57
Sen3ca: Jo aha, ty myslíš ten ojedinělý exces, který nastal po vpádu ruských vojsk na Ukrajinu. Tady jsi ale podcenil jeden důležitý aspekt a tím je lidskost. Byla to přehnaná reakce na přehnané události. Internet je centralizovaný a tak nelze zaručit, že nebude nikdy použita cenzura. Není to ale nic, co by bylo na denním pořádku. V okolí války se přirozeně demokracie mění na diktaturu. Dočasně a ne ze zlých úmyslů. Bohužel. Nevím, co víc ti k tomu napsat. Všechny konspirace, které se na to nabalují, jsou jen další přehnaná reakce na přehnanou reakci. To je vše.

Bankovní účet je v dnešní bitcoinové době naprosto postradatelná záležitost.

A když tě vyhodí z práce, tak prostě jen přejdeš ke konkurenci.

Taková cenzura přece nemůže být v ničem účinná. Takže i kdyby byla (což není), tak by to defacto bylo jen pro zasmání.
 Qwertz
23.02.2024 20:05:40
kulich: Cos odhalil?
 Sen3ca
23.02.2024 20:05:37
Sen3ca: K čemu to info teda je? Co s ním pak uděláš? Jak s tím vyděláš více?
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 20:04:20
To bude ten pověstný "Volného paradox", kdy to nejsofistikovanější spiknutí odhalí vždy ten největší idiot :)
 kulich
23.02.2024 20:03:47
Pozdravuju z Plzně: Koho myslíš?
 Sen3ca
23.02.2024 19:59:51
Qwertz: To jsem mluvil o ČR. Co to je za taktiku dělat nechápavýho? Nebo to není taktika? Taky hezký, že vyhazov a rušení účtu tě nechává chladnym.

Pust si video, nastuduj twitter files a pak si můžem povídat. To ale neuděláš, protože jsi prorežimní za všech okoloností.
 Sen3ca
23.02.2024 19:57:15
"Neklikejte - pozor! Je tam virus, po kterém zhloupnete."
Tak ty a odpočinek naopak klikejte, budete pak o fous chytřejší, než jste teď.
Smajlík  Pozdravuju z Plzně
23.02.2024 19:55:40
Sen3ca, on to jako ten, co lezl sovětské armádě a komunistům do prdele, přísahal jim věrnost na věčné časy a nikdy jinak, přece musí vědět líp než ty. Ty koště jedno proruské. Že tys nikdy ani nebyl v kriminále? Tak drž hubu a nepoučuj a ber rady od zkušených a hlavně slušných a charakterních!
Smajlík  Pozdravuju z Plzně
23.02.2024 19:54:14
V poradku...
 Nachodak
23.02.2024 19:53:50
Sen3ca: Nemůžu si pomoct, ale Carlsonův web stále funguje. Kdy má dojít k tomu vypnutí?
 Qwertz
23.02.2024 19:52:45
"To video je defacto potvrzením toho, že žádná taková cenzura není. :) A ty jsi toho dalším ohromujícím důkazem."
Vodpočinku vodpornej, ty se nepouštěj do žádnejch větších myšlenkovejch akcí. Že se o cenzuře nebo cílené manipulaci mluví a přizná se neznamená, že není. Zvlášť když to přizná jednotlivec, ne systém.

"Jako EH jsem mazala diskuze proto, že jsem chtěl, i když neporušovala pravidla," není důkaz toho, že by nedocházelo k mazání diskuzí z vůle admina, co si myslí, že má patent na rozum. Je to přiznání, že se to děje. Prosovětskej lůzře.
Smajlík  Pozdravuju z Plzně
23.02.2024 19:44:29
Qwertz: Jasně. Jen ti smažou web, zruší bankovní účet a když jsi státní zaměstnanec, tak vyhodí z práce. Prostě pohoda. A řeknu ti tajemství, v ČSSR byla cenzura oficiálně zrušena v roce '68. Samizdat byl perfektně legální.
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 19:40:14
Sen3ca: Samizdat byl ilegální, tohle není. Nic neriskuješ. Ničeho se nebojíš.
 Qwertz
23.02.2024 19:36:00
Qwertz: Zajímavá dedukce. A samizdat byl potvrzením, že za socíku nebyla cenzura.

matouch4: Pro tebe už to je pozdě, tak se klidně podívej.

Vtipný, jak pánové vůbec nereagují na obsah videa, ale mají předem jasno. Klasickej fanatismus.
 Sen3ca
23.02.2024 19:30:13
matouch4: Tak to je super, bych si konečně rozuměl s ostatními!
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 19:28:57
Neklikejte - pozor! Je tam virus, po kterém zhloupnete.
 matouch4 Muž53 Kategorie
23.02.2024 19:28:00
To video je defacto potvrzením toho, že žádná taková cenzura není. :) A ty jsi toho dalším ohromujícím důkazem.
 Qwertz
23.02.2024 18:33:02
To tak je už dlouho. Je to svinstvo. Lžou všude, naše televize, rádia, poslanci, prostě si nevybereš. Je třeba používat svoji hlavu. A bohužel(!!!), vždy počítat s tím, že jde o lež a manipulaci.
 fimísek
23.02.2024 18:07:33
A co teda máte z toho, že to řešíte?
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 18:00:07
Tak samozřejmě, "boj proti dezinformacím" je dneska totéž, co před 40 lety byl "boj proti diverzantům" a před 400 lety "boj proti heretikům". Člověk chce stále ovládat člověka, mění se jen slova, která k tomu používá... Na video jsem neklikla
 Bianca Censori
23.02.2024 17:19:45
Tak s tim souhlasim a obecne se mluvi tom, ze tzv. boj proti dezinformacim je nastroj cenzury, nebo by se dalo rict i neceho jako cancel culture. A neni treba chodit az do USA, uz u nas se pripravoval zakon na cenzuru na statni urovni nebo ze by se "trestala" nektera media a jina zvyhodnovala...

Nikdo ti ty dezinformace presne nedefinuje a kdo je dezinformator? Nakonec to muze byt kazdy, mimochodem zrovna nedavno na novinkach psali, ze nasi vladni politici siri dezinformace :D
Jak proti nim tedy mohou bojovat a co by tim bojem vubec melo byt? Stal se z toho vagni pojem, ktery se pouziva proti lidem s urcitymi "nespravnymi" nazory a za ucelem jejich diskreditace nikoliv argumenty, ale pouhou nalepkou.

Napriklad i Ceska televize se musela omluvit za to, ze nekoho nepravem oznacila za dezinformatora.

Souhlasim, ze se jedna o moderni formu cenzury.
 jesterka
23.02.2024 17:14:34
S tímhle moc nenaděláš. Tak to bylo a je a jde o to nežít v totalitě (čssr) a být rád za to, že se dá něco zlepšovat, mluvit o tom, že nám asi lžou, a mít tu možnost se vykecat. Jenom naivka si myslí, že žijeme v ideálu.
U toho covidu stačilo používat mozek a bylo jasné, že to je nemoc, co plní nemocnice. A pak se podle toho zařídit. Očkování mohlo pomoci, roušky a respirátory zcela určitě taky, kecy okolo, politiků i popíračů, nebylo pak nutno řešit. To jsou takový dva extrémy, věřit věemu a nevěřit ničemu, a pak extrém věřit jen tomu, čemu věřit chci a neschopnost určit si sám, co je psrávné a co není. U covidu ohledupolnost a snižování rizika pro sebe a ostatní, u války na Ukraině to, zda je válka jako taková špatná nebo ne, protože lži jsou samozřejmě na obou stranách a bylo to tak vždycky. Sám si ale rozhodnout, jestli je válka řešení. Nebo je řešením odmítat opatření, která jsou preventivní a mají svůj účel, pokud jde o covid.
 BAK6
23.02.2024 17:03:05
H55J: Otupělost, hloupost,.. Těžko říct. Ale to, kdy vyjde novej iPhone, to ví každej dokonale. Prostě priority.
 Sen3ca
23.02.2024 16:57:19
Sen3ca: Mě překvapuje, že to někdo řeší. No a? Tak ať tam třeba zabíjejí indiány. Komu to má jako vadit?
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 16:54:53
Jsem u 10. minuty a potrvzuji, to je masakr. Jak je to vůbec možný? Jaktože to nikomu nevadí? Žába se vaří.
 H55J
23.02.2024 16:46:56
modern research: Asi tebe, když reaguješ.
Smajlík  Sen3ca
23.02.2024 16:35:32
No a? Koho to jako zajímá?
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 16:17:08
https://rumble.com/v4f1e6i-tucker-carlson-rozhovor-transatlantick-tok-2.0.html
 Sen3ca

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk