Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1216932, vloženo 26.05.2023 08:35:32 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Člověk je sám
Je kazdy clovek sam? No mozna nekdo vic a nekdo mene, nakonec ale na vetsinu veci je stejne sam. Desi vas samota, nebo jste ji dokazali prijmout? Nikdo cloveku nepomuze, nikdo ho nezachrani, nakonec se on musi zachranit. Treba takovi bezdomovci - kolik kolem nich prochazi lidi a nikoho to neprekvapi ani neznepokoji, ze je nekdo tak na dne. Ani uz to nikoho nepobouri, ze je nekdo tak spinavy. Uz ta nevsimavost je desiva. Clovek hleda prijeti u druhych a docka se odmitnuti. Hleda uznani a jen druhe zklame. Hleda pochopeni a dostane obvineni ze zlych umyslu. Hleda lasku a dostane chladny nezajem. Hleda zachranu a docka se ignorace nebo jen prazdneho povzbuzeni. Ale co kdyz uz clovek nema silu? Mate nekdy pocit, ze jste na vsechno sami?
 jesterka Žena  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.05.2023 21:57:09
Sven, Petrz, Celda, smutny clovek: Procetla jsem to, diky.

Libik: Spis jsem to myslela tak, ze clovek casto hleda v druhych neco, co nemuze nikdy dostat a tim je sam. A cim vic po tom touzi, tim spis dostane opak. U toho prikladu s bezdomovci jsem jen chtela ukazat, ze clovek muze byt uplne na dne vsem na ocich a vsem je to vice mene jedno...
 jesterka
26.05.2023 16:12:24
Sven: ano a není to jen to, některé potěší i projev sounáležitosti, lidskosti
 ve sklepě
26.05.2023 15:58:52
Kecy. Můžeš tomu člověkovi dát nějaké drobásky nebo rovnou jídlo a poradit mu, ať si zajde na sociálku pro dávky nebo mu rovnou vytisknout nějaký letáček, na co má nárok, dát kontakt na potravinovou banku a já nevím, co všechno...
 Sven
26.05.2023 15:24:55
Uz ta nevsimavost je desiva.
-------
Spíš pragmatická. V tu chvíli když jdeš kolem opravdu jak pomoct nemáš. Nemyslím si že to vypovídá cokoli pozitivního či negativního o lidech.
 libik Muž37 Kategorie
26.05.2023 14:14:51
Nemám pocit, že jsem na všechno sám.
 j390
26.05.2023 14:13:37
Já mám lidí spíš už plné zuby. Mně by se zamlouval život někde na samotě, s neomezeným příjmem peněz, vlastním dopravním prostředkem a bydlením. Práci soukromou, buď někde v laborce s minimem lidí nebo z domova a nemusela bych se už skoro s nikým vídat. A bylo by mi nejlíp na světě. Někde kde je málo lidí, to ještě jde, ale nemám ráda hlučné shluky paviánů, jako třeba v obchodních centrech. Tam je to jak přehlídka karikatur, kvičících opic a nenažranců.

I přesto je ale velkým milníkem, když někdo řekne: "já lidi nepotřebuji"
Každý je potřebuje, bez nich by nebyly ani ty peníze. Takže určitě každý na něco potřebuje lidi, bez nich by se totiž ani nenažral. Takže co se týče těch služeb, tam zajisté lidi potřebuji a potřebují je všichni, bližší vztahy už jsou ale na každém z nás, koho si k sobě budeme a nebudeme pouštět. Ale úplně se vyhnout lidem nedá. A toho jsem si vědoma i já.
 Roztomilé zlobivé Žena23 Kategorie
26.05.2023 12:54:23
vycházíš z toho, že je tady někdo, kdo je někomu druhému schopen pomoct víc, než on sám sobě...
 ve sklepě
26.05.2023 11:39:25
Tyhle pocity jsem míval dříve, když jsem se urputně přizpůsoboval okolí a nežil svůj život, ale naopak neustále myslel na druhé, abych tak nějak byl "v souladu" se svým okolím a nedejbože vybočoval. Cítil jsem z toho smutek, frustraci, že se tak snažím uspokojit nároky druhých a stále to není dost. A kolikrát i pak vztek na druhé, na svět. Od té doby, co se snažím brát v potaz své potřeby, tak ty pocity zmizely. Zajímavé je, že jsem si dlouhou dobu myslel, že mě s tímto přístupem budou lidé brát jako sobce a špatného člověka, ale naopak to že se umím postavit sám za sebe a občas vystoupit z řady, tak lidi mě naopak mají radši a to, že nenechám se sebou zacházet jako kus hadru není sobectví.
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
26.05.2023 11:32:10
Sven : Zoloft a pak jednu dobu tuším Sertralin? - ale to je nějaký generikum prakticky totožný asi? jako ten Zoloft.

Celda má ideu to nějak zvládat bez těchto chemií, ale tím neříká, že by to ta ještěrka neměla vyzkoušet.
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 10:59:17
Já Celda: Proč furt o sobě mluvíš ve třetí osobě?
 autism-off
26.05.2023 10:57:38
Já Celda: A co konkrétně vlastně bral Celda? Třeba by i to autorka ocenila, když píšeš ze zkušeností a od srdce, jako smutný člověk níže.
 Sven
26.05.2023 10:51:17
Sven - celda se pravda stal časem asi trochu cynikem

Ono to fungovalo prvně když to Celda bral výborně - hned tak po 14 dnech od nasazení.
Pak to postupně ten efekt slábne (otázka jestli reálně "chemicky", nebo se to nějak kompenzuje s tou psychikou, že ta blbá psychika to nějak přebije ten chemický efekt)

Pak tedy jako pár let zas to Celda nebral, pak zase to bral při nějaké krizi - to fungovalo o něco hůř, ale dejme tomu. Pak zas pár let a zas to bral Celda - a postupně to fungovalo pořád míň, plus místo aby třeba Celda dobře spal jako když to bral poprvý, tak se tam spíš objevovaly takový ty mánie, že jako omíláš pořád nějakou myšlenku i v noci a nemůžeš spat, zabýváš se různými nesmysly (ještě hůř než teď třeba to psaní na zpovědnici). Takže teď už to pro Celdu nedává moc smysl, protože odhaduje, jak by to asi vypadalo.

Ono je to pořád přecijenom jenom taková berlička, i když určitě (asi snad) lepší než nějaký benzozepamy, nebo chlast. Nějaká ta zátěž na játra nebo kdo ví co tam taky být může. Celda bral tu nejnižší dávku, to stačilo, pak jednu dobu když to prd fungovalo, tak bral o něco víc tuším, ale to taky bylo na prd.

Jako obecně - je to takové nouzové řešení a být ještěrkou, tak bych to klidně vyzkoušel - už i pro tu zkušenost, jak se cítí "normální extráč", kterýmu nic nechybí.

Jinak bych doporučil vyzkoušet i nějaké to "civčení" jak jsem psal - ale nic si od toho hned neslibovat - spíš tohle brát ve stylu - "OK, trochu jsem si zarelaxovala, možná se teď cítím o 5 % líp"
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 10:50:49
Ahoj,

ano, ve své podstatě je na ty nejtěžší člověk sám.
Je na ně sám, ačkoliv sám není.

Třeba se mýlím, ale nejtěžší věci jsou pro mě bolest, úzkost / deprese, proces umírání (pakliže to není šleha o most autem v 160km/h).

Člověk trpící bolestmi, umírající, v depresi - může okolo sebe mít KOHOKOLIV. Jsou-li ale jeho potíže skutečně drastické, nedokáže vůbec vyjít ze sebe, aby se podíval, kdo u něj vlastně je. Do těchto stavů nikdo nemůže vejít. Nelze do nich někoho přizvat. Je v nich člověk SÁM.

Proto si myslím, že je dobré si na samotu zvykat, spoléhat se na sebe, učit se přicházet o důstojnost..

Nevím ale, v jakém trápení jsi Ty.
Něco jsem od Tebe četl, nicm. jsou to takové všeobecné hloubavé stesky, nezaměřuješ se moc na příčinu.
Jestli Tě něco brutálně nebolí, nemáš nesnesitelné deprese (stavy hrůzy a vnitřního tlaku, které hraničí se šílenstvím), zkoušela jsi s tím něco dělat? Nepíšeš z cesty. Naopak. Působíš klidně, víceméně komponovaně, depresivně, text ukazuje koherentní myšlení, apsychotická, zatím bez suicid. tendencí..

Co psycholog? Snažíte se na něčem pracovat, nimrat se v těch stavech a hledat jejich kořeny?
Co obvoďák? Napsal Ti nějaký escitalopram (elicea, cipralex), nebo sertralin (zoloft, asentra..), nedal Ti k tomu nějaký bzd - neurol, rivotril..?
A psychiatr? Nepodpořil terapii i jinou farmak. volbou, nenabízel pschterap. odd. v nemocnici? 3-6T dle potřeby?

Třeba to ještě není ztracené.
Nebo možná jo, nechci podceňovat to, co se člověku může v něm / i vně - dít.

Drž se,
+
Smajlík  smutný-člověk Muž35 Kategorie
26.05.2023 10:46:10
Byl jsem vždy na vše sám. Jen díky tomu jsem se stal tím, kým jsem. Dnes nepotřebuji ostatní, ale ostatní často potřebují mě.
 Jakože fakt
26.05.2023 10:38:25
Já Celda: Já se tím nechlubím a ani nepovyšuji. Jen konstatuji co vnímám a čím si myslím že to je. Dlouho jsem to měl spíš naopak - teprve poslední dobou se to obrátilo.( Nová práce a nový kolektiv) Jsem za to vděčný a přijímám to s pokorou a opatrností.
 Petrz
26.05.2023 10:30:01
Já Celda: Je to možné [od školky], pak asi stojí za úvahu nějaké genetické a výchovné vlivy. Nevím, kolik ti je, tipuji tak do 40 let a je možné, že jsi jen oběť nevyspělého československého či později českého zdravotnictví, které s tímhle tehdy nedokázalo dobře pracovat. Ostatně i dnes to není žádná sláva jako v jiných zemích, např. severských. Schválně zmiňuju ty, protože dnes by ti na západě asi řekli, že jsi děvče v chlapeckém těle a šmiky, šmik. Mně třeba nepřijdeš vyloženě zlý, naopak, spíš něčím nebo někým v životě hrozně zlomený, zklamaný...

Ale za důležitou považuju tuhle část, i pro ještěrku:
Celda to taky žral svýho času - nějakou dobu do pomáhalo - aspoň pak má jeden to srovnání, jak vypadá ten život bez té deprese a může tu situaci pak trochu - jak se to řekne - zpochybňovat, nebo relativizovat - jakože ty černý myšlenky jsou možná moc přehnaný nebo tak něco.

Říkám si, proč jsi přestal nebo s tím nezkoušel pracovat dál, když to pomáhalo? Nebo to mělo nějaké nepříjemné vedlejší účinky?

Petrz: Jo, tak jsem to myslel, že psycholog může být málo.
 Sven
26.05.2023 10:23:55
Zrovna dneska ráno jsem na to taky myslel ..
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
26.05.2023 10:18:53
Petrz : pozor na tu pejchu, ale kdo je Celda aby soudil
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 10:12:14
"Lidi jsou především sobci a navíc tahle společnost je dlouhodobě v rozkladu, takže ono není moc o co stát."

Já Celda - já mám kolem sebe vesměs laskavé, chytré a empatické lidi. Kteří o mne mají upřímný zájem. Věřím že je to i tím že na sobě pracuji. Po duchovní stránce. Snažím se lásku i rozdávat - být zdrojem toho co hledám. Ale často ještě potřebuji podporu zvnějšku.
 Petrz
26.05.2023 10:11:15
ješterka : mohla bys zkusit i nějaké to relaxačně-meditační cvičení, ale nevím jestli by ti to šlo v daným stavu. To možná spíš nějakou tu vedenou relaxaci u toho psychologa - to je takové víc sugestivní a pak ti to půjde líp i doma. Ale je to asi na dlouho.
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 10:07:44
Petrz : neznáme ty poměry u nich doma, resp. nevíme skoro nic, akorát ty příznaky té deprese - ono ty pilule dnes zobá kdekdo - doba je na hovno - Celda to taky žral svýho času - nějakou dobu do pomáhalo - aspoň pak má jeden to srovnání, jak vypadá ten život bez té deprese a může tu situaci pak trochu - jak se to řekne - zpochybňovat, nebo relativizovat - jakože ty černý myšlenky jsou možná moc přehnaný nebo tak něco.

Btw. teoreticky ty AD může předepsat i obvoďák (Celdovi to jednu dobu předepisoval), ale ne jako ty benzozepamy, to jsou sračky tak na úrovni chlastu.
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 10:05:34
Já Celda: Ano, společnost je skutečně v rozkladu a lidi jsou sobci, ANO má 34 % v průzkumech a spousta lidí by vyměnila Ukrajinu za levnější jogurt. Stejně jako hlupák věřící v židozednáře nazývá ostatní hlupáky, tak sobec myslící jen na vlastní bachor nazývá ostatní sobci.
Smajlík  tenDáda Muž25 Kategorie
26.05.2023 09:57:37
Sven: proč být tvrdý na člověka který opakovaně volá o pomoc? Ale máš možná pravdu v tom že nějaká forma medikace by byla na místě. To si myslím ale že psycholog dokáže doporučit, pokud se k němu jesterka rozhodne jít.
 Petrz
26.05.2023 09:57:19
Sven : takhle to má Celda +/- od školky, až na to libido
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 09:48:23
Lidi jsou především sobci a navíc tahle společnost je dlouhodobě v rozkladu, takže ono není moc o co stát.

hominid - tobě je 40? Tipoval bych tak 14 podle míry indoktrinace...

Petrz : asi to bude ta deprese - ono není čemu se divit v téhle hnusné společnosti
Smajlík  Já Celda Muž99 Kategorie
26.05.2023 09:45:18
Člověk nemusí být génius, aby viděl, že na tomhle repetetivním chování je něco nemocného. Jak dlouho to trvá? To je víc než měsíc, že? Ten čtyřpísmenný chlapec, který od zítřka na 100 % začne, se od tebe liší jen v tom, že on má až na výjimky manické řeči, ty depresivní, on založí 5 témat denně, ty 1 denně. Myslím, že tady je na místě vnější zásah a dokonce i medikace, pokud se stav nezlepšuje, což se evidentně neděje. Popros partnera, ať s tebou zajde k psychiatrovi, pokud na to sama nemáš.

Kopíruji:
Typická fáze‚ která bude níže popsána‚ může probíhat v lehké‚ střední nebo těžké formě. Nemocný má zhoršenou náladu‚ sníženou energii a aktivitu. Je narušen smysl pro zábavu‚ osobní zájmy a schopnost koncentrace. Po minimální námaze se objevuje únava. Je narušen spánek a je zhoršená chuť k jídlu. Sebehodnocení a sebedůvěra jsou zhoršeny‚ pocity viny a beznaděje jsou přítomny i u lehkých případů. Zhoršená nálada se v časovém průběhu příliš nemění‚ nereaguje na okolní změny. Může být provázena tzv. „somatickými” symptomy‚ jako je ztráta zájmů a pocitů uspokojení. Ranní probouzení je o několik hodin dříve před obvyklou hodinou. Deprese se horší nejvíce ráno. Je zřetelná psychomotorická retardace a agitovanost. Je ztráta chuti k jídlu‚ hubnutí a ztráta libida. Podle počtu a tíže příznaků je možno fázi hodnotit jako mírnou‚ střední nebo těžkou.
http://www.ciselnikdiagnoz.cz/mkn-10/f32-depresivni-faze/

V podstatě jediná rada k věci je od Petraz, akorát je málo tvrdý, povídání asi nepomůže...
 Sven
26.05.2023 09:30:35
https://m.youtube.com/watch?v=xFCzALf2D58&pp=ygUdxIxsb3bEm2sgamUgc8OhbSB6b3VmYWxlIHPDo - W0%3D -
 Veela Žena36 Kategorie
26.05.2023 09:25:22
A časem tu sílu a motivaci žít najdeš. Je v pořádku že ji nyní hledáš u jiných lidí. Každý potřebujeme určitou míru podpory a kladné zpětné vazby. Myslím ale že psycholog ti dokáže pomoci najít oporu v sobě samotné.
 Petrz
26.05.2023 09:23:17
Ano, člověk, který si zvolí cestu rebela proti všemu normálnímu a lidskému, je skutečně odsouzen být sám, dokud mu nedojde, že tato cesta je slepá.
 tenDáda Muž25 Kategorie
26.05.2023 09:19:41
Sám si člověk přijde, když si nevěří.
 pericko
26.05.2023 09:16:11
jesterka: mne připadá že bys to měla konzultovat s psychologem. Nebo jiným odborníkem. Potřebuješ silnou a intenzivní podporu.
 Petrz
26.05.2023 08:48:23
Člověk to musí přijmout, že není celý život miminem, aby jen ostatní vysával.
Chce to postavit se na vlastní nohy, bojovat, přijímat rány. A hledět, že to co se nedostává jemu, aby dokázal on sám předávat druhým. Pak zjistí, že to není tak černobílé, jak to vidí z pozice svého ufňukaného egoismu.
Pokud to člověk nedokáže, pak se bohužel často stává tím frustrátem a dezolátem. Že místo nějaké snahy o zlepšení vztahů a okolního světa, začne šířit nenávist, zlo, propaguje třeba válečné zločince a vraždění civilistů, Zemany, Okamury, Putlery, konspirátory a podobný hrůzy...však to známe
Smajlík  hominid Muž46 Kategorie
26.05.2023 08:39:34
Málo se modlíš k Bohu Všemohoucímu, gekone ..
Smajlík  Sledík křišťáloví

Megaslevy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk