Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1213681, vloženo 18.03.2023 09:40:43 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Děsí mě kolik lidí si myslí že je vše ok
ČR a potažmo celej západní svět má nejhorší vyhlídky minimálně od revoluce. Děsí mě, kolik lidí říká že to je všechno ok. Nevím jakou agendu měla ta demonstrace na václaváku dva týdny zpátky a jestli byla proruská tak to je špína. Co mě ale vyděsilo byly komentáře v diskuzích ke článkům o této demonstraci, že vlastně není žádnej důvod demonstrovat, že žijem ve velkým luxusu protože máme jídlo a střechu nad hlavou. Ztratili běžný lidi ambice se mít líp než úplnej základ? Nepřijde mi normální že nikdy nepůjdu do důchodu a budu se celej život klepat, zda mi vyjde plat, na elektřinu a na nájem. Lidi co dělaj 8 hodin denně by tenhle strach mít neměli. Což je mimochodem názor co ještě pár let zpátky nebyl považovanej za levičáckou propagandu ale za normální selskej rozum.
 Pálivá omáčka 69 Žena29  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
19.03.2023 09:11:38
"Nikdy jsem neslyšel člověka, co si stěžuje na drahé energie, aby se seškrtala byrokracie a regulace..."..............tak to já bohužel také ne, protože na ty demonstrace do Prahy bohužel nejezdím. Ale přesně o to těm demonstrujícím jde. To se ovšem na veřejnoprávní nebo na Seznamu nedozvíš.
Jinak je rozkošné, jak děláš hloupého ohledně nákupu plynu a ropy, nebo ohledně valorizace důchodů. Njn, co nadělám.
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 22:17:06
Apokalyptici boli aj vždy budú k smiechu. Väčšinou z radov podporovateľov totalít, napríklad dnešného agresora a nepriateľa - ruska. To už je skôr na plač, ale blbých ľudí je proste mnoho.
 ctjb tvl dpc Muž36 Kategorie
18.03.2023 21:30:49
No ono i kdyby to vědělo hodně lidí ( a myslím že si to uvědomuje dost lidí ), tak není moc co s tím dělat. Pár blbů co na potkání každého označují za dezoláta ignoruj. Potřebujou se jen na někoho povýšit.
 Nick
18.03.2023 20:12:04
Chtějí mír, přitom útočí proti zemi, která je brání proti agresorovi.

Začínám věřit, že covid má dosud neobjevený účinek na mozek a proto se tolik lidí chová jen nemyslící bytosti.
 xxxxxxx
18.03.2023 20:07:25
Místo toho chtějí přesný opak a k tomu Putina premiérem.
 xxxxxxx
18.03.2023 20:04:37
Jestli lidem vadí, že je vše drahé a stát se zadluzuje, měli by chtít zastavit přidávání důchodcům, snížení platů, zvýšení úrokových sazeb, zrušení stropu na energie, zrušení příspěvku na bydleni. To jen pro začátek.
 xxxxxxx
18.03.2023 19:17:13
leafroller:

"Například očekávají, že by se měl dramaticky snížit rozdíl mezi tím, za kolik elektřinu vyrábíme a za kolik si ji musíme kupovat."

- Dokud energie budou silně regulované odvětví, bude to tam stát za prd.

"Například očekávají, že při nákupu strategických surovin bychom měli hledět především na jejich kvalitu a cenu a ne na to, kdo je prodává."

- To nevím, na co konkrétně narážíš, ale jinak viz výše. Dokud budou energie silně regulované...

Problémem je, že nikdo nechce rušit regulace - naopak, všichni je chtějí (někdy i ty), ale pak nevidí, že ty regulace pokřiv trh, že je něčeho nedostatek, něčeho je málo, něco stojí nesmyslný ceny atd.

Čili lidi nadávají, ale neřešení nechtěj a řešením je zrušit ty regulace a omezit moc státu.

"Například očekávají, že pokud si podle zákona zvedají platy politikové, měli by je zvedat i ostatním."

- Asi tuhle větu nechápu... Politici nemůžou zvyšovat platy ostatním lidem, protože o platech lidí nerozhodují. Oni nemají v moc říkat třeba tvé firmě, kolik ti má platit.

Sobě si platy budou vždycky zvyšovat.

"To vše může vláda zařídit. Kdyby chtěla."

- Lidi to ale nechtěj. Nikdy jsem neslyšel člověka, co si stěžuje na drahé energie, aby se seškrtala byrokracie a regulace... naopak jich chce víc... chce cenový strop na cenu energie (který pak způsobí, že ta energie nebude vůbec) apod.
 autism-off
18.03.2023 19:09:43
Co lidé očekávají, že se má stát? To je dost snadné. Například očekávají, že by se měl dramaticky snížit rozdíl mezi tím, za kolik elektřinu vyrábíme a za kolik si ji musíme kupovat. Například očekávají, že při nákupu strategických surovin bychom měli hledět především na jejich kvalitu a cenu a ne na to, kdo je prodává. Například očekávají, že pokud si podle zákona zvedají platy politikové, měli by je zvedat i ostatním. Například. To vše může vláda zařídit. Kdyby chtěla.
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 19:08:27
autism-off: To ani nikdy neuslyšíš, protože řešením je to, co i tady několikrát zaznělo. Prostě se umět postarat sám o sebe a svoje nejbližší. Tečka. Tak jednoduchý to je. Ale to samozřejmě ti, kterých se to týká, nikdy neuznají. Na jednu stranu brečí, jak se náš stát zadlužuje a straší tím, jak ho to brzo položí a na druhou natahují ruce a chtějí po politicích, aby dotovaly jejich zpackaný životy a zařídili jim lepší. Že se tyhle dvě věci navzájem vylučujou, to už je na ně moc složitý.
 EmmaH
18.03.2023 19:06:49
HonzaV:

"Vždyť dnes je to všechno import. Platíme Číně a divíme se, kam se ty prachy ztrácí."

- Kristepane... vždycky v každé diskuzi se musí najít aspoň jeden člověk, co vždycky začne vytahovat merkantilismus jako strašně originální a zajímavou myšlenku, ačkoliv je to dávno vyvrácená ekonomická 200 let stará teorie.
 autism-off
18.03.2023 19:03:00
Aha, a jaký chceš řešení? Já vidím lidi nadávat na to, že je všechno drahý a vláda by s tím měla něco dělat. Dělat by s tím mělo co? Co přesně lidi očekávají, že se má stát? Jaký demonstranti proti chudobě požadují řešení?

Já jsem stále neslyšel nic kromě nadávání.
 autism-off
18.03.2023 18:47:36
allloe, imperiální zájmy?
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 18:45:22
O té demonstraci taky moc nevím, ale mě zase překvapuje, kolik lidí má pocit, že žije v hrozné době a jak zle se v ČR máme.
A pak taky se mi lidé zdají hrozně neprozíraví a naivní, právě že jim přijde vše ok včetně chování Ruska, které je potenciální hrozbou i pro nás, naše sousedy, další státy, naši budoucnost. Přijde mi, že spousta lidí nedokáže myslet strategicky nebo aspoň solidárně, takže by klidně šli proti našim zájmům na ruku Rusku, jako by jeho imperiální choutky vůbec nebyly i naše věc, jako by Rusko nemohlo po Ukrajině napadnout i další státy, kdyby mělo sílu a cítilo šanci. Přijde mi to jako takové strkání hlavy do písku před tím, že by u nás mohlo být ještě hůř (regulérní válka, ve které bychom umírali my). Takové to, dnes si užijem a co bude zítra, o to se nestaráme a kdo k tomu přistupuje více zodpovědně, ten jen maluje čerta na zeď a je hňup, starejme se jen sami o sebe teď a tady bez ohledu na zítřek nebo jiné lidi.

Jinak ambice a snaha mít se líp jsou fajn. Co fajn není je neproduktivní skuhrání a označování jiných za viníky vlastní situace a nevděčnost. Máme se v ČR v porovnání se světem dobře. Mimo jiné i proto, že můžeme svobodně vycestovat - pokud někomu život zde přijde jako takové utrpení a nevidí zde pro sebe přijatelnou budoucnost, má možnost jít za lepším a už to je důvod k vděčnosti - za komunismu i v některých jiných státech ve světě dnes, ta možnost nebyla či není.
 allloe Žena30 Kategorie
18.03.2023 18:12:13
V devadesátkách se to dělalo dluhy a splácení v nedohlednu. Jenže současné vládní dluhy nás nejspíš dostihnou dříve, než se mnohým zdá. Podle mě si hodně lidí myslí, že to bude vážně až za dvě tři generace.
 leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 17:34:10
To máš pravdu.90 % lidí si myslí, že když mohou jíst a spát, souložit, že je vše ok. Ale není, jdeme do kolosálního průseru. Jenže povídej to vymytým mozkům...
 fimisek
18.03.2023 15:42:50
Oslavovali tam Zelju? Tak to jsem teda rád že jsem nešel ..
 Sledík křišťáloví
18.03.2023 15:00:43
Myslíš tu demonstraci Chcimírovců, jak tam hajlovali vyzdobeni písmenem Z, mlátili Ukrajinky a chtěli pálit jejich národní vlajku?
To si jen prokremelci dali dostaveníčko, aby oslavovali masového vraha a mezinárodního zločince..
Smajlík  hominid Muž40 Kategorie
18.03.2023 14:08:54
Chtít můžeš
 Van Generator Muž30 Kategorie
18.03.2023 13:25:16
Je to přirozený proces degenerace společnosti. Silní muži dělají dobré časy, dobré časy dělají slabé muže, slabý muži tvoří špatný časy, špatné časy dělají silné muže. Atd. Viz kolaps Římský civilizace, čeká nás to stejně, čeká nás ještě velkej ekonomickej shitstorm, ale přejdeme to a bude zase líp. Akorát prostě bude víc chudoby no to je toho, před 150 lety ještě bylo normální dělat sluhu jenom proto aby měl člověk jídlo a střechu nad hlavou
 Shinkanzen Muž24 Kategorie
18.03.2023 13:24:22
Leaf: Asi tak.

Zadluzovani statu neni o tom, jak se clovek ma, casto se projevi dusledky az v budoucnosti. A vadi to bohatym i chudym, kdyz to nejsou uplni ignoranti..
Smajlík  jesterka
18.03.2023 13:10:38
"Lidi co dělaj 8 hodin denně by tenhle strach mít neměli."

A proč, vlastně? Proč by neměli mít strach o budoucnost? Strach je to jediné, co lidi ještě občas dokáže přimět k tomu, aby něco sami dělali. Když nebudou mít ani trochu strachu, nebude už dělat nikdo nic...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
18.03.2023 13:09:34
Butcher: Jenže čí je to vina, že lidi nemaj finanční gramotnost? Ve školách se to neučí a pokud nejsou finančně gramotní ani rodiče, kde si tyhle znalosti děcka osvojej? Tohle je daleko hlubší problematika než si myslíš, jinak tady to žití na dluh se netýká jen "starých dezolátů", zrovna ty značkový hadry, žraní v drahých fastfoodech a restauracích, i když na to nemaj prachy je doména těch mladejch finančně negramotnejch.

Čí je to vina?
 HAB2
18.03.2023 13:09:22
leafroller: A beznohá. V Africe. Nebo Kambodži. Máš tekoucí vodu, zdravotnictví, internet, máš se líp jak 90% planety, socko nespokojená, Evropáčku ufňukaný.
 Musel jsem.
18.03.2023 12:58:31
Nepřijde mi normální že nikdy nepůjdu do důchodu a budu se celej život klepat, zda mi vyjde plat, na elektřinu a na nájem. Lidi co dělaj 8 hodin denně by tenhle strach mít neměli.//

Lidi kteří maj nějakou finanční gramotnost, neutrácej za pí*oviny a udělali si aspoň učňák tyhle strachy nemaj.
Tyto strachy maj akorát socky co se jdou hned po výplatě ožrat, nažerou se v mekáči, zbytek utratí za drahé zbytečné značkové pí*oviny, za cigára atd. a pak žijou na dluh. Půjčujou si na dovolené, na mobily, na počítače a pak jdou brečet na Václavák, že jim na dveře bouchá exekutor.

Kdo je taková lemra že ho můžeš postavit leda tak k pásu do fabriky k práci co zvládne cvičená opice a ještě musí mít osm hodin za prdelí mistra aby aspoň něco dělal, ten to na tahity nedotáhne. Akorát český socky nejsou dobrý ani do tý fabriky k pásu, tam už makaj samí Ukrajinci a Kazaši.
Viděl jsem to za studií na brigádách, jedinej kdo kmital byli brigádníci, zatímco dělňasové půlku směny trávili na kuřpauzách nadáváním na šéfa a na vládu, zatímco tu druhou předstírali práci opíráním se o stroje.

Celkově mi přijde vtipný jak Ukrajinci co sem přišli s holou p*delí, neuměli jazyk, nemaj uznanou kvalifikaci a dostali od státu min. pomoc se maj po roce líp, než český socky do kterých stát rve mnohokrát víc.

Co na to říct, měla ses ku*va líp učit. Jeslti si vystudovala genderové studie na fildě tak nekňourej, že tě nikdo nezaměstná, když absolventů zbytečných oborů je všude plná p*del, zatímco šikovných vyučených řemeslníků se nedostává.
Ale jo, ono vlastně jít na učńák je ostuda, vy chcete prestiž. Uvidíme jak moc bude ta prestiž bytného zajímat, až si dojde pro nájem.

Se nedivím že půlka mých úspěšných kámošů zmizela v zahraničí. Nemít tu dobrej flek, jdu ideálně do Německa taky, protože někomu kdo má aspoň trochu v hlavě nebo v rukách se tu nechce tvrdnout s mentálama.

Fiala vás ještě moc šetří synek, měl by přitvrdit že máte čas, prachy a sílu na to jezdit fńukat na Václavák.
Výkopový práce na vás, socky.
Smajlík  Butcher
18.03.2023 12:43:15
Michal - fajn, uvidíme se na příští protivládní demonstraci?
 Sledík
18.03.2023 12:39:10
Dokonalá logika houpacího koně: vadí ti, že vláda utrácí tvoje úspory na 1000 let dopředu? - Buď ráda, že nejsi slepá.
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 12:38:32
Když už jsme u toho, jak moc něco někoho děsí ... mě zas děsí, kolik lidí remcá na současné poměry, a přitom nejsou ochotní sami ani hnout prstem ... a pořád jen čekají, že všechny problémy světa za ně vyřeší někdo jiný.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
18.03.2023 12:27:03
ČR není západní svět, buď v pohodě.
Smajlík  HAB2
18.03.2023 12:00:14
Väčšina hodnotí aktuálny stav štátu a prisudzuje to momentálnemu vládnutiu. Treba si uvedomiť, že to je len výsledkom predchádzajúcich rokov až desaťročí.
Tí triezvejší vidia aktuálny stav vládnutia, svetovej situácie a sú schopní nahliadnuť tak do budúcnosti. Pre ostatných sú konšpirátormi. Každý by si preto mal nájsť jedného konšpirátora, aby už čoskoro nezostal zaskočený. Však veď regále sú zatiaľ plné a moja banka je safe (guvernér to spomínal predsa)...
 No worries Muž31 Kategorie
18.03.2023 11:36:28
Taky me fascinuje, ze lidem to brutalni zadluzovani nevadi.. Za vlady Babise rikali, ze to je problem, ted uz neni...
Smajlík  jesterka
18.03.2023 11:20:46
Dopřejte mi klid na práci, abych mohl proti vám pracovat lépe a efektivněji.
Smajlík  Fiala Petr
18.03.2023 11:09:59
Sytý hladovému nevěří... Ale uvěří, až to pocítí taky. A ty co jsou "za vodou", těm ty chudáci budou klepat na dveře.
Smajlík  klukjakobuk
18.03.2023 11:06:54
Ano, žijeme v luxusu. Uřízni si nohy, zvedni prdel a běž se podívat, jak si žijí slepí. V Africe.
Proč? No proto. Prostě proto. OK?!
 Musel jsem.
18.03.2023 10:50:55
"To jenom ty nemakačenka co jenom berou a nic společnosti nedávají"......ale fuj! Takhle ošklivě mluvit o naší vládě, že se nestydíš!
 leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 10:46:12
"nikdy nepůjdu do důchodu a budu se celej život klepat, zda mi vyjde plat, na elektřinu a na nájem"

Šikovní lidi se tohoto fakt bát nemusí. To jenom ty nemakačenka co jenom berou a nic společnosti nedávají tu mají strach.
Smajlík  Netáhla jdou ke dnu
18.03.2023 10:37:35
Alvarez ano, žiju v obrovské pozlacené vile a stejně tak každej kdo si dovolí upozornit na jakejkoliv problém :D
 Pálivá omáčka 69
18.03.2023 10:35:44
Alda: "Po 2.sv válce byl restart společnosti + zaváděni nových technologií, takže byl 40 let blahobyt, to byl úplný extrém, k němu se nelze upínat."

To je nějaká prapodivná logika. Nebylo to spíše tak, že co se tu upeklo, to se tu snědlo? Vždyť dnes je to všechno import. Platíme Číně a divíme se, kam se ty prachy ztrácí. I ten sedlák měl více rozumu. Svůj chleba si upekl ze svého obilí. Co na tom, že byl z jedné strany přismahlej a z druhý nedopečenej, ale byl jeho. Dneska musíme mít všechno perfektní, dokonalý, bezchybný a když to sami nezvládneme (většinou), platíme za to vysokou daň.

Když někomu řeknu, že je to "Český produkt", tak nad tím ohrne nos. Nevážíme si sami sebe, své práce. Tak co s takovým národem?
 HonzaV
18.03.2023 10:29:21
A co chceš víc? Je plná zaměstnanost. Můžeš mít živnost i s.r.o., můžeš být propojen se zbytkem světa. Nějak funguje zdravotnictví i školství. Na podzim shaněli v Lidlu v České Lípě vedoucího prodejny za 63tis měsíčně. Pokud nemáš úplně základní pracovní pozici, vyděláš si. Co chceš víc? Novou vilu a Mercedesa? Cestuj a uvidíš, že to nikde neexistuje. Demonstrace proti bídě je populismus.

Jo, vadí mi, že nemáme státní finance pod kontrolou s za 10-20 let zkrachujeme jako Řecko, Itálie. Jenže tak se rozhodli lidé, že jim to nevadí. Vadí mi dalších 100+1 věcí, ale to bylo vždy. Po 2.sv válce byl restart společnosti + zaváděni nových technologií, takže byl 40 let blahobyt, to byl úplný extrém, k němu se nelze upínat.
 Alda
18.03.2023 10:26:48
Alvarez: Pokud pracuješ ve státním sektoru, tak si zatím opravdu nemáš nač stěžovat. Znám pár takových lidí, platy 40+ za nic a přihazují si jako v ruletě. V pracovní době si zařizují svoje osobné záležitosti. Umí v tom chodit, ale na úkor těch ostatních. Tohle není a nemůže být dlouhodobě udržitelnej trend.
 HonzaV
18.03.2023 10:26:25
Hele vždyť to je klasika. Vše se zdražuje, vyhlídky nejsou nejlepší.. mladý člověk, který je plný energie, který nemá třeba ani moc závazků, je stále nad věcí - práci klidně změní, případně si k té stávající přibere novou. Může i odjet do zahraničí. Starší ročníky už na tom tak dobře nejsou. Elánu už moc nemají, někteří doslova melou z posledního a teď tohle.. při dvouciferné inflaci vláda zatípne valorizaci důchodů - alibisticky zodpovědnost přehodí na ústavní soud. Přitom suverénně cpe horem dolem miliardy na Ukrajinu. Já se s krizí ještě nějak popasuju, ale člověk, kterému je přes šedesát, který celý život hákoval bez jediného týdne na pracáku, to dnes ods.rává nejvíc. Spousta z nich si nejen platila celý život pojištění, ale i důchodově připojištění. I na tom se jim při tak velké inflaci peníze znehodnocují. Já se vůbec nedivím, že jsou ti lidé nas.raní. A vláda? Místo toho, aby se chytla za čumák, tak prohlásí, že demonstrace na Václaváku byla proruská. Je to skutečně banda alibistických šmejdů.
Smajlík  Matzzzy
18.03.2023 10:20:16
Pálivá omáčka 69: ale ono je super. Jsi jen rozežraný ufňukaný evropánek. Nic víc.
 Alvarez
18.03.2023 10:19:45
Máš pravdu, že na důchody nebude a budeme muset pracovat do odstřelu.

To máš jako s tou pilou, se kterou se už řezat nedá, protože jsi na ni příliš tlačil a vylámal zuby.

Tento režim zprivatizoval firmy, fabriky, provozy, družstva, která pravidelně sypala do státní pokladny, ze které bylo CO brát na důchody apod.

Tento režim hází drobným živnostníkům klacky pod nohy, takže více a více živnostníků, kteří do státní pokladny sypali, svoji živnost ukončilo a živí se tak, aby přežili. Od příštího roku mají zase živnostníci platit vyšší daně (to už nebudou ani desátky, ale tak čtvrtinky ze zisku), což bude mít opět dominovej efekt a suma sumárum státní pokladna opět zchudne.

Jenom poslanci a státní zaměstnanci si přihazují vyšší platy - lidé, kteří státu nepřispívají žádnou přidanou hodnotou - jenom ze státní pokladny užírají.

Takže co nás čeká? Nulová valorizace důchodů neb nebude z čeho brát. Měnová reforma, jelikož po zániku dalších živností a krachu firem se do státní pokladny přestane sypat a protože si vláda zase odsouhlasí vyšší platy, tak se budou tisknout nové bankovky jako na běžícím pásu, čímž měna devalvuje natolik, že měnová reforma bude nutná.

Super vyhlídky. DOporučuju ti učit se cizí jazyky a co nejdříve odjet a začít život v zemích, které podporují produkci, výrobu, živnosti. Těch zemí je stále dost - za 6minut si je vygůglíš. Jazyk ti zabere více času, ale pořád je to lepší než tu zkysnout.
Smajlík  HonzaV
18.03.2023 10:03:03
Jenže my neženeme do krize mladé, ale naopak staré, kteří na nás celý život dřeli. A to je ohavnost, která jen ukazuje na náš charakter.
 leafroller Muž21 Kategorie
18.03.2023 09:59:41
Rumburak 2/10
Smajlík  Pálivá omáčka 69
18.03.2023 09:55:26
Na jednu stranu je dobré zažít i nějakou tu krizi a problém. Dnešní generace mladých lidí to potřebuje jako sůl :)))
 Rumburak mladší Muž20 Kategorie
18.03.2023 09:52:02
Demonstrovat může klidně každý den. ČR je sociální stát, tedy souhlasím, že se zde žije dobře.
 j390
18.03.2023 09:51:48
Alvarez: jo to jsou ty ambice o kterých mluvím. Dokud nežijeme v chatrčích a nežereme piliny tak je všechno super?
 Pálivá omáčka 69
18.03.2023 09:49:43
Ano, žijeme ve velkým luxusu. Zvedni prdel a běž se podívat, jak žije většina světa.
 Alvarez
18.03.2023 09:48:09
No komentáře v diskusích obvykle píše buď automat nebo médii placení provokatéři a trollové, takže tím bych se moc neřídil. A já docela chápu, proč se pro většinu lidí "nic neděje". Ono když to nejde přímo z jejich peněženky, ale z rozpočtu, tak si toho ti hloupější moc nevšímají. Já třeba neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si "nevšiml" raketově zdražujících potravin, neznám nikoho, komu by nevystřelily k nebesům zálohy na energie. A až přijde jarní vyúčtování za teplo, všimnou si toho už opravdu skoro všichni.
 leafroller Muž21 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Radio seznamka více na www.radioseznamka.eu
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk