Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Jen to ukazuje směřování současné evropské společnosti k zákazům, příkazům a omezením. Vše lze samozřejmě zdůvodnit. I třeba snížení rychlosti na 20km/h lze zdůvodnit větší bezpečností a vždy se najde dost troubů, kteří tomu budou tleskat- Alespoň že se uklidnili s těmi autolékarničkami. Vždy jsem čekal na nějakou statistiku, kolik u nás umřelo lidí zraněných při nehodách kvůli ošetření prošlou autolékarničkou. Klidně třeba za 20 -30 let. Věřím, že ani jeden člověk. Ovšem tehdejší hon za pravidelně obnovovanými lékarničkámi byl jen loggy výrobců těch autolékáren. Určitě by šly najít desítky dalších výmyslů. Začal bych třeba s "vědeckými"studiemi, které prokázaly, že bezpečnostní pásy po deseti letech degradují a nemají správné vlastnosti, tudíž bych nařídil povinou výměnu těchto pásů těm, kdo mají auto starší deseti let. Pro bezpečnost, ne?! Co třeba doplnit povinnou výbavu defibrilátorem a kyslíkovým přístrojem. Kdbvy to mělo zachránit jen jeden život! Obojí by samozřejmě podléhalo pravidelným placeným revizím, to dá rozum Buďte rádi, že nejsem europoslanec. Já bych vám vymyslel taková "dobra", že byste koukali jak výr, co spadl do víru.
|
|
Třicítka po městě? A to všude? Když je někde takové omezení na kousku kde se zrovna něco kope, no budiž ale v celém městě si to nedovedu představit. To abych lechtal plyn s druhou nohou na brzdě a očima na tachometru. Prostě současná auta na takovou rychlost nejsou stavěná, snad jen elektromobily jestli se tam takové omezení dá nastavit.
|
Radič |
|
|
Edit: Dlouho je ve městě 50ka.
|
|
Dlouho byla ve městě 50ka. A pamatuju za socíku taky 60 ku v obcích. Přes noc (23-05) byla dokonce rychlost v obci neomezená! Tak si to představ s těma ruskýma krámama. To bylo maso
|
|
No, oni ale v Rakousku žádnou rychlost nesnižují...
|
|
nejdřív nakážou 30, pak 20, 10, nebude se moc jezdit do centra, pak do některejch dalších městskejch částí, nejdřív tam nebudeš moct s naftou, pak s benzínem, pak ani s elektroautem... pak nebudeš moct s autem do města vůbec a pak ti ho zakážou uplně... vtipný je, že se tím netajej, říkaj to otevřeně a lidi se s tebou budou hádat, že seš konspirační vůl... však když se začlo mluvit o zakázání spalovacích motorů v EU, lidi z okolí mi říkali "tos nemohl vědět, protože v novinách to píšou až teď :D holt - nic nebudete vlastnit a budete šťastný
|
|
No, na jízdu městem si asi koupím tuk tuk. Auto zbytečné
|
|
Nemyslím si, že by to prošlo u nás. Já, dokud řídil, jezdil jsem v Ostravě 60km/h a byl jsem nejpomalejší. Zde se, ve městě, jezdí tak 70km/h. I kdyby dali 30km, nikdo to nebude respektovat. Možná by ale jezdili padesátkou, protože hodně lidí jezdí tak, že do 20km/h to není až takový průšvih a tak, dokud Tě nechytnou, jezdíš takhle. Sem tam - jednou ročně, kde to neznáš, Tě chytne stacionární radar, ale to jsou jen peníze. Aby byly body, musí Tě zastavit.. Čili.. A já řídil aktivně, denně, od 20ti let do 30let. Najel jsem ročně 20tis km a nikdy - NIKDY - mě nestavěla pčr. Možná jedničkové fabie a fordy focusy jsou pro ně nezajímavé, nevím; ale ikdyž někde brali, mě vždy nechali být. Dokonce i za covidu, přejížděl jsem okres do práce a zastavili předemnou, za mnou, mě ne.. Takže ta šance sankcionování za nějaký přestupek je na Ostravsku velmi malá :)
|
|
Cyklisté se přesunou na chodníky aby nepřekáželi. Kola pak budou povinně vybavena nejen tachometrem, ale i tachografem s kartou, aby mohla případná policejní kontrola zjistit, jestli cyklista nepřekročil rychlost 28 dní zpátky a jestli udělal povinnou 45 min. přestávku v řízení či nepřekročil denní maximální dobu řízení. Jestli ano, 2000 € pokuty okamžitě.
|
|
|