Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1210513, vloženo 24.01.2023 10:51:08 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Kdyby někdo koho znáte volil Babiše
Bavili byste se s ním dál? Já upřímně jsem na vážkách.
Ještě mám v živý paměti jak jsme si s kamarádem zajeli z Prahy do Plzně myslím do toho 3D planetária a cestou zpátky na dálnici říkali v rádiu že volby vyhrál Zeman.
Byli jsme z toho smutný, teda kámoš spíš nasranej a celou dobu nadával na debilni zasrany socky co ho volili.
Pak u něj byla večer na baráku párty a z kamarádky (není od nás že čtvrti a nemá stejný zázemí) že volila Zemana
On jí říká:,, seber se a vypadni."
Jsem za ní ještě šla na chodbu ať se vrátí páč mi jí bylo líto ale on za ní řval ať táhne.
Když jsme to pak s přítelem říkali mými tátovi na to konto že to byla docela sranda, tak řekl že se mu nedivi.
Jak byste se zachovali vy?
 Tojsemvedela Žena33 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.01.2023 02:04:01
Tak to je dost drsný a taky dost smutný, to s tim ":,, seber se a vypadni.". To může udělat jen hovado.
Znám lidi, co volí Babiše a bavím se s nimi normálně dál. Zrovna ty co znám jsou hodně v pohodě. Můj pozitivní názor na ně se kvůli Babišovi nezměnil.
A že nemá moc cenu s nima politiku hlouběji rozebírat, to jsem věděla už předtím.
 allloe Žena31 Kategorie
24.01.2023 23:29:13
Je to stejný jako v přírodě :D Vše nejvíc roste, když dlouho strádá a pak zaprší. :D
 matouch
24.01.2023 23:26:17
Nebyl bych tam ani minutu a šel taky. Jinak taky si tady zanadávám na voliče, ale pak si vždycky nakonec uvědomím, že do socek nadávají ti nevyzrálí, jednoduše ti, kteří nevědí, co je život.

Socka může být člověk jednoduše. Může onemocnět, může přijít o práci, zamává s ním nějaká rodinná tragédie...a pak, když se z toho nedostane, tak se nabaluje další...člověk si zvyká na horší nemá sílu ani elán na změnu.

Jo, takže taky občas nadávám a pak si uvědomím, že je to v těch politicích. A nemyslím, že se to dá ovlivnit..lidi se nabaží jednoho, chtějí pak druhé, aby pochopili, že bylo lepší to původní a tak se střídají korektní politici s těma populistickýma.

Na ekonomickém vrcholu začne pálit dobré bydlo, první jde dolů morálka a pak ekonomika. No a tak se to pořád střídá. Úplně by nás asi vzpamatovala jen válka.
 matouch
24.01.2023 21:39:15
Tojsemnevedela, ty tady pořád píšeš, jakou máš vzdělanou rodinu a socbublinu, ale podle mě buď lžeš nebo jsi anomálie. Pohybuji se mezi vysokoškoláky celý život a neumím představit, že by se někdo shodil chováním, které popisuješ u kamaráda. Ono kdoví jak to s tím vzděláním té tvé socbubliny je, jestli ona to není nějaká zlatá mládež, který rodiče koupili tituly na soukromé škole. A tebe by dle projevu člověk tipoval maximalně na učňák s maturitní nádstavbou, a to s odřenýma ušima.
 Radsitakhle
24.01.2023 20:39:01
Ano, bavila.

Tvůj kamarád je debil.

:)
 večerní zastávka
24.01.2023 20:20:15
Faktem je, ze to dost vypovida o tom cloveku. Kdyz se mu libi lhar s pokrivenymi hodnotami tak bych se od nej drzel dal.
 xxxxxxx
24.01.2023 18:29:25
Ale je teda pravda že prakticky všichni kolem mě mají +- rozumný politický názory, nadhled a inteligenci.
 libik Muž34 Kategorie
24.01.2023 18:26:05
Bylo by mi to jedno. Jeden názor, byť třeba blbej, není důvod k nejakymu tyátru.
 libik Muž34 Kategorie
24.01.2023 17:26:56
já znám lidi, kteří volí Babiše a mám je úplně stejně ráda jako ty, kteří volí Pavla....protože lidi nesoudím podle blbýho hlasovacího lístku. Už vám pěkně všem káplo na maják. Já měla dřív takhle šílenou kolegyni. Bylo jí skoro 40 a hrozně hrotila, že někdo volil Zemana. Absolutně nechápu celé to šílenství kolem voleb, ať si každej volí koho chce
Smajlík  kkdkdk
24.01.2023 17:19:23
Tvůj problém je, že nás automaticky podezíráš z toho, že Babiše nevolíme. Tuto zpověď jsi samozřejmě měla uvést slovy "tato zpověď je určena pro ty, kdo nevolí Babiše". Protože jsi ji takto neuvedla, je tato zpověď neplatná.
 Svitavský uličník Muž36 Kategorie
24.01.2023 17:12:20
Tojsemvedela: Ovšem o tom Šhukar čhave píše. Jen použila slovo Němci, místo slova náckové, což byli za Hitlera skoro všichni. A vybrat si tenkrát v Německu jiný politický názor?
Tak to by tě pověsili na ulici.
 taktovidimja
24.01.2023 17:04:41
V okruhu svých známých mám jak voliče Babiše, tak i Pavla a ani já se před nimi neschovávám s tím, že nebudu volit ani jednoho z nich.

Nevidím důvod se přestat bavit s tím, kdo volí jiného kandidáta na prezidenta nebo jinou stranu, než já. Respektuji demokracii a demokratické volby.
Ovšem vadí mně ti, kteří jsou jiní a mnohdy se chovají nenávistně k těm, kteří mají jiné politické názory, dehonestují je a ostrakizují je. Nějak mně to připomíná praktiky nacistů a komoušů.
Asi to někteří mají v sobě geneticky.
 taktovidimja
24.01.2023 16:53:01
Bohužel s kolegy z práce se občas bavit musím.
 Co nadělám
24.01.2023 16:40:23
Nesoudím člověka podle toho, kým se zrovna nechal zmanipulovat.
 Qwertz
24.01.2023 15:15:22
Já neřeknu nikomu, koho volím a je to. Pokud se mnou kvůli tomu někdo přestane bavit, tak to není žádná škoda, protože inteligentní a tolerantní člověk to pochopí. A s debilem není o čem mluvit!!
Smajlík  fimisek
24.01.2023 13:55:10
Nebavil. Asi bych se nebavil ani s kámošem, co se vzhlédl v náckovství... Ale tolerantní člověk by řekl, že má jen jiný politický názor. Já naštěstí nejsem tolerantní.
Smajlík  klukjakobuk
24.01.2023 13:33:33
Tak to já bych se nemohl bavit s nikým :D Protože já nesnáším nejenom ty, co volí Babiše, ale i ty mladý nebo i starý komouše, který volí tu komunistickou špínu Pávka, který navíc je ještě kolaborant s tou Eourounijní komunistickou špínou. Tak tyhle lidi si nic nezadají, protože jsou to úplně stejný svazácký neo-komunistický svoloče, který ani nevědí, proč ho zvolili, jen že je hezkej.. a ještě si myslí bůh ví, co nejsou, přitom jsou to jen komunistický krysy.
Sry, taky jsem se musel nasrat. :D Tak radši dělám, že žádný volby nejsou, abych nemusel z tý párty vyhodit i tvýho kámoše. :D
 Brainstorming123 Muž33 Kategorie
24.01.2023 13:22:48
Citát z klasika:

Zásada náboženská: Kdo není se mnou je proti mně.
Zásada politická: Kdo není se mnou je lump.

Já jsem ve všech přímých volbách volil (a budu volit) kandidáta co by ta funkce pro něj byla vyvrcholením jeho politické kariéry a ne jejím začátkem. Kolik takových znáte?

BTW:
V jedněch prezidentských volbách kandidoval i týpek co jsme se osobně znali. Byl to správnej řízek. Kdyby se mi někdo pokusil nalhat, že kandidoval jen proto, aby byla sranda, tak bych tomu věřil. Myslíte, že by to byl dobrý prezident?
Smajlík  Radič
24.01.2023 13:17:50
postmodernity: si právě nemyslím. Teda spíš vím že moje zkušenost je jiná.
Btw ale mě beztak přijdou nejvíc sexy lidí co v sobě mají něco z chátry i aristokrata.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 13:14:22
Tojsemnevedela: Ten termín zná snad každej. Akorát do něj komicky strká ty ostatní.
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 13:11:44
postmodernity: no že bílá lůza neví že se pro ně používá termín White trash. Ani neví co ho definuje, to jak žijou jim přijde normální. Takže kdybych byla opravdu White trash tak tenhle termín ani znát nebudu, chápeš?
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 13:08:50
Tojsemnevedela: ????
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 13:06:14
postmodernity: který ale bohužel svědčí o tom jaký hadry tu meles protože white trash nezná tenhle název a nechápe co to znamená.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:58:47
Tojsemnevedela: Jo, "white trash" - díky! To je přesně ten pojem, který jsem hledal.
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 12:56:47
postmodernity: tak ono z jaký rodiny pocházíš většinou dost hraje roli, víš?
A nejsme sociální bublina nějakých White trash. Spíš naopak.
Ale tak jako mysli si co chceš, mě je to nějak jedno.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:54:18
Tojsemnevedela: Jistě sis všimla, že o vašich příjmech jsem nic nepsal. Že tví rodiče vystudovali VŠ, taky nemohu rozporovat. Ale rodiče nejsou socbublina, leda u mamánků.
 postmodernity
24.01.2023 12:52:20
Izumi Miyako: co to meleš? Proč bych se jako tomu měla divit? Jasně že komousi byli i v Americe v padesátých letech na ně pořádali dost hon.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:48:49
postmodernity: u nás v rodině mají všichni vysokou školu včetně mých babiček.
Téměř všichni moji přátelé ji mají taky. Já ne protože jsem debil a vykašlala se na to.
Jinak jsme sociální bublina lidí s nadstandardními příjmy i vzděláním.
Tak tu nemel kraviny.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:44:08
Tojsemvedela: Schválně se někdy podívej na. Star Trek nebo na jiný americký seriál pojednávající o budoucím složení společnosti. Budeš vše divit, že myšlenka rovnosti není cizí ani v té skvělé Americe.

Hodislava: Můj děda z matčiny strany byl také komunista a lampasák.
 Izumi Miyako Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:43:32
Tojsemnevedela: A ještě jsem zaponněl zmínit zjevně nízký standard vzdělání tvé socbubliny, což indikuje taky afinitu k Babišovi, Zemanovi, SPD a tak.
 postmodernity
24.01.2023 12:38:37
postmodernity: jsi fakt mimo. Úplně mimo.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:30:25
Politika je pro mě něco jako náboženství. Je mi úplně jedno, kdo koho volí/volil/volit bude, ve které je straně, hnutí, klubu, ... Je to jen a pouze jeho osobní věc, jeho rozhodnutí, jeho stanovisko. Je mi to jedno, pokud ten člověk neubližuje jiným lidem, neudává je, nekrade, neničí cizí majetek,...

Znal jsem několik komunistů, kteří za svého života lidem pomáhali, udržovali vřelé vztahy, stejně tak ty, kteří škodili a udávali. Těm špatným nebudu chodit močit a kálet na hroby. Měli by tam zelenější trávu, lépe pohnojenou. Ještě to tááák. Zapomeň. Jsou mi lhostejní.

Na pivo půjdu s dobrým člověkem a je mi jedno, koho volil. A škoda je jen dobrýho člověka.
 rcall
24.01.2023 12:27:32
Tojsemnevedela: Podle mě toneš v nevědomosti. Tvá socbublina, jak jsem pochopil ze tvého líčení, je taková dost riziková - nadstandardně holduje fetu, chlastu, cigárům, laciné popkultuře... Vsadím boty, že se to kolem tebe voliči Zemana, Babiše, SPD, KSČM jen hemží. Akorát že si to spíš necháváte pro sebe nebo si kecáte do ksiftu.
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 12:13:45
Čim jsem si stoprocentně jistá že bych se přestala stýkat s člověkem co by volil SPD nebo KSČM


Můj děda byl komunista. Idealista socialismu, co do partaje vstoupil už za svých mladých let. A žil podle těchto ideálů. Všichni pro všechny, všechno je všech. Takže nikdy nic sám neměl ..... :-). Nicméně do vztahu děda/vnučka se to nikdy nepromítlo. Politiku na mně nikdy nevalil.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.01.2023 12:02:56
Já nevím no. Čim jsem si stoprocentně jistá že bych se přestala stýkat s člověkem co by volil SPD nebo KSČM.
Ale v mojí sociální bublině je něco takového téměř nemožné.
Ten zbytek nevím no. Té kamarádky mi bylo v tu chvíli i líto ale přiznám se že pak jsem se na ní chtě-nechte už dívala jinak. A určitě ne líp.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 12:00:12
Myslel bych si, že má rád srandu. Se Zemanem jsme si užili dost legrace a Babiš by byl důstojná náhrada. Sem tam nějaká ta urážka, mezinárodní ostuda, milost pro kámoše. Pořád by bylo o čem psát, diskutovat a na koho nadávat. To ten druhej komouš se tváří pořád vážně a byla by s ním nejspíš jen nuda.
 Meloun
24.01.2023 11:54:01
Ne, v životě bych nedovolila, aby do vztahu udělalo trhlinu něco tak přirozeného jako to, že má někdo jiný politický názor. Tvůj kámoš je hloupý, i když volil ve svých očích "lepšího". Jediné co, tak když se dozvím, že někdo jiný volí někoho jiného než já, tak z opatrnosti změním téma. Ale ne vždy. Můj manžel volil ANO v posledních volbách do sněmovny a povídalo se mi s ním o tom hezky, uměl mi naprosto racionálně a bez emocí říct, co ho k tomu vede a já jemu zase to, co mě k tomu nevede.
Smajlík  Veela Žena34 Kategorie
24.01.2023 11:50:34
Asi bych se ho ptal na jeho důvody a zkusil bych mu dát nějaké argumenty proti babišovi. Na základě reakcí bych si udělal obrázek o tom jestli je inteligentní nebo ne.

Ale i pokud by mi moc chytrej nepřišel, tak respektuju jeho právo svobodně si vybrat. Přijde mi to trochu škoda nesnášet někoho kvůli politice, když v jiných oblastech bych si s tim člověkem třeba rozuměl.

Odmítal bych se bavit s někým, jehož politické přesvědčení by bylo vyloženě extrémní, jinak bych to asi úplně nehrotil.
 temný bivoj
24.01.2023 11:48:56
LG62: Podívej se radši na sebe a pak zde blinkej.
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 11:40:11
Šukar čhave: promiň ale říkáš fakt dost nesmysly. Ani nevím co na to říct.
Proč by se měl někdo stěhovat z Německa? Jako z pocitu nějaký totálně vyšinutý v tomhle případě kolektivní viny za druhou světovou?
Hodně ujetý.
Nevím proč paprdovi teda, ale člověk i když by mu majetek konkrétně nebral tak se ztotožňuje s těma myšlenkama.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 11:39:49
Je to hodně hloupé, človek, který nemá úroveň, není demokrat, vůbec bych se takovými lidmi nechtěla stýkat.
 Soraya Žena85 Kategorie
24.01.2023 11:36:15
Tojsemvedela: Proč ne? Můžeš se z Německa vystěhovat. Ale hlavně jsem tím chtěla říct, že ne každý, kdo má určité politické přesvědčení, by násilně vzal nějakému páprdovi majetek. Proto jsem zmiňovala Marxe a Lenina. Pokud vím, tak Marx si představoval, že jeho přesvědčení pronikne do Velké Británie. Ne do Ruska. Ale to už odbočuju.
 Šukar čhave Žena21 Kategorie
24.01.2023 11:33:47
Já se normálně bavím se všemi. Nejsem ko*ot, který by zatracoval druhé za jiný názor.
Smajlík  Bílý heteromuž 0 Muž42 Kategorie
24.01.2023 11:29:24
Šukar čhave: prvotní myšlenka socialismu nebo trockismu byla v podstatě dobrá, nebo dobrá... už jen to že bysme se měli mít všichni stejně navzdory schopnostem apod.je zvrácená.
Ale třeba základní odborů apod.dobre bylo.
Ale to první je naprostá utopie.
A samozřejmě se to naprosto zvrhlo a z toho že se chtěli stát dělníky revoluce se stali řezníky evoluce.
Ale vůbec nechápu nějak Tvůj argument na to konto že jsem psala že národ si nikdo nevolí ale politické přesvědčení ano.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 11:28:32
Šukar čhave : jakmile někdo začne větu slovy "to je jako kdyby" tak to nikdy neni jako kdyby...

národnost si nevybereš, politickou příslušnost ano ..
 Honza123456789
24.01.2023 11:27:35
postmodernity: Vidíš, mně zrovna takovej krok připadá extrémně zoufalej. Ale proti gustu...
Smajlík  Ludwa
24.01.2023 11:24:20
Tojsemvedela: A víš, v čem tkví původní Marxův komunismus? A víš, proč mu nejdřív říkal socialismus a pak raději komunismus? Politické přesvědčení není to stejné, co chování nějakého jedince. Znáš rozdíl mezi Marxem a Leninem?
Smajlík  Šukar čhave Žena21 Kategorie
24.01.2023 11:23:56
postmodernity: tak tys byl vždycky pitomec.
Smajlík  LG62
24.01.2023 11:22:05
Šukar čhave: tak je proboha snad něco jinýho. Národ si nikdo nevolí, politické přesvědčení ano.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 11:20:29
A co mi zbývá, když je mám v rodině. Facebookoví konspirátoři jim vymyli mozek a veškerá rozumná diskuze ztrácí smysl. Proto se s nimi o tom raději nebavím.
 Horatio Muž32 Kategorie
24.01.2023 11:20:12
Ludwa (Kyrill): Já tam hodím prázdnou obálku, takže k volbám půjdu. A zoufale si nepřipadám, nene.
Smajlík  postmodernity
24.01.2023 11:18:59
Tojsemvedela: To je jako bych řekla, že Němci mi nahnali dědu do nucených prací, a proto nechci doma někoho, kdo má rád Němce.
Smajlík  Šukar čhave Žena21 Kategorie
24.01.2023 11:17:22
Znám a je to jejich věc. Pouze se vyloženě nebavím o politice
 Loca Loca Žena98 Kategorie
24.01.2023 11:17:20
No když se nad tím zamyslím, tak možná kdybych zjistil, že všichni kolem mě volí Babiše, volil bych ho taky.
Smajlík  Van Generator Muž30 Kategorie
24.01.2023 11:16:31
"Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat."

Přijmu to jako fakt, že holt volil někoho jiného než já. Má na to právo. A co tam máš dál?

Co by mi vadilo, že nerespektuje moje právo. Že se o tom hodlá hádat, nadávat mi. Mimochodem, to je taky důvod, proč se o politice s nikým nebavím. Ne že bych tajila svůj politický postoj. Ale prostě tohle mi nepřijde důležité. Proč se kvůli tomu s někým rozhádat do krve. Odmítnout mne, jen kvůli tomu, že jsem jiného názoru. Který nijak nevstupuje do našeho vztahu, páč to by se přeci už vyjevilo mnohem dříve na základě konkrétního chování na základě dané politické preference. Jestli jsem levičák, jaktože jsem dokázala dosud vycházet s pravičákem? Dokázala. A nebo ne. Chápete? Ale jestli ten druhý vyletí až nyní, jen proto, ež jsem tam hodila někoho jiného, pak je totiž zjevné, že mne nerespektuje .... a nějak si jen hojí vlastní ego. Bylo by to smutné.
 Hodislava Žena42 Kategorie
24.01.2023 11:16:17
Šukar čhave: není magor, komunisti jeho rodině sebrali velkej majetek, činžáky a restauraci. Než jim to v restituci vrátili byl to silenej boj. Jeho táta za komára i bručel jako politického.
Tak jasně že nechce aby byl u něj doma někdo kdo volil proruskyho socana-Zemana.
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie
24.01.2023 11:13:47
postmodernity: "já považuju za zoufalce jak voliče Babiše tak voliče Pavla" - takže nám zbývá k volbám nejít vůbec a to je ještě větší zoufalost.
Smajlík  Ludwa
24.01.2023 11:12:45
přijde covid, Babišovi místo panenek naskočí dolary jak strejčkovi skrblíkovy a hned vymejšlí, jak díky tomu rejžovat na kšeftech ..... pak si na auto napíše, že pomáhá lidem ...

jetli mě něco rozčiluje víc než tohle, tak fakt, že některý lidi mu to ve svojí nekonečnej naivitě žerou
 Honza123456789
24.01.2023 11:12:26
Pokud člověk nikoho takového nezná, tak si tedy žije v echt vlastní bublině. :)
 Taninka
24.01.2023 11:11:05
Izumi: Výstižně napsáno.
Někteří lidé už jsou jako nějakcí fanatici...
Smajlík  meloun23
24.01.2023 11:10:08
Ano bavil a nechápu proč bych neměl.
 Ludwa
24.01.2023 11:09:25
Znám pár takových lidí a nijak to náš vztah nenarušilo. resúpektuji jejich volbu, i když jí nerozumím.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
24.01.2023 11:06:20
Já bych teda asi sepsula toho chlapa, jestli je magor.
Smajlík  Šukar čhave Žena21 Kategorie
24.01.2023 11:04:34
Začínají mi vadit hlavně lidi, co odsuzují voliče toho, koho tam oni sami nechtějí.
Smajlík  Šukar čhave Žena21 Kategorie
24.01.2023 11:03:59
no asi bych nebyl takhle drsnej, abych ji rovnou vyhodil ale upřímně připouštim, že přístě bych ji pravděpodobně nepozval
 Honza123456789
24.01.2023 11:02:19
Upřímě mi přijde už docela trapný ten tyátr kolem Babiše.

Co na tom záleží, jestli Losna nebo Mažňák?

Spousta lidí si z Babiše uděla fackovacího panáka. Nějakou pseudoikonu.

Že krade, lže, byl komunista, v STB... A kde si cosi?

Ale no tak, kolik tohle dělá lidí, celosvětově?

Kdyby se Babiš podrbal na veřejnosti na koulích, tak o tom budou psát noviny jako divé.

Jako jo, Babiš nemá čistý štít a jeho vhodnosti můžeme rovněž polemizovat, ale vadí mi ten fanatismus, co někteří předvádí.

Vadí mi to trhání společnosti, kdy nesmíš veřejně vyjádřit svůj názor koho volíš, aniž by tě zlynčoval rozzuření dav.
 Izumi Miyako Žena34 Kategorie
24.01.2023 10:58:34
Tvé problémy bych chtěl mít. :)

Já se bavím s každým, s kým chci a musím. V duchu považuju za zoufalce jak voliče Babiše, tak voliče Pavla. Náklonnost k Babišovi a k Pavlovi považuju za dva různé biotopy komunistického zmrdství. Ale to říkám diskrétně jenom tobě, protože k tobě mám letmou sympatii. Ke každému voliči se snažím chovat slušně, pln vlídnosti a soucitu.
 postmodernity
24.01.2023 10:58:27
Bavil, ale ne o politice.
 Van Generator Muž30 Kategorie
24.01.2023 10:58:09
Mně by to bylo jedno, kdyby to nebyl typ člověka, co mi podsouvá, ať ho volím taky.

Když jsem posledně volila koalici "spolu"
Otec mě za to málem ukamenoval :D
 Roztomilé zlobivé Žena25 Kategorie
24.01.2023 10:58:05
Ze se mu nedivi ? Ten tvuj kamos je pekny hovado a rozbil bych mu nejradsi hubu za to jak se zachoval k holce jen proto ze volila jinyho sasulu...ja to rikal uz pred lety ze se blizi doba svazaku v heslu kdo neni s nami je proti nam a je to tu pomalu ale jiste...smutna doba.Zlaty stary casy kdy cloveka zajimali jiny prednosti nez nejaka politika....

Bidu na vas lidi to vas snad probere.
 NicotnyClovicek
24.01.2023 10:57:16
Myslel bych si o nem neco o trochu hezciho nez o tobe.
 Kvetak
24.01.2023 10:55:15
Tak je mi to uprdele ... kazdej svazacek dneska omg uz mi to leze na nervy. Jestli bych se bavil s kamosem kterej ma jinej politickej nazor ? Ty vole to je jak otazka nejakyho rudyho z 50.let uz se proberte lidi a nezerte to tolik.
 NicotnyClovicek
24.01.2023 10:55:03
*z ní vypadlo, mi vypadlo :D
 Tojsemvedela Žena34 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk