Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1210422, vloženo 22.01.2023 22:02:38 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Babiš Pavla v debatě zničil!
Ano, myslím tu dnešní, na ČT. Ano, viděl jsem ji celou. Ne, nezbláznil jsem se. Fakt si stojím za nadpisem.

Babišovi nejde o to vyhrát fakticky, racionálně, jemu jde o kolovrátek a hesla. A co zůstane těm voličům, kteří se rozhodují? Že je Pavel vládní kandidát, že je Pavel bývalý zlý komunista, že Pavel nerozumí ekonomii a diplomacii, že se Babiš zasadí o mír.

Jestli ale za něco zaslouží dneska bodík, tak za to, jak se snažil Pavla rozhodit. Ten se musel jednou dvakrát držet, aby mu nedal řachu do ksichtu. Obdivuju Řezníčka i Pavla, že nevybuchli několikrát smíchy. Asi to nejhorší, co jsem v politice kdy viděl, a to pamatuju devadesátky včetně Sládka.

Vaše názory na debatu?
Voliči Babiše, plánujete po dnešní debatě Babiše stále volit?
Nerozhodnutí, plánujete po dnešní debatě volit Babiše, Pavla, nebo stále zvažujete, koho volit?
 Komanč vs komanč Muž39  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
23.01.2023 16:03:15
Vy, co se ptáte, zda jste sledovali jinou debatu, protože Pavel mluvil mnohem lépe a k věci než Babiš: Skutečně jste četli, o čem diskuze je, nebo jen nadpis?

Že se jeho výrok o nepomoci Polsku, které já považuju za výsledek jeho neschopnosti pobrat otázku, než vyjádření skutečného názoru, řeší všude, dokazuje to, co jsem napsal. Je ohromné množství lidí, co žijí v iluzi, že bychom měli být neutrální, že NATO je nebezpečí pro nás a další mimozní názory, a těm Babišova slova o nezatažení ČR do války pomohou v rozhodování. Moderátor Řezníček Babišovi bohužel pomohl. Jeho lpění na tom, aby Babiš reagoval na otázky, nemlel z cesty, což je pochopitelné a v pořádku, dělá z Babiše chudáčka, proti kterému jdou všichni, včetně České televize.

Je to vlastně děsivé, ale Babišovo vystoupení, včetně toho výroku, jsou od Babiše majstrštyk. Že mu to beztak nepomůže, protože karty jsou rozdané jasně už od 1. kola a Babiš prakticky nemůže vyhrát, ČR zachrání od nejhoršího prezidenta v dějinách. A že teda má konkurenci jak v minulosti dávné, tak nedávné.

Volby do Poslanecké sněmovny ale vyhraje s 35 procenty minimálně. Nelze vyloučit, že on prohru v prezidentské debatě bere jako jasnou věc od začátku, ale teď už získává ovečky, které mu to hodí dnes, a pak mu to hodí i příště.
 komanč vs komanč
23.01.2023 12:54:31
Matouch: Blbeckum take imponuji poradni chlapi s opravdovymi hodnotami a vkusnym chovanim, to sam prece vis nejlip matouchu!
Smajlík  noname64
23.01.2023 12:25:59
Třeba jsem četl, co psal Jindřich Rajchl a co mu tam píšou lidé za komentáře a nepřijde mi, že by to považovali za debakl pro Babiše. Zatím naopak dělají z Babiše chudinku, že ČT nadržuje Pavlovi.
Dokonce to sdílel můj spolužák ze základky.
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
23.01.2023 12:20:08
Alda: heh, no já se rád pak poučím, když nebudu mít pravdu

Noname: jak je to tam u vás? U blbečků? Projel to Bába? Volíte ho?
 matouch
23.01.2023 11:45:25
Teta Dana off: ukřivděně stěžovat? Proč zase lžeš?
 FEFI
23.01.2023 11:44:45
FEFI - ach jo, to je hyperbola (nadsázka).
Začal si ukřivděné stěžovat. Naprosto nemužné chování.
Má štěstí, že mám nepřekonatelnou alergii na Babiše, takže jsem stále rozhodnutá dát hlas Generálovi.
Ale už ho radši nechci nikde vidět/slyšet.
 Teta Dana off
23.01.2023 11:41:07
Teta Dana off: začal brečet? Proč lžeš?
 FEFI
23.01.2023 11:26:14
Pavel se u mě zdiskreditoval sám hned na začátku, jak začal brečet, že je tahle prezidentská kampaň hrozně nefér.

A na Babišovi se mi líbilo, že měl jako klasický estébák na protikandidáta připravené vytištěné důkazy, co kdy kde plácnul - respect! :)
 Teta Dana off
23.01.2023 11:19:50
Matouchu nebran se tomu!
Smajlík  noname76
23.01.2023 11:06:05
matouch: podívej se, jak informují parlamentní listy. To je Babišův úderný leták.Polovina voličů Babiše si přesně na takových webech rochní.
 Alda
23.01.2023 10:40:46
noname: jj jsi jelito :D
 matouch
23.01.2023 10:34:56
To je dobre, matouchu, ze ti imponuji skutecni chlapi, i pro tebe se jeden najde, neboj!
Smajlík  noname46
23.01.2023 10:25:43
Pokud to srovnáme s Klausem nebo Zemanem, tak Babiš skutečně není dobrý řečník. Při otázkách se zbytečně vykrucoval - buď na otázku odpověděl otázkou nebo neustále odbíhal od tématu a nebyl schopen seriózně odpovědět. Být tam některý z těch dvou zmíněných, tak Pavla umlátí argumenty a udělají z něj totálního pitomce. Nemůžu si pomoct, ale Babiš udělal pitomce akorát sám ze sebe. Už je mi jasné, proč do televizních debat doposud nechodil. On na to prostě nemá. Po včerejší debatě jsou ve všech denících titulky, jak pobouřil Poláky vyjádřením, že by jim nepřišel na pomoc. Nechápu, proč prostě jednoduše neřekl, že by dělal všechno pro to, aby válce předešel, ale pokud by k ní přecijen došlo, dostál by naší povinnosti s ohledem na článek 5 Severoatlantické smlouvy, což by působilo seriózně. Myslím, že jestli doposud bojoval o nerozhodnuté voliče, po včerejší debatě o většinu z nich přišel.
Smajlík  Peters2457
23.01.2023 10:03:28
"Vaše názory na debatu? "

Pan Andrej Babiš odpovídal na jiné otázky, než které mu byly pokládány nebo byl roztěkaný a nesoustředěný nebo nějak už nezvládá češtinu.

Od prezidentského kandidáta chci na jednoznačnou otázku jednoznačnou odpověď a toho nebyl schopen.

Pan Petr Pavel odpovídal korektně a jednoznačně, což se mi líbilo.

Jinak politiku nesleduju, v prvním kole jsem nevolil, ale kdybych měl nyní volit podle včerejší debaty na ČT1, tak jednoznačně Petr Pavel.
 ER4E
23.01.2023 09:37:58
Alda: já v to věřím, že tímto i o část blbečků přišel. Na řeč těla většinou reaguje i ten největší primitiv. Hlavně v začátku byl Babiš vystrašenej jako školák.
Nebo babišovi grimasy, když ho Pavel častoval lhářem. V podstatě normálního člověka by to urazilo.
Takže i když blbečci tématu nerozumí, tomuhle myslím rozumí.
Neboj, byl to totální propadák.
 matouch
23.01.2023 09:18:14
Matouch: Psal jsem to z pohledu, koho tam dotyční přišli oslovit. Pochopitelně, že se choval hrozně, je to to nejšílenější vystoupení, které jsem kdy u našeho vrcholného politika viděl a včera mi z toho bylo fakt zle. Jenže přesně tímhle buranským vystupováním, jistým lhaním a strašením si získá těch top 10% blbečků. Doufám, že to i někoho znechutilo.
 Alda
23.01.2023 08:25:17
noname: určitě ne jako nějaký noname, nebo Bába.
Sám stejné hodnoty vyznávám, takže nemám problém potkat kohokoliv se stejným chováním.
 matouch
23.01.2023 08:24:51
Ještě jsem to neviděla, teprve se chystám.

Věřím, že Babiš byl špatný, ale nevěřím, že generál byl bezchybný. Což tak působí, odevšad se to na mě od rána valí. Kéž bych se mýlila.
 vstávající ponožka
23.01.2023 05:51:16
Matouchu a jak se citis ty, kdyz narazis na skutecnyho chlapa?
Smajlík  noname98
23.01.2023 02:08:29
Jinak mám ještě poznatek, proč až teprv Pavlovi se podařilo Babiše setřít.

Jde vidět, že nestálý, nemorální vychytralý podvodníček Babiš má komplex ze skutečných chlapů.
Všimněte si těch Babisovych grimas, že chvíli trvá než se dostane do fazóny
 matouch
23.01.2023 01:36:55
Tlačítko: viď? Jsem z toho taky v šoku. Jako čekal jsem tu průměr, děcka atd... Ale třeba co píše Alda? Spíš si myslím, že někdo jeho přezdívku zneužil
 matouch
23.01.2023 01:32:59
Je to výrazný Babišův debakl. Až tak bych diskuzi hodnotil. A prozře zas o pár % více lidí.

A z diskutujících se ztotožňuji s "jdu kolem"

U Aldy mám podezření, že někdo jeho přezdívku zneužil.
 matouch
23.01.2023 01:27:57
Co? VIdeli jsme to same? Babis se tam v podstate trepal jak civava co knuci pred nemeckym ovcakem. Spousta stekani, ale stejne kazdy vi, ze ten nemeckej ovcak jednou stekne a civava se pokadi.
Babis nebyl pripraven, bud blabolil nebo odpovidal na neco jine. General k veci, strucne, srozumitelne.
Na konci babis akorat zaskemral at to daji jemu, ale proc nerekl. General uvedl jasny duvod proc ho volit.
Fakt jsme sledovali to same?
 tlacitko
23.01.2023 01:17:08
Diskuzi jsem viděl a rozhodně nesouhlasím. Jestli Babiš cílil vždycky na 60% primitivní populace, tak teď zacílil na TOP 10% blbečků. To mu neprojde. Uvidíte.

Za další. Řeč těla a sebejistota - tedy to čemu primitiv rozumí, byla lepší u Petra Pavla.

Babiš někdy působil jako zmoklý kosák. Jako popleta. I díky nesmlouvavému moderátorovi
 matouch
23.01.2023 00:59:27
Neviděl jsem to celý, nicméně mi stejně každá debata nebo tiskovka jenom prohloubí názor, že Babiš je psychopat, kterej nemá v politice a na Hradě už vůbec ne co dělat.
Volím Pavla. Ne proto, že by byl kdovíjakej odborník a politik, ale protože jeho protikandidátem je sebestředná svině Babiš.
 Dremorický Kárl
22.01.2023 23:28:30
Já bych vyzdvihla tyto body:
-zmínil problém s energiemi, kdy dodal jeho řešení (to, že to byla zase blbost a vůbec to není v jeho kompetenci a vlastně většina jeho řešení byla, že bude tlačit na Fialu, je věc druhá). Pavel zmínil inflaci a správně řekl, že on je na ni malý pán. :)
-zmínil tíživou situaci matek samoživitelek a dlouhé doby čekání na výplatu sociálních dávek.
-bytová krize a podpora mladých rodin.

Babiš byl lepší v tom, že věděl, koho může urvat na svou stranu. Samozřejmě že se ty jeho výlevy nedaly poslouchat, neuměl odpovídat na otázky, lhal a Pavel byl lepší. ALE jak říkáš. Babiš chce mír, Babiš nechce válku, Babiš není provládní kandidát, Babiš se potkal s x lidmi, Babiš byl předseda bůhvíčeho, Babiš je chudáček, kterému všichni ubližují. Řekl to stokrát. A na stejném principu funguje i reklama. Stokrát to zopakuje, až tomu lidi uvěří. Nicméně se mu taky povedlo naštvat pěknou spoustu lidí. A to s tím pátým dodatkem bude mít ještě dohru.
 dotykamsehvezd
22.01.2023 23:13:37
Jdu kolem: Já si spíš myslím, že tam byl ze začátku nějaký problém s mikrofonem. Pak na to zvukaři upozornili režii a v nenápadném okamžiku byl mikrofon vyměněn, nebo byla upravena jeho pozice.
 Qwertz
22.01.2023 22:41:57
Úplnej průser.
 Sorayaaa
22.01.2023 22:37:59
Pavel ví něco o armádě a jinak neví nic, Babiš je na tom lépe. A Pavel chce zavádět klid a pořádek, on si myslí, že je na vojně . To určitě. A prý zabraní chaosu. Nic lepšího neví. A ještě se stylizuje do podoby Masaryka.
 1532
22.01.2023 22:37:35
Alda: Stačí znát preference lidí, co volili Pavla, Fischera a Nerudovou a z toho je zřejmé, že má Pavel nakročeno k výhře. Těch lhářů zas tak moc není a dají se v průzkumech eliminovat, poznat. Máme taky výsledky 1. kola, preference voličů Nerudové a Fischera na 2. místě. Je hotovo, Pavel vyhraje s náskokem. 45 % je pro Babiše strop, i kdyby přesvědčil větší část nerozhodnutých. To se mu nejspíš ani nedaří.
 Komanč vs komanč
22.01.2023 22:32:24
Tak to je mega trapný ta debata. Jak jsem lidský, tak jsem i místama fandil Bábě, aby byl schopen se trochu obhájit-

Kdo diskuzi neviděl, tak je tady:
https://bit.ly/3XukL8F
 matouch
22.01.2023 22:29:08
Babiš neuvěřitelně napadá. Okamžitě kritizuje a rejpe. Jsem ráda, lese sám odrovnává
 nemuzusenatodivat
22.01.2023 22:28:14
Ad Meliora: Ale to je přece účel. Vytvořit dojem, že je proti němu přesila, že ho nenechají domluvit, že překrucují, že on je oběť. Pro ty, co se o politiku až tak nezajímají a neznají ho, mu to sežerou i s navijákem.
 Komanč vs komanč
22.01.2023 22:27:32
Komanč: snad, výsledky 58% pro Pavla beru za otevřené. Babišovci se v průzkumech méně svěřují. Takže reál může být jiný.
 Alda
22.01.2023 22:22:53
Matouch: Babiš tam přišel znechutit některé voliče Pavla, aby k volbám vůbec nešli a aktivovat některé nerozhodnuté z jeho okruhu. Ze záznamu si pusť max 1. 1/3, to jsou největší bomby.
 Alda
22.01.2023 22:22:14
Alda: Nebude, protože lidi, co volili Nerudovou, Fischera a Pavla plánuji jít ve velkém k volbám a volit až na výjimky Pavla. Tohle stačí k jeho zvolení. Blekotáním v televizi a kampaní může Babiš získat jen některé nerozhodnuté, ale zároveň ztrácí i některé vlastní. Je to hotové. Ale v té debatě udělal to, co potřeboval a chtěl a byl z pohledu efektivity lepší. Nebýt těch voličů Nerudové a Fischera, tak by to ještě napínavé bylo. Už je ale hotovo a nejsem zrovna fanda Pavla, ale jsem za to rád. Babiš je ostuda.
 Komanč vs komanč
22.01.2023 22:20:27
Jakože jsem si říkal, že i moderátor do něj šije, ale když on neodpovídá na otázky. On se ho se zeptá například na otázku, proč šel jednat s Foldynou a Skálou a on místo odpovědi na to začne říkat, že Pavel vítal vojáky Varšavské smlouvy. Tak jako wtf, co to je za úroveň...
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
22.01.2023 22:20:13
KEAM: Ja vim no, bylo mi ho tak lito. Pritom nekdy sam mluvi dobre, ale tady byl proste slabsi.. Snad ty dalsi debaty budou lepsi:) Pavel taky kolikrat rikal blbosti, ale redaktor do nej vubec tak nesil jako do Babise.
 noname67
22.01.2023 22:17:35
noname67: naopak. Nechal ho planě plkat. Babiš ani jednou (!) meodpověděl na položenou otázku. Jen zamrkal očičkama a spustil naučený hnojomet a nebo sebechválu.
 KEAM
22.01.2023 22:16:41
No, já nevím.. záznam zatím není, abych posoudil.

Spíš čtu:
Babiš přišel do debaty a potvrdil: Je druhý Jakeš a hloupý manipulátor
 matouch
22.01.2023 22:14:47
Vtipnej byl ten konec, tam Pavel zopakoval ten svuj volebni spot ne? :D a prej ze kdyz neuspeje, bude pomahat kde se da :D

Jinak jasny, Babise volit budu, i kdyz zrovna "nevyhral" debatu na CT. Taky tam do nej dost sil ten "nestranny" redaktor..
Smajlík  noname67
22.01.2023 22:11:09
Také si myslím, že Pavla předrtil. Byl velmi profesionálně připraven, první půlku pořadu stále v útoku a narval tam vše co potřebova v takové intenzitě, jaké potřeboval. Na jeho samozřejmé lhaní nebyla obrana. Bohužel, Řezníček nezvládl začátek, takže byli na Babiše dva. Jestli tímhle stylem pojede i na Primě, to budou sledovat hlavně jeho potencionální voliči, tak budou finální výsledky dost napjaté.
 Alda
22.01.2023 22:10:12
Bylo znát, že je Pavel nemocný a obdivovala jsem jak to zvládal i přes to.
Já když jsem takto nachcípaná, nepřemýšlí mi to a jsem ráda, že jsem ráda.
Jinak Pavel měl tradičně navrch, Babiš chvílemi vzbuzoval ve mě i soucit a na konci jeho prosba o hlasy byla opravdu dojemná.
Jinak myslím, že debata byla k ničemu, že většina lidí nezměnila názor jaký měla.
 Jdu kolem
22.01.2023 22:08:51
Ne, Babiš byl úplně marný.
Smajlík  Iceman1988 Muž35 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk