Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1203613, vloženo 28.09.2022 15:49:13 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jeli Bůh všemocný pak je vším.
Proč? Protože aby Bůh byl schopen cokoli ovládat - mít nad čímkoliv moc - musí být mezi ním a daným objektem vazba. Je jedno jakou formu ta vazba má - ale musí tam být. A máli být Bůh skutečně všemocný musí být v kontaktu s každým tzv. atomem, qarkem jakéhokoliv objektu. Jinak by neměl nad daným objektem absolutní kontrolu - nebyl by všemocný.

Dokonce i silové působení všech objektů (a tedy i těch nej elemtarnejsich) na sebe navzájem musí být pod jeho kontrolou. Má-li být všemocný a mít vše pod kontrolou musí v každém okamžiku být schopen ovlivnit jakoukoli interakci mezi čímkoli.

A musí to dělat neustále. Má-li ale Bůh mít nějakou sílu pod absolutní kontrolou - musí s ní být totožný. A jelikož tělesa jsou vlastně formou energie musí s nimi Bůh být opět totožný.
Je tedy totožný i s jakoukoli živou bytostí.

Jinými slovy Bůh který nenávidí tzv. hřích a ty jež ho páchají, vlastně nenávidí sám sebe. Protože on je tou hybnou silou všeho. Nejen že se nic neděje bez jeho souhlasu, ale naopak vše se děje z jeho impulsu.
 Petrz Muž45  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
30.09.2022 22:58:44
já si osobně myslím, že Bůh dal lidem absolutní svobodu v konání zde na zemi a to jak tím budou škodit svojí duši,už je jen na nich.
Smajlík  black 2
30.09.2022 15:16:56
Knoflejk: to je taky pravda.
 Petrz
30.09.2022 15:11:09
Positive plus: Nikoli - zákon lásky naplňuje. To dělá každý, všude a vždy. I vrazi a zloději. A možná že ti jsou schopni milovat intenzivněji než lidé jež právní systém nepřekračují.
 Petrz
30.09.2022 14:27:38
Petrz: A navíc bůh to vše předurčil takže ať si soudí sám sebe
Smajlík  Knoflejk Muž21 Kategorie
30.09.2022 13:38:39
> Petrz

No to je jedno, ale ví, že tím někomu škodí a překračuje zákon lásky.
 Positive plus Muž Kategorie
30.09.2022 13:10:37
Positive plus: "Vrah, zloděj, lhář obvykle ví, že dělá něco spatného." To si myslím, že se myslíš. Z hlediska svého modelu života nikdo nedělá nic špatného. Vrah ví že přestupuje zákon - ale jeho motiv k činu vychází často z hlubší roviny vědomí. A na této úrovni vědomí svůj čin považuje za správný.
 Petrz
30.09.2022 12:21:49
> Petrz

"Bůh se dle mne taky nehněvá. A už vůbec ne kvůli našim chybám, nedokonalostem a omylům. Bůh musí vědět jak obtížné je pro většinu lidi žít. Každý se snaží žít tak nejlépe jak dokáže. A to platí i pro vrahy , zloděje a lháře a manipulátory. Mne se líbí myšlenka z knihy Hovory s Bohem"

Divná kniha. Ani nevíš s kdo je ten údajný "Bůh" z té knihy.

Vrah, zloděj, lhář obvykle ví, že dělá něco spatného. Nazvat to omylem, to je špatný vtip.
Pokud se vrah, zloděj, lhář napraví, tak Bůh odpouští.

Pokud nějakému cvoku, tohle přijde v pohodě vraždit, krást a lhát, tak ať se bojí, protože jsou různé autority vykonavatelem hněvu nad tím, kdo činí zlo.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
30.09.2022 08:02:15
KayLordYebkal: Vůbec jsem nepochopil, co mi chceš říct a v jakém kontextu.
Smajlík  Čenda Kurátor
30.09.2022 07:31:04
Knoflejk: Díky.
 Petrz
30.09.2022 00:13:38
Čenda Kurátor: Na Církve NEVĚŘÍM... !!!
Smajlík  KayLordYebkal
29.09.2022 18:54:15
Petrz: Tvoje víra se mi zamlouvá. Kéžby bylo více lidí takových jako ty
Smajlík  Knoflejk Muž21 Kategorie
29.09.2022 18:14:34
Knoflejk: Bůh se dle mne taky nehněvá. A už vůbec ne kvůli našim chybám, nedokonalostem a omylům. Bůh musí vědět jak obtížné je pro většinu lidi žít. Každý se snaží žít tak nejlépe jak dokáže. A to platí i pro vrahy , zloděje a lháře a manipulátory. Mne se líbí myšlenka z knihy " Hovory s Bohem": Existuje jen láska.

A čím jsem starší tím víc si uvědomuji že tomu tak je
 Petrz
29.09.2022 17:47:17
Petrz: Máš naprostou pravdu. Bůh se nemá co hněvat když stvořil nedokonalý svět.
 Knoflejk Muž21 Kategorie
29.09.2022 17:40:45
Austerus: co mám ukázat? Že mohu Bohu říkat co musí? Ano pokud je Bůh všemocný musí být s tímto vesmírem totožný. Je to můj názor. Nikoli příkaz Bohu co má dělat.
 Petrz
29.09.2022 17:35:14
Positive plus: "Ježíš nás zachránil před námi samotnými." Nikoli. Zachránil nás před božím hněvem- tak to aspoň vykládá křesťanství. A z čeho tento Boží hněv pramení? Že nežijeme tak jak chce Bůh. Respektive že tzv. hřešíme. Takže Bůh se na nás hněvá protože nedokážeme žít podle jeho požadavků - tzn. bez hříchu- přesto že musel od začátku vědět a ví že to je pro lidi nesplnitelné.

Chápeš tu nesmyslnost takového jednání? Proč se hněval/ hněvá když už v době kdy ta pravidla ustanovil věděl že je lidé nejsou/nebudou schopni splnit? A věděl to už v době kdy lidi stvořil.
 Petrz
29.09.2022 14:56:52
Teď mě napadlo že když je Bůh absolutní tak musí být absolutní úplně ve všem. Takže je i absolutně nepoznatelný a nepopsatelný. To ovšem znamená že o něm nemůžeme nic tvrdit. A když je nepoznatelný tak ani on sám sebe nemůže znát jinak by nebyl nepoznatelný
Smajlík  Knoflejk Muž21 Kategorie
29.09.2022 10:40:44
Petrz: evidentně? Ukaž!
 Austerus Muž18 Kategorie
29.09.2022 10:40:03
Máš pravdu! Ale vysvětluj to fanatikům....
 Knoflejk Muž21 Kategorie
28.09.2022 23:53:32
Positive Plus: Ne. Jak jsem psal já.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 23:52:16
> Čenda Kurátor

Ne. Jak jsem psal.
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 23:32:42
Positive Plus: No jen to sám řekni! Nejsi v žádné církvi. Vydal ses na osamocenou trollí stezku, která vede do záhuby. A tam, kam vede, bude pláč a skřípění zubů. Tak.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 23:30:01
> Čenda Kurátor

Přeju ať nalezneš život věčný.

Jsem v Církvi Pána Ježíše Krista Syna Božího, jiné rozlišení není zapotřebí, kromě lokality, kde se člověk nachází a to nechci prozradit.
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 23:27:40
> Petrz

Ježíš nás zachránil před námi samotnými.

Nesplnitelné požadavky?
Pro pyšného člověka to může být nesplnitelné, přijmout autoritu Pána Ježíše Krista Syna Božího, uznat, že je Pán, odsoudit své hříchy, opustit svojí cestu do záhuby, začít se napravovat a nechat se vést.
Pro pokorného člověka je to snadné...
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 21:44:25
Positive Plus: Těžko, Anežko.


V jaké jsi církvi?
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 21:40:45
Positive plus, uhel: pořád nechápu před čím nás Ježíš vlastně zachránil. Bůh na nás uvalil prakticky nesplnitelné požadavky, a hněval se že je nedokážeme naplnit. Proto nechal brutálně umučit svého jediného syna čímž si vlastně vybil hněv a všechno bylo jakž takž ok. Nechci to nějak dehonestovat ale je toto jednání ukázkou příčetnosti?

Čenda kurátor: děkuju.

Austerus: Evidentně mám.
 Petrz
28.09.2022 21:29:32
> Čenda Kurátor

Ano, dobře sis vzpomněl na ty verše o mlýnském kameni a svádění.

Tak aspoň víš, co tě může čekat.
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 21:24:58
Positive Plus: Nenadávej tady slušným kolemjdoucím pravdu hledajícím, hříšná nádobo! Ty sám jsi troll, který tu píše slaboduché nesmysly a baví se tím, jak si občas někdo zkouší navážno máchat hubu v těch tvých rádoby zbožných nonsensech. Bylo by lépe, kdyby ti uvázali na krk mlýnský kámen a hodili tě do vody.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 21:17:14
> Čenda Kurátor, Petrz

Trollí farmy, když už přestanete psát nesmysly a snažit se svádět lidi na špatnou cestu?
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 21:13:04
uhel: Píšeš a vůbec nevíš co. Ale píšeš hodně.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 20:41:54
Čenda Kurátor - Jo, protože náboženství je jako matika. Buď je něco pravda nebo lež. 1 nebo 0.
Smajlík  uhel Žena23 Kategorie
28.09.2022 20:39:50
Napsal jsi osmkrát "musí." Myslíš, že máš na to říkat mu, co musí?
 Austerus Muž18 Kategorie
28.09.2022 20:31:36
uhel, Positive: No rozhodně má Petrz víc za ušima než vy. Nebo lepší vhled do problému, chcete-li.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 20:24:43
Petrz - Pěkná blbost, ale umíš si to okecat pěkně. Ať se daří.
 uhel Žena23 Kategorie
28.09.2022 19:45:09
uhel: "Člověk by si měl být vždy vědom toho, že si to nezaslouží a že nemůže v podstatě udělat nic proto, aby si to zasloužil." To já si myslím též, ale o pekle. Člověk si ho nezaslouží a prakticky nemůže udělat nic, aby si ho zasloužil.

Už jen to že Bůh vůbec uvažuje o tom, že své milované děti nevpustí do ráje a nechá je trpět v podsvětí, je hřích. Boží hřích. Takže ano už i myšlenka je hřích.

Ježíš Kristus je cesta, ale není to jediná cesta. A za mé hříchy nezemřel. Já si své životní chyby - svůj kalich hořkosti - vypil sám. Nežádal jsem a nežádám Boha o odpuštění - možná budu schopen někdy odpustit já jemu.
 Petrz
28.09.2022 19:07:53
Petrz - kdyby byl přísný a nekompromisní soudce, tak nikdo neuspěje :D . Podle Bible i jen myšlenka je hřích. Ale to je v pořádku, protože my se nemáme snažit být dokonalí - nemáme být zákoníci. Stejně to nedokážeme. Proto Bůh poslal Ježíše Krista a skrze něj můžeme dojít vykoupení. Člověk by si měl být vždy vědom toho, že si to nezaslouží a že nemůže v podstatě udělat nic proto, aby si to zasloužil. Ale reálně to po něm ani nikdo nechce.
 uhel Žena23 Kategorie
28.09.2022 18:48:27
Positive plus: Ne dle mne to není absolutní moc. Ja můžu vzít např. fotbalový míč a změnit jeho rychlost pohybu či směr jakým se pohybuje, můžu ho deformovat atd. Ale absolutní moc by znamenala, že mám dokonalou kontrolu nad všemi molekulami z nichž se skládá, musel bych být schopen ovlivnit a řídit pohyb a silové působení všech molekul či atomů z nichž se skládá v jakémkoli okamžiku jeho existence.

A to bych nedokázal bez absolutní kontrolu nad celým vesmírem. Neb ve vesmíru je vše propojeno se vším.


uhel: proto nám dal Bůh schopnost a touhu poznávat. Náš pohled je určitě omezený, ale to neznamená že se nebudeme snažit dosáhnout vyšší úrovně. Nebo aspoň já to tak mám nastavené. A mne nejde ani tak o 100% definici Boha a jaho schopností, jde mi o to nabourat obraz Boha jako přísného a nekompromisniho soudce. A o to se budu snažit vždy, neb dle mne je takový obraz duchovním morem.
 Petrz
28.09.2022 18:19:10
Petrz - Náš pohled je poměrně omezený. Naše chápání je omezené. Už teď jsou věci, co fyzika úplně vysvětlit neumí - například černé díry. Proč myslíš, že bychom měli být schopni plně pochopit to, jak Bůh působí? Vlastně, proč bychom se o to měli nějak pokoušet? Jakmile bude nějaký fakt hmatatelný důkaz, který bude neomylně všechno dokazovat, tak už nebudeme mít možnost volby. Nebude to už o víře.
 uhel Žena23 Kategorie
28.09.2022 18:01:54
> Petrz

Ale je to absolutní moc.
Atomy, nevím, jak to myslíš. Takový hodinový strojek, jede to a Bůh to může kdykoliv změnit.
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 17:44:40
Nejmocnější bytost tady celkem pravidelně zakládá zpovědi. Zeptej se, vysvětlí ti to.
 žalud
28.09.2022 17:39:39
Duchovní moc, v tom smyslu, že sem tam změní fyzikální zákony a zasáhne, není absolutní mocí.
 Petrz
28.09.2022 17:36:23
Positive plus: ale Bůh musí mít Absolutní moc, musí ovládat nepřetržitě cokoli ve vesmíru - jinak není všemocný. Pokud má kontrolu nad vším musí ovládat veškeré fyzikální působení ve vesmíru od těch nejmenších objektů po ty největší. Takže pod jeho kontrolou musí být např. gravitace, vazby mezi atomy a elektrony, mezimolekulární síly atd.

Aby měl Bůh dokonalou kontrolu nad celým vesmírem musí s ním být totožný. Nelze to udělat vnějším zásahem . Dle mne ne.
 Petrz
28.09.2022 17:18:13
> Petrz

Duchovně. Duchovní moc.
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 17:13:54
Positive plus: Jakým způsobem můžeš mít nějakou kontrolu nad něčím s čím nemáš kontakt? Musí tam být vždy nějaká vazba.
 Petrz
28.09.2022 17:11:52
Bůh tvoří stvoření a to může být zlé.
Bůh je dobrý.

Izajáš 45, 7-9:
"Formuji světlo a tvořím tmu, činím pokoj a tvořím zlé; já, Hospodin, činím toto všechno. Vydejte, nebesa, krůpěje shůry a z oblaků ať plyne spravedlnost. Ať se otevře země a nese ovoce spásy a zároveň dá vyrůst spravedlnosti. Já, Hospodin, jsem to stvořil. Běda tomu, kdo vede spor se svým Tvůrcem, střep mezi střepy země! Což hlína řekne svému hrnčíři: Co to děláš! nebo: Tvé dílo nemá ruce?"
 Positive plus Muž Kategorie
28.09.2022 17:07:06
A proč to tak mělo být?

Tvoje výmysly nemají na to vliv.
 Positive plus Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk