Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1203604, vloženo 28.09.2022 11:15:05 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Rozešli byste se?
Zdravím a jdu s jasnou otázkou. Kdybyste měli manželku (8let vztahu) a půl roční dítě, hypotéka a zjistili byste, že vaše žena si před otěhotněním psala s jiným mužem, byl by to pro vás důvod k rozchodu? Psaní bylo kamarádské, posléze proběhlo i pár nudes a nějaké videohovory, po 2 týdnech vše ukončeno a doteď mě trápí špatné svědomí. Prosím Nadávky si nechte, vytrestala a trestam se tím každý den,kdy si na to vzpomenu a říkám si proč jsem byla tak blbá. Toho člověka jsem všude zablokovala a myslela si že tím je to u konce, dnes jsem pravděpodobně zjistila že mi píše z jiného profilu pomalu celý rok (spadlo mi to do spamu). Mám strach aby se o tom manžel nedozvěděl i když v hloubi duše jsem na tu možnost připravena a vím že by mě to stálo to nejcennější co mám- moji rodinu. Na druhou stranu kdyby chtel asi by mu uz davno neco napsal ne? (Temi fotkami me vydiral). Důvody proč jsem to dělala nejsou asi podstatné jen uvedu, že jsem byla v zoufale situaci - rodinné, osobní, zdravotní i partnerské problémy- vše najednou a byl to pro mě asi takový únik z reality a nebudu kecat, líbilo se mi I to že mi po těch letech někdo tak lichitil. Bohužel jsem tu situaci nezvládla a nesu si následky, ale přece jen by mě zajímalo jak byste to vzali vy muži? Jen bych chtěla říct že vztah máme jinak pěkný, jen to bylo takové hnusne období.

 Cjjkk Žena28  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
29.09.2022 17:05:04
Těch řešení je víc, jedno nic moc než druhé. Sama vidíš, jak když se nad tím i chlap komplexně zamyslí, jakej vznikne bordel. Zvolil bych tedy i proto nejjednodušší řešení s nejmenší cestou odporu - srát na to, jen začistit ty maily a věnovat se muži a dítěti.
A kdyby, je to jen debil z internetu nevím, neznám, netuším, fejk + jaké zvolit chování v takové situaci vůči muži, zase jde o to, jakej je typ a co vezme lépe (na mě by něco zafungovalo, radit to nebudu, protože na jiného nemusí).
V sobě smazat, zapomenout, jít dál. Ale dost si vyjasnit, co řekneš/uděláš, kdyby s tím muž přišel, že za ním někdo s tímhle přišel.
Jo, tady už je každá rada drahá. To je jako volba ods vs babiš.
Bohužel, zbytek mimo sebe úplně neovlivníš. A jak jsem vždy pro pravdu, tak v takové blbé situaci měl možná ten pan Plzák pravdu...připravil bych si důvěryhodnou obecně pojatou reakci ve smyslu, že fakt vůbec netušíš, co bylo před sto lety, ale muže moc miluješ, někdo vám chce ublížit a malej právě zakřičel nebo dělá první krůčky a řekl první slovo -táta-.
Pořád se kloním k variantě neříkat, protože dává naději, že problém vůbec nenastane. Kdežto při variantě říct je vznik problému zcela jistý. Takže vymyslet si předem pro takovou situaci důvěryhodnou okecávku a mít připravené skvělé těžké české jídlo, litr francouzského vína a úžasný sex v zásobě, by společně s urychleným porodem tak dalších dvou dětí mohlo věc definitivně vyřešit.
To radím i naivním chlapům s jedním či dvěma dětmi - proboha, udělej jí rychle další, dokud tě miluje, se třemi už jen tak žádná rodinu nerozbije. :,)
Takže, udělej mu další děti, to všechny minulé problémy relativizuje.
No a já bych asi hůř vzal tu přiznávající se ženu než cizího týpka z netu, protože toho bych neřešil vůbec. Ale na mě i na mé lidi jako na známý nick zkouší pořád někdo něco z řad hejtrů a stalkerů kupu let, nejsem normální vzorek.
*
Jinak, on je celkově problém celé věci, že to proběhlo ještě už během těhotenství, eh (to by mě nepotěšilo). Jako nic moc i u chlapa, ale když se třeba spolu nespí, šlo jen o kontakt na dálku, ne naživo atd. No, pak se ženské divěj, že to ohledně filtrů na vnější vlivy kolem vztahu berou hodně dominantní chlapi zkrátka.
Ale stalo se, je třeba nežít v minulosti, ale v současnosti a budoucnosti.

Držím palce, už kvůli bobíkovi - udělejte další
Smajlík  *Deadcool* Muž33 Kategorie
29.09.2022 17:03:10
Doplnění.
S tím rozměrem, že to může říct muži, pokud zná nějaký kontakt, je to průser no.
Chápu, že vpodstatě přemýšlíš jako zásadový a plánující chlap (nemyslím si z tohoto náznaku, že by ses chtěla zbavovat viny a přehazovat problém).
Co příp. stejně vyplave, bývá lepší dřív podat sám a po svém, jasné.
Tady jde o to, že se to stát nikdy nemusí a ty zbytečně ohrozíš rodinu. Jenže takhle to budeš mít neustále někde vzadu, že se to stát může, jasné. Ale vždycky může někdo odněkud přijít a něco takového na tebe nebo na muže zkusit, i kdyby se to nikdy nestalo. Ty fotky se doufám nebudou dát datovat, ale pokud má nahrané videohovory a je tam nějaká datační pasáž... Jestli to nejde nijak časově datovat, tak bych všechno u sebe všude smázl, vše zablokoval, nijak nereagoval, uzavřel v sobě, soustředil se na svou rodinu a šel dál.

Složitá situace, rozumím, je dobré to moudře zvážit a udělat rozhodnutí nejmenšího zla. Neznáme tvého muže, ty ho musíš znát nebo bys měla - a vědět zhruba, jak v takové situaci zareaguje a co je tím nejmenším zlem.
Já jsem třeba na pravdu a princip mít ve věcech jasno, dost vysazenej - v základních parametrech při seznamování jednoznačně.
Ale když mi poslední slečna začala vyprávět v rámci otevírání se svůj pohnutý promiskuitní život, tak jsem ji někde na tisícím najetém kilometru taktně zarazil, že už si zbytek dokážu zhruba představit a půjdeme se radši projít ven a pak si zašukáme. Ono mnohé dnešní slečny a pravda, to je i pro muže ctící pravdu nade vše relativní kapitola. Zas všechno člověk vědět nemusí, holka se mu pak zbytečně znechutí - a je to sice vše vypovídající a varující, ale na druhou stranu je částečně fuk, co dělala dřív, rozhodující je, co předvede s tebou (většinou to samé, protože ta minulost se opakuje a stejní lidé dělají stejné věci, ale jeden nikdy neví, když ti sedne).

Ono by vůbec bylo lepší, kdyby životní partneři s rodinou už na internetu v zájmu zachování své rodiny nebyli... Dnes se tady sice vztahy navazují, ale také ničí.

Souhlas s očistou aspon ohledně tebe. Takže kompletně típnout s tím mužem jakýkoliv kontakt na technické úrovni blokací a určitě nijak nereagovat (to by ho jen povzbudilo nebo naštvalo, takže by hrozily rizikové kroky). A ano, smázl bych já osobně i maily, které zná a asi i identifikační socsítě, které zná (ale nárazové smáznutí socsítě by mohlo vzbudit podezření muže, takže radši ne). Pokud to jde a ví na muže jen kontakty na socsítích, tak majstrštyk by byl se jako rodina z netu stáhnout - jenže chlapi nejsou blbí, mohlo by to být nápadné, pokud zareaguješ na tu situaci přepjatě.
Smajlík  *Deadcool* Muž33 Kategorie
29.09.2022 15:21:30
>Sir Nobody:
>To si fakt myslíš, že udělat to chlap své partnerce, tak ho tady ještě bude komunita snad uctívat?

...
No mužská určitě. Ženská už asi tolik né ... a panicovská bude samozřejmě tvrdit, že oni by tohle nikdy své partnerce neudělali. Což je bezesporu pravda...alespoň dokud budou zůstávat panici.

(to skloňování slova panic mi teda nějak nejde přes jazyk)
 Michal-222 Muž44 Kategorie
29.09.2022 11:56:33
@Cjjkk
Ať budeš sebevíc odhodlaná // ztrápená, tak mu v žádném neodepisuj a nejlépe ani neklikej na jeho zprávy. Možná bych klidně i zvážil změnu e-mailu, kdy jak psal 1PCR, tak není od věci si ty e-maily nemazat(i když se dají později vytěžit).
Jde o to, že pokud by byl drzejší a našel by k tobě jinou cestu, tak mu můžeš pohrozit policii... Jen je škoda, že ho už v téhle fázi nemůžeš nahlásit. Nejsi určitě jediná + kriminalisté tyhle případy dost vážně řeší.


@Víla
???
... To si fakt myslíš, že udělat to chlap své partnerce, tak ho tady ještě bude komunita snad uctívat?!! DOPADNE ÚPLNĚ STEJNĚ!!!
.. Úplně miluji tyhle kecy! Aneb provedu nevěru // prasárnu a tu vinu za sebe svedu na svého partnera, protože to je z nějakého nedostatku! VYŘEŠIT TO ALE MEZI SEBOU.. TO NEEEE!!!!
... Narovinu ty kecy s tím posílením vztahu si strč hluboko do prd*le, kdy tady nejsi na emiminu plné ,,milujících" maminek! FAKT VZTAHOVÍ ,,EXPERTI", kteří se očividně snaží napumpovat nějaké to helium i do ostatních, aby se za své sviňárny ve vztahu snad cítili ještě šťastněji a příště hurrá do gangbangu! Hlavně být při psaní těchto sr*ček sebevědomí a psát smajlíky, že? ... Anonymní drsňačko, která tohle považuje jako úplně normální.. S takovou hrdostí si raději vytetuj na čelo motto ,,Nikdy neříkej, že nepodvedeš + smajlíka"... Ať se tví budoucí partneři dozví včas, že jsi jen trash lehká holka, která je do měsíc podvede ,,aby vylepšila vztah"....
 Sir Nobody Muž29 Kategorie
29.09.2022 07:16:58
Cjjkk: Tak třeba pořád doufá a zkouší, že to vyjde a bude to pokračovat. Nikdy nevíš, jaký ten druhý je, proto je lepší takové věci nedělat. Kor když jsi vdaná a nechceš to manželství ohrozit. Příště si spíš rozbal čokoládu a máš klid a čisté svědomí. Aspoň teda co se týče vztahu :)
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
29.09.2022 06:49:57
Řeším to teď protože jak jsem psala, zjistila jsem že ten typek mi píše celý rok z nějakého jiného profilu akorát mi to chodilo do spamu. Tak jsem ho zablokovala i na tom novém profilu a mám strach že se nějak odhodla teď to napsat manželovi, ale zas si říkám, že kdyby chtěl tak už to udělá dávno si myslím. Doufám.
 Cjjkk
29.09.2022 03:52:06
Nooo nejdrív bych nechal udělat testy otcovství a podle výsledku bys dostala buďto důtku s výstrahou, nebo bych tě rovnou naučil cestu, kam slunce nesvítí a měsíc raději ani nehledí.
 PretorianCZ Muž28 Kategorie
29.09.2022 03:43:09
PSALA ????
No dovol..... nevěra je něco co tvrdě odsuzuji, ale psaní ???
Svoji ženu dokonce nutím, aby si psala se svým exmanželem v Čechách, protože mně zajímají osudy a život v ˇtotslitě jaká dnes vládne v Čechách a vůbec, protože jsem ho znal, vím že bere hodně slabý důchod a tak, jak vychází a jak nadává na režim...

Když dlouho nenapíše, jsem nasranej řečeno.
Nemyslím, že by chtěl zpět svoji ženu která má spotřebu jako tryskáč...a nemyslím, že by ONA chtěla jeho. Rozmazlil jsem si ji a tak ten kalich vypiju až do dna.

ˇPrví žeu jsem ale dokoale vykopl z domu. Nic neuměla a musel jsem jí naučit doslova všechno. Neuměla vařit, prát uklízet ani vychovávat děti. Nakonec aby toho nebylo málo, byla chronicky nemocná s ženskými orgány uvnitř, a pak dokonce utekla.
Když se po několika týdnech vrátila, už nebyla komunikace a já ji vyhnal. Rozvod, a dostal jsem do výchovy syna (adoptive). Ten žije se mnou v cizině. ˇEx je po smrti na rakovinu plic.

Nevěru bych nestrpěl. Že si píše? Jen jí nech, však ono je to přejde. Nenuť ji to nějak násilně ukončit. Jestli tě má ráda, ukáže ti co jí ten partyka píše a o čem. Postav si vztah s ní na jiné bázi. Nežárli, to bys pokazil.
 Quakie Muž77 Kategorie
29.09.2022 01:13:01
Soraya: Na druhou stranu, ženská si zlomí nehet nebo ji rozčílí postava v seriálu nebo jí něco řekne kamarádka, věštkyně, doktorka, redaktorka a je po rodině.
Co ti budu povídat.

Zas, že by daná věc nebyla na pár facek nebo na rozchod, to jistě JE - jen ne poté, co už je tady rodina a je to stará věc.
To si zase nehrajme na něco a neberme mužům právo na adekvátní reakce na ženské špatné až bezcharakterní chování. Když jinde radíš ty nebo tadyhle míša ženským, aby se rozcházely nebo rozbíjely rodiny kvůli naprostým kravinám a děláte extremisty z každého, kdo radí vztahy a rodiny udržet.
Smajlík  *Deadcool* Muž33 Kategorie
29.09.2022 01:07:20
čenda: Jj, kdekdo má zásady. Dokud se nedostane do situace, kdy má možnost je porušit. Až pak se ukazuje, kdo je kdo. Klasicky to platí nejen u otázky moci, ale pro běžné lidi u věrnosti a nevěry.
U moci se to dá otestovat i bez politické funkce, stačí si založit blog a povolit reakce pod články. S věrností zásadovost otestuje až delší vztah a osudová žena.
Dokud nemáš doma roky oddanou ženskou (případně i rodinu) a nenabízí se ti krásná holka, připravená okamžitě dělat cokoliv, tak netušíš, jestli jsi zásadový a za co ty tvé zásady stojí.
Dodnes jsem na sebe fakt hrdý, že jsem to před pár lety pracně ustál i v období, kdy už partnerka fakt selhávala. A já mohl mít jako obvykle leccos z bejvalek i nových fanynek. :,)
Jistě, Ježíš to ustojí i bez práce levou zadní, ale na toho nekandiduju.
Ale nemít pevné zásady a charakter, denně necvičit a nemlátit do pytle...to by se fakt nedalo. :,)

Také celkem často umravnuju zadané kolegy, když po mně chtějí dohodit nějakou samici, zvláště pokud už mají rodinu (když s nimi žena měsíce až roky nespí nebo pořád vysírají a úkolují).
Ony stálé partnerky dokáží vytvořit takové úžasné stresové situace, nedostatky potřeb a atmosférické tlaky (i pro flegmatiky), že by se na to i ti nejzásadovější a nejslušnější chlapi fakt vysrali. Zvláště, pokud na rozdíl od zkušených manželů nechlastají a neschovávají se ve sklepě. Navíc jsou tu ty přenosné psychické viry, když jsi se ženou více a déle.
 *Deadcool* Muž33 Kategorie
28.09.2022 23:22:29
Jinak jsem četl nějaký článek (to jen, že jsem to nevymyslel sám, né že by to musela být nutně pravda) - ale tady to přiznávání se k nevěře není ničím jiným než přenášením odpovědnosti.

Dokud si to nechám pro sebe, tak se tím budu trápit sám, zatímco když to povím protějšku, tak tím přehodím problém na něj, protože k tomu prostě nějaké stanovisko zaujmout musí, a navíc se tím bude ještě trápit ... a já od něj akorát očekávám to odpuštění.

Takže čistý výsledek je, že já se kvůli svému "hříchu" trápit přestanu, zatímco protějšek se trápit začne ... a navíc je v podstatě vmanipulovaný do pozice že mu nic moc jiného než odpuštění stejně nezbývá.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 22:50:31
Prostě o tom mlč.

A hlavně se z toho pouč, jako je fajn si dodat sebevědomí a únik z reality, ale partner by v první řadě měl problémy ve vztahu řešit.
A ne před nimi utíkat.

Když se postavím do role tvého manžela, znepokojila by mě jedna věc: to pokaždé, když nastane ne vztahu problém, si najdeš kamaráda a budeš mu posílat nahý fotky?
Neříkám, že bych se rozešel, samotný fakt, že sis dodávala trochu sebevědomí, je asi politováníhodný, ale nic hroznýho to není.
Spíš bych měl možná problém ti věřit, že příště budeš ochotná si sednout a naše problémy vyřešit.

Takže mu to neříkej a k problémům se odteď stav tak, abys nemusela od nich utíkat jinam. To bych ti asi poradil já.
 Parkaboy plus Muž26 Kategorie
28.09.2022 22:37:03
Těm, co by se rozváděli: kdyby to udělal naopak chlap ve vztahu, taky byste ho tak šmahem odsoudili, že má být vzorný manžel a nikdy nesmí uklouznout ať se děje co se děje? Nikdy jste neudělali chybu? :D :D I kdybyste teď přísahali, jak jste svatí, nikdo vám to neuvěří. A jen blbec by se kvůli něčemu tak směšnému jako nudes rozváděl. Pro tu ženskou by to nebyla pak žádná škoda. Nikdy totiž nevíte, kdy budete nějaké odpuštění ve vztahu potřebovat na oplátku vy ;) Člověk není Bůh a chybuje, každý jinak a po svém, ale chybuje. A každý je rád, když má partnera, který má pochopení pro jednorázové uklouznutí, pokud z toho vzejde poučení a vztah to posune dále ve smyslu, že je potřeba něco změnit a vyřešit k lepšímu. Nevěra jakéhokoliv charakteru vzniká z nějakého nedostatku ve vztahu a ten je potřeba řešit, aby bylo možné pokračovat.
 Víla
28.09.2022 21:42:47
Viz Michal, jste se asi po.rali ne.

Chlap, kterej by rozbíjel rodinu kvůli takový kravině by musel být úplně vypatlanej. Zakladatelku nechápu, řešit starý cosi co nebylo ani v reálu.
 Sorayaaa
28.09.2022 20:40:22
Asi bych jí už úplně nevěřil, ale důvod k rozvodu je to slabý.
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
28.09.2022 20:20:33
No a ted si vem, ze budete muset prodat i bydleni, protoze zrejme nebudete mit na to, abyste jeden druheho vyplatili!
 Kvetak
28.09.2022 18:03:06
Michal-222: To jsou samí čistí teoretikové. Incelové bývají v takových věcech nejzásadovější.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 17:07:13
1) Neříkej mu to.
2) Neříkej mu to .
3) PROBOHA, NEŘÍKEJ MU TO!!!

Na svědomí si každé ráno zacvič, dobře mu uvař, hezky se starej o dítě, chovej se pěkně a večer nezapomeň, že máš i po narození dítěte muže a manžela.
První 2 roky po porodu jsou pro ženu opravdu náročné, je třeba se soustředit na péči o dítě a neřešit kraviny. Pak už to je snazší.

Co bylo bylo, udělej za tím čáru, zapomeň a už to vůbec neřeš.
Máte rodinu, to je nový level hry zvané Život.
Už nejste jen dva, máte někoho, kdo potřebuje dalších 20 let maminku i tatínka (vlastní!), stabilní domov a pak dobré startovní podmínky do života, které se mu snažte společně připravit (bydlení). Dnes už tu nejsou na prvním místě tvé zájmy, nebo mužovy zájmy, ale zájmy vašeho dítěte a vaší rodiny.
Není vůbec žádný důvod naprosto čímkoliv ohrožovat stabilitu rodiny.

Kolegům s rodinou vždy mezi řečí radím jednu věc - hlavně nerozhoupávat loď!
Dokud ta loď po moři pluje, můžou být vlny, může se hodně houpat, může být velká bouře, občas můžeš mít mořskou nemoc - ale opravdu nic na hladině a při té plavbě není horší, než ta apokalyptická katastrofa a hrůza, když by měla jít ke dnu, i s tvým dítětem.
To, co řešíš, je zhruba v levelu, že máš jako učitelka na starosti školku plnou dětí.
Ale tys kdysi před třiceti lety jako malá holčička vzala jiné holčičce lízátko.
A protože tě trápí svědomí, tak půjdeš to lízátko vrátit té dospělé ženské do banky, zatímco mezi tím tu školku vybombardují teroristi, kteří stokrát vyzývali, abys ji i s dětmi opustila.
Kašli na lízátko i minulost, pečuj o rodinu, važ si dobrého chlapa, který má tebe i dítě rád a neřeš kraviny. A až přijde bouře, tak hlavně společně udržet tu rodinnou loď na hladině, protože NENÍ nic důležitějšího než pro své děti udržet rodinu, domov a oba vlastní rodiče doma.
Moudrá žena je především schopná záchranářka. Dělá vše pro to, aby si udržela svého muže-otce svého dítěte a aby udržela rodinu.

Ps: Neříkej mu to!
Je to prkotina, ale i prkotina může velice snadno zničit rodinu, natož v dnešní době.
A právě proto, že je to stará prkotina, tak to fakt nikdo nepotřebuje vědět.
Smajlík  *Deadcool* Muž33 Kategorie
28.09.2022 17:03:31
Tak já vím že pro to není omluva, ale já opravdu myslela že je s naším vztahem konec. Manžel mi potom řekl že si mě nebral kvůli budoucím dětem ale kvůli mě a že se mnou zůstane s I bez dítěte a to pro mě byla facka a uvědomila jsem si že nikoho jako je on už nepoznám a vše ukončila.
 Cjjkk
28.09.2022 16:46:30
Nerozuměl, pokud je to ukončeno
 je-mu-ji Muž55 Kategorie
28.09.2022 15:27:28
nerozesel bych se, ale daval bych si na ni kurva bacha.
Snaz se byt vzornou manzelkou
 fordmustache Muž99 Kategorie
28.09.2022 14:48:02
Nevidim problém. Říct mi něco takovýho, tak tomu dám stejnou váhu jako že včera byla s kolegama na pivu. Normálka. Nechápu, proč u toho tak hysterčí. A že by mi nějakej chlap poslal její nahý fotky? Samotný? Tak je to asi nějakej ublíženej debil.
 El Presidente
28.09.2022 14:39:01
Ježiš, abyste se neposrali, chlapi...tady ty zástupy Mirků Dušínů, co sami sebe považují pomalu za Krista, to je teda děs...to už je pomalu jak Taliban...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 14:37:57
Michal: Jo. Když bych přišel na to, že s ním teda nedrbala, ale posílala nahatý fotky (už to bych nerozdejchal) a prováděla nějakou předehru nevěry, tak bych opravdu chtěl vědět, jak na tom jsem. Stačilo by deset vteřin ticha a rozhodování se z její strany a hned bych měl jasno.
 Král Lofasů revival Muž34 Kategorie
28.09.2022 14:37:16
Ty maily se můžou hodit pro pozdější obvinění z trestného činu vydírání, ty si někde nech.
 1PCR
28.09.2022 14:05:20
@
Sir Nobody
*Text je myšlen ,,po přiznání"*
 Sir Nobody Muž29 Kategorie
28.09.2022 14:00:10
@Cjjkk
Neexistuje ospravedlnění, kdy sama víš, že jsi to posrala.
Teďka holt budeš muset žít s latentním cejchem, protože tohle je věc, kterou bych nechtěl vědět! Ať se stala včera, nebo před rokem! A ano! ,,Jakoby" nic fyzicky se nestalo, ale být váš vztah založen na ,,logice" akciích, tak do dne budou mít téměř nulovou hodnotu.. Ono tohle cos napsala je blablabla... A abych ti ukázal jednoduché demo...
,,Vyzpovídat se nějakému nudes hunterovi je lepší, než manželovi?"... ,,Proč jsi to neřešila s manželem?".. A otázek v palici manžela bude tisíce a každé tvé ,,ospravedlnění" bude jak bodnutí nožem do oka...
 Sir Nobody Muž29 Kategorie
28.09.2022 13:37:31
No tak abych napsala ty důvody.. já se chtěla s manželem rozvést, jelikož jsem nebyla schopna mu dát dítě hrozně let. Dále mi umirala máma a nebo hrozilo že zůstane ležák. Do toho ještě ty moje zdravotní potíže. A vlastně jsem nevěděla co mám v životě dal dělat. No k tomu se přidalo ještě studium takže další stresy že zkouškového.. prostě vše. No a toho člověka jsem viděla v životě jednou a začal mi psát když viděl nějakou fotku. Bydlí daleko a nic fyzického mezi námi nebylo. No a prostě bylo pro mě jednodušší si vylít srdce takhle někomu přes internet. Bohužel se potom ty konverzace staly intimnejsi a jak říkám po dvou týdnech jsem to utla, ale lituji toho do dnes a vím jistě že bych to už nikdy neudělala.
 Cjjkk
28.09.2022 13:37:31
>Král Lofasů revival:
>Tohle bych já jako chlap chtěl vědět. A podle toho bych se rozhodoval, co dál.

...
Jo, takže by ses jako manželky zeptal, jak to cítí, že podle toho s ní buď zůstaneš nebo ji pošleš k vodě?
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 13:33:20
Podle mě reálně záleží hlavně na tom, jestli ten tvůj partner (píšeš "kdybyste měli manželku" a zároveň to vypadá, jako že sama manželka nejsi) s tebou opravdu chce zůstat, a nebo nechce, akorát je mu blbé tě jen tak opustit.

V tom prvním případě si určitě najde nějaký způsob jak si sám sobě zdůvodnit, žes vlastně neudělala nic tak moc hrozného. V tom druhém to zase naopak nejspíš využije jako vítanou záminku, aby mohl konečně udělat co už chce udělat dávno.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 13:25:51
Každej v životě udělá nějakou blbost. Důležité je z toho se poučit a nedělat to dál. Nikdo není svatej. Pokud už seš v pohodě, sekáš dobrotu, tak je to OK.
 jitrnice Žena56 Kategorie
28.09.2022 13:16:58
Kdybych se měl rozvádět kvůli každé blbosti, co partner udělá, nedělal bych nic jiného.

Ale z toho bohužel neplyne, že ten tvůj to bude brát stejně.

Jo, a to co ti tady všichni radí (že se mu s tím máš přiznat) - tak nezapomeň, že přiznání je sice polehčující okolnost, ale zároveň také zaručený rozsudek...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 13:14:52
Najdu někoho na flirt... Paráda! Lichotí mi, tak mu pošlu svoje nahaté fotky.. Supr...
.. Udělat to přítelkyně, tak k ní fakt těžce ztratím důvěru.. A to ať už z toho, že něco poslala.. Že si hledala flirt, ale hlavně! Že by byla tak nemoudrá a zkrátka i hloupá!
 Sir Nobody Muž29 Kategorie
28.09.2022 13:04:32
Na tvém místě bych mu to řekla. Je lepší když se to dozví od tebe než když se to dozví z jiného zdroje. Pak už ani nemusí řešit prvotní chat, ale to, že ses s tím nepřiznala a tím narušila důvěru ještě víc. Navíc se tím potom nebudeš muset takhle užírat.
 uhel Žena23 Kategorie
28.09.2022 12:35:42
"lidi si strašně rádi vyrábí problémy"

Úchvatná věta!!! Respekt!
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
28.09.2022 12:34:44
Loca: souhlas, lidi si strašně rádi vyrábí problémy, aby měli co řešit a nad čím se trápit. Neboť nuda je pro ně větším zlem než utrpení třeba právě z rozchodu. Moudrý ale vždy volí nudu před utrpením.

Tohle bych přežil, kdybych byl schopen uvěřit, že to nebude nikterak pokračovat.
 Katedra psychologie Muž22 Kategorie
28.09.2022 11:51:46
Rozejdete se, neni tu nic k videni.
Jo a nerikej mu to, bylo by to sobecky a nemoralni.
 chranit a pohonit
28.09.2022 11:45:54
Asi bych volila rozchod, protože bych ti nevěřila v případě, že bychom byli manželé, nebo "zadaní". Co bych nevěřila???? To že nepokračuješ... jestliže jsi neprošla zásadní opravou mozku, tak budeš blbá furt. A co s blbcem? Jak známo blbec je nebezpečný v každém směru a v každé době...
 fimisek
28.09.2022 11:45:37
Hypotéka není důležitá. Dítě je důležité.
Pro mne by bylo nejdůležitější jestli spolu chceme být a jestli je nám spolu dobře.
 MSf off
28.09.2022 11:39:03
Zdravím a jdu s jasnou otázkou. Kdybyste měli manželku (8let vztahu) a půl roční dítě, hypotéka a zjistili byste, že vaše žena si před otěhotněním psala s jiným mužem, byl by to pro vás důvod k rozchodu? Psaní bylo kamarádské. Dál to nečtu.

Nerozcházet se, protože psaní bylo kamarádské. Manželka, malé dítě a hypoška. Žít spolu a dále v manželství nikoho nepodvádět.
 j39
28.09.2022 11:38:55
Po čtení takových příběhů, kdy se dokážu vcítit do pocitů partnera, tak si vždy uvědomím, jak ten single život člověku nemůže takhle ublížit a zranit
 Loca Loca Žena98 Kategorie
28.09.2022 11:35:35
Proč mě mají zajímat nějaké fotografie? Došlo k něčemu fyzickému? Nedošlo. Nevěra neproběhla, nevím, co řešíte.

A rozhodně myslím, že tuto zpověď nenapsala žena.
 leafroller Muž21 Kategorie
28.09.2022 11:33:48
pokud by tam byly něaký nahatý foto, tak bych rozchod zvažoval.
Smajlík  black2
28.09.2022 11:31:41
Leafrollere nech toho, kamarádům se neposlají nahé fotografie.
 Liio Žena28 Kategorie
28.09.2022 11:30:29
>Na druhou stranu kdyby chtel asi by mu uz davno neco napsal ne?

Jinak je mozny ze uz to davno udelal ale proste to nechal plavat. Protoze tim ze by to na tebe vytah, tak situaci vubec nepomuze.

Myslim si ze zalezi na tech okolnostech, protoze fakt zalezi co presne byla ta zoufala situace a tak. No nevim. Je to slozite. Necham to na vic zkusenejsich uzivatelych.
 lklkl
28.09.2022 11:30:26
Je to děcko tvýho manžela, nebo toho slizkýho krypla?
Kdyby nepřišlo otěhotnění, byla jsi schopná vůbec uvažovat o tom, že bys od manžela šla k němu?

Tohle bych já jako chlap chtěl vědět. A podle toho bych se rozhodoval, co dál.
 Král Lofasů revival Muž34 Kategorie
28.09.2022 11:29:54
Jako jestli bych opustil ženu, kterou miluji, protože má kamaráda? To nemůžeš myslet vážně.
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
28.09.2022 11:27:24
Byl bych uplne nasranej, jo, byl. Ale co uz, co se stalo se stalo. Je to slozite. Dite.. Hypoteka..

Fakt nevim co bych delal. Asi bych to nechal byt. Nevim co by me mrzelo vic, jestli ta zrada nebo to pochybeni ze jsi musela udelat tudle vec a ja tu pro tebe nebyl.

Nevim co jsou presne ty veci pred kterejma si chtela utect.
 lklkl



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk