Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1203595, vloženo 28.09.2022 06:38:59 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Generalizace
Co rikate na vyroky byvaleho kandidata na prezidenta M. Horacka?

"Rusové sedávali u telky a posmívali se “chochlům”. Útokům na ukrajinské porodnice tleskali. "
"Musejí dostat na pamětnou."

"Rusko není jen Putin. Je to nemoc"

"Rusko je choroba"

Neni neco takoveho uz na hrane zakona? Co kdyby neco podobneho rekl Okamura o muslimech? Ze je to nemoc a ze tleskali teroristickym utokum?

Nevedlo podobne smysleni k vyhnani Nemcu, nebo v pripade Zidu k holocaustu? Ostatne treba tady se objevila myslenka na internacni tabory pro Rusy.

Je to desive. Co vy, podporujete generalizaci?
 jesterka Žena  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
28.09.2022 17:01:31
Methylko, jesterko, tím, že denně vytvoříš několik přihlouplých flejmových diskuzí na Zpovědnici, nikomu nepomůžeš, ani sobě ne. K ničemu přínosnému ti to nebude. Uděláš daleko líp, když zaklapneš Zpovědnici, vypravíš se někam do reality, vyšpulíš na nějakého chasníka pinďulu a necháš si naplácat zadek a pocákat bříško. Věř tomu, že pak bude tvůj život mnohem veselejší a taky mnohem smysluplnější. 
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 16:47:57
O Horáčkovi si myslím své. Bez ohledu na zmíněné výroky.
Smajlík  Bílý heteromuž 0
28.09.2022 15:27:16
martinanova1978: laskavě si doplň znalosti. Nietzsche hraje ještě v NHL
 loliplk
28.09.2022 15:25:39
vařím rajskou a najednou nějaký snaživý Čenda (rádoby)Kurátor použije můj nick...tož asi tak.
 martinanova1978
28.09.2022 15:21:40
Čendo naštvat tebe? dokud jsi nepoužil mého nicku ani jsem o tobě nevěděla, pravděpodobně je tvůj nick příliš náhodně vybraný a tvé příspěvky nejsou asi příliš zajímavé...
 martinanova1978
28.09.2022 15:18:17
Čenda Kur*átor stále něco generuje, ale téma diskuze je dané, tak proč se od něj odchylovat.
 Gayacinto
28.09.2022 15:10:22
Martino, pořád tady operuješ nějakými mými kamarády a rodiči, hele, mě nenasereš ani náhodou
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 15:04:16
Čenda se pokusil vygenerovat výmluvu, Čendo tyhle manévry možná fungují ve tvé rodině a mezi tvými kamarády, ale právě jen mezi tvými...
 martinanova1978
28.09.2022 15:02:56
Je to nepřesné a nevhodné, mohl aspoň napsat „většina“.
 Gayacinto
28.09.2022 15:01:45
Vždyť já to ani neříkám tobě, martinonova1978, ale O TOBĚ. Jsi jen takový objekt výkladu, trochu se cukáš, ale normálka. Na to, jaké dětské emoce a agrese v tobě interpetace druhými vyvolává, celkem serepejsek.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 14:55:01
Čenda Kurátor: jak jsem uvedla ty tvé dedukce jsou možná zajímavé mezi tvými kamarády nebo ve tvé rodině, ale mě jsou lhostejné, jak mě vnímají jiní Čendové, je mi lhostejné neméně.

Čenda generuje škatulky...to je skoro rozhřešení.
 martinanova1978
28.09.2022 14:49:23
Methyl tvl... :-D :-D
Smajlík  Jenkolem
28.09.2022 14:46:48
martinanova1978: mně a nejen asi mně je jedno, co je ti lhostejné. Nejsi tak mysteriózní, jak se sama sobě nebo sám sobě zdáš.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 14:37:11
Čenda Kurátor: " pochop, že já tě tady neznám a nečtu odvčera."

to je zcela lhostejné jak o mě smýšlí nějaký náhodný Čenda Kurátor, to možná zajímá tvé kamarády, tvou maminku nebo tatínka nebo něco takového, ale mě? jak mě jsou tvé dojmy nebo tvé žalostné škatulky lhostejné.
 martinanova1978
28.09.2022 14:31:42
Martinonova1978, pochop, že já tě tady neznám a nečtu odvčera. Eskaluješ tady své pózy a hru na nezávislost úplně zbytečně.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 14:29:20
Čenda Kurátor: "Ale nekecej"

já vážně nejsem jako ty, takže tvá mrzká kritéria, na mě neplatí, tvé potřeby zaškatulkovat si někoho do nějaké tvé mrzké kategorie považuji akorát za směšné.

Horáček je takový typický český výměšek, který prostě všude a za každou cenu musí vytrubovat že smrdí.
 martinanova1978
28.09.2022 14:13:11
...nebo podporuje existenci státu Izrael.
 martinanova1978
28.09.2022 14:12:07
martinanova1978: Ale nekecej.

A jestli si myslíš, že někdo nějak visí na Horáčkovi - vždyť není nikomu ničím podstatným. To je dnes už jen jakýsi uživatel Facebooku. Bez funkce, bez moci, bez vlivu, se zanedbatelným ohlasem.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 14:01:55
Čenda Kurátor: jo na Gibbona jsem zapomněla, ta ostatní jmena pro mě vůbec nic neznamenají, neumím si představit že bych například důvěřovala nebo dokázala respektovat někoho kdo se dnes hlásí ke křesťanství...
 martinanova1978
28.09.2022 14:00:33
"Jenže když velký národ, navíc silně vyzbrojený jadernými zbraněni, napadne druhý malý národ, tohohle není nikdo schopen.".....tak teď nevím, jestli se mluví o Velké Británii, nebo snad Francii....
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 13:58:18
Leafroller: "Zapomněl" jsi tady ještě odpovědět na spoustu otázek, ale to je takový tvůj běžný standard. Aspoň nám tady kratičce písni, jaké závěry přineslo tvé "dokončení profilování" Michala-222.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 13:57:33
Michal-222: "Jo, to jsme si všimli"

tak hlavně že jste si toho všimli

raději považovat sama sebe za letadlo než se například nechat naočkovat proti covidu.
 martinanova1978
28.09.2022 13:55:11
Ona gneralizace, aspoň tohoto typu, je taky jakási obrana před něčím, před čím se jinak ubránit nedokážeme. Jistěže kdybychom byli schopní vzít jednoho Rusa vede druhého, a opravdu prokouknout všechno jeho přetvařování, mohli bychom "dát na pamětnou" jenom těm, kteří si to opravdu zaslouží. A ani bychom jim nemuseli dávat na pamětnou, stčilo by nějak zajistit, aby nás neohrožovali. To by byl taky jediný správný postup např. u imigrantů, žadatelů o asyl, našich spoluobčanů.
Jenže když velký národ, navíc silně vyzbrojený jadernými zbraněni, napadne druhý malý národ, tohohle není nikdo schopen. Potom přijde ke slovu ta generalizace - jako když chirurg odstraní rakovinný nádor i s nějakou tou zdravou tkání, aby zachránil celého člověka, jako když hasiči vyplaví celý dům i s cenným zařízením, protože nejdřív musí uhasit požár, a potom teprve zachraňovat jednotlivosti.
 bilej tygr Muž72 Kategorie
28.09.2022 13:52:30
martinanova1978: Edward Gibbon taky není mrtvý 1500 let, Salvini, Okamura, Putin, Orbán, Trump a Skála nejsou mrtví ještě ani vůbec.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 13:46:35
>nejsem jako vy, naštěstí!

...
Jo, to jsme si všimli. Akorát že si z nějakého důvodu myslíš, že jsi lepší. Něco ve stylu "všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo"...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 13:41:01
mám své sympatie a své autority, všichni mají však jedno společné, jsou minimálně 1500 let po smrti tedy až na Nietzscheho ten je mrtvý něco jako 100 let.

nejsem jako vy, naštěstí!
 martinanova1978
28.09.2022 13:35:40
Martinanova1978: Tvé autority. Tvoji sympaťáci. A nepředstírej, že žádné nemáš, zdržovala bys tím leda sebe i mě i všechny.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 13:31:33
Čenda Kurátor: jaké autority?
 martinanova1978
28.09.2022 13:27:30
martinanova1978: No dobře, ale ty tvoje autority nejsou o nic lepší. Spíš horší. :)
 Čenda Kurátor
28.09.2022 13:25:46
plky bezvýznamných tetek a strýců, na globální úrovni je Horáček (nebo jak se to jmenuje) aspol. takový hospodský strejda který opakuje žvásty nějakého místního feudála a připadá si přitom šmoula strašně statečně.

pokřivený národ jehož patetická existence vždy záležela na podlézání aktuálním mocnostem.
 martinanova1978
28.09.2022 13:02:13
čenda: děkuji :-)
 matouch
28.09.2022 12:58:42
Je už vcelku k popukání, kolik lidí naprosto ignoruje vše, co se stalo před 24. únorem. Pro ně ten den vznikl vesmír a svět. Něco jako stvoření. Je to hlína:-)
Smajlík leafroller
---
Však o tom může být diskuze. To ničemu neododporuje. Pravda je, že Rusko bylo tlačeno rozšiřováním nato. Ale to není celé. Ono už Rusko dávno nemá světový význam. Rusku zbyla síla jen na dělání bordelu.
 matouch
28.09.2022 12:58:20
"Chochl" je rusky hanlivě Ukrajinec, "chochluška" je Ukrajinka.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 12:56:11
Tamaulipas: Znám je všechny (z této diskuze) mnohem líp, než bych o to sám stál.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 12:52:00
Jo, máš pravdu. Rusko jako takové je otloukánek. A právem.
Odnáší to řadoví Rusové, to nejde svítit.

Mnohem horší je smrt, mučení, bída na Ukrajině, kde je Rusko na nezvané návštěvě.

Ja bych se za Horáčkovu generalizaci vůbec nezlobil.

BTW v době islámského státu nepadali vlídná slova o muslimech. Tuším i od Zemana.

Neřeš. Nejsme ve školce. Radši mi řekni, co je to chochl.
 matouch
28.09.2022 12:47:42
Čenda: Ty znáš všechny Čechy z téhle diskuse? Ty jsi arbitrem všeho dobrého a špatného?
Tak to mi hodně napovídá o tom, jak znáš Rusy. Nebo kohokoli.
Nic, hádejte se tu dál. Moje upozorňování na argumentační chyby je tu asi zbytečný...
 Tamaulipas
28.09.2022 12:40:31
Tamaulipas: Kopeš do otevřených dveří. Protože jsem nějaké Rusy poznal, vím hlavně, jak jsou různí. Někteří mnohem lepší než každej Čech z téhle diskuze. Generalizace, kterou bych neutáhl, by zněla "Rusové jsou nemoc ". Ne "Rusko je nemoc ". Rusko nemá nožičky, ručičky ani očička.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 12:38:43
Samozřejmě, že kdyby šlo o jinou zemi nebo etnikum, tak by se tím státní žalobci možná zabývali. Ale současné státní filcky cítí, že tento konflikt se svým způsobem dotýká pokračování nebo změny státního režimu i u nás. A změna státního režimu není nic jiného obměna státních filcek.
Kdyby Putin na Ukrajině vyhrál a byl silnější, tak by u i u nás posílili ti, kteří se chtějí klanět pro změnu na východ a za pomoci velkého východního bratra vyházet současné státní filcky a prodrat se rychle na jejich místa. To současné státní filcky nemohou dopustit a je úsměvně naivní, že se tomu divíš.
Smajlík  Cibulkův učeň
28.09.2022 12:36:06
leafrollerovi totiž vadí jen USA, ten i když šlápne do louže, tak za to může zpropadené USA v čele s jeho zbrojním průmyslem, ale před jiným východními státy a jejich chováním rád zavře očka a dělá jakoby nic.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
28.09.2022 12:35:29
Čenda: No, já jich právě jaksi pár znám. (Asi narozdíl od tebe.) A "kdekterý" není totéž co každý.
Hele, já myslim, že jsem v tom dost nezaujatej. Nedotýkaj se mě ani hlášky "Rusáci do plynu" ani "Rusové jsou naši bratři". Samozřejmě je důležitý vědět, jak to vidí "Rusko", a postupovat podle toho. Ale (1) můžem my se to objektivně dozvědět? A (2) Rusko není jednotný, jak by si to někteří rádi představovali.
 Tamaulipas
28.09.2022 12:27:18
Jen nekecej, Leafroller. Vím, že ti hnusné režimy absolutně nevadí, pokud omezujou a likvidujou někoho jiného než tebe. Tobě na jiných nezáleží, aťsi zhebnou. Tobě vadí, když musíš chvíli nosit respirátor, ale nevadí ti, když jiný hnípe v gulagu nebo v korejském nebo čínském pracovním táboře. Nebo když někomu v Buči postřílí rodinu, na to serepes, co? Jestli EU dělala něco špatně, tak hlavně to, že se s tím diktátorským koštětem Putinem 10-20 let tolik matlala, blbecky mu šla na ruku, obchodovala s jeho režimem, tolerovala mu ty jeho hitlerovské kousky atakdál. Za tohle bychom tu zasloužili všichni zmrznout.
Smajlík  Čenda Kurátor
28.09.2022 12:18:23
Tamaulipas: Horáček hlavně mluvil o Rusku, ne o Rusech, jestli sis nevšiml. A až poznáš pár Rusů, zjistíš, že to kdekterý Rus vidí stejně.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 12:17:28
Čenda Kurátor, nevím, komu držíš palečky ty, ať už to znamená cokoli, ale já je držím všem Čechům, kteří trpí stupidní politikou EU. Putin je mi totálně ukradený.
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 12:15:33
Pokud nějakej korouhvička typu Horáček nebo Pažout vyzkoumá, že všichni mají ošklivý řeči na nějakým ruským internetě, neznamená to nutně, že jsou všichni Rusové zlí. Spíš bych se zamyslel nad tím, jaká je tam propaganda a cenzura. Ale to by mělo dojít i Horáčkům.
 Tamaulipas
28.09.2022 12:14:55
Leafroller: Nevím, kde se bere tvé naivní sebevědomí, že máš nějaké vědomosti, které se ostatním vyhnuly. Vím nejmíň stejně dobře jako ty, co se děje v Rusku i na Ukrajině posledních 10 i 30 let. Mám to zmáknutý až do Adama a Evy. Je něco, co ty víš a my ostatní bychom měli vědět, aby nás to přimělo držet palečky Putinovi?
 Čenda Kurátor
28.09.2022 12:11:12
Jinak já souhlasím s tím, že všichni Rusové nejsou špatný a neměli bysme je vybíjet. Je tam spousta chudáků, co nesouhlasí s expanzivní politikou Putina. A pak do toho započítejme expanzivní politiku USA, našeho velkého vzoru, a celý to má daleko k černobílému rozložení na stranu dobra a stranu zla...
 Tamaulipas
28.09.2022 12:08:22
Proč si tahle Ruská vlezdoprdelka, která od počátku války rádoby amorálně moralizuje, změnila jméno? To se snaží tvářit, že je tu vícerolidí, co se zde každý den potřebují hádat a obhajovat Rusy?
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
28.09.2022 12:07:09
Čenda Kurátor, kromě toho pokrytectví, kdy měříme různým zemím různými způsoby, což považuji za naprosto zásadní a nejhorší, bych se na tvém místě zajímal o to, co se dělo na Ukrajině posledních řekněme 10 let. A samozřejmě je dobré sledovat vývoj okolo NATO řekněme za posledních 30 let. Pro začátek.
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 12:02:39
jesterka: Očividně nerozumíš pojmu "generalizace" (správně česky "zobecňování"). Když říkáš, že každé X je Y ("každá válka je špatná"), tak zobecňuješ. Zcela neoprávněně. A pokud jsem správně pochopil, tak obojí používáš k obhajování Rusů. Čili nejde ti o žádný argumentační principy, jde ti o Rusáky. Nejsi tak trošku zaujatá?
 Tamaulipas
28.09.2022 12:02:00
A potrefené husičky se začínají ozývat=jedná se o generalizaci. Už je jasno.
Smajlík  j39
28.09.2022 11:54:07
A potrefené husičky se začínají ozývat......hlína:-)
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 11:53:48
leafroller: A co že se stalo všechno před 24. únorem? Je něco zásadního, co mi tu uniká?
 Čenda Kurátor
28.09.2022 11:51:23
Kvalitní jsou třeba seznamzpravy.cz, které vlastní I. Lukačovič. Dostalo známku A- od Nadačního fondu nezavislé žurnalistiky. Nechávají tam prostor k diskuzím všem, tedy i d. Jdou na to chytře, d. něco lže a najednou vyskočí Editor Seznam a napíše:

Dobrý den, 24. února zaútočilo Rusko na Ukrajinu, od té doby ostřeluje raketami příhraničí i města ve vnitrozemí, zahájilo také pozemní invazi. Ukrajina se, jakožto nezávislý stát, jehož hranice ve smlouvě z roku 2004 uznala i Ruská federace, této nevyprovokované agresi za pomoci Západu brání. Zde si můžete přečíst rozhovor za co Ukrajinci bojují a proč+přidání odkazu.

No a d. jen kouká, protože nechápe, že je k němu někdo slušný, nelže a ještě přidá odkaz.

A prestaň se tu laskavě navážet do Editora Seznamu a pana Lukačoviče, jesterko!
 j39
28.09.2022 11:38:48
j39: "Nenávistní ruští politici dali svoleni k válce na Ukrajině"

A reseni je podle tebe chovat se nenavistne k jinemu narodu?

Horacek pise, ze vsichni Rusove podporuji valecne zlociny a Ukrajince nenavidi - zatimco ve stejnem duchu se vyjadruje on sam o Rusech. Pokud v Rusku podobne nalady ve spolecnosti i mezi politiky vedly k valce, k cemu by zesileni takovych nalad vedlo u nas?

"To není důvod, který zprošťuje viny"

O to se tu nikdo nesanazi.

A prestan se tu laskave navazet do ostatnich.
 jesterka
28.09.2022 11:33:50
Smajlík leafroller:

https://zpovednice.cz/stat.php?prehled=3

Nejčastěji přispívající uživatelé:
1. smazaný uživatel 112763
2. leafroller alias prázdný sud nejvíce duní 78539
3. smazaný uživatel 52002

Příští rok Frollere slavíš padesátiny, tak snad konečně dostaneš rozum?! Ročník 1973 a mnoho životních zkušeností?! Nepřestávej potlačovat ego a velký respekt!
Smajlík  j39
28.09.2022 11:27:35
Je už vcelku k popukání, kolik lidí naprosto ignoruje vše, co se stalo před 24. únorem. Pro ně ten den vznikl vesmír a svět. Něco jako stvoření. Je to hlína:-)
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 11:19:08
Dobrý den, 24. února zaútočilo Rusko na Ukrajinu, od té doby ostřeluje raketami příhraničí i města ve vnitrozemí, zahájilo také pozemní invazi. Ukrajina se, jakožto nezávislý stát, jehož hranice ve smlouvě z roku 2004 uznala i Ruská federace, této nevyprovokované agresi za pomoci Západu brání.

Nenávist může vyústit do extrémního jednání - může skončit pomstou, násilím, vraždou nebo válkou. Nenávistní ruští politici dali svoleni k válce na Ukrajině a ukrajinské obyvatelstvo se této ruské agresi brání. Je zcela jedno, že nějaká jesterka píše něco o generalizaci. To není důvod, který zprošťuje viny za rozpoutání války, kterou má na svědomí Rusko. Někteří lidé se z historie nepoučí nikdy...
Smajlík  j39
28.09.2022 11:10:12
"každý kdo má jiný názor je automaticky blb"

Az das nejaky nazor dohromady, dej vedet.

j39: Hmm zajimave, takze kdyby treba nejaky politik rekl, ze vsichni muslimove podporuji terorismus, tak je to jen subjektivni stanovisko?

Zobecnovani na zaklade par dojmu generalizace je, psat ze Rusove tleskali zlocinum uz je daleko za hranou. Vsechny podobne generalizace vuci nejakemu narodu vedli akorat k hruznym udalostem. Lidi se z historie nepouci nikdy..
Smajlík  jesterka
28.09.2022 10:57:56
Opravdu netusim, jak anketou z novinek chces dokazat, ze nejde o generalizaci..
Smajlík jesterka

Pan Horáček napsal názor a čtenář novinek napsal názor. O generalizaci se nejedná a názor vyjadřuje specifické osobní hledisko jednotlivce. Furt nic?
Smajlík  j39
28.09.2022 10:54:18
Tak to je přece jasné - každý kdo má jiný názor je automaticky blb. A hlavně každý, kdo není nasraný na všechny a na všechno ...

Ale u Methylky je to téměr dotažené k dokonalosti, ona nemá žádný (konzistentní) názor, v jejím případě jde čistě jen o tu nasranost na všechno a všechny...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 10:53:26
Tamaulipas: Odsouzeni zlocinu neni o generalizaci.
Odsuzovavat cely narod na zaklade nejakyho chatu z Telegramu generalizace je. Horacek o Rusech pise furt a ja jen ziram, co v nasi spolecnosti prochazi - a jeste k tomu on kandidoval na prezidenta...

Rika, ze Rusove utokum na porodnice tleskali... no z jeho cetnych projevu mam spise pocit, ze zrovna on by tleskal, kdyby.. no radsi nic.

Michal: na nejaky ad hominem plky nejsem zvedava, pokud nemas nic k veci, nikdo te nenuti se vyjadrovat.

j39: Opravdu netusim, jak anketou z novinek chces dokazat, ze nejde o generalizaci..
Smajlík  jesterka
28.09.2022 10:45:56
leafroller: A co z toho jeho profilování vyplývá?
 Čenda Kurátor
28.09.2022 10:41:43
Michal-222, tvoje profilování bylo dokončeno. Děkuji za trpělivost.
 leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 10:34:54
>jesterka
Cesi jsou choroba.

...
Nezapomeň ale, že na tom máš sama svůj podíl...když by byli všichni potrefení jako ty, můžeme se jít rovnou zastřelit...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
28.09.2022 10:19:04
Ono se to všem těm Horáčkům hezky žvaní, když ví, že je za to všichni pochválí... Tyto kecy já prostě ignoruju. Jejich účelem není přinést informaci, ale přiživit se na momentální atmosféře.

Na druhou stranu, methylko, je zajímavý, že zrovna ty tady plácáš něco o "generalizaci". Tvoje předchozí diskuse zněla "každá válka je špatná"... Takže nejdřív bráníš Rusáky pomocí generalizace, a pak je bráníš pomocí odsuzování generalizace??
Smajlík  Tamaulipas
28.09.2022 09:27:22
Ok - hledala jsem na novinkach nebo diskuzich na fecebooku slusne Cechy. No luck so far.
Cesi jsou choroba.
Furt nic?
Generalizace je to porad stejna.
Smajlík jesterka

OK-hledal jsem na novinkách. Článek se jmenuje Máme strach, říkají Rusové, kteří prchají před odvodem. Včera 14:35 ČTK.

Je tam anketa...
Měli by Rusové prchající před odvodem v ČR dostávat azyl?
ANO=9,5 %
NE=72,9 %
Posuzovat případ od případu=17,6 %
Celkem hlasovalo 9573 čtenářů.
O generalizaci se nejedná a názor vyjadřuje specifické osobní hledisko jednotlivce. Furt nic?
Smajlík  j39
28.09.2022 09:03:32
leafroller: Hlavně se podívej do diskuzí na Parlamentních listech, na Facebooku a na YouTube, co tam píšou demonstranti o ostatních. :D :D
 Čenda Kurátor
28.09.2022 08:53:37
Mně úplně stačilo, co se píše o demonstrantech. K tomu není co dodávat. Z druhé strany jsem rád, protože se tím velmi dobře profilují blbci a mohu se jim tak dobře vyhýbat.
Smajlík  leafroller Muž26 Kategorie
28.09.2022 07:58:45
Česko je taky choroba, methylko. Zvlášť když nakoukneš do Zpovědnice, to je prostě úplně jasný.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 07:55:22
Ok - hledala jsem na novinkach nebo diskuzich na fecebooku slusne Cechy. No luck so far.

Cesi jsou choroba.

Furt nic?

Generalizace je to porad stejna.
Smajlík  jesterka
28.09.2022 07:42:10
Zadání slovní úlohy a text pana Horáčka:

Cílem prospektora promývajícího říční písek je najít zlatá zrnka.
Mým cílem při procházení chatů na ruském Telegramu je najít “slušné Rusy”.

No luck so far.
Ukrajinci jsou pro ně banderovci, nacisti, chochlové, chochloprasata. Musejí dostat na pamětnou.

Rusko je choroba.

Řešení úlohy a závěr:

Pan Horáček si dal práci a procházel ruský TG. Je to vzdělaný člověk a rozumí tomu. O generalizaci se nejedná. Hodnocení 8/10.

Tebe hodnotím známkou 1/10=hloupá holka. Příště lepší pozor na vytrhávání informací z kontextu. Snažit se porozumět psanému textu.
 j39
28.09.2022 07:12:36
Protože když by sis trochu četla v Dostojevském, nebo jiné ruské klasické literatuře, viděla bys, že řečmi typu "Rusko je choroba" se to tam jenom hemží. Asi by ty ruské knihy taky měli spálit, co?

Ze tvých plkaček zdejších je prostě jasné, že tvůj rozhled končí právě u zmiňovaného Okamury a okamurovských webíků. Na víc ty nemáš a patrně nikdy mít nebudeš.
 Čenda Kurátor
28.09.2022 07:01:11
Přemýšlel jsem, že ti spočítám všechny myšlenkové chyby, které tam máš, methylko, ale je jich tolik, že mě to nebaví. Protože jsem tě tu semotamo četl ještě před válkou, vím, že tvé stížnosti na generalizace jsou obrovská drzost. Vzpomeň si třeba, jak ses tu vyjadřovala o LGBT.

Měla by ses zaměřit na budování nějakého svého mimozpovědnicového života. Ať to dotáhneš aspoň někam a ať si nemusíš zasírat kokos blbostmi, které nikomu k ničemu nejsou.

Nebo by sis aspoň mohla přečíst tu "knížku" :) Zločin a trest od Dostojevského, jejíž znalost tu předstíráš, ale všichni tady víme, že znáš max. název. :))
Smajlík  Čenda Kurátor



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk