Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1198266, vloženo 27.06.2022 11:47:40 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Zlí lidé - přeobrácení
Měla jsem ve svém životě období, kdy jsem začala propadat zlu. Začalo to zatajováním některých maličkostí abych se vyhnula nadávání, postupně jsem začala lhát, podvádět a využívat ostatní. Čím víc jsem se do toho propadala, tím míň mě tížilo svědomí, všechno mi to už přišlo normální a měla jsem pocit, že jinak žít nejde.

Když jsem byla naprosto na dně, potkala jsem jednoho úžasného člověka. Byl na mě hodný, pomáhal mi, bral mě do kostela, věřil mi, že nejsem ztracený případ a i přesto že jsem dělala chyby, odpouštěl mi. A v mém srdci se něco postupně začalo měnit. Přestala jsem sebe tak nenávidět a stydět se za sebe, začala jsem si věřit, že nejsem úplně k ničemu a postupně už vůbec nebylo potřeba páchat zlo a žít ve lži. Vždycky jsem si myslela, že si nezasloužím, aby se mnou někdo jednal jako s člověkem, že si všechno to ponižování a ubližování, kterému jsem byla od dětství vystavená, zasloužím. Ale měla jsem štěstí, že jsem mohla zakusit ten pocit, že mě někdo má rád i přes moje chyby a toto poznání mě přivedlo k uzdravení. Dnes už jsem také dobrý člověk a jsem šťastná, že mi někdo dal šanci taková být.

Přemýšlím nad tím, proč lidé na špatné chování vždy reagují trestem. To se nikdo nikdy nezamyslel nad tím, že právě nemilosrdné trestání některé lidi přivádí k tomu aby páchali zlo? Samozřejmě, někteří lidé jsou od narození psychopaté a sociopaté, ale myslím že skoro všichni ostatní páchají zrovna takové zlo, jako někdo spáchal na nich. Proč tyto lidi trestáme, místo abychom se je snažili uzdravit? Myslíte, že by vězení a nápravná zařízení byla efektivnější, kdyby se těm lidem nějakým způsobem vštěpovalo, že nejsou tím, čím je život udělal, ale lidskými bytostmi, které si zaslouží lásku a soucit?
 Philosopherka Žena28  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
28.06.2022 19:24:40
A myslím si že právě takto přistupuje k lidem Bůh.
 Petrz
28.06.2022 19:21:19
Souhlasím.:) A jsem moc rád, že existují lidé jako ty, kteří si tento moudrý přístup prožili a dále zastávají tento názor. Podle mne to svědčí o tvé velké duchovní a duševní vyzrálosti. Já jsem tento přístup též zažil, byť v jiné situaci.
 Petrz
28.06.2022 01:28:58
Samozřejmě. Tomu nás učí Ježíš Kristus. Zlo přemáhejte dobrem... Milujte i nepřátele... Odpouštějte...

Jenom, ne že zaslouží soucit, to je nezasloužené a přesto správné...
 Positive plus Muž Kategorie
27.06.2022 23:26:47
Statistika hovoří jasně - čím lidštější přístup, tím větší šance návratu do normálního života namísto recidivity.

Takže ano, máš pravdu.
 libik Muž32 Kategorie
27.06.2022 23:10:29
Jo, někdo se prostě narodí bez určitý části mozku, jak zmiňuješ např. psychopaty, takže jediným rozumným řešením je prostě je eliminovat ze společnosti.

Ale mně přijde, že lidská touha po trestu a spravedlnosti je podobné propadnutí zlu, jaké popisuješ sama u sebe. My známe účinnější způsoby zacházení s nebezpečnými a problémovými lidmi, než je trest. Vedou k lepším výsledkům. Ale prostě po nich nesáhneme. Spousta lidí je ani vidět nechce.

Jak tu hodil Michal odkaz na Norsko. Mají ani ne 50 uvězněných na 100 000 obyvatel, což patří k absolutnímu minimu v celé Evropě, stejně jako je u nich minimální míra recidivy. Ten systém prostě funguje. Přesto je u nás všem trnem v oknu, protože zločinci přeci musí trpět!
 El Presidente
27.06.2022 22:31:31
"Přemýšlím nad tím, proč lidé na špatné chování vždy reagují trestem."

Záleží na okolnostech. Záleží, kdo je pachatel. Podle toho se odvíjí, zda se dá to špatné chování odpustit, či ne.
 Paní Mráčková Žena21 Kategorie
27.06.2022 16:34:39
Není ale pravda, že to zatím nikoho nenapadlo. Třeba tady...

https://www.dotyk.cz/magazin/vezeni-norsko-halden-30000208.html

A najdeš i další, stačí dát do googlu luxus + vězení...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
27.06.2022 15:17:19
Já si přečetl první větu, uzavřu to větou já už jsem mu dávno propadl a obrací se v hrobě možná pár lidí, kteří si mysleli že budu mít rozum....
Nic víc obracet nemá cenu.
Smajlík  PajkosBamboocha Muž27 Kategorie
27.06.2022 14:38:10
To o čem píšeš by fungovalo pouze v optimálním světě. "To se nikdo nikdy nezamyslel nad tím, že právě nemilosrdné trestání některé lidi přivádí k tomu aby páchali zlo".... to je nesmysl, hrozba trestu právě většinu lidí odradí od páchání trestné činnosti. Shovívavost a láska se určitě vyplatí u dětí, kteří nádobu ega nemají vrchovatou a zakonzervovanou. U dospělého jedince, který má plně vyvinuté, závislé myšlenkové koncepty, je to komplikované. Z vyjetých kolejí se jen velmi těžko uniká.
 Death is love Muž48 Kategorie
27.06.2022 14:35:27
Náprava člověka je nákladná, šance na úspěch nízká a riziko příliš vysoké. A lidi jsou nahraditelní, takže za to prostě nestojí.
 Gleit Muž20 Kategorie
27.06.2022 13:55:00
Platí takové všeobecné pravidlo:

Když je někdo až příliž hodnej, tak už je prostě blbej....
Smajlík  Řemdich Muž40 Kategorie
27.06.2022 12:28:28
Tak těžko se lituje někoho, kdo ti způsobil těžkou újmu svými činy. Například vrah, který ti zabije rodiče, byla bys schopná mít soucit a nechtěla pro něj trest?

Někdo, kdo ti ukradne něco velice pro tebe cenného a lupič věděl o tom, jakou to velkou hodnotu pro tebe mělo, a právě proto to udělal. Taky bys necítila vztek a místo vzteku soucit?

Některé činy se dají snadno přejít, pokud to pro nás nemělo zase až takovou váhu a víme o tom, že ta osoba ty činy dělá, protože je vnitřně nešťastná a nespokojená, ale u některých činů ten soucit tak jednoduchý není.
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
27.06.2022 12:10:42
Ulice a ulice: Jenže já neříkám, že máme obviňovat okolí. Každý člověk má svobodnou vůli rozhodnout, jestli něco udělá, jen to někteří lidé nemají tak lehké. Já jen říkám, že pro nápravu je efektivnější soucit než trest.
 Philosopherka
27.06.2022 12:04:29
Proč? Protože lidé vydávají své výhody za zásluhy. Takže když je na tom někdo někdo blbě, tak z toho neobviňují jeho okolí, ale jeho.
 Ulice a ulice



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk