Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
yarda1 Tak já plavat, běhat, kliky, dřepy.. Tak to umím, ale jak máme tělocvik typu hodinu fotbal nebo florbal.. To není telocvik ale hnaní se pro nic, když stejně to ,,hraje" asi 1/3 třídy a zbytek na ten míč ani nechytne.
|
|
Já bych to viděl, že tělocvik na škole je dobrý k tomu, aby si žáčci přičichli k základům sportů, jestli by je bavilo se jim věnovat v nějakém sportovním oddílu. Tělocvik jsem měl i na VŠ snad až do třetího ročníku. Plavat jsem se naučil až na VŠ.
|
yarda1 |
|
|
Děkuju za prozatímní odpovědi, vidím to teda stejně jak velka část lidí.
|
|
Tělocvik jsem měl rád. A je důležitý, je to jediný předmět, kde se člověk hýbe a taky předmět, který zlepší vysvědčení. Z těláku jsem měl vždycky jedničku, i když nejsu žádný velký sportovec.
|
|
Tělocvik je samozřejmě důležitý předmět. Zvláště dnes, kdy fyzická aktivita mládeže rapidně klesá, je každá minuta pohybu doslova klíčová. A kdo není tlusté prase, pro toho jsou ty slabé dvě hodinky skoro nic.
|
|
No podle mě - i když jsem byl sportovní antitalent - by tam ten tělocvik měl být. Ale jen pro odreagování a pro to, aby děti jen neseděly zkroucené celý den v lavicích. Nesnášel jsem ale hodnocení sportovních výkonů podle nějakých měřítek a nějaké soutěžení. Ale zase bych ocenil, že se mi pak někdy povedlo zvládnout to, co bych nečekal, že dokážu. Zajímavé je, že opravdu relativně mi šla asi nejlíp gymnastika. Je fakt, že jsem neplavec, nelyžař, necyklista atd., ale třeba kotoul bych udělal téměř na požádání :)
|
|
Tělocvik jsem měl vždycky rád (kromě gymnastiky). Ten tělocvik je asi obzvlášť po základce k ničemu. Já bych to osobně nechal buď jako volitelný předmět a nebo bych tělocvik nechal jako takový odreagování, kde by se prostě hrály jenom nějaký kolektivní hry. U těch si myslím lze naučit jak komunikovat s týmem a taky jak se navzájem podporovat. Bohužel to tak zatím nefunguje, protože učitelé na to serou ve většině případech. Na základce to bylo ale aspoň docela ok, protože když ten učitel viděl snahu ikdyž to třeba někomu nešlo, tak byl se známkováním mírný. Teď na střední je známkování přísný, ale zase na druhou stranu ten učitel je hodně v pohodě, protože když třeba nechci přeskočit nějakou chujovinu protože se prostě bojím že se u toho přizabiju, tak mě nenutí. Chápu ale že ne všichni učitelé jsou takoví.
|
|
Nebavil mě, ale potom co na vš už nebyl, jsem docela ochabl. Evidentně to k nečemu bylo. A navíc jsem už starej a zapšklej, takže vám přeju, ať si to taky užijete. Víc kliků a víc vybíjený. A fotbal? Do brány s váma.
|
Vybitej Bum |
|
|
Dáda: v další reakci jsi opět prokázal, že máš smradlavý a zbytečný mozek, a že jsi tudíž absolutně nezpůsobilý k tomu, abys někoho kritizoval. Tak už se podle toho, proboha, zařiď. Nekritizuj ostatní, zato přijímej cizí kritiku na svou osobu a zařiď se podle ní. A to do doby, než napravíš svoje myšlení.
|
|
>Dáda To jistě ne, ale inteligentní lidé ho často využívají ve větší míře.
|
|
Ježek: Tak vzdělání celkově nesouvisí moc s inteligencí...
|
|
>q-lol-q To je úvaha hodná myslitele, že pohyb souvisí s inteligencí. Škoda žes to neřekl včas třeba Stephenu Hawkingovi že je dement když na tom fyzicky nebyl moc dobře. Asi málo překonával překážky.
|
|
Telocvik zruste, hudebku zruste, derivace zruste, integraly taky a vubec do skoly nechodte, kdyz jste dementi. Hned vam pak bude lip, kdyz nebude muset prekonavat zadny prekazky.
|
|
Ježek: :D Svitavy: Quakie si o takovou reakci řekl, protože objektivně vzato, je to exot. Je normální říct k něčemu svoje exotovi, obráceně to nefunguje. Ale to ty se svým nemocným viděním světa nemůžeš chápat. Ty si myslíš, že to ty jsi normální, smutné. Zamysli se, kdo z nás dvou dlouhodobě nemá kamarády ani sexuálního partnera, hm? Neříká ti to něco? Nic? Ok. A na čárky ti kašlu. Asi ti dochází síly, když už se musíš uchylovat k tomuhle. To jsem myslel, že aspoň takhle ubohý nejsi. DieWoodys: Zajímavé. Skoro jako kdyby všichni ultrapravičáčci byli tělocvikářem šikanovaní pašíci, co po dvou kolečkách sotva popadají dech...
|
Dáda |
|
|
Je to součást školní buzerace a šikany. Jako já s nim nikdy problém neměl fyzicky, ale jebalo mě to, že tam s tebou jednaj jak s muklem.. Postavit do řady, pozdravit, udělej klik! Ty ses blbě zamračil? Dej si 2 kolečka..
|
|
I když je pravdou, že někteří tělocvikáři jsou magoři a třeba gymnastika mne nebavila, tak pohyb je třeba (a trochu se i přinutit, když se nechce) Bez pohybu to začíná lehkou nadváhou v dětství a v dospělosti je pak ze člověka Otesánek s mnoha zdravotními problémy (kardio, cholesterol, cukrovka, klouby atp.). Léčba následků pak představuje vůbec nejvyšší náklady zdravotnictví.
|
|
>Dáda "Kvákí nechceš už držet hubu prosimtě? Totalita na každým rohu, baf vole!" :DDDDDDDD
|
|
Dáda: Quakie ale neřekl, že ho zajímá, co mu chceš říct. Tak si dej tabletku a přestaň už otravovat, jo? A nauč se čárky.
|
|
Já jsem ale neřekl, že mě zajímá, co mi chceš říct. Tak si dej tabletku a přestaň už otravovat jo?
|
Dáda |
|
|
Dáda: dobře, pro nechápavé: máš extrémně nekvalitní mozek. Proto jsi absolutně nezpůsobilý k tomu, abys někoho kritizoval.
|
|
No tak to se asi z toho posadim na zadek. Ve Svitavách zase mají vycházky?
|
Dáda |
|
|
Dáda: tak znovu - že tě huba nebolí... Držet ústa máš především ty, fanatiku....
|
|
Kvákí nechceš už držet hubu prosimtě? Totalita na každým rohu, baf vole!
|
Dáda |
|
|
Každý se má starat o svůj pohyb sám !!! V totalitách tomu taak není. Ani v té české současné. Co je a co není správné je jiná věc. Ve svobodných zemích jsou na VŠECH školách školní předměty POVINNÉ a NEPOVINNÉ. Zejména když se za ně musí třeba na SŠ (College) platit, tedy platím jen za to co se učit CHHCI! Ano, pravda učil se kdysi za mých školních let i ZPĚV. (Nebo Hudební výchova) Máš-li hlas či ne, všechno jedno a falešná nota ti zkazila známku na Vysvědčení a zrovna tak pokřivený KOTOUL v tělocviku. Komenský by měl radost. Jenže doba pokročila o pár set let a někde to vidět není. Jako ve středověku. A tak omluvenky že nemusíš dnes cvičit, nebo naopak zmrzačená těla, ba i občasná smrt žáka, žákyně .. se bere jako běžná věc. Aneb: "kdo to mohl tušit?" To vezme ještě desítky let než se v Čechách začne učit opravdu jen to, co děti BUDOU potřebovat v životě.
|
|
Ježek: Říkám, že tak by to v teorii mělo být. Ne, že to tak je. Důležitost tělocviku v principu to ale nemění. Rozhodně nelze srovnávat důležitost pohybu s keramikou nebo kapsářstvím. Můžu souhlasit s tím, že by se měla změnit náplň předmětu, ale jsem kategoricky proti jeho úplnému zrušení.
|
Dáda |
|
|
Mě tělocvik docela baví, protože u toho člověk trochu vypne uprostřed povinností. Ale je fakt, že máme moc fajn tělocvik. Na základce jsem ho nemusela, protože jsem nikdy nikam nevyšplhala.
|
|
>Dáda Do školy jsem se doma nikdy neučil vyjma jazyků, na které jsem levý dodnes. O těláku se o vlastním tělu nenaučíš vůbec nic. Pokud to tak ale chceš brát, tak můžeme míto těláku dát třeba keramiku, protože se tím učíš pracovat s hlínou. Nebo třeba výuku kapsářství, protože se tam učíš jak někomu vykrást kapsy. To je určitě užitečnějčí než tělocvik. >Svitavy a Svitavy, realista To se nevylučuje s tím, co jsem říkal. Ono by se měla spousta věcí, ale do školy se chodí kvůli vzdělání a tělocvik vzdělání není. Jinak není nic lepšího než psát zpocený s nalepenými šaty důležitou písemku, protože předtím byl tělocvik. Ještě to pak vylepší místní smraďoch, který si po těláku sedne k oknu a zasmrdí celou třídu. Prostě nepatří. Tečka
|
|
Vždycky sem ho nenáviděla a myslim, že mě na x-dalších let bezpečně odradil od toho, abych dělala jakejkoliv sport nebo mě to vůbec zajímalo a bavilo a ted se k tomu hodně těžko dostávám.
|
|
Ježek: Ale jo, učíš se tím základy toho, jak se pohybem starat o svoje tělo a zároveň si ho nezku*vit. Nebo by to tak aspoň mělo být. Já bych tělocvik nechal, akorát bych místo blbostí jako je vybíjená kde se někdo akorát zmrzačí, zahrnul víc posilovacích a atletických cviků. Dvakrát týdně jedna hodina takhle, by alespoň trochu pro to zdraví prospěšná byla. Zbytek je samozřejmě na žácích, jestli se budou tomu věnovat i ve volném čase, ale tak je to i s jinými předměty - bez opakování doma většina lidí některý předměty nedá. K tomu, aby se věnovaly děcka pohybu i mimo školu by je pak mohlo motivovat to, že by se místo dvojky jako nejhorší známky z těláku dávala klidně i pětka. Myslíš, že by si někdo doma opakoval matiku, jazyky nebo jiný předměty, kdyby mohli dostat max dvojku?
|
|
Tělocvik by měl smysl, kdyby byl veden odborně a pořádně a kdyby opravdu zvyšoval fyzickou zdatnost a odolnost dětí. Tělocvik který se ale dneska praktikuje na školách, je úplně k ničemu.........je to zcela o ničem, maximálně tak nějaké ty stupidní kolektivní míčové hry, kde zpravidla excelují ti jinak největší lemplové a smradi, kteří neudělají ani deset kluků, ale jakmile maj mičudu, tak jsou kingové. To jsou moje zkušenosti z tělocviku před mnoha mnoha lety na škole a když se kouknu na tu dnešní mládež, tak je to možná ještě horší než za nás s tím slavným tělocvikem..........
|
realista |
|
|
Ježek second edition: tady bych si dovolil zásadně nesouhlasit. Významnou vlastností civilizace je neustálé zvětšování nejrůznějšího pohodlí. To sebou nese i stále menší množství nezbytného pohybu. Proto je přímo nutné, aby byl člověk nucen se pohybovat aspoň v té škole. Jiná otázka je, jak má tělesná výchova vypadat...
|
|
Tělocvik nepatří do školy, jelikož nesouvisí se vzděláváním.
|
|
Já bych ty tělocviky taky zrušila. Proti cvičení nic nemám, ostatně zacvičím si doma. Ale vadí mi hrozně cvičit před někým a celkově tělocvik - přitom jsem proti tělocviku na základce nic neměla, to až teď na střední.
|
|
|