Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1160115, vloženo 24.02.2021 11:54:44 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Měl by Václav Klaus hradit svoji léčbu?
Pár lidí tento názor už proneslo.
Jistě to byli lidé, kteří žijí perfektně zdravý život. A pokud kouří, nezdravě jedí a nesportují, tak také jistě budou hradit náklady spojené s léčbou nemocí, které si tímto způsobili.
 Jedna upřímná Žena25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.02.2021 13:52:11
Tohle si přeji už dávno. A rychle by to oddělilo zrna od plev.
 leafroller Muž19 Kategorie
25.02.2021 19:39:15
Ano, měl!
 Ilovehistory
25.02.2021 14:31:13
Čech24 to je ten jeden z deseti (a možná ještě méně)
 Odpočinek Muž51 Kategorie
25.02.2021 14:28:25
Odpočinek: V disentu ano. A jeho texty mají svou váhu ještě dnes jako Moc bezmocných.

Pragmatix 666: Jak bude možné mít nízké daně a velké výdaje státního rozpočtu? Pokud se nebude platit hotově u lékaře a zrušíš zdravotní pojištění facto daň, kterou jinou daň zavedeš? Stát nemá vnější zdroj peněz jako například ropu nebo zlato.
 Čech24 Muž24 Kategorie
25.02.2021 11:42:35
"Havel byl autorita, než se stal prezidentem."

Tvl ty máš dost, devět z deseti Čechoslováků o něm před Sametem věděli úplné hovno.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
25.02.2021 10:48:05
Pikman:
1. Vyhrála to Mráček
2. Já také považuji za blbost to, aby si to platil, pokud si celý text diskuze přečteš, tak tě to snad trkne
 Jedna upřímná Žena25 Kategorie
25.02.2021 06:45:38
odpočinek: Havel byl autorita, než se stal prezidentem. Od té doby už je jen vlastizrádce českého národa. Hořké plody jeho odporné zrady sklízíme dodnes, včetně aktuálně nastupující fašistické totality.

Ps: Jeho někdejší přátelé a obdivovatelé z řad skutečných disidentů ho hodnotí mnohem hůř než já.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
25.02.2021 04:30:37
Jestli si platí zdravotní tak proč by si to měl platit sám? Blbejch lidí je plno, ne jenom Klaus. A ty taky podle mě nejsi žádná IQ hvězda, když sem píšeš podobný věci. Přesně si pamatuju jak jsi tady vyhlásila konkurz kdo tě miluje a vyhrál to Michal-222, největší vtěrka tady.
 Pinkman Muž29 Kategorie
25.02.2021 03:20:42
Celý život si hradí zdravotní daně aka pojištění, takže samozřejmě ne.
Otázka je tedy nesmyslná a její vývod protiprávní.
Stačí, že totalitní kapitalistický stát nehradí léčbu a pomůcky malým nemocným dětem nebo funkční léčbu a léky na rakovinu apod. I když si lidé celý život pro sebe a pro své děti zdravotní daně povinně platili nebo jim hrozila exekuce.

Takže, pan Klaus by měl zaplatit za mnohé, ale zrovna tohle to není.

A mimochodem, když už takto někteří fašisté uvažují (je s podivem, že se stejně neptali i u osob, se kterými sympatizují). Neměli by mít zvýšenou platbu zdravotní daně všichni, kteří žijí nezdravě, chlastají, kouří/hulí, necvičí, nesportují, jsou obézní apod? Takže by se počítám právě autorka diskuse pěkně prohla.
To je mnohem lepší diskusní otázka než ta úvodní nesmyslná od autorky diskuse.

Pro pořádek, já jsem samozřejmě trvale pro zrušení zdravotních daní a pro bezplatné zdravotnictví. Když už je to zpravidla i v Ústavě a i údajně neschopní a hloupí komunisti to 40 let zvládali zajistit ve vyšší kvalitě než má naše zdravotnictví dnes.

Ps: Klause nemám rád a považuji ho za jeho zločiny proti českému národu během aktivní politické dráhy za vlastizrádce, takže jsem vysoce objektivní.
Smajlík  Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
25.02.2021 00:48:13
Havel byl autorita, jakmile někde tiše promluvil tak všichni ztichli aby ho slyšeli, zatímco Klaus je vtěrka která si musí pozornost vynucovat, tak holt dělá co může.
Smajlík  Odpočinek Muž51 Kategorie
25.02.2021 00:39:38
Odpočinek: Bývalý prezidenti mají vždy nějaký vliv. Havel by měl ještě větší, kdyby dnes žil.

Jeho amnestie ale zapomenuta nebude, jak omilostnil tuneláře.
 Pravé Zamyšlení
25.02.2021 00:31:11
Pravé Zamyšlení: mně je ale fuk kolik bezmozků nechápe, že nemá ani žádnou odpovědnost, ani žádné slovo, a kolik jich zapomnělo co je to za trapného provokatéra "proti všem", prostě nezájem
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 23:55:22
Odpočinek: Že tě to baví nejdřív 3 příspěvky předstírat, že nechápeš než se dostanem k podstatě věci. Jako exprezident je často v médiích, je to určitá autorita. Potom jeho slova mají nějakou nenulovou váhu, která podpírá chřipečkáře a hatí snažení zdravotníků.

Ukazuje to taky něco o charakteru tohoto narcise, kterého těší řev plného náměstí: "Vašek na Hrad!". Jak to lechtá ego a že ho má mohutné.

Jak říkal už Karel Kryl: Politikům se nevěří, ti se mají kontrolovat.
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 23:45:36
Pravé Zamyšlení: ale on pro nikoho normálního přece není žádný činný politik, jeho hemzy představují problém jen pro ty kteří se k němu nějakým způsobem modlí a nepřenesou tak vůbec přes srdce, když mektá nějaké nesmysly které za dobrého počasí jako chujoviny rozpoznají i oni sami
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 23:17:52
Odpočinek: Napovím ti, jedno slovo v čem je zakopaný pes tohoto chování - pokrytectví.

Politik má kvalitnější péči, nemusí se bát, že to nepřežije, ostatní poučuje, že to není vážná nemoc, i když ostatní takové možnosti nemají. On to přežije, pokud bude potřeba přístroj ECMO dostane vždy. Ostatní s obyčejnou péčí často umírají.

Podobné jako kdyby generál v krytu za frontou moralizoval nad unavenými a promrzlými vojáky v zákopech vpředu, i když by sám žil v mnohem lepších podmínkách, že nechápe jejich nízké nadšení. Takový příklad by jsi pochopit mohl.
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 23:01:27
Pravé Zamyšlení: tvl tak mu napiš návod co má a nemá říkat, ale už proboha ne sem, zvlášť když mu jedním dechem VIP péči přiznáváš i vyčítáš, to je jaksi výrazně patologické
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 21:09:18
Podle tvé teorie by si měl hradit léčbu každý, kdo se coronou nakazil. Protože kdo dodržuje přesně co mu vláda nařídí, tak se přece nakazit nemůže, to je přece jasné. Tedy kdo se nakazil, nedodržoval nařízení, měl by zaplatit pokutu, a ještě svou léčbu.
 Uther
24.02.2021 20:39:06
Odpočinek: To je tak těžký pochopit, o co jde? Máš silná slova, ale myšlení je pozadu.

Samozřejmě, že prezident je V. I. P. i exprezident, ale potom nemá nás poučovat, že to jen chřipečka, když jemu nehrozí, že ho nechají čekat na péči, pokud bude potřeba.

Výrok přisuzovaný Marii Antoinettě, že kdo nemá na chleba, má jíst koláče...
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 19:11:12
Pravé Zamyšlení: tak já budu s dovolením doufat, že ty a těch "dost lidí" které štve že má prezident doživotně tu nejlepší zdravotní péči, se někde pořádně praštíte do hlavy a konečně se vám rozsvítí
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 18:24:15
Tohle dost lidí štve, že někdo takový s jistotou k přístupu k nejlepší možné péči tvrdí, že vlastně není čeho se bát. Jeho šance s obyčejným 79letým důchodcem někde v periferním okrese jsou světelné roky daleko.
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 18:20:33
Fajne:
Odpočinek: Bývalý prezident má samozřejmě v případě potřeby zvláštní péči, takže se nemusí bát, že by to nepřežil. Každý 80letý takovou péči nemá. A netvrdil jsem, že prezident je takový jediný s výhodou.

Takto zlehčoval kovid i Trump a potom dostal nové nejlepší léky na zmírnění příznaků.
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 17:51:38
E4D4: Vrahu! Kvůli tobě mu praskla žilka!
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
24.02.2021 17:38:39
Pravé Zamyšlení: lidé s právem přednostního vyšetření ve vojenských nemocnicích se v Čechách počítají na desetitisíce, taky k nim patřím
https://pasteboard.co/JPRtkSr.jpg
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 15:28:08
Pravé Zamyšlení: ve Vojenské nemocnici je to proto, že tam jsou prostě prezidenti (i bývalí) přihlášení. I Zeman tam jezdí na vyšetření a léčení.

Jinak nebudu spekulovat o tvých 30 minutách, ale jsem jistý, že každý osmdesátník by dostal také vyšetření, pokud by ho potřeboval.
 Fajne
24.02.2021 15:00:07
Fajne: A kdo má nejdřív 30 minut vyšetření ve vojenské nemocnici z běžných pacientů než se jede domů vyležet? Kdyby se mu přitížilo, hned mu dají jeden ECMO.
 Pravé Zamyšlení
24.02.2021 14:53:15
Frank Drebin: Možná jsem n... na... naivní, ale dal bych mu šanci, aby to vysvětlil v řeči normálních lidí. Co, svitavskej, dáš to?
 E4D4
24.02.2021 14:19:27
Tak svoji léčbu ve své posteli, t.j. horký čaj a nějaký antiviroticky lék si určitě zaplatí.
Pokud vím tak nemá nijak drastický průběh a je doma
 Fajne
24.02.2021 14:17:13
E4D4: Jak píšeš, z 15 bych to zvýšil na 50 mg, evidentně to nezabírá.
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
24.02.2021 13:59:37
svitavska ulice: A ten Chlorprothixen ti nezvýšil?
 E4D4
24.02.2021 13:14:53
Frank Drebin: mně ji doktor naopak snížil - z Euthyroxu 125 na Euthyrox 100.
Smajlík  svitavska ulice
24.02.2021 13:10:22
Svitavska ulice
Me primo fascinuje, kolik lidi nechape, jake myslenky jsou za urcitymi opatrenimi:
- zakaz nocniho vychazeni: snaha O zamezeni a lepsi kontrolu mad nelegalnima party..
- zavreni obchodu a nakupnich center: snaha O zamezeni kumulace lidi... Kolik holek z nudy si chodi zkouset hadriky do obchodu... uhlidej stredoskolaky, kteri nechodi do skol... Dale pak rodinne vylety do ikeii, center and.
Jasne, lze limitovat pocty lidi v obchodech, i tak ke shlukovani lidi dochazi. Tim nerikam, ze by maloobchod nemel byt povolen, pri zlepseni situace, co nejdriv.
 Wales
24.02.2021 13:08:15
Myslím, že všechno nějakou příčinu. Proto tento přístup někomu nechat hradit někomu ne, je velmi problematický.

Buď chceme lidem pomáhat v utrpení a nebo ne.

Pan prezident rozhodně není nějaký hlupák.
 Positive plus Muž Kategorie
24.02.2021 13:05:59
Samozřejmě že každý příznivec epidemie má stále šanci stát se popíračem covidu a tím získat právo na život (a na léčbu), akorát po skončení epidemie půjde na 5 let do vězení (za to, že před svou nápravou byl příznivcem epidemie)...
 svitavska ulice
24.02.2021 13:02:37
svitavska ulice: Možná by to chtělo rozšířit medikaci.
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
24.02.2021 12:59:38
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
24.02.2021 12:58:18
Klaus je populistický vyčuránek. Kdyby byl teď zákaz roušek, z principu by chodil v plynové masce a řval, že systém chce likvidovat lidi virem a je třeba se chránit. Takový je to trouba. Ano, z principu by měl požádat o zdravotní péči a medikamenty jako samoplátce. A v případě potřeby něčeho, čeho se nedostává, by měl ustoupit komukoliv, kdo není popírač kovidu.
 Alda
24.02.2021 12:58:13
Frank: vzal (beru Euthyrox). Jak to s tím souvisí? Endokrinolog mi neříkal, že by snad vynechání léku mělo za následek konflikty s ostatními...
 svitavska ulice
24.02.2021 12:53:26
svitavska ulice: Že ty sis nevzal ráno prášky!
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
24.02.2021 12:50:32
Klaus starší je jedna ruka s Kellnerem, takže do něj, už pumpujou to nejlepší na trhu.
Obyčejnému dědkovi z Trutnova se může o tom jen zdát.
PS: celej ten jeho institut sponzoruje Kellner.
 Dawe432
24.02.2021 12:45:00
Z principu ano.
 všivý popírač
24.02.2021 12:44:24
Vylity geniu : Alias generátor Koubových proslovů. Co budou všichni dělat na vesnicích, když tam není skoro práce? Navíc je to neekologické, přelidnit vesnice. Město má blízké vzdálenosti tedy úspory z rozsahu.
 Čech24 Muž24 Kategorie
24.02.2021 12:39:27
Frank: blbí a arogantní jsou naopak příznivci epidemie (příznivci roušek a respirátorů, příznivci nočního zákazu vycházení, příznivci uzavření obchodů, služeb, kultury, odpůrci očkování) - napřed tu epidemii na přelomu let 2019 a 2020 neoprávněně a předčasně založili, přestože jsem jim to přísně zakázal, potom si přáli druhou vlnu a tím ji způsobili, potom tu epidemii dále protahují, potom lžou, že se objevily nové mutace (a tím lhaním ty mutace vyrobili), potom zpomalují výrobu vakcíny... Hnusné svině.
 svitavska ulice
24.02.2021 12:37:29
Ja si spis myslim, ze autority type Klaus by mely byt stihani za negativni pusobeni na verejnost v krizove situaci, kterym prispeli k rozsireni epidemie.

I kdyby se to resilo 'trestem' - verejnou omluvou.
 Wales
24.02.2021 12:35:19
Blobost a arogance lidí trestná není, takže to asi neprojde ..
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
24.02.2021 12:35:09
Ze všech stan jsme zahlcení zprávami na téma pandemie už od vzniku pandemie v Číně, lidi umírají na nemoci už milion let na tom není nic zvláštního, nemoci zde byli a budou, lidí je dneska na světě jako sraček, navíc většina lidí je zdegenerovaných nebo těžce nemocných. I když je zde pandemie tak se globálně počet lidí na světě rychle zvětšuje, z pohledu globální statistiky je pandemie jenom mediální bublina, která brzo splaskne a média nás zase budou otravovat jinými mediálními pitomostmi.

Politici si naivně myslí že když vyhlásí na dlouho výjimečný stav, ve kterém z lidí udělají pitomce, tak že nad pandemií zvítězí, to je jako si myslet že pravda a láska v konzumním očistci zvítězí nad lží a nenávistí. Špatná imunita v kombinaci s přelidněnými městy je ideálním prostředím pro pandemie, politici by měli pracovat na posílení imunity u lidí a odsunu lidí z měst na vesnice, komu ale není rady tomu není pomoci, řešíme jenom u všeho povrch a tím ničeho nedosáhneme, pandemie lidi eliminují od té doby, co zde lidi evolučně existují, vše zde jsou jenom příčiny a jejich následky.
 Vylity geniu
24.02.2021 12:34:24
Jediné co Klaus umí, tak je neřešit. Neřešit rozkrádání v 90. letech, neřešit GO, neřešit kovid. Neřešit, to byl vždycky jeho recept. Zavrtí hlavou, udělá ksicht, hotovo neřešit.

No a lidé, kteří to nevidí ani dnes, tak jsou hloupí. Ono je to dnes díky jeho počínající senilitě viditelnější než bývalo.
 matouch3 Muž49 Kategorie
24.02.2021 12:32:15
On nezlehčoval nemoc samotnou, jen zdůrazňoval to, že státy se chopily velice rychle restrikcí, a mění tak sociální / občanský život..
baj d véj
-----
To zase zlehčoval - podívej se na rozhovor na DVTV, jako klasický demagog se sice vyjadřuje ke všem možným nařízením a tomu, jestli jsou/nejsou účinná, ale když má zhodnotit to, proč bylo poslední tři měsíce v roce 2020 dvojnásobek úmrtí než ve 2019, tak říká že "není expert, takže to nemůže zhodnotit, ale covidem to podle něj není".
 libik Muž32 Kategorie
24.02.2021 12:27:48
On nezlehčoval nemoc samotnou, jen zdůrazňoval to, že státy se chopily velice rychle restrikcí, a mění tak sociální / občanský život..

Navíc i logicky zpochybňoval ono milé "R"..

Sice pana Klause nemusím, ale blbec to není.
baj d véj
----
Ano zpochybňuje leccos. Místo toho, aby se věnoval nebezpečnosti kovidu, věnoval se "nebezpečnosti nástroje na ovládání společnosti."
https://bit.ly/3pOQwYu

A ano, lidi nejsou blbí.

Pokud by měl těžší průběh, léčbu si nejspíš uhradí. Bude to stát 24/7 lékařské konsilium a smrt na místech, kde ti lékaři budou chybět.
 matouch3 Muž49 Kategorie
24.02.2021 12:13:28
Rozhodně by mu mělo být umožněno se s virem poprat pravicově, bez levicujících zásahů v podobě vnucené lékařském péče popřípadě dokonce ordporně arogantních pokusů o záchranu jeho života.
Smajlík  Van Generator Muž30 Kategorie
24.02.2021 12:03:30
Z toho co píšeš mi připadá, že stejně jako já díš, že toto může říct jen blbec.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
24.02.2021 12:03:26
Tak on se každý důvod jak si zanadávat a ukázat při tom prstem někam daleko vždycky hodí. Samozřejmě je to blbost, i kdyby nešlo o svobodu slova tak je to pořád bývalý prezident.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.02.2021 12:02:40
Ne, měli by mu ji hradit příznivci epidemie (to jsou ti, co tvrdili, že přijde druhá vlna (a tím tu druhou vlnu způsobili), prosazují respirátory a zpomalují výrobu vakcíny).
 svitavska ulice
24.02.2021 12:00:03
Ne.

I kdyz je to arogantni namysleny hovado ovladany ruskem a myslici jen na sebe a svuj prospech.
 Psoug
24.02.2021 11:59:37
Neměl. To, že vyjádřil svůj názor, ale nakazil se... vždyť i sama vláda nyní nepovoluje klasické roušky. Takže ačkoliv ho nemusím, v tomto měl pan Klaus pravdu.

On nezlehčoval nemoc samotnou, jen zdůrazňoval to, že státy se chopily velice rychle restrikcí, a mění tak sociální / občanský život..

Navíc i logicky zpochybňoval ono milé "R"..

Sice pana Klause nemusím, ale blbec to není.
 baj d véj Žena99 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk