Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1159922, vloženo 21.02.2021 22:57:48 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jsou Piráti větší zlo než ANO nebo KSČM
Zajimálo mi by mě jaký je váš názor na tyto čtyři strany, často ze svýho okolí slýchám že Piráti jsou vypatlaný neomarxistický smažky, vyhulenci kteří chtějí sem tahat mnoho uprchlíků.
 Fveyely E-MAIL: jenjule@seznam.cz  Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
24.02.2021 10:05:32
ANO, SPD a KSČM je jediná volba....

Piráti tu opravdu natahají migranty a jsou to bonzáci a smažky, to je pravda, společně s ODS, TOP, KDU další verbež, to by se mělo zrušit
 LADIN 123
24.02.2021 07:02:35
"Koho volí rozumný občan?"
V současné situaci pouze tím či oním způsobem jasně vyhraněné vlastenecké strany.
Zase tolik jich k dispozici není, tak je jednoduchý výběr pro každého, kdo nechce jít proti zájmům českého národa i svých dětí.
-SPD (soft vlastenci s jistotou 5%)
-Trikolora (ultrasoft vlastenci pro bývalé voliče ODS s reálnou šancí na 5%)
-alternativa pana Volného, Národní demokracie, Aliance národních sil a pár dalších (nadějní light hard vlastenci s potenciálem 5%)

Volit cokoliv jiného bez vlasteneckého základu a zvláště zavedené parlamentní strany je bohužel opravdu špatně a proti zájmům českého národa i samotného voliče.
Co se týče "obávám se toho, že chtějí vše překopat" - jenže ono je nezbytně potřeba mnohé změnit, aby začalo vše dobře fungovat. Co nefunguje a škodí, se musí změnit.
Co funguje, ponechat.
Jde spíš o to, kdo a jak to chce změnit. Je rozdíl vize fašismu neomarxistů ala piráti nebo vize přímé demokracie a tradičních hodnot.
Důležité je tam dostat co nejvíce vlastenců, skutečných, fiktivních, jakýchkoliv.
Pak můžeme řešit, koho tam nechat a koho vyhodit a vyměnit. Ale dokud tam budou současní vlastizrádci, nehneme se nikam, jen k horšímu.
Já mám taky tisíc výhrad k SPD natož k Trikoloře (zase z opačného tvrdého vlasteneckého spektra), ale každému voliči je doporučím, protože konkurencí jsou čssd, ods, piráti, ano, kdu, stan, top - to pak vůbec není otázka, jestli, ale občanská povinnost. Je to stejná otázka jako Drahoš/Biden vs Zeman/Trump.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
23.02.2021 11:02:13
Brainstorming, jinými slovy nikdo. Takže radíš lidem, aby zůstali doma a nevolili?
 leafroller Muž96 Kategorie
23.02.2021 11:00:22
Ahoj Leafroller, ty sám musíš vědět, že vybrat si nějakou stranu u nás je velký problém. Ideálně někoho, kdo je zdravý střed, nezaslepuje se nějakou ideologií, program je operativní podle reálné potřeby země, se zaměřením na svou zemi, ne na požadavky Bruselu. Tohle by se mohlo jevit, jako ANO, ale jak tu někdo řekl, Babišovi je všechno jedno, hlavně když na tom on vydělá a bude si budovat svoje impérium, je prolhaný- hraje to klidně na více stran. ODS by mohla být volba.. kdyby se sami neposunuli směrem k centralismu a EU. Nevím, moje představa je prvorepublikový politik. To tu ale dnes nemáme. SPD má poměrně dobré myšlenky, alespon většinové procento, nicméně příliš zbrklé až v čase a prostoru nereálné, což může být velký problém. Jejich amaterismus a taková ta touha všechno překopat a ventilovat se tak, mě děsí. Ani nevím, čím to zakončit. Nejsem typ člověka, co si chce honit ego nad tím, kam spíše spadá a škatulkovat se. Takhle by lidi obecně neměli přemýšet a tím se obrňovat. Jen řeknu, že mám averzi na všechny idealistické projekty, které jsou většinou předzvěst totality. Proto ten hate na Piráty, tam je to extrém. Napiš mi svůj názor
 Brainstorming
23.02.2021 10:45:58
Brainstorming, opět stejná otázka:
Takže kdo tedy? Kdo je ten správný? Koho volí rozumný občan?
 leafroller Muž96 Kategorie
23.02.2021 10:34:04
Jj, jsou to levičáci jak poleno. Sice jsou hodně odlišní od starých komunistů, zejména vzhledem, chováním, nějaká nepodstatná dogmata u nich vůbec nejsou. Ale neúctu k soukromému vlastnictví, centralismus, slučování, nahlašování oponentů, takovéto všechno všech.. to mají naprosto společné. Takže ano, jsou to marxisti, akorát s úplně jiným životním stylem a jinými hodnotami. V neposlední řadě slouží Moskv.. pardon, Bruselu na úkor národních zájmů. To samé TOP 09, která se dodnes snaží kamuflovat za pravici, protože tak začínali. A další strany. SPD apod. je akorát reakce na tuto krajnost, vyústit může rovněž v krajnost. Takže všechno špatně kvůli idealistickým Pirátům apod. Jsou to pouze idealisti- to vždy končí průserem.
Vzrůstající podpora Pirátům je akorát důkaz toho, že Češi mají komunismus prostě v krvi, jen jim ho stačí zabalit do trochu "svobodomyslnějšího a uvolněnějšího, víc v pohodě" obalu.
 Brainstorming
23.02.2021 04:51:23
22.02.2021 00:10:51

wut, velký znalec matematiky, nadhazuje osobní zkušenost s jedním z Pirátské strany a s jedním z ANO, aby si pak ostatní udělali na základě toho obrázek o stranách jako celku.
Smajlík  421C
22.02.2021 20:18:59
Pirát = zlo a vždy bylo....
 fimisek
22.02.2021 18:14:57
leafroller: Ad "Náckové si tu dali sraz. "
Uvědomuješ si, že přesně takovými fašisujícími výkřiky na adresu normálně diskutujících občanů se přihlasuješ k ideám fašismu a jsi hodnocen jako fašista?
Asi ne.

Vysvětlovat ti rozdíly mezi demokracií, nacismem a fašismem nebudu, to by bylo marné u někoho, kdo si plete demokraty, komunisty, kapitalisty, narodní socialisty, libertariány a anarchokapitalisty.
Nápověda - já jsem ten demokrat, ty -nácku-. Což se dá u zastánce a propagátora ideí přímé demokracie nejspíš předpokládat. Primitivním fašistům a neomarxistům to samozřejmě nemá smysl vysvětlovat, pro ně je každý vlastenec, patriot, konzervativec "nácek". Jen pak netuším, proč přesně od nás chcete vůči vám nějakou toleranci dnes či v budoucnu. Přestávám k ní vidět důvod, právě díky podobným aktivistům.
Tak jen pro pořádek k tvému výkřiku vůči všem, co se vyjádřili v diskusi negativně k objektivně neomarxistické straně, kterou volíš, aniž bys vlastně byl schopen říct proč nebo vyvrátit oprávněnou kritiku vůči jejím činům, sponzorům a programu.
Byla konstatována nějaká fakta či informace o dané straně a jejím vedení. Pokud je chceš rozporovat a uvést jiná fakta a informace, vzhůru do toho, máš možnost. Pokřikování dehonestačních nálepek na jeden řádek místo argumentů je výsadou právě těch fašistů a bolševiků, ne demokratů a myslících, slušných lidí.
Takhle jim fakt další voliče nezískáš ani nevyvrátíš, co o nich říkají oponenti. Jen to potvrdíš nerozhodnutým lidem. Pokud ty jsi jejich průměrný volič, mluví to za vše.
Smajlík  Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
22.02.2021 16:48:13
Horší nejsou, za marxisty je považuji, dá se říci, že je považuji za stejné zlo jako ANO, ČSSD nebo KSČM. Vítězství Pirátů ve volbách si rozhodně nepřeji a docela se ho i obávám.
Smajlík  GreenLife Muž24 Kategorie
22.02.2021 16:11:21
Ano to je pravda, moc doufám, že nevyhrají, jinak tady bude ještě větší bordel než teď...
 56nummer
22.02.2021 14:19:33
TomioOkamuraSPD: Podle Všeobecné deklarace lidských práv, jak byla přijata Valným shromážděním OSN v roce 1948, má každý PLNOLETÝ občan právo vybrat si svého druha a vstoupit s ním do manželství - a to za plného souhlasu obou. Viz článek 16:

(1) Muži i ženy, jakmile dosáhli plnoletosti, mají právo, bez jakéhokoli omezení z důvodu příslušnosti rasové, národnostní nebo náboženské, uzavřít sňatek a založit rodinu. Pokud jde o manželství, mají za jeho trvání i při jeho rozvázání stejná práva.
(2) Sňatky mohou být uzavřeny pouze se svobodným a plným souhlasem nastávajících manželů.
(3) Rodina je přirozenou a základní jednotkou společnosti a má nárok na ochranu ze strany společnosti a státu.

To jest k tvé hloupé poznámce, proč nelze oddat zvíře nebo dítě. Už jen to, že si přisvojuješ právo rozhodovat o ostatních svéprávných lidech, je opovrženíhodné. Nejspíš vás ostatní spojují s rasismem podle toho, jak se vyjadřujete o migrantech. Není muslim jako muslim. Převážně lidi z Turecka nebo třeba Kavkazu či Střední Asie jsou docela umírnění, a ještě k tomu tam Sověti asi jako jediný pozitivní bod pro ně přinesli relativní rovnost pohlaví. Kromě toho Turecka, kde to sekularizoval Ataturk. Pochopitelně oplotit se tady a roznášet strach a nenávist ke všemu cizímu rozhodně není nic, co by se mělo podporovat, nebo o tom snad dokonce vážně uvažovat jako o řešení! To je naprostý krok zpět někam do středověku. Zvlášť v případě naší malé bezvýznamné zemičky. Chceš si vyřizovat týden vízum a platit jenom za to, že si chceš jet na víkend nakoupit do Rakouska? Jak by byl ten svět bez náboženství vlastně hezký.
Smajlík  ano
22.02.2021 13:57:06
Největší zlo bylo je a bude KSČ (dnes tedy KSČM). Na druhém místě ANO, pak ČSSD a ODS. Piráty považuji za mladé inteligentní a intelektuální politiky, které tady potřebujeme, abychom už konečně mohli normálně žít. Podívejte se na to, co jak to tady vypadá po 70 letech. Po 40ti letech vlády KSČ rozvrácené vztahy, otupělá mysl, zlo, nenávist, smrt a otroctví a udavačský stát bez lidských práv. Po 30ti letech po revoluci rozkradený stát, zákony namířené proti vlastním občanům (např. to že nezaměstnaný tedy uchazeč o zaměstnání registrovaný na Úřadu práce nemá hrazený sociální pojištění, pouze zdravotní), chudoba, sebevraždy, levná práce a nakonec rok 2020-2021 ve znamení udavačského státu = udání že např. nenosíš roušku.

A za to všechno si můžeme sami. Za sebe volím Piráty.
 sama95479
22.02.2021 13:44:54
TomioOkamuraSPD, rád bych ti poděkoval za tu antikampaň, již zde aktivně vedeš. Proti té vaší straně.
Smajlík  leafroller Muž96 Kategorie
22.02.2021 13:43:08
ano: Chtěl bych se optat, pokud je právo lidí se brát i s osobou stejného pohlaví, není potom právo lidí si taky brát děti mladší 15 let anebo zvířata? To jsou také lidská práva? Svatba je, byla a vždy bude mezi ženou a mužem.
A také bych se rád zeptal, co vám vadí na naší straně. Často jsme označováni za rasisty a xenofoby. Ale opak je pravdou. Stojíme za přímou demokracií, kterou sluníčkáři potlačují. Tyto "demostrany" totiž tvrdí, že "rasisti" z SPD by neměli mít právo volit. Také mě mate, že mě označujete za rasistu, když já sám jsem napůl Japonec a musel jsem si projít rasismem už od školy. Naopak já jsem proti rasismu.
Děkuji.
 TomioOkamuraSPD
22.02.2021 12:29:29
Já jsem třeba pro Piráty. Jednou mi jako jediná strana pomohla s politickým dotazníkem do školy, byli fakt ochotni a dali mi zajímavé podněty a otázky. Plus jsem se samozřejmě ztotožňovala s jejich odpověďmi. Nevím, proč někomu vadí, že se vedle dvě sousedky vezmou. To je snad základní lidské pravo a nikdo jiný kromě tech dvou by o tom neměl rozhodovat. Ano, já jsem pro stejná práva všem a multi kultu společnost. Naopak bych uvítala rychle vyklízení politického prostoru hnojní stranou SPD, tu pokládám přímo za nebezpečnou. A samozřejmě komousi a Babišovci by je měli hned následovat.
Smajlík  ano
22.02.2021 10:34:42
Wow! Náckové si tu dali sraz.
Smajlík  leafroller Muž96 Kategorie
22.02.2021 10:25:46
O KSČM se snad nemusíme bavit. Vrazi, co ovládali naši zem 40 let.
Vládní hnutí ANO ukazuje, že je neschopné. O tom se snad také nemusíme bavit.
A teď k Pirátům: tato strana čím dál více ukazuje, že se jedná o novodobé komunisty - neomarxisty. Podporují nesmyslné věci, které ubližují normálním slušným českým rodinám. Slušného a pracující občana nezajímá marihuana anebo stejnopohlavní manželství. Ba naopak, to může jen uškodit. Stejně tak jako vlna migrantů, kterou si Piráti (stejně tak např. ČSSD) vychvalují. Největší strach obzvláště pak mám z vlny islámské migrace.
Proto jedinou volitelnou - t.j. vlastneckou, euroskeptickou a pravdomluvnou stranou - nad 15% je SPD.
 TomioOkamuraSPD
22.02.2021 08:35:21
@wut
Zjisti si jak se kdy Piráti stavěli k imigraci, ve svém programu, nebo v Bruselu ... to neokecáš
 Zahradník Muž99 Kategorie
22.02.2021 07:05:56
Horší nejsou, ale marxisti jsou.
 Alkedos Muž69 Kategorie
22.02.2021 05:19:06
"docela by mě zajímalo, koho můžou existenčně ohrozit piráti"
No, pokud to povedou tak rok, tak každého, kdo vyjde ven z domu nebo jeho ženu a děti. Zhruba jako jinde na západě, kde si užívají multikulti obohacení.

Nehledě na to, že jejich představy o řízení státu jsou zhruba tak smysluplné jako vize týpka po pěti letech hulení denně. Jen se obávám, že ten by to řídil lépe a méně destrukčně. Na druhou stranu ohledně nutnosti zavedení neomarxismu na všech úrovních společnosti, a fašisace zákonů a perzekucí občanů mají zase piráti naprosto jasno, tam jsou profíci na slovo vzatí, to se jim musí uznat.

Pro pořádek dodám, že idee řešení dostupnosti a cen bydlení nebo zavedení nepodmíněného příjmu jsou dobré a obecně potřebné (společně se zastavením imigrace). Jen jde o to, že piráti je jaksi nechtějí zavádět pro české pracující bílé občany a jejich rodiny, ale jen pro imigranty. Což ani není potřeba, protože do ČR dovážení imigranti bydlení a 800 euro měsíčně z našich daní dávno dostávají, jen je třeba to oficiálně legalizovat. A to je jeden z úkolů pirátů.
Smajlík  Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
22.02.2021 05:07:30
*Dokončení
Závěrem se obávám, že o vládě pirátů s demoblokem je dávno rozhodnuto a vše je předem sečteno jako před časem v USA.
Na druhou stranu, Babišova vláda musí po roce koronafašismu jít, o tom nemá cenu diskutovat. Jen je velká chyba nahradit to piráty, ods a jejími odnožemi.
Rozumný postup je navolit SPD, Trikoloru a další vlasteneckou koalici z menších vlasteneckých stran a hnutí, která bude narozdíl od SPD a Trikolory autentická.
Jednoduše dostat do parlamentu co nejvíce skutečných i fiktivních vlastenců, abychom se konečně posunuli pryč od zavedených stran a politiků.
Pak můžeme řešit, které menší a větší dobro si vybrat, místo velkého a většího zla.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
22.02.2021 05:06:13
Ksčm je z více důvodů řádově menší zlo než piráti i ano. I pro rozumné antikomunisty.
Hlavní devízou komunistů je, že jsou +- vlastenci a mají sociální cítění, na tom se dá vždy v průniku cílů stavět. Samozřejmě, tahle moderní kapitalistická strana plná vyprázdněných kariéristů už má s autentickými poctivými komunisty málo společného, musela by to v ní převzít radikálnější část. Já jako demokrat mám k poctivým vlastenecky cítícím komunistům respekt, dá se s nimi bavit a hledat řešení vhodné pro český národ. A to opravdu s neomarxisty (piráti) nebo mafiánskými kapitalisty (ano) nelze. Navíc, komunisti nejsou fašisti, což v principu piráti i ano svým jednáním jsou.
Mezi ano a piráty bych dal rovnítko, liší se jen v rétorice a marketingu, noty a tím i cíle mají podobné. Ale i tam jsem si jist, že co Babiš zaváděl pomaleji, by piráti stihli zkurvit za měsíc (ideo zákony, digitálně-zdravotnická totalita, imigrace, lgbt, barevný rasismus, militantní feminismus atd).
Ještě ani žádnou politickou moc neměli a i za tu chvíli se projevili dokonale jedním totalitním svinstvem za druhým. Sleduji je celkem pozorně, rád mám o nepříteli přehled. Samozřejmě tok peněz k jejich sponzorům mluví jasně a podle toho konají.
Nutno dodat, že jejich původní členské a voličské základně se to taky moc nelíbí.
Ale volí je dnes už úplně jiní lidé a zbytek už se jim dopočítá softwarově.
Původně pár tématy zajímaví byli pro leckoho (řešení bydlení, nepodmíněný příjem, řešení svobody dat a copyrightu, digitalizace byrokracie). Jenže vše dobré opustili a začali se věnovat jen a pouze prosazování neomarxismu a fašismu. Jen proto se také dostali do parlamentu resp. do něj byli skrz velké peníze od Sorose na mediální pokrytí delegováni. To už tak dnes chodí, že ti největší antifašisté a antikomunisté bývají největší fašisti a bolševici.
Rozdíl mezi Babišem a I. Bartošem je především v tom, že ten první je občas ochoten pod velkým tlakem občanů naslouchat hlasu lidu, zatímco ten druhý se opravdu nezakecá. Co také očekávat od někoho, kdo se hrdě fotí před vlajkou symbolizující genocidu bílých lidí a bohužel to myslí naprosto smrtelně vážně. Babiš je jen chamtivá a bezcharakterní svině, IB je všehoschopný šílenec řízený ještě většími šílenci a hlavně nenávidí bílé lidi a Čechy.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
22.02.2021 03:30:57
PretorianCZ:

docela by mě zajímalo, koho můžou existenčně ohrozit piráti... :D
Smajlík  wut Muž30 Kategorie
22.02.2021 02:52:13
Jak píše wut. Nevolím někoho, ale vždy volim proti někomu. A letos budu volit koholiv proti Pirátům. Ten kdo bude mit šanci je porazit má můj hlas. Kdokoliv.

A proč tak brojím proti Pirátům? Protože se jedná o samou podstatu mé existence. Tačnouli Pieati plnit svůj program, nastanou mi krušné časy.
Smajlík  PretorianCZ Muž27 Kategorie
22.02.2021 01:36:39
Zahradník:

Ivan Picek to je ten fanda trikolory? :D tvl :D tak to má váhu... :D

A vůbec ten jeho blog je výživnej...

Představit se "Jsem technicky vzdělaný vysokoškolák se zájmem o dějiny a svět." mi samo o sobě napovídá, že kromě uchození VŠ za komančů toho v životě moc nedokázal.

...

Jedinej zdroj informací, který dává smysl je ta jejich tiskovka z roku 2015. Doba samosebou pokročila a už se vyjasnilo, kdo to uprchlík je a kdo není. Bohužel si asi nepochopil, jakej posun proběhl od roku 2015 a zasekl ses 6 let zpátky...
Smajlík  wut Muž30 Kategorie
22.02.2021 01:19:42
@Salok Caju:

"Zastupitelé Pirátů v zastupitelstvu hl. m. Prahy, Brna a dalších měst jsou připraveni v zastupitelstvech podpořit konkrétní pomoc uprchlíkům, aby se integrovali (např. byty, sociální pomoc, integrační programy apod.). Jsme přesvědčeni, že s těmito změnami lze uprchlickou vlnu dobře zvládnout a že uprchlíci mohou být obohacením naší společnosti."
https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/stanovisko-k-uprchlikum.html

Piráti hlasovali pro nelegální migraci z Afriky
https://ivanpicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=733476

Kdo financuje převážení migrantů po moři?
https://machpetrmach.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=721763

Která neziskovka přivezla do Evropy Tunisana, který zavraždil tři lidi v Nice?
Zdroj: https://ivanpicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=760460

Bartoš: "Náckové táhněte uprchlíci vítejte"
Video od 3 minuty:
https://xtv.cz/jb-talk/ivan-bartos-zeman-je-stary-a-nemocny-prima-volba-prezidenta-nebyla- - nejlepsi-cesta-manzelstvi-chceme-i-pro-homosexualy-slepe-nasledovani-vudcu-babise-a-okamur - y-neni-politika?fbclid=IwAR0QIxJn-Hqjkrvjvz46XIZWvwxhvBQM1JJ5g6M84ECPOioMCvCO7AX-KR4 -
 Zahradník Muž99 Kategorie
22.02.2021 01:03:00
Neviem ktore 4 strany, ked si spomenul iba 3, ale odkial mas informaciu ze Pirati sa chystaju do CR navozit uprchliky ?
 Salok Caju
22.02.2021 00:15:30
Nejhorší volba je určitě ANO a strany s ním kolaborující hned za nim.
Smajlík  Babiše z okna ven
22.02.2021 00:10:51
Znám osobně jednoho poslance za Piráty a jednoho za ANO.

Ten Pirát je naprosto v pohodě člověk, co mě učil na vejšce. Tenkrát si tam dělal doktorát a měl nás na cvičení. Rozumnej, ochotnej, poradil. Byla s nim řeč i ohledně mimoškolních aktivit.

No a ten ANOnista je jeden z nejmladších poslanců vůbec. Takovej ambiciózní oportunista a přizdisráček, co furt čuměl, jak by si mohl kde pomoct. Sice byl organizačně docela schopnej, a skrze prořízlou hubu má za sebou pár vcelku dobře zorganizovaných projektů, tak se v něm kurva nezapře. A to mi přijde jako jeden z těch nejslušnějších ANOnistů. Ten zbytek raději nechám bez komentáře.

Udělej si obrázek sám. Všechno je to o lidech, o tom co říkají, jak se chovají a co skutečně dělají. ANO, Komunisti, Socani a SPD je pro mne totální nevolitelnej odpad. Tam neni ani špetka toho, co bych u politiků vyhledával.

A co se týče Pirátů, TOP, ODS, STAN a dalších, tak to není žádná sláva. Člověk musí hodně přimhouřit oči, aby byl schopný si morálně obhájit hození volebního lístku do urny alespoň jednomu z nich.

Osobně nechodím k volbám volit pro svého favorita, ale chodím k volbám volit proti těm neschopným zrůdám, které tam jsou teď.
Smajlík  wut Muž30 Kategorie
21.02.2021 23:55:31
Babiš luxuje stát ani nemusi jmenovat Lux
 jojak Muž38 Kategorie
21.02.2021 23:31:41
Ano, Piráti sem chtějí tahat uprchlíky. Babišovi je toto téma sice ukradené, ale bude populisticky dělat co chtějí Češi. Bartoš upřednostňuje co chtějí v Bruselu. Po 4 letech jeho vlády to jeho voličům sice dojde, ale může být pozdě.
 Zahradník Muž99 Kategorie
21.02.2021 23:15:40
Piráti si pod sebou podřezali všechny větve...
Veliká chyba byla povědět svoje zlé myšlenky vůči lidem na Youtube.
I kdyby nebyli takové veliké zlo, kdo by chtěl volit někoho, kdo si podřeže všechny větve? Jde jim vůbec politika?
Smajlík  Spectraaaaaaaa
21.02.2021 23:01:40
To jsi slyšel naprosto správně. Piráti jsou neomarxistická pakáž, podporující rozklad národnostních států, moderní komunisté vybavení multikulturními myšlenkami. V současnosti asi nejhorší volba pro ČR.
 Razerr Muž27 Kategorie
21.02.2021 23:01:01
Příjde mi, že někteří mají na určitá témata neuvěřitelně zvýšenou cistlivost. Jak se v TV nezmíníš, že chceš rozpustit NATU, odejít z EU a obehnat republiku ostnatým drátem, tak jsi u části populace úplný blázen, co chce do ČR vozit imigranty v kamionech.
 Černovous



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk