Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
@qwert "Vyžaduje se teorie i příklady, když to člověk pochopí, tak to není ani moc těžké. Když to nepochopíš, tak zkoušku neuděláš. " naprosto souhlasim "Matematika na FITu není vyhazovací" tady se trochu rozchazime v definici slova vyhazovaci. Pod timto vyznamem si v kontextu studia FITu predstavuji predmet s vyssi slozitosti, jehoz naprostou vetsinu student nikdy nepouzije. Jo a nestudoval jsem tam weby a PAry mam za sebou.
|
|
Zkušenost s ČVUT nemám ale ber to tak že na každé VŠ je první ročník nejhrubší síto. V zimním semestru se většinou opakuje středoškolské učivo a pak to přejde dál. Ale jestli nemáš s matikou problémy tak se neobávej.
|
|
FIT - v každém semestru kromě posledního aspoň jedna matematika. Jediná úroveň pro všechny, žádné dělení na A nebo B. Vyžaduje se teorie i příklady, když to člověk pochopí, tak to není ani moc těžké. Když to nepochopíš, tak zkoušku neuděláš. A nemohu souhlasit s jkgvkhyj skoro v ničem: Matematika na FITu není vyhazovací. Spousta lidí na ní vyletí, ale to platí i pro všechny ostatní předměty - nesplníš podmínky, tak jdeš, nikdo tě nebude prosit o to, jestli bys to přece jen nechtěl ještě zkusit. Speciálně v matice si za to dotyčný může sám sám - obvyklý přístup je "Přijdu na první přednášku, vůbec nechápu o čem je, protože nemám základy. Přijdu na druhou přednášku, zase to nechápu. Tak co bych tam chodil, stejně mi to je k ničemu. Na konci semestru se to nějak poddá. ... Na konci semestru: Hmm, nepoddá. Jsou to idioti, naberou studenty a pak je vyhází na matice, kterou nikdy nebudou potřebovat." Jo, a všechny ty matematiky na FITu jsou užitečné, a to hodně. Možná ne pro člověka, který plánuje celý život strávit web designem, ale na to taky není nepotřeba VŠ.
|
|
Jediná fakulta na ČVUT, kde není matematika snadná, je FJFI. Všude jinde to není problém.
|
|
Na FIT je matika vyhazovaci - je ji tam hodne (ne, nebudes ji nikdy v zivote potrebovat). Ale pokud tomu venujes ten cas, tak tim projde, ale je to hodne prace. Fyzika tam moc neni, jen zakladni elektro - napeti, prou, tranzistoy - na vse jsou dobre studijni materialy. Pak tam jsou predmety kde se probira jak ty cipy realne fungujou - pokud jsi z gymplu, s timhle budes (krome matiky, algoritmizace, siti, linuxu a dalsich odbornych predmetu dost bojovat). Elektro/IT prumkari maji na teto skole vyraznou vyhodu
|
|
Musíš se učit a počítat příklady. Na FIT je matika těžká, říkala ségra.
|
|
Studoval jsem na FS. První semestr - průběh funkce, derivace, integrály, matice - nic složitýho. Druhý semestr - dvojný, trojný, křivkový integrály - na všechno jsou podklady na strojar.com a s trochou snahy se to dá pochopit a dává to smysl. Třetí semestr - diferenciální rovnice a podobný blbosti - strojar.com a naučit se jen postupy, pokud to nechápeš (jako že nechápeš). Čtvrtý semestr - numerická matika - výpočty pomocí numerických metod, kde jsem se zase naučil jen postupy pro několik typů příkladů. Někoho matika baví a naučí se i teorii, ale pro někoho je jednodušší se jen naučit postupy. Je ale obrovský rozdíl, jestli děláš matiku na úrovni A nebo B. To, co popisuju, je B. Úroveň A je těžší a je tam víc teorie, takže postupy stačit nebudou. První semestr se ale dá zvládnout v pohodě i na úrovni A a v druhém semestru už budeš zvyknutej a dáš to taky. Co se týče fyziky tak ty jsou dvě. Bere se tam asi skoro všechno z obecné fyziky, ale ne nijak extra do hloubky. V testu několik krátkých příkladů a pak ústní zkouška. Hodně záleží, ke komu tě vyberou na zkoušku, ale pokud ses to nějak naučil a nebudeš drzej, tak se není čeho bát. Btw, když u testu dozoruje Kohout, tak na taháky zapomeň a radši je vyndej i z kapes. Každopádně bez strojar.com se neobejdeš.
|
|
Tak jdi na FJFI.
|
|
Musíš mít schopnosti (talent), jinak půjdeš...
|
|
|