Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1156612, vloženo 17.01.2021 13:24:31 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Nejhorší zrada
Asi se to stalo většině z nás a nebo i námi bylo vykonáno. Kdo je bez viny ať hodí kamenem, ale pokud někdo tvrdí, že jemu nikdo nic takového nevykonal, ať raději nelže. Svět je prostě takový. Vztahy jsou prostě takové - jednoduše se kazí. A jediné v tomto světě jisté je změna jako taková. Nic netrvá věčně a (naštěstí?) nebudeme ani my.

Takže nyní mám pro vás další diskuzi na téma zrada. Otázky tedy pro tentokrát:
1.) Kdo a jakou vám způsobil nejhorší zradu, která vámi skutečně otřásla (více či méně).
2.) Zradili jste někdy někoho vy? A jak myslíte, že to ten člověk nesl. Máte výčitky svědomí a nebo touhu zradu napravit, vynahradit, vrátit zpět a nebo udělat cokoliv, aby to bylo jako před tím, než ke zradě na vás a nebo i vámi došlo?
3.) Co je podle vás vůbec zrada jako taková?

Samozřejmě následné volné diskuzi se meze nekladou.
 Samotááářka Žena37 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
18.01.2021 15:22:24
Nemám v sobě takovéto emoce. Necítím, že by mne někdo zradil. Necítím takový osten k nikomu. Jsem trpělivá, otevřená, snad i dostatečně empatická, abych nedokázala onen čin pochopit a odpustit. Já určitě někomu ublížila, někoho zklamala, ale snad mé chování nebude kvalifikovat jako přímo zradu. A co považuji za zradu? Stav, kdy dotyčný ví, je si vědom toho, že zrazuje mou důvěru v něj, a přesto to udělá. Ale možná, že tato má důvěra, když už je, tak se pojí s respektem k dotyčnému a vědomí, že nikdo není dokonalý a že všichni tak či onak chybujeme. Čili když už, tak se dopouští chyb, které způsobí, že už si ho nebudu vážit a ... nebudu mu důvěřovat. Ale zradou bych to nenazývala.
 Hodislava Žena42 Kategorie
17.01.2021 22:35:34
1. Myslím, že najviac so mnou zalomcovala "zrada" spolužiaka na univerzite, ktorému som sa kamarátsky zveril o svojom "zvýšenom záujme o jednu vtedajšiu spolužiačku. On po nej následne vyštartoval, a potom ešte ona vyčítala mne môj záujem o ňu, keď jej o tom on povedal. Túto ranu som dodnes úplne nevstrebal, a myslím, že niečo vo mne odvtedy zostalo...
2. Nie som si toho vedomí. Mám pomerne "hlasné" svedomie, takže ak by som vedome urobil niekomu niečo zlé, tak by ma vlastné svedomie "zožralo".
3. Zradu chápem ako zneužitie dôvery.
 Fajnšmeker1989 Muž31 Kategorie
17.01.2021 22:12:13
>>>Nejsi ty štír?<<<
Ne ... ve skutečně správném horoskopu žádní štíři nejsou....to ví přece každý...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 20:16:18
Michal-222: A tak sám víš, že tam venku je to přesně naopak.
Lidi přecházejí kupu svinstev, zatímco se hádají, rozcházejí a nenávidí pro prkotiny.
Já to mám osobně naopak, kraviny neřeším či přecházím, zásadní věci neodpouštím a končím.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
17.01.2021 20:00:27
Nejsi ty štír? :D

1) má paměť je milosrdna, špatné zapomínám, takže nevím
2) o zradě bych nemluvila, ale že se mi X krát povedlo udělat něco, za co jsem se zastydela a čeho jsem pak litovala, to jo. Ale nic, co by nešlo přejít a napravit.
3) to mě zrovna napadá - jaký je rozdíl mezi podrazem a zradou?
 Teq
17.01.2021 18:08:38
Ano, dvě osudové ženy. Odpustit se to nedá.

Ne, nezrazuji, jsem zásadový v dobrém i zlém.

To by bylo na dlouho, má více podob.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
17.01.2021 17:22:30
Samotááářka:
Já tady ty přehlídky Mirků Dušínů moc nemusím...

každý se čas od času dostane do situace, kdy prostě někomu ublíží ... to se může celkem snadno stát i tobě ... když o tebe třeba budou mít zájem dva kluci, nemůžeš uspokojit oba dva ... jednoho musíš nutně "zradit"...

Člověk musí prostě počítat s tím, že ti okolo nejsou jen přátelé či nepřátelé, ale primárně jsou to vždy konkurenti... každý člověk bojuje především sám za sebe ... takže předpokládat, že někdo bude upřednostňovat tvojí maličkost před tou svojí .... to je tak v pohádkách, né ?
 Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 16:43:27
1.) Kamarát mal problémy s jedným týpkom, a keď ho otravoval, tak som ho na mieste zbil a dúfal, že mu dá pokoj.
Avšak, nenechal to len tak, a keď som s ním mal problémy ja, tak sa na mňa vykašľal, že sú to moje problémy.
2.) Áno, viac krát bohužiaľ. Niesla to pomerne ťažko a dnes by som toto chovanie rád zmenil.
3.) Otočenie sa chrbtom niekomu, kto to v daný moment vôbec neočakáva.
 Heyy Richie22 Muž20 Kategorie
17.01.2021 15:54:21
1) Nedokazu si nic vybavit, co bych vylozene nazvala zradou..
2) Nevim, ale jako prvni me napadlo, kdyz jsem na zakladce zapirala jednu kamaradku, protoze byla neoblibena a ja nechtela, aby nekdo vedel, ze se s ni bavim.
Pak me napadla jeste jedna vec, ale samotnou me prekvapilo, ze vycitky nemam, mozna bych mela, kdyby na to ten clovek prisel..
3) Nevim, poruseni nejake nepsane dohody jak tu nekdo psal, naruseni duvery, zrazeni citu..
 methyl
17.01.2021 15:46:56
Mráček se třpytkami: Jo, tak to bývá. V kontextu s konečnými důsledky je ovšem taková okolnost vlastně i tak irelevantní.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:45:34
Samotááářka: Do zajista ne. Zachovala jsem se tehdy hnusně jen protože jsem byla ovlivněna nesprávnou osobou.
Smajlík  Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
17.01.2021 15:43:34
Mráček se třpytkami: Tak to je velká ztráta. To je jasné. Ale tak třeba ses alespoň poučila a příště už to neuděláš.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:41:16
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
17.01.2021 15:36:39
Samotááářka: To je velmi krásně popsané a pravdivé. Nechci se tu nějak hájit, vina je především na mé straně, stojím před nebeským soudem , ne před lidským , ale situace byla vyhrocená a nebyla jen mezi námi dvěma , možná jen k vůli určitým zmatkům a neshodám to tak dopadlo. Ztratila jsem velmi dobrou kamarádku, ale aspoň jsem se mohla na chvíli ujistit, že se jí žije blaze a to mě uklidnilo. A uklidnilo mě i to , že už mi dávno odpustila. Moje duše je čistá.
 Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
17.01.2021 15:24:17
Mráček se třpytkami: Tak to není divu. Důvěra je jako křišťál. Jednou jej rozbiješ a už se nikdy nevrátí do původní podoby.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:22:41
Samotááářka: Já už se jí omlouvala před 3 lety. Ale ona to nevzala, protože to nebylo jednou a ona mi pak už nevěřila.
 Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
17.01.2021 15:17:44
Mráček se třpytkami: Ano, i toto je zrada. A myslím, že také hodně silná. Přeci jen ti dala nějakou důvěru. Sama jsem to nedávno také zažila. A nebylo to poprvé. Nevyslovený i vyslovený slib loajality... A pak použití všeho soukromého jako zbraně. Asi by bylo na místě se jí omluvit - nejméně.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:13:15
Michal-222: To záleží jaký vztah k osobě mám. Byla to moje kamarádka a věřila mi . A určitě nečekala , že to o ní napíšu , takže to vlastně zrada je. Asi si pleteš zradu a protiútok v sebeobraně.
Smajlík  Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
17.01.2021 15:09:19
Michal-222: Zrada je špatná z obou stran. Je to prostě špína a zlo.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:08:01
Samotááářka:
Na druhou stranu - podle mě je pořád lepší někoho zradit, než se nechat od někoho zradit...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 15:07:17
Samotááářka:
>>>Jistě tím přátelství skončilo.<<<

Tak určitě.
A nejen s ním, ale i s dalšími kamarády ... ovšem tam jsem si celkem jistý, že to bylo hlavně proto, že si dotyčná vybrala mě a né někoho z nich...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 15:04:20
Mráček se třpytkami:
Hele - psát o někom hnusné věci není až tak úplně projevem zrady, jako spíš duševní nevyrovnanosti ...(a všiml jsem si, že to děláš dost často, teda...)
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 15:04:07
Michal-222: Pokud jsi s někým kamarád, pak je součást takového "vztahu" jistý nevyslovený slib loajality. A tímto činem byl porušen. Jistě tím přátelství skončilo.

Je smutné, jak snadno lidé kvůli párování, sexování a interakcím s opačným pohlavím zahazují přátelství. Tak snadno, raz dva... Je to jedním ze smutných faktů reality.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 15:01:45
1. Nevěra ve vztahu
2. Už jsem jednou takhle zradila kamarádku , psala jsem o ní hnusné věci a ano kolikrát jsem to chtěla napravit , ale nechtěla jsem ji otravovat. Nedávno jsem jí psala, ale došlo mi , že už je to dlouho a že už se vlastně neznáme.
3. Zrada od člověka je pro mě třeba vyzrazení některých věcí , o kterých nechci aby někdo věděl a nebo předtvářka, když třeba dotyčný/á říká , jak mě má rád/a a pak se dozvím, že to tak není. Je to vlastně nepsaná dohoda , kterou jeden poruší. To je pro mě zrada.
 Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
17.01.2021 14:59:20
Samotááářka:
>>>Zrada ... bez ohledu na to, co bylo slíbeno.<<<

Já ale nikomu nic nesliboval...

A taky to lze brát i z druhé strany, chlapa jsem sice zradil, ale ženskou zachránil...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 14:54:00
Oprava... Ne legálního, ale reálného. :D Zase půl mysli někde jinde. :D
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 14:53:02
Michal-222: Ano, to je zrada. A velká. Po pravdě toto chování vůči přátelům nechápu. Další fakt, který potvrzuje to, že pokud jde se sepnutí sexuálního programu, tak člověk nezná bratra a ani přítele a ztrácí soudnost a schopnost legálního uvažování. Ale nic proti tobě. Ale ano... Je to zrada a velmi hnusná.

Ale odpovím i za sebe:
1.) Standartně nevěra manžela a pak podraz kamarádky, která mě nechala ve štych v Praze, ačkoliv se dušovala, že se to nestane. Po kroku tam okamžitě nazdar. A pak mimochodem slušný další stalking po netu po další dva roky.
2.) Možná to bude znít nadutě, ale nejsem si vědoma, že bych kdy někoho zradila. Jsem přesvědčena o tom, že ne. A ano, možná bych to ráda vrátila a to především onu zradu té kamarádky - aby to bylo jako před ní. Ale to nelze. Toto je neodpustitelné a byla by to logicky velmi velká chyba. A navíc to je asi i nemožné. Ona totiž svou zradu nepřizná. U exe je to hotové - tam není co řešit.
3.) Zrada je zpronevěření se důvěře spolu s lhaním a sledováním jen vlastního zájmu bez ohledu na to, co bylo slíbeno.
 Samotááářka Žena37 Kategorie
17.01.2021 14:39:41
Když jsem kamarádovi přebral manželku, tak to asi lze považovat za jistou zradu, že...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
17.01.2021 14:21:03
Raymond: vždycky mi dojde jako první
 Odpočinek Muž51 Kategorie
17.01.2021 14:18:15
Odpočinek: k čemu potřebuješ fialovou voskovku?
 Raymond Muž43 Kategorie
17.01.2021 14:17:14
3) když mi nikdo nepůjčí svou fialovou voskovku
 Odpočinek Muž51 Kategorie
17.01.2021 14:09:02
1/Ano; pokud jako zradu beru to, že nedodrží daný slib.
2/co slíbím snažím se splnit.
3/ zrada = ztráta důvěry a navždy; stejně tak lež.
 Raymond Muž43 Kategorie
17.01.2021 13:52:56
1) Ano. Nemohu specifikovat
2) Ano. Měl jsem skoro 20 let. Už nemám výčitky
3) Zrada je prohospodaření důvěry.
 matouch sluníčko



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

kdo leci lidskou dusi Buh knez psycholog psychiatr uklízečka sestra
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk