Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1147745, vloženo 26.10.2020 14:50:16 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Polsko - interupce
V Polsku ústava nedovoluje interupce ani když je jasné, že plod je postižený, že se narodí postižené dítě.
Zdá se vám to rozumné?
 Použitá barva Muž17  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
28.10.2020 03:01:13
Prej normální
Proč hned postižení, proč hned takové invektivy? Ty nemáš ráda děti?
 PretorianCZ Muž26 Kategorie
27.10.2020 09:16:47
PretorianCZ: Klan postižených dětí upoutaných na lůžku, které potřebují neustálý dozor? Ty seš teda úchyl.
Smajlík  Prej normální
27.10.2020 03:40:19
Hmm, Polsko... tam je svět ještě v pořádku. A ty Polky- no holky jak lusk. Kterej chlap by s nimi nechtěl založit klan... ;-)
 PretorianCZ Muž26 Kategorie
26.10.2020 21:59:30
Lenka: zřejmě jsi měla na mysli koitální půst. Pod sex spadají m.j. nejen veškeré nekoitální partnerské aktivity, ale např. také masturbace.
 BadMax Muž56 Kategorie
26.10.2020 20:22:58
Život dětí: lžeš tady tak akorát ty... Ale já jsem v důchodu... Takže hezký den. ;-)
 Královna slavíků
26.10.2020 20:19:06
Život dětí: Jirko, Jirko... Však my dobře víme, proč ti tolik záleží na dětech... :-P
 Artemis III.
26.10.2020 20:11:55
Život dětí: Potrat po 12 tt rozhodně neprobíhá nějakým rozčtvrcením...
 Střelenka-Lenka Žena37 Kategorie
26.10.2020 20:04:52
Střelenka-Lenka: co lžeš? Tak si to najdi. Děti se za svůj handicap trestají smrtí do 24. týdne. Za nechtěnost se trestá smrtí do 12. týdne, kdy si dítě dávno líže prsty a cítí bolest.
 Život dětí
26.10.2020 19:55:05
Vladnou tam fanaticka hovada. A tohle je jen spicka ledovce.
 Kvetak
26.10.2020 19:53:24
Život dětí: "Vám vážně připadá v pořádku trestat 24 týdnů od početí staré děti rozčtvrcením za to, že jsou handicapované?"

Doporučuju zjistit si nejdřív pravdivé informace.
 Střelenka-Lenka Žena37 Kategorie
26.10.2020 19:35:45
Vám vážně připadá v pořádku trestat 24 týdnů od početí staré děti rozčtvrcením za to, že jsou handicapované? Tak to je legální v Česku a donedávna v Polsku. Postupně mu uříznou ruce a nohy. Hitler to legalizoval v roce 1935, v roce 1939 euthanasii dětí a v roce 1942 holocaust. Tzv. pokrokáři jsou jen převlečení náckové a bolševici.
 Život dětí
26.10.2020 17:33:40
Nemám na to jednoznačnej názor. Je samozřejmě potřebné zohlednit, že někdo se v důsledku postižení může celej život trápit.
 leonardo da vinci Muž43 Kategorie
26.10.2020 17:15:01
Nie nezdá. Napríklad v severských krajinách je úplne normálne, že pokiaľ sa predom zistí, že dieťa môže byť postihnuté, matka si radšej zvolí potrat.
A celkovo radšej dianie v poľsku nesledujem. To ich fanatické nasledovanie kresťanstva je už cez čiaru. Tak či tak, budú chodiť ženy na potrat, ako aj dnes na Slovensku, do Česka, Litva atď. Museli by uzatvoriť hranice, aby žiadna žena nešla do zahraničia na potrat.
 Heyy Richie22 Muž20 Kategorie
26.10.2020 16:29:29
Jde také o to, zda rodiče v případě, že se rozhodnou mít takové dítě dokážou odhadnout své psychické a fyzické síly! Aby potom v ústavu neskončili všichni!
Musí to být neskutečně náročné.
 Vykulenej
26.10.2020 16:27:35
Ne, nepřijde mi to rozumné a ani morální, stejně tak jako mi nepřijde rozumné ani morální nedovolit potrat ženský která je oběť znásilnění.
 Liberecak Muž21 Kategorie
26.10.2020 16:22:30
Ještě doplním že samozřejmě když se má někdo narodit s postižením tak to neznamená že by neměl být přiveden na svět-TO ROZHODNĚ NEMYSLÍM. Když si rodiče budou chtít dítě nechat a budou o něj pečovat a milovat, tak je to potom správně.
(To jenom aby si někdo nemyslel že jsem nějakej bezcitnej vůl.)
 Nejistejj Muž18 Kategorie
26.10.2020 16:20:52
A co bolesti toho postiženého? Vždyť je má, a někdy kurevsky velké. Jen to nedokáže říci.
To se některým zdá v pořádku? Že na něho po smrti čeká RÁJ?
Tomu snad nevěří ani sám papež. Věřící prominou.
 Svatý péro
26.10.2020 16:19:47
Obecně zrušit potrat je úplná pí*ovina. Ještě větší pí*vina než jsou opatření proti koronaviru.
Ono je totiž hrozně humánní někoho nechat žít s těžkým postižením které silně ovlivňujě život.
Nebo třeba nechat znásilněnou ženu aby porodila dítě i když ona sama za oplodnění nemůže. Ten kdo tohle vymyslel nebo se podílel na tomhle nápadu zrušit potraty by si zasloužil rozkopat pr*el fakt. Pí*usové. Tohle je totiž hodně humánní a o dost lepší než zbavit života plod, který ani absolutně neví že vůbec existuje. :)
 Nejistejj Muž18 Kategorie
26.10.2020 16:14:11
Horificus: co to pleteš za hovna? Řekni vašemu fráterovi ať ti nedává kázání když ti ho cpe do krku, anebo ať tě u toho aspoň nedrží za uši.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 16:04:09
Byly doby kdy ateisti slibovali že každou nemoc vyléčí a když ne tak že se dokáží bez problémů postarat o všechny postižené. Stačí věda a technický pokrok, hlavně žádné náboženství nebo soucit. Výsledek vidíme sami.
 Horificus
26.10.2020 15:58:00
Hodně často ukazují v televizi, jak se někteří rodiče rozhodli ( i když to věděli ), že ho přivedou na svět. Starají se o něj, pečují, ale mají také nemalé existenční problémy.
Upravený byt, barák, nepřetržitou "službu", velké finanční nároky na léčbu atd. Pořádají se veřejné sbírky, to vše je od lidí krásné.
Ale pořád je tu velké ALE!
Náboženství je alespoň pro mě v tomto případě úplně vedle.
 Vykulenej
26.10.2020 15:46:04
Dawe432: HA má četné vedlejší účinky a ne každá žena je chce podstupovat. Ano, jsou další možnosti ochrany, ale tou jedinou 100% je sex. půst.
 Střelenka-Lenka Žena37 Kategorie
26.10.2020 15:43:12
Střelenka - Lenka: myslím, že k zamezení početí (když ne sexuální zdrženlivost) postačí antikoncepce nebo prezervativ.
 Dawe432
26.10.2020 15:42:57
Jou to magoři...k tomu není co dodat...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
26.10.2020 15:42:28
Ne. V tomto ohledu jsou to magoři. Tací umírnění Amišové. Stejně tak, závěr ze sjezdu polských biskupů je, že by měli zřídit zařízení, kde budou léčit homosexualitu. V Polsku udělali Janu Pavlu II. sochu vysokou 14m. Takhle vysokého neudělali ani soudruzi Stalina na Letné.

Zpět k interupci. Postižené dítě nečeká na tomto světě nic dobrého. Až mu jednou umřou rodiče, bude se válet v plenkách v nějakém šíleně páchnoucím státní ústavu, až do smrti. Tohle přece není nutné. A oběti znásilnění by na to též měly mít právo.
 Alda
26.10.2020 15:42:16
Díky Bohu! Stále ještě dokáže zvítězit rozum. Ta zpráva mi udělala velkou radost. Nikdo nemá právo rozhodovat o tom, kdo má a nemá právo na život.
 Odcházím s deštěm
26.10.2020 15:31:19
Jasně, že ne, ale tak to nakazuje ,,písmo svaté,, - Bible (náboženská kniha sepsaná cca. před 2000 léty, která v nemalé míře ovlivňuje i tamní ústavu). Stát by měl být sekulární a ne se řídit náboženskýma p.čovinama starýma tisíce let.
Smajlík  jeeea bejby Muž37 Kategorie
26.10.2020 15:27:28
Beer01: Já jen, že v Polsku to nyní nějak řeší. Nikdy mě nenapadlo, a ani jsem se nezajímal o to, že interupci řeší ústava. ( mluvím o Polsku ). Myslím, že v dnešní době, kdy lékařská věda je na velice slušné úrovni, a dokáže odhalit narození opravdu moc postiženého človíčka, by si rodiče mohli sami rozhodnout o interupci.
 Použitá barva
26.10.2020 15:23:48
Dawe432: Nemalé procento interupcí (dokonce mám pocit, že je to většina z nich) se - alespoň v ČR - děje u matek čekajících 3., 4. dítě - se stálým partnerem, manželem.
Ne rozumné mi to určitě nepřijde. Navíc, pokud se žena rozhodne, že půjde na interupci, tak to udělá tak jako tak - jen ilegální cestou.
 Střelenka-Lenka Žena37 Kategorie
26.10.2020 15:20:08
ani ve snu, strašná černoprdelnická zvrhlost
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 15:13:13
Polsko zdaleka není jediným státem, kde takový zákaz platí. A nikd nejsou žádné problémy.
 Beer01 Muž93 Kategorie
26.10.2020 15:10:39
Tamější systém na to do pár let doplatí, ústavy budou přecpané postiženými dětmi o které se nikdo nebude chtít starat.
 Stop fanatismu
26.10.2020 15:00:57
Zavedl bych to i u nás, alespoň by se ženské srovnali a nelezli do postele s kde kým. Morálka je otřesná.
 Dawe432
26.10.2020 14:55:58
V Polsku to maji presne opacne, nez je trend v EU, postizeni interupce snad ano, znasilneni neni duvod (z pohledu lekarske etiky) pro interupci.
 maso911 Muž99 Kategorie
26.10.2020 14:53:01

 Nepřijde.



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk