Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1147743, vloženo 26.10.2020 14:21:01 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
eutanzie
Ahoj, byli byste pro legalizaci eutanazie?
 zitaa Žena16  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
27.10.2020 11:21:16
Za život a rodinu: Pokud kojenec dokáže vyslovit žádost o eutanazii, tak proč ne? Zajímavější otázkou by ale bylo... UŽ si někdy viděl kojence, který žádal o eutanazii?

Jinak, z tvého tónu cítím směšnou snahu sama sebe považovat za jakési morální stvoření a ostatní za zrůdy. Nenech se vysmát. Ještě před svým narozením si začal přijímat organické živiny, takže si se stal stejnou zrůdou, jako jsme my všichni. Každý z nás zabíjí, aby mohl žít.
 Vesmy97 Muž23 Kategorie
27.10.2020 00:20:15
Vesmy97: Takže zavraždit kojence za jeho rozštěp páteře je podle tebe lidské právo? Vám zrůdám už nestačí vraždit děti před narozením. Vy už táhnete do boje i proti narozeným dětem. Pokud se budou děti po narození vraždit i tady, tak proti vrahům vytáhnu do boje a klidně za děti chcípnu.
 Za život a rodinu
26.10.2020 22:59:58
> Vesmy97

Asi to samé jako pro JackieStewart.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 22:56:57
> JackieStewart

Já to posuzuji pode Boha. Říkám svůj názor, že to tak chápu, že nemáme na to právo.

Odpovědnost máš ty samozřejmě za svojí svévoli.

Když si myslíš, že někdo dělá fatální chybu, tak přece mu nebudeš k tomu napomáhat, ale naopak, budeš ho od toho odrazovat. A proto jsem proti eutanázii.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 21:37:20
Positive plus: Mohu se oběsit, když budu chtít. Pokud to udělám na vhodném místě, nikdo mi v tom nezabrání. Tzn. mám právo na sebevraždu. Naopak spousta lidí tvrdí, že existuje nějaké právo na život. To je ale omyl, nic takového neexistuje.

Kdežto o ukončení života si může každý rozhodnout sám, nikdo mi nemůže garantovat, že se doziju zítřka.

Na eutanazii už právo samozřejmě nemám. Pouze usiluji o to, abych ho měl.
 Vesmy97 Muž23 Kategorie
26.10.2020 21:35:37
Positive plus: Podle čeho posuzuješ, že já nemám právo rozhodovat o své smrti? Proč je to špatně, pokud v Boha nevěřím, tak ani neočekávám život věčný, takže neexistuje žádná moc, která by mi měla zabránit v ukončení života. Proto si myslím, že by mi v tom neměla teoreticky bránit ani lidská společnost. A nemluvím pouze o bolestech fyzických, ale i psychických, které se dají léčit pouze pokud se pacient chce sám vyléčit.

Možnost asistované sebevraždy vidím naopak jako možnost jak spoustě sebevraždám předejít, právě díky odborníkům, kteří by danému člověku mohli zkusit pomoci.
 JackieStewart
26.10.2020 21:29:01
O eutanazii rozhodují v zemích, kde je legální, lékaři.
V minulém roce se psalo, že se bude zvažovat možnost její legalizace i u nás začátkem roku 2020. Jenže se objevil koronavirus a asi proto se o tom vůbec nejednalo. Já bych byl velmi rád, kdyby eutanazie byla i u nás legální...
 Researcher Muž81 Kategorie
26.10.2020 20:51:25
>Asi tak

Vraždit se nesmí.

To, že to nějaký nešťastník chce, na tom nic nemění.
Raději pomoc.

Bolest se dá tlumit. Pokud se to někde nedaří, tak by se to mělo vylepšit, ale ne vraždou.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 20:39:03
Positive plus: Už jsme opět u toho, co Bůh chce. A to nevíš, rouhačko!
Smajlík  Asi tak
26.10.2020 20:36:54
> Vesmy97

Nemáš právo na sebevraždu či eutanázii, ani morální.

Ne, všechno, co nějaký člověk chce, je právo.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 20:25:18
Za lidská práva: Proč si zvolil zrovna tuto přezdívku, když svým postojem naopak lidem upíráš nějaká práva?
 Vesmy97 Muž23 Kategorie
26.10.2020 20:17:10
Za lidská práva: Tak to doufám, že se o ty postižené lidi všech věkových kategorií staráš nebo jednou plánuješ starat. Pak si můžeme popovídat.
Smajlík  Asi tak
26.10.2020 19:57:59
V žádném případě. V Belgii měla nejmladší oběť euthanasie devět let. Oficiálně s jejím souhlasem, takže v praxi ji rodiče hrozně vystrašili a nechali jí zavraždit. A kdyby se ji její statečný bratr nebo bratranec snažil zachránit, tak ho zavřou.

V Nizozemsku je přes neonacistický zákon Groningen protocol legální vražda kojence do jednoho roku a to ani nemusí mít smrtelnou nemoc. Rozštěp páteře je v té nenávistné zemi u kojenců trestán smrtí. A teď chtějí legalizovat vraždy dětí ve věku 1-12 let a ani není zřejmé, jestli s jejich souhlasem nebo bez.

Pokud se to sem dostane, tak se za děti postavím a budu chránit životy i za cenu vězení nebo smrti.

Zdroje:
https://1url.cz/GzU1f
https://1url.cz/IzU1S
https://1url.cz/vzU1I
https://1url.cz/DzU10
https://1url.cz/azU1v
https://1url.cz/7zU1X
 Za lidská práva
26.10.2020 19:40:12
>Odpočinek

Ty jsi v Bohnicích?
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 19:38:23
Positive plus: rady od adeptů na Bohnice mi k ničemu nejsou, ale díky
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 19:31:37
>Odpočinek

Já bych ti je jako magor s virtuálním kamarádem v tykvi necpal.

Ty jsi nějaký od rány ne? To není dobré Měl by ses mírnit.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 19:17:12
Positive plus: ze slov jako pravda/láska/apod., pokud bys mi je coby magor s virtuálním kamarádem v tykvi cpal naživo, by mě vzápětí štípaly dlaně
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 19:09:25
>Odpočinek

Ne, to je pravda.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 19:07:09
Jednoznačně ano!
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
26.10.2020 19:06:28
Positive plus: rouhání možná ne, dětinská nezralost (nechci říct debilita) zcela jistě
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 18:57:19
>Asi tak

Něco víme.

Bůh je dobrý a všemohoucí a chce by lidi činili pokání.

To opravdu není rouhání napsat.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 18:54:00
Positive plus:

Boží úmysly nezná nikdo a za Boha taky mluvit nemůžeme, to je rouhání.
Smajlík  Asi tak
26.10.2020 18:29:51
> Asi tak

A myslíš, že si přeje, aby lidi chtěli podstoupit eutanázii?
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 18:20:03
Positive plus:

Ano.
 Asi tak
26.10.2020 18:10:38
> Positive plus

Ne.

A tobě se někdy dal Bůh poznat?

Stačí odpovědět Ano/Ne.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 18:00:29
Positive plus: Byl jsi někdy v hospicu? Stačí odpovědět Ano/Ne.
Smajlík  Asi tak
26.10.2020 17:57:42
> Jesus Chrystus

Přeji bezbolestné nalezení pravdy a lásky.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 17:30:47
Diskusi jsem nečetl a ani nečtu reakce. Jsem pro eutanazii. Psy necháme uspat, protože je milujeme. Lidi necháváme trpět, protože jsme sadističtí úchylové. Všem, co jsou proti eutanazii přeju hodně dlouhé a hodně hnusné umírání a aby si přáli, aby to už skončilo. Všichni, co jsou proti eutanatii, jsou sociopati a úchylové. Do jednoho. Jak říkám, reakci nečtu. Proč číst reakce úchylů a sociopatů. Znovu říkám, přeji jim tu nejhnusnější smrt a to nejdelší možné umírání a aby si uvědomili, že eutanazie by jim to zkrátila, ale jim bych to prodloužil, co to půjde. Ano, sadisti a sociopati si zaslouží dlouhé a bolestné umírání.
 Jesus Chrystus
26.10.2020 17:28:59
Nemůžu napsat ano/ ne, když je to jen jedna otázka bez dostatečně podrobných informací, jak by to bylo řešeno legislativně.

Každopádně, když by teoreticky eutanazie byla povolena, tak předpokládám, že by na to byly specializovaný pracoviště, kde by byla důkladná kontrola, o koho se jedná, jestli se opravdu jedná o vůli daného pacienta, jaký je zdravotní stav pacienta atd.
Ironicky napsáno, eutanázii by určitě nemohl provádět každej obvoďák.
 leonardo da vinci Muž43 Kategorie
26.10.2020 17:23:21
Je to smutné, když člověk nenachází to správné řešení a končí to smrtí.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 17:01:33
Pro sebe bych to do budoucna uvítal, pokud mě to nepotká rychle (což je naštěstí pravděpodobné), bezmocnosti jsem si užil i za jiné.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
26.10.2020 16:43:59
Jistě, právo na poklidné ukončení života by mělo být právem každé živé bytosti. A nemluvím pouze o nevyléčitelně nemocných či starých lidech. Každý, bez ohledu na zdravotní stav, vyznání, věk či pohlaví by mohl zajít do nějaké instituce, požádat o ukončení života a poté by mu mělo být vyhověno. Nemuselo by to být hned, třeba by o to dotyčný musel požádat vícekrát s odstupem nějaké doby, aby se zamezilo náhlým a nerozvážným rozhodnutím. A třeba by to s ním mohl konzultovat i psycholog, který by se mi to snažil rozmluvit. Ale pokud by na tom trval, mělo by mu být vyhověno.

V tomto směru rozlišuji 2 typy názorů dle jejich absurdnosti.

1) "Nikdo nemá právo se zabít. Navíc život je tak krásný, proč ho ukončovat?" - Absolutní, ale absolutní nesmysl. Jak tohle proboha někdo může vypustit z úst?

2) "Každý má právo se zabít, ale nikdo by mu s tím neměl pomáhal (např. eutanazií)." - To už je trochu rozumnější názor, stále je zde však vidět velice nízká míra empatie. Je spousta lidí, kteří se trápí, a zároveň nejsou natolik silní, aby se odhodlali to ukončit nebo naopak aby se svým problémům postavili. A tak jenom přežívají a čekají na smrt.

Je otázkou, kdo by takovou eutanazii vykonával. Lékaři tu přecijen nejsou od účelného zabíjení lidí. Nejspíš by se musela zavést nějaká nová profese.
 Vesmy97 Muž23 Kategorie
26.10.2020 16:42:44
Myslím si, že ne. Nic takového jsem neslyšel. Jen pláč a prosby, výtky a pak uklidnění prášky a připásání k posteli. Bohužel.
Nerad na to vzpomínám. Sám beru prášky na bolest. Někdy usnu, prášek si tudíž nevezmu a po půlnoci se mohu bolestí posrat. Musím si ho vzít. Tedy lépe řečeno musí mě ho manželka podat.
Upadl bych.
Pozor, zdaleka nejsem v důchodovém věku.
Končím.
 Svatý péro
26.10.2020 16:30:25
> Svatý péro

A činili pokání?
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 16:24:58
Se sebevraždou nesouhlasím a to nikdy, ale lidi kteří budou chtít spáchat sebevraždu tu bohužel budou furt, a je určitě lepší když by zemřeli na eutanazii, než že by skočili z mostu nebo se oběsili.
Každopádně sebevražda není nikdy řešení. Nikdy.
 Nejistejj Muž18 Kategorie
26.10.2020 16:15:18
Positive plus: Já o Bohu nepíši, to bych si alespoň v tomto případě nedovolil.
Jen jsem napsal, jak ho v mé přítomnosti oslovovali ti nevyléčitelně nemocní lidé.
Ne ti, kteří si " zlomí ruku ".
O Bohu nevím zhola nic, co by bylo po eutanázii také ne. A co je bolest? To bohužel vím kurevsky hodně.
Eutanázii jako asistovanou sebevraždu bych opravdu uvítal. Nyní ještě ne, ale za pár let to bude pro mě vysvobození. A nejen pro mě.:-((
 Svatý péro
26.10.2020 16:07:31
Ono se to hodí i sem :
Byly doby kdy ateisti slibovali že každou nemoc vyléčí a když ne tak že se dokáží bez problémů postarat o všechny postižené. Stačí věda a technický pokrok, hlavně žádné náboženství nebo soucit. Výsledek vidíme sami.
 Horificus
26.10.2020 16:06:50
Byl bych rád aby to bylo legální a abych na sklonku života měl tu možnost.

Stačila by mi i varianta garantovaného uspání na požádání - tj. že mě budou udržovat v umělém spánku dokud neumřu, což by ostatně nemělo vadit nikomu, ani zneužít se to dost dobře nedá. A kdybych se třeba náhodou zázračně vyléčil, tak by mě mohli zase probudit.
 libik Muž32 Kategorie
26.10.2020 15:58:43
Samozřejmě je to špatně eutanazie i sebevražda.

Bolest se dá řešit jiným způsobem než, že nějaká bezbožná zrůda ukončí něčí život. Na to nemá právo.
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 15:52:58
> Svatý péro
"Viděl jsem na vlastní oči plakat nevyléčitelně nemocné lidi, prosili boha aby si je k sobě povolal, nebo mu nadávali proč si je k sobě nebere!"


Hele, ty to nechápeš. To tak je, že ne všichni budou s Bohem po smrti. Tak je lepší, aby měli šanci se k němu dostat.

Eutanazie, ale co potom? Když píšeš o Bohu, tak musíš započítat věčný trest nebo věčný život.
Kdo na to nevěří, tak ať nenadává Bohu a kdo věří ať ČINÍ POKÁNÍ!
 Positive plus Muž Kategorie
26.10.2020 15:51:23
Samozřejmě, kdo není, ten je u mě bezcitná nelidská zrůda
 F234
26.10.2020 15:14:30
Ano, jsem jednoznačně pro!
1) eutanázie ze zdravotních důvodů
2) eutanázie z únavy životem
3) eutanázie jako asistovaná sebevražda
Proč? Viděl jsem na vlastní oči plakat nevyléčitelně nemocné lidi, prosili boha aby si je k sobě povolal, nebo mu nadávali proč si je k sobě nebere! Leželi, posrávali se, museli se nechat krmit, mýt a čekali na smrt.
Jen bezcitný hajzl je může nechat trpět! Přes veškerou péči, ve smradu od posrání, od dezinfekce, od moči den co den, měsíc co měsíc a někdy roky!
A zneužití? Keci, jde to ošetřit!!!
Stejně dnes vidíme, jak někteří "dobráci", v době koronaviru jsou nadšeni, jak se společnost očistí od starých, slabých, nemocných a postižených lidí. Jsou upřímní, a na nic si nehrají!
Eutanázie nabízí řešení. A to pro člověka kterého se to týká, pro jeho rodinu, i pro celou společnost! Klady převyšují zápory!
 Svatý péro
26.10.2020 15:08:24
Pro eutanazii ne, pro asistovanou sebevraždu ano.
 Tanzanie
26.10.2020 14:52:31
Ono je to furt eště nelegální??
 Rebell
26.10.2020 14:31:32
1) Máš špatně nadpis
2) Asi bych byla proti , protože by toho snadno mohl někdo zneužít a podle mě by bylo daleko více kriminálních případů. Nepřijde mi to rozumné.
 Mráček se třpytkami Žena20 Kategorie
26.10.2020 14:26:01
Svůj příspěvek jsi vložil(a) do nespravné kategorie. Bylo provedeno přesunutí. V případě opakování hrozí blokování vstupu na portál. Prosím zvol příště správnou kategorii. Děkujeme za pochopení..
Smajlík  Administrátor Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk