Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1147583, vloženo 24.10.2020 21:44:15 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
HURÁ! V Polsku zvítězil život!
Tak jestli jste si toho nevšimli, tak v Polsku, u našich sousedů, na druhé straně Krkonoš, teď Ústavní soud udělal přelomové rozhodnutí, čímž se v Polsku de facto úplně zakazuje záměrné zabíjení lidských plodů!

Je mi jedno, jaký vliv na to měla církev. Já jsem ateista. A stejně pro-life.

Není vůbec žádný důvod považovat nenarozené děti za cokoli jiného, než lidi. A člověk nesmí záměrně druhého člověka zabít. Leda v případě nutné obrany (proto taky interrupci v případě ohrožení života matky schvaluji - jako v jediném případě).

V minulosti existovalo třeba zcela absurdní rozlišení urozených a neurozených. Urození vlastnili neurozené a mohli si s nimi dělat, co chtějí. Byli jejich majetek. A proč? No jen proto, že nad nimi měli fyzickou převahu.

Pak taky třeba byli někteří lidi prohlášeni za jakési "pololidi", ne úplně lidi, myslím černochy. A proto bylo i v už moderní době v pořádku černochy zotročovat.

A dnes jsou úplně stejně tak (a stejně iracionálně!) považovány nenarozené děti za "pololidi", ne úplně lidi...a proto se smějí zabíjet bez jakékoli odpovědnosti.
Přitom je česká společnost neuvěřitelně pokrytecká - kdyby věřila, že až do narození to není tak úplně člověk, povolila by interrupce po celou dobu těhotenství. To nepovoluje...

Víte na co jsem zvědavý? Pro-choicisté říkají, že kdyby nebyly interrupce legální, stejně by se dělaly, jen nelegálně a nebezpěečně. A já jsem zvědavý, kolik pokoutných interrupcí se teď v Polsku bude dít. A taky jsem zvědavý, kolik Polek bude jezdit k nám si nechat "zákrok" provést.

A na co jsem vůceb nejvíc zvědavý je doba za 15- 20 let, kdy se v Polsku objeví první dospělí, kteří byli narozeni jen proto, že matka je nesměla zabít. Schválně se jich ptejte, zda by byli radši, aby nežili. Aby byli zabiti už na počátku.

Doufám, že ostatní země půjdou příkladem.



 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.10.2020 09:27:31
Jméno Páně budiž pochváleno. Nyní i na věky.
Smajlík  Horificus
25.10.2020 20:23:52
Srna nikoliv z Brna: Takoví rodiče mají dát dítě do babyboxu. Bezdětných toužících po dítěti je dost.

Těžce postižené je někdy lepší potratit. Potrat je zlo, ale v tom případě menší zlo. Církev je živit nebude, ta spíš moralizuje. Navíc v době vzniku Bible mnozí postižení umírali a nikdo je nedržel na přístrojích trpět roky.

Jsem proti katolickému fundamentalismu a i proti extrémnímu liberalismu.
 Čech24 Muž24 Kategorie
25.10.2020 17:29:50
Hurá! Za pár let na tom budou ekonomicky tak bídně, že je zase budou muset se sklopeným čumákem povolit!
 PostižákyNikdoNechce
25.10.2020 17:15:35
Já s tím souhlasím myslím, že jsou poslední dobou ženy hodně promiskuitní, alespoň je to zklidní, zavedl bych to i v české republice.
Dawe432
.
Ovšem to by mělo logiku pouze v tom případě, že by se při odchodu z porodnice vzaly vzorky DNA matce, otci a dítěti a výsledky byly zaslány do vlastních rukou rodičů.
Jinak to řeší jen více kukaček.
nebo si myslíš, že promiskuitní žena spoléhala na potraty?
 taktovidimja
25.10.2020 16:37:57
"Doufám, že ostatní země půjdou příkladem





hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie VYMAZAT"

Jseš úchylnej mizogyn a doufám, že se ti bude dít po celej život alternativa ženského utrpení šitá pro tebe samého.
 dkghjsklfdbl
25.10.2020 16:12:10
Takže když nejaká ženská bude znásilněná a násilník ji oplodní tak co pak? To to jeho dítě bude muset vychovávat? Úplná pí*ovina.
Srna nikoliv z Brna to docela vystihla.
 Nejistejj Muž18 Kategorie
25.10.2020 14:44:33
Velmi špatné rozhodnutí.
Smajlík  zase jsem to já Žena44 Kategorie
25.10.2020 13:04:40
jeeea bejby: ano, je to jedna z věcí, které jsou v českém právním řádu vyřešené skvěle
 Odpočinek Muž51 Kategorie
25.10.2020 13:01:43
Artemis: pokud nejsi moje matka, tak tě to mrzet vůbec nemusí, bylo to strašně dávno
 Odpočinek Muž51 Kategorie
25.10.2020 12:54:42
Polský průser je hlavně v zákazu interrupce poškozených plodů - a věřím, nebo bych chtěl, že to tak nezůstane.
---

Na to bych moc nesázel. Svatá církev katolická přece hlásá, že každý život je posvátný, takže i takto geneticky poškozený plod není možné ,,zabít,, protože je to podle nich vražda. Takže nutí matky rodit mentály, o které se pak budou buď to doživotně starat, nebo je dají do ústavu. 8 z 10 Poláků navíc řekne, že je to správné a interupce i v těchto případech je vražda (ne že by byli tak hloupí, ale je to prostě následek tamního vymývání mozků a života ve společnosti, když ne dnes už přímo ovládanou, tak rozhodně do značné míry ovlivněnou katolickou církví). Zlatí Češi, ve srovnání s těma fanatizovanýma debilama tam.
Smajlík  jeeea bejby Muž37 Kategorie
25.10.2020 12:48:07
Odpočinek: to mě moc mrzí :-(

Autor: Víš, že v Polsku se doteď interrupce dělaly jen v případě znásilnění/incestu/ohrožení života matky/těžké vady plodu?
A že teď to bude z posledního důvodu nemožné? To ti neva?

Za nevinné děti: pro tebe mám taky vzkaz, H. Šéfová je těhotná a rezignuje už dneska v noci. :-)
Hezký zbytek dne!
 Artemis
25.10.2020 12:28:38
Srna nikoliv z Brna: “takový člověk se radši nenarodí” bych omezil na dětský věk a dospívání - jakmile vyletí z hnízda, je čistě na něm jaký si zařídí život. Jsem prvorozený, přede mnou byla matka na potratu (celkem jich má ve sbírce několik, děti tři) a odmalička jsem poslouchal věci jako “tys mi zkazil život, nejsem žádná tvoje máma, v porodnici tě vyměnili a moje děťátko teď někde pláče po mamince a já tu mám nějakého cizího hajzla, měla jsem si radši nechat toho chlapečka co se chtěl narodit před tebou, nikdo tě nikdy nebude mít rád” a podobně. Zamával jsem jí ve 14 letech a “radši jsem se neměl narodit” mě pustilo krátce poté. Polský průser je hlavně v zákazu interrupce poškozených plodů - a věřím, nebo bych chtěl, že to tak nezůstane.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
25.10.2020 11:41:38
Za nevinné děti: tie štatistiky sú také dobré možno vďaka tomu, že tam tie potraty boli doteraz legálne :) takže treba sledovať vývoj po prijatí tohto zákona až potom súdiť :)
Smajlík  Ivo
25.10.2020 11:01:36
Jedná se o obrovské vítězství pro děti.

Pro místní psychopaty nenávidějící děti, zákaz vražd nenarozených dětí je pokrok. Legalizace vražd nenarozených dětí je zpátečnický návrat do starověkého Řecka.

Polsko má nejnižší úmrtnost matek má světě (zadejte do Wikipedie Maternal mortality). Takže vy, kdo říkáte nenávistné lži o tom, jak budou umírat matky, jste jen prolhaní a děti nenávidějící lháři.

A v Nizozemsku hrozí legalizace vražd nemocných dětí ve věku 1-12 letу, zřejmě bez souhlasu těch dětí. Chtějí prostě zavézt, aby rodiče mohli nechat zavraždit své třeba devítileté nemocné dítě. Kdybych byl papež, tak proti této zku*vené náckovské zemi vyhlásím křížovou výpravu.
 Za nevinné děti
25.10.2020 10:13:07
A ešte jedna vec, áno tie potraty by sa robili NELEGÁLNE A TAJNE. Čiže presné údaje o tom koľko sa ich udialo by si asi nevedel a skôr by sa len odhadovali.
Smajlík  Ivo
25.10.2020 10:10:42
Tebe by mali zakázať prístup na internet, keď si myslíš, že nútené donosenie dieťaťa, ktoré má mizivú šancu na prežitie, je niečo skvelé.

Ak budeš mať dieťa, ktoré ti zomrie po dvoch dňoch od narodenia tak pochopíš, že nie je na tom nic úžasné ani pre rodičov ani pre to dieťa. Chod si na cintorín pozrieť hroby takýchto detí.
Smajlík  Ivo
25.10.2020 09:41:48
Vyrůstat jako nechtěné dítě je úplný zázrak. Není nad pocit, když jste nejdůležitějším lidem vašeho života u pr***, nedávají vám najíst, starají se jen o základní aspekty života, jako šatstvo, hygiena. Nejradši by se vás co nejrychleji zbavili, do internátu nebo někam jinam, proto vymýšlí všelijaké teorie, že jste nezvladatelný spratek i když jste dospělými šikanované děcko. Myslím, že takový člověk se radši nenarodí.
 Srna nikoliv z Brna Žena26 Kategorie
25.10.2020 06:47:16
desetitisícům panbičkářů co tam jsou
---

To myslím jen ty vlivné v katolické církvi, která tam ovlivňuje vše.

Celkový počet tamních panbičkářů (tzv. ,,věřících,,) samozřejmě dosahuje mnoha milionových počtů.
Smajlík  jeeea bejby Muž37 Kategorie
25.10.2020 06:43:48
Parádu, oživí to tamní stavební boom, jak tam zas bude potřeba vystavět v každém větším městě další děcák pro odložené děcka z patologických rodin (což tam je pomalu každá druha) a od samotných matek. A až vyrostou, tak se ani dozorci v basách nemusí bát o práci. Udělal bych tam nějaký zákon proti katolické církvi a desetitisícům panbičkářů co tam jsou a drží tamní mentalitu ve středověku. V něčem je to dobré, ale v globálu je to velká brzda. A ty škodlivé jevy stejně ta církev nezastaví, v době internetu. Až staří panbíčkáři vymřou tam se tam snad to církevníma blbostma zatemnělé uvažování pohne dopředu. Do té doby ne.
Smajlík  jeeea bejby Muž37 Kategorie
25.10.2020 04:49:20
Víte někdo o tom, že zákaz potratů v Polsku znamená, že ženy musí donosit i těžce poškozené plody?
Nad tím tu teď jásáte?
 Královna slavíků
25.10.2020 03:33:37
Joo Polsko, tam je svět ještě v pořádku. A takové Polky, to jsou baby jak maj bejt. Poslusné, úslužné... teď tam jesťě zakážou antikoncepci a Polaci zažijí pravej středověk. I kdyz osobně si myslím, ze největši chybou církve bylo, že zrušili inkvizici namísto celibatu kněžích.
 PretorianCZ Muž26 Kategorie
25.10.2020 02:21:18
Co jsem četl, tak dosud byly povolené potraty pro plody s defekty, a to že se to zakázalo je samozřejmě špatně, protože takových případů u potratů dosud prý byla drtivá většina.
Smajlík  asdf9876 Muž27 Kategorie
25.10.2020 02:05:06
viz asdf9876

Nepopírám, že i postižený jedinec nemůže mít kvalitní život, ale na druhou stranu dát mi někdo na výběr potrat nebo porodit těžce handicapované dítě. Zvolím první možnost. A to čistě ze sobeckých důvodů - nedokážu si představit budoucnost postiženého jedince, který po smrti rodičů bude odkázán na současnou společnost. Jelikož budoucnost sociální oblasti v ČR mě spíše děsí. A ohrozit tak jedince, který o sebe nebude schopen se postarat...
 baj d véj Žena99 Kategorie
25.10.2020 00:39:08
Tak si pozri aké potraty ženy podstupovali v minulosti, chytrak... Robili sa načierno a hygiena tam bola nulová. V Poľsku sa vrátili o krok späť.
Smajlík  Coto
25.10.2020 00:32:57
pojidac psu off : Z pohledu biologie to vyznívá ještě hůř než u filozofie a etiky, kde se uvažovalo až o pozdějším tzv. oduševnění plodu.

Jedinečná lidská DNA vzniká už při splynutí vajíčka a spermie. V DNA už je dáno mnohé i barva očí.
 Čech24 Muž24 Kategorie
24.10.2020 23:58:22
Not the way to go - na tvoje osobni vypady reagovat nebudu. Proste jsi mi to nandal a ted dva dny neusnu. ok? (preklad - je mi to uplne jedno)


- zena o tom samozrejme rozhodovat muze a to do te doby, dokud nema jinou moznost. Branit ji v tom je nepripustne. Nehlede na to ze zena ma pravo rozhodnou s kym chce mit potomka, sex neni zadny souhlas s vychovou ditete jak tu obcas zaznelo.

- kritika je ok, ale obvineni z vrazdy uz je uplne jina uroven. Pokud to mas v jedne rovine mas ponekud pokriveny pohled na svet. Uznavam ale ze lidi jsou schopni nazvat vrahem i reznika. To nic nemeni na tom ze je to lez. A ty prece lhat nechces ne?

- plod zadny vlastni zivot nema do te doby nez muze prezit mimo luno matky. Dychat, prijmat potravu - proste zit. Klidne za pomoci pristroju, jako clovek v komatu jak tu padlo. V soucasnosti to nejde. Az to bude medicina umet, pokud nekdy, muze clovek zit o neco drive a spousta bezdetnych paru bude stastna. Do te doby ne.

Je jasny ze se neshodneme, ty mas evidentne vsechny odpovedi a reakce naucene. Nemam sanci prijit s necim novym, kor kdyz se o to vlastne ani nezajimam. To co jsem tu psal jsou jen me nazory, nic o tom nestuduju. Jen dodam ze jsem rad ze v mem rodnem state zije naprosta vetsina lidi ktera s nazorem co mas ty nesouhlasi. Jedna z mala veci co je tam dobre.

Pekny vecer.
 pojidac psu off
24.10.2020 23:56:01
Cech -
1) nicmene zijeme podle platnych zakonu, aspon vetsinu casu. Pokud by tomu tak nebylo vypadalo by to venku trochu jinak. Velka cast by asi nadsena nebyla.
2) ve veci jako je tato musis mit neco jasne dane. Urcit nejaky bod od nebo do. A to etikou ani moralkou nejde protoze tu ma kazdy nastavenou jinak. Biologie je oproti tomu pomerne jasna veda. Samozrejme pokud to nechce zakazat uplne a bez vyjimek, coz je v soucasne spolecnosti nesmysl.
3) nesmysl a dost hloupy priklad. Clovek v komatu je sice napojeny na pristroje bez kterych zemre, ale ty muze obsluhovat kdokoliv. Kdyz jeden odmítne nebo selze pristroj muze nastoupit dalsi, oproti tomu matka nemuze predat plod jine zene i kdyby chtela. Srovnat to jde s tim odebrat plod z tela matky a dokoncit vyvoj bez ni, to lze az okolo toho 22 tydne. A ano, potom uz se da mluvit o vrazde, samozrejme pokud neni ohrozena matka.

Pocet potratu v Cesku klesa hlavne diky velmi dobre dostupnosti antikoncepce. V Polsku je to presne naopak, jsou v tomto smeru daleko nejhorsi v Evrope. Chudaci zenske tam.
 pojidac psu off
24.10.2020 23:14:24
Odpočinek: Jo, se srovnáváním pohlavní buňky s oplozeným vajíčkem jsem se už taky setkal...
 Not the way to go
24.10.2020 23:08:32
Pohoda, igelitky a popelnice to jisti.
Jako teoreticky plod je uz od zacatku budouci clovek, budouci individualita a potratem se tenhle potencial rekneme zahodi. To prece neni neco, nad cim jen clovek mavne rukou.
Na druhou stranu bych vazne nechtela zit v zemi, kde jsou potraty zakazane..
 2-methyl-propan
24.10.2020 23:05:09
Not the way to go: když honíš, stříkáš své živé zárodečné buňky rovnou do kolébky, anebo je nějak vraždíš?
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.10.2020 22:58:44
Já vím, já vím...

Jenom bych ještě dodal, k té schopnosti plodu přežít mimo dělohu - tak to je samozřejmě limitováno pouze naší současnou technologií a znalostí, takže určovat na základě toho, kdy je plod bytost a kdy ne... meh
 Not the way to go
24.10.2020 22:57:53
Je to problém morální, neměl by se řešit zákonnou represí.

A morálka se zlepšuje i vlivem dostupnosti ochrany. Skoro 30 let počet potratů v ČR klesá.
 Čech24 Muž24 Kategorie
24.10.2020 22:55:20
Jo a.... "nebo co?" - to zní skoro až výhružně, :DDDD
 Not the way to go
24.10.2020 22:54:06
pojidac psu off: Mně je jedno, že tu pán, který je zjevně lepší než my ostatní, už nebude, já to napíšu pro ostatní, koho by toto téma zajímalo, nebo jak by on řekl, "pohoním si ego". Tak si to rozeberme.

Nejprve tu samozřejmě zase máme další argumentační faul, a sice machrování a vysmívání se oponentovi, což nemá s tématem nic společného. Už to by stačilo k tomu, aby pán nebyl nadále brán vážně a dále jsem se s ním nezabýval, nicméně já to dokončím.

Pak tu máme opět tvrzení, že o tom rozhoduje žena. Nemyslím, žena o tom rozhoduje ve chvíli, kdy má sex, a rohoduje to tím, že použije/nepoužije ochranu. Poté záměrně sebrat tomu plodu šanci na přežití už je vražda. To už jsem řekl, nicméně tento můj argument nebyl vyvrácen. Má to rohhodnout příroda.

Pak je tu další vlna povýšeneckého výsměchu, a sice "běž říct doktorovi že je vrah, a dostaneš facku nebo se s tebou bude soudit". Doufám, že snad není třeba objasňovat právo kohokoliv na zpochybňování etičnosti nějakého zákroku a právo jej kritizovat.

A k tomu poslednímu výroku. Nevím, jak schopnost medicíny oživit umírající plod má určovat, že v tu chvíli je to již plod, jenž už má vlastní život, a když jej ještě nedokážeme zachránit, tak nikoliv. Schopnost plodu přežít mimo dělohu - ale tak to bych se zase vracel k onomu argumentu, o upření možnosti plodu se do tohoto stádia dostat. Možná by mi tento svůj argument oponent objasnil, nicméně spíš ne, a proto raději z diskuze utekl.

No, to bychom měli. A teď už vážně odcházím. Nebaví mě to absolutně, hádat se s takovými lidmi.
 Not the way to go
24.10.2020 22:52:53
1) zákon není vždy totožný s morálkou. Norimberské nemravné zákony byly taky zákony

2) Je to spíš věc etiky a filozofie než biologie

3) člověk v kómatu taky nepřežije bez pomoci okolí.


Liberasti zahnaní do kouta si tady zase odporují.
 Čech24 Muž24 Kategorie
24.10.2020 22:38:24
Not the way to go - nebo co? Roslapes babovicku? Ale notak... Uvedom si kam pises.

Je uplne jedno jaky ma plod potencial. Bez te zeny je plod ve 12 tydnu neschopny zivota. Ona ma pravo rozhodnout co bude dal. Muze to nechat prirode a nemusi. Je to jen jeji volba a nikdo ji do toho nesmi mluvit.
Vrazda to samozrejme neni. Schvalne jdi rict nejakemu doktorovi na gyndu ze je vrah. Asi spis dostanes facku, ale kdyby te nahodou zaloval prohrajes protoze lzes.

Vrazdou se to da povazovat az kdyz lze vyvoj plodu dokoncit mimo matku. Potom uz s tim souhlasim. Az doktori dokazi zachranit plod ve 12 tydnu budu to taky povazovat za vrazdu. Zatim tomu tak neni.

p.s. - muzes si ted napsat co chces, pohonit ego, cokoliv. Uz tu nebudu.
 pojidac psu off
24.10.2020 22:33:39
Nicméně, hezkou noc. Tady už není nic zajímavého. Očekávám, že zastánci vraždy budou ignorovat argumenty a dál bezduše opakovat to samé. To si klidně nechám ujít.
 Not the way to go
24.10.2020 22:31:24
Zrzavá bestie: Ty nebohé ženy ale přeci mohly použít ochranu.
 Not the way to go
24.10.2020 22:30:31
Pojidac psu off: A taky díky za nepodloženou urážku, že jsem fanatik. Další pokus mě zdiskreditovat. Nemyslím si, že by byl fanatismus chtít, aby se nezabíjel plod, jen kvůli tomu, že jeho rodiče byli nezodpovědní a chtějí být nezodpovědní dál, a klidně za cenu ukončení života jejich dítěte. To spíš opak bych považoval za fanatismus.
 Not the way to go
24.10.2020 22:29:00
Gratuluji. Černý trh s potraty nebo vylety za potraty do česka budou bujet.
To bude zpackaných ženských životů, až se budou nelegálně pokoušet zbavit dítěte místo aby šly na legální potrat. A to už se mohou vykašlat na prenatalni dg postižení apod, ne? Nebo při postižení/poškození plodu mohou podstoupit potrat?
Jestli ano, tak to bude podplácení, aby doktor "našel to postižené srdce".
 Zrzavá Bestie Žena69 Kategorie
24.10.2020 22:28:00
Poláci spíše zabíjejí život v lidech. Zabíjejí živé a dělají z nich živé mrtvé v duchu jejich středověkého katolicismu. Je to nemocná země. Deformovaná.
 Positive blues
24.10.2020 22:26:31
Ty chytřejší si pořídí ru486 nebo zajedou na návštěvu za hranice, těm hloupějším půjde o život jako ve středověku.
 Odpočinek Muž51 Kategorie
24.10.2020 22:25:19
Zatím mám pocit, že to tady nemyslí někomu jinému.
 Not the way to go
24.10.2020 22:24:29
Pojidac psu off - že to bylo před x lety je jedno, uvedl jsem validní analogii a ta platí.

Nic s tím neuděláš, tak to bychom si mohli říct všichni a vůbec politicky nežít.

Nesouhlasím, že je to součást organismu ženy. A i kdyby jo, tak je to součást s potenciálem stát se samostatnou bytostí. Ať rozhodne příroda, jestli plod přežije nebo ne. Umělým zásahem mu úmyslně sebereš tu možnost stát se tím, který přežije, a tudíž jde o vraždu.

A díky, že se mé názory místo argumentů snažíš zdiskeditovat osočením, že mě považuješ za někoho jiného, kdo se vydává za více lidí. Jako by snad byl jen jeden člověk, co je proti potratu. Nesnaž se lidem podsouvat takovou myšlenku a stejně jak Sandře ti poradím, vyvaruj se argumentačních faulů.
 Not the way to go
24.10.2020 22:18:53
Sandra: To víš že jo.

Nerespektuješ lékařský konsenzus - ne, nerespektuji lékařský konsenzus založený na místním názoru, že ukončit život plodu je v morálně v pořádku.

Nejsi lékař, nerozumíš tomu - Ad hominem, nevalidní argument, argumentační faul. Nevíš jestli jsem či nejsem lékař a mohl bych říct to samé o tobě. A mé schopnosti porozumět problematice jsou věřím v pořádku. Pokud si nedovedeme udělat dobrý názor na věc když nejsem odborníci, tak prosím zrušme demokracii a volby, a vraťme se do pravěku.

Souhlasím, ukončeme to. S tebou není rozumná diskuze. Pa.
 Not the way to go
24.10.2020 22:14:51
Not the way to go - mluvim o tom co je ted. Co bylo pred sto lety me je jedno.
Ale s fanatiky se nema cenu prit, nemysli jim to.

V Cesku je interupce legalni do 12 tydne. Zachranit dite dokazi doktori az od cca. 22 tydne a to jeste ne vzdy. Takze rezerva je tam dost velka. Do toho 12 tydne je to proste soucast organismu zeny bez jakychkoliv moznosti zit samostatne. Jak dle zakona, tak realne. S tim nic neudelas.
A klidne pis jen prihlaseny, nemusis delat ze mas stoupencu vic.
Smajlík  pojidac psu off
24.10.2020 22:14:42
Not the way to go: Nejsi lékař, nerespektuješ vědecký lékařský konsenzus. Nerozumíš tomu. Pa.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 22:13:30
Já s tím souhlasím myslím, že jsou poslední dobou ženy hodně promiskuitní, alespoň je to zklidní, zavedl bych to i v české republice.
 Dawe432
24.10.2020 22:13:20
Asi mají strach, že teď budou mít velké úbytky, tak aby to nějak zkompenzovali...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
24.10.2020 22:13:05
Prosazuješ nějaký názor, takže ano, měla bys být schopná si ho obhájit. Ale tvoje poslední dva příspěvky už jsou jenom plácání na mělčině. Došla ti munice, a to je škoda, protože já bych klidně mohl pokračovat.
 Not the way to go
24.10.2020 22:10:42
Not the way to go: Důkazní břemeno není na mé straně. Objektivitu tady vyhlašuješ ty. Tak se víc smekej.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 22:09:38
Sandra: Zatím jsi nedokázala uvést jediný argument, proč by můj názor měl být neobjektivní a tvůj ano, který bych hned nevyvrátil.
 Not the way to go
24.10.2020 22:08:10
A jsme v demokracii. Kritika zákona a zpochybňování jeho správnosti se připouští.
 Not the way to go
24.10.2020 22:07:28
"Já tad mluvím o objektivní moralitě, ne o nějakém subjektivním zákonu" objektivní realitu si nech na koledu. Tvé doměnky nejsou objektivní realita. :-)
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 22:06:23
Já tad mluvím o objektivní moralitě, ne o nějakém subjektivním zákonu. Dřív zákon umožňoval taky otroctví, takže bys nejspíš řekl, že je v pohodě, když je to zákonné.
 Not the way to go
24.10.2020 22:04:17
Not the way to go - Vlastne musis. Protoze jakakoliv smrt se za vrazdu povazuje az na zaklade zpravy soudniho lekare. A ten se ridi zakony. A dle zakona interupce vrazda neni. Takze smula.
Tvoje osobni pocity a prani nemaji vubec zadnou vahu.
 pojidac psu off
24.10.2020 22:03:25
Not the way to go: Ale nekecej. Plynování židů bylo vojensky utajované. Vědělo o něm pár lékařů, rozhodně ne lékařská veřejnost.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 22:01:46
Plynování židů také bylo s lékařským konsenzem. A taky bys asi odstřihnutí žida od dýchatelného vzduchu považovala za čistý, humánní zákrok, odstranění, a ne vraždu?
 Not the way to go
24.10.2020 22:00:42
Každopádně! Exitus stanovuje lékař.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 21:59:46
Musím být lékař, abych poznal, co je vražda?
 Not the way to go
24.10.2020 21:55:39
Hranice je daná lékařským konsenzem. Nemíním se do toho lékařům plést. Ty jsi lékař?
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 21:55:27
Polaci byli vzdycky divny. Asi nejneduveryhodnejsi narod v Evrope, dle osobnich zkusenosti.
Nejvetsi radost z toho nejspis budou mit pohranicni kliniky, ani bych se nedivil kdyby tam vyrostla nejaka nova.
 pojidac psu off
24.10.2020 21:54:51
Takže když vytáhneš rybu na souš a necháš jí se udusit, tak to taky není zabití, ale odstranění. Aha.
 Not the way to go
24.10.2020 21:54:36
Sandra Podemos: fakt? A kdy nastává ta hranice? Pokud až po porodu je možné mluvit o zabití, tak byla bys pro odstraňování plodů dejme tomu v 8. měsíci těhotenství?
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
24.10.2020 21:50:49
Zabíjení plodů je logická nemožnost. Řekněme odstraňování.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie
24.10.2020 21:49:11
Co je na zabíjení plodů pokrokového?
 Not the way to go
24.10.2020 21:48:16

Smajlík  Way to go Poland
24.10.2020 21:47:34
Pokrok nezastavíš. Akorát si na tomhle sezónním vychýlení polských poměrů namastí kapsy soukromé gynekologické kliniky v naší části Slezska.
 Sandra Podemos Žena34 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk