Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
buttman, no vidíš, já se toho nebojím. A nejen to, je mi úplně jedno, jestli mě máš za někoho dalšího, kdo se objevil v diskuzi, nebo jestli někomu ležím v žaludku nebo ne. Já totiž, na rozdíl od tebe, nejsem psychopat, aby takové kardinální hovadiny pro mě byly podstatné nebo to v počínání druhých viděl. A za toho svazáka se nestyď, Odpočinek se taky nestydí. Heh, Odpočinek, tak to je po aldovi třetí psychouš do party, a to je pár minut po půlnoci. Zítra bude bouřka, to je jisté.
|
|
Člověče, na tvém místě bych se bál otevřít konzervu sardinek
|
|
K Kdyby to bylo jedno, tak je píšeš jako jeden člověk, a ne jako sto lidí, aby to vypadalo, že tady kaiten leží v žaludku celé armádě : Kopíruj a vyjadřuj se k celému kontextu, buď tak laskav. Nebo jinak, když nejsi schopen rozpoznat podstatu, tak se nevyjadřuj, protože o podstatu v diskuzích jde. Kde bereš jistotu, že jde o kaitena, a ne o to, že kaiten napsal hovadinu a tu hovadinu pak tlačí dalším do hlav? Ale nepřekvapuje mě, že jsi to provedl, však jsme v diskuzi, kde autor - kaiten, dělá přesně totéž, tedy místo podstaty si vybírá to, co za podstatné považuje on, a na tom pak staví svou kritiku toho, co vláda chystala. Eh, počkej, děláš totéž, co kaiten, jseš si jistý, že tu jde o kaitena, dokonce máš jasno v tom, že komentáře píše jedena osoba... No jo, vlastně, to je něco jako když kaiten diskuzi nesleduje, ale napíše deset z dvaceti komentářů :-D Howgh tentokrát nebude? A pověz, chlapče, opravdu jsem jediný, kdo píše přes TOR? Vzhledem k tomu, že znám minimálně jednoho člověka, který to dělá taky, tak odpovím za tebe, abys jako admin netápal: Ne, nejsem jediný. A ne, nepsal jsem všechny komentáře, které jsem dle tebe psal. Jestli na zákaldě tohoto adminuješ a uděluješ bany, tak potěš koště. P. S. K těm otázkám na konci prvního odstavce - je jasné, proč máš jasno, že jde o kaitena a proč sis to vyložil jak sis to vyložil a nechápeš, že by komukoliv mohlo jít o podstatu. Protože jako narcis tuhle interprtaci, že jde o útok na tvůj majestát, kaitena, vidíš vždy jako první. A neboj, já nikomu nebudu říkat, že jsi psychopat, však to držím v tajnosti už léta, co tu adminuješ. A tu hru na to, že to tady nesleduješ, že to nečteš, nebo dokonce že máš silnou vůli a nevyjadřuješ se, můžeš hrát s těmi, co nemají o osobnostech lidí tvého typu ponětí, na mě to nezkoušej, kloučku, nikdy jsi tuhle hru nevyhrál a nevyhraješ ji ani dnes, ani nikdy jindy. To je to, co tě tak štve, a to je taky důvod, proč se zase tak snažíš, tentokrát opět pod jinou přezdívkou. Ale já tě vidím, kluku, vidím tě lépe než vidíš ty mě. Zapiš si to za uši, kuchaři.
|
nebuduseopakovat |
|
|
buttman, nenapsal jsem, že to je levárna. A nejde na to blbě, protože kaiten, ale protože si vybral něco, co kritizovatelné prakticky není, jak mu už naznačovali mnozí registrovaní. Ale jestl jsi to, co jsem psal níže, pochopil tak, jak naznačuje tvůj poslední komentář, tak i tohle mé vysvětlení ti bude prd platné, ale tak to prostě je, někdo pochopí hned a sám, někdo nepochopí nikdy, ani když mu to vysvětlují zprava zleva. Ale holt není nad to vidět v textu to, co si myslíš, že tam je, nadhodit Takže, to své (ne)pochopení hodit za to Takže, a předložit to jako pravdu boží. Je to pro lidi tvého typu jednodušší a a bohužel i jediné možné, protože na víc nemáte.
|
|
"je jedno, jestli sto komentářů, které se tváří jako komentáře od sta lidí, napíše jeden člověk, pokud ty komentářejsou na místě" --- Kdyby to bylo jedno, tak je píšeš jako jeden člověk, a ne jako sto lidí, aby to vypadalo, že tady kaiten leží v žaludku celé armádě
|
|
nebuduseopakovat: takže on jako má pravdu že je to levárna, ale jde na to blbě, protože kaiten. No tak to jó, nó
|
buttman |
|
|
buttman, ta čáska je jak plivnutí do moře (vždyť to je to argument samotného kaitena, viz ta částka, jak to přepočítává), zatímco reklama, která bude dobře udělaná, může do toho cest. ruchu přinést miliard řádově více, nehledě na to, že by způsob tebou zmiňovaný byl kritizovatelný stejně, možná více, jako ta reklama. K těm vícero nickům - pravdu máš jen částečně, rozhodně nepíšu vše. Nebo je snad kaiten též Odpočinek, když se podporuje, nebo jsi kaiten i ty? Vy můžete mít stejné názory, podporovat se, ale ostatní ne, když to je proti vám? A budu parafrázovat kaitena - nesnažím se házet bláto na kaitena, snažím se apelovat na používání selského rozumu. Což u některých z vás sice není možné, ale slovy klasika, aspoň jsem se pokusil. A je jedno, jestli sto komentářů, které se tváří jako komentáře od sta lidí, napíše jeden člověk, pokud ty komentářejsou na místě, nebo jestli píše deset komentářů jeden člověk, když je těch deset komentářů blábol vedle druhého. Neukazuji prstem, ale jeden se zrovna v téhle diskuzi nabízí a že se mýlí nepíšu jen já nebo nicky z poslední doby, ale registrovaní a všem známí uživatelé, kteří sotva mohou být já.
|
|
kykolka, kaiten si vybral televizi, ostatní média kritizovala celkové pojetí té reklamy. Zatímco u médií ta kritika měla smysl, i když by se to taky dalo částečně rozporovat (pokud vláda chce podporovat cestovní ruch tímto způsobem, na kterém není nic špatného, děje se tak i v zahraničí a je to efektivní, tak holt nelze vynechat média, která Babiš vlastní, respektive to lze, ale pak z toho bude guláš, takže v praxi nelze a něco dostanou i jeho média, ale neznamená to, že to bylo účelem) tak kaiten se zaměřil na něco, co kritizovatelné není už z principu, jak se mu to snažili vysvětlit mnozí a on to nechápal a dost možná nechápe doteď. Nejde o ČT versus ostatní stanice, jde o média jako celek, z nichž některá vlastní Babiš. Kdyby Babiš chtěl takto pumpovat peníze sobě, lze to udělat jinak a lépe. Je ale lepší to stáhnout, protože ty námitky částečně mají váhu. Co nemá váhu je jít na to jak na to jde kaiten, to je blábol non plus ultra.
|
|
Kaiten: ovšemže máš pravdu a jsou to v podstatě úplatky médiím. Českou televizi uplácet nemá smysl. Pro toho chytrolína dole, co se může pod mnoha nicky přetrhnout, aby Kaitena nějak shodil: proč ty peníze tedy nedají do cestovního ruchu přímo, proč je pasírují přes média, když je jasné, že efekt bude výrazně nižší, než investovaná částka?
|
|
kykolka, tak ono určo záleží na tom, kdo se pohoršuje nebo kolik lidí/institucí se pohoršuje, ne na tom, zda je k tomu pohoršení důvod. Samozřejmě, že se nad tím kaiten pohoršuje právě proto, že před ním se pohoršoval někdo jiný, on by s tím totiž sám nepřišel, na to nemá, jako nemá na to se kriticky zamyslet nad tím,jestli to pohoršení ostatních je vůbec na místě. Kdyby mě chtěl někdo za tohle napadnout - že na to nemá je doložitelné níže, kdy mu několik lidí vysvětlovalo kontext, ale on to ne a ne pochopit a stále si mlel o sledovanosti. Však Babiš je také sledovaný, ale reklamu si na čelo necpe, že jo. Proč? Protože na jeho čele místo na reklamu není. Většina z nás to pochopí, lidé kaitenova typu budou stále mlít něco o tom, že jeho čelo je stále na očích. Nejen jako u blbého na dvorku, ale jako když pes jitrničku sežral. Ale vždyť oni (voliči Babiše, voliči toho či onoho, diváci Novy..) jsou tak blbí, že to nevidí. Ale vy ano, to přece stačí. A hlavně to dát všem najevo, o to tu jde až v první řadě.
|
|
Kdo mi zas krade moji lajnu. Tohle --- Na to mám autorská práva.
|
|
Nova group - 50% --- Už jen to, že ze státního rozpočtu půjdou stamiliony soukromé firmě jako je Nova za odvysílání nějakých reklam na služby jiných soukromých firem, není v pořádku. Ale ať si nahrabou.
|
|
Jak u blbejch na dvorečku. Je na ČT povolena reklama? Je. Je skupina programů ČT sledovaná? Je dokonce nejsledovanější v republice. Tak proč bych ji jako inzerent měl sakra vynechat? --- Ptáš se ve chvíli, kdy ti bylo několika lidmi, ještě předtím, než ses zeptal, odpovězeno. Takže bez té první věty příště, nebo to formuluj jinak, protože ten plurál není ve chvíli, kdy je tím blbým na dvorečku jen jeden, na místě. A u té otázky, zda je na ČT povolena reklama, ti chybí ještě jedna, a to nikoliv jen na to zda ano, či ne, ale taky JAK, tedy v jaké míře, což by mohlo i toho blbého na dvorečku minimálně trknout, když ho ne přímo navézt na odpovědi. Jinak je fajn, že pomníky nadutosti se už nestaví jen u adminů v profilech, ale i tady v diskuzích. Jestli to teda bylo záměrem...
|
|
Zajímavé, že přesně to, co tady popisuje kaiten, kritizovaly instituce, kritizovala média, pohoršovaly se nad tím tisíce lidí, ale čurák a svazák a hlupák je podle místní namyšlené smetánky kaiten. Kdo chce psa bít, hůl si najde.
|
|
Si dokážu představit, jak se kaiten točí, kdyby to tu sledoval, samozřejmě, na tom Pomiňme, jako že to máme pominout, tak to nemám ani zmiňovat... Ale když to teda máme pominout, proč o tom píše, že jo. kaitene, kaitene, ty liško jedna podšitá, ty si tu roky hraješ na odpůrce Bureše a antikomunistu a přitom jsi s ním jedna ruka, viď? Kolik ti za tuhle skvělou kampaň ten kluk ušatá slovenská platí? Málo to jistě není, protože Bureše kvalitu nejen pozná, ale i rád zaplatí. Tak kápni božskou. A co Mára, jak se mu vede? Ho vidím vždycky jenom při volebním vítězství a pak roky vůbec. Tak jestli je v pořádku a tak. K otázce v nadpisu -tak jak popisuješ nebo jak se snažíš nastínit ROZHODNĚ NE.
|
C152 |
|
|
-Pomiňme, že v ČR je něco málo přes 6.000 hotelů, pensionů a dalších rekreačních zařízení, takže reklama by vyšla v průměru na 330.000 Kč na jeden Fajnová manipulace, lepší než od Bureše. Dvě miliardy půjdou na reklamu na dovolenou, tak to přepočteme na jeden hotel či pension, tím dostaneme jedno poměrně (na jedno zařízení) vysoké číslo, aby se ukázalo, jak moc to je peněz a jak moc se krade. Už ani slovo o tom, že pro jedno takové zařízení to není částka extra velká a průměrné zařízení (to je to někde uprostřed, ani největší, ani nejmenší) takovou částku vynaloží jen na měsíční platy, z takového pohledu se už pak taková reklama, pokud je dobrá a efektivní, může vyplatit, a s přihlédnutím k tomu, co napachál a možná ještě napáchá koronavirus, vyloženě vyplatí. Nehledě na to, že to je taky ta podpora, po které se tak volá a spousta rádoby cyhtráků, které to vidí tak, jako autor diskuze, vládu kritizovala za to, že nic nedělá. Ale čert vem jedno rekreační zařízení, taková reklama je pochopitelně zaměřena kromě rekreačních zařízení na spoustu dalších poskytovatelů služeb, které mohou mít z rekreantů svůj užitek také, aniž by se o rekereaci jen otřeli. A že by reklama běžela až od srpna? Ono chvíli trvá, než se reklama dostane do povědomí lidí a také to, kdy je efektivní, nehleně na to, že lidé se rekreují i v zimě a už na podzim a vzimě plánují, kde stráví dovolenou příští léto a pro mnohá nejen rekreační zařízení, bude právě příští rok vzhledem ke koronaviru klíčový. Taky se nedá vyloučit, že ten koronavirový hnus bude pokračovat stále a příští léto nebude o moc jiné než to letošní, pak se taková reklama taky šikne a vláda s ní přišla akorát včas. Nejmenuje se autor diskuze Marek Prchal? Že by se tím snažil nahnat ještě pár dalších voličů pro Andreje ukázáním na to, že odpůrci samotného Bureše jdou v manipulaci, hlouposti a překrudování mnohem dál než samotný agroguru. Odpověď se už nedozvíme, autor to tu přestal sledovat. Jaká škoda. MIK MIK MIK, média se kupují, v tom přeneseném slova smyslu (ovlivňují, aby šla na ruku) úplně jinak. Ale vy nevoliči Bureše prostě vidíte dál a víc než jeho ovečky, tak musíte ty své pohledy a rozumy založené na všem možné, jen ne faktech a realitě, sdělit ostatním, abyste se mohli navzájem ujistit v tom, že vy jste ti chytří a ti ostatní ti blbí a vidíte to bohužel jen vy, že jo. Tak jen dál, ať je sranda.
|
C152 |
|
|
On na to jde kaiten mazaně. Kdyby to teď smazal, tak tím říká, že nesnese, když ze sebe dobrovolně dělá blba a jiní na to upozorňují (ale to se tu neměl nikdy objevit, he he), takže tomu jako nechává volný průběh a až to tu bude zaplevelené, tak to celé smaže. Pro dobro Zpovědnice, která takové diskuze nesnese. Mimochodem, nemazaly se tu dřív diskuze, které kaiten označil jako propagandu nebo jako diskuze lživé, překrucující historii apod., prostě takové, které nebyly založeny na faktech? Řečnická otázka, mazaly. Takže měla být, ještě předtím, než byl ten tajtrlík zesměšněn, smazána, s banem. Nestalo se tomu tak. Opět dvojí metr. Tuhle diskuzi mám archivovanou, pro příště. To abychom se mohli zasmát tomu, který kdysi býval adminem. A ono k tomu dojde, kaitene, neboj.
|
|
2-methyl-propan :-DDD Všimni si, že osobní rovina dole nevadila. Jakmile dostal ťafku, teda myslím, já to celé nečetl a nedhotím to, tak najednou mizí. A on je fakt překabátěnej svazáček? Hele, něco na tom být může, tihle bývalí svazáci a budovatelé jsou teď hodně aktivní, jak jde o obranu demokracie.
|
|
KALAMAYKA: Chudak kaiten, asi jsi ho urazil, uz to tady zase prestava sledovat a reagovat.
|
2-methyl-propan |
|
|
Kaiten: vykašli se na ty pitomečky pode mnou, kterým ve snaze při něčem tě nachytat uniká souvislost. Mně to připadá, že když před měsícem nevyšla ta přímá dvoumiliardová podpora médiím (zdroj pro kalamayku https://neovlivni.cz/vlada-chysta-miliardovou-inzerci-na-pomoc-mediim-nekterym/ tak se rozhodli do nich ty dvě miliardy nalít přes nesmyslnou reklamu. Jak správně píšeš, kdyby jim šlo o podporu domácího cestovního ruchu, měli by to udělat přímo, a ne přes média, která mimochodem ze značné části (ne)vlastní pan premiér
|
|
Marin Jaroš, 25. 7. 2020: Shodou okolností jsem žil a pracoval v Maďarsku v letech, kdy Viktor Orbán začal oblbovat a neoficiálně "přebírat" tamní média. Víte, jak to dělal? Samozřejmě ne tak, že by zavíral nepohodlné šéfredaktory do gulagů umístěných za Tatabányou. Takhle hrubě to nefunguje. Začalo to tak, že si vláda začala zavazovat média obrovskými, nesmyslnými nákupy inzerce. Pro řadu médií se finanční injekce ze státní kasy staly tak důležitým zdrojem příjmů, že... že takový zdroj příjmů si prostě neohrozíte nějakým kritickým zpravodajstvím. Protože pak se ty penízky hned přesunou k jiným médiím, k těm chápavějším a poslušnějším. Majitelé médií, většinou pragmatičtí maďarští boháči, to pochopili hned. Byznys je byznys, že. To byl začátek, nyní už jsou média v Maďarsku zpracovaná ještě daleko líp, ale dodneška je maďarská vláda tak velkým zadavatelem reklamy, že na to s manželkou při sledování televize jen se smíchem zíráme. Ovšem Viktor Orbán je velice chytrý. Ministryni Dostálovou pochopitelně z takové nepěkné, rafinované úvahy nepodezírám. Ale její šéf v těchto věcech chodit umí. Sám je v médiích celkem angažovaný (tedy byl, že, teď už je to ve fondu), zná ty kluky, co vlastní ta další média, a ví, že když jsou vám velká média nakloněná, že se pak volby vyhrávají snáz. A že každé procentíčko se může příště hodit, protože se skládáním koalice už by to jinak nemuselo vyjít.
|
|
Děkuji za přesunutí diskuse do osobní roviny, v tomhle už se hrabat fakt nehodlám a konečně mám důvod přestat to tady sledovat. Takže klidně rozviň debatu o mé svazáččí DNA, nebo o čemkoliv jiném - ring volný.
|
|
KALAMAYKA Ne že bych nesouhlasil, je to samozřejmě, z pohledu selského rozumu a elementární logiky, naprosto přesné, ale má to smysl psát, když se ho tímto způsobem už níže snažili navést jiní a jemu to pořád nedocvakávalo a mlel si své o sledovanosti? On má jasno a teď hledá důvody pro to, co mu tu jeho domněnku na úrovni konspiračních teorií podpoří a šmahem odmítá vše, co mu to zpochybňuje. Ne že by mě to u něj překvapilo, on se od nejen místních hlupoňů z řad voličů Pitomia a dalších neliší, kromě toho, že takzvaně kope za druhý mančaft. Jinak je nämlich totéž. Pozor, aby tě nezabanoval za to howgh, může to třeba svést na to, že snažíš vydávat za něj nebo tak něco. On je kaiten, nejen pokud jde o pravidla, dost flexibilní, a umí si odůvodnit téměř cokoliv. Však má DNA snaživého svazáčka, ale o tom až někdy příště a doufám, že to někdy příště přijde co nejdříve.
|
|
KALAMYKA: :D Ale libis se mi. Ne ja TOBE pisu Howgh!!!!
|
2-methyl-propan |
|
|
bordel, že? Všude kam se podíváš. Souhlas. Potřebujeme nějakého nového Karla IV., který zemi postaví na nohy a zamete s vydřiduchy.
|
|
Do pětice, pardon. Ten jeden článek je z r. 2013, neberte ho na vědomí. Naopak ten čerstvý je tak nějak +- v souladu s těmi čísly, které uvádí nahoře kaiten. No a proč je to v souladu s těmi čísly chápe každý, možná i kaiten, takže je to, nad čím se tak rozčiluje, naprosto v pořádku. Bylo by naopak v nepořádku, kdyby se ta procenta víc lišila.Ta čísla nahoře odpovídají více méně tomu, kolik reklamy stanice vysílají. 2-methyl-propan, já jsem ten nejchytřejší, tak to vždy bylo, je a vždy bude. Teda až na okamžiky, kdy nejchytřejší nejsem, ale ty okamžiky může mít na svědomí jen pár lidí. Ale tady admin mezi ně nepatří, ten má blíž do skupinky, kam patří např. pragmatik a jemu podobní. HOWGH!!!
|
|
KALAMAYKA: Kdopak ty jsi? Vsak ja to rikam porad, ze nejsem troll :(
|
2-methyl-propan |
|
|
To je ovšem velmi dobře živená paní, asi jako Alenka.
|
|
Do čtvrtice všeho špatného a částečně jízlivého - jakmile by ta procenta pro ČT byla vyšší, řekněme od desíti procent a výš, tak by zase chytráci typu kaitena řvali, jak se snaží Babiš a spol. omezovat ČT tím, že si zadávají reklamu, která omezí čas pro vysílání reklam jiných zadavatelů a omezování získávání prostředků, protože se tím zužuje manévrovací prostor čétéčku pro to si vybírat tu pro ni nejvýhodnější (poměr čas a peněz) reklamu. Nebo, že tím Babiš a spol., který jistě určitl, kdo tu reklamu natočí, nějaký způsobem (záběr na krajinu hned vedle Čapího hnízda, záběr na les, který patří Agrefortu atd.) cílil na diváky ČTčka, kteří jsou na rozdíl od těch diváků komerčních stanic, ti chytří a taklhe je bude mít Babiš více pod kontrolou. A takhle by se dalo pokračovat do nekonečna. Resumé: Ta čísla mají hodně co do činění s tím, kolik reklamy ty stanice vysílají, a to na základě toho, jak je vysílaní reklamy regulováno zákonem. Další čísla viz ty dva články nebo kterékoliv další, které se dají vygůglit. Pravděpodobné za tím nic víc není, jen to tam někdo chce za každou cenu vidět.
|
|
Čuračisko napíše, že nechce diskutovat, a pak je tady každý druhý příspěvek od něj.
|
|
kaiten: to mi povídej, mně ten kurz a napnuté plachty loni zhořkly tak, že se tím prozatím neumím neužírat ani na dálku, i když se mě to už netýká ani hypoteticky
|
|
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
|
|
"To skutečně postavili nejsledovanější č(Č)eskou televizi (s ca. třicetiprocentním podílem na trhu) na roveň Óčku?" Napřed napíše takový nesmyslný blábol a pak se touhle otázkou naprosto odkope a sděluje, nevědomky, že vůbec nic neví o reklame (což by ještě nebylo tak hrozné), ale ani neví, respektive to nedokáže zasadit do kontxtu, jaký je rozdíl mezi reklamou na ČT a nějakém pofidérním kanálu (i když Óčko, které má několik stanic, až tak pofidérní není), který ale je, na rozdíl od ČT, komerční. S tím č...kem bych šetřil, ale že je tohle dílko neuvěřitelné a jeho autor též, s tím souhlasím. Tak teď ještě aby založil pár diskuzí i 11. září, přistání na Měsíci, aby to pěkně do tohoto výplodu zapadlo.
|
|
Pro ty, které to opravdu zajímá a nemají jako kaiten dávno jasno: https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/04/televize-odvysilaly-ve-ctvrtleti-vic-reklamy-nez-l - oni/ - https://www.lupa.cz/clanky/mediaguru-prima-odvysilala-za-prvni-ctvrtleti-55-televiznich-re - klam-nova-jen-29/ - Ta procenta odpovídají částečně podílu reklam. Je logické, že když nějaké stanice vysílají hodně reklamy, tak tam taky bude té reklamy zadáno více. Pokud se necílí na specifické publikum, jk píšu na příkadu ČT sport, kdy před pořady stématikou motosportu jdou reklamy na pneumatiky apod. a celkově je reklama na ČT sport zaměřená na mužské publikum (pracovní oděvy, prášky na potenci atd.). ČT má omezené možnosti, nacpat jim hodně reklamy na to cestování by znamenalo, že by MUSELA omezit něco jiného, u čeho ji zadavatelé přímo vyhledávají, a přišla by tím tak o část prostředků z této reklamy. Jaký je smysl cpát státem zadanou reklamu na ČTčko, které je zákonem, co se týká reklam,značne omezeno a je pro ni lepší si vybírat, CO bude vysílat, protože si to může určit na základě nabídky? Jakmile by bylo u ČT uvedeno dejme tomu 33 %, tak by to znamenalo hodně minut každý den na ČT, a těch hodně minut by muselo ustoupt právě téhle reklamě. Je to ale samozřejmě nákup volebního vítězství, které by bylo podle všeho i tak. To stáhnutí není důkazem ničeho, maximálně toho, že to bylo stáhnuto a je to dost možná tím, co se děje ohledně Covidu.
|
KALAMAYKA |
|
|
Kromě toho, že kaiten napřed napíše, že se mu diskutovat nechce, pak diskutuje a má narážky na ty, co přišli nadávat, tak v čem má mít pravdu? V tom uvedení faktů, procent? To je snad jasné, že to je pravda. Za předpokladu, že to tak je. Nebo v tom uplácení? Že by uvedl, proč tomu tak má být, na to už mu argumenty nestačí. Prostě to tak je, tak to tak je, diskutovat se mi necche, ale napíšu ještě deset komentářů k tomu :D Nemusí to být prostě tím, co tu padlo, že ČT je veřejnoprávní médium a kromě minumu reklam nebo nějakých spotů o sponzoringu nemůžou reklamu vůbec dávat a Prima a Nova jsou komerční molochy s dohromady asi deseti kanály, kde jede reklama od rána do večera? A pokud to kvůli tomu není, tak by mohl, když to tak často kaiten požaduje od druhých, dodat zdroj, a když ho nemá, tak jasně napsat, jaké má důkazy kromě toho, že se domnívá, že jde o uplácení. A jaká je souvislost mezi reklamou na dovolené v ČR a zaplacením znovuzvolení (pomiňme, po vzoru kaitena, že ANO si stabilně drží těch svých 30 % +- a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo brzy změnit). "Pokud by se jednalo o skutečnou reklamní kampaň, mělo by být jejím cílem, aby zasáhla co největší počet lidí - a mělo by být jedno, jestli to jsou diváci komerčních či státních televizí. Evidentně nešlo o zacílení na příjemce reklamy, ale o zacílení na příjemce peněz. " Výše uvedená čísla ale rozdíl mezi diváky komerčních a státních televizí nedělají, on mezi nimi ani rozdíl není, není skupina, která kouka buď na to, nebo na to, až na menšinu se diváci dívají na obojí. Tolik ke skupinám. Pokud jde o ten cíl, tak ten cíl je právě tím, že objem reklamy na komerčních, opakuji, komerčních televizích, kde je reklamy mnohonásobně více než na ČT, naprosto splněn. Na ČT prostě a jednoduše tolik reklamy být nemůže, protože nesmí, a když už tam ta reklama je, tak je na výrobky nebo firmy, které cílí přímo na diváka ČT (například před sportovními přenosy apod.) a tímhle zadáním by ten omezený čas, který ČT má, byl touto reklamou vypotřebován a omezoval by právě tu reklamu, kterou si u ČT zadávají ti, co si ji chtějí u ČT zadat. Takhle by na tom ČT mohla být, mohla, ještě bita, protože by uvolnila to málo, co má, reklamě na to, co se stejně bude reklamovat na jiných stanicích, z komerční podstaty těch stanic. Takže jestli někdo má za to, že když je jedno procento u ČT a padesát jinde, že jde o nějaký nákup, tak je to na úrovni přiznivců konspiračních teorií, co nechtějí a neumějí koukat na kontext a jít aspoň trošku, trošku, ne moc, do hloubky. Tohle je blábol na úrovni sputniku, nebo aeronetu, nebo jak se jmenují ta média, která jsou předhazována lidma typu kaiten každému, kdo píše stejné nesmysly v opačném gardu. 2-methyl-propan: Zajímavý a legrační, jak zdejší prýtroll chápe mnohem víc než admin, který si hraje na kritického myslitele, co vše prohlédne.
|
|
Zdar: nesledovat dění je můj sen, ale jsem blb a pořád porušuji vlastní předsevzetí :/ Aspoň posílám pozdrav :)
|
|
Já teď dění moc nesleduju. O tomto nevím. Ale je to síla. Prostě tlačí prachy tam, kde tuší vlastní elektorát. Na blití je poznání, co všechno jim sežerou...
|
|
takurčitěě: čím si kaiten vysloužil tvůj odsudek? V tom co píše má jednoznačně pravdu a mě to taky zvedlo ze židle. Nebo mu jen chceš nadávat, ať napíše ci chce?
|
|
takurčitěě: děkiji za brilantní koment jdoucí přímo in medias res
|
|
kajťa se začíná z uvěřitelného čuráka dostávat do fáze neuvěřitelného čuráka.
|
takurčitěě |
|
|
Vypadá to na další zakázku v "utajeném režimu", jako byl e-shop na dálniční známky :-)
|
|
Nejsi nahodou ctenarem deniku forum 24? Reklamy na (tuzemske) cestovani jsou ted vsude, ale aspon uz vim, ze jde o uplatky.. Prima a nova jsou vic komercni, vic reklam, tak proc ne? Nevsimla jsem si, ze by jim tyto dve televize nejak nahravaly.. A melo to jet cely rok, takze asi neslo o zajezdy na prazdniny.. Ale jinak jiste, vsechno je to Babisovo kampaaan!
|
2-methyl-propan |
|
|
On sám za sebe mluví fakt, že tenhle paskvil stáhli pouhé dva dny po tom, co ho představili
|
|
taktovidimja: Proč bys měl sledovat reklamy na vložky na veřejnoprávní TV, když povinně platíš koncesionářské poplatky? Jak u blbejch na dvorečku. Je na ČT povolena reklama? Je. Je skupina programů ČT sledovaná? Je dokonce nejsledovanější v republice. Tak proč bych ji jako inzerent měl sakra vynechat?
|
|
Proč bych měl sledovat reklamy na ubytování na veřejnoprávní TV, když povinně platím koncesionářské poplatky?! Z reklam žijí právě ty komerční TV, kteým nikdo koncesionářské poplatky neplatí. Co na tom není jasného?
|
|
Jsem v autě, čímž se moje už tak nevalné diskutérské schopnosti ještě omezily, takže se už zmohu jen na Alkekos: aha, jasně, souhlas Michal: jasně, souhlas
|
|
kaiten: Ale určitě lze souhlasit s tím, že soukromým televizím nemůže nikdo bránit v tom, aby svůj (řádně zdaněný) zisk využívaly jak uznají za vhodné, takže třeba i ke sponzorování politických stran...s čímž by veřejnoprávní televize měla určitě problém...
|
|
Já to myslel tak, že ČT mají nejmenší motivaci udělat kšeft. A na Seznam tv reklamy mít nebudou? :)
|
|
Alkedos: tenhle Argument bych bral, kdyby diváci ČT byli výhradně lidé, kteří na žádné dovolené nejezdí
|
|
Taky nebudeš dělat kampaň na buřty ve veganském klubu.
|
|
leonardo da vinci: >>>Já si myslím, že pokud nastane výrazná ekonomická krize, tak postupně se začnou snižovat předvolební preference ANO.<<< Otázka ovšem je (pokud k tomu nakonec dojde) - na úkor koho... Pravici víc lidí volit nebude, tomu já už dneska nevěřím ... a každá nová strana co se objeví způsobí jen další rozdrobení. Voliči nespokojení s Babišem tak půjdou nejspíš ke komunistům, nebo Okamurovi, případně možná k ČSSD (pokud tou dobou bude ještě existovat). Já už dost dlouho nevěřím, že by voliči (nějaká podstatná část) dali svoji důvěru nějaké straně se skutečně konstruktivním programem. Já se spíš obávám toho, že není daleko doba, kdy ještě budeme vzpomínat, že za Babišových časů to ještě zdaleka nebylo tak špatné...
|
|
Ok, zmátl mě první pohled na wiki. Je pouze ministryně za ANO
|
|
kaiten: >>>Nehledě na to - mě fakt sere ten zelenej skřet, co na mě kváká z každé televize, z rádia i z tisku. A ten za reklamu v toce 2019 utratil 900M. Umíte si představit, jak by nás zahltila reklama za 2G ???<<< Tak on asi Babiš to vidí dle sebe ... že jeho Čapí hnízdo vyinkasovalo za reklamu nějakých 300 mega a nedělalo za ně vůbec nic, tak aby aspoň něco bylo že je třeba aspoň 10x tolik...
|
|
Dostálová není členkou ANO.
|
|
kaiten: k tomu mám jen jedno - mladší už nebudeme. Zeptej se google na "Kostarika Žák" - projekt syna jednoho vzácného přítele.
|
|
Odpočinek: jih, moře, pitná voda na pozemku a rozumní lidé kolem. Kdysi jsem si vybral Kostariku, ale nakonec se mi roztřásla kolena a nic z toho nebylo
|
|
kaiten: díky. Máš recht, tady ani není o čem diskutovat, navzdory tomu jak svou neschopnost pod tlakem krize odkopali, výsledek voleb bude ještě horší než předchozí - pokud se má smysl o něčem bavit, pak jakým směrem a jak daleko nechat ten blbákov za zády.
|
|
To se zeptej hlavně Dvořáka a rady ČT, proč mají tak nízké procento. No jak už tu padlo, veřejnoprávní televize si nemusí dělat vrásky co se týče peněz z nějakých reklam, když jim ročně tečou miliony z koncesionářských poplatků. Ale její hospodaření je obecně dost podivné. Upřímně řečeno, jsem pro privatizaci ČT, protože hlavní funkce veřejnoprávní TV už dávno neplní. Objektivní zpravodajství už dávno nepřináší, naopak, je to hlásná trouba a prodloužená ruka Bruselu, ze kterého do ní také tečou nemalé částky. Člověk se setkává s neustálou manipulací. Její redaktoři a moderátoři velice rádi mluví o fake news, ale přitom je de facto sami vytvářejí :) Dnes už i ta Nova přináší větší objektivitu. Btw. v této otřesné instituci jsem sám rok a půl pracoval, takže jsem měl možnost na vlastní oči zjistit, jak to tam chodí. Ruka ruku myje, bez kamarádů si člověk v podstatě neškrtne a jakmile svými názory a postoji vybočíte z řady, tak jdete nekompromisně do pr.dele. Třeba řadový redaktor tak nezmůže nic, i kdyby sebevíc chtěl.
|
|
Odpočinek: rád tě vidím po dlouhé době. A jinak ANO (což je v tomto případě souhlas) Muad: ba ba. Poprvé v historii mám chatu plně obsazenou, a poprvé v historii na ni nebudu doplácet. I bez reklamy.
|
|
Dvě mouchy jednou ranou - uplácení médií s cílem si je zavázat (viz Maďarsko, periodika která si zvyknou na tučné státní subvence si nedovolí publikovat nepohodlné informace) a hlavně malá domů. Anebo je to nějaký zvláštní způsob, jak se z krize "proinvestovat" (až na buben), případně krycí clona pro věc, která ještě nevyplavala ale už smrdí (aby se plebs rozčiloval nad něčím jiným, co stejně nemělo šanci projít). Další body z toho vytříská kolovrátkem "opozice všechno brzdí a nic jiného než antibabiš neumí".
|
|
"A ještě - kolik lidí by se na základě nějaké reklamy rozhodlo nejet do Jugošky, ale na Mácháč? Martin Jaroš to odhadl při hodně velkém úspěchu kampaně na 100k lidí. Kdyby každý z nich utratil 10k Kč navíc (což neutratí ani náhodou), tak by reklama za 2G přinesla do cestovního ruchu 1G Kč. " kaiten Nemluvě o tom, že naprostá většina nějakých rozumných tuzemských destinací byla plně vyprodaná už pár měsíců zpátky. Známí sháněli dovolenou v létě v tuzemsku už někdy v dubnu a měli docela velkej problém. Nevím, jestli se od té doby situace nějak výrazně změnila, ale moc tomu nevěřím. Takže dělat reklamu na vyprodané zboží je tak trošku (dost) nošením dříví do lesa. Leda že by se ta reklamní kampaň měla zaměřit na nějaký míň známý destinace, ale to by se to muselo fakt hodně dobře centrálně pojmout, jistě by na to byla potřeba řada nějakých studií, atd... A tak by se to MOŽNÁ dalo dobře zacílit na příští rok (pokud by si to řídil sám stát, tak spíš až na ten další), ale rozhodně ne na letošek.
|
|
Leonardo: nehájím ČT, zkouším házet bláto na vládu
|
|
A ještě - kolik lidí by se na základě nějaké reklamy rozhodlo nejet do Jugošky, ale na Mácháč? Martin Jaroš to odhadl při hodně velkém úspěchu kampaně na 100k lidí. Kdyby každý z nich utratil 10k Kč navíc (což neutratí ani náhodou), tak by reklama za 2G přinesla do cestovního ruchu 1G Kč.
|
|
Preference ANO se nebudou snižovat, dokud se neobjeví nějaká náhrada. Lidé nemají koho volit, proto volí ANO.
|
|
kaiten: ČT, to je taky podivně fungující instituce. Např. jsem si chtěl přehrát záznam jednání senátu z 23.7. a v archivu ČT to není možné, alespoň to nebylo možné o víkendu. Na to, že každej měsíc platím 135 Kč, to není příliš kvalitní služba veřejnosti.
|
|
Obecně konstatováno, je hodně politiků, kteří nemají problém rozdávat z cizích peněz. Byl schválen deficit rozpočtu tuším 500 miliard korun. Přitom není úplně jasné, proč je ta výše zrovna 500 miliard a ne např. 480 miliard. Já si myslím, že pokud nastane výrazná ekonomická krize, tak postupně se začnou snižovat předvolební preference ANO.
|
|
Nehledě na to - mě fakt sere ten zelenej skřet, co na mě kváká z každé televize, z rádia i z tisku. A ten za reklamu v toce 2019 utratil 900M. Umíte si představit, jak by nás zahltila reklama za 2G ???
|
|
Můj první dojem byl - kolik tak bychom museli dát ČT, aby nás začala mít ráda a šla nám na ruku? Hm... hm... tak to asi nepůjde, radši to vrazíme těm, co za nás pak budou kopat.
|
|
Vůbec nic o tom nevím, ale první dojem z toho byl takovej, že bych očekával, že ČT tuhle zakázku nedostala proto, že dostala nebo dostane od státu nějakej interní úkol nějakým způsobem tu reklamu udělat nekomerčně. Stát asi má možnost nějakej takovej úkol své veřejnoprávní televizi zadat, ne? A nemusí to řešit formou komerční reklamy, ale formou nějakých nekomerčních pořadů a programů. Nebo ne?
|
|
Ale já vlastně diskutovat nechtěl... já vlastně nechci už vůbec nic :/
|
|
Chci prodat výrobek. Je mi ukradené, kolik jaká televize od koho a za co inkasovala, zadám reklamu tam, kam kouká nejvíc lidí z cílové skupiny mého výrobku.
|
|
Já to zase vidím tak, že veřejnoprávní už svůj příspěvek inkasovala a je její povinností ho utratit tím správným způsobem, tzn. na podporu státu. U komerčních subjektů toto požadovat nelze a proto musí přijít pobídka. A vzhledem k tomu, že na Barrandov nikdo nekouká, peníze se logicky rozdělí mezi hlavní dva hráče. Můj názor.
|
|
Pokud by se jednalo o skutečnou reklamní kampaň, mělo by být jejím cílem, aby zasáhla co největší počet lidí - a mělo by být jedno, jestli to jsou diváci komerčních či státních televizí. Evidentně nešlo o zacílení na příjemce reklamy, ale o zacílení na příjemce peněz. Nehledě na to, že výnosy z reklamy na ČT 2 směřují Státnímu fondu kultury České republiky a z reklamy na ČT sport pro výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou - takže by se de facto alespoň částečně vrátily státu
|
|
Počkej, takže Česká, přestože inkasuje od poplatníků miliardy za nic, má dostat navíc další love na tuhle kampaň? To mi nepřijde moc fér.
|
|
|