Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Otázky - Vzkazy č.1136368, vloženo 20.07.2020 17:53:33 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Posilování-plán
Ahoj, rozhodl jsem se že bych teď fotbal nechal chvíli stranou a spíš začal trochu posilovat (rýsovat tělo), akorát nevím co přesně bych měl ze začátku dělat, resp. na jakých strojích cvičit.
Je tady někdo kdo se v tomhle oboru vyzná, a byl by tak hodný mi pomoct vytvořit posilovací plán?
Mám totiž specifický body type, což je skinny-fat neboli tlustý-hubený NEBOLI jsem hubený ale mám víc tuku než svalů. Na internetu jsem tyhle posilovací plány na tenhle body type hledal, ale všude tam hned ze začátku byl třeba deadlift, bench které jsou pro mě na začátek moc, nebo i vzpěr, který prostě se silou kterou teď mám nedám i kdyby mě měli zabít. Takže tohle je mi k ničemu.

Určiě budu rád když mi poradíte i tady na zpovědnici, ale byl bych radši kdyby mi někdo napsal na email: nejistejj@seznam.cz, kde bych to více rozebral.

Díky moc za jekékoli rady nebo tipy!
 Nejistejj Muž18 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
22.07.2020 11:27:38
SheldonC: Díky za videa!
 Nejistejj Muž18 Kategorie
22.07.2020 11:16:05
https://www.youtube.com/watch?v=kjGM8NSkqTU
https://www.youtube.com/watch?v=7d5LfASoVf8
 SheldonC
21.07.2020 08:58:18
Stroje jsou ze začátku zbytečné. Zaměř se na železo, takže činky. Nejlepší jsou vícekloubové cviky - začni fullbody tréninkem třeba 2x až 3x týdně. Ať tě to nerozseká. V posilce buď nejdýl 1 hodinu i s protažením. Dej si dřepy, mrtvé tahy, bench. ;)
 Snapiczeq Muž34 Kategorie
21.07.2020 07:57:38
Je to shyb.
A blabolis tak moc, ze Tobe bych nechtel radit ani za penize.
 lol
20.07.2020 19:55:38
Já teď nevím jak se tomu říká v češtině, ale v Aj to je pull-up. Prostě když dáš ruce na hrazdu nebo tyč a přitahuješ se.
 Nejistejj Muž18 Kategorie
20.07.2020 19:41:55
Proc bys nemel zladnout deadlift nebo bench? Vis ze muses ruzne velke zavazi?
Bohuzel nevim co to je vzper.
 newbie789d



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

kdo leci lidskou dusi Buh knez psycholog psychiatr uklízečka sestra
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk