Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1131643, vloženo 03.06.2020 08:43:39 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jsem hubený? Slabý?
Zdravím,
řeším poslední roky takový nepříjemný problém. Vždycky jsem byl hubený a slabý, tak jsem začal cvičit, abych nabral trochu té svalové hmoty. Můj nynější stav je 69 kilo na 186 centimetrů, což se mi zdá jako docela málo. Myslím, že ideální by bylo něco okolo 80.
Přitom bych neřekl, že jsem nějak slabý, udělám dvacet kvalitních shybů, 50 kliků, pravidelně cvičím se zátěžovou vestou, abych přetěžoval svaly. Dokonce jsem začal i brát whey protein. Přesto se mi nedaří nabrat nějaká kila.
Myslím, že to přijde, až se mi zpomalí metabolismus. Nicméně, má to tak někdo stejně?
 Železná hlava Muž18  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
04.06.2020 14:19:13
MMM, chápu, překrucuješ moje slova k podpoře svého názoru. Já ti to neberu.
Smajlík  leafroller Muž47 Kategorie
04.06.2020 07:40:28
supertrener.cz
 lol
03.06.2020 20:14:39
@Val.. aha, ja jen, ze porad premyslim, coze tim chce basnik rict.. Nic proti.. jen mi nektere rady prijdou uplne zcestne.. ale tak snad, jako povzbuzeni..
 MMM
03.06.2020 20:04:53
MMM
Jsem jen upřímný a básník nejsem
 Val
03.06.2020 19:49:39
@Val ty jsi basnik?
 MMM
03.06.2020 19:41:52
Cvic a jez všechno a nic.(pokud ti jde na horu výkon je to v pohodě)

Maximálně tě to zpomalí. Ale dá ti to víc než jednostrany vývoj.
Ach jo nikdy jsem nechápal tu hromadu keců okolo toho.Já tohle nikdy neřešil
 Val
03.06.2020 19:19:39
@leafroller.. mistifkujes.. je to stejny, jako by jsi rekl, ze nekdo proste bude tlustej a nikdy nebude stihlej, protoze to ma v genech.. nesmysl.. geny ti davaji pouhy potencial ale ani nahodou nejsou determinujici..
Smajlík  MMM
03.06.2020 19:15:45
Ach jo.. lidi tu radej blbosti.. a jeste kecaj.. snad ne vedome..

Mas rychlej metabolismus, jsi ektomorf.. ok.. tak si k tomu najdi informace..

Prvni vec.. cvicis sestkrat tydne... no... tak to je proste zbytecne moc..

Beres protein.. a kolik s jakym obsahem bilkoviny a z ceho ta bikovina je a jak casto ho beres.. inu podavas malo informaci.. v neposledni rade protein je pro vetsinu normalnich smrtelniku uplne k nicemu.. :D, ne vazne.. jez maso... kvalitni maso..

K cviceni.. zakladem.. komplexni cviky (drep, shyb, benchpress, mrtvy tah) tyhle 4 cviky ti prakticky uplne staci.. nic vic nepotrebujes.. delej nizke pocty opakovani 4-8 a rozloz to do vice serii.. treba 5x5 uplne staci.. zkus se podivat na principy siloveho treninku..

Trochu kontraproduktivni muze byt, ze uz nejakou dobu cvicis a tipoval bych, ze spis vytrvalostne, nez cokoli (rozumej svalova vytrvalost, ne aerobni ani anaerobni) a to blby, protoze pro nabrani svalove hmoty potrebujes sval prakticky poskodit ale zase ne moc.. :D a jeste v tvem pripade, kde to muze vest naopak k ubytku svalove hmoty, nez naopak.. takze klasicke treninky 4x10 s 30-90s pauza na tebe nemusi uplne fungovat a muze to byt kontraproduktivni..

Dalsi dobra rada.. nehledej odpovedi na zpovednici.. ale na forech tomu urcenych.. a uplne nejlip.. najdi si poradneho trenera.

Ja osobne se zabyvam pohybem a lidskym telem spoustu let.. od mladi cvicim a na jednu stranu je to hrozna magie, jako vazne porad toho spoustu nevim(e) o tom, co a jak funguje, pripadne proc.. na druhou stranu je to vlastne vcelku jednoduchy :D

Co se tyce kalorickeho prijmu.. no.. bud si najdi vyzivoveho poradce a nebo musis sam prijit, co na tebe funguje.. pokud ti nekdo tvrdi, ze proste musis pocitat svoje BMI a k tomu zvednout kaloricky prijem a priberes.. tak mistifikuje nebo tomu nerozumi.. ono to na jednu stranu zni logicky.. jenze lidske telo takto jednoduse nefunguje.. a lze to videt v praxi.. spousta lidi zere, jako prase a stejne nepribere a naopak.. pripadne mas lidi, kteri z maleho prijmu dokazou vykouzlit zazraky..

Zkus treba vic napsat, jak vypada tvuj treninkovy plan (mesicni) a co tak jis, co delas (pracujes, studujes?) a pod.. pokusim se ti poradit, jestli si vzpomenu, ze jsem sem napsal :D
Smajlík  MMM
03.06.2020 10:59:43
Musíš si uvědomit, že k tomu, abys vypadal jako kulturista, nestačí jen cvičit a jíst, je to také otázka genetické výbavy. Někdo prostě nikdy nebude mít velké kulaté svaly, i když zvedne dvakrát víc. To je bohužel realita.
 leafroller Muž47 Kategorie
03.06.2020 10:56:37
Nejvíc mě na tom totiž štve, že mám kamaráda podobně vysokého jako já, má o pět kilo víc a je vysekanej jako prase. Udělá deset shybů, jenomže já udělám s vestou, abych ho dorovnal, víc než on. A to mě štve, protože já tak dobře nevypadám
 Železná hlava
03.06.2020 10:31:25
Kdysi jsem to měl stejně, pak jsem skokově nabral dvakrát za sebou asi patnáct kilo a od tý doby jsem závislej na probioticích, enzymech a lécích na průjem. A víš co? Hubenej jsem stejně pořád. Nabrat dvacet kilo tuku do roka není žádný problém (klidně ti řeknu, jak na to), ale zničíš si trávení. No a pokud chceš nabrat dvacet kilo ve svalech, tak hodně štěstí - vidim to na deset let tvrdý dřiny a de facto kulturistickýho života. S tím, že bez steroidů se stejně k metě 20 kil ani nepřiblížíš. Nejlepší řešení je pro tebe kompromis - smiř se s tim, že jsi a budeš hubenej, ale začni chodit do posilky, zaměřuj se na velký partie (bench-press, dřep, mrtvý tah) a snaž se tahat (pro tebe) těžký váhy. A k tomu rozumně, dostatečně jez - na internetu je mraky informací na tohle téma (nemá smysl to přehánět a pouštět se do nějakýho kulturistickýho módu, protože ti to, věř mi, stejně nepřinese zaslouženej efekt). Prostě si zaveď takovej jídelníček, se kterým budeš moc trvale a bez omezení fungovat. No a uvidíš, co to udělá. Pokud to nebude mít žádnej efekt, zavři krám a věnuj se něčemu jinýmu. A na holky holt zapomeň.
Smajlík  IQCEL
03.06.2020 10:05:41
KFC, McDonald's, Burger King...

To je řešení.
 Nakvašenej pošťák
03.06.2020 09:54:00
S vestičkou nenabereš, na to se musí tahat trochu víc váhy.
Smajlík  leafroller Muž47 Kategorie
03.06.2020 09:35:35
Bílkoviny dělají svaly, vyser se na ty chemikálie a jez to co je přirozené. Jako maso, tvaroh a nejlepší jsou asi vejce. Ta obsahují všechno co tělo potřebuje pro růst. Přecijen vyvíjí se v nich nový život. Je to ideální mix prvků pro růst.
 LADI Muž40 Kategorie
03.06.2020 09:20:22
:-) Postarej :-)
Smajlík  Untentrauer Muž30 Kategorie
03.06.2020 09:18:44
Yarakus to napsal dobře. Posranej se o to, abys přijímal více kalorií. Metabolismus mas rychlý? Jez i v noci. Počítej si bílkoviny. K nabrání svalové hmoty jsou nejlepší tzv. komplexní cviky - Dřepy, Benche, Tahy....i ta tvá hrazda. Nabrat svalovou hmotu je dlouhý proces.
 Untentrauer Muž30 Kategorie
03.06.2020 09:01:41
Nepsal jsi to sem už? Já měřím taky tolik a jednou jsem měl taky 69 a lidi se mě ptali, jestli neumírám. Vypadal jsem jako vězeň z koncentráku. V tu dobu jsem byl u ségry a měl jsem střevní chřipku nebo tak něco. Teď mám o nějakých 40 kg víc a musím aspoň tak 20 shodit.

Bohužel máš takovou tělesnou konstituci a nic moc s tím neuděláš. To je logické, že když málo vážíš, tak se spíš uneseš, takže se ti líp dělají shyby a kliky než někomu, kdo má nadváhu.

Bratranec měl podobný "problém", snažil se nabrat, ale jediné, co nabral, byl pivní mozol, jinak všechno zůstalo hubené :)
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
03.06.2020 09:00:22
Yarakus: už jsem o tom přečetl fakt hrozně věcí. Spočítal jsem si, kolik kalorií do sebe musím dostat a pravidelně je do sebe futruju, nicméně mám hodně rychlý metabolisms. Proto čekám, až se mi zpomalí.
Jinak cvičím už nějakou tu dobu na hrazdách asi šestkrát týdně
 Železná hlava
03.06.2020 08:58:37
Mel bys rozhodne vice jist. Ja mam 97 kilo na 189 centaku a jsem dost hubeny :D jinak protein ti s nabiranim vahy zas tak nepomuze, v tvem pripade bych spise sahl po nejakem gaineru.
 Michchal
03.06.2020 08:52:37
Hmotu nabereš tak, že si zjistíš svůj BMI a jednoduše budeš příjmat víc kalorií, než vydáš v kvalitní stravě bojaté na bílkoviny. Do začátku doporučuji kruhové tréninky v posilovně 3x týdně.
Smajlík  Yarakus



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk