Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Státní školství stojí za prd všude. Rozdíly jsou v podstatě jen drobnosti, když se na to podíváš z větší perspektivy.
|
|
Západní školství upadá, neboť se místo vzdělání začíná razit levicová indoktrinace. Další příčinou úpadku je zjednodušení škoství, aby byla podřadná etnika s menší inteligencí schopná formálně "vystudovat" Tento trend vznikl na západě kvůli negrům. Státní školy tam teď mají katastrofální úroveň - spolužák co studoval českou základku v roce 2000 a pak odešel do USA byl vzdělanější než 90% lidí v tamní škole. Každý kdo chce vdělané díte ho tam dává na soukromou. V ČR byla podobně na nátlak neziskovek a EU zavedena inkuze prý kvůli "diskriminaci" cikánů. Fakticky cikání ale meně studují, protože mají menší IQ Švédsko je také krásný příklad - po dovozu negrů a arabů jde tamní kdysi slavné školství do kytek
|
|
leonardo da vinci: Já myslím, že nejsme v rozporu. Hodnocení žáků učiteli bude vždycky do jisté míry subjektivní záležitostí - výsledky ústních zkoušení, aktivity v hodině, hodnocení písemných projevů atd. Pokud bychom chtěli jen čistě objektivní hodnocení, museli by všechny testy být ve variantě ABCD s jasně určeným tabulkovým hodnocením. Na druhou stranu ten učitel nemůže hodnotit jen na základě svého subjektivismu - všechny ty vyhlášky, školní řády a vzdělávací plány obsahují nějaké návody, směrnice a zásady jak hodnotit co možná nejobjektivněji - takže nemůžu souhlasit s tvým tvrzením ve tvém prvním příspěvku "není v něm vůbec nějak podrobněji stanoveno, jakým způsobem mají být žáci hodnoceni. Je to prostě ponecháno na rozhodnutí učitele." A pokud má žák pocit, že je vůči němu učitel nespravedlivý, vždycky se může dovolat nápravy
|
|
VirBrunensis: tady je odkaz na náhodně stažený školní řád z netu.Je to školní řád nějakého gymnázia v Kladně http://www.gymnasiumkladno.cz/soubory/skolni_rad.pdf Hodnocení žáků je stanoveno v části VI toho školního řádu
|
|
VirBrunensis: tady je znění paragrafu 14 té vyhlášky Hodnocení žáků § 14 (1) Hodnocení výsledků vzdělávání žáků vychází z posouzení míry dosažení výstupů pro jednotlivé předměty školního vzdělávacího p rogramu. Hodnocení je pedagogicky zdůvodněné, odborně správné a doložitelné a respektuje individuální vzdělávací potřeby žáků a doporučení školského poradenského zařízení. (2) Pravidla hodnocení žáků jsou součástí školního řádu a obsahují zejména: a) zásady a způsob hodnocení a sebehodnocení výsledků vzdělávání a chování žáků, včetně získávání podkladů pro hodnocení, b) kritéria pro hodnocení
|
|
VirBrunensis: tady jsou odkazy na ty vyhlášky https://1url.cz/SMrIk https://1url.cz/CMrIs
|
|
VirBrunensis: myslím si, že v některých školách ano. Ale i tak jsou rozdíly mezi způsobem hodnocení učitelů, i když se jedná o stejný předmět ve stejné škole. A celkově je to samozřejmě taky neobjektivní, když na různých školách je způsob hodnocení různý.
|
|
Leonardo da vinci: Je to napsané hned v té první bakalářce: Hodnocení žáků je součástí vyučování. Citlivě se dotýká vztahu mezi učiteli, žáky a učivem. I když má učitel při své práci ve vyučování větší volnost než dřív, stále musí dodržovat normy a pravidla. Tato pravidla vycházejí ze Zákona č.561/2004 Sb. O předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon, vyhláška č. 454/2006 upravující vyhlášku č. 48/2005 o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání – RVP ZV).(Dostupné z: Novela vyhlášky č. 48/2005 Sb. http://www.msmt.cz/ Pravidla pro hodnocení žáků jsou součástí Školního řádu podle § 30 školského zákona. Škola má povinnost zařadit kapitolu o hodnocení do školního vzdělávacího programu. Text by měl být stejný jak ve Školním řádu, tak v ŠVP. Pravidla hodnocení schvaluje školská rada. Stanovená a schválená pravidla jsou pro školu závazná. S těmito pravidly pak škola musí seznámit všechny, koho se týkají: žáky, učitele, rodiče.
|
|
tady jsou odkazy na bakalářské práce na téma - známkování https://is.muni.cz/th/qwkcy/BAKALARSKA_PRACE_phowq.pdf https://is.muni.cz/th/orhkv/Bc_-_Duben_O9.pdf
|
|
leonardo da vinci: Já mám za to, že způsob hodnocení upravují interní směrnice školy, školní ,studijní řád a podobně. Určitě to není o svévoli každého jednoho učitele.
|
|
Myslím si, že v ČR se lecos nezmění ještě mnoho dalších let, nejen ve školství ale i v jiných "sférách". Četl jsem např. školský zákon ČR a není v něm vůbec nějak podrobněji stanoveno, jakým způsobem mají být žáci hodnoceni. Je to prostě ponecháno na rozhodnutí učitele Navíc, myslím si, že známkování není zcela objektivní ani ve školství v Německu, natož ve školství v ČR.
|
|
|