REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Reklama
Diskuze č.467173, vloženo 30.07.2010 14:35:56 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Ťípnete to, když vám volají a nabízejí..
službu, tarif,....?
Mě teď volala jedna mladá holka.
+420250250089 tohle číslo jde na whocallsme.com

A prej:" Dobrý den .... tento hovor je monitorovaný, mluvím s majitelem toho čísla ?
"Jasně"
"Já tady mam pro Vás nabídku od T-Mobilu....."
"No víte já bych...." a ťípnul jsem to a vypnul mobil.
žádnej souhlas jsem nedal, takže pohoda...

Máte s nimi s litování ? Jak to řešíte vy ? Vsadím se, že když zapnu telefon, že tam bude několik nepřijatých hovorů :-D
 end of the line 20   VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
31.07.2010 10:17:49
viz vjoo
 #adinecka# 19 
30.07.2010 23:09:09
Když mě neprobudí(spávám do 12ti), tak jim řeknu že nemám zájem a položím(normálně bych počkal na odpověď, ale oni neřeknou nashledanou a pokračují, čili musím být lehce neslušný :) ).

Necítím nějaké zvláštní zadostiučení či zlost či cokoli jiného. Vždy za tím telefonem vidím obyčejné lidi, kteří dělají nevděčnou práci.
 libik 21 
30.07.2010 21:14:03
I když je vyslechnu a slušně odmítnu, že nemám zájem, tak mi stejně pořád nabízejí a otravují, takže už to taky pokládám
 střapatá palma 19 
30.07.2010 19:46:46
Beru to tak,že kdybych tuhle otravnou práci dělala já,tak bych byla ráda za každýho slušnýho člověka,co mě třeba hned přeruší,že nemá zájem,než někoho,kdo mi tím hned práskne,takže pokud není k utišení tak jej vyslechnu a slušně odmítnu.
 Romana8989 20 
30.07.2010 19:41:33
U mě to už vzdali. Já jim to totiž buď vůbec nezvednu, nebo si z nich dělám srandu, když mám náladu.
 Regina004 18 
30.07.2010 17:30:57
Když mám čas, tak si klidně pokecám. V opačném případě slušně odmítnu. Zas tak často mi nevolají.
 reed
30.07.2010 17:20:41
taky me dneska t-mobile volal, a mam z toho 10 procent slevu na internet
 Sosarian  
30.07.2010 16:43:23
vesničan
Je to jednosmerna linka a pokazdy volaji z jinyho cisla, ktery je akutalne volny na jejich ustredne...
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 16:36:09
Típnu, vůbec mě ty jejich píčoviny nezajímají.
 Divine Divinity  
30.07.2010 16:27:46
Ale jo, já to beru, ať si mi volaj, pokecám si :D Nechám je to vždy všechno odříkat, tvářím se, že mám děsnej zájem a na konci jim řeknu, že nechci, děkuji. Jo, jsem šílená mrcha :D
 ChikaLove 18 
30.07.2010 16:27:26
Počkám, až mě pustí ke slovu (občas to chvíli trvá) a oznámím, že nemám zájem. Pak už mi většinou znovu nevolaj. Ale leze mi to na nervy, to jo. No ale znám kluka, co si v call centru docela slušně vydělal, takže spousta lidí se i nechá ukecat.
 granule
30.07.2010 16:24:59
Nevím jestli má moc efekt to dávat na whocalls, páč mi teď volal nějakej ocas (mysím taky s tymobajla), kterej mluvil dostatečně pražsky na to, abych se sním moc nevybavoval. Seděl sem zrovna u poče, tak sem to ještě před zvednutím zkusil pohledat to číslo (když mám nepřijatej hovor, tak to dělám běžně) a nikde sem ho nenašel, tak sem to zvednul.
Po položení telefonu, se určitě ten cip spletl, páč asi tři sekundy po tym, co sem položil tel. mi volal zase. Zase začal mlet ty samý sračky a volal hlavně z uplně jinýho čísla. Nevím jak moc musej bejt vázaný na konkrétní číslo, nebo jestli když sou to operátoři, že jim nějaká ústředna přiděluje pokaždé jiný číslo, ale ani to druhý číslo sem na netu nikde nenašel (i když možná právě proto, že to nebylo na whocalls).
 vesničan 22 
30.07.2010 16:20:12
GregoryHouse -hlavni ale je že jedinej duvod proč lidi call operatory poslouchaj je že jsou slušný a hodný...ale je to kruh..kdyby jim to každej položil po 2sekundách tak bude jasny že nikdo nema zajem a ta prace se zruší.....takhle jde fakt jen o to že ty jako operator zabiješ pracovní dobu opakovanim naučené fráze kterou lidi poslouchaj jen proto že je unas slušnost nepokladat mluvicimu telefon...o nicem jinym ta prace neni a proto v tom nevidim nic slušnyho a je to fakt zbytecna neuzitecnost...opakovat frazi muže počitač ale tomu by to každej položil tak použivaj lidi....
 HAHAD
30.07.2010 16:14:14
end of the line

To neni o reklamach, to je o tom, ze nasi operatori - hlavne T-Mobile a O2 se tu proste chovaji jako rozpaceni prasata. Ve svete se snazi firmy sluzby zlepsovat, kdyzto u nas se O2 a T.Mobile snazi vytriskat co nejvic penez z neustale horsich sluzeb, viz treba zavedeni zpoplatneni infolinky v T.Mobilu, kde si zaplatite 20 Kc za to, ze nebudete cekat na operatora pul hodiny..
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 16:08:19
Když mam čas a zní to zajímavě, tak si to poslechnu, jinak řeknu buď že nemam čas nebo že nemam zájem..
 xZdenish 23 
30.07.2010 16:08:01
Ak má dotyčná čo mi telefonuje príjemný hlas, tak si pri tom vyhoním, poďakujem a že nech mi zavolá aj inokedy...
 už zase prase
30.07.2010 16:05:27
A není to práce jako každá jiná. Kdyby uměli mobilní operátoři líp dělat reklamy tak nepotřebujou žádný tyhle šmeliny. Proč mi nikdo nevolal z Vodafonu ? Vodafone to nepotřebuje. Tomu se říká férový jednání.

Ale sepsat smlouvu někde na zádech kolegy po telefonu, to je divný nemyslíte ?
 end of the line  
30.07.2010 16:04:47
GregoryHouse -oprava kancelářských kopírek...

-dotaz ...kdybych měl nebo když mám zbytečnou práci mění to něco na tom že telefonicka reklama a vnucovani produktu je neslušně a zbytečné ?
 HAHAD
30.07.2010 16:00:30
Trochu mi unika, proc se tu vzdycky rozpouta takova diskuze nad takovejma kravinama, ale jinak pohoda..
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:57:47
HAHAD

No a co jaka je tva ctena prace, urcite je strasne dulezityho...
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:55:33
ahriman

Tak hlavne, ze te to bavi :)
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:55:14
Hmmm. Vychovali ma tak, aby som sa k ľuďom slušne správala, takže si vypočujem, čo chcú, poviem, že nemám záujem, prípadne ak sa opýtajú, poviem, prečo nemám záujem, zaželám pekný deň a konverzácia sa skončí.
 jedowka 21 
30.07.2010 15:52:19
GregoryHouse-neni toprace jako kazda jina..je to zbytecna prace pro nikoho ktera nikomu nepomaha jen zneuziva lidi co praci nemaj a normalne by to nedělali k tomu aby srali milion lidi a vydělali mrzkej peniz trapakum co ty chudaky nutěj....moderní otrokářství...

milionkrat lepšími přijde uklizečka, zběrač ovoce atd..to jsout aky nepopularni prace ale jsou užitečne a lidi c oje delaj si važim a cenim....obvolavaču s reklamou fakt ne...

 HAHAD
30.07.2010 15:52:13
gregory house: Prodávat svou prdel buzerantům je taky práce jako každá jina
 ahriman 24 
30.07.2010 15:48:14
HAHAD

Ne, tim rikam, ze to je prace jako kazda jina a ze asi i ti operatori musi z neceho zit, ze jo?

 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:46:32
GregoryHouse-ehm pokud si myslí,ž že bez lidi co nabizeji tarif lidem co ho nechtěj,skončíme v jeskyni tak to pardon ale počkam až si vemeš prášek na hlavu...........
 HAHAD
30.07.2010 15:44:27
HAHAD

Aha... No podle ty tvy teorie, kdyby se lidi nechovali jako idioti, nepotrebovali bychom policii, nebyly by valky, nepotrebovali bychom armadu, .... takhle bychom mohli dojit az k tomu, ze by vlaste lidi mohli zit v jeskyni a nic by jim nechybelo, ne?
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:40:56
GregoryHouse-ale tobě unika podstata že ty chceš aby se lidi přizpůsobovali a brlai ohledy na lidi kteří je otravují protože jim za to někdo platí...to mě nepřijde fer:) nai z jedne strany...operator co napizi blbost kterou nechci se má poslat do prdele a když to udělá každej tak nebudou operátoři v call centrech..a bude všem líp:)...ona se najde jiná zbytečná práce za kterou se ubožákům bude platit s třeba tim nebudou srat lidi ...
 HAHAD
30.07.2010 15:40:24
GregoryHouse - myslela jsem to opačně, důležitě si připadají ti co típají hovory a "nemají čas" protože sedí u TV nebo PC, ale to je jedno...
 rajska 35 
30.07.2010 15:37:16
end of the line

No jiste, musis to hned po rozlouceni zavesit a jasne dat najevo, ze nemas zajem, nedavat tam zadny casovy prostory aby mohli smlouvat, protoze kdyz cekas na to, az ti ten operator zacne neco kecat, tak on musi zacit neco kezat, protoze kdyby nesmlouval, tak si ho pak vytahne vedouci a zacne ho za to mrdat, ze jo?
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:33:41
rajska

Ja jsem tohle delal kdyz mi bylo asi 16, to tenkrat jeste zacinalo a bylo to vzdycky, dobry den u telefonu .... ja vam volam ze spolecnosti Telemarketing Prague v zastoupeni spolecnosti T-Mobile, rad bych Vas upozornil, ze tento hovor je monitorovany, mohl bych prosim hovorit s majitelem tohoto telefonniho cisla?

Zkus si tohle rict tak 180x za den a pak uvidime, jestli si budes pripadat jako nejvetsi srac anebo dulezite.
Navic jsme tenkrat meli za ulovenyho cloveka 5 kc.
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:33:31
GregoryHouse

A kdo řekl, že z nich dělám idioty ? To oni dělají idioty z lidí.
Ještě jsem nezažil, že by se chtěla hned loučit, když jsem jí řekl, že nechci, mlela dál..
 end of the line  
30.07.2010 15:32:52
Vždycky řeknu, že dostávám kredity v práci zadarmo, takže se mi bohužel žádný výhodný tarif nevyplatí, ale že jí moc děkuju a nashledanou.

 ilustrace 25 
30.07.2010 15:30:11
No já nemám to srdce to hnedka položit tak si je vyslechnu a potom slušně odmítnu.
 Angel rebelde 21 
30.07.2010 15:29:47
hermelínka : Blbko blbá! Mně je úplně uprdele že něco děláš zdarma. Já to prostě nechci. Když něco budu potřebovat, tak si to najdu sama a né aby mě opruzoval každej tejden nějakej idiútek a nabízel mi strašně výhodný tarify a nebo interneti do mobilu o který vůbec nestojím. V neposlední řadě tomu člověku na druhý straně nevěřím ani slovo. Tohle prostě není normální práce tohle je otravování slušnějch lidí.


 brekeke
30.07.2010 15:29:46
end of the line

Staci. Staci rict, ne diky nemam zajem ... nashle a zavesit, ale snad neni nutny tam z nich delat pul hodiny idioty a pak jim to tipnout, ne?

 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:28:10
end of the line
Nevím, kde si věc jako limity slev viděl.. ale já například dělala takového cvoka u T-Mobil a tam to probíhalo spíš stylem - nabrali lidi.. první den si dotyční poslechli starší kolegyně jak mistrně ukecávaj - vyfasují sluchátka a telefon, papír s textem a terify a mluv vole, a snaž se.
O nějakých limitech a slevách obyčejný brigádník prd ví.
 Amemait 20 
30.07.2010 15:27:50
Vždycky jim řeknu "Ne děkuji nemám zájem a zavěsím." Někdy dokážou být otravnější než vši, ale na pouliční agenty nemaj. Ty bych kopal nejraději rovnou do koulí. Jestli někdy budu muet dělat něco takového, raději skončím z mostu
 ahriman 24 
30.07.2010 15:26:58
GregoryHouse-Nejsem tu od toho abych ulehčoval činost lidem kterou po nich nikdo nechce a kterou delaj jen proto že jim za to nekdo da penize....
 HAHAD
30.07.2010 15:26:08
GregoryHouse - ten pocit důležitosti je silnější než oni, pochop to :o))).
 rajska 35 
30.07.2010 15:25:24
GregoryHouse

Ne to nestačí říct.
Protože oni mají povolené limity slev. Takže smlouvají....
 end of the line  
30.07.2010 15:23:20
Jste banda idiotu, vetsinou tuhle praci delaji studenti, protoze treba nic lepsiho sehnat nemuzou,prace je to totalne na hovno a tim, ze jim delate naschvaly, tak jim to moc neulehcujete. Snad staci rict, ne diky nemam zajem... nashle.
 GregoryHouse 22 
30.07.2010 15:19:48
Asi týden jsem taky dělala debila,co se snaží překecávat jiné na tarify. Takže mám pochopení.. klidně si i pokecám, když mám čas, ale vždy jasně řeknu, že mi kredit vydrží i několik měsíců, že zas nejsem tak dobrý klient na jejich tarif. A oni, když řeknu, že dvě stovečky zvládám ušetřit i na tři měsíce - sami vzdají nabízení a rozloučí se.
 Amemait 20 
30.07.2010 15:19:00
afk

říkám, že to s nimi není poprvý...
ale když to tady tak čtu, tak se příště zeptám na číslo a pozvu tu dívku na rande.
s obrázky sem vůbec nechoď...:)
 end of the line  
30.07.2010 15:16:48
Já si je poslechnu a řeknu že nemám zájem, jak většina lidí tu. Ovšem, poslední dobou mám telefon potichu, takže se mi tam za den nahromadí třeba 3 neznámá čísla - to neřeším. A vůbec nechápu smysl této práce..stejně každý jejich nabídku odmítne, nebo ji omylem příjme a pak zjistí, že mu to vlastně vůbec nesedí, případně že ho podvedli. No hrůza.

hermelínka: To můžeš říkat milionkrát, že nabízíš něco zdarma. V dnešní době už je dost lidí poučených a řídí se heslem: "Zadarmo ti nikdo nic nedá".
 Jsem jiná 24 
30.07.2010 15:15:15
Obvykle se to dělá tak že nějaký stroj mechanicky prozvání čísla a pokud to tůtá, tak to číslo existuje (obvykle to je když vás prozvoní skrytý číslo) a pak se na něj volá. Přijde mi neslušný už jen volat na cizí soukromé číslo, takže já taky nebývám příjemná, ale chovám se v rámci slušnosti :). Naštěstí mi nikdy nevolali víckrát.
 BlackRainbow 22 
30.07.2010 15:13:52
#ťípnul jsem to a vypnul mobil
tos ji to nandal, tygře, to je bojovny duch!

to sis posrala, hermelinko, ted si budes muset udelat avatara do profilu sama :)
 afk
30.07.2010 15:13:29
Otazka je jestli je zneužívání nezaměstaných lidí k opruzování tisíců dalších lidí v pořádku...každopadně na tom ze strany firmy která telefonicky nabizí něco co si nikdo nepřeje nabízet, opravdu nevidim:)
 HAHAD
30.07.2010 15:02:39
cimcaraaraa

Ne. Dřív to fungovalo, tak že čím víc a dřív převedeš tolik a tolik lidí na tu službu, tarif..tím víc dostaneš prachů...
Takže pokud telefonista souhlasil, ona to hned ukončila zapsala si ho a pak k němu poslala kurýra, nebo rovnou poštou simkartu s telefonem.
Když telefonista po desátý řekne "NE", a je tak nějak jasný, že si stojí za svým, operátorka s ním hovor ukončí s přáním hezkého dne.

Tihle lidi jsou jen pěšáci. Moniturují to proto, aby měli důkaz, že jste souhlasili se s tím zasláním a aktivací služby...
 end of the line  
30.07.2010 15:01:01
end of the line
taky neotvirám, krom týhle jedný :-*
Jo není, ale tam mě poslal pracovní úřad s doporučením takže sem to odmítnout nemohla.
Půlka lidí tam nebyla dobrovolně nebo jenom proto ,že nic jinýho nesehnali.

HAHAD
blá blá blá.
 hermelínka 18 
30.07.2010 15:00:00
Nikdo mi nevolá, ale nevadilo by mi to tolik jako obtěžování s výhodnýma nabídkama na ulici. V Brně se vůbec nedá projít přes město, aniž by mě nikdo neotravoval:-(
 Evrisendi 21 
30.07.2010 14:59:10
Ne.
Při první slušné příležitosti je přeruším a řeknu že nemám zájem. Ale típnout to mi přijde vysloveně neslušné, a taky je mi líto těch lidí co na tom callcentru sedí: Ono zjistit, že najednou povídáš do prázdna, není nic příjemného - a asi to nebude jiné ani když jde o zákaznický rozhovor v rámci práce nebo brigády.
 vancr  
30.07.2010 14:57:34
hermelínka - tohle mě vždycky zajímalo, jak to tak probíhá, že člověk nabízí někomu nějakou službu, druhý ho odmítne a pak si začnou jen tak v pracovní době toho telefonisty povídat. to jen tak někdo z vás prohodí "no ale jak se dneska máš?" nebo jak?? :o)
 cimcaraaraa 20 
30.07.2010 14:56:38
hermelínka-...blbost s ničim souhlasit nemusíš prostě si to kravský firmy handlujou mezi sebou a pruděj statisíce lidí....

Volat lidem a vnucovat jim sračky který nechtěj je debilni neužitečná práce...lidi to delaj jen prto že jinou práci neseženou...nevidim absoutně nic lsušneho na tom obvolat tisic lidi z databaze čiles a blebtam jim osračkach ktery je nezajimaj...:D
 HAHAD
30.07.2010 14:56:01
hermelínka

Navíc je to tvůj problém. Tahle práce není pro citlivky....
 end of the line  
30.07.2010 14:54:52
hermelínka

Neslušnost ?
Nemyslíš, že volat jednomu člověku pětkrát za den a ptát se pořád na to samý je neslušnost ?

S tím registrem je to jinak. A když nechceš otvírat moje diskuse, proč je otvíráš ?
 end of the line  
30.07.2010 14:51:27
fakt seš mi čímdál protivnější a normálně tvoje diskuze ani neotviram. Já jelikož sem pracovala u jedný firmy, která takhle obvolávala lidi ( nabízela sem službu ZADARMO) a když mi tohle někdo udělal nebo byl nepříjemnej fakt mě to dost rozhodilo a věčně sem byla nešťastná a navíc na tom záležel můj plat, pokud bych nikoho nepřesvědčila tak končim. Byl zázrak když na mě byl někdo příjemnej a i když tu službu třeba nechtěl využít tak sme si i docela pěkně popovídali o něčem jinym. Lidi jako ty bych bila, taková neslušnost fakt. Tys totiž musel souhlasit s tím, že si tvoje číslo zařadí do registru.
 hermelínka 18 
30.07.2010 14:49:36
HAHAD

Ale já jsem takovej pojem vůbec nenapsal.....
 end of the line  
30.07.2010 14:47:15
end of the line-vypnout mobil je pro me z prac duvodů nemyslitelný...takže vypnout o kvulikaždemu opruzovi mi nepřijde jako dobrý řešení...a jak nekdo vtipně podotkl...nemilosrdný schování se je fakt na kokot pojem:D
 HAHAD
30.07.2010 14:45:30
vždy se mě zeptají, zda mohou mluvit. řeknu, že nemám zájem a slušně se s nimi rozloučím.
 cimcaraaraa 20 
30.07.2010 14:45:18
Okamžitě to vypínám.
 Efča333 17 
30.07.2010 14:44:55
ne, čekám až se dopovídají a když se mě zeptám jestli to chci,tak řeknu ne a tepr to típnu, to je nastve vic ;)
 Zelené oči 17 
30.07.2010 14:43:04
rajska

Myslíš, že je to poprvé ?
Ne není. Znám tu jejich strategii....

 end of the line  
30.07.2010 14:41:34
Známej z nich tahá věk a další ptákoviny. Má je na háku a dělá si z nnich legraci :)
 Taheebo 28 
30.07.2010 14:39:56
Ve vší slušnosti se jí zbavím, že nic nechci.
 vjoo 29 
30.07.2010 14:39:49
Takže ty se bez slitování schováš jak malej Ferda? Aha.
 rajska 35 
30.07.2010 14:39:33
Mě naštěstí nevolají... Mám speciál tarif co není pro normální smrtekníky, takže proto...
 Neutrino 18 
30.07.2010 14:38:26
Ja jsem celkem rád když zavolaj...da se z nich dělat neskutečná sranda:D
 hahaD
30.07.2010 14:37:02
Většinou bývám sprostý.
 pzl 17 
30.07.2010 14:36:59
já si to vyslechnu a řeknu nemám zájem, nechci, aby mi volali pořád dokola
 Bleibt

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Kvalitné parfémy za šialene nízke ceny. Doprava ZDARMA, 4% peňazí naspäť a sladký bonus navyše. Parfémy od Parfumy.eu

REKLAMA
TOPlist